Personlig Assistent till glad kille på Tyresö - Är du vår nästa stjärna? Vi söker en kvinnlig personlig assistent som är en glad, ansvarstagande och social person som vill vara med och göra skillnad i vardagen för en underbar kille med stora funktionsnedsättningar. Du är någon som är noga med tider, pålitlig och älskar att skapa meningsfulla relationer. Det man arbetar med här, det är viktigt på riktigt. Tjänsten Denna kille lever med omfattande flerfunktionshinderbehöver hjälp med alla förflyttningar, hygien, motorisk träning, medicinering, matning och omvårdnad. Han älskar promenader i vagnen, ridning, musik, barnprogram och att bara mysa hemma. Det är också roligt med små utflykter. Vad vi söker i en personlig assitent Vi söker en ansvarsfull, pålitlig och glad person som är trygg i sin yrkesroll. Du tycker om att lära känna och skapa genuina relationer och du har en god förmåga att läsa av och förstå andra. Det är viktigt att du är nyfiken, tålmodig och har en vilja att verkligen förstå denna kille och hans behov, speciellt då han inte har ett verbalt språk. Vi ser att du är rökfri, talar och förstår svenska bra och ser detta jobb som en långsiktig och viktig del av ditt arbetsliv. Eftersom jobbet innebär en del lyft är det också viktigt att du har god fysisk form. Som assistent här får du vara en kreativ och fantasifull person som ser tillfällen för lek, bus samtidigt som du skapar en trygg och avslappnad miljö för kunden. Humor och påhittighet är egenskaper som värdesätts, precis som förmågan att anpassa dig efter kundens dagsform och behov, du är inkännande. Tjänstegrad: Tjänsten är på ca 50% med arbetstid främst under eftermiddagar/kvällar ca 2-3 pass i veckan och ojämna helger. Vi erbjuder arbetstider där vi gemensamt skapar ett schema som passar både dig och vår familj men helgerna är rullande. Vi söker dig som vill ha ett långsiktigt och givande arbete där du verkligen kan göra skillnad i denna killes liv. Start enligt ÖK men helst under april/maj. Erfarenhet inom vård och omsorg eller av barn är meriterande, men din personlighet och förmåga att skapa en god relation med killen och hans familj är det som är allra viktigast. Välkommen att ansöka! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag för alla som jobbar med barn. Du kan snabbt beställa det digitalt här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/digitalt-registerutdrag/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Helsingborg. Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Vi söker dig som: Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistant. En fördel för denna tjänsten är om du har erfarenhet av att jobba med personer inom autismspektrum. Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbetstiderna varierar utifrån kundens behov: dag, kväll, natt (väntetid), vardag som helg. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Vill du ha det roligaste sommarjobbet? Då är det jobbet som personlig assistent du ska söka! Vill du ha ett av de viktigaste yrkena på arbetsmarknaden och är intresserad av att arbeta med människor? Då kan vi på Kompis Assistans erbjuda dig ett fint jobb som personlig assistent i sommar! Du kommer fylla en viktig funktion då den ordinarie personalen är på ledighet och du kommer att få utvecklas och lära dig massor som du har med dig in i framtiden. Som personlig assistent hos oss är du vårt främsta och viktigaste verktyg för att ge det individuella stödet som din assistansberättigade behöver i livets alla situationer. Ditt arbete är där den assistansberättigade befinner sig. Det kan exempelvis vara hemma, borta eller på stranden. Man vet aldrig hur en dag ser ut! Vi har assistansberättigade i alla åldrar med olika funktionsvariationer och vi finns runt om i hela landet. Arbetstider: Varierar under dag, kväll, helg, natt (både vaken och jour). Kan vara olika på de olika arbetsplatserna så skriv i din ansökan hur just du kan arbeta. Anställningsvillkor: Vikarie juni-aug sommaren 2025. Tjänstgöringsgraderna kan variera upp till 100%. Intervjuer och introduktion sker löpande under hela annonsperioden. Utdrag ur polisens belastningsregister krävs vid ev. anställning hos oss. För oss på Kompis Assistans är det viktigt att kunna ha en god kommunikation med våra kandidater samt kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och vi ber därför vänligen att skicka in ansökan via länken digitalt och inte genom e-post. Det här erbjuder vi dig som anställd hos oss! * Längre uppsägningstider än vad kollektivavtalet regler * Marknadsmässiga löner * Kompetens- och utvecklingsmöjligheter * Friskvårdsbidrag * Handikappanpassade semesterhus i Sälen och Spanien att semestra i * Profilkläder från vår egen webbshop * Assistentträffar runt om i landet Vi har valt att själva genomföra rekryteringsprocessen och undanber oss alla former av erbjudande från annonserings- och bemannings-/rekryteringsföretag. Vi tillämpar individuell lönesättning, semester och OB enligt kollektivavtal med Vårdföretagarna. Om Kompis Assistans Kompis Assistans EF gör det möjligt för personer med funktionsnedsättning att kunna leva sina liv som alla andra, utifrån sin egen förmåga och vilja. Hos oss är alla lika mycket värda och vi strävar efter rättvisa förhållanden för våra assistansberättigade och medarbetare. Vår vision är att vara det tryggaste valet, nu och i framtiden. Kompis Assistans EF erbjuder sedan 1995 personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning i hela Sverige. Vi verkar i hela Sverige och vårt huvudkontor är placerad i Borlänge och har även kontor i Sundsvall, Stockholm och Hässleholm. Kompis Assistans är en av de 25 största assistansanordnarna i Sverige med cirka 650 medarbetare. Personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt arbete. Det innebär att du behöver vara trygg i dig själv och lyhörd för andras behov. Självbestämmande, valfrihet, integritet och delaktighet är Kompis Assistans värderingar och något som du förväntas arbeta utifrån. Belastningsregistret För att få arbeta som personlig assistent hos oss måste du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister - utdrag (442.3). Viktigt att tänka på är att polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor så beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Utdraget kommer att efterfrågas vid en eventuell intervju.
Vill du jobba på en arbetsplats där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Vi söker Dig som brinner för att hjälpa en annan person. I arbetet som personlig assistent hjälper och stödjer du den enskilde utifrån dennes behov. Nu söker vi 2 personliga assistenter, en som vill jobba ca 65% där arbetstiden är förlagd vardagar och helger samt en som vill arbeta 2 helger på 4 veckor, ca 25%. Båda från 1/9. Men det finns även ett behov av timvikarier vid t.ex. sjukdom. Arbetstiden är förlagd under dygnets alla timmar med aktiv tid och jour. Du kommer att arbeta med en man i 45-års åldern som bor ca 2 mil utanför Östersund. Man kör brukarens bil under sina arbetspass, så det är krav på B-körkort. Du som söker ska ha nära till humor och ha ett bra bemötande. Du behöver vara flexibel som person och ha lätt att anpassa dig efter andra. Vi ser till största del till personlig lämplighet men om man har erfarenhet av personlig assistans är det en fördel. Vi har kollektivavtal, Kommunal/Fremia. Utöver timlön gäller ob- och jourersättningar som utbetalas enligt gällande kollektivavtal Sensus Personlig Assistans AB är en privat anordnare av personlig assistans med huvudkontor i Ljusdal och lokalkontor i Östersund.
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Kristinehamn Om jobbet som personlig assistent Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter beror på kundens behov och livsstil. De kan innebära allt ifrån personlig hygien, assistans vid förflyttningar, hushållarbete, matlagning till att assistera kunden på jobbet eller vid aktiviteter utanför hemmet. Vi söker dig som: Vi söker dig som kan påbörja inskolning omgående, är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning om rollen som personlig assistent. Du behöver behärska svenska språket mycket väl i både tal och skrift. Om anställningen Anställningsformen är För viss tid så länge assistansuppdraget varar och löneformen är timlön. Arbestiderna varierar utifrån kundens behov: dag, kväll, natt (aktiv samt jour), vardag som helg. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Engagerad och lyhörd personlig assistent sökes till en kvinnlig kund. Vi vill bara ha kvinnliga sökanden på grund av kundens önskemål och uppdragets integritetskänsliga inslag. Kvinnan har Parkinson och har assistans dygnet runt och behöver hjälp med det mesta. hon pratar främst spanska. Därför söker vi främst spansktalande assistenter. Det förekommer tunga lyft, då kunden har svårt med rörligheten. Det är viktigt att man är en lugn, empatisk och lyhörd person. Man ska ha lätt för att känna in ev. behov hos brukaren. Gärna ha jobbat med personer med talsvårigheter, sväljsvårigheter och problematik med att kommunicera. Varierande arbetstider kvällar 15-22, dagtid 8-15.30. arbete på helger. Är du engagerad och brinner för att hjälpa människor så är det dig vi söker. I detta arbete gäller det att vara flexibel och lyhörd till vad kunden behöver. Ditt uppdrag är att sköta omvårdnaden av kunden i dennes bostad och ute på aktiviteter i enlighet med arbetsgivarens instruktion. Kunden tycker om att komma utanför hemmet på aktiviteter samt att vara aktiv i hemmet såsom baka, pyssla. Kunden har stort intresse för blommor och musik. Vi lägger stor vikt på god personkemi mellan assistent och kund samt en god dialog mellan kollegor, anhöriga och arbetsgivaren. Det är meriterande om du talar spanska.
Om jobbet Engagerad och lyhörd personlig assistent sökes till en kvinnlig kund. Du får inte vara hundrädd eller allergisk mot hund. Vi vill bara ha kvinnliga sökanden på grund av kundens önskemål och uppdragets integritetskänsliga inslag. Kvinnan har EDS och Pots. Det förekommer tunga lyft, då kunden har svårt med rörligheten. Det är viktigt att man är en lugn, empatisk och lyhörd person. Man ska ha lätt för att känna in ev. behov hos brukaren. arbetstider dagtid. Är du engagerad och brinner för att hjälpa människor så är det dig vi söker. I detta arbete gäller det att vara flexibel och lyhörd till vad kunden behöver. Ditt uppdrag är att sköta omvårdnaden av kunden i dennes bostad och ute på aktiviteter i enlighet med arbetsgivarens instruktion. Kunden tycker om att komma utanför hemmet på aktiviteter Vi lägger stor vikt på god personkemi mellan assistent och kund samt en god dialog mellan kollegor, anhöriga och arbetsgivaren. kvinnan gillar att vara i trädgården och har höns.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen man som bor i Vällingby. Tjänsten är en deltidstjänst på ca. 12-13 timmar/veckan. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta aktiviteter som att snickra, odla och fixa i familjens trädgård, spela biljard eller tennis, åka och bowla, gå på museum eller att ta en fika tillsammans med vår kund. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 11.00-17.00 på onsdagar och fredagar, varje vecka. Om kunden Denna man är i trettioårsåldern och bor tillsammans med sin familj. Han gillar när det händer saker runt omkring honom, och därför bör du som söker denna tjänst vara både aktiv och påhittig. Är du dessutom idrotts- och tennisintresserad ser vi det som positivt. Om dig Denna kund söker dig som gillar att ta ansvar, visar ett stort engagemang och sprider glädje runt dig. Detta bör genomsyra ditt arbete. Du behöver även ha god förståelse för vad arbetet som personlig assistent innebär. Att du är glad, positiv och har ett trevligt bemötande ser vi som en självklarhet. Har du dessutom gröna fingrar är det väldigt positivt. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Är rökfri, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom personlig assistans, Är kulturellt intresserad, kreativ och idrottsintresserad, Behärskar det spanska språket väl i tal och skrift. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
På Bättre Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Bättre Assistans är en del av Inre Kraft och vi söker nu en personlig assistent för ett sommarvikariat hos en av våra kunder i Boden. Tjänsten är på 80% och sträcker sig över veckorna 25-33 (16 juni - 17 augusti). Arbetstiderna är förlagda till dygnspass med start kl. 08.00 och avslut kl. 09.00 dagen efter, inklusive sovande jour under åtta timmar. Mellan kl. 08.00-09.00 har kunden dubbelassistans. Arbetet är schemalagt både på vardagar och helger. Tillträde sker enligt överenskommelse, men vi ser gärna att du har möjlighet att påbörja introduktion så snart som möjligt. OM KUNDEN Vår kund är en glad och trevlig man i 35-årsåldern med intressen som musik, seriefigurer, datorspel och att vara ute promenader. Han har autism, multipel skleros (MS) och en intellektuell funktionsnedsättning, och behöver stöd i sin vardag för att kunna leva ett meningsfullt liv utifrån sina egna behov och önskemål. Arbetsuppgifter: Stöd i vardagliga rutiner och hushållssysslor Hjälp med personlig hygien, av- och påklädning, måltider och träning Förflyttningar med hjälpmedel som taklyft, glidbräda, manuell rullstol och el-rullstol Användning av kommunikationshjälpmedel så som skrivet schema och sociala berättelser med mera ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och har förmågan att förstå och analysera andras behov. Du behöver vara tydlig i din kommunikation och ha ett lågaffektivt bemötande i kontakten med kunden. Det är viktigt att du kan bidra till trygghet och struktur, då kunden behöver förutsägbarhet i vardagen och vill veta vad som ska hända. Vi ser gärna att du har humor och en lekfull sida - att kunna skoja och busa tillsammans blir en värdefull del av relationen när ni lärt känna varandra. För att kunna ge rätt stöd i kundens fysiska behov krävs också att du har förmåga att skapa kontakt och nå fram på ett lyhört sätt. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Vårderfarenhet MERITER Erfarenhet av arbete som personlig assistent Vårdutbildning eller motsvarande Erfarenhet av omvårdnad Vana vid förflyttningar samt användning av lyft- och förflyttningshjälpmedel Kunskap och erfarenhet av att arbeta med personer med autism, MS och intellektuell funktionsnedsättning Sysselsättningsgrad: 80% sommarvikariat. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare, kund och anhörig på Bättre Assistans. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningdag. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Bättre Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: Länk till belastningsregister. Jobba hos oss på Bättre Assistans Bättre Assistans bedriver personlig assistans med spetskompetens inom autism. Vi har kontor i Boden och bedriver verksamhet i Boden, Luleå och övriga delar av Fyrkanten. För oss är det självklart att anpassa omsorgen utifrån varje individs unika förutsättningar. Vi skapar en tydlig struktur och hållbara rutiner som ger utrymme för utveckling genom hela livet. Vi är en verksamhet med korta informationsvägar - alltid nära till stöd, i både med- och motgång och vi är aldrig längre än ett samtal bort. Vi anser att alla som arbetar med eller vistas nära personer med autism bör ha minst grundläggande kompetens. Därför erbjuder vi handledning till alla som vill fördjupa sina kunskaper. Tillsammans skapar vi en trygg, meningsfull och glädjefylld vardag för både kunder och medarbetare. Förmåner för dig som anställd hos Bättre Assistans Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
Vi söker dig som vill göra skillnad i vardagen för en härlig 14-årig kille med mycket energi och upptäckarglädje! Tjänsten som personlig assistent innebär att vara ett stöd i både vardag och fritid. Vi söker dig som är: Aktiv och positiv – du gillar att hitta på saker och sprider bra energi. Lösningsorienterad och ansvarstagande – du ser möjligheter och tar initiativ. Påhittig och lekfull – du tycker om att leka, busa och hitta på roliga aktiviteter. Social och tålmodig – du har lätt för att skapa relationer och möta människor där de är. Du behöver också: Körkort – då resor förekommer i tjänsten. Gilla att bada, resa och vara ute – pojken älskar vatten, utflykter och att vara i naturen. Om tjänsten: Arbetstider: Varierande, dag/kväll/natt/helg Plats: Delad arbetsplats - Alnö/Sörnacksta Tillträde: Enligt överenskommelse Vi lägger stor vikt vid personkemi och att du har ett genuint engagemang för att arbeta som personlig assistent. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav – rätt personlighet är viktigast! Vill du vara med och skapa en meningsfull och rolig vardag för en fantastisk kille? Skicka in din ansökan idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer