Sök jobbet som B2B-säljare på Optimero i Stockholm för att jobba som B2B-säljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad
Om oss: Raja är ett av Sveriges snabbast växande företag inom emballage och vi söker nu en förstärkning för regionen Väst. Rajapack AB är en del av franska Raja Group, grundat 1954, och är idag Europas ledande distributör av emballage. Med 5 000 anställda i 19 europeiska länder hjälper vi över 2 miljoner kunder varje dag. Raja i Sverige befinner sig på en spännande resa och siktar på att bli ledande även här! Vi har kunder i alla branscher och med hjälp av våra fyra försäljningskanaler (katalog, internet, telefon och fältförsäljning) fortsätter vi att expandera snabbt. Vi påstår att vi är emballagebranschens mest spännande start-up. Vill du vara med på resan? Vem är du som söker? Du har tidigare erfarenhet av att jobba som Team Leader på innesälj eller har själv jobbat som innesäljare B2B och är nu redo att ta nästa steg i din karriär som Team Leader. Du drivs av kundservice, du ser dig själv som en doer och och du har lätt att hantera ett litet team. Du sätter gärna tydliga mål följer upp aktiviteten och produktiviteten. Vidare jobbar du själv väldigt operativt. Vi erbjuder: Utöver lön och bonus erbjuder vi en miljö med resultatdrivna människor. Hos oss på Raja präglas vardagen av tydliga värderingar. Då vi är ett snabbt växande företag är initiativ, framåtanda, kamratskap, lojalitet och stort engagemang viktiga för oss. Vi gillar att utmana och vågar gå vår egen väg tack vare modiga medarbetare som sporras av stora mål. Om rollen: Som Team Leader för innesälj är du ansvarig för att driva utmärkt kundservice både självständigt och genom dina kollegor. Du säkerställer att vi bygger vår verksamhet på kundnöjdhet och lojalitet. Innesäljteamet har ofta den första kontakten med kunden, och din roll är att säkerställa att varje interaktion med en kund räknas, oavsett om kontakten är inkommande eller utgående. Kundserviceteamet skapar "Rajas röst" och behöver snabbt, ärligt och professionellt bygga relationer, lösa problem, ta försäljningar och skapa leads. Innesäljteamet hanterar försäljningsfrågor från de flesta kundsegment och bör därför fokusera på proaktiv försäljning. Det är viktigt att bedöma kundens potential och att alla identifierade leads överlämnas till försäljningschefen för vidare kontoutveckling om tillväxtmöjligheter identifieras. Utöver att vara själv operativ, du är ansvarig för den dagliga driften av innesälj och säkerställer att kvalitet och effektivitet maximeras samt att problem löses i tid. Tillsammans med vår marknadsavdelning sätter du upp motiverande säljaktiviteter och följer upp dessa med ditt team. Du brinner för uppsell och cross-sell och är inte rädd för att ringa upp kunder. Nyckelansvarsområden Daglig drift: Ansvarig för den dagliga smidiga driften av innesäljteamet, inklusive att lösa dagliga problem och omdirigera teamet och prioriteringar enligt kundernas krav och drivet att öka försäljningen. Kundinteraktion: Säkerställa att varje kundinteraktion är professionell och bidrar till att bygga långsiktiga relationer. Försäljningsfokus: Fokusera på proaktiv försäljning och säkerställa att kundens potential bedöms korrekt. Samarbete: Arbeta nära med marknadsavdelningen för att utveckla och följa upp säljaktiviteter. Ledarskap: Stödja och utveckla teammedlemmar genom regelbundna utvärderingar och kontinuerlig utbildning. Effektivitet: Identifiera förbättringsområden inom teamprocesser och arbeta för att lösa utmaningar och ineffektivitet med långsiktiga lösningar. Vad vi söker: Vi söker dig som har starkt driv, hög energinivå och en passion för försäljning och kundservice. Du är en naturlig ledare som kan inspirera och motivera ditt team att nå sina mål och överträffa kundernas förväntningar. Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bidra till vår framgång, ser vi fram emot din ansökan. Vi söker dig som har framgångsrikt erfarenhet av försäljning B2B inom grossistverksamhet. Du är resultatorienterad och målinriktad samt noga med detaljer och förstår vikten av att ha löpande kommunikation med kunden. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga kvaliteter. För rätt kandidat ser vi möjlighet till fast anställning vid slutet av vikariatet. Krav: Kunskaper i Officepaketet samt CRM, gärna Salesforce som vi arbetar med. START: Omgående PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön + bonusupplägg KONTAKT: Remi Colas, VD, 0720109430 – [email protected] SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Anställning sker löpande, sök nu!
Letar du efter ett extrajobb som passar vid sidan av studierna och vill utvecklas inom försäljning? Är du serviceinriktad, självgående och gillar att bygga relationer? Hos oss får du chansen att växa tillsammans med ett engagerat team, samtidigt som du får värdefull erfarenhet inom sälj och kundkontakt! Som säljare hos vår kund arbetar du med försäljning där du genomför säljsamtal samt bokar dina egna kundmöten. Du har en aktiv och viktig roll där du bidrar till att skapa fina kundupplevelser, samtidigt som du utvecklar din kommunikativa förmåga och får insikt i säljprocesser. Arbetsuppgifter – Säljarbete, kundkontakt och administration för studenter Kontakta nya och befintliga kunder via telefon, mejl och digitala möten Presentera erbjudanden, boka möten och följa upp pågående kontakter Stötta säljteamet med administration, uppdatering av kundregister samt hantering av inkommande förfrågningar Bidra till teamets gemensamma mål och ge service i toppklass Samarbeta med andra avdelningar för ett effektivt arbetsflöde Vad vi erbjuder – Flexibelt säljjobb för studenter med utvecklingsmöjligheter Extrajobb på deltid- 75 % Trygg anställning som konsult hos Andara Group Stöttande kollegor, regelbundna teamträffar och nära kontakt med konsultchef Löpande utbildning och coachning inom försäljning och kundkommunikation Arbete i moderna lokaler, centralt eller hybrid vid behov Vem söker vi? – Drivna och kommunikativa studentmedarbetare inom sälj Du är student på universitet, högskola eller yrkeshögskola Har ett intresse för försäljning, service och kundkontakt Trivs med att arbeta målinriktat och motiveras av utmaningar Är strukturerad, positiv och prestigelös i din arbetsstil God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av sälj, kundservice eller telefonvana är meriterande men inget krav Anställningsvillkor – Extrajobb inom sälj för studenter i Stockholm/Solna Omfattning: Ca 75 % Start: Enligt överenskommelse Placeringsort: Stockholm city Anställning: Konsult via Andara Group Andara Group hanterar hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att få arbeta med dig som extrajobbare inom säljteamet!
Anställning med start september 2025. Är du social, driven och motiverad av att se resultat? Som säljare hos oss kommer du att kontakta befintliga kunder och exempelvis erbjuda ett förmånligare alternativ till deras köp. Större delen av kundkontakten sker via telefon och därför lägger vi stor vikt på din personlighet och sociala förmåga i tal men även i skrift då viss del sker via mejl. Du kommer att vara en del av ett mindre säljteam och jobba nära dina kollegor. Vi har högt i tak och alla tankar och idéer välkomnas alltid för att få teamet att utvecklas och bli ännu bättre. Vi erbjuder dig utbildning internt kring produkterna vi säljer samt regelbundna samtal för coachning och utbildning både på lokal samt internationell nivå. Som säljare hos oss förväntas det att du: Du talar och skriver flytande svenska. Serviceinriktad. Punktlig. Målmedveten. Tävlingsinriktad. Det är meriterande om du har erfarenhet av sälj men absolut inget krav då vi lägger stor vikt på din personlighet. Om oss: 123ink AB började med sin e-handel 2015 och sedan dess har företagets kundbas ökat till över 400,000 kunder. Vi är ett växande företag som just nu ligger tvåa på marknaden i vår bransch men vår ambition är att bli nummer ett när det kommer till nätförsäljning av skrivarprodukter och tillbehör. Fördelarna med att jobba för 123ink AB är många. Ett par värda att nämna är bland annat att vi erbjuder samtliga anställda frukost, fruktkorgar samt friskvårdsbidrag, pension och exklusiva ränteerbjudanden via Handelsbanken när provanställningen övergår till en tillsvidareanställning. Inom personalstyrkan råder en mycket god stämning och sammanhållning, arbetssysslorna är varierande och utmanande men främst av allt finns det oerhört mycket rum för utveckling. Då företaget fortfarande är i ett relativt ungt stadie och utvecklas snabbt finns det även goda möjligheter till karriärutveckling. Företagets lager- och kontorslokaler ligger i Jordbro, Haninge, 2,5 mil söder om Stockholms city. Bifoga CV samt personligt brev i din ansökan. Fast lön på 24 000 + provision. Anställning med start september 2025.
Gillar du att göra affärer och arbeta nära kunden för att ge den bästa servicen? Har du dessutom ett estetiskt öga, intresse för färg och form och förmåga att visualisera miljöer? Då kan du bli vår nya kollega hos oss på Centro i Växjö! Vi söker nu en butikssäljare för ca 10 timmar i veckan som främst kan jobba lördagar, eftermiddag och lov samt extra vid behov – perfekt för dig som studerar! Placeringsort: Växjö Start: Slutet av augusti eller enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidare, provanställning appliceras. Dina arbetsuppgifter Som extrapersonal är du ett viktigt stöd för att täcka upp befintlig personal på schemabasis och vid behov. Dina arbetsuppgifter består främst av att serva våra kunder, såväl privatkonsumenter som proffskunder samt hålla butiken snyggt organiserad. Med engagemang förväntas du på ett positivt sätt vägleda våra kunder så att de kommer till ett beslut som uppfyller önskemål, krav och lite därtill. Du kommer även ansvara för öppning och stängning av butiken samt dagsavslut av kassa. Arbetstiderna kan vara förlagda vardagar mellan kl. 07.00-19.00 samt lördagar mellan kl. 09.45-14.30. Din profil Som person ser vi att du är lösningsfokuserad och serviceminded, du fångar på ett lyhört sätt upp kundernas behov för att ge träffsäkra tips och råd. Vi värdesätter en teamplayer som har fötterna på jorden och prestigelöst hjälper till där det behövs. Du är självgående och du kan på ett flexibelt och effektivt sätt prioritera och strukturera arbetet så att det blir överblickbart även för andra. För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har: Erfarenhet av serviceyrket och arbete i butik Erfarenhet av lagerarbete och truckkörkort är meriterande Anställningsvillkor Centro har kollektivavtal, där tjänsten går under Detaljhandelsavtalet. Omfattning: Deltid, i genomsnitt 10h/v Anställning: Provanställning/ tillsvidareanställning Arbetstider: se ovan Start: Sensommar 2025 Lön: Enligt senare överenskommelse Din ansökan Vi utvärderar inkomna ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Intervjuer kan komma att erbjudas digitalt då vi rekryterar under sommarmånaderna. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Ansökan skickas till [email protected]. Sista ansökning är 20e juli. Kontaktperson: Butikschef: Erika Svensson 076-8863385 Om oss och vår historia Grundat 1968 är Centro landets äldsta fackmannakedja för kakel och klinker. Vi har butiker & studios på 19 platser från Malmö till Örnsköldsvik. 2023 slog FF Kakel AB ihop sin verksamhet med Centro kakel & klinker AB, och under 2024 välkomnade vi även in Kakeldax i Sverige AB till Centro. Idag är Centro ett av de ledande företagen i sin bransch med ca 150 anställda och en omsättning på ca 700 mkr. Vår vision Centro strävar efter att ständigt utmana vår marknad och ha de bästa relationerna med våra proffs- och konsumentkunder. Med våra erfarenheter och kompetens är vi inte rädda för att testa och utmana dagens kakelbransch. Genom Centro ska kreativitet, kunskap och innovation bidra till enkelhet och göra det smidigare att arbeta med kakel. Vi ska tillföra leveranssäkerhet, kvalitet, tillgänglighet, kunskap och service för byggkeramiken och badrumsprodukter. Välkommen till oss!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Västerås. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Västerås. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av Sveriges ledande affärsmagasin såsom Dagens Medicin, Privata Affärer och Byggindustrin för att nämna några. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi i ”VLT-huset” på Slottsgatan 27 i centrala Västerås. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Weland Aluminium med huvudkontor och egen tillverkning i Alvesta konstruerar, tillverkar och marknadsför funktionella lösningar till både nyproduktion och renovering av fastigheter. Våra huvudsakliga produktgrupper är balkonger och balkongräcken, väderskydd, miljöstationer, produkter till golfbanor och på senare år har även fönster, dörrar och fasadpartier blivit efterfrågade produkter. Med egen utveckling och tillverkning kan vi skräddarsy effektiva lösningar som ger våra kunder nya konkurrensfördelar. Läs mer om oss på https://www.welandaluminium.se/ VI SÖKER NU VÅR NÄSTA SÄLJARE I denna roll blir du en självständig nyckelspelare i våra två koncept för glasade aluminiumpartier: WICSTYLE (dörrserie) samt WICLINE (fönstersystem). Med detta i ryggen arbetar du för att skapa, vårda och utveckla relationer med både nya och befintliga kunder och då i huvudsak inom bygg- och fastighetsbranschen. Du driver försäljningsprocesser framåt och erbjuder även viss teknisk rådgivning. Du jobbar även nära vår teknik- och produktionsavdelning, med uppgift att säkerställa rätt lösning. Du är vidare även involverad i arbetet med fortsatt vidareutvecklat erbjudande inom fasadsystem. Vi arbetar alltså med Wiconas fasad- och profilsystem och vi ser att vi har goda möjligheter till tillväxt. I viss mån är du även involverad i uppsättningen av projekt, till exempel som tekniskt stöd på plats vid montage. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som har erfarenhet av teknisk försäljning, gärna inom bygg, glas eller aluminium. Du har god kännedom om aluminiumsystem, och gärna då Wicona, Schüco eller liknande. Du är dessutom både affärsmässig och strukturerad i ditt arbetssätt och är van vid att bygga långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen behöver du ha förståelse för ritningar, montageprinciper och teknisk dokumentation. Du behärskar obehindrat svenska i tal och skrift och har B-körkort. VI ERBJUDER Hos oss får du en viktig och självständig roll i ett stabilt företag med stark framtidstro. Du får möjlighet att påverka och forma vårt erbjudande inom aluminiumfasader och blir en del av ett engagerat team med korta beslutsvägar och lång erfarenhet. Hos oss kommer din kompetens göra verklig skillnad – vi tror på långsiktiga relationer, både med våra kunder och internt i teamet. Tjänsten i korthet: • Tillsvidareanställning, eventuellt med inledande provanställning • Heltid • Placeringsort Alvesta • Individuell lönesättning • Kollektivavtal finns Sista ansökningsdag är 2025-08-08, men vi arbetar med löpande urval så vänta inte med din ansökan! Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta Björn Pettersson, HR-konsult 0470-78 78 11 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar vi med Human Solutions
Välj ett jobb för att visa detaljer