Förvaltningsassistent

Sök bland 9 lediga jobb som Förvaltningsassistent och börja ditt nya yrkesliv idag!

Förvaltningskoordinator med uthyrningsansvar till Markaryd

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som förvaltningskoordinator i Markaryd. Sök redan idag, urval sker löpande! Om tjänsten Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Arbetet är mycket varierande då du dels ansvarar för uthyrningen, men även stöttar förvaltarna och deltar i det bosociala arbetet för att öka hyresgästernas trivsel och trygghet. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Arbeta med annonsering av lediga lägenheter Förbesiktningar Boka in och genomföra visningar Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Vara behjälplig vid bosociala - och marknadsaktiviteter Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider Bistå teamet med administrativa uppgifter Representera och vara ansiktet utåt för Victoriahem Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla det bosociala arbetet i bostadsområdet Din profil Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för denna tjänst. Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid med 6 månaders provanställning Placering: Markaryd Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Tobias Göransson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Förvaltningsassistent

Det är på regeringens uppdrag som Statens fastighetsverk förvaltar vårt gemensamma natur- och kulturarv. Vi förvaltar en mångfald av statligt ägda fastigheter – däribland regeringsbyggnader, domstolar, slott och kungsgårdar, teatrar, museer, ambassader samt en sjundedel av landets yta bestående av skog och mark.  Som medarbetare är vi stolta över att vara anställda på en myndighet, arbeta utifrån den statliga värdegrunden och få bidra till en positiv samhällsutveckling. Fastighetsområde Djurgården förvaltar några av Sveriges välkända museer bl.a. Vasamuseet, Naturhistoriska riksmuseet, Sjöhistoriska museet, Etnografiska museet, Historiska museet och andra byggnader som Manillaskolan, Bergianska trädgården och Kv. Krubban på Östermalm Din roll  Som förvaltningsassistent innebär att dagligen arbeta med förekommande arbetsuppgifter rörande administration och ekonomi och du är ett administrativt stöd till alla inom fastighetsområdet. Du är direkt underställd fastighetschefen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara; • Hyresdebitering med avstämning och kontroll av debiteringsunderlag. Fakturering av kostnader för hyresgästanpassningar, tillfälliga markupplåtelser och mediakostnader. • Uppföljning av inbetalningar och hantering av avvikelser. Bokföring av parkeringsintäkter samt avstämning och reglering av omsättningshyror. Utbetalningar och krediteringar. • Hantering av inkommande fakturor, kontroll och fördelning. Skapa och hantera abonnemang i inköpssystem. Avstämning och kontroll av byggmoms. • Bokföring i ekonomisystemet för balanskonton, intäkter och kostnader vid månadsbokslut. Assistera vid årsbokslut och budget samt tertialprognoser avseende intäkter. • Handläggning av hyresavtal, uppläggning, inflyttning, överlåtelser mm. • Administrativa uppgifter så som personaladministration, bidra till uppdatering av mallar, manualer, register mm. Upprättande av dokument samt protokollföring kan förekomma. • Administration kring bygg- och underhållsprojekt genom att vara stöd vid beredning, uppföljning, och dokumentation av projekt. Vid behov arbeta som projektassistent. Du kommer även att vara en viktig länk mot våra hyresgäster och andra intressenter exempelvis genom upprättande av informationsbrev, visning av lediga hyresobjekt men även genom att ge service via telefon och delta på vissa hyresgästmöten och informationsmöten. Din profil  Vi söker dig som är gymnasieekonom eller motsvarande, vidare är det särskilt meriterande om du har en fastighetsutbildning eller erfarenhet av bygg- och fastighetsbranschen och förvaltning av kulturhistoriskt värdefulla byggnader och miljöer. Du har utbildning och erfarenhet av arbetsuppgifter inom ekonomi, administration och projektuppföljning, samt har god datavana med goda kunskaper i Office-paketet. Det är även viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska både i tal och skrift. Är du dessutom bekant med systemen Agresso, Visma, Proceedo, L.E.D Systems och Project Companion ser vi det som en fördel. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och det är viktigt att du klarar av att ha många bollar i luften, vara noggrann och analytisk, liksom att du är handlingskraftig, strukturerad och kan arbeta självständigt. Du är serviceinriktad, har god samarbetsförmåga och en vilja att jobba i olika system. Mer information  SFV tillämpar 6 mån provanställning. Fackliga representanter för Saco, Seko och OFR/S nås via vår växel, 010-478 70 00. Mer information om SFV hittar du på www.sfv.se Innan ett beslut om anställning fattas kan en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) komma att genomföras. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och i vissa fall krävs svenskt medborgarskap. Statens fastighetsverk verkar inom branscher som är exponerade mot olika risker för oegentligheter, i förbyggande syfte förekommer därför tjänster där lämplighetsprövning genomförs. Sista ansökningsdag är 2024-04-16 och vi ser fram emot din ansökan och CV. Välkommen till oss!   Kontaktperson Jennie Lind Fastighetschef 010 478 71 31

3 april 2024
Sista ansökan:
16 april 2024
Förvaltningsassistent

Botrygg är ett privat bygg-och fastighetsbolag som inriktar sig på hyres- och bostadsrätter samt samhällsfastigheter. Vi förvaltar mer än 3500 lägenheter och ett trettiotal samhällsfastigheter. Såväl byggnation som förvaltning sker i egen regi med egen personal. Botrygg är verksamma i Linköping, Stockholm, Uppsala, Norrköping, Göteborg och Örebro. Vi är övertygade om att nöjda medarbetare ger goda resultat. Vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats som våra anställda kan rekommendera till andra, en arbetsplats där de anställda känner trygghet och delaktighet och där medarbetarna utvecklas professionellt och intellektuellt. Många olika personligheter, roller och bakgrunder behövs och vi är övertygade om att olikheter främjar kreativitet och kvalitet. Vi är certifierade som ett Great Place to Work. Nu söker vi förvaltningsassistent till vårt kontor i Linköping Om tjänsten Som förvaltningsassistent har du en viktig servicefunktion för förvaltningsverksamheten. I rollen arbetar man med dagliga löpande uppgifter för ett fastighetsbestånd. Det innebär bl a att hjälpa till och ta emot telefonsamtal och mail från kunder, hantera serviceanmälningar, göra nyckelbeställningar, hantera informationsutskick till kunder, fakturera vid beställning av jobb, hantera vår databas och fylla på med underlag samt andra administrativa arbetsuppgifter. Som förvaltningsassistent är du omgiven av kollegor som stöttar och delar med sig av kunskap och erfarenheter. Du kan se fram mot ett varierande och spännande arbete i ett företag som erbjuder stora möjligheter att bidra till ett bättre samhälle och där varje insats gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt gäng i en trygg organisationskultur där vi ser glädjen i att lyckas tillsammans. Om dig Vi ser att du som söker tjänsten har en eftergymnasial utbildning inom fastighet, bygg eller ekonomi. Du har kännedom om lagar och bestämmelser inom fastighetsområdet. Du har även en naturlig fallenhet för service och tycker om att träffa nya människor och bygga relationer. Du har en vana av att arbeta med digitala arbetsverktyg. Du trivs med att hantera flera ansvarsområden samtidigt och arbeta i en verksamhet med högt tempo. Tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen och/eller fastighetsförvaltning är meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice och administrativt arbete. Som person är du initiativtagande och bra på att kommunicera och kan uttrycka dig i såväl tal som skrift på både svenska och engelska. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra.   Ansökan Inkom med din ansökan senast 5 maj. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag!  Anställningen pågår från v. 26 till och med augusti 2024 med möjlighet till förlängning. Fast månads- eller timlön enligt överenskommelse. Vid anställning kommer vi ta en kreditupplysning samt stämma av mot belastningsregistret. Välkommen med din ansökan! Annonssäljare, rekryteringsföretag med flera undanbedes att kontakta oss i denna rekrytering

2 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Vita Örn söker förvaltarassistent i Malmö

Vita Örn är ett expanderande fastighetsbolag i Malmö med hyresbostäder och lokaler. Vi söker nu ytterligare en medarbetare till vår förvaltning att självständigt hantera felanmälningar, besiktningar, nyckelhantering, tillsyn, uthyrning etc. Vidare planera mindre åtgärder i våra fastigheter samt vara behjälplig i tillhörande administrativa uppgifter. Drivkraft, engagemang och känsla för kvalité är viktigt för att lyckas i arbetet. Som person är du resultatinriktad, har lätt för att skapa relationer och trivs med eget ansvar. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av fastighetsförvaltning samt körkort. Tillträde efter överenskommelse. Titta gärna på vår hemsida för mer information om bolaget www.vitaorn.se #jobbjustnu Välkommen med din ansökan inkl. CV senast 2024-04-15 till [email protected]. Vi väljer löpande ut sökande för intervju.

26 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Förvaltningssekreterare

Vi söker nu en förvaltningssekreterare till samhällsbyggnadsförvaltningen, Övertorneå kommun. Förvaltningen arbetar med bland annat bygglov, GIS, trafikfrågor och parkeringstillstånd, miljö – och livsmedelskontroll. Organisationen ansvarar inför miljö – och byggnadsnämnden. Tjänsten är tidsbegränsad på 6 månader med möjlighet till förlängning. Heltid, möjlighet till deltid finns.   Arbetsuppgifter: Du arbetar med diarieföring, utskick, arkivering samt utlämnande av handlingar på begäran. Du kommer bland annat att vara ansvarig i den politiska ärendeberedningen genom att sammanställa kallelser och protokoll. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: • Tillsammans med förvaltningschef och ordförande planera beredningen inför nämnden. • Sekreterare vid beredningar och nämndssammanträden. • Ansvara för diarieföring och arkivering av ärenden och dokument, utskick av beslut och handlingar. • Hantera och lämna ut allmänna offentliga handlingar samt säkerställa en rättssäker ärende- och dokumentationshantering på förvaltningen. Vid Övertorneå kommun arbetar vi med en stark medborgarfokus och utvecklar våra verksamheter kontinuerligt. Det innebär att tjänstens innehåll och ansvarsområden kan komma att ändras utifrån behov samt egna förutsättningar och intresse.   Kvalifikationer: Det är meriterande om du har administrativ utbildning och/eller erfarenhet från liknande arbete, men vi fäster även stor vikt vid personlig lämplighet. Uppdraget ställer höga krav på noggrannhet, gott bemötande, samverkan, struktur och planering. Du kommer ha många kontakter med anställda, politiker samt medborgare, därför ska du behärska svenska både i tal och skrift. Du har en god datavana och lätt att lära dig nya program. Tidigare erfarenhet av EDP Vision är meriterande. Då vi är förvaltningskommun för meänkieli och finska ser vi det som positivt om du dessutom kan något av dessa språk. Anställningsvillkor: Heltid med möjlighet till deltid, tidsbegränsat 6 månader, med möjlighet till förlängning. Start snarast, enligt överenskommelse. Distansarbete kan förekomma.   Lön: Ange gärna löneanspråk i din ansökan.   Upplysningar: Evgeny Krakov Isaksson tfn 0738416285, [email protected]   Facklig företrädare: Vision Kaarina Koski, tfn 070-261 89 85, [email protected]   Övrigt: Vi har rökfri arbetstid. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.   Ansökan: Intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan. Du kommer att få en bekräftelse på att din ansökan kommit in. Skulle du inte motta en sådan bekräftelse ber vi dig att kontakta oss vi [email protected] Vi är förvaltningskommun för finska och meänkieli och det är därför positivt om du kan något av dessa språk. Som anställd i offentlig sektor kan tjänsten innebära en placering i säkerhetsklass. Detta innebär att en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan anställning kan ske. Då vi är en totalförsvarsmyndighet kan tjänsten medföra krigsplacering. Mer om Övertorneå Övertorneås samhällsservice och geografiska läge ger möjlighet att ägna dig åt sådant du vill, inte sådant du måste. Bara för att nämna några fördelar med vår kommun så har vi en enda rondell på 250 000 hektar och ett enda trafikljus, kollektivtrafiken är nästan gratis och vi utsågs till Sveriges bästa skolkommun 2020 och 2021.  Förutsättningarna för att du ska trivas tror vi alltså är väldigt goda! Sugen på att flytta hit? Kolla in https://www.hejhemby.com/. Genom detta projekt kan du som vill flytta till Övertorneå få hjälp med att förverkliga din dröm. Vi verkar för en jämställd arbetsplats där vi ser mångfald som en styrka. Därför ser vi gärna sökande som bidrar till detta.

22 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Förvaltningsassistent - Linköping

Fortifikationsverket söker en förvaltningsassistent med placering i Linköping. Är du en person med bakgrund inom ekonomi och trivs att arbeta som spindeln i nätet? I den här tjänsten kommer du att arbeta brett med att stödja regionen i frågor inom ekonomi och administration.  Vill du ta nästa steg och utvecklas i en samhällsviktig verksamhet? Då kanske det är dig vi behöver, välkommen med din ansökan! Vi utvecklar och förvaltar fastigheter för totalförsvaret. Hos oss bidrar du till något av det viktigaste vi har – ett tryggt och fritt Sverige Din vardag - bidra till totalförsvaret Fortifikationsverket har en förvaltningsorganisation som är uppdelad i sex regioner och till region Mitt söker vi nu en förvaltningsassistent i Linköping. Region Mitt förvaltar fastigheter i åtta län i mellersta Sverige. De största garnisonsstäderna i regionen är Enköping, som också är regionkontor, Uppsala och Linköping och vi har även verksamhet i Arboga, Hälleforsnäs, Norrköping, Älvdalen, Falun, Villingsberg och Kvarn. Regionstaben som är utspridd på de största orterna har som uppdrag att samordna, planera, följa upp, rapportera och analysera verksamheten. Vi ser till att regionen är uppdaterad på de lagar och regler som finns inom vårt uppdrag och vi introducerar och utbildar kollegor vid behov. Som förvaltningsassistent kommer du tillhöra den regionala staben som består av sju personer; fyra förvaltningsassistenter, en miljöhandläggare, en avtalshandläggare och en stabschef. Som förvaltningsassistent levererar du stöd inom administration och ekonomi till regionens driftdistrikt och förvaltningsområden och du kommer att ha ett utpekat ansvarsområde med kostnadsställen du stödjer primärt. Exempel på fler arbetsuppgifter är: • Löpande ekonomiadministration såsom hantering av leverantörsfakturor och fakturering. • Att delta och stödja i regionens budget-, uppföljning- och analysarbete. • Att vara ett stöd vid avtals- och hyresfrågor samt att arbeta med registerunderhåll i fastighetssystem och att vara superanvändare i flera stödsystem som exempelvis Agresso. • Att ansvara för att utbilda och informera personalen inom ekonomi och redovisning. • Samordna och stötta arbetet vid upplåtelseavtal och andra avtal. • Vara delaktig och utveckla och förbättra processer. Tjänsteresor inom regionen förekommer och på sikt kan rollen komma att ingå i den regionala krisledningsstaben. Vi lägger stor vikt vid att skapa en trivsam och samarbetsorienterad miljö med hög leveransnivå. Hos oss får du goda möjligheter till kompetensutveckling och vi jobbar för att du ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid.  Vad erbjuder du oss? Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasie- eller högskolenivå med inriktning mot fastigheter alternativt annan utbildning som vi bedömer relevant. Du har även erfarenhet från arbete med ekonomiadministrativa uppgifter, gärna inom budget bokslut och uppföljning. Vidare är du en god administratör och gärna med erfarenhet av fastighetsadministrativa system. Du kommunicerar och uttrycker dig väl både muntligt och skriftligt på svenska. Körkort, klass B är ett krav. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen med inriktning mot fastighetsekonomi. Även utbildning inom fastighetsekonomi ser vi som meriterande. Det är dessutom meriterande med erfarenhet från arbete i annan myndighet eller offentlig verksamhet samt om du har goda kunskaper i it-stödsystemet Agresso, fastighetssystemet Faciliate eller excel. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss och vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du får en central roll där det krävs att du är säkerhetsmedveten och samarbetsorienterad. Vi vill också att du har en hög kommunikativ förmåga och är ödmjuk samtidigt som du också kan vara modig, rak och tydlig. Vi vill att du är noggrann, strukturerad och gillar att planera samt följa upp och slutföra arbetsuppgifter. Att du dessutom kan lyfta blicken och se helheten samt göra rätt prioriteringar tror vi kommer göra att du passar väl in i vår organisation. Vad erbjuder vi dig? Tillsammans med drygt 1000 kollegor på Fortifikationsverket runt om i landet jobbar du med ett unikt fastighetsbestånd för att stärka totalförsvaret i Sverige. Vi är stolta över det samhällsviktiga uppdrag vi har där vi genom att äga, utveckla och förvalta fastigheter för totalförsvaret bidrar till ett tryggt och fritt Sverige. Våra arbetsuppgifter är omväxlande, spännande och utmanande vilket kräver sin kompetens. Vi arbetar med basen i den statliga värdegrunden och vi eftersträvar jämn könsfördelning. Lika rättigheter och möjligheter är viktigt för oss. Om anställningen Tjänsten är en tillsvidareanställning. Svenskt medborgarskap är ett krav, eftersom anställningar vid Fortifikationsverket är säkerhetsklassade. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter; har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringsspecialist som finns namngiven så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Som tillsvidareanställd kommer du att krigsplaceras. Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast den 14 april 2024. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Frågor kring tjänsten? Välkommen att kontakta Linda Beijer 010-44 44 954 eller rekryteringsspecialist Eva Bjälkander, 010- 44 44 592. Det går även bra att kontakta våra fackliga representanter: Eric Bergman, Ledarna, Tommy Eriksson, SEKO, Karin Alm, SACO, de nås via vår växel, tfn 010-44 44 000. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

21 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Förvaltningsassistent / Kyrkoskrivare 100% till Särö pastorat

Vår kyrkoskrivare i Särö pastorat går i pension till sommaren och vi söker därför en ersättare i vårt arbetslag. Till uppgifterna hör huvudsakligen att vara spindeln i nätet mellan anställda, församlingsbor och andra som personligen eller via andra kanaler söker upp vår reception i olika frågor. I kontakterna är du vårt ansikte utåt och ansvarar för att administrera pastoratets bokningar av lokaler och kyrkliga handlingar samt assistera kyrkoherden i administrativa uppgifter. Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning, gärna inom administration och intresse för Svenska kyrkans framtid och medlemsvård. Du är driven, noggrann, lösningsorienterad och social. Du har stor datorvana och kan vid behov handlägga pastoratets teknikfrågor inom it. Du är flexibel inför förändringar och tycker om att administrera olika typer av uppgifter i olika program. Du är medlem i Svenska kyrkan och det är positivt om du har församlingserfarenhet men det är inget krav. Du kommer att ingå i expeditionens härliga arbetslag om ca 10 personer. Pastorsexpeditionen är precis utbyggd med fina lokaler och ligger i den gamla sockenstugan i Vallda kyrkby, ett område klassat som riksintresse för den unika miljön. Här sköts det mesta av pastoratets administration. Pastoratet köper tjänster inom ekonomi, lön och HR från Göteborgs stift. Särö pastorat med sina tre församlingar ligger i Kungsbacka kommun, strax söder om Göteborg. Här bor ca 20000 invånare och intresset för våra kyrkor är stort. Vi är fem enheter som arbetar med Kyrkans grundläggande uppgift och administration kring densamma. Här finns ett stort engagemang, många trevliga medarbetare och församlingsbor och en förhållandevis stark ekonomi. Välkommen med din ansökan! Ansökan Sista ansökningsdag: 2020-04-19 Ange referens: Förvaltningsassistent/ Kyrkoskrivare 100% Vi tar emot ansökan via e-post: [email protected] Kontaktpersoner Tomas Philipson, kyrkoherde 0300-32 35 61 Annika Asker, Handläggare / specialist 0300-32 35 52 Arbetsgivare Särö pastorat Postadress Särö pastorat Vallda kyrkby väg 8 43490 Vallda Telefon och webbplats Tel: 0300-32 35 50 E-post: [email protected] Hemsida: www.svenskakyrkan.se/saro

14 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Uppsalahem söker studentmedarbetare till förvaltningen

Uppsalahem är Uppsalas ledande bostadsbolag och har ca 300 engagerade medarbetare som förvaltar vårt bestånd av ca 18 000 lägenheter. Hos oss får du arbeta med något av det som är mest betydelsefullt för människor, deras hem. Ditt uppdrag hos oss Nu söker vi två studentmedarbetare till vårt Östra och Södra Distrikt som vill arbeta under terminerna och sommaren hos oss! Som studentmedarbetare blir du en del av ett förvaltningsteam. Tillsammans med kollegorna i teamet och på distriktet hanterar du administrativa och ekonomiska arbetsuppgifter, samt allt som berör hyresgästen från besiktning och uthyrning till övriga löpande ärenden under hyrescykeln. Du arbetar även förebyggande med trygghetsfrågor och har en bra kommunikation med våra hyresgäster. Vad är en studentmedarbetare? Som studentmedarbetare studerar du på universitet eller högskola samtidigt som du utför ett kvalificerat arbete hos oss. Du erbjuds en flexibel tjänst med upp till 15h arbete per vecka. Anställningen är anpassad för att du ska kunna kombinera heltidsstudier med ditt arbete på Uppsalahem. Du arbetar med samma uppgifter som vår ordinarie personal men med en viss anpassning till den begränsade arbetstiden. Vem är du? Vi söker vi dig som: - studerar på universitetet eller högskola - har B-körkort - har goda kunskaper i svenska och engelska Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet. Vi på Uppsalahem Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora, små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare och gamers. Vill du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas? Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på www.uppsalahem.se (http://www.uppsalahem.se/). Om anställningen Omfattning: Upp till 15 timmar i veckan. Anställningsform: Du kommer kontrakteras för en termin i taget med möjlighet att arbeta på sommaren Start: Enligt överenskommelse Placering: Södra Distriktet eller Östra Distriktet Nyfiken? Vill du veta mer om tjänsten? Då ska du kontakta Förvaltningschef på Östra, Fredrik Martinsson, [email protected] eller Förvaltningschef på Södra, Therese Berg, [email protected]. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2024-03-23. Vi ser fram emot att höra från dig!

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Kommersiell förvaltningskoordinator till Malmö

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt kommersiella fastighetsbestånd består av ca 2500 lokaler/förråd och är geografiskt placerat i hela vårt bestånd från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Nu söker vi en kommersiell förvaltningskoordinator till våra fastighetsbestånd i södra Sverige; region Malmö och region Göteborg. Du kommer utgå från vårt kontor i Malmö, Västra hamnen. Resor inom tjänsten i södra Sverige kommer att förekomma och du kommer även stötta övriga regioner administrativt. Uppdraget är på heltid och tidsbegränsat till 6 månader, med chans till förlängning. Om tjänsten Som kommersiell förvaltningskoordinator kommer ditt primära fokus ligga på att inventera våra kommersiella lokaler.. För att kunna axla den här rollen på rätt sätt och trivas med arbetsuppgifterna behöver du som person vara strukturerad, noggrann och uthållig. Ordning och reda är en självklar del i ditt arbete och din förmåga att arbeta fokuserat och se detaljer är helt avgörande i den här tjänsten. Exempel på arbetsuppgifter: - Ansvara för inventering av Victoriahems kommersiella lokaler - Dokumentation och säkerställande av nuvarande inlagd information i systemen - Bistå dina kollegor på vår kommersiella uthyrningsavdelning med administrativa uppgifter Din bakgrund Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom kommersiell fastighetsförvaltning alternativt annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Det är meriterande om du har arbetat med kommersiell uthyrning alternativt haft andra administrativa uppgifter inom fastighetsbranschen. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för tjänsten. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Placering: Malmö. Resor inom tjänsten förekommer - Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår kommersiella uthyrningschef Susanna Collén på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024