Innesäljare Telia B2B

Om Telisol och våra värderingar Telisol grundades 2005 och har sedan dess arbetat med att förbättra företags telefoni- och bredbands-lösningar. Idag är vi en av Telias närmaste partners när det gäller B2B-fösäljning. Vad som gör Telisol unika är att vi hjälper kunderna med allt från enstyckesabonnemang till helhetslösningar. Varje företagsrådgivare har hand om sina egna kunder och kan därav erbjuda bästa möjliga service. Vi tror på personlig kontakt och långsiktiga kundrelationer där våra värderingar står i fokus: Passion Handlingskraft Ansvar Om jobbet Vi söker nu nya stjärnor till vårt säljteam i Kristianstad. Du kommer i rollen som företagsrådgivare på Telia utveckla befintliga kunder, samt värva nya kunder. Arbetet sker via telefon, mail och videomöten mot företag i olika storlek. Med Telias starka varumärke i ryggen kommer du kunna erbjuda tjänster och lösningar av hög kvalitet. I vårt team arbetar du mot en individuell budget för att nå dina och företagets målsättningar. Som en del i vårt team kommer du arbeta på kontor med öppet landskap och härliga kollegor. Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00-17:00. Vad vi erbjuder Som en del i vårt team erbjuder vi dig utbildning och nära coaching, samt personlig utveckling. Det finns även goda möjligheter att vidareutvecklas inom företaget. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö och ett kontor centralt beläget i Kristianstad. På kontoret finns frukost varje dag och utrymmen för aktiviteter eller för att koppla av. På Telisol arbetar vi prestationsbaserat, vilket innebär att vi erbjuder en fast lön + provision utan tak. Utöver detta har vi säljtävlingar med fina priser. Vem vi söker För att du ska passa i rollen som företagsrådgivare hos oss ser vi att du är målmedveten, ambitiös och vill utvecklas. Du är även skicklig på att skapa goda affärsrelationer och vara serviceorienterad. Det är meriterande att ha tidigare erfarenhet av B2B-försäljning, men är inget krav. I övrigt är det ett krav att du har: God datorvana Kommunicerar flytande på svenska i tal och skrift Fullgjord gymnasieutbildning Därutöver lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper så tveka inte att söka.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Innesäljare

Som innesäljare kommer du att sälja och marknadsföra arbetskläder och profilprodukter samt uppdatera och utveckla vårt produktsortiment. Du handlägger ordrar från offert till färdig faktura. Som innesäljare kommer du bland annat att arbeta med: Kundansvar Offert Beställningar Leveranser Fakturering Hemsida och webbshop Om dig Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete så att tidsramar hålls. I ditt möte med kunden är du tillmötesgående och har intresse av att leverera lösningar för kundens behov. Vi säljer arbetskläder som räddar liv så att tänka kvalité och funktion är viktigt, då vi vill att våra produkter skall göra nytta hos kunderna. Mer om tjänsten Systemen innesäljaren arbetar i är Visma, WooCommerce, Adobe Illustrator, Akeneo PIM, Docbox ,Microsoft Office och Word Press. Vi har krav på B körkort. Tjänsten är ett föräldrar vikariat från 24/6–24 till 1/10-25 och omfattningen är 100%. Vi ser gärna att du börjar så snart som möjligt. Vårt kontor finns på J A Wettergrens gata 7 i Högsbo där vi också har vårt showroom. Ansökan Är du intresserad av tjänsten skicka din ansökan till [email protected] och skriv ”Innesäljare” på ämnes raden. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Inga-Lill Nilsson på 070 512 48 22. Vi ser fram emot din ansökan före 2 juni 2024. Vi intervjuar löpande och naturligtvis behandlar vi alla ansökningar konfidentiellt. Välkommen med frågor, funderingar och din ansökan! Om C Supply För oss på C Supply är säkerhet något vi har i både själ och hjärta. Vi vet vad som krävs för att arbeta säkert ute på havet och vi vill att alla till sjöss och på land, skall komma säkert hem till sina nära och kära. Vi tar fram säkerhetsklassade arbetskläder till alla yrkesgrupper och tänker både på funktionalitet och design. Vi tar även fram profilprodukter som vi skräddarsyr efter kundernas behov och önskemål. C Supply ingår i en koncernstruktur med C Survey och har ca15 medarbetare.

13 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Vi söker sommarvikarie till vår Sales Support som Teknisk Innesäljare

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Tillfälle! Söker du sommarjobb? Vi söker dig med intresse och nyfikenhet att jobba med koordinering inom sälj, support och teknik i en härlig kombination. Arbetet sker inom vårt globala team för eftermarknadssupport där vi servar kunder runt om i världen med reservdelar, uppgraderingar och reparenter för olika typer av fartyg och propellersystem. Du får en unik inblick och möjlighet att lära dig agera som spindeln i nätet och koordinera support och arbeten. Givetvis tillhör du ett erfaret team och får på så sätt en fin inskolning och bra möjlighet till utveckling. Kontoret ligger på Hönö med havet som närmsta granne. Som person bör du vara noggrann och strukturerad, ha proaktiv attityd och förmågan att arbeta effektivt i ett team samt förmågan att hålla flera bollar i luften samtidigt. Du behöver också ha bra verbal förmåga och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på engelska och svenska.  Du har lätt för att lära dig nya system och har kanske redan erfarenhet av något ERP system, här använder vi systemet Monitor G5. Varför Berg Propulsion? Genom att ansluta till Berg Propulsion kommer du att vara mer än bara en sommarvikarie- du kommer att vara en uppskattad teammedlem. Vi erbjuder en stöttande lärmiljö, möjligheter att arbeta med meningsfulla projekt, en chans att göra konkreta bidrag och potential för framtida anställning. Vårt engagemang för innovation, säkerhet och hållbarhet gör Berg Propulsion till en idealisk plats att kickstarta din karriär. Om Berg Propulsion I över ett sekel har Berg Propulsion varit i framkant av marina framdrivningstekniker. Med vårt fokus på att skapa säkra, hållbara och effektiva lösningar för global sjöfart leder vi laddningen mot en elektrifierad och automatiserad framtid. Vårt engagemang för excellens och innovation har etablerat oss som en nyckelspelare inom den marina sektorn över hela världen. Företaget startade som ett litet svenskt skeppsvarv 1912, och idag är Berg Propulsion ett världsomspännande företag. Vi utvecklar och tillverkar avancerade propellrar och propellersystem för oceangående handelsfartyg och arbetsbåtar över hela världen – med fokus på propellrar med ställbar stigning, azimuth- och tunnel-thrustrar, styrsystem och elintegrationer, och kan därigenom leverera kunden en helhetslösning. Vår speciella expertkunskap är innovativ hydrodynamik, vilket garanterar våra kunder hög driftsäkerhet under tuffa förhållanden. Berg Propulsion har tre produktionsanläggningar i Sverige samt ett antal marknadskontor i övriga delar av världen.   Om du är redo att kliva in i en spännande sommar med lärande och professionell utveckling vill vi gärna höra från dig! För eventuella frågor om positionen eller ansökningsprocessen, kontakta rekryterande chef Tommy Vikstrand på [email protected]. För mer information besök oss på www.bergpropulsion.com

13 maj 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Mötesbokare till marknadsföringsbyrå!

Fortsätt din spännande karriär inom försäljning som mötesbokare! Här kommer du sitta i härliga lokaler centralt i stockholms innerstad - Fridhemsplan Du kommer identifiera och utforska nya affärsmöjligheter med diverse företag som kan vara intresserade av att marknadsföra sig på kanaler så som Google, Facebook och Instagram. Du ansvarar för att prospektera och etablera en första kontakt med nya kunder samt väcka ett intresse inför ett första möte. Som anställd får du.. Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget AWs och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Omfattning: Heltidstjänst Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom försäljning för denna tjänst. Utbildning och karriärmöjligheter Du kommer i början av anställningen få en gedigen utbildning inom säljteknik som ger dig rätt förutsättningar för att lyckas med ditt uppdrag som mötesbokare. Du har även dedikerade coacher som ständigt hjälper till under hela anställningen för att du ska lyckas nå dina mål och öka dina resultat. Det finns goda förutsättningar att växa med företaget och ta sig an andra roller då bolaget följer en tydlig karriärtrappa. Detta är en ungt bolag som startade år 2022 och just nu befinner sig i en expansionsfas. Företaget består idag av 10 dedikerade medarbetare - Säljteam och marknadsavdelning! REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

13 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Mötesbokare - Stockholm

Mötesbokare åt marknadsföringsbyrå! Här kommer du sitta i härliga lokaler centralt i stockholms innerstad - Fridhemsplan Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Som anställd får du.. Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget AWs och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Omfattning: Heltidstjänst Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom försäljning för denna tjänst. Som mötesbokare kommer duidentifiera och utforska nya affärsmöjligheter med diverse företag som kan vara intresserade av att marknadsföra sig på kanaler så som Google, Facebook och Instagram. Det krävs att man håller en god kvalité under samtalen eftersom man vänder sig mot beslutsfattare både på stora och mindre företag med syfte av att väcka ett intresse och boka in ett första möte. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

13 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Account manager - Garantilön 20.000 kr / månaden + provision

Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning i rollen som Account Manager. Här kommer du hitta på härliga kontor i Stockholm - Globen. Som Account Manager kommer du ansvara för att prospektera och etablera en kontakt med nya kunder samt bygga långsiktiga relationer med de befintliga kunderna. Du får hjälp av erfarna coacher som hjälper och stöttar dig under hela vägen i din försäljningsprocess. Som anställd får du.. Garantilön 20.000 kr / månaden Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Tävlingar och teambuilding-aktiviteter Härliga kollegor Gedigen utbildning inom försäljning Kontorstider! Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag, välj att arbeta mellan kl 08.00 - 16.00 eller 09.00 - 17.00 Stämmer följande kanske in på dig? Målmedveten Älskar att ta sig an nya utmaningar Resultatorienterad Besitter hög socialkompetens Serviceminded Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom försäljning. REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected] Letar ditt företag efter nya rekryter? Svara på formuläret nedan. Söker personal!

13 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Innesäljare hos 1KOMMA5° Malmö ☀️

Om tjänsten 1KOMMA5 är en ledande aktör inom solcellsbranschen och söker nu en driven och resultatorienterad innesäljare för att stärka sitt team i Malmö. Om du är en passionerad säljare med intresse för förnybar energi, är detta en utmärkt möjlighet att bli en del av en framgångsrik organisation under konstant tillväxt. "...Vad du behöver veta om solceller, och hur du blir framgångsrik som säljare, det går vi igenom under vårt gedigna Onboarding-program." - Berättar Jonas som är ansvarig över säljteamet på huvudkontoret. Arbetsuppgifter I rollen som Innesäljarehos 1KOMMA5 är dina huvudsakliga arbetsuppgifterna: Behovsorienterad försäljning Skapande av solcellsdesign och offerter Ansvara för hela försäljningsprocessen Försäljning över telefon Kunduppföljning &referensförsäljning Du arbetarfrämst med försäljning av solcellsanläggningar då du har hand om hela säljprocessen från lead till färdig installation. Kontakten med 1KOMMA5s kunder sker via telefon och du utgår från kontoret där du kommer jobba tillsammans med dina kollegor på innesälj. Du kommer ringa både kalla och varma kunder vilket innebär att du bör kunna upprätta och upprätthålla starka kundrelationer genom att tillhandahålla överlägsen service och support. I rollen som innesäljare fokuserar du på varma kunder som visat intresse genom 1KOMMA5s kanaler.Du kommer arbeta med behovsorienterad försäljning, där du håller kunden i handen från visat intresse till signerat avtal En affär tar allt ifrån en dag till fyra veckor att stänga. Efter försäljning lämnar du vidare materialet till byggavdelningen där fälttekniker, koordinator, byggchef, montörer och elektriker fortsätter jobba vidare med projektet. Du är aktiv i kunduppföljning och mäter nöjdhet för att främja referensförsäljning och långsiktiga relationer. Arbetstider:Måndag till fredag, primärt dagtid men vissa kvällar kan förekomma Anställningsform: Tjänsten är en tillsvidareanställning med 40tim arbetsvecka, provanställning om sex månader tillämpas Start för tjänsten:3 Juni 2024 eller enligt överenskommelse Adress till arbetsplats:Malmö -Hyllie.Någon dag i veckan finns det möjlighet att arbeta hemifrån Om 1KOMMA5 Vill du bli en del av resan? 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2000 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Idag har 1KOMMA5 redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Krav och egenskaperKrav Bra på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Förhandlingsvana God datorvana, MS Office Meriterande Försäljningsbakgrund inom elhandel eller solcellsmarknaden Erfarenhet från callcenter/telefonförsäljning Tidigare säljerfarenhet är meriterande med inte ett krav: 1KOMMA5 värdesätter en bra inställning och öppenhet för feedback från kollegor och chefer för att bygga på dina säljerfarenheter Egenskaper Du är social och har lätt för att knyta nya kontakter Att hantera många bollar i luften är något du klarar av med lätthet Du samarbetar effektivt och trivs med nära samarbete inom organisationen Du är driven och tar dig an utmaningar med entusiasm Att arbeta strukturerat är din styrka, och du behåller lugnet även vid högt tempo Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Lön och förmåner Lön: En fast lön och en attraktiv provisionsmodell.För dig som är ambitiös och driven finns goda möjligheter till en hög månadslön. Förmåner: Friskvårdsbidrag Sjukvårdsförsäkring Tjänstepension Kompetensutveckling inom försäljning Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg är referenstagning sker digitalt med hjälp av Refensa. På slutkandidater kommer en juridisk bakgrundskontroll genomföras som du godkänner genom ansökan. Efter detta tar 1KOMMA5 själva över processen. Hemsida: www.marketpeople.se

13 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Innesäljare hos 1KOMMA5° Stockholm ☀️

Om tjänsten 1KOMMA5 är en ledande aktör inom solcellsbranschen och söker nu en driven och resultatorienterad innesäljare för att stärka sitt team i Stockholm. Om du är en passionerad säljare med intresse för förnybar energi, är detta en utmärkt möjlighet att bli en del av en framgångsrik organisation under konstant tillväxt. "...Vad du behöver veta om solceller, och hur du blir framgångsrik som säljare, det går vi igenom under vårt gedigna Onboarding-program." - Berättar Jonas som är ansvarig över säljteamet på huvudkontoret. Arbetsuppgifter I rollen som Innesäljarehos 1KOMMA5 är dina huvudsakliga arbetsuppgifterna: Behovsorienterad försäljning Skapande av solcellsdesign och offerter Ansvara för hela försäljningsprocessen Försäljning över telefon Kunduppföljning &referensförsäljning Du arbetarfrämst med försäljning av solcellsanläggningar då du har hand om hela säljprocessen från lead till färdig installation. Kontakten med 1KOMMA5s kunder sker via telefon och du utgår från kontoret där du kommer jobba tillsammans med dina kollegor på innesälj. Du kommer ringa både kalla och varma kunder vilket innebär att du bör kunna upprätta och upprätthålla starka kundrelationer genom att tillhandahålla överlägsen service och support. I rollen som innesäljare fokuserar du på varma kunder som visat intresse genom 1KOMMA5s kanaler.Du kommer arbeta med behovsorienterad försäljning, där du håller kunden i handen från visat intresse till signerat avtal En affär tar allt ifrån en dag till fyra veckor att stänga. Efter försäljning lämnar du vidare materialet till byggavdelningen där fälttekniker, koordinator, byggchef, montörer och elektriker fortsätter jobba vidare med projektet. Du är aktiv i kunduppföljning och mäter nöjdhet för att främja referensförsäljning och långsiktiga relationer. Arbetstider:Måndag till fredag, primärt dagtid men vissa kvällar kan förekomma Anställningsform: Tjänsten är en tillsvidareanställning med 40tim arbetsvecka, provanställning om sex månader tillämpas Start för tjänsten:3 Juni 2024 eller enligt överenskommelse Adress till arbetsplats:Stockholm -Johanneshov.Någon dag i veckan finns det möjlighet att arbeta hemifrån Om 1KOMMA5 Vill du bli en del av resan? 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2000 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Idag har 1KOMMA5 redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden. Krav och egenskaperKrav Bra på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Förhandlingsvana God datorvana, MS Office Meriterande Försäljningsbakgrund inom elhandel eller solcellsmarknaden Erfarenhet från callcenter/telefonförsäljning Tidigare säljerfarenhet är meriterande med inte ett krav:1KOMMA5 värdesätter en bra inställning och öppenhet för feedback från kollegor och chefer för att bygga på dina säljerfarenheter Egenskaper Du är social och har lätt för att knyta nya kontakter Att hantera många bollar i luften är något du klarar av med lätthet Du samarbetar effektivt och trivs med nära samarbete inom organisationen Du är driven och tar dig an utmaningar med entusiasm Att arbeta strukturerat är din styrka, och du behåller lugnet även vid högt tempo Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Lön och förmåner Lön: En fast lön och en attraktiv provisionsmodell.För dig som är ambitiös och driven finns goda möjligheter till en hög månadslön. Förmåner: Friskvårdsbidrag Sjukvårdsförsäkring Tjänstepension Kompetensutveckling inom försäljning Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg är referenstagning sker digitalt med hjälp av Refensa. På slutkandidater kommer en juridisk bakgrundskontroll genomföras som du godkänner genom ansökan. Efter detta tar1KOMMA5 själva över processen. Hemsida: www.marketpeople.se

13 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Innesäljare

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Innesäljare med fokus på elavtal

Nordiska Bemanningsgruppen söker en innesäljare för Telinet Energi. I denna roll kommer du att bearbeta både med nya och befintliga kunder via telefon, vilket är en central del i försäljningen av Telinets miljövänliga elavtal. För dig som är entusiastisk över att utvecklas inom försäljning och som har en målinriktad och positiv inställning, erbjuder Telinet en plats där du kan växa och utvecklas inom din roll, stöttad av ett team som värdesätter lärande och personlig utveckling. I denna roll kommer du att: Sälja Telinets egna gröna elavtal till både nya och befintliga kunder. Använda telefonen som ditt huvudsakliga verktyg för försäljning. Arbeta i ett engagerat och målinriktat team, där prestation värderas högt. Erbjudanden från Telinet: En trygg anställning med grundlön samt en provisionsstege utan tak. Garantiprovision under din inledande period. Kontinuerlig utbildning och coachning för att stärka dina försäljningsfärdigheter. Regelbundna afterworks, årliga sommarfester, julfester och andra roliga aktiviteter som stärker gemenskapen inom bolaget. Förmåner som friskvårdsbidrag, säljtävlingar och mer. Söker Kandidater Som: Är redo att ta nästa steg i din försäljningskarriär och som drivs av både personlig och professionell utveckling. Är målinriktade, uthållig och har en vinnarinstinkt. Är målinriktad och uppskattar möjligheten att både lära och prestera. Trivs i en högpresterande miljö och är motiverade av möjligheten att tjäna pengar. Om Telinet: Telinet Energi står i frontlinjen för förnybar energi och hållbarhet. Med en vision om en grönare framtid har de etablerat sig som en vital kraft på energimarknaden. Beläget på Östermalm i Stockholm, präglas deras kontor av en atmosfär fylld av energi och innovation, där varje medarbetares bidrag är värdefullt för bolagets framgång. Ansökan: Skicka din ansökan inklusive CV och personligt brev till oss så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande. Om Rekryteringsprocessen: Nordiska Bemanningsgruppen sköter rekryteringsprocessen för denna position hos Telinet Energi. Vi ansvarar för alla steg i processen, från urval till intervjuer, och strävar efter en effektiv och professionell upplevelse för alla kandidater. Den framgångsrika kandidaten kommer att erbjudas en direktanställning hos Telinet, och bli en del av deras spännande resa inom förnybar energi. För frågor om processen eller tjänsten, är vi på Nordiska Bemanningsgruppen redo att hjälpa till.

13 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024