Kundserviceingenjör, tillverkningsindustri

Sök bland 7 lediga jobb som Kundserviceingenjör, tillverkningsindustri och börja ditt nya yrkesliv idag!

Teknisk marknadssupport till Josef Kihlberg i Hjo
NearYou Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Josef Kihlberg AB utvecklar, tillverkar och marknadsför världsledande verktyg och klammer för industriell häftning och förslutning av transportförpackning. Josef Kihlberg AB ingår sedan 2014 i Signode. Signode är ett globalt företag som tillverkar förpackningsmaterial som skyddar andra produkter under frakt och hantering. Totalt har Signode mer än 80 fabriker och 7000 anställda över hela världen och är en division inom Crown Holdings som är vår moderkoncern. Som Teknisk marknadssupport hos Josef Kihlberg är dina ansvarsområden mångfacetterade och involverar nära samarbete med både interna team och kunder. Du blir spindeln i nätet och bryggan mellan vår säljorganisation, produktion/teknikavdelning och kund. Tjänstebeskrivning Du fungerar som ett viktigt bollplank för både interna säljare och kunder för att hitta rätt lösningar för våra kunder. • Teknisk rådgivning: Vägleda våra säljare och kunder genom att dela med dig av din produktkunskap för att hitta de mest effektiva lösningarna. • Kundbesök: Delta i möten tillsammans med försäljningsteamet där dina tekniska kunskaper kommer till godo för att förstå och möta kundens behov. • Eftermarknad: Ansvara för frågor kring reservdelar och produktinformation, vilket säkerställer en smidig försäljningsprocess och nöjda kunder. • Dokumentation: Underhålla, uppdatera vår kunskapsbank med manualer och tekniska dokument, vilket gör informationen lättillgänglig för både kollegor och kunder. • Mässdeltagande: Representera Josef Kihlberg på utvalda mässor årligen, där du får möjlighet att presentera våra produkter, nätverka och hålla dig ajour med branschens senaste trender. Kvalifikationer För att lyckas i rollen så bör du ha ett tekniskt intresse. Som person är det viktigt att du har ett eget driv, flexibel och lösningsorienterad. Då vi är ett litet företag där vi alla hjälps åt är det viktigt att du är en serviceinriktad lagspelare med en prestigelös framtoning. Du är administrativt skicklig och god kommunikation är en självklarhet för dig. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Meriterande om du har erfarenhet från teknisk support, teknisk försäljning eller produktionsteknik. Stor vikt läggs på personliga egenskaper!!! Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Tjänstens placering är i Hjo och du rapporterar till Sälj- och Marknadschefen. Vad erbjuder vi dig? Hos Josef Kihlberg AB blir du en del av ett innovativt företag med en stark internationell närvaro. Vi värdesätter vår långa historia, det goda rykte vi byggt upp och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där våra medarbetare trivs, utvecklas och stannar kvar. Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att kontakta ansvarig rekryterare Jimmy Harryson via e-post: [email protected] eller telefonnummer 0724 – 02 46 10. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Sista ansökningsdag är den 15 maj 2025. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi ser fram emot din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

15 april 2025
Sista ansökan:
11 maj 2025
Serviceingenjör inom Quality Control System till ABB
ABB AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Det är vår berättelse. Gör den till din berättelse. Din roll och ditt ansvar Är du redo för en tekniskt utmanande och varierad roll inom service – med fokus på teknik i framkant och kundrelationer i världsklass? Vill du arbeta i en välkomnande miljö där kollegor stöttar varandra och där du får göra skillnad hos några av de största aktörerna inom pappersindustrin? Då kan rollen som QCS-serviceingenjör (Quality Control System) vara nästa steg för dig! I den här rollen blir du en nyckelperson för att våra kunder – främst inom den skandinaviska massa- och pappersindustrin – ska kunna producera med högsta kvalitet och tillgänglighet. Du kommer att arbeta med service, underhåll och felsökning på våra installerade QCS-system, men också få möjlighet att utvecklas inom områden som sensorteknik, mätteknik, elektronik, mekanik och datorbaserade system. Ditt ansvar omfattar bland annat: Eget ansvar för serviceleveranser till kund samt driva tekniska problemlösningar, ofta ute i fält. Självständigt arbete i kombination med tätt samarbete i ett erfaret och välfungerande team. Resor inom Sverige, Skandinavien, Polen och övriga Europa (upp till cirka 100 resdagar per år, där majoriteten sker inom Sverige). Beredskapstjänst cirka var 4:e till 5:e vecka. För att du ska få bästa möjliga start erbjuder vi en gedigen introduktion där du får följa med erfarna kollegor ut till kund, lära känna vår teknik och bygga starka relationer både internt och externt. Beredskap ingår först när du själv känner dig trygg i rollen. Även om huvudfokus ligger på traditionell fältservice, ser vi positivt på om du vill utvecklas inom våra digitala serviceerbjudanden på sikt – vi hjälper dig gärna växa i takt med att tekniken utvecklas. Kvalifikationer för rollen Mer än tre års erfarenhet av praktiskt arbete från processindustrin, eller är en nyutexaminerad ingenjör med starkt intresse för området. Vana av kund- och leverantörskontakter är meriterande men inget krav. Kunskaper om reglerteknik är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort En innovativ och analytisk problemlösare som trivs i en fartfylld miljö med krav på flexibilitet och kort framförhållning. Mer om oss Rekryterande chef Kajsa Persson, +46 722 05 16 43, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga kontaktpersoner - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till HR Talent Partner Irma Leijon, +46724612314. Vi ser fram emot din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen så sök därför så snart som möjligt, dock senast den 4 maj. ABB erbjuder goda utbildnings- och karriärmöjligheter likväl som flera förmåner såsom möjlighet till flexibelt arbete - med större frihet att välja bäst lämpad arbetsplats, friskvårdsbidrag, extra föräldralön, arbetstidsförkortning, förmånsportal med mera. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara din berättelse? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och om hur våra lösningar påverkar världen. #MyABBStory

15 april 2025
Sista ansökan:
4 maj 2025
Serviceingenjör inom Quality Control System till ABB
ABB AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Det är vår berättelse. Gör den till din berättelse. Din roll och ditt ansvar Är du redo för en tekniskt utmanande och varierad roll inom service – med fokus på teknik i framkant och kundrelationer i världsklass? Vill du arbeta i en välkomnande miljö där kollegor stöttar varandra och där du får göra skillnad hos några av de största aktörerna inom pappersindustrin? Då kan rollen som QCS-serviceingenjör (Quality Control System) vara nästa steg för dig! I den här rollen blir du en nyckelperson för att våra kunder – främst inom den skandinaviska massa- och pappersindustrin – ska kunna producera med högsta kvalitet och tillgänglighet. Du kommer att arbeta med service, underhåll och felsökning på våra installerade QCS-system, men också få möjlighet att utvecklas inom områden som sensorteknik, mätteknik, elektronik, mekanik och datorbaserade system. Ditt ansvar omfattar bland annat: Eget ansvar för serviceleveranser till kund samt driva tekniska problemlösningar, ofta ute i fält. Självständigt arbete i kombination med tätt samarbete i ett erfaret och välfungerande team. Resor inom Sverige, Skandinavien, Polen och övriga Europa (upp till cirka 100 resdagar per år, där majoriteten sker inom Sverige). Beredskapstjänst cirka var 4:e till 5:e vecka. För att du ska få bästa möjliga start erbjuder vi en gedigen introduktion där du får följa med erfarna kollegor ut till kund, lära känna vår teknik och bygga starka relationer både internt och externt. Beredskap ingår först när du själv känner dig trygg i rollen. Även om huvudfokus ligger på traditionell fältservice, ser vi positivt på om du vill utvecklas inom våra digitala serviceerbjudanden på sikt – vi hjälper dig gärna växa i takt med att tekniken utvecklas. Kvalifikationer för rollen Mer än tre års erfarenhet av praktiskt arbete från processindustrin, eller är en nyutexaminerad ingenjör med starkt intresse för området. Vana av kund- och leverantörskontakter är meriterande men inget krav. Kunskaper om reglerteknik är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort En innovativ och analytisk problemlösare som trivs i en fartfylld miljö med krav på flexibilitet och kort framförhållning. Mer om oss Rekryterande chef Kajsa Persson, +46 722 05 16 43, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga kontaktpersoner - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till HR Talent Partner Irma Leijon, +46724612314. Vi ser fram emot din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen så sök därför så snart som möjligt, dock senast den 4 maj. ABB erbjuder goda utbildnings- och karriärmöjligheter likväl som flera förmåner såsom möjlighet till flexibelt arbete - med större frihet att välja bäst lämpad arbetsplats, friskvårdsbidrag, extra föräldralön, arbetstidsförkortning, förmånsportal med mera. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara din berättelse? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och om hur våra lösningar påverkar världen. #MyABBStory

15 april 2025
Sista ansökan:
4 maj 2025
Serviceingenjör inom Quality Control System till ABB
ABB AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Det är vår berättelse. Gör den till din berättelse. Din roll och ditt ansvar Är du redo för en tekniskt utmanande och varierad roll inom service – med fokus på teknik i framkant och kundrelationer i världsklass? Vill du arbeta i en välkomnande miljö där kollegor stöttar varandra och där du får göra skillnad hos några av de största aktörerna inom pappersindustrin? Då kan rollen som QCS-serviceingenjör (Quality Control System) vara nästa steg för dig! I den här rollen blir du en nyckelperson för att våra kunder – främst inom den skandinaviska massa- och pappersindustrin – ska kunna producera med högsta kvalitet och tillgänglighet. Du kommer att arbeta med service, underhåll och felsökning på våra installerade QCS-system, men också få möjlighet att utvecklas inom områden som sensorteknik, mätteknik, elektronik, mekanik och datorbaserade system. Ditt ansvar omfattar bland annat: Eget ansvar för serviceleveranser till kund samt driva tekniska problemlösningar, ofta ute i fält. Självständigt arbete i kombination med tätt samarbete i ett erfaret och välfungerande team. Resor inom Sverige, Skandinavien, Polen och övriga Europa (upp till cirka 100 resdagar per år, där majoriteten sker inom Sverige). Beredskapstjänst cirka var 4:e till 5:e vecka. För att du ska få bästa möjliga start erbjuder vi en gedigen introduktion där du får följa med erfarna kollegor ut till kund, lära känna vår teknik och bygga starka relationer både internt och externt. Beredskap ingår först när du själv känner dig trygg i rollen. Även om huvudfokus ligger på traditionell fältservice, ser vi positivt på om du vill utvecklas inom våra digitala serviceerbjudanden på sikt – vi hjälper dig gärna växa i takt med att tekniken utvecklas. Kvalifikationer för rollen Mer än tre års erfarenhet av praktiskt arbete från processindustrin, eller är en nyutexaminerad ingenjör med starkt intresse för området. Vana av kund- och leverantörskontakter är meriterande men inget krav. Kunskaper om reglerteknik är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort En innovativ och analytisk problemlösare som trivs i en fartfylld miljö med krav på flexibilitet och kort framförhållning. Mer om oss Rekryterande chef Kajsa Persson, +46 722 05 16 43, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga kontaktpersoner - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till HR Talent Partner Irma Leijon, +46724612314. Vi ser fram emot din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen så sök därför så snart som möjligt, dock senast den 4 maj. ABB erbjuder goda utbildnings- och karriärmöjligheter likväl som flera förmåner såsom möjlighet till flexibelt arbete - med större frihet att välja bäst lämpad arbetsplats, friskvårdsbidrag, extra föräldralön, arbetstidsförkortning, förmånsportal med mera. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara din berättelse? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och om hur våra lösningar påverkar världen. #MyABBStory

15 april 2025
Sista ansökan:
4 maj 2025
Serviceingenjör inom Quality Control System till ABB
ABB AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

På ABB är vi dedikerade till att ta itu med globala utmaningar. Vår värdegrund: care, courage, curiosity och collaboration - i kombination med ett stort fokus på mångfald, inkludering och lika möjligheter - är viktiga drivkrafter i vårt mål att ge alla möjlighet att skapa hållbara lösningar. Det är vår berättelse. Gör den till din berättelse. Din roll och ditt ansvar Är du redo för en tekniskt utmanande och varierad roll inom service – med fokus på teknik i framkant och kundrelationer i världsklass? Vill du arbeta i en välkomnande miljö där kollegor stöttar varandra och där du får göra skillnad hos några av de största aktörerna inom pappersindustrin? Då kan rollen som QCS-serviceingenjör (Quality Control System) vara nästa steg för dig! I den här rollen blir du en nyckelperson för att våra kunder – främst inom den skandinaviska massa- och pappersindustrin – ska kunna producera med högsta kvalitet och tillgänglighet. Du kommer att arbeta med service, underhåll och felsökning på våra installerade QCS-system, men också få möjlighet att utvecklas inom områden som sensorteknik, mätteknik, elektronik, mekanik och datorbaserade system. Ditt ansvar omfattar bland annat: Eget ansvar för serviceleveranser till kund samt driva tekniska problemlösningar, ofta ute i fält. Självständigt arbete i kombination med tätt samarbete i ett erfaret och välfungerande team. Resor inom Sverige, Skandinavien, Polen och övriga Europa (upp till cirka 100 resdagar per år, där majoriteten sker inom Sverige). Beredskapstjänst cirka var 4:e till 5:e vecka. För att du ska få bästa möjliga start erbjuder vi en gedigen introduktion där du får följa med erfarna kollegor ut till kund, lära känna vår teknik och bygga starka relationer både internt och externt. Beredskap ingår först när du själv känner dig trygg i rollen. Även om huvudfokus ligger på traditionell fältservice, ser vi positivt på om du vill utvecklas inom våra digitala serviceerbjudanden på sikt – vi hjälper dig gärna växa i takt med att tekniken utvecklas. Kvalifikationer för rollen Mer än tre års erfarenhet av praktiskt arbete från processindustrin, eller är en nyutexaminerad ingenjör med starkt intresse för området. Vana av kund- och leverantörskontakter är meriterande men inget krav. Kunskaper om reglerteknik är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort En innovativ och analytisk problemlösare som trivs i en fartfylld miljö med krav på flexibilitet och kort framförhållning. Mer om oss Rekryterande chef Kajsa Persson, +46 722 05 16 43, svarar gärna på dina frågor kring tjänsten. Fackliga kontaktpersoner - Sveriges Ingenjörer: Mikael Blomqvist, +46 768 06 00 11; Ledarna: Leif Öhrberg, +46 724 64 40 16; Unionen: Joakim Broström, +46 706 70 94 31. Övriga frågor ställs till HR Talent Partner Irma Leijon, +46724612314. Vi ser fram emot din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen så sök därför så snart som möjligt, dock senast den 4 maj. ABB erbjuder goda utbildnings- och karriärmöjligheter likväl som flera förmåner såsom möjlighet till flexibelt arbete - med större frihet att välja bäst lämpad arbetsplats, friskvårdsbidrag, extra föräldralön, arbetstidsförkortning, förmånsportal med mera. Vi värdesätter människor med olika bakgrund. Kan det här vara din berättelse? Ansök idag eller besök www.abb.com för att läsa mer om oss och om hur våra lösningar påverkar världen. #MyABBStory

14 april 2025
Sista ansökan:
4 maj 2025
Teknisk supportspecialist till Finspång!
Ikett Personalpartner AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om tjänsten Vi på Ikett Personalpartner söker nu efter en erfaren teknisk supportspecialist till en av våra kunder i Finspång! Till rollen inom tekniskt support söker vi en tekniskt kunnig och engagerad person, som kommer spela en viktig roll i att utveckla och specificera tekniska lösningar, hantera teknisk support och där du säkerställer att företagets produkter och tjänster uppfyller kunders behov. Dina arbetsuppgifter kommer innebära bland annat utveckla och konstruera företagets produkter, ge teknisk support till interna och externa kunder. Arbete med PLM och SAP för att hantera material och produktdata, du kommer delta i utvecklingsprojekt och förbättringsarbete. I arbetet förekommer även hantering av interna fel och avvikelser, ansvar för leveranshantering och kontakt med leverantörer. Arbetstiden är förlagd till dagtid och start för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse. Uppdraget planeras att pågå tillsvidare med god chans till anställning hos kundföretaget. Din profil Vi ser gärna att du som söker har: - Utbildning inom teknik / industri eller motsvarande erfarenhet - Erfarenhet av arbete med PLM och SAP - God förståelse för materialhantering och anskaffningsprocesser - God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system. - Förmåga att analysera och lösa tekniska problem. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.

7 april 2025
Sista ansökan:
4 maj 2025
Teknisk Supportspecialist till Firefly - Innovativa brandskyddslösningar
Firefly AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vi befinner oss i teknikens framkant och är engagerade i att skydda industrier med hjälp av avancerade tekniska lösningar. Som en del av vår expansiva resa söker vi nu en Teknisk Supportspecialist till supportteamet påeftermarknadsavdelningen. Om du bor i Stockholm, brinner för teknik och vill bidra till en säkrare och mer effektiv värld, ser vi fram emot att välkomna dig till vårt dedikerade team. Vad vi erbjuderPå Firefly erbjuder vi en dynamisk och innovativ arbetsmiljö som främjar kreativitet och nytänkande. Hos oss, på vårt kontor i Hammarby Sjöstad i Stockholm, blir du en del av ett högpresterande och engagerat team som arbetar för att förbättra säkerheten för varje enskild kund.I denna tjänst har du dagligen kontakt med både kunder och medarbetare, vilket innebär att du rör dig i en tekniskt avancerad och internationell miljö. Vi sätter medarbetarnas trivsel i fokus och, med vår globala närvaro, erbjuder vi stora möjligheter för karriärutveckling inom företaget. Om tjänstenSom Teknisk Support kommer du att vara baserad på vårt kontor. Du blir en del av vårt sammansvetsade eftermarknadsteam där problemlösning och felsökning är en central del av vardagen. Den primära arbetsuppgiften är att tillhandahålla teknisk support åt kunder och samarbetspartners. I och med att Firefly är en global aktör kommer du ha kontakt med distributörer och partnerföretag i hela världen. Du förväntas även driva mindre projekt med målet att förbättra vår verksamhet. Möjlighet till resor för att besöka kunder såväl inrikes som runtom i världen kan komma att förekomma för rätt person. Dina arbetsuppgifter omfattar allt från att ändra en parameter i ett program till att felsöka ett helt system hos kund. Du kommer primärt att tillhandahålla teknisk support åt kunder och tekniker på mail och telefon. Du kommer även att arbeta med: Problemlösning Läsa och tolka tekniska ritningar och dokumentation Orderhantering Programmering, likt PLC-programmering Uppdatera dokumentation Om dig I rollen som Teknisk Support ser vi att du som person har ett tekniskt intresse och förmåga att snabbt ta till dig detaljer. Du har goda kommunikativa egenskaper då du kommer att ha bred kundkontakt och arbeta nära dina kollegor. Att lösa problem och felsöka är något du tycker är kul. Dessutom har du erfarenhet av teknisk felsökning från tidigare tjänster. Vi ser att du har: Minst 5 års erfarenhet av arbete som innefattar någon form av teknisk felsökning Tekniskt intresse Goda kunskaper i svenska samt engelska i både tal och skrift B-körkort Vi är ett team där alla hjälps åt för att bidra till bra resultat och ett gott arbetsklimat och vi söker därför dig som ofta beskrivs som positiv, flexibel och lösningsorienterad. Du är en person som utan att tveka hjälper till där behov finns. Hos oss är det viktigt med engagemang och att bidra med idéer och förbättringsförslag. Du är en person som är trygg med att ta egna beslut även i mer pressade situationer och du kommunicerar väl med dina kollegor. Då arbetstempot kan variera är det viktigt att du är bra på att hålla ordning och reda och att du arbetar fokuserat även under perioder av ett lite högre arbetstempo. Anställningens omfattningAnställningsform: Tillsvidareanställning på heltid.Placeringsort: Stockholm, Hammarby Sjöstad.Tillträde: Omgående Din ansökanVi arbetar med löpande urvalsprocess vilket innebär att tjänsten kommer att tillsättas så fort som möjligt. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Vi vill påminna om att vi inte tar emot ansökningar via mail, enbart via ansökningsformuläret via länken i annonsen. Frågor om tjänsten besvaras av Felicia Pernius (HR) [email protected], eller Pierre Jansson (Service- och Eftermarknad) [email protected].

11 november 2024
Sista ansökan:
30 april 2025