Jobba som kundtjänstmedarbetare i Kalmar!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Upplev känslan av en game-changing karriär! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Om du vill växa i din yrkesroll och bli inspirerad, så uppmanar vi dig att söka rollen som kundservicemedarbetare från vårt kontor i Kalmar. Du kommer att vara del av ett community av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, toppmodern utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler i gamla chokladfabriken i Kalmar. Vårt kontor ligger på Borgmästaregatan 5. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom inkommande samtal. Du kommer att utföra enklare felsökningar av hårdvara och skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom kundnöjdhet, samtalstid och merförsäljning. Vi har säljtävlingar och temaveckor. Under vissa veckor bjuder vi på frukost och lunch hela veckan och anordnar roliga aktiviteter samt tävlingar på kontoret. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt provision utan tak. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Concentrix och du är en bra match om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område. Du behöver även vara nyfiken på merförsäljning och besitta viljan att skräddarsy en bra och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Borgmästaregatan 5. Vad vi erbjuder dig Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år I din roll kommer du att få möjligheten att få erfarenhet och kunskap inom kundtjänst och enklare teknisk felsökning Betald grundutbildning Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Möjlighet att tjäna obegränsade försäljningsbonusar Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Tjänsten är på plats från kontoret i Kalmar. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix. Concentrix is an equal opportunity employer We're proudly united as one team, one company, globally. We're committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws

27 mars 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Kundrådgivare till Danske Bank!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder! OM DANSKE BANK: Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster. OM TJÄNSTEN: I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper. I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal. VEM ÄR DU? Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete. För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt. Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens. VI SÖKER DIG SOM: - Har en fullständig gymnasieutbildning - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har goda dator- och systemkunskaper Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav. PRAKTISK INFORMATION: Start: 22/4 Placering: Linköping Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag till fredag inom ramarna för 07:45 – 18:00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Eventvärdar till Funding day!⭐
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i Funding day den 10/4 där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 10/4 och är tillgängliga dagtid Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 10/4 Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

27 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Associate Support Specialist inom e-hälsa
Cambio Healthcare Systems AB
Kundtjänstpersonal

Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande inom hälso- och sjukvård. Vi erbjuder innovativa digitala lösningarna som skapar värde för vårdgivaren och en bättre och säkrare upplevelse för patienten. Vi är en viktig pusselbit i svensk sjukvård och är stolta över det. Idag är vi runt 1200 anställda i flera länder. Vi skapar framtidens hälso- och sjukvårdslösningar idag, och vi vill bli fler! Din roll och teamet Är du passionerad för mjukvara, vård och tycker om att hjälpa andra? Gå med i vårt team som Associate Support Specialist, där du kommer att göra en verklig skillnad för våra kunder genom att säkerställa att deras system fungerar smidigt och effektivt. Vad du kommer att göra Hantera inkommande supportförfrågningar via telefon, e-post och ITSM-verktyg Ge praktisk support för e-hälsotillämpningar och säkerställa en sömlös driftupplevelse för användarna Förstå och känna empati för användarnas situationer, säkerställa att de känner sig hörda och stöttade Eventhantering och konfiguration av mjukvara På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio. Om Dig Detta är en fantastisk möjlighet för juniora kandidater som vill starta sin karriär inom mjukvarusupport. Om du är entusiastisk, anpassningsbar, flytande i svenska och redo att växa. Krav Flytande svenska, både i tal och skrift, är ett måste, samt goda kunskaper i engelska. En vänlig, kundfokuserad person som verkligen tycker om att hjälpa andra och få dem att känna sig värdefulla. Någon som är ivrig att lära sig nya verktyg, applikationer och tekniker för att ständigt förbättra supporttjänsterna. Ett intresse för mjukvara och en vilja att utveckla din tekniska kunskap. Starka multitasking-färdigheter och förmågan att hålla sig lugn under press i en dynamisk miljö. Ett ansvarsfullt och teamorienterat tänkesätt, redo att samarbeta och uppnå gemensamma mål. Erfarenhet från kundsupport Placeringsort: Linköping och Stockholm För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också. Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi uppmuntrartill och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång. På slutkandidaten kommer en bakgrundskontroll att genomföras. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss här! Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan här!

27 mars 2025
Sista ansökan:
13 september 2025
Customer Support Specialist
Eeze Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Om Vår Kund: Vår kund är engagerad i att ta itu med globala utmaningar genom innovation och samarbete. Med värderingar som omtanke, mod, nyfikenhet och samverkan skapar de hållbara lösningar för framtiden. Hos dem blir du en del av en inkluderande arbetsplats där din utveckling och trivsel är i fokus. Om Rollen: I rollen som Customer Support Specialist kommer du att ha en nyckelroll i att ge internt kundstöd. Du kommer att arbeta tätt med olika team och hantera kundärenden från början till slut, med målet att säkerställa hög kundnöjdhet. Ansvarsområden: Ge internt kundstöd inom tekniska ärenden, orderhantering och betalningsfrågor. Koordinera med relevanta avdelningar som Sales, Operations och Supply Chain Management för att lösa kundärenden effektivt. Samarbeta med After-Sales Service och Spare Parts-teamet för att säkerställa snabba lösningar. Kvalifikationer: Erfarenhet av kundsupport och orderhantering. Kunskap inom SAP och logistikflöden. Goda färdigheter i Microsoft 365 (Excel, Word, Teams). Starka kommunikations- och problemlösningsfärdigheter. Varför Välja Oss? Arbeta i en innovativ och global organisation. Hybrid arbetsmiljö med 50% remote-arbete. Få möjlighet att utvecklas och växa i din karriär. Plats: Nyköping, Sverige (50% Remote) Startdatum: 12 maj 2025 Slutdatum: 31 december 2025

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Flerspråkig kundtjänstmedarbetare sökes i Eskilstuna
Libera i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som trivs med att hjälpa kunder? Vill du vara en viktig del av ett team och representera företaget utåt? Då kan det vara just dig vi söker! Om tjänsten: Vi söker nu en engagerad och ansvarstagande kundtjänstmedarbetare till vårt team. I denna roll kommer du att vara ansiktet utåt och ha en viktig funktion i att skapa en positiv kundupplevelse. Du kommer att arbeta med ordermottagning, besvara inkommande samtal och vara en aktiv del i det dagliga kundarbetet. Vi söker främst kundtjänstmedarbetare som talar antingen Norska, Danska eller Finska. Dina arbetsuppgifter: Ordermottagning via telefon och e-post. Svara på kundfrågor och ge support både före, under och efter en beställning. Hantera och följa upp kundärenden. Vara ansiktet utåt och representera företaget på bästa sätt vid interaktioner med kunder. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande arbete. Är lösningsorienterad och har en positiv inställning. Är kommunikativ, både i tal och skrift. Har en hög servicenivå och trivs i en miljö där du hjälper kunder. Har god datorvana och gärna erfarenhet av att arbeta med olika system. Arbetstider: Dagtid måndag-fredag Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Välkommen med din ansökan!

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Erfaren Customer Support Specialist Nyköping!
Sway Sourcing Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu en erfaren Customer Support Specialist som vill bidra med sin expertis till ett engagerat och innovativt team. Här får du arbeta med komplexa utmaningar, coacha kollegor och vara en viktig länk mellan kunder och interna resurser. Vad du kommer att göra: Ge förstklassig support till interna kunder inom order, teknik och betalningar Äga hela supportärenden – från första kontakt till lösning Koordinera med försäljning, supply chain, eftermarknad och andra team Bidra med din expertis i utvecklingen av nya lösningar och processer Vi söker dig som har: Gedigen erfarenhet av kundsupport och orderhantering Kunskap i SAP och god förståelse för logistikflöden Starka färdigheter i Microsoft 365 (särskilt Excel, Word och Teams) En vass problemlösningsförmåga och utmärkta kommunikationsskills Ett coachande förhållningssätt och ett lösningsfokuserat mindset Behärskar flytande svenska och engelska Praktisk information: Placering: Nyköping (Hybrid – 50% distans) Omfattning: 100% heltid Startdatum: 12 maj 2025 Slutdatum: 31 december 2025 Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, skicka in din ansökan senast 30 mars! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Junior Service Planning Officer
Bee Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Bee Bemanning söker en Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar. I denna roll blir du en nyckelperson i serviceavdelningen med ansvar för att hantera garanti- och returärenden, serviceuppföljning och kundsupport. Arbetsuppgifter Garantihantering och returärenden – Ansvara för kunddialog vid garanti- och returfrågor samt stötta installatörer vid beställning av reservdelar. Serviceuppföljning och analys – Skapa och analysera kvalitets- och effektivitetsrapporter för att stödja ledningens beslutsfattande. Systemadministration – Arbeta i SAP, CRM och andra service-relaterade system samt stötta kollegor med systemanvändning. Kundsupport – Vid behov hantera fältkoordinering genom att samordna serviceuppdrag mellan kunder och servicepartners. Kvalifikationer Erfarenhet av administrativt arbete och/eller teknisk bakgrund är ett plus. Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av SAP är meriterande. Universitetsutbildning inom företagsekonomi, logistik eller motsvarande erfarenhet är meriterande. Övrig information Tjänsten är huvudsakligen förlagd på kundens kontor i Solna, men möjlighet till distansarbete finns vid behov. Arbetstiderna är måndag-torsdag 08:00-16:30 och fredag 08:00-16:00. Detta är en heltidstjänst med fast månadslön och attraktiva förmåner. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum:1/4-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

26 mars 2025
Sista ansökan:
12 september 2025
Junior skiftledare till Airmee!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du redo för nästa kliv i din karriär? Då har vi på Airmee det perfekta tillfället för dig! Vi söker en engagerad Junior Skiftledare som vill vara en del av vårt framgångsrika team. På Airmee erbjuder vi inte bara ett härligt kontor och roliga kollegor, utan också flera möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ta chansen att växa tillsammans med oss och bidra till att forma framtidens logistik. Välkommen till Airmee - där ditt nästa kliv väntar! OM AIRMEE Airmee är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Airmee samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. OM ROLLEN Som Junior Skiftledare spelar du en avgörande roll i att leda och stödja vårt team inom kundsupport och trafikledning. Du är ansvarig för att planera och driva skiftets operativa verksamhet, inklusive schemaläggning av personal, där du spelar du en viktig roll i att mäta kostnadseffektiviteten av våra leveranser och optimera resurserna för att möta efterfrågan. Du kommer också vara ansvarig för resultat och uppföljning av följande: Antal ärenden per leverans Misslyckade leveranser Svarstid till bud Kundnöjdhet Vidare spelar du en central roll i att hålla dig informerad om nya rutiner och förändringar genom att erbjuda kontinuerlig utbildning och uppdateringar. Din uppgift är att säkerställa att supportteamet är väl förberett för att hantera alla ärenden på ett effektivt sätt och samtidigt minimera antalet ärenden, genom att förebygga problem och optimera processer. Du kommer även vara ansvarig för att säkerställa en bra arbetsmiljö och tillhandahålla nödvändiga resurser för kvällsteamet, där du agerar som nyckelkontakt för att rapportera och åtgärda eventuella brister eller problem. Din roll sträcker sig också till att samla in feedback från kvällsteamet och föra detta vidare till rätt kanaler för uppföljning och åtgärd. Genom att säkerställa en kontinuerlig utveckling inom teamet och implementera förbättringar där det behövs, är du med och driver Airmee framåt i vår strävan efter att erbjuda enastående service och effektiva leveranser. VI SÖKER DIG Vi behöver en glad och energisk person som är driven och redo att utvecklas. Som skiftledare är du en viktig länk i vårt team. Din positiva inställning och förmåga att skapa goda relationer är avgörande. Du tar initiativ, är flexibel och ser utmaningar som möjligheter att växa. Vi söker någon som inte bara är redo att ta ansvar, utan också inspirera och stötta kollegorna mot gemensamma mål. För att trivas och lyckas i rollen hos Airmee ser vi gärna att du uppfyller följande skallkrav: Du har en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet av kundservice från tidigare, har erfarenhet eller intresse av data och IT. Samt om du har arbetat i systemet intercom PRAKTISK INFORMATION Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid med inledande provanställning på sex månader Placering: Centralt i Stockholm, Västmannagatan 4 Arbetstider: Kvällstid 14.30-23.00, måndag till fredag (helger kan förekomma). Har du frågor om rollen eller rekryteringsprocessen? Vänligen kontakta oss på [email protected].

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Eventvärdar till Funding day!⭐
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i Funding day den 10/4 där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 10/4 och är tillgängliga dagtid Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 10/4 Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025