Fix My Phone Tanum Shopping
The Morad Group AB
Butikssäljare, fackhandel

På Fix My Phone hjälper vi över 300.000 kunder varje år med deras mobila enheter. Både med reparation och att förse med rätt tillbehör. Vi är Sveriges ledande reparationskedja och är ett riktigt tillväxtbolag med stora visioner! På senare tid har vi expanderat verksamheten till att sälja och köpa in begagnade mobiltelefoner också vilket kommer vara en stor del av arbetet framåt! På Fix My Phone får du som anställd dagligen möta våra kunder och vara ansiktet utåt för företaget. Detta ställer krav på hög social kompetens och ansvarstagande och ett driv inom försäljning. VI söker nu nya medarbetare för vår butik i Tanum. Var med på resan och hjälp oss bygga vidare på ett vinnande koncept där vi är störst i Sverige, samtidigt som vi prövar nya områden med avsikt att bli störst även där! Bli en del av vår säljkår idag och ta nästa kliv i rollen som säljare! Du kommer att vara Fix My Phones ansikte utåt och genom din rådgivning och kunskap i försäljning & service kommer du att tillsammans med kunden att hitta det bästa alternativet för denne. Det kan innebära en reparation av enheten, en uppgradering av deras telefon till en nyare modell eller att förse mobilen med tillbehör. Vi arbetar brett och skapar affärsmöjligheter i varje ärende. Varje kund som besöker oss skall få erbjudande om köp av tjänst eller produkt som är lämplig för kunden. Med vår bakgrund i reparationer kan vi alltid tillgodose kundens behov oavsett om det gäller reparation eller köp av ny mobil. Förenklad förklaring på hur vi arbetar: Felsökning -> Konstatera -> Alternativ för lösning av kunds problem -> Presentera lösning till kund -> Affär -> Merförsäljning. Alla nya medarbetare får genomgå en utbildning där vi lär dig reparera olika enheter, hantera kassa samt regelbunden utbildning i säljteknik samt kundservice. Vi söker dig som har hög arbetsmoral, problemlösningsförmåga och ett riktigt driv. Du är ansvarstagande och mån om att ha ordning och reda i din tillvaro, för din och andras skull. Det är meriterande att tidigare jobbat med försäljning & erfarenheter som kräver fingerfärdighet. Vi ser fram emot ett personligt möte för att se om just du är rätt person för oss och vår väg framåt! Jobbtyp: Heltid, Deltid, Visstid, Fast Lön: 20 000,00kr - 50 000,00kr per månad Annan ersättning utöver fast timlön. Resultatbonus Ob-tillägg Bonus

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Säljare - Ballingslöv, InfraCity
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du arbeta med design och inredning och hjälpa kunder att förverkliga sina drömmar? Trivs du med att skapa långsiktiga relationer och drivs du av att överträffa mål och skapa resultat? Då kan du vara den vi söker till Ballingslöv i InfraCity! Hos Ballingslöv får du möjlighet att vara en del av ett starkt premium varumärke inom kök, badrum och förvaring. Vår vision är enkel: att skapa lösningar som gör våra kunders vardag bättre och roligare. För att nå dit söker vi en engagerad säljare som kan bidra till vår fortsatta framgång. Om rollen Som säljare på Ballingslöv är du en nyckelperson i vår butik och en viktig del i att förverkliga kundernas visioner för deras hem. Du kommer att bygga relationer som varar, skapa skräddarsydda lösningar och bidra till att kunderna får en upplevelse utöver det vanliga. Här är några av de arbetsuppgifter du kommer att ha: Bidra med ett glatt humör som gör att både kunder och kollegor känner sig sedda, uppskattade och välkomna. Sälja och rita kök, badrum och förvaringsinredning enligt Ballingslövs säljprocess och metodik. Aktivt arbeta för att alltid överträffa kundens förväntningar genom att hålla en nära och personlig dialog med kunder under hela köpresan. Genomföra hembesök och aftersales-besök, där du fortsätter att vara en trygg rådgivare för våra kunder. Projektleda och säkerställa att våra kunder får exakt det de behöver i varje projekt – från trygghetspaket till hantverkartjänster. Säkerställa en hög konceptefterlevnad genom att håll en god ordning i utställningen och butiken. Vad förväntar vi oss av dig? Vi söker dig som är lösningsorienterad och brinner för försäljning, samtidigt som du har en genuin passion för att hjälpa människor. Du trivs med att ta ansvar och är en självgående person som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi värdesätter: Din förmåga att lyssna, förstå kundens behov och omvandla dem till konkreta lösningar som gör skillnad. Ditt engagemang och driv för att nå dina uppsatta mål – både individuella och för teamet. Din uthållighet och strävan efter att överträffa både dina och andras förväntningar. Ditt intresse för att löpande analysera och kontinuerligt förbättra och finjustera din egen säljprocess för att nå bättre resultat. Vi ser även att du är: Orädd för att lära dig nytt och har en nyfikenhet för att söka svar och vilja utvecklas. En relationsbyggare som trivs med att skapa förtroende och kundrelationer som sträcker sig över tid. Är strukturerad, noggrann och alltid strävar efter att ge ett professionellt bemötande i varje steg. Trivs med att jobba självständigt utifrån angivna metodik, regler, policys och rutiner. Vad erbjuder vi dig? Hos Ballingslöv får du mer än bara en arbetsplats – du får vara en del av ett team som ständigt strävar efter att bli bättre och som värdesätter utveckling och lärande. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder omfattande utbildning och verktyg för att du ska kunna växa och utvecklas i din roll. Vi har inga krav på formell utbildning, men vi lägger desto större vikt på din personliga kompetens, drivkraft och vilja att bidra till vår framgång. Erfarenheter och förutsättningar: Försäljningserfarenhet är meriterande, gärna inom sällanköpshandeln. Du talar och skriver svenska flytande. Info om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med arbetstid fördelad på vardagar samt varannan helg. Lön: Fast månadslön under introduktionsperioden (3 mån), därefter helt provisionsbaserad lön. Placering: Butiken i InfraCity, Upplands Väsby Tillträde: Augusti alternativt enligt överenskommelse. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Ballingslöv med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Tina Pascotto. Eventuella frågor görs till: [email protected] Urval, tester och intervjuer sker löpande. Om Ballingslöv Ballingslöv AB ingår i koncernen Ballingslöv International AB, som innefattar flera koncept inom kök, bad och förvaringslösningar och är representerat i stora delar av Europa. Ballingslöv International ägs till 100 % av Stena Adactum AB. Historien om Ballingslöv AB är på många sätt historien om svenska kök och hem. I mer än 90 år har vi byggt svenska kök som anpassas efter tidens behov och önskemål. Vi har sett trender komma och gå, men har konsekvent hållit fast vid vår filosofi om att kvalitet och erfarenhet är vägen framåt. Vi är alltid nyfikna på nya lösningar och bygger fortfarande kök, badrum och förvaring med samma Ballingslövsanda som tidigare. Idag talar vi gärna om Var Dags Glädje – för det är just vad ett bra kök ska vara: en källa till vardagsglädje. Läs mer om Ballingslöv här. Välkommen med din ansökan.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Byggfabriken Stockholm söker Butikschef
Retail Recruitment Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Byggfabriken söker Butikschef till Stockholm, Vasastan.   Vi söker en driven och affärsorienterad butikschef med starka ledaregenskaper för vår butik i Stockholm, Vasastan. I rollen som butikschef är du både en operativ butikssäljare och en ledare med ansvar för butikens drift, utveckling och försäljning. Som butikschef ingår du även i butikschefsgruppen tillsammans med kollegor från våra andra butiker i Sverige, där ni arbetar strategiskt för att utveckla Byggfabrikens affär och stärka varumärket.   Om rollen Som butikschef på Byggfabriken är du en affärsdriven person som har butikens lönsamhet och vårt varumärke i fokus. Du har en naturlig förmåga att bygga och utveckla team, är flexibel och lösningsorienterad och har ett strategiskt perspektiv på hur vi kan skapa mervärde för våra kunder. Du är kommunikativ och trivs med att kombinera operativt arbete i butiken med strategiska och affärsutvecklande uppgifter.   En förståelse för traditionell butikshandel och hur modern butikshandel utvecklas är avgörande, liksom att ha en förmåga att skapa en inspirerande säljkultur. Du ska kunna förmedla Byggfabrikens värderingar och skapa en stark känsla av tillhörighet inom teamet och i företaget som helhet. Rollen kräver att du ibland arbetar ensam i butiken, och du ansvarar även för att butiken är bemannad och kan hålla sina öppettider under semester och sjukdomsperioder.   Ansvarsområden • Driva försäljning och utveckla en stark säljkultur där kundservice och kundens behov är centrala • Exponera sortimentet och säkerställa att skyltning och kampanjer följer planering • Ansvara för butikens budget i samarbete med försäljningschef • Följa upp KPI samt analysera och rapportera resultat • Planera och genomföra butiksevent • Hålla medarbetarsamtal och hantera schemaläggning • Ansvara för inventering och definiera arbetsuppgifter och rutiner i butiken • Utbilda nyanställda och befintlig personal inom sortiment, affärssystem och säljteknik   Vi söker dig som • Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, försäljning eller liknande, eller dokumenterad erfarenhet som ledare inom retail • Har gedigen erfarenhet av detaljhandel, gärna från fackhandel och omni-channel • Har god och aktuell IT-vana samt erfarenhet av olika program och affärssystem Det är en fördel om du har erfarenhet eller ett genuint intresse för byggnadsvård, samt kunskap om skyltning och erfarenhet av affärssystemet Pyramid.   Övrig information Tjänsten är placerad i vår Stockholmsbutik, Vasastan och är en tillsvidareanställning på 100%. Kollektivavtal finns. Tillträde sker enligt överenskommelse.  I samband med denna rekrytering samarbetar Byggfabriken med Retail Recruitment och frågor rörande tjänsten besvaras av ansvarig rekryteringskonsult, Malin Niklasson.   Välkommen att bli en del av Byggfabriken och bidra till vår fortsatta utveckling! Byggfabriken startades 1997 med idén att erbjuda något som utan oss hade saknats. Redan från början handlade det om att ta ett samlat grepp om byggnadsvården. Att erbjuda material och inredning för att bevara hus och lägenheter från förra sekelskiftet fram till 50-talet. Men det har också alltid handlat om att vara något mer än bara en byggnadsvårdsbutik. Vi försöker vara en källa till kunskap, inspiration och gör-det-själv-glädje – helt utan pekpinnar. På produktnivå innebär det ett sortiment fullt av nytillverkade inredningsdetaljer och byggnadsvårdsprodukter för tidstypisk renovering i linje med stilhistoriska perioder från sekelskifte till funkis och modernism. Allt från kakel, klinker och väggfärg till alla sorters beslag, innerdörrar och hela kök. Många av våra produkter är egentillverkade från historiska förlagor och oftast skapade med traditionella metoder. Men du hittar även produkter som vi inte producerar själva, alla omsorgsfullt utvalda och med till största delen lokala producenter och hantverkare. Du kan se hela vårt sortiment här på webben, och i butikerna naturligtvis. Vi har på känn att du kommer hitta något du gillar!

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Elgiganten Karlstad söker Service Advisor
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Vi söker nu en Service Advisor som levererar service i världsklass och brinner för att ta hand om våra kunder på bästa sätt!  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor  Som Service Advisor kommer du arbeta inom området Operations som består av kassa, lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.    Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste.  Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service  • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor  • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Generöst bonusavtal  • Förmåner inom friskvård och personalköp  • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter  Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledanande provanställning Omfattning: 40%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-08-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Är du duktig på heliumballonger? Då har vi ett roligt jobb till dig!
JEAS Group AB
Butikssäljare, fackhandel

Glad och jobbsugen person med ballongkunskaper sökes! Grymt Godis Ballonger & Party driver idag två enorma godis, ballong och partybutiker i Stockholm. Vi har även en tredje butik i Västerås och har siktet inställt på att öppna ytterligare en butik i Stockholm. Butikernas specialitet är försäljning av godis i lösvikt med ca 1200 olika sorter att välja på, samt 1000-tals heliumballonger och partyartiklar till fest och kalas. Vi upplever en högre efterfrågan på ballonger till både privatpersoner och företagskunder. Därför söker vi nu en glad och arbetsvillig person som har lust att arbeta hel- eller deltid i vår butik i Heron City i Kungens kurva. Tidigare erfarenhet av arbete med heliumballonger är ett krav! För att passa in i vårt glada gäng är det bra om du kan jobba i ett högt tempo, både ensam och med en kollega. Du är givetvis en punktlig, noggrann och ansvarstagande person, som vill bidra med engagemang och ett glatt humör. Du ska ha arbetat med heliumballonger tidigare, t ex i butik eller på event. Ballongerna kan du redan, resten lär vi dig. Vad gäller de övriga arbetssysslorna, är det allra viktigaste att du har en positiv inställning och viljan att lära dig något nytt. Det du inte redan kan om godis och party lär vi dig. Som person är du handlingskraftig, noggrann och ansvarstagande. Vårt enda krav är att du har tidigare arbetslivserfarenhet med heliumballonger. Är du den vi hoppas på? Så fort du "känner dig som hemma" med oss och om vi alla trivs med varandra, så kommer du tilldelas mer ansvar och med det kommer också en rättvis löneutveckling. Vad erbjuder vi? Det du inte redan kan lär vi ut på plats i butiken, där vi tillsammans går igenom alla rutiner, moment och arbetsuppgifter. Vi vet att våra medarbetare är det viktigaste för vår framgång. Därför är vi måna om att stödja och uppmuntra vår personal i deras arbete och erbjuder alla som arbetar hos oss goda utvecklingsmöjligheter. Tillträde enligt överenskommelse. Då butiken är öppen alla dagar i veckan förekommer både dags-, kvälls- och helgarbete. Har vi väckt ditt intresse? Vi hoppas det! Vi kallar fortlöpande till intervjuer så skicka in CV och personligt brev i PDF-format redan i dag. Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via e-post till: [email protected] och skriv "Ballonger Heron City" i ämnesfältet, så vi vet att du läst hela annonsen Vi tar oss friheten att inte besvara ansökningar som inte motsvarar platsannonsens kriterier Vi undanber oss även all hjälp och/eller reklam från alla typer av rekryteringsbolag, jobbpooler eller liknande. Detta sköter vi bäst själva :)

22 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Är du duktig på heliumballonger? Då har vi ett roligt jobb till dig!
JEAS Group AB
Butikssäljare, fackhandel

Glad och jobbsugen person med ballongkunskaper sökes! Grymt Godis Ballonger & Party driver idag två enorma godis, ballong och partybutiker i Stockholm. Vi har även en tredje butik i Västerås och har siktet inställt på att öppna ytterligare en butik i Stockholm. Butikernas specialitet är försäljning av godis i lösvikt med ca 1200 olika sorter att välja på, samt 1000-tals heliumballonger och partyartiklar till fest och kalas. Vi upplever en högre efterfrågan på ballonger till både privatpersoner och företagskunder. Därför söker vi nu en glad och arbetsvillig person som har lust att arbeta hel- eller deltid i vår butik i Barkarby handelsområde i Järfälla. Tidigare erfarenhet av arbete med heliumballonger är ett krav! För att passa in i vårt glada gäng är det bra om du kan jobba i ett högt tempo, både ensam och med en kollega. Du är givetvis en punktlig, noggrann och ansvarstagande person, som vill bidra med engagemang och ett glatt humör. Du ska ha arbetat med heliumballonger tidigare, t ex i butik eller på event. Ballongerna kan du redan, resten lär vi dig. Vad gäller de övriga arbetssysslorna, är det allra viktigaste att du har en positiv inställning och viljan att lära dig något nytt. Det du inte redan kan om godis och party lär vi dig. Som person är du handlingskraftig, noggrann och ansvarstagande. Vårt enda krav är att du har tidigare arbetslivserfarenhet med heliumballonger. Är du den vi hoppas på? Så fort du "känner dig som hemma" med oss och om vi alla trivs med varandra, så kommer du tilldelas mer ansvar och med det kommer också en rättvis löneutveckling. Vad erbjuder vi? Det du inte redan kan lär vi ut på plats i butiken, där vi tillsammans går igenom alla rutiner, moment och arbetsuppgifter. Vi vet att våra medarbetare är det viktigaste för vår framgång. Därför är vi måna om att stödja och uppmuntra vår personal i deras arbete och erbjuder alla som arbetar hos oss goda utvecklingsmöjligheter. Tillträde enligt överenskommelse. Då butiken är öppen alla dagar i veckan förekommer både dags-, kvälls- och helgarbete. Har vi väckt ditt intresse? Vi hoppas det! Vi kallar fortlöpande till intervjuer så skicka in CV och personligt brev i PDF-format redan i dag. Vi tar endast emot ansökningar som inkommer via e-post till: [email protected] och skriv "Ballonger Barkarby" i ämnesfältet, så vi vet att du läst hela annonsen Vi tar oss friheten att inte besvara ansökningar som inte motsvarar platsannonsens kriterier Vi undanber oss även all hjälp och/eller reklam från alla typer av rekryteringsbolag, jobbpooler eller liknande. Detta sköter vi bäst själva :)

22 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Butikssäljare elektronik
Jobbplats Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb. Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till deras butik i centrala stan. Företaget är en av Sveriges ledande elektronikkedjor och är väletablerade i branschen och har flera års erfarenhet. Du kommer att arbeta i en spännande och utvecklande arbetsplats med mycket fokus på utveckling och trivsel. Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:30. Du erbjuds: * Kontinuerlig utbildning inom försäljning, kundvård, och personlig utveckling * En utpräglad företagskultur med högt i tak * Avtalsenlig lön och pension * Generöst bonussystem * Goda karriärmöjligheter Vi söker dig med: * eget driv och sinne för affärer *god servicekänsla *teamkänsla *viljan att utvecklas Tidigare säljerfarenheter är meriterande men inget krav. Lön efter överenskommelse. Välkommen med din ansökan!

22 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Butikssäljare elektronik
Jobbplats Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb. Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till deras butik i centrala stan. Företaget är en av Sveriges ledande elektronikkedjor och är väletablerade i branschen och har flera års erfarenhet. Du kommer att arbeta i en spännande och utvecklande arbetsplats med mycket fokus på utveckling och trivsel. Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:30. Du erbjuds: * Kontinuerlig utbildning inom försäljning, kundvård, och personlig utveckling * En utpräglad företagskultur med högt i tak * Avtalsenlig lön och pension * Generöst bonussystem * Goda karriärmöjligheter Vi söker dig med: * eget driv och sinne för affärer *god servicekänsla *teamkänsla *viljan att utvecklas Tidigare säljerfarenheter är meriterande men inget krav. Lön efter överenskommelse. Välkommen med din ansökan!

22 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Butikssäljare elektronik
Jobbplats Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare. Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb. Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till deras butik i centrala stan. Företaget är en av Sveriges ledande elektronikkedjor och är väletablerade i branschen och har flera års erfarenhet. Du kommer att arbeta i en spännande och utvecklande arbetsplats med mycket fokus på utveckling och trivsel. Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:30. Du erbjuds: * Kontinuerlig utbildning inom försäljning, kundvård, och personlig utveckling * En utpräglad företagskultur med högt i tak * Avtalsenlig lön och pension * Generöst bonussystem * Goda karriärmöjligheter Vi söker dig med: * eget driv och sinne för affärer *god servicekänsla *teamkänsla *viljan att utvecklas Tidigare säljerfarenheter är meriterande men inget krav. Lön efter överenskommelse. Välkommen med din ansökan!

22 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Elgiganten Backaplan söker Service Advisors Merch för projekt
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Älskar du att bidra till en fantastisk kundupplevelse? Under hösten står Elgiganten Backaplan inför spännande förändringar och vi behöver därför stärka upp med ett gäng engagerade Service Advisors inriktining Merch  Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att kunna påverka våra kunders uppfattning om oss.   Din roll som Service Advisor Merch I denna roll kommer du att vara en del av ett spännande projekt på 70% under sex månader, med start den 1 september 2025.  Som Service Advisor Merch kommer du arbeta inom området Operations som består av lager, support och merchandising. Det är en varierande roll där du kommer arbeta med flera olika uppgifter där du med din kompetens gör skillnad och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen, du är helt enkelt en stjärna på kundvård. Förutom att vara ansvarig för att ta betalt, assistera vid servicetjänster, produktlogistik och garantiärenden ska du även se till att det är lätt för våra kunder att handla och att de kan få med sig rätt produkt hem. Genom att optimera köpupplevelsen i varuhuset och säkerställa nöjda kunder kan vi nå våra mål, att ha förmåga att lösa problem på vägen till framgång är en annan avgörande del i rollen. Du kommer att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag.   Vem är du?  Som Service Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att skapa grymma kundupplevelser och bidra till verksamehetens gemensamma mål, och såklart har roligt när du gör det!    Vi tror att du  • Alltid har kunden i fokus, har en genuin känsla för service och trivs att arbeta med människor • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas  • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa  • Trivs när det är ordning och reda och gillar att skapa struktur  Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss.    Vilka är vi?  Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss  Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.  Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension  • Förmåner såson friskvård, personalköp och bonus • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare  • Goda karriärmöjligheter  Övrig information Anställningsform: Tidsbegränsad anställning 1-6 månader med chans till förlängning Omfattning: 70%-100%, arbetstiderna kan komma att innefatta även kvällar och helger men är primärt på dagtid Tillträde: 2025-09-01 Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

19 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025