Affärsområdeschef
Fastighets AB Balder
Fastighets- och förvaltningschefer

Vi är Balder. Vår resa startade 2005 och har bara börjat. Vi har gått från att vara en lokal aktör i Göteborg till att idag vara en av de största på den nordiska marknaden. Vi vill påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Vi utmanar branschens gamla sanningar och vill ständigt hitta nya vägar framåt. Nu hoppas vi hitta dig som vill fortsätta utveckla våra affärer och medarbetare. Är du redo för en ny utmaning inom fastighetsförvaltning och ledarskap? Nu söker vi en affärsområdeschef till Skövde och Mariestad! Vad erbjuder vi dig? Som affärsområdeschef på Balder har du ett totalansvar för områdets fastigheter, personal, ekonomi och hyresgäster. Du säkerställer att vår verksamhet bedrivs effektivt och du letar ständigt efter förbättringar. Genom att arbeta med uppföljning och återkoppling når du de uppsatta målen vi kommit överens om och fortsätter driva våra frågor affärsmässigt. Vi erbjuder ett jobb med stort ansvar och utmanande arbetsuppgifter i en organisation som vill framåt. I tjänsten förväntas du vara strukturerad i ditt arbetssätt med en förmåga att arbeta metodiskt såväl som långsiktigt med affären i fokus. Ytterligare ett viktigt uppdrag är att bidra till att ha nöjda medarbetare och möjliggöra en god arbetsmiljö där du kommer leda arbetsgruppen inom förvaltningen. I affärsområdet idag ingår ungefär 1000 lägenheter och 30 000 kvm kommersiell yta. Vad erbjuder du oss? Har du fått frågan på en intervju vilka som är dina tre bästa egenskaper? Vi kommer inte fråga, men om vi får dela med oss av vårt facit så hoppas vi att du hade svarat att du är affärsdriven, resultatorienterad och van att leda medarbetare som vill framåt. För att trivas hos oss tror vi att du är bekväm i operativa samt strategiska frågor och vill vara del av en Balders resa som både innehåller högt tempo och mycket ansvar. Vidare ser vi att du har god erfarenhet av fastighetsförvaltning i kombination med ledaregenskaper. Du behöver även kunna behärska det svenska språket väl i tal och skrift samt inneha B-körkort. Är denna tjänst rätt steg för dig och din karriär? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Placering vårt kontor i Skövde, arbete på plats fem dagar i veckan. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen som inte besvaras i annonsen är du välkommen att kontakta rekryterande chef Marcus Hansson via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1

17 april 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Områdeschef till Örebro och Katrineholm
Victoriahem AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Om tjänsten Som områdeschef har du det övergripande ansvaret för att driva och utveckla förvaltningen av våra fastigheter i Örebro och Katrineholm. Du säkerställer en effektiv drift, optimerar fastigheternas lönsamhet och utvecklar hyresgästupplevelsen. Genom ett affärsmässigt förhållningssätt och ett coachande ledarskap skapar du förutsättningar för teamets och verksamhetens framgång. Huvudsakliga ansvarsområden Resultatansvar: Säkerställa en lönsam och effektiv fastighetsförvaltning med fokus på uthyrning och förvaltning Affärsutveckling: Identifiera förbättringsåtgärder och möjligheter att öka fastigheternas värde och driftnetto Ledarskap: Leda, motivera och utveckla ditt team för att nå gemensamma mål Effektivisering: Säkerställa optimerad drift genom samarbete med tekniska och operativa team Förhandling och upphandling: Hantera avtal, upphandlingar och hyresförhandlingar på ett strategiskt sätt Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från en ledande roll inom fastighetsförvaltning eller byggbranschen och som trivs med att arbeta affärsdrivet och resultatinriktat. Du är van att leda team, hantera budgetar och utveckla verksamheter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med uthyrningsstrategier och bostadsvakanser. Du är en prestigelös, kommunikativ och självgående person som gillar att hitta lösningar och arbeta mot tydliga mål. Eftersom vi är ett tight team som samarbetar nära, ser vi att du har en flexibel och prestigelös inställning. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning Flerårig erfarenhet av ledande roller med budget-, resultat- och personalansvar inom fastighets- eller byggbranschen God kunskap om hyresjuridik och fastighetsförvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vad vi erbjuder Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Områdeschef till Victoriahem - Borås
Victoriahem AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Victoriahem är ett framåtsträvande fastighetsbolag som idag förvaltar hem för cirka 40 000 familjer. Vår framgång bygger på ett resultatinriktat och affärsmässigt arbetssätt där drivna och kompetenta medarbetare driver vår utveckling framåt. Nu söker vi en målmedveten och affärsdriven områdeschef som vill vara med och ta vårt fastighetsbestånd i Borås, bestående av cirka 950 lägenheter, i Hässleholmen och på Sjöbo. Teamet består av 8 medarbetare som alla utgår från vårt områdeskontor beläget på Hässleholmen. Din roll Som områdeschef är ditt uppdrag att maximera värdet i förvaltningen genom effektiv drift, underhåll och uthyrning. Du leder arbetet med att skapa lönsamma affärsmöjligheter, identifiera förbättringsåtgärder och optimera driftkostnader. Du ansvarar för budget, prognoser och affärsplaner, och arbetar proaktivt för att uppnå uppsatta mål. Huvudsakliga ansvarsområden Resultatansvar: Driva och optimera intäkter och kostnader, inklusive uthyrning och drift av fastigheterna Affärsutveckling: Identifiera och realisera affärsmöjligheter som ökar driftnettot Ledarskap: Skapa engagemang och ansvarstagande i teamet för att nå gemensamma mål Effektivisering: Säkerställa optimerad drift genom samarbete med tekniska och operativa team Förhandling och upphandling: Hantera hyresförhandlingar, upphandlingar och kostnadseffektiva avtal Vem är du? Du har erfarenhet från en ledande roll inom fastighets- eller byggbranschen, med ett starkt resultatfokus och förmåga att driva förändring. Du har god erfarenhet av att leda team och hantera budget och resultat. Du är en självgående, affärsinriktad och kommunikativ person som trivs med att arbeta mot tydliga resultat. Rollen kräver ett stort intäktsfokus. Eftersom en stor utmaning på orten är bostadsvakanser är det en fördel om du arbetat med dessa frågor tidigare. Som person är du prestigelös, vi är ett litet kontor som jobbar tätt tillsammans hela teamet och hjälps åt med de utmaningar vi ställs inför. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning Flerårig erfarenhet av ledande roller med budget-, resultat- och personalansvar inom fastighet eller bygg Kunskap och erfarenhet inom hyresjuridik och fastighetsförvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vad vi erbjuder Läs mer om oss som bolag och vad vi kan erbjuda dig som arbetsgivare på vår hemsida: hemsida. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Borås Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan: Vi tillämpar löpande urval, så ansök gärna så snart som möjligt. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Linnea Rosenqvist, regionchef, på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Affärsområdeschef med fokus på förvaltning, kund och affär
Platzer Fastigheter AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Har du gedigen erfarenhet av kommersiell fastighetsförvaltning i kombination med ett affärsmässigt och kommunikativt ledarskap? Vi söker nu en erfaren och kundfokuserad affärsområdeschef som vill utveckla verksamhet och medarbetare! Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter. Vår resa är både kul och utmanande och för rätt person finns stora möjligheter att både påverka och vidareutvecklas. Vårt fastighetsbestånd är idag koncentrerat till ett antal spännande områden i och omkring Göteborg. Vi äger och utvecklar 86 fastigheter med en total yta på cirka 1 000 000 kvm och ett fastighetsvärde på 30 miljarder kronor. Ditt uppdrag I rollen som affärsområdeschef kontor ansvarar du för utveckling och ledning av vårt största affärsområde som representerar 75% av bolagets totala fastighetsvärde. Fastighetsbeståndet inom affärsområdet består främst av kontorsfastigheter i och runt de centrala delarna av Göteborg. Du har en central roll i att utveckla organisation och affärsmannaskap med huvudfokus att säkerställa en effektiv och värdeskapande förvaltning av affärsområdets fastighetsbestånd. Du leder och utvecklar ett team på runt 30 medarbetare genom 4 chefer. Du ingår i koncernledningen och rapporterar till VD. Huvudsakliga ansvarsområden: Affärsstrategi & koncernledning Bidra till Platzers strategiska utveckling genom din roll i koncernledningen samt säkerställa affärsområdets långsiktiga tillväxt och lönsamhet Ansvara för affärsområdets nyckeltal, ekonomiska utveckling samt budget- och prognosarbete Följa upp och analysera affärsområdets resultat och initiera åtgärder för kontinuerlig förbättring Ledarskap & organisation Leda, coacha och utveckla ett team på ca 30 medarbetare genom fyra direktrapporterande chefer med grund i Platzers kärnvärden och ledarskapspolicy Bidra till att skapa en kundorienterad och affärsdriven organisation Fastighetsförvaltning & utveckling Säkerställa en effektiv och lönsam kommersiell fastighetsförvaltning med fokus på kundnöjdhet, hållbarhet och värdeskapande Driva förbättrings- och utvecklingsarbete i samarbete med övriga affärsområden och stödresurser Skapa och upprätthålla goda relationer med kunder och samarbetspartners Din bakgrund Vi söker en erfaren och affärsdriven ledare med en gedigen förståelse för fastighetsförvaltning och strategiskt ledarskap. Flerårig dokumenterad ledarskapsförmåga där du lett chefer samt med tidigare ledningsgrupperfarenhet. Gedigen erfarenhet inom fastighetsbranschen, med fokus på kommersiell fastighetsförvaltning från ett fastighetsägarperspektiv Djup ekonomisk insikt, inklusive erfarenhet av budget, prognos och fastighetsvärdering. Strategisk och affärsmässig kompetens – vana att arbeta i noterad eller motsvarande professionell miljö. Förhandlingsvana och kommersiell förståelse, inklusive kunskap om hyresjuridik och avtalshantering. Relevant akademisk utbildning, exempelvis inom fastighetsekonomi, företagsekonomi, affärsutveckling eller samhällsbyggnad. Vem är du? På Platzer värdesätter vi öppenhet, samarbete och en hjälpsam miljö. Vi söker dig som: Har god kommunikativ förmåga – förmåga att bryta ner mål till handlingsplan och motivera genom rak, tydlig kommunikation, väl anpassat till målgruppen Är strategisk, har helhetssyn och arbetar strukturerat och målorienterat i en komplex affärsverksamhet Har vana att driva och leda utvecklings-, förändrings-och förbättringsarbete Är en trygg ledare och teamspelare. God förmåga att leda genom andra chefer och skapa långsiktiga relationer med kollegor, kunder och samarbetspartners Brinner för affärsdriven fastighetsförvaltning/-utveckling samt vill vara med och göra Göteborg till Europas bästa stad att arbeta i! Varför Platzer? Vi är ett bolag som bygger långsiktiga relationer och vill vara en drivande aktör för att utveckla Göteborg. Hållbarhet präglar allt vi gör, och vi söker dig som delar vår passion för att skapa värde för staden, kunderna och våra fastigheter och ser hållbarhet som en affärsmöjliggörare Lite mer om oss som jobbar här Hos oss får du goda möjligheter till att må bra och att utvecklas. Vi erbjuder stor flexibilitet såväl som kollektivavtal och marknadsmässiga villkor. Vi arbetar aktivt med hälsofrämjande aktiviteter och initiativ samt hittar på roliga saker tillsammans både under och efter arbetstid. Vi är idag runt 90 personer på Platzer med olika bakgrund, erfarenhet och kompetens. Gemensamt har vi en stark drivkraft att vara med och utveckla vår stad – Göteborg! Din ansökan I den här rekryteringen samarbetar Platzer med Maquire. Du är välkommen att ta en konfidentiell kontakt med Per Synnes på 070-299 15 30 alt [email protected] om du har frågor. Det går bra att ringa även utanför ordinarie kontorstid. Du söker rollen via Platzers karriärssida. Sista dag för att lämna din ansökan är den 6 april och löpande urval kan komma att ske. Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Områdeschef inom fastighet. Placering i Eskilstuna
Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vill du leda utvecklingen av framtidens fastigheter? Vår kund söker en engagerad och strategisk områdeschef som vill vara med och forma framtidens fastigheter. Som områdeschef hos vår kunds får du en nyckelroll i att leda och utveckla ditt område, med fokus på kvalitet, ekonomi och medarbetare. Din roll Som områdeschef är du en andra linjens chef med ett helhetsansvar för ditt område. Du leder första linjens chefer och administrativ personal och säkerställer att vi når våra övergripande mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Strategiskt ledarskap: Utveckla och förbättra ditt ansvarsområde genom att sätta årliga verksamhetsplaner och mål. Ekonomiskt ansvar: Följa upp och ansvara för områdets ekonomi, inklusive budget, analys och resultat. Fastighetsförvaltning: Ansvara för långsiktig fastighetsförvaltning, inklusive underhåll, energioptimering och utveckling. Personalansvar: Leda, coacha och utveckla dina medarbetare och ledningsteam. Arbetsmiljöansvar: Säkerställa en god arbetsmiljö och ett systematiskt arbetsmiljöarbete. Processledning: Leda och förvalta processer inom ditt ansvarsområde. Kommunikation och samverkan: Skapa delaktighet, kommunicera med kunder och samverka med andra enheter. Din profil Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av en ledande position med personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar. Erfarenhet av mål- och verksamhetsstyrning samt ekonomiskt ansvar. Flerårig erfarenhet av fastighetsförvaltning. Avslutad eftergymnasial utbildning, företrädesvis inom fastighetsförvaltning. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. B-körkort. Godkänt utdrag ur belastningsregistret. Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att leda andra chefer. Erfarenhet av ledningsgruppsarbete. Goda kunskaper i fastighetsekonomi, fastighetsägaransvar, hyresjuridik och fastighetsteknik/byggteknik. Ledarskapsutbildning eller högskole-/universitetsutbildning inom relevant område. Personliga egenskaper Vi värdesätter egenskaper som: Systemflexibilitet och förändringsbenägenhet. Helhetsorientering och strategiskt tänkande. Personlig mognad, trygghet och stabilitet. God samarbetsförmåga och kommunikationsförmåga. Ekonomisk medvetenhet och ledarskapsförmåga. Vår kund som arbetsgivare Vår kund kännetecknas av trygghet, service och utveckling. Vi är en organisation som värnar om våra medarbetare och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla känner sig delaktiga och engagerade. Vi erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ansökan Är du den vi söker? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast 2025-03-24. Vi är öppna för interimslösningar. Vi ser fram emot din ansökan!

10 mars 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Driftchef Fastighet till STF Abisko Turiststation
Svenska Turistfören Stf AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Svenska Turistföreningen driver åtta fjällstationer STF Abisko Turiststation ligger i Abisko Nationalpark, 20 mil norr om Polcirkeln och är Svenska Turistföreningens nordligaste fjällstation. Här har vi bedrivit besöksverksamhet sedan 1903. Våra besökare kommer från hela världen, året runt, för att uppleva fjällvärlden runt Torneträsk, vandra eller skida ut med Kungsleden och för att uppleva det mytomspunna norrskenet! Nu söker vi Driftchef Fastighet till STF Abisko Turiststation Svenska Turistföreningens vision och därmed ditt uppdrag är att skapa de bästa förutsättningarna för att få fler att upptäcka Sverige på ett hållbart sätt. Våra värdeord omtänksam, nyfiken, äkta, professionell och engagerad genomsyrar hela vår organisation och arbetssätt. Som driftchef för fastighetsavdelningen har du övergripande ansvar för daglig drift och styrning av fastighetsavdelningen på anläggningen. Livet på en fjällstation är varierande, spännande och lärorikt, precis som en dag på fjället kan vara. Som en del av fjällstationen kommer du arbeta i en sammansvetsad arbetsgrupp som endast ser möjligheter. I gruppen stöttar vi varandra och hjälper till i andra delar på fjällstationen om det behövs. Våra värdeord omtänksam, nyfiken, äkta, professionell och engagerad genomsyrar hela vår organisation och arbetssätt. Vad innebär rollen som Driftchef Fastighet? Operativt leda driften på fastighetsavdelningen Upprätta, utveckla och efterfölja rutiner för arbetet på avdelningen Personaladministration, schemaläggning och tidsrapportering samt rekrytering, introduktion och uppföljning av medarbetare på avdelningen Ansvara för drift och underhåll av tekniska installationer, så som eget vatten- och avloppsreningsverk, värme, ventilation och linbana Daglig skötsel som till exempel sophantering, transporter, plogning och sandning Ansvar för systematiskt brandskyddsarbete (SBA) och övriga säkerhetsfrågor Tillsammans med platschef upprätta verksamhetsplan för underhåll och projekt, samt ansvara för att verkställa den Samarbeta med centrala fastighetsavdelningen vid planering och genomförande av projekt samt löpande underhåll Upphandling och kontakt med externa entreprenörer vid behov av underhåll och vissa installationsarbeten samt att samordna entreprenörer Vem är du? Har en relevant utbildning eller erfarenhet av liknande tjänst Erfarenhet av arbetsledande tjänst och personalansvar Ett tryggt och väl utvecklat ledarskap En lagspelare som älskar att samarbeta och gillar ordning och reda Tar ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet Van att arbeta självständigt enligt uppställda planer och mål Har B-körkort och gärna skoterkörkort Goda kunskaper inom svenska och engelska. Andra språk är meriterande. Vi värdesätter ditt driv, din kommunikationsförmåga och din förmåga att skapa de bästa förutsättningarna till gästmöten som går hand i hand med STF värdeord omtänksam, nyfiken, äkta, professionell och engagerad. Information om tjänsten Anställningsform tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning Beredskapsansvar som varierar efter säsong och behov Arbetstiden följer verksamheternas öppettider och är förlagd till såväl vardagar som helger, dagtid som kvällstid. Lön enligt kollektivavtal Visita/HRF, Turistsupplementet, baserat på erfarenhet Kostavdrag enligt kollektivavtal Vad erbjuder vi? Personalboende mot hyresavdrag En fritid med fjället precis utanför dörren Utvecklingsmöjligheter inom STF Erfarenhet från besöksnäringen Läs mer om Abisko här. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Nuvarande innehavare av tjänsten går i pension inför sommaren. Startdatum enligt överenskommelse dock senast under maj månad. Har du frågor, är du varmt välkommen att kontakta platschef Johan Persson på mail [email protected].

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Driftchef till Platzer Fastigheter
Platzer Fastigheter AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter. Vår resa är både kul och utmanande och för rätt person finns stora möjligheter att påverka och att vidareutvecklas. Vårt fastighetsbestånd är idag koncentrerat till ett antal spännande områden i och omkring Göteborg. Vi äger och utvecklar omkring 86 fastigheter med en total yta om cirka 1 000 000 kvm. Vi utvecklar vår organisation och rekryterar en driftchef som vill utveckla verksamhet och medarbetare! Vi söker dig som har gedigen erfarenhet av kommersiell fastighetsdrift i kombination med ett kommunikativt och utvecklande ledarskap. Ditt uppdrag I rollen som driftchef ansvarar du för att leda, stödja och utveckla teamet för att säkerställa en framgångsrik och effektiv fastighetsdrift. Du drivs av målsättningen att göra värdebevarande och värdehöjande insatser samt hålla en hög servicenivå gentemot våra kunder. Rollen är ny och du både förväntas och ges möjligheter att driva utveckling av verksamheten och du blir en stor del i utformning av driftstrategier och planer. Huvudsakligt ansvar och arbetsuppgifter är: Leda, coacha och utveckla cirka tio direktrapporterande medarbetare med grund i Platzers ledarskapspolicy Främja gruppen till att ta egna initiativ och beslut i vardagen samt bidra till ett gott samarbetsklimat där variation och bredd i gruppens kompetensområden nyttjas Utveckla och implementera strategiska planer för driften tillsammans med teknisk chef och fastighetschefer för att säkerställa önskad nivå enligt bolagets uppsatta mål Hantera och fördela resurser inklusive inhyrd personal för att optimera driften och produktiviteten samt ansvara för företagets nutida och framtida behov Ansvara för leverantörsavtal inom service och skötsel Ta en aktiv roll i ledningen för affärsområde kontor Främja ett gott samarbete mellan medarbetare och övriga funktioner, exempelvis kommersiella förvaltare och tekniska förvaltare. Du och ditt team har ett nära samarbete med andra avdelningar inom Platzer där du fungerar som länk mellan huvudsakligen drift, teknisk förvaltning och kommersiell förvaltning. I rollen om driftchef rapporterar du till affärsområdeschef kontor. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare som vet hur en driver förändring och bygger starka team. Du har erfarenhet av förvaltning av kommersiella fastigheter och en mycket god förståelse för såväl den kommersiella delen av förvaltning, som teknisk förvaltning och drift, samt ekonomisk planering och uppföljning. Din tekniska kompetens gällande daglig drift, installationer och skötsel har du troligen skaffat dig genom egen praktisk bakgrund. Du har upphandlingskompetens och kan säkerställa kostnadseffektiva leverantörsavtal och har insikt i hyresavtal för att kunna bemöta hyresgästfrågor på ett professionellt sätt. Vi ser gärna att du har en relevant utbildningsbakgrund i botten, exempelvis eftergymnasial examen inom fastighetsförvaltning, teknisk ingenjör eller motsvarande. Du är en initiativrik och självgående ledare med stark problemlösningsförmåga och flexibilitet att hantera förändringar. Du har ett strategiskt och analytiskt tänkande, vilket gör att du kan fatta välgrundade beslut för en hållbar och effektiv fastighetsdrift. Med utmärkta kommunikationsförmågor skapar du goda samarbeten både internt och externt. Varför Platzer? Vi är ett bolag som bygger långsiktiga relationer och vill vara en drivande aktör för att utveckla Göteborg. Hållbarhet präglar allt vi gör, och vi söker dig som delar vår passion för att skapa värde för staden, kunderna och våra fastigheter. Hur är Platzer som arbetsplats? Vi vet att det är hård konkurrens om bra medarbetare idag och det kan vara svårt att med några få ord beskriva vad som utmärker just oss som arbetsgivare. Så hur är Platzer som arbetsplats? Vi ska vara ärliga – vi är inte perfekta. Men det finns några saker som vi tycker utmärker oss: En av våra största styrkor som arbetsgivare är ett gäng ambitiösa, kompetenta men samtidigt avslappnade och schyssta kollegor. Vi är bra på det vi gör och vi vill verkligen lyckas tillsammans. Vår vision är att göra Göteborg till Europas bästa stad att arbeta i. Det gör att vi tänker långsiktigt. Och att vi gärna samarbetar med andra företag och organisationer som vill samma sak. Vi vill alltid bli bättre, vi vill alltid utvecklas och varje ny person som kommer till oss har alla chanser att vara med och hjälpa oss i det. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara dig själv, där du har möjlighet att påverka och får frihet i ditt jobb, där du kan se resultatet av det du gör och långsiktigt bidra till att utveckla Göteborg – då ska du söka dig till oss! Hos oss får du goda möjligheter till att må bra och att utvecklas. Vi erbjuder stor flexibilitet såväl som kollektivavtal och marknadsmässiga villkor. Vi arbetar aktivt med hälsofrämjande aktiviteter och initiativ samt hittar på roliga saker tillsammans både under och efter arbetstid. Vi är idag runt 90 personer på Platzer med olika bakgrund, erfarenhet och kompetens. Gemensamt har vi en stark drivkraft att vara med och utveckla vår stad – Göteborg! Din ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Jerrie. Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Helena Bruman, tel. 0735-405262 för frågor och funderingar kring rollen eller processen. Vi använder oss av ett löpande urval så ansök gärna så snart som möjligt. Så länge annonsen ligger ute är tjänsten inte tillsatt. Var med och forma framtidens fastighetsdrift, varmt välkommen med din ansökan!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025