Säljare 80% (sommarjobb) till Kista

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en sommarjobbande säljare till vår butik i Kista! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är ett sommarvikariat på 80% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning så snart som möjligt. Arbetstiden är förlagd under dagtid, kvällar och helger. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Nadja Jasnobulka på 08-4440707. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

15 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Butikssäljare 75%, Stadium Skellefteå

Vill du jobba i ett team med engagerade kollegor, fyllt med energi? Ser du dig själv som driven, serviceinriktad och kommunikativ? Toppen, då kanske du är vår nästa stjärnspelare! Vi söker en butikssäljare till vårt team. Stadiums mission är att inspirera till ett aktivt liv för alla. För att kunna göra det måste alla våra medarbetare har roligt på jobbet och drivas av samma sak som oss: att aktivera världen – vad är din drivkraft? Läs mer om våra drivkrafter på vår karriärsida. Vad gör en butikssäljare på Stadium? Våra kunder ska känna sig välkomna hos oss, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse runt hela löparbanan. En upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som butikssäljare skapar du förutsättningar för våra kunder att hitta de produkter de söker. Den dagliga servicen inkluderar att stå i kassan, personlig försäljning och att se till att butiken är visuellt attraktiv och inspirerande, välfylld med våra produkter. Om du har intresse och kunskap om våra varumärken och produkter, är det ett stort plus. Vem är du? Vi tror att du delar vårt sätt att tänka och våra övertygelser när det kommer till att se möjligheter i alla utmaningar. Du tycker om att ha mycket ansvar och möjlighet att växa i din roll. För att jobba på Stadium måste du vara minst 18 år. Om du har butikserfarenhet är det ett plus. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram WorkatStadium eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till ett av våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid Tjänsten är tillsvidare på 75% med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest. Det tar ca 15 minuter att besvara testet. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen. Så vänta inte, sök redan nu. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Säljare 60% till Synoptik Kista

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en säljare till vår butik i Kista galleria! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 60% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning så snart som möjligt. Arbetstiden är förlagd under dagtid, kvällar och helger. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Nadja Jasnobulka på 08-4440707. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

15 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Säljare 70%, Värnamo ( Vikariat)

Har du en driven, mål- och resultatorienterad personlighet som är nyfiken på att utvecklas inom sälj och optik? Vill du hänga med oss på vår resa och tillsammans med dina kollegor arbeta för genuina kundmöten som leder till god synhälsa för alla? Vill du jobba på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Då är detta en tjänst för dig!   Vårt erbjudande Förändring, enkelhet och omtanke är viktiga ledord, vilket utgör grunden i vårt arbete och bygger vår kultur. Smarteyes erbjuder en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. För oss på Smarteyes är du som medarbetare vår viktigaste tillgång. Din åsikt är därför betydelsefull och du kommer att ha stora möjligheter att påverka och utveckla din arbetsplats. Ditt uppdrag Vi på Smarteyes söker nu en säljare till vår butik i Värnamo. Som säljare är dina främsta arbetsuppgifter att ansvara för butikens dagliga drift, utföra mätningar av glasögon, synfel samt ögats tryck. Du kommer att justera glasögon, utföra enklare reparationer och instruera kring hantering av glasögon och linser. Vidare kommer du att assistera kunder vid val av båge. Vad vi söker  Vi ser gärna att du har erfarenhet från detaljhandeln, är bra på att samarbeta och kommunicera på ett rakt och tydligt sätt med både kunder och kollegor. Som person är du social, positiv och serviceinriktad vars främsta drivkraft är att vilja hjälpa våra kunder och ge dem en positiv kundupplevelse. Du trivs att arbeta i ett högt tempo, är ansvarstagande, resultatorienterad och förändringsbenägen. Du är vidare stilintresserad och tycker om att ständigt utvecklas, både individuellt och i team. Om Smarteyes Engagerade och välmående medarbetare är Smarteyes viktigaste tillgång och vi arbetar aktivt för en arbetsmiljö och kultur där alla våra medarbetare trivs över tid. Smarteyes är en arbetsplats där delaktighet och samarbete har en betydande roll i det dagliga arbetet. Vi följer upp medarbetartrivsel och engagemang på veckobasis för att alltid veta hur vår organisation mår. Hur stolta och glada vi är över hur väl våra medarbetare trivs berättar vi gärna mer om! Smarteyes är en av Sveriges snabbast växande optikerkedjor som även finns i Danmark. Ända sedan starten 2007 har vi på Smarteyes haft en lite annorlunda syn på glasögon, vi ser dem nämligen som någonting mer än ett synhjälpmedel - vi ser dem även som en modeaccessoar. Genom effektiva inköp och god design erbjuder vi ett brett sortiment modeglasögon till attraktiva priser i våra 71 butiker i Sverige. Sedan 2022 ingår vi i Synoptik A/S samt EssilorLuxottica, och ser mycket framemot att fortsätta utveckla framtidens optik tillsammans! Läs mer om oss på www.smarteyes.se Start: Omgående Omfattning: 70% Anställningsform: vikariat Ort: Värnamo Lön: Enligt avtal Kontaktperson: Kristina Johnsson, 0370-623950   Skicka in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt matchning!

15 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Vi söker nu två sommarjobbare till vår butik i Visby!

Sommarjobba på Sportshopen i Visby 2024 Nu söker vi dig som vill sommarjobba i vår butik i Visby! Sommaren på Sportshopen innebär roliga arbetsuppgifter, högt tempo, nya utmaningar, gemenskap och möjlighet att utvecklas. Vi är ett expansivt sportföretag som ger dig värdefull erfarenhet oavsett vad du vill göra i framtiden. Vi värnar om våra medarbetare och om du gör ett bra jobb finns även chansen för ett extrajobb efter sommaren. Så om du ska börja studera i Göteborg, Luleå eller kanske Jönköping så kan ett sommarjobb hos oss vara starten för ditt nästa extrajobb vid sidan av studierna!🙌🏼 Om oss💙 Vi på Sportshopen är ett värderingsstyrt bolag som jobbar med våra värderod ”winners”, ”ownership”, ”team work” och ”communication” för att främja en kultur som kort och gott innebär ”We make things happen”! Vi värderar våra medarbetare högt och tror på att varje person bidrar med något viktigt. Vid en intervju berättar vi gärna mer om vårt arbete för att bli en ännu bättre arbetsgivare. Sommaren är till för att vi alla ska ha roligt och chansen att hänga med vänner! Tänk om du kan hitta detta i ett sommarjobb? På Sportshopen så kommer du att få arbeta med bland annat kundservice, kassaarbete och utplacering av varor samtidigt som du kommer att skapa en härlig gemenskap med dina kollegor som troligtvis kan bli dina vänner för livet! Vem vet, du och dina kollegor kanske hittar på lite roliga aktiviteter under och efter jobbet? 🌞 Om detta låter som något för dig, ta då chansen och bli en del av vårt härliga gäng och få möjligheten att växa i en spännande roll (och inom bolaget!).🙌🏼 Arbetsuppgifter🤸🏼‍♀️ I våra butiker jobbar vi tillsammans för att ge våra kunder service utöver det vanliga, och vi har roligt tillsammans medan vi gör det! Vi vägleder våra kunder och delar gärna med oss av produktkunskap samtidigt som vi ser till att butiken är påfylld och i ordning. Försäljning är ett naturligt inslag i rollen och vi älskar känslan av att göra en kund riktigt nöjd. Rollen passar dig som är flexibel, tycker om att möta människor och gillar att ge service. Vi ser gärna att du har intresse för sport och fritid och har du erfarenhet av att jobba i butik är det meriterande. Exempel på arbetsuppgifter: - Kassaarbete - Placering av varor - Kundservice och försäljning Vårt erbjudande Vi erbjuder två sommarvikariat om 40-50% i sysselsättningsgrad med start omgående fram till 11 augusti. Arbetstiderna kommer att vara varierande under både vardagar och helger. Din lön är satt enlig kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. Ansök snabbt och enkelt, utan CV och personligt brev! 📧 Vi tycker det är viktigare med rätt person än erfarenhet och utbildning. Därför har vi istället urvalsfrågor som utgör underlag för vår bedömning. Har du frågor om rekryteringsprocessen vänligen kontakta [email protected]. Vänligen notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail. I rekryteringsarbetet för den här tjänsten så har vi tagit ställning till externa rekryterings- och marknadsföringskanaler. Vi undanbeder oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vilka är vi? Swedemount Sportswear & Fashion AB startade år 1991 och har idag 18 butiker under namnet Sportshopen samt en butik under namnet Bazar. I Sörred utanför Göteborg har vi vårt 20 000 kvm automatiserade lager och kontor. Vi finns belägna runt om i Sverige, från norr till söder med en växande E-handel som även sträcker sig mot den europeiska marknaden. Sportshopen tillhör idag en av de större enskilda aktörerna i Sverige av försäljning inom sport och fritid. Vårt sortiment består i huvudsak av kläder och skor från ledande märkesleverantörer, men vi utvecklar och tillverkar även våra egna varumärken – kläder som ska kunna användas vid aktiviteter i hårt klimat, året runt. Vi är över 350 härliga och engagerade medarbetare runt om i Sverige som arbetar för att hela tiden inspirera och hjälpa människor till ett aktivt liv! Vi vill genom kompetent personal, välsorterade butiker och bra priser visa att sport och friluftsliv kan vara något för alla. Vi värdesätter teamwork och drivs av passionen att alltid vara bättre än vad vi var igår. Läs gärna mer om oss på http://www.sportshopen.com.

15 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Säljare med lageransvar

Vill du vara med i vårt team och få Sverige att sova bättre? Sovkoncept är en kedja som drivs av sänghandlare med lång erfarenhet i branschen. Vi har valt att samarbeta med några av de bästa sängtillverkarna i Norden med starka och välkända varumärken. Vår ambition är att hjälpa våra kunder att sova gott i en säng som passar både deras kropp och plånbok. Nu söker vi en säljare med leverans/lageransvar. Tjänsten avser heltid (80-90%) med start omgående eller senast augusti. Arbetsbeskrivning säljare med lageransvar: Våra medarbetare är en otroligt viktig del i vår verksamhet så vi lägger stor vikt vid både din personliga och professionella utveckling. Vi kommer att utbilda dig både om sängarnas funktion/uppbyggnad, tillbehören runt om, försäljning men även i hur man jobbar som ett vinnande lag. Du kommer ansvara för att guida våra kunder till rätt säng för just deras behov. Du ansvarar för orderläggning, orderuppföljning, och jobbar efter en uppsatt budget vilket ställer vissa krav på din förmåga att hantera siffror och affärssystem. Du kommer även att vara ytterst ansvarig för lagret och utkörning/montering av sängar hos kund. Detta innefattar allt från att ta emot allt gods, in- och utleverera varor samt ansvara för körschemat. 2-3 dagar i veckan är till största del lager/kördagar. Vem vi söker: Vi söker en person som framförallt är social och modig men även ödmjuk och lyhörd. Du bör besitta en god attityd och en stark vilja för att lyckas och utvecklas hos oss. Som person är du noggrann, flexibel och har en hög arbetsmoral. Du ska vara lättlärd och inte vara rädd att ta egna initiativ. Eftersom tjänsten innebär lageransvar och utkörning bör du också ha ett gott sinne för rutiner, vara stresstålig och orka fysiskt krävande lyft. B-körkort är förstås ett krav. Vi söker en person som i första hand har erfarenhet av försäljning och av att bygga kundrelationer. Eftersom största tillströmningen av kunder sker på helgerna så förekommer en del helgarbete. Lön och anställningsvillkor: Lön enligt handels kollektivavtal Heltid timanställd Ansökan: Tjänsten tillsätts löpande. Välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarjobb som Säljare/Utkörningspersonal

Sovkoncept är en kedja som drivs av sänghandlare med lång erfarenhet i branschen. Vi har valt att samarbeta med några av de bästa sängtillverkarna i Norden med starka och välkända varumärken. Vår ambition är att hjälpa våra kunder att sova gott i en säng som passar både deras kropp och plånbok. Vill du vara med i vårt team och få Sverige att sova bättre? Nu söker vi en säljare som även kan köra leveranser och ta emot gods. Tjänsten avser heltid hela sommaren med start omgående till slutet av augusti. Vi ser gärna att du är långsiktig och stannar som extrapersonal till hösten. Gäller då två helger i månaden som säljare samt 1-2 hel/halv dagar per vecka för leveranser samt övrig tid vid exempelvis storhelger eller sjukdom. Arbetsbeskrivning säljare med lageransvar: Våra medarbetare är en otroligt viktig del i vår verksamhet så vi lägger stor vikt vid både din personliga och professionella utveckling. Vi kommer att utbilda dig både om sängarnas funktion/uppbyggnad, tillbehören runt om, försäljning men även i hur man jobbar som ett vinnande lag. Du kommer ansvara för att guida våra kunder till rätt säng för just deras behov. Du ansvarar för orderläggning, orderuppföljning, och jobbar efter en uppsatt budget vilket ställer vissa krav på din förmåga att hantera siffror och affärssystem. Du kommer även att hantera lagret och utkörning/montering av sängar hos kund. Vem vi söker: Vi söker en person som framförallt är social och modig men även ödmjuk och lyhörd. Du bör besitta en god attityd och en stark vilja för att lyckas och utvecklas hos oss. Som person är du noggrann, flexibel och har en hög arbetsmoral. Du ska vara lättlärd och inte vara rädd att ta egna initiativ. Eftersom tjänsten innebär lagerarbete och utkörning bör du också ha ett gott sinne för rutiner, vara stresstålig och orka fysiskt krävande lyft. B-körkort är förstås ett krav. Vi söker en person som i första hand har erfarenhet av försäljning och av att bygga kundrelationer. Vi ser helst att du är student och bor i Luleå hela din studietid. Lön och anställningsvillkor: Lön enligt handels kollektivavtal Timanställd Ansökan: Tjänsten tillsätts löpande. Välkommen med din ansökan!

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säsong PSC/Varuutlämning Vikariat (777)

HORNBACH Byggmarknad AB Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och samarbete. Som medarbetare på PSC och varuutlämning sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa våra kunder att hämta ut sina förbeställda varor. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Med hjälp av truck leverera och gods till kunder * Sköta den interna varuförsörjningen och logistiken * Returhantering och återtransport till leverantörer * Inmatning och hantering av följesedlar * Dokumenthantering Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av logistikarbete * Organiserad och strukturerad samt förmåga att kunna prioritera dina arbetsuppgifter * Noggrann och lösningsorienterad. * Goda administrativa kunskaper * Truckkort (A1-A4 & B1-B4) samt vana av att köra truck är ett krav.  * Även B-körkort är meriterande För denna tjänsten tillämpas bakgrundskontroll Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter Arbetstid/Varaktighet: Vikariat 12 månader. Deltid 30 tim/veckan. Arbetstiderna är morgon, kväll samt varannan helg. Lön: Lön enligt kollektivavtal. Tillträde: 1/7 - 2024 (vikariat 12 månader)

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Säljare 80% till Synoptik Kungsgatan i Stockholm

Brinner du för service och vill arbeta i en spännande bransch där du arbetar med en mix av både mode och ögonhälsa? Är kundrelationer något du värderar samtidigt som du själv får personlig och professionell utveckling? Nu söker vi på Synoptik en säljare till vår butik på Kungsgatan i Stockholm! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. För oss är det viktigt att du som medarbetare hos oss även känner igen dig i dom: ❤ Vi vinner tillsammans ⭐ Vi brinner för service ↗ Vi äger vår framgång ♻ Vi gör hållbara affärer Som säljare på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Utvecklingsmöjligheter inom en spännande bransch där du får en gedigen introduktion och personlig utvecklingsplan ➜ Möjligheten att arbeta med långsiktiga kundrelationer bl.a. genom vårt glasögonabonnemang ➜ Ett arbete i ett team som präglas av samarbete och försäljningsglädje ➜ Kunskap kring optik, ögonhälsa samt bågförsäljning ➜ Utbildningsmöjligheter genom Synoptik Akademin  Arbetet som säljare innefattar att ansvara för butikens dagliga drift, utföra vissa förmätningar som görs innan undersökningen samt utföra enklare justeringar av glasögon. En av dina primära arbetsuppgifter är självklart att hjälpa kunderna i butiken, bland annat vid val av båge. Sök tjänsten redan idag! Vi tror att du som söker är en driven säljare som brinner för service och mötet med kunden. Du har erfarenhet från serviceyrket, gärna från butik. Det är meriterande om du även har erfarenhet från optikbranschen, men det är inget krav. Precis som dina kollegor är du positiv, serviceinriktad och kvalitetsmedveten. För att ge kunden bästa möjliga service tror vi att du även är lyhörd för kundens önskemål samtidigt som du vågar ta egna initiativ. Vi tror också att du är engagerad, handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80% där vi gärna ser att du påbörjar din introduktion och upplärning 1 augusti. Arbetstiden är förlagd under dagtid, kvällar och helger. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Maria Baudin på 08-213360. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

15 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Butiksäljare till kund i Piteå

Vi söker en engagerad och kundorienterad butikssäljare som älskar att möta kunder och hitta den bästa lösningen för deras behov. Känner du igen dig? Sök tjänsten nedan. Vår kund erbjuder ett brett sortiment av varor från många olika produktgrupper, vilket innebär att du kommer att få lära dig mycket om olika produkter och bli duktig på att hitta information på till exempel hemsidor eller i manualer. Arbetsuppgifter: -möta och assistera kunder för att hitta de bästa lösningarna för deras behov -packa upp varor, hantera kundbeställningar och skylta upp varor i butiken -hantera inleveranser, reklamationer och beställningar i vårt kassasystem -utföra viss lagerhantering -säkerställa en ren och organiserad arbetsmiljö Detta är en direktrekrytering och du anställs hos kundföretaget. Tjänsten är 80% fördelat efter ett schema, måndag-fredag 09:00-18:00, lördag 10:00-14:00. Jobb varannan lördag. Tillträde enligt överenskommelse men senast 1/7-2024 Din profil Vi söker dig med stark kundfokus och förmåga att förstå och möta kunders behov. Du har positiv inställning och sprider god energi till både kunder och kollegor. Du har ett driv och engagemang för att alltid göra ditt bästa på jobbet. Du har förmåga att arbeta i team och ta initiativ när det behövs. Du har god datavana samt god kommunikationsförmåga på svenska, både i tal och skrift. Meriterande för tjänsten: -tidigare arbete inom butik/handel -utbildning inom försäljning -teknikintresse Denna rekrytering hanteras av StudentConsulting och frågor gällande tjänsten hänvisas till ansvarig rekryteringskonsult Alisha Alibhai på [email protected] Tjänsten tillsätts när vi hittat rätt person så sök redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

15 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024