Sommarjobba på MQ i Strömstad!
Retail Staffing Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker nu butikssäljare som vill arbeta extra som butikssäljare i vår bemanningspool för MQ i Strömstad. Som Polare är du anställd som konsult hos oss på Retail Staffing och du arbetar på uppdrag för MQ:s butik i Strömstad. Om du har möjlighet så kan du även ambulera i fler av MQ:s butiker i  poolen, närmast är Uddevalla och sedan ner mot Trollhättan och Göteborg. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema.    Som säljare är du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten samt finns tillgänglig för olika kunders specifika behov. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken för att nå era uppsatta mål.   Erfarenhet/kvalifikationer • Du har tidigare arbetat som butikssäljare inom detaljhandeln • Det är ett krav att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är en driven person som motiveras av försäljning och brinner för kundmötet • Du tycker det är utvecklande att arbeta på olika butiker och träffa nya kollegor • Du tar egna initiativ- och är ansvarstagande • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor • Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo Vi erbjuder: • Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja • Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass   Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller via vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!    Retail Staffing - "We love retail"   Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Butiksextra till MQ Strömstad i sommar!
Retail Staffing Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker nu butikssäljare som vill arbeta extra som butikssäljare i vår bemanningspool för MQ i Strömstad. Som Polare är du anställd som konsult hos oss på Retail Staffing och du arbetar på uppdrag för våra kunders butiker. Du jobbar i en av butikskedjorna och ambulerar mellan kedjans olika butiker vid behov. Du bokar dig själv snabbt och enkelt via vår app på de arbetspass som passar dig och ditt schema. Det är meriterande om du även kan arbeta i Uddevalla eller Göteborgsområdet.    Som säljare är du är utåtriktad och arbetar aktivt med kundmöten samt finns tillgänglig för olika kunders specifika behov. Du tar personligt ansvar och arbetar i team med dina kollegor i butiken för att nå era uppsatta mål.   Erfarenhet/kvalifikationer • Det är ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i minst ett år framöver. Detta i form av studier på minst 50%, deltidsjobb på minst 50% (behovs- eller timanställning räknas inte), alternativt är egen företagare med aktiv f-skatt • Du har tidigare arbetat som butikssäljare med personlig försäljning inom detaljhandeln • Det är ett krav att du kan arbeta minst 2 pass på vardagar dagtid per vecka, utöver detta finns även möjlighet att jobba helg- och kväll • Du kan arbeta oregelbundna tider och kan hoppa in med kort varsel • Du har en fullgjord gymnasieutbildning • Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper: • Du är en driven person som motiveras av försäljning och brinner för kundmötet • Du tycker det är utvecklande att arbeta på olika butiker och träffa nya kollegor • Du tar egna initiativ- och är ansvarstagande • Du är en lagspelare som trivs bra i nära samarbete med dina kollegor • Du är flexibel och trivs med att arbeta i högt tempo Vi erbjuder: • Ett utvecklande extrajobb med möjlighet att arbeta i flera olika butiker inom samma butikskedja • Flexibla arbetstider, då vi arbetar med en app där du själv bokar in dig på pass   Ansökan: Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.   Pga GDPR kan vi endast ta emot ansökningar via denna annons eller via vår hemsida retailstaffing.se. Ansökningar skickade via mail registreras inte.   Vänta inte med din ansökan då vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!      OBS! Butikerna går snart in i sina semesterperioder och då har de inte möjlighet att lära upp vår personal, så därför kan det hända att vi inte tar dig vidare i processen förrän efter sommaren.    Retail Staffing - "We love retail"   Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag pooler på olika orter i Sverige. Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool. Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal. Retail Staffing - "We love retail"

23 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Säljare till 3Butikerna Nordstan och Partille timanställning + sommar
Hi3G Access AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna nya buddies till 3Butikerna Nordstan och Partille för en inledande timanställning med möjlighet till arbete på heltid i sommar. 3Butikerna är en av Tres viktigaste kanaler när det kommer till att skapa nöjda och lojala kunder. Detta gör vi genom vårt servicefokus, vår kunskap och vårt engagemang! En dag som Säljare i vår 3Butik Det är starten på en ny dag. Du ser till att göra butiken i ordning för dagen, ser till att butiken är städad och fin, kollar försäljningsresultat och sätter därefter mål för dagen. Du läser på om vår senaste produktlansering och om våra pågående kampanjer. Snart öppnar du butiken och är redo för dagens första kundmöte.  Under dagen kommer du och din chef att gå igenom försäljning, kundnöjdhet, daglig drift och du kommer att få regelbunden coachning. Du håller dig uppdaterad vad gäller utbildningar, nya produkter, kampanjer och tjänster. Tillsammans med dina kollegor strävar du efter att nå butikens budget och leverera kundmöten med hög kvalitet.  Vi erbjuder dig - Att vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work samt att vi är stolt samarbetspartner till Women in Tech och Tjejer Kodar - En timanställning med timlön och provision, med möjlighet till arbete på heltid i sommar - Kontinuerlig utbildning och utveckling - En företagskultur vi är mycket stolta över - Kul på jobbet! Bland annat genom kvartalsvisa tävlingar som ger en möjlighet till fina priser - Att vara en del av att leverera kritisk infrastruktur och bidra direkt till samhällsnyttan Vem är du? Vi tror att du är serviceinriktad och intresserad av försäljning. Som person är du relationsskapande och kommunikativ, och drivs av att arbeta mot mål. Vi ser också att du är ansvarstagande och en riktig buddy! Att arbeta som Säljare i 3Butik innebär att arbetstiden är förlagd på både dagtid och kvällstid samt vardagar och helger, så en förutsättning är att detta passar din livssituation. Du behöver också vara minst 18 år och kunna svenska och engelska.  Välkommen med din ansökan! Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt genom att besvara urvalsfrågor i denna annons, inget CV eller personligt brev behövs. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess vilket betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet! Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Bakgrundskontroll genomförs på våra slutkandidater, du får mer information här. Varmt välkommen till oss på Tre!  Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld. Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling. När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss. WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst. WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären. WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.

23 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
BUTIKSSÄLJARE - NYKÖPING
Ur & Penn AB
Butikssäljare, fackhandel

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice och merförsäljning.  Hos oss arbetar man även med: • Kassahantering (försäljning, byten, returer). • Håltagning/piercing i öron/näsa (utbildning i det får man när man börjar hos oss). • Skyltning, påfyllning av varor och byte av kampanjer. • Inventering. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 3h/v med 6 månaders provanställning, vi söker två tjänster på samma anställningsgrad, den ena med start omgående och den andra med start 2025-08-25. Placering: Galleria Västerport OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, och intresserar dig för mode och våra produkter. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  MERITERANDE • Tidigare arbetslivserfarenhet inom detaljhandel. • En fullständig gymnasieutbildning. • Ytterligare språkkunskap utöver svenska.  OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 12/7 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

23 juni 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Elgiganten Kiruna söker Department Manager Operations
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse och att leda andra? Vi söker nu en resultatdriven Department Manager Operations med ledarförmåga och en stor vilja att ständigt utveckla sig själv och andra.  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – var och en med ett hjärta för elektronik och en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din huvuduppgift som Department Manager Operations är att närvara i det dagliga arbetet med fokus på välfungerande processer och hög lagerstandard samtidigt som du utvecklar, följer upp och coachar dina medarbetare.   Din roll som Department Manager Operations För dig är medarbetarna och kunden viktigast. Samtidigt skapar du goda resultat genom att optimera och följa upp den dagliga driften för att säkerställa kundvänlighet och effektivitet. Du har ett övergripande ansvar för dina ansvarområden, kunder och resultatet. Som Department Manager Operations leder du genom att utveckla och coacha dina medarbetare att ständigt erbjuda en fantastisk kundupplevelse inom samtliga områden som innefattas i rollen, du kommer vara ytterst ansvarig för vårt lager i varuhuset, inkommande och utgående leveranser, reparationer och returer samt miljöhanteringen i varuhuset.  Du har även ansvar för att introducera och vidareutveckla ditt team och säkerställa den dagliga driften genom att leda och planera verksamheten. Du kommer att vara en del och arbeta verksamhetsnära tillsammans med dina medarbetare och vara en viktig förebild i varuhuset.   Vem är du? Som Department Manager Operations på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas, utveckla andra, upprätta och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Har en god kommunikations- och ledarförmåga • Kan skapa och upprätthålla en teamkultur som präglas av samarbete och arbetsglädje • Är affärsinriktad och resultatdriven med kunden i fokus • Har förmåga att skapa struktur och hålla god fysisk ordning • Är engagerad, ansvarstagande och har en vilja att göra ditt bästa • Är proaktiv och lösningsorienterad  Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 100%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-08-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Butikssäljare till Swedish Match - Storlien
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nordic Retail Group söker nu engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och ansvara för deras shop-in-shop.  Tjänsten är främst schemalagd mellan torsdag-söndag och är en deltidstjänst som kan variera i antalet timmar per månad (Genomsnittligt är passen mellan kl 10-18). Avtalet är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Arbetsbeskrivning Du kommer att vara en av ansiktena för Swedish Match, och tillsammans med dina kollegor kommer du att sköta den dagliga driften av butiken, informera konsumenter om deras produkter och guida dem genom snusblandningar. Självklart kommer du att få all nödvändig träning, det viktigaste är att du verkligen är intresserad av produkterna och framför allt, fantastisk service! På plats i butiken arbetar du ensam, vilket innebär ett ansvar att hålla butiken ren och fräsch samt att lägga beställningar och se till att butiken alltid är välfylld med både produkter och förpackningar. Även om du är den enda på plats kommer du att ha kontinuerlig kontakt med dina kollegor i andra butiker i landet, särskilt butiken i Strömstad och Store Nordby. Dessa två butiker har personalmöten, informationsmöten och eventuellt personalaktiviteter tillsammans och har samma butikschef. Som Butikssäljare kommer att du agera som Snus Expert och förväntas veta allt inom Swedish Match portfölj och snus i allmänhet (efter intern träning). I butiken andas det Snus och Nicotine pouches. Information som tillverkningsprocesser, innehåll, kvaliteter, egenskaper, historia och kultur är saker som våra kunder/konsumenter är intresserade av och förväntar sig att få svar på i butiken. Dina arbetsuppgifter Informera konsumenter om Swedish Match-produkter och historia.  Föreslå och bidra med arbetsrutiner för att säkerställa en hög konsumentupplevelse.  Stödja Swedish Match övergripande initiativ som leder till ökad försäljning, varumärkeslojalitet och förbättring av marknadsandelar i Sverige och Norge.  Allmänna dagliga butiksoperationer såsom beställning, inventering och dokumentation.  Öppnings- och stängningsrutiner.  Samla in, dokumentera och rapportera konsumentinsikter.  Vägleda konsumenter genom snusblandningar MYO - Make Your Own.  Bibehålla en hög servicenivå.  Säkerställa att lagerbalanser för produkter samt förpackningar och andra material är tillgängliga.  Hålla sig uppdaterad om aktuell information (lanseringar, riktlinjer etc.). Delta i obligatoriska utbildningar, informationsmöten och personalmöten.  Rapportera försäljningssiffror, statistik, etc. Högt närvarande på arbetsrelaterade samarbetsplattformar som t.ex. Outlook, Teams, Intranet. Vi erbjuder dig Produktutbildning Sälj och marknadsutbildning En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare Din bakgrund Erfarenhet: Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande) Du har tidigare arbetat med service Du är intresserad av snus Egenskaper: Du är en social person som lätt kommer överens med andra Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska Du har ett genuint intresse för Swedish Match produkter. Du är en bra säljare Du är service minded och stresstålig Övrigt I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra ett uppdrag hos Swedish Match. Tjänsten är främst schemalagd mellan torsdag-söndag och är en deltidstjänst som kan variera i antalet timmar per månad men genomsnittligt pass är mellan kl 10-18.  Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning.  När man arbetar för Swedish Match så är det ett ålderskrav på 21+ pga tobakslagen. Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför sker intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Ella Seger på: [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet.Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Din framgång är vår drivkraft.

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Butikssäljare till Synsam Värmdö 75%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Elgiganten Partille söker Sales Advisor
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete.   Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.  Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: 60% arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
INTIMISSIMI söker butikssäljare till UPPSALA!
CALZEDONIA SVERIGE AB
Butikssäljare, fackhandel

Oniverse, tidigare känt som Calzedonia Group, är en italiensk modekoncern specialiserade på badkläder, strumpbyxor, underkläder och kashmirplagg. Sedan 1986 i Italien, har vi byggt upp ett globalt nätverk av mer än 5000 butiker i över 50 länder. I Sverige öppnade vi vår första butik år 2013 och har idag totalt 31 butiker av Calzedonia, Intimissimi och Falconeri. Du hittar oss i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Vi letar efter dig som vill ta dig an en ny utmaning, bygga en karriär inom retail och vill bli en del av oss! Vad du som Sales Assistant kommer göra: Som Sales Assistant kommer du att vara en viktig del av teamet och bidra till att skapa unika kundupplevelser med förstklassig service. Du kommer att bygga och upprätthålla kundlojalitet genom att agera som en förtroendeingivande och engagerad säljare. En del av ditt ansvar blir att driva försäljningen och utmanas av att arbeta mot dagliga mål och KPIer. Du kommer även att hantera leveranser, arbeta med merchandising och säkerställa en butik i Intimissimi-anda. Vem vi letar efter: Du är framåt, positiv, målmedveten och älskar mötet med nya människor Du har passion för service och att överträffa kundens förväntningar är en självklarhet för dig Du är nyfiken och strävar efter att bli en stark och förtroendeingivande säljare Mode är din grej och du gillar våra varumärken Du är flexibel och kan jobba deltid (25 timmar) både vardagar och helger i vår butik I Gränbystaden i Uppsala! Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom retail-branschen Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående och redo att bli en del av teamet. Vad vi erbjuder: Att bli en del av vårt fantastiska team Spännande karriärmöjligheter – väx och utvecklas inom Oniverse Exklusiv personalrabatt på våra varumärken i Sverige Attraktivt bonussystem Tillgång till vår unika läroplattform C-People – för att utveckla dina kunskaper Kontinuerliga utbildningar inom både produkter och service för att hålla dig i framkant Brinner du för mode och service och detta låter som en spännande möjlighet för dig? Hos oss på Intimissimi får du chansen att göra skillnad och skapa fantastiska kundupplevelser varje dag. Ansök redan nu och ta nästa steg i din karriär! Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

23 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Säljare 70% till Göteborg, Nordstan
Synoptik Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en säljare till vår butik i Nordstan i Göteborg! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 70% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning så snart som möjligt. Arbetstiden är förlagd under dagtid, kvällar och helger. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Moa Eskengren på 031-803350. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025