Engelmanns söker säljare!

Vi söker säljare till Stockholm/mälardalsregionen – kom och väx med oss på Engelmanns!   På Engelmanns älskar vi Delibrickan – med riktigt god ost, chark, marmelader, kex och alla dess tillbehör. Vi är en svensk grossist som har valt att specialisera oss helt på att hitta och leverera det bästa till Delibrickan från Europas bästa leverantörer och till butiker och kunder över hela Sverige.   Vi väljer våra produkter med omsorg – smak, kvalitet och hantverk står alltid i fokus. Med bas i Kungsängen utanför Stockholm och ett härligt gäng på ca 50 personer, samarbetar vi tätt mellan sälj, lager och kontor. Trots att vi växer snabbt har vi kvar vår familjära känsla och starka teamkultur. Våra kunder är matbutiker och dess deliavdelning – där vi är en pålitlig och kunnig partner som verkligen brinner för det vi gör.   Vi söker dig som är: • Ny i karriären och pepp på nästa steg • Har jobbat i matvarubutik i några år • Har ett extra gott öga till deli-/delibrickan och alla dess former • Vill vara ute och träffa våra kunder i butik i Stockholm med omnejd/mälardalsregionen – och som älskar försäljning i butiksmiljö Om rollen Som säljare på Engelmanns ansvarar du för våra butikskunder. Det innebär att du varje vecka är ute på butiksturné – träffar butiksanställda, bygger relationer, fyller på hyllor, gör säljdrivande exponeringar och tar order direkt i butik.   Rollen kräver både energi och fingertoppskänsla – du är Engelmanns ansikte utåt och en nyckelspelare i att få våra produkter att synas och säljas.   Dina huvudsakliga uppgifter: • Träffa kunder i butik – från livsmedelskedjor till enskilda handlare • Ta order på plats och säkerställa god produktplacering • Visual merchandising – skapa säljande och inspirerande exponeringar • Aktiv nykundsbearbetning – hitta och vinna nya butiker • Sälj och "klipp" – agera snabbt, ta tillfällen och driva resultat • Delta i interna utbildningar och inspirationsresor – du utvecklas med oss Vi tror att du: • Har jobbat några år en matbutik, gärna i deliavdelningen och är redo och pepp för nästa steg • Trivs i butiksmiljö och är inte rädd för att ta initiativ eller kavla upp ärmarna • Har ett intresse för mat – extra plus om du gillar ost och delibrickan • Har en positiv, självgående och resultatinriktad inställning • Innehar B-körkort och har grundläggande datorvana (Office) Vi erbjuder: • Ett fritt, rörligt och självständigt jobb där du utgår hemifrån • En tjänstebil och allt du behöver i form av telefon, dator och surfplatta • Ett starkt varumärke och riktigt bra produkter som är lätta att vara stolt öve • En varm arbetskultur, korta beslutsvägar och engagerade kollegor   Redo att kliva in i osthyllan med oss? Skicka in din ansökan idag och bli en del av Engelmanns!   Ansökningarna behandlas löpande. I samband med denna rekrytering samarbetar Engelmanns med Retail Staffing. För att uppfylla kraven i GDPR samt kunna hålla en god kommunikation med våra sökande tar vi emot ansökningar digitalt via annonsen, inte via e-post.     Allt gott från oss på Engelmanns! Sveriges delikatessleverantör med smaken i fokus! Engelmanns är ett svenskt familjestartat företag med över 40 års erfarenhet av delikatessbranschen. Hos oss står smaken i centrum. Vi är nyfikna och söker ständigt efter det absolut bästa. Med vår gedigna erfarenhet vill vi vara den självklara länken mellan Europas finaste delikatesser och våra kunder – så att fler får möjlighet att njuta av goda smaker. Vi vill inspirera dig med vårt fantastiska sortiment och erbjuda en helhetslösning för er delikatessavdelning. Vi är väldigt stolta över vårt breda urval av noga utvalda ostar, marmelader, chark, antipasti och kex. Välkommen att upptäcka en ny värld av fantastiska smaker tillsammans med oss! Krav: Körkort: * B (Personbil)

1 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Avdelningsansvarig & Säljare till Företagsförsäljning i Gävle
Motonet AB
Företagssäljare

Brinner du för försäljning och att skapa goda resultat tillsammans med ett team? Har du erfarenhet av B2B inom automotive och/eller reservdelar? Då är det här jobbet för dig! Vi söker nu en avdelningsansvarig och en säljare till vår B2B avdelning i Gävle! Vad söker vi i dig? Tidigare erfarenhet av företagsförsäljning inom reservdelar och kundorienterat arbete inom detaljhandeln Kunskap eller erfarenhet av reservdelar ett krav Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska Du är en social, ansvarstagande och strukturerad person Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål och resultat, att främja en god gemenskap samt nå framgång med teamet på din avdelning Du har B-körkort Rollen som avdelningsansvarig I rollen som avdelningsansvarig kommer du att: Agera teamleader för din avdelning och rapportera direkt till varuhuschefen Bli en del av varuhusets ledningsgrupp Ansvara för avdelningens resultat och tillsammans med ditt team arbeta för att nå avdelningens uppsatta mål med ett stort kundfokus Stötta varuhuschefen i rekrytering och personalfrågor som rör din avdelning Bli delaktig i att utforma och följa den kommersiella planen för varuhuset Ha huvudansvar för genomförandet av aktuella kampanjer och marknadsföring Säkerställa effektivitet vid den dagliga driften och vid varupåfyllning Vara en förebild för övriga medarbetare kopplat till försäljning, kundservice, säkerhetsarbete, kultur och värderingar Rollen som företagssäljare Kundtjänst och försäljningsarbete i flera kanaler Kundbearbetning från kontoret samt uppsökande av nya kunder Kontakt med befintliga och nya kunder Inmatning av beställningar i systemet Öppnande och administrerande av företagskonton och kundnätverk Övervakning och samordning av in och utgående beställningar Administrera beställningar samt jobba kort- och långsiktigt för förbättrade resultat Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel och lönen sätts enligt branschvana utifrån detaljhandelns kollektivavtal. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: Friskvårdsbidrag Tjänstepension Månatlig bonus Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 26 januari men vi kommer att hantera ansökningarna löpande. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef Jenny Egnell, [email protected].  Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

1 juli 2025
Sista ansökan:
18 december 2025
Teknisk Säljare till AWI Maskin
Mero Rekrytering AB
Företagssäljare

Har du en stark försäljningsbakgrund och trivs med att koordinera många kontaktytor och driva projekt tillsammans med kunder och leverantörer? Har du dessutom ett stort tekniskt intresse och en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer? Spännande, då kan du vara AWI Maskins nya Tekniska Säljare i Malmö! Om företaget AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. De säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och kan genom ett brett sortiment erbjuda kunderna lösningar för de flesta ändamål. Kontoret finns i Arlöv utanför Malmö. Läs gärna mer på https://awi.se/ Detta är en direktrekrytering där Mero ansvarar för processen, men du anställs direkt av AWI Maskin. Om rollen Som Teknisk Säljare hos AWI Maskin får du en nyckelroll i att utveckla affären inom järnvägssegmentet. Du ansvarar för hela säljprocessen – från att identifiera behov hos kund till att presentera lösningar, ta fram offert och stänga affären. Du agerar som länken mellan kund och leverantör, med fokus på att ta fram rätt utrustning och maskinlösningar som möter kundernas krav och förväntningar. Du arbetar bland annat med att: Skapa och utveckla relationer med nya och befintliga kunder Fånga upp kundens behov och omsätta dem till tekniska och affärsmässiga lösningar tillsammans med leverantörer Ta fram offerter och anbud – inklusive arbete med offentliga upphandlingar Leda förhandlingar och säkerställa affärsavslut Tillsammans med kund och leverantörer projektleda och säkerställa leverans och koordinering utifrån överenskommelse Om dig Vi tror att du har ett par års erfarenhet inom teknisk försäljning och/eller projektledning, gärna från maskiner, verkstadsutrustning, tillverkande industri eller liknande område. God kommunikativ förmåga i svenska och engelska, både tal och skrift God datorvana inom Office 365 samt gärna något CRM system B-körkort Som person är du drivande, målinriktad och har förmågan att omsätta idéer till konkret handling. Du är proaktiv, tar gärna egna initiativ och trivs med att driva processer framåt på ett strukturerat och lösningsorienterat sätt. Med ett naturligt affärsfokus och god kommunikativ förmåga bygger du starka relationer – både internt och externt – och skapar förtroende hos såväl kunder som leverantörer. Du har ett genuint tekniskt intresse och en stark vilja att förstå produkter, system och kunders behov på djupet. Dessutom arbetar du systematiskt och är van att följa upp och ta ansvar hela vägen till resultat. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Arlöv Rollen innefattar en del resor och övernattningar, främst inom Sverige. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. All kontakt i processen går via oss på Mero Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Joakim Gullin på[email protected] eller 0709-700 016. Välkommen med din ansökan!

1 juli 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Innesäljare till LKQ Atracco Västerhaninge
Svensk Autorekrytering AB
Företagssäljare

Arbetsbeskrivning Är du en kommunikativ och serviceinriktad person med intresse för bilar? Har du en naturlig känsla för försäljning, gillar att hjälpa kunder och vill arbeta i en framåtdrivande organisation? Vi söker nu en engagerad och kundfokuserad innesäljare till LKQ Atraccos helt nya anläggning i Västerhaninge. Här blir du en del av ett kompetent och trevligt team där du får utvecklas och bidra till en bransch i förändring. I rollen som innesäljare kommer du att hjälpa både företag och privatpersoner att hitta rätt reservdelar och produkter ur vårt breda sortiment. Försäljningen sker främst via telefon och dator. Ditt arbete innebär att ge professionell rådgivning och vägledning till kunder, hantera inkommande beställningar och förfrågningar samt skapa långsiktiga kundrelationer genom hög servicegrad. Du kommer att arbeta i en digital miljö med våra system för orderhantering. Din Profil För att lyckas i rollen tror vi att du är en social och utåtriktad person som tycker om att arbeta med människor. Du är lösningsorienterad, har en stark servicekänsla och är bekväm med att sälja och ge råd. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning eller kundservice, gärna inom fordonsbranschen, samt goda kunskaper om bilar och reservdelar. Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ är viktigt, liksom en god datorvana. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten. Om företaget LKQ Atracco är en stark leverantör med fokus på eftermarknad för fordonsindustrin. Vi ska vara ledande inom miljövänlig bildemontering genom att ge nytt liv till begagnade originalbildelar. Vi investerar i avancerade system för demontering och sortering för att garantera att varje del som säljs är av hög kvalitet och i utmärkt skick. Det innebär att vi fokuserar på återanvändning och återvinning av kontrollerade begagnade originalbildelar och att vi därmed bidrar till en mer hållbar och miljövänlig framtid. LKQ Atracco ingår i LKQ Corporation som är en ledande leverantör av bildelar och specialdetaljer för eftermarknaden. LKQ har sitt säte i Nordamerika och är verksam i 25 länder världen över. LKQ Atracco har en ledande position inom bildemonteringsbranschen i Sverige och Norge. LKQ Atracco omsätter ca 950 mkr och har drygt 450 anställda på orterna Borås, Stockholm, Västerås, Uppsala, Helsingborg, Örebro, Linköping, Växjö, Mönsterås, Hedemora, Norrköping, Kristianstad och Katrineholm samt Moss, Bergen och Agder i Norge. LKQ Atracco tillhandahåller nästa generations bildelar. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Ethan Arancibia på telefonnummer 070-840 69 73. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Är du en driven säljare med fokus på resultat? Vi söker dig!
WeQube AB
Företagssäljare

Säljare till WeQube Rehab Vill du göra skillnad för människors hälsa – och samtidigt utvecklas som säljare? WeQube Rehab växer och söker en driven säljare som vill vara med och utveckla våra tjänster inom arbetsplatsinriktad rehabilitering, arbetsmiljö och hälsa. Hos oss blir du en viktig del av ett engagerat team som arbetar med att hjälpa människor tillbaka till arbete och välmående. Om rollen Som provisionsbaserad säljare hos WeQube Rehab kommer du att: ✅ Prospektera och kontakta nya kunder, både privat och offentligt ✅ Bygga långsiktiga relationer med arbetsgivare, myndigheter och samarbetspartners ✅ Presentera våra tjänster på ett professionellt och förtroendeingivande sätt ✅ Driva försäljningsprocesser från första kontakt till avtal ✅ Arbeta självständigt men med stöd av vårt team och vår expertis Vi söker dig som: ✨ Erfarenhet av försäljning, gärna B2B eller inom tjänsteförsäljning. ✨ Är självgående, målinriktad och gillar att skapa resultat ✨ Är en god kommunikatör och trivs med att bygga relationer ✨ Har intresse för hälsa, arbetsmiljö eller rehabilitering (meriterande men inget krav) ✨ Talar och skriver svenska obehindrat (ytterligare språk är meriterande) Vi erbjuder: En provisionsbaserad tjänst med goda möjligheter till höga inkomster Möjlighet att jobba flexibelt och självständigt Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad för både individer och företag Stöttning och introduktion i våra tjänster och målgrupper Läs gärna mer om oss på www.weqube.se/rehab. Intresserad? Skicka din ansökan eller kontakta oss direkt för att veta mer! Vi intervjuar löpande – vänta inte med att höra av dig. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

1 juli 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Teknisk säljare
J1 Bemanning AB
Företagssäljare

Din profil Vi söker en engagerad och tekniskt kunnig individ som brinner för försäljning och teknisk support. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom teknisk försäljning och trivs med att ge kunder den teknisk support och rådgivning som behövs.  Du är självgående, har god kommunikationsförmåga, teknisk förståelse, flexibel, lösningsorienterad, resultatorienterad, och trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö.  Som person är du ödmjuk, engagerad, strukturerad och har ett systematiskt sätt att arbeta. Du ser en charm i att arbeta i ett litet bolag med snabba beslutsprocesser och motiveras av att vara med och växa och realisera affärsområdets potential.  Vi ser gärna att du har relevant utbildning inom teknik eller försäljning samt erfarenhet av att arbeta med tekniska produkter. Du är driven, målinriktad och har en positiv attityd gentemot utmaningar. Dina arbetsuppgifter Vidare kommer du att vara i kontakt med kunder för att hjälpa dem hitta deras behov från dess förutsättningar och där med offerera rätt teknisk lösning.  Försäljningen innebär att offerter följs upp vilket ofta innebär teknisk support så kund lockas till affär med oss.  Det är viktigt att du är lyhörd för kundernas önskemål och kan kommunicera teknisk information på ett enkelt och begripligt sätt.  Efter att vi har fått en affär lämnas projektet över till Projektteamet (Projektöverlämning) som skall utföra och leverera.  Vid projektöverlämning skall all viktig kundöverenskommelse förmedlas. Det är viktigt att kommunicera och vara behjälplig även efter Projektöverlämning så kunden får det som beställt. Om oss Vi är det lokala bemanningsföretaget med mycket erfarenhet och ambition att fortsätta utvecklas tillsammans med dig och våra kunder. Våra kunder finns i huvudsak inom industri- och lagersektorn i kommunerna Gislaved, Gnosjö och Värnamo. Vi erbjuder dig möjlighet att hitta ditt drömjobb

1 juli 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Teknisk innesäljare
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker en engagerad innesäljare med teknisk kompetens till en ledande aktör inom industrisektorn. Om du brinner för teknik, struktur och att skapa resultat i vardagen är detta en fantastisk möjlighet för dig. Om rollen I denna roll arbetar du som en del av ett engagerat och sammansvetsat team där du hanterar kundförfrågningar med tekniskt och kommersiellt fokus. Du är en viktig kontaktperson för både kunder och interna funktioner, där du driver affärsprocessen från offert till leverans. Som innesäljare med fokus på teknisk support kommer du exempelvis att: •Hantera tekniska kundförfrågningar, ta fram offerter och följa upp ordrar •Vara ett administrativt och tekniskt stöd till företagets säljare och kunder •Arbeta med orderläggning, produktval och prisberäkningar •Säkerställa att kundens behov förstås och att rätt lösning erbjuds •Samarbeta med interna funktioner som teknik, logistik och produktion •Hålla regelbunden kontakt med kunder via telefon och mejl Skallkrav: •Minst 2–3 års erfarenhet av innesälj, teknisk support eller liknande roll •Erfarenhet av att arbeta nära kund och trygg i att kombinera teknisk förståelse med affärsmässiga beslut •Erfarenhet av att arbeta med hela säljprocessen, från offert till order och leverans •Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: •Ett intresse för teknik, gärna med bakgrund från industri eller teknisk försäljning •Eftergymnasial teknisk utbildning Din profil För att lyckas i rollen är du en kommunikativ och samarbetsinriktad person som trivs med att arbeta tillsammans med andra för att lösa problem. Du har ett strukturerat arbetssätt och en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt, även när tempot är högt. Som person är du målmedveten, lösningsorienterad och tar ansvar för att driva arbetet framåt på ett effektivt sätt. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige. I denna roll kommer du inledningsvis att vara anställd som konsult hos oss på Framtiden för att sedan övergå i en anställning hos kunden. Rekryteringsprocess 1. Telefonintervju med Framtiden 2. Intervju med Framtiden 3. Referenstagning 4. Intervju med kunden 5. Beslut om anställning Villkor Omfattning: Heltid Startdatum: Hösten 2025 Placeringsort: Västerås Arbetstider: Kontorstider Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

1 juli 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Vi söker nu en ny stjärna till vårt säljteam i Malmö!
Smart Telecom Sverige AB
Företagssäljare

Älskar du att göra affärer, bygga relationer och ha friheten att styra din egen vardag? Hos oss får du chansen att växa i ett företag där du verkligen gör skillnad – både för våra kunder och för vårt team. Vi är på jakt efter dig som vill jobba med några av Sveriges starkaste varumärken inom mobil kommunikation, i en roll som kombinerar både fält- och distansförsäljning. Vad innebär rollen? Du kommer att driva hela säljprocessen – från första kontakt till uppföljning – och fokusera på att bygga upp din egen kundbas inom företagssegmentet. Dina kunder finns främst i Skåne, men också i övriga delar av landet. Du jobbar med: Aktiv nykundsbearbetning och prospektering Kundmöten digitalt och ute på fältet Skräddarsydda lösningar i nära samarbete med operatörerna Uppföljning och relationsbyggande Du utgår från vårt kontor i Malmö, men har också friheten att jobba hemifrån. Körkort är ett plus, men inget krav. Vem är du? Vi söker en lagspelare med vinnarskalle! Du: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning med fina resultat i bagaget Är en självgående doer som gillar att ta ansvar och leverera Är trygg, positiv och professionell i ditt kundbemötande Trivs med kundkontakt och vet hur man bygger långsiktiga relationer Vill växa – både individuellt och tillsammans med teamet Gillar att dela kunskap, fira framgångar och ha kul på jobbet Vad erbjuder vi? Hos Smart Telecom får du mer än bara ett jobb. Du blir en viktig del av ett tight team med höga ambitioner och korta beslutsvägar. Här får du: En fri och flexibel roll där du styr mycket själv Möjlighet att påverka både din vardag och vår gemensamma resa Marknadens bästa lönemodell – en modell som verkligen belönar prestation. Hos oss får du en kombination av fast grundlön, en hög provisionsdel samt bonus, vilket ger dig möjlighet att påverka din egen inkomst i hög grad. En familjär arbetsmiljö med stark teamkänsla och tydligt kundfokus Om oss – Smart Telecom Vi hjälper företag att hitta rätt kommunikationslösningar – smarta, enkla och anpassade efter deras behov. Vi samarbetar med Telia, Tre och Lynes. Vårt kundlöfte är att alltid finnas nära till hands med snabb, personlig och proffsig service. Vår bas är i Malmö, men våra kunder finns över hela Sverige. Låter det som något för dig? Skicka din ansökan till: [email protected] Har du frågor? Ring gärna: Henrik Williamsson 070-672 29 20 Vi ser fram emot att höra från dig!

1 juli 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Jobba Som Innesäljare
Getdet AB
Företagssäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Klar med plugget? Börja jobba hos oss redan i sommar!

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som säljare blir du en del av ett snabbväxande team. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss på Konnect - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm! Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. AnsökanTveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

30 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025