Talar och skriver du flytande norska och har en IT-utbildning i bagaget? Brinner du för att hjälpa andra och lösa tekniska problem? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker en serviceinriktad IT Supporttekniker som vill bli en del av vår kunds härliga och kunniga servicedesk. Hos oss får du arbeta i ett innovativt bolag i framkant, där du hjälper kunder och användare med tekniska frågor, felsökning och support i en modern IT-miljö. I rollen som IT Supporttekniker är du en problemlösare och tekniker med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på mer komplexa IT-problem. Du kommer att ansvara för felsökning av både hård- och mjukvara samt hantering av inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem. Du arbetar i en Windows-miljö med Microsoft 365 och sköter kontoadministration i Active Directory och Azure/Entra ID. Ansvarsområden: Ta emot ärenden från deras kunds användare och ge ett bra bemötande. Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner. Windows-miljö, Microsoft 365 och tillhörande företagsapplikationer samt administration i Active Directory. Följa upp och slutföra deras användares ärenden med fokus på kundnöjdhet. Identifiera och rapportera återkommande problem inom deras supportleverans. För att du ska trivas i rollen som IT Supporttekniker hos oss ser vi att du är serviceinriktad, noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där man delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Vad vi söker hos dig: Utbildning inom IT Erfarenhet av att jobba i Servicedesk med IT-support eller teknisk support Kunskap inom exempelvis Microsoft 365, nätverk, Windows Server och hårdvara Erfarenhet av ärendehanteringssystem Förmåga och intresse att genomföra felsökning Flytande i både norska, svenska och engelska i tal och skrift Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Nu söker vår kund drivna IT Supporttekniker till deras härliga team som sitter i Östersund. Brinner du för teknik, är driven och är hungrig på att utvecklas, då tycker vi att du ska skicka in en ansökan! Som servicedeskmedarbetare kommer du främst att ge användarsupport och service mot olika kunder gällande all typ av felsökningar samt hantering av deras konton. Du ger även support till kunder relaterat till den hårdvara som används i kombination med företagets systemlösningar. I rollen tar du emot inkommande samtal från kunder inom offentliga myndigheter, kommuner och landsting där kunden hanterar deras större IT-tekniska lösningar. Du kommer att ha telefonen och ärendehanteringssystem som dina främsta arbetsredskap och du tar löpande emot inkommande ärenden. I din roll kommer du bland annat att få arbeta med: Felsökning av hård-och mjukvara Kontoadministration i Active Directory samt Azure AD Besvara och supportera användare kring tekniska frågor Ärendehantering i ärendehanteringssystem Tjänsten passar dig som har ett stort IT- och serviceintresse och vill ta steget vidare till att arbeta mer kundfokuserat, i ett team som arbetar mot gemensamma mål. Du har en god teknisk förståelse och du har en bakgrund inom IT-support eller som tekniker. Vidare är det meriterande om du har arbetslivserfarenhet av att jobba inom en kommun. Du talar och skriver obehindrat i det svenska språket samt är bekväm att kommunicera på engelska. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. På arbetsplatsen förespråkar frihet under ansvar vilket kräver att du är självgående och kan ta egna initiativ. Du behöver vara kommunikativ och serviceinriktad samt ha förmåga att arbeta bra såväl i grupp som självständigt. Vidare krävs det att du kan arbeta under högt tempo och är lösningsfokuserad. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Östersund Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?
Är du en serviceinriktad lagspelare med passion för teknisk support och en förkärlek för kvälls-, natt- och helgjobb? Då är rollen som supporttekniker hos oss något för dig! Arbetsuppgifter: Som supporttekniker kommer du att tillhöra Service Desk-avdelningen i Stockholm. Du kommer att hjälpa användare och kunder med IT-, nätverks- och systemrelaterade frågor. Du kommer att arbeta med support via telefon, i ärendehanteringsystemet ServiceNow och ansikte mot ansikte direkt mot användare. Förutom traditionellt supportarbete kommer du att ha möjlighet att delta i olika projekt, arbeta med förbättringar och ta ansvar för ett större system tillsammans med systemägare. Vi letar efter Service Desk-tekniker som är intresserade av att arbeta skift, inklusive dagtid, kväll, natt och helg. Arbetsuppgifter: • Felsökning och lösning av IT-problem • Installation och konfiguration av programvara och hårdvara • Support via telefon, e-post och personliga möten • Dokumentation av problem och lösningar • Underhåll av IT-system och infrastruktur • Samarbete med andra team för att lösa tuffare problem Du har förmodligen: Erfarenhet av att arbeta inom teknisk supportfunktion/service desk. Erfarenhet av att stödja PC och Microsoft-miljöer. Förståelse för nätverk och IT-infrastruktur. Kunskap om ITIL-ramverket. Erfarenhet av ett eller flera ärendehanteringsystem. Utmärkta kommunikationsfärdigheter. Full arbetskompetens i svenska och engelska. Relevant utbildning samt erfarenhet av Azure AD, Opera och/eller Simphony är meriterande. Du är förmodligen: Lösningsorienterad - där du tar egna initiativ och kommer med lösningsförslag för att komma framåt i ditt arbete Samarbetsvillig och kommunikativ - där du är vass på att skapa och underhålla kundrelationer samtidigt som du samarbetar väl med kollegor i teamet Strukturerad - där du kan planera och lägga upp ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt Humanit Humanit handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång. Tillsammans skapar vi framtiden Tillsvidareanställning med fast månadslön Kollektivavtal Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive maxat friskvårdsbidrag Utvecklingsplan Hälsoförsäkring + pension Förskottssemester Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Stockholm Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! Humanit arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats. Och förresten: Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Humanit’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Humanit anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position Cambio is expanding, with new customers and a growing service delivery. We are now looking for a IT Service Technician with experience of, and expertise within IT-support. You will belong to Cambio IT department and will become part of the IT Service team, where you will work in close collaboration with other IT Service Technicians to provide world class internal IT-support for your fellow Cambian’s. In your daily work you will enable a smooth IT Service Operation within a complex technical environment across multiple countries. As a IT Service Technician, you will have responsibility to provide support, manage issues, do troubleshooting, perform IT operations and development, and manage both knowledge and asset management. This responsibility will also include engaging with key stakeholders globally to contribute to an effective and efficient Service Delivery for all Cambian’s. Your initial focus, apart from the daily support issues, will be to partake in an organizational review, where we will expand the area of responsibility for the IT Service team, to improve the support experience for our users significantly. At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you To feel comfortable as a IT Service Technician at Cambio, we think that you easily build relations, find joy in collaborating with colleagues, and feel pride in delivering world class service to your coworkers. You have had previous experience of IT - support and have developed a service minded approach to work-life. You are a flexible person that easily adapt to new or unexpected situations with calm and focus on resolving the task at hand. You recognize the importance of properly kept documentation and embrace the opportunity to keep order when performing your everyday tasks. It’s likely that you have an interest in IT and technology, following new trends and emerging techniques within your area of expertise. When addressing technical issues with less experienced end-users, you can adapt a less technical vocabulary, to ease communication around complex matters. We expect you to be part of Cambio’s journey, but we also expect you to do your own journey as an IT – professional. We actively encourage our employees to advance within the company over time. Therefore, we think that you are a curious person and embrace change to continuously improve, and evolve both the business and yourself over time. Cambio is a company with employees from many countries, with many cultural backgrounds and creeds. We think that you share our belief that this diversity is a key building block in creating successful teams. Requirements At least 2 years’ experience of IT-support and IT-operations Strong communication skills in English, both verbally and in writing It's a bonus if you ITIL Certification, or equivalent experience Relevant MS Certifications Experience working as team lead Experience from the healthcare sector Place of employment: Linköping Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
Om rollen Vi söker en senior IT-tekniker för att stärka vår kunds team inom Kundnära support och PC-utbyte. Uppdraget innebär att du supporterar verksamheter inom hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och kultur i Västra Götaland. Arbetsuppgifter Hantera eskalerade ärenden från 1st-line support Felsöka och installera datorer, mobila enheter och skrivare Analysera, prioritera och dokumentera ärenden i ServiceNow Leverera IT-support på plats till verksamhetens olika enheter Kravprofil Minst 2–3 års erfarenhet av IT-support (2nd-line) Erfarenhet av Microsoft SCCM och Windows OS Körkort B – resor inom regionen kan förekomma Stark kommunikationsförmåga och servicekänsla Meriterande Erfarenhet från större organisationer Kunskap i ServiceNow och Mac OS Övrigt Semesteruppehåll: 3–6 veckor under sommaren Juluppehåll: 1–3 veckor i december Referenser krävs från liknande uppdrag Vi söker en engagerad och serviceinriktad tekniker som trivs i en dynamisk arbetsmiljö och gillar att lösa problem! Uppdragstid: 1 mars – 31 augusti 2025 Omfattning: 100% Plats: Göteborg eller Mölndal (på plats)
First Line Support Agent Were looking for a Norwegian, Danish or Finnish speaking customer support agent to our customer service in Kista. Role description: The First Line Agent is the first representative with whom a customer contacting the support will be communicating, and in most cases also the person who will provide the response to the customer’s inquiry or resolve the customer’s issue. In case an issue cannot be resolved by the agent, the agent is to properly escalate the matter to ensure that the issue is resolved. The agent may also be assigned to perform additional tasks at the discretion of site management. The assignments of a First Line Agent in the Support include: Handling incoming inquiries from customers and end users via telephone, chat and e-mail, related to the products in matters such as technical support, service information and registration as well as product specifications and pre-sale information. When assigned, making outbound calls to customers and end users in matters including surveying customer satisfaction and gathering additional information for service reports . When assigned, performing other back-office tasks, such as RMA (Return Merchandise Authorization) registration and translations. Requirements Fluency – written and oral – in Danish, Norwegian or Finnish. Fluency in more than one Scandinavian language is highly desired. Fluency – written and oral – in English. Professional in manners as well as written and oral communication. Good level of PC knowledge in terms of Office applications and general computer usage as well as troubleshooting. Access: Immediately Employment: Full time or part time Work hours: Monday - friday 08-17 Salary: According to the agreement + bonus Om företaget Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com
Leverera IT-lösningar som gör skillnad! Som Senior IT-tekniker blir du en nyckelspelare i ett stort team. Är du redo för nästa steg? Vi söker nu en erfaren och serviceinriktad IT-tekniker till ett uppdrag med start den 1 mars 2025. Om rollen I denna roll kommer du att arbeta i ett team som ansvarar för leverans och support av IT-utrustning. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Förberedelse och konfiguration av datorer och annan IT-utrustning. Leverans och installation av utrustning till användare. På-plats support och felsökning för att säkerställa att all utrustning fungerar som den ska. Hantering av inkommande och utgående leveranser inom teamets ansvarsområde. Arbetet utgår från Mölndal och största delen av supporten sker inom Göteborgsområdet, men resor inom regionen kan förekomma. Vem är du? Vi letar efter en engagerad och serviceorienterad IT-tekniker som trivs i en kundnära roll och har en lösningsorienterad inställning. Du är van vid att arbeta självständigt och i team och tycker om att hjälpa andra genom att leverera professionell IT-support. Obligatoriska krav: Minst 2-3 års erfarenhet av 2:a linjens IT-support. Kunskap i Microsoft SCCM och Windows OS. B-körkort. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av att arbeta i en större organisation. Kunskap i ServiceNow. Kunskap i Mac OS. Varför välja detta uppdrag? Du får möjlighet att arbeta i en av Sveriges största organisationer inom IT och digitalisering. Här finns stora utvecklingsmöjligheter och chansen att bidra till samhällsviktiga funktioner som påverkar många människors vardag. Praktisk information Uppdragsperiod: 1 mars 2025 – 31 augusti 2025. (Finns möjlighet till förlägning) Omfattning: 100% heltid Ort: Göteborg/Mölndahl Sista ansökningsdag: 20 februari Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Har du nyligen tagit studenten inom data/IT? Vill du kombinera teknisk problemlösning med att delta i framtidens IT-utveckling kopplat till AI? Trivs du dessutom med en hög grad av eget ansvar? Så ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cirio Advokatbyrå. Om företaget Cirio Advokatbyrå är en modern affärsjuridisk fullservicebyrå med cirka 130 medarbetare, baserad i centrala Stockholm. De erbjuder juridisk rådgivning inom ett brett spektrum av affärsjuridiska områden och är särskilt framstående inom framtidsinriktade sektorer såsom digitalisering, förnybar energi och Life Science. Cirio strävar efter att inte bara vara juridiska rådgivare utan också pålitliga affärspartners, genom att erbjuda lösningar som kombinerar djup expertis med ett starkt engagemang för både klienter och medarbetare. Arbetsuppgifter I rollen som junior IT-tekniker arbetar du både med användarsupport och med utvecklingsprojekt inom AI. Du hjälper användare med frågor kring PC-arbetsplatser, Office 365-miljöer, mobiltelefoner, nätverk och säkerhetslösningar samt ser till att tekniken fungerar smidigt i deras vardag. Du håller även i IT-utbildningar och introducerar nya medarbetare till system och applikationer. I utvecklingsprojekten bidrar du till att förbättra och införa AI-funktioner i de applikationer användarna arbetar med, där du också är med och förbättrar processer för att göra arbetet mer effektivt. Rollen innebär ett nära samarbete med en kollega som ansvarar för utvecklingsprojekten liksom med IT-chefen, vilket ger dig en tydlig riktning och möjlighet att lära dig mer inom området. Användarsupport och utvecklingsprojekt inom AI Frågor kring PC-arbetsplatser, Office365-milöjöer, mobiltelefoner, nätverk och säkerhetslösningar Hålla i IT-utbildningar och introducerar nya medarbetare Delta i utvecklingsprojekt för att förbättra och införa AI-funktioner i de applikationer användarna arbetar med liksom förbättrar processer Nära samarbete med kollega liksom IT-chef Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasial utbildning inom data/IT Erfarenhet inom dokumenthanteringssystem, verksamhetsapplikationer och mobiltelefoni är meriterande Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Vi söker dig som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och som har förmåga att planera och organisera ditt arbete för att driva det framåt. Du är inte rädd för att be om hjälp när det behövs och uppskattar att arbeta i en miljö där dina idéer och förslag tas emot och kan bidra till förbättringar. Då rollen är supporterande trivs du med att samarbeta och ha dialog med andra. Du tycker om att hjälpa kollegor och ser det som en möjlighet både lära dig något nytt samt bidra med din kunskap. Din tekniska nyfikenhet och lösningsorienterad inställning gör att du hittar vägar framåt när tekniska problem uppstår. Övrig information Start: Omgående Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
OM JOBBET Vi söker en IT-Supporttekniker med några års erfarenhet inom liknande roller. IT-Support har till uppgift att stödja användare inom bolaget med ärenden som handlar om PC-, skrivar-, telefoni-support m.m. IT-Support har även hand om ärenden som berör konto och behörighetshantering, mail, Teams och konferensrum. ARBETSUPPGIFTER 1st –och 2nd line ärenden Ärenden kommer via mail, telefon, serviceportalen och på plats. Administration samt djup kunskap i användarstöd inom Microsoft365 och dess applikationer så som Teams, Planner, OneDrive, OneNote, Forms, Word, Excel m.m. Interna och externa kontaktytor samt med bolagets olika IT-system. ERFARENHETER OCH EGENSKAPER Du som söker denna tjänst har arbetat med IT-support/drift samt administration av Exchange/Microsoft365 i ett par år, har en mycket god teknisk kunskap samt erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt och effektivt. Du triggas av att lösa problem och gör alltid ditt bästa för att hjälpa användarna. Uppdraget bygger på ett stort eget ansvar och ordningssinne och att du självständigt löser de problem som uppkommer. Du är stödjande, kommunikativ, social och trivs med att ha många kontaktytor. Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom it eller har motsvarande kunskap förvärvad på annat sätt. ÖVRIGT Önskat startdatum: 2025-03-03 Omfattning: Heltid Plats: Stockholm OM D-SOURCE Your source to IT D-Source är ett modernt konsultbolag med bredden mellan helpdesk, infrastruktur och Tech. Vi har lång erfarenhet av att förstå kunders IT-behov! Tveka inte att höra av dig om du är intresserad av att ta reda på mer. Vad kan vi göra för dig och vad kan vi göra tillsammans? INGET JOBB FÖR DIG? Lugnt! Du kan alltid registrera dig förutsättningslöst på D-Source jobbsida genom att Connecta med oss. Då hamnar du i vår kandidatdatabas och får koll på våra kommande aktuella tjänster.
Är du en problemlösare som brinner för IT-support? Vi söker en IT-Supporttekniker som vill hjälpa användare med allt från PC, skrivare och telefoni till behörighetshantering, Microsoft 365 och Teams! Dina arbetsuppgifter Hantera 1st och 2nd line ärenden via mail, telefon, serviceportal och på plats Ge användarstöd och administration inom Microsoft 365 (Teams, OneDrive, Word, Excel m.m.) Samarbeta med interna och externa parter samt bolagets olika IT-system Vi söker dig som... Har 3-5 års erfarenhet av IT-support/drift och administration av Exchange/Microsoft 365. Är självgående, lösningsorienterad och har ett stort ordningssinne. Har starka kommunikativa och sociala färdigheter – du trivs med att ha många kontaktytor! Talar och skriver flytande svenska och engelska Utbildning & erfarenhet Eftergymnasial IT-utbildning eller motsvarande erfarenhet God teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa IT-ärenden självständigt Praktisk information: Plats: Stockholm, allt arbete sker på kontoret Uppdragsperiod: 3 mars 2025 – 3 sep 2025 Omfattning: 100% Vi ser fram emot din ansökan - skicka in senast 17 feb! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Välj ett jobb för att visa detaljer