Pre Sales Representative/Mötesbokare B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

13 maj 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Produktspecialist

Produkt- och Marknadsavdelningen för BU Energy på Alleima i Sandviken letar nu efter en Produktspecialist som är en nyckelspelare i vårt passionerade team, där du kommer att ha produkterna och kunderna i centrum av allt du gör. I denna roll kommer du att ha omfattande globala kontakter, både internt och externt, vilket ger dig unika möjligheter att forma och förbättra våra produkter och kunderbjudanden. Rollen är avgörande för att säkerställa att vi fortsätter att vara innovativa och framgångsrika på marknaden, samtidigt som du är aktiv inom marknadsföringsaktiviteter som stödjer vår produktstrategi. Denna roll är perfekt för dig som vill vara i händelsernas centrum och bidra till företagets framgång genom innovation och kundengagemang. Är du redo för utmaningen? Skicka in din ansökan idag och ta steget mot en spännande framtid med oss! Din roll Som produktspecialist är du den centrala länken mellan våra kunder och företaget, ansvarig för att hantera förfrågningar, offerera, boka ordrar och kontrakt. Du är kundernas huvudkontakt genom hela processen, från initiala frågor om våra produkters egenskaper till slutleverans och betalning. Genom att arbeta nära produkt- och säljchefer, övriga produktspecialister i teamet, produktion och Forskning och Utveckling (FoU), driver du utvecklingen av vår produktportfölj baserat på kundkrav och nya applikationsmöjligheter. Ditt arbete bidrar till företagets tillväxt och framgång genom att stärka kundrelationer och främja produktinnovation. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Utforma ett attraktivt produkterbjudande vid offert. Dokumentera kvalificering av produkter och processer noggrant. Genomföra kontrakts- och ordergenomgångar med precision. Implementera prisstrategier för att uppnå våra lönsamhetsmål. Följa upp leverans och betalningar för viktiga kundordrar Delta i kvalificeringsarbete och testning gentemot externa kunder med expertis. Utföra marknadsföring gentemot kund och säljorganisation vid besök och deltagande på konferenser/mässor. Delta i produktutvecklingsprojekt och referensgrupper för att forma framtiden. Din Profil VI söker dig som har ett intresse av att lära dig och utvecklas inom vår industri och har en eftergymnasial utbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet för rollen. Erfarenhet från stål- eller liknande industri är meriterande för denna roll, liksom erfarenhet från internationell försäljning/marknadsföring. Där du förstår att sätta kunden först och kan sätta dig in i kunders verklighet och se lösningar på deras problem. Du vet att du trivs i en kundnära miljö och är inriktad på att utvecklas inom företaget över tid. I denna roll ser vi att du kan kommunicera obehindrat på engelska i både tal och skrift samt att det är meriterande om du kan kommunicera på svenska då vi är lokaliserade i Sverige. Vi sätter stort värde vid dina personliga egenskaper som präglas av att du är tekniskt intresserad med en passion för god kundservice, driv att utveckla affären samt att du kan kommunicera med personer på den nivån som behövs. Du har en förmåga att bygga, utveckla och upprätthålla långsiktiga relationer, såväl interna som externa. Du har mycket god analytisk förmåga, tycker om att ta ansvar och vill utveckla Alleimas produkterbjudande och affärsmöjligheter. Vad du kan förvänta dig av oss På Alleima är vi övertygade om att mångfald och inkludering leder till en bättre arbetsplats för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Vi bryr oss: Vi är stolta över det vi gör. Vi bryr oss om våra kunder, våra medarbetare, miljön, de samhällen där vi verkar och den framtid vi delar. Vi levererar: Vi levererar på våra åtaganden, med ett lösningsorienterat tänkesätt gör vi det möjligt för våra kunder att vara deras allra bästa: effektivare, lönsammare och hållbarare Vi utvecklas: Vi utvecklas ständigt. Tillsammans tar vi ledningen för att främja material, ambitioner, industrier, oss själva – och samhällen till det bättre. Övrig information För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Per Olsson-Artberger, rekryterande chef, + 46 70 616 13 69 För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta: Sara Kühner, ansvarig rekryterare, +46 76 495 02 40 Fackliga kontaktpersoner: Maria Sundqvist, Akademikerföreningen, +46 70 651 73 81 Kjell-Åke Klockervold, Ledarna, +46 70 314 24 43 Mikael Larsson, Unionen, +46 70 307 30 48 Välkommen med din ansökan senast 2024-06-13 På Alleima är vårt uppdrag mycket mer än att leverera högkvalitativa produkter, teknologi och processer – genom samarbete utvecklar vi de bästa lösningarna efter våra kunders behov som gör att vi uppnår våra affärsmässiga mål genom vårt dagliga arbete. Med nyfikna medarbetare och säkerheten som vår första prioritet, skapar vi en arbetsmiljö där Du kan utvecklas både som person och i ditt arbete. Med en tydlig riktning för vår resa, där vi nyttjar vår position som teknologiledare, progressiv affärspartner och där vi är drivande vad gäller hållbarhet, syftar vi till att bli ett ännu starkare bolag inom vår industri. Är Du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Följ med på vår resa! www.alleima.com

13 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Account Manager - B2B

Account Manager - BoncenaVi växer och din karriär kan också göra det! Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär genom att bli Account Manager -B2B? Har du passion för långsiktiga relationer, gillar att lyfta luren och ansvara för ett ett eget distrikt så är det dig vi letar efter! Boncena, marknadsledare inom exklusiva kroatiska delikatesser, söker nu en passionerad Account Manager med fokus på relationer för att förstärka vårt team i Helsingborg. Vi expanderar och behöver ditt bidrag för att fortsätta vår framgång! Dina arbetsuppgifter Ansvarig för försäljning och kundrelationer i ditt distrikt. Fungerar som säljstöd till våra butiker. Driva försäljning och kampanjer i butik. Utveckla och vårda befintliga kundrelationer. Varför Boncena? Karriärmöjligheter i ett företag som ständigt växer och ser potentialen i varje medarbetare. Fast lön plus attraktiv bonusmodell som belönar ditt engagemang och dina långsiktiga resultat. Mentorskap och personlig utveckling inom försäljning och ledarskap. Ett starkt teamfokus där alla arbetar tillsammans för att uppnå gemensamma och individuella mål. Vi söker dig som: Har stark försäljningsdriv och förmågan att arbeta självständigt och målinriktat. Trivs med att bygga och underhålla professionella, men goda relationer. Har erfarenhet från högpresterande säljmiljöer med korta säljcykler, och har demonstrerat förmågan att snabbt uppnå resultat. Trivs med att arbeta från kontor i en dynamisk och utvecklande miljö. Mer om positionen Placering: Bergavägen 1A, Helsingborg. Start: Senast vecka 33-34, 2024. Arbetstider: Heltid, måndag-fredag. Möjlighet till distansarbete: Nej. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att visa ditt intresse! Vi ser fram emot att höra från dig och utforska hur du kan bidra till vår fortsatta framgång. Skicka in din ansökan idag! Videon visar Kroatien och dess läckerheter (Både mat och natur)

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Innesäljare! Är du vår nästa stjärna?

Är du duktig på försäljning eller vill du bli riktigt vass på det? Vill du sälja en produkt som faktiskt hjälper kunden samtidigt som du siktar högt? Då är rollen som innesäljare hos oss på REKO Marketing perfekt för dig! REKO Marketing fortsätter att växa och vi söker nu drivna personer som vill jobba med sälj. Som innesäljare hos oss på REKO kan du förvänta dig en snabb fot in i teamet. Alla våra coacher och ledare har mångårig erfarenhet inom försäljning. Du kommer att få tydlig feedback som gör att du snabbt kommer in i uppgiften, som innefattar försäljning över telefon, och givetvis en gedigen utbildning som fortlöper så länge din karriär pågår hos oss. Våra metoder har bevisligen gjort oss framgångsrika inom branschen då vi vunnit utmärkelser för ’Årets Säljbolag’, ’Årets Ledare’ och ’Årets Säljare’. Med det sagt så går vi i god för att du kommer få de bästa förutsättningarna för att utvecklas som säljare och människa på många olika plan. För att lyckas och trivas i tjänsten hos oss så ser vi att du: • Är social och utåtriktad • Älskar att vinna och blir triggad av mål • Brinner för utveckling • Behärskar det svenska språket obehindrat. Erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav då vi har lång erfarenhet av att utveckla vår personal från grunden. Vi har lång och lyckad erfarenhet av att utbilda oerfarna säljare till stjärnor och vidareutbilda redan duktiga säljare. Vår personal är vår ryggrad och vi sätter högt värde i skapandet av vår vinnande säljkultur. Det är givetvis lika viktigt för REKO att du lyckas - som det är för dig själv. Vi jobbar alltid för att växa och utvecklas – samtidigt som vi har roligt på vägen. Genom tydlig målsättning, kontinuerliga utbildningar, teambuilding och coachning så kan vi växa tillsammans. Vi erbjuder bl.a. följande: • En fast lön i grunden plus provision utan tak samt bonusar • Mycket bekväma arbetstider: 9.00-17:15 mån-fre (37,5h/vecka) • Kontinuerliga säljutbildningar och individuell coachning • Kontinuerliga tävlingar som handlar om allt ifrån teknikprylar till utlandsresor. • Enormt goda karriärmöjligheter då vi befinner oss i ett expansivt skede (t.ex coach, säljledare, admin m.m). • Möjlighet att jobba på vårt utlandskontor i Spanien (Gran Canaria) där vi har ett sammansvetsat team av svenskar. • Härliga kollegor, aktiviteter utöver det vanliga, friskvårdsbidrag och mycket mera. Passar du in på profilen och vill bli en del av REKO? Då ber vi dig skicka in din ansökan innehållande en personlig beskrivning samt ett telefonnummer som vi kan nå dig på. Urval och rekrytering sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan nu! Välkommen in! Har du frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta Joakim Jaksen på e-post: [email protected] eller tel: 072-2009909. (Nyckelord: Försäljning – Innesäljare –Telefonförsäljare / Telefonförsäljning – Abonnemangsförsäljning – Försäljare / Säljare - Accountmanager - Sälj) Om REKO Marketing: REKO Marketing är ett säljbolag med kontor i Uppsala och på Gran Canaria. Sedan vi startade 2013 har vi befunnit oss i en positiv tillväxtfas. Våra kunder är några av Sveriges största bolag inom TV-, telecom- och elbranschen. Vi arbetar med telefonen som verktyg och brinner för försäljning. Vi vägrar att gå i gamla fotspår och våra metoder har bevisligen gjort oss framgångsrika inom försäljningsmarknaden. Vi vill alltid ha ut mer av tjänsten och är allergiska mot lagom. Det är dessutom lika viktigt för oss att du lyckas som säljare som det är för dig.

13 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Account Manager Dagligvaruhandeln

Account Manager - BoncenaVi växer och din karriär kan också göra det! Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär genom att bli Account Manager -B2B? Har du passion för långsiktiga relationer, gillar att lyfta luren och ansvara för ett ett eget distrikt så är det dig vi letar efter! Boncena, marknadsledare inom exklusiva kroatiska delikatesser, söker nu en passionerad Account Manager med fokus på relationer för att förstärka vårt team i Helsingborg. Vi expanderar och behöver ditt bidrag för att fortsätta vår framgång! Dina arbetsuppgifter Ansvarig för försäljning och kundrelationer i ditt distrikt. Fungerar som säljstöd till våra butiker. Driva försäljning och kampanjer i butik. Utveckla och vårda befintliga kundrelationer. Varför Boncena? Karriärmöjligheter i ett företag som ständigt växer och ser potentialen i varje medarbetare. Fast lön plus attraktiv bonusmodell som belönar ditt engagemang och dina långsiktiga resultat. Mentorskap och personlig utveckling inom försäljning och ledarskap. Ett starkt teamfokus där alla arbetar tillsammans för att uppnå gemensamma och individuella mål. Vi söker dig som: Har stark försäljningsdriv och förmågan att arbeta självständigt och målinriktat. Trivs med att bygga och underhålla professionella, men goda relationer. Har erfarenhet från högpresterande säljmiljöer med korta säljcykler, och har demonstrerat förmågan att snabbt uppnå resultat. Trivs med att arbeta från kontor i en dynamisk och utvecklande miljö. Mer om positionen Placering: Bergavägen 1A, Helsingborg. Start: Senast vecka 33-34, 2024. Arbetstider: Heltid, måndag-fredag. Möjlighet till distansarbete: Nej. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att visa ditt intresse! Vi ser fram emot att höra från dig och utforska hur du kan bidra till vår fortsatta framgång. Skicka in din ansökan idag! Videon visar Kroatien och dess läckerheter (Både mat och natur)

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Teknisk innesäljare till Trane

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Trane. Om företaget: Trane är en global klimatinnovatör som bidrar till sina kunders framgång genom att tillhandahålla innovativa, intelligenta och kundanpassade lösningar från ett brett utbud av energieffektiv utrustning. De tillverkar klimat, kyl- och värmesystem till byggnader, hem, industrier, fabriker och transporter. Trane arbetar för att få en bättre värld genom att ge sina kunder hög prestanda med mindre miljöpåverkan. Trane har en stabil global närvaro som fortsätter att växa i imponerande takt. De söker nu en teknisk innesäljare till teamet i Stockholm. Som teknisk innesäljare erbjuds du en gedigen introduktion utifrån dina tidigare erfarenheter och kompetenser. Trane erbjuder både Trane Academy och Trane Technologies University som engagerat stödjer utvecklingen av talang och främjar tillväxten av de anställdas karriär genom kontinuerligt lärande. Du erbjuds kompetensutveckling som är utformad för att fördjupa dina kunskaper inom HVAC-system och teknologier, företagets verktyg och processer samt både tekniska och kommersiella färdigheter. Arbetsuppgifter: I rollen som teknisk innesäljare ansvarar du för att proaktivt stötta Tranes kunder och skapa långsiktiga relationer. Du lär känna Tranes produkter och teknik genom att ta hand om hela processen från offert till beställning. Vidare identifierar du kundbehov, tar emot samtal och orders samt arbetar med förhandling av pris och prissättning. Du skapar och följer upp offerter samt registrerar detta i interna system. Du utgår från kontoret i Stockholm och har ett nära samarbete med Tranes säljavdelning och servicetekniker. • Identifiera kundbehov och stötta Tranes kunder under hela säljprocessen • Offerthantering, förhandling av prissättning, övervakning av kostnader • Samarbete med övriga säljavdelningen och tekniker Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Tidigare arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning • Teknisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet, inom området uppvärmning, ventilation och luftkonditionering (HVAC) • Goda kunskaper i MS Office och god systemvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, båda i tal och skrift För att vara framgångsrik i rollen som teknisk innesäljare ser vi att du tar ett stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och arbetar strukturerat och noggrant. Du är organiserad och har lätt för att planera din tid samt prioritera. Vidare är du en social person som är duktig på att bygga långsiktiga relationer. Som innesäljare har du frekvent kontakt med kunder därtill har du en god kommunikativ förmåga. Du är serviceinriktad och trivs både i samarbete med andra samt med självgående arbete. Du är driven och har en stor vilja att lära dig. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Skarpnäck, Stockholm Lön: Fast grundlön Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Bli vår nästa stjärnsäljare i rekryteringsbranschen

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi letar efter en tävlingsinriktad och målmedveten säljare till rekryteringsbranschen med bevisad erfarenhet för att ansluta till vårt expanderande företag.  Denna nyckelposition innebär att driva försäljning och skapa starka affärsrelationer inom rekryteringssektorn. Tjänsten är baserad i hjärtat av Stockholm. PRIMÄRA ANSVARSOMRÅDEN - Bearbeta kunder via samtal, mail, direktkontakt samt utveckla nya banbrytande försäljningsstrategier. - Bygga och upprätthålla starka relationer med företagskunder inom olika branscher. - Driva försäljningsprocessen från prospektering till avtalsslut. KVALIFIKATIONER - Bevisad framgång som säljare. - En övertygande kommunikationsstil och förmåga att förstå kundens behov. - Affärsmässig skicklighet och målinriktat arbetssätt. VI ERBJUDER - En nyckelposition där du kan påverka företagets tillväxt och din egen karriär. - En energifylld och samarbetsinriktad arbetsmiljö. - Attraktiva förmåner och konkurrenskraftig ersättning. Om du är en passionerad säljare redo att ta ansvar för affärsmässig framgång, ser vi fram emot din ansökan och möjligheten att skapa betydande resultat tillsammans!

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Innesäljare sökes till Atracco 

Innesäljare sökes till Atracco  Är du en engagerad och servicemedveten person som trivs med att arbeta självständigt såväl som i team? Har du ett intresse för bilar, teknik och reservdelar? Vill du arbeta i en organisation som driver branschen framåt? Då ska du söka denna tjänst idag!   ARBETSUPPGIFTER  I rollen som Innesäljare på Atracco arbetar du med försäljning av begagnade originaldelar till personbilar via offertförfarande i branschens kalkylprogram (Cabas), telefon och i bolagets kundmottagning. Du arbetar i diverse mjukvaruprogram för att matcha delarna med skadans art och upprättar skadekalkyler. Därutöver har du en rådgivande roll gentemot kunden och arbetar mot uppsatta försäljningsmål.   Varje år återvinner Atracco över 400 000 originaldelar. De är ledande i Norden inom miljövänlig bildemontering och genom sitt arbete gör de skillnad för vår miljö och framtid. De ser inte cirkuläritet som en möjlighet, utan en verklighet och genom sitt arbete kan de göra morgondagen bättre än idag. Du ges en unik möjlighet att vara en del av den resan och fortsätta utveckla branschen framåt.   Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som:   Försäljning av begagnade originaldelar via Cabasparts, telefon och över disk.   Kundmottagning via telefon och i butik.   Säljande rådgivning gentemot kunder.   Övriga administrativa och marknadsrelaterade arbetsuppgifter.   PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER  För att trivas i rollen som Innesäljare har du med fördel bakgrund inom bilbranschen och god kännedom om bildelar. Du har ett högt driv och är trygg i dialogen med kunden samt att du har ett stort intresse av att göra affärer. Därtill är du en prestigelös och flexibel lagspelare som uppskattar ett proaktivt arbetssätt. Att driva dig och ditt arbete framåt ser du som en självklarhet samt att du trivs i en undersökande roll. Därutöver har du en förmåga att arbeta strukturerat och noggrant även under perioder med högre tempo utan att tappa ditt höga kundfokus.   Viktigt för tjänsten:   Tidigare erfarenhet av service och kundrelationer, med fördel inom bilbranschen.   God kommunikations- och samarbetsförmåga.   God systemvana samt erfarenhet av att arbeta i Office-paketet.   Kunskaper i Cabas är meriterande.   Svenska och engelska i tal och skrift.   OM TJÄNSTEN  Tjänsten som Innesäljare är en rekrytering där du blir anställd direkt hos Atracco på deras site i Helsingborg. Du ingår i ett team på 5–6 personer som värderar en god gemenskap och ett bra samarbete internt. Du tillhör försäljningsavdelningen och rapporterar till Säljledare. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag och förmåner ingår i tjänsten. Inför eventuell anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att tas.   ÖVRIGT  Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.   Varmt välkommen med din ansökan!

13 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Moderniseringssäljare ALT Hiss

Då efterfrågan på moderniseringar av hissar ökar och vår eftermarknad fortsätter att expandera är vi nu i behov av att utöka med en moderniseringssäljare i Göteborg. Som moderniseringssäljare jobbar du med försäljning av större reparationer, uppgraderingar, moderniseringar och kompletta utbyten av hissar till nya och befintliga kunder. Du kommer även att få arbeta med uppmätning inför moderniseringen, framtagande av underhållsplaner samt kundbesök och deltagande vid mässor. Vi erbjuder dig en arbetsplats i ett expansivt företag med ett öppet och positivt klimat där du som medarbetare har stor frihet under ansvar. Du kommer att ha kollegor i världsklass, bra villkor och stor möjlighet att utvecklas med företaget. Kvalifikationer För att lyckas och trivas i denna roll behöver du ha erfarenhet av arbete med hissar sedan innan. Som person ska du ha ett genuint intresse för att vårda och jobba med kundrelationer. Du är en person som skapar förtroende genom att vara lyhörd inför kunden och dess behov. Rollen kräver en hel del problemlösning och du kommer att fungera som en teknisk rådgivare gentemot kunden. Det är också viktigt att du som person är mål- och resultatorienterade och sporras av att uppnå nya framgångar. Ansökan Om du har frågor om tjänsten, kontakta vår regionchef Patrik Magnusson 031-7572855. Tveka inte, ta chansen att komma med i ett positivt gäng på ett företag där personalen är en av våra största tillgångar! Skicka in din ansökan till [email protected]. Märk ansökan moderniseringssäljare Göteborg. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudande om annonserings- eller rekryteringshjälp.

13 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Driv vägen till framgång: bli vår nästa stjärnsäljare i rekryteringsbran...

Vi letar efter en tävlingsinriktad och målmedvetensäljare till rekryteringsbranschen med bevisad erfarenhet för att ansluta till vårt expanderande företag. Denna nyckelposition innebär att driva försäljning och skapa starka affärsrelationer inom rekryteringssektorn. Tjänsten är baserad i hjärtat av Stockholm. PRIMÄRA ANSVARSOMRÅDEN- Bearbeta kunder via samtal, mail, direktkontakt samt utveckla nya banbrytande försäljningsstrategier.- Bygga och upprätthålla starka relationer med företagskunder inom olika branscher.- Driva försäljningsprocessen från prospektering till avtalsslut. KVALIFIKATIONER- Bevisad framgång som säljare.- En övertygande kommunikationsstil och förmåga att förstå kundens behov.- Affärsmässig skicklighet och målinriktat arbetssätt. VI ERBJUDER- En nyckelposition där du kan påverka företagets tillväxt och din egen karriär.- En energifylld och samarbetsinriktad arbetsmiljö.- Attraktiva förmåner och konkurrenskraftig ersättning. Om du är en passionerad säljare redo att ta ansvar för affärsmässig framgång, ser vi fram emot din ansökan och möjligheten att skapa betydande resultat tillsammans!

12 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024