På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi söker kontinuerligt efter kompetenta och drivna individer som vill arbeta inom omsorg. Passa därmed på att söka till oss för en chans till arbete med start nu alternativt till hösten. I Växjö med omnejd har vi kunder som letar efter personliga assistenter. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis läkarbesök och inköp av livsmedel. Du hjälper kunden att leva ett så fullvärdigt liv som möjligt utifrån dennes förutsättningar. Lyft vid förflyttningar kan även förekomma, beroende av respektive kunds behov (oftast finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. Om dig Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd och flexibel samt ansvarstagande. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Körkort och tillgång till egen bil Flexibel att arbeta varierande arbetstider Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi på Olivia söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behov hos vår manliga kund som bor i närheten av Olofström i Jämshög .Som vikarie vid behov arbetar du vid ordinarie assistenters frånvaro vid tex semester eller sjukdom. Vidare så söker kunden endast kvinnliga assistenter Arbetstiderna är förlagda enligt följande vardag som helg,dubbelassistans förekommer: Kl. 07.00-15.00 Kl. 07.00-18.00 Kl. 15.00-22.00 Kl. 22.00-07.00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. Om kunden Kunden är en man i 30 -års åldern som bor tillsammans med sin familj . Vår kund behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har en förvärvad ryggmärgsskada. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Manuella lyft förekommer Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Du är en empatisk person och har lätt att sätta dig in i andra personers livssituation . Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du har fingertoppskänsla och vet när du ska kliva fram eller hålla dig lite i bakrunden. Krav: Ej allergisk mot pälsdjur B- Körkort Tillgång till bil Fysisk stark , manuella förflyttningar förekommer Sysselsättningsgrad: 1-2 vikarier vid behov Tillträde: Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Hej! Jag är en glad och busig kille på 6 år som bor med min mamma, pappa, två syskon – och ett gäng hundar – på landet, cirka 2 mil utanför Lidköping. Jag har en funktionsnedsättning som gör att jag ibland behöver lite extra hjälp i vardagen. Det kan handla om att kommunicera, få hjälp med personlig hygien eller att följa med mig på roliga aktiviteter. Just nu letar vi efter dig som vill bli timvikarie – men om vi trivs ihop kan jobbet leda till en fast schemarad. 💛 Vem söker jag? Du som: Är rökfri Gillar lek, skratt och bus Har erfarenhet från vård & omsorg eller har jobbat med personlig assistans, gärna med barn Har ett giltigt utdrag från belastningsregistret (beställ gärna direkt vid ansökan) Är lyhörd, tålmodig, trygg och engagerad – och gärna lite påhittig också! Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel Har körkort och tillgång till bil – jag bor ju på landet 🐾 Arbetstid och anställningsform Arbetet sker under dag, kväll och helg – tiderna kan variera Anställningsform: Timvikarie Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal Start: Så snart som möjligt Ansök nu! Om du tycker att det låter spännande att få bli en viktig person i mitt liv – och få en vardag fylld med glädje, utveckling och lek – då ser jag (och min familj) fram emot att höra från dig. Hälsningar, en busig 6-åring med stora drömmar ✨
Kooperativet Hand i Hand är en medlemsstyrd organisation som bildades 1995 för personer med rätt till assistans. Våra medlemmar finns i Skåne, Halland, södra Småland, Västra Götaland, Stockholm samt Jämtland. Vi har kontor i Halmstad, Hässleholm och Malmö. Vi stöttar våra medlemmar med allt ifrån att ansöka om timmar hos Försäkringskassan/kommunen till personalfrågor rörande de personliga assistenterna. Vi anser att arbetet som personlig assistent är ett av de viktigaste arbeten som finns då man är en möjlighet för en annan människa, en möjlighet som innebär att han eller hon kan få leva sitt liv som alla andra. Vi söker personliga assistenter till en 13 årig kille med autism, ADHD och en intellektuell funktionsnedsättning. Då assistans är nytt för killen så kommer du in i ett tidigt stadie och har stor möjlighet att hjälpa till att sätta en bra standard på assistansen. Han bor i Tyringe med sin familj och är i behov av tillsyn all vaken tid samt stöttning i vardagsaktiviteter så att saker blir utförda på ett bra sätt. Han är en väldigt aktiv kille som tycker om att röra på dig. Han har behov av att få vara i fred men under uppsikt. Han är väldigt kreativ och har ett stort intresse för skapande så som att rita, baka, leka med lera, bygga saker med papper eller trä. Han tycker även om sagor, att kolla på film och han är intresserad av flaggor. Tjänsten är på 70-100%. Vi kan anpassa tjänsten lite efter rätt persons behov. Arbetspassen kommer främst vara på vardagar förlagda mellan 13:45-19:30. Och sen tillkommer det varannan helg utöver dessa arbetspassen. Ange hur stort procent tjänst du är intresserad av i din ansökan. Vi söker även timvikarier som kan hoppa in vid behov när ordinarie assistenter är lediga. Har du tidigare erfarenhet av lågaffektivt bemötande är det meriterande. Vi kommer endast att kontakta kandidater som blir aktuella för intervju och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Sanda Assistans grundades i Sandared av vår VD Betty Olsson. Vi har blivit något större med åren men hjärtat sitter kvar på rätt ställe. Grunden till vår vision är att "alla är lika olika och olika lika" och därför krävs rätt matchning av assistenter. Vi söker därför dig som vill göra skillnad i en annan persons vardag. Som person är du ansvarstagande, ärlig och lösningsfokuserad. Uppdraget kräver att du är serviceinriktad och flexibel samt har förmågan att bemöta kunden på ett bra sätt. Hos oss på Sanda Assistans får du chansen att verkligen hjälpa andra och skapa en meningsfull vardag för personer som är i behov av stöd. Vi tror på att trivsel och en bra arbetsmiljö skapar de bästa förutsättningarna för alla. Därför arbetar vi ständigt med att se till att du har en positiv arbetsmiljö där du kan känna dig stolt över ditt jobb och dina insatser. Givetvis har vi kollektivavtal mm. Nu söker vi dig som vill vara del av en annans vardag, som tycker om att jobba med människor och som trivs i att vara en hjälpande hand. Vi söker timanställda till sommaren, till vår kund som bor strax utanför Borås mellan Sjöbo och fristad. Söker en kvinna i åldern 35-50 år som har bil och körkort. Vår kund önskar en assistent som delar samma intressen som promenader, fixa i trädgården, laga mat, inredning och hundar. Kunden har två små hundar i hemmet, så du som söker bör inte vara allergisk eller hundrädd. Vi ser gärna att man har hundvana. Krav: Bil och körkort och icke rökare. Meriterande med tidigare erfarenhet av omvårdnad. Välkommen med din ansökan
Nu söker vi timvikarier ( kvinnor) som kan hoppa in vid behov och arbeta med en vuxen brukare som behöver fysisk assistans och kognitivt stöd. Brukaren värdesätter en stabil och trygg person som har en naturlig förmåga att läsa av situationer och kan anpassa sitt bemötande. Du är självgående, strukturerad och kan ta ansvar i en roll där du arbetar ensam. Samtidigt ska du vara social och ha humor. Du behöver också vara lyhörd och inkännande för att kunna tillgodose brukarens behov av både stöd och självständighet. Arbetet kräver att du oavsett ålder har livserfarenhet med en naturlig pondus och är trygg i dig själv. Du behöver vara flexibel och anpassningsbar för att kunna hantera förändringar och nya situationer. Om tjänsten Arbetstiderna varierar över dygnets alla timmar (sovande jour). Ensamarbete hos brukaren. Pälsdjur finns i hemmet. Arbetsuppgifter: Fysisk assistans i vardagen (ex. förflyttning, personlig hygien). Kognitivt stöd och hjälp att skapa struktur. Hushållssysslor och matlagning. Fritidsaktiviteter och promenader. Intervjuer och tillsättning av tjänsterna kommer att ske kontinuerligt. Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi flexibla assistenter som vill arbeta som timvikarier. Kunden bor i egen lägenhet i området Majorna och nu söker vi dig som brinner för att hjälpa andra till en meningsfull vardag. Du som person är lugn och trygg, du tycker om att hitta på aktiviteter och är duktig på att kommunicera. Kunden är social och tycker om att hitta på saker, tex åka in till stan och kolla på olika byggen. Han åker måndag-fredag till Daglig Verksamhet, därav söker han nu dig som önskar jobba vardag eftermiddag med väntetid (cirka kl. 16-09) samt dygnet runt på helgen (cirka kl. 10-10). Kanske studerar du och söker arbete ett par tillfällen i veckan? Det kommer att behövas extra tider från och med nu och i sommar samt pass till hösten. Killen kommunicerar främst via Bliss så kunskaper och erfarenhet av detta är meriterande men även något du får utbildning inom. Du kommer att få introduktion innan du börjar arbeta egna pass och viss del av arbetspassen är det dubbelassistans. Du kommer också att få genomgå en utbildning för att bli delegerad i medicinhantering. Innan anställning kommer du behöva visa upp utdrag ur belastningsregistret så det är bra om du beställer det så snart som möjligt, gärna till din Kivra då det går fortare. Företagsinformation Move & Walk Personlig Assistans
Är du en social, glad och ansvarsfull tjej som vill göra en verklig skillnad? Vi söker nu en personlig assistent för ett meningsfullt uppdrag i en familj. Vi söker dig som har ett stort hjärta och barnasinnet kvar, som vill arbeta med en flicka i tvåårsåldern. Du ser detta som en möjlighet att vara en viktig del av en familj med föräldrar och syskon under deras resa med assistans. Som personlig assistent kommer du att vara en del av en liten flickas vardag och ge stöd i alla områden i hennes liv. Du kommer att hjälpa till med allt från påklädning, måltider och hygien till att busa och gå på promenader. Du behöver också vara snabbtänkt och kunna agera vid behov då flickan har epilepsi. Vi söker dig som är: Kvinna, gärna mellan 20–30 år. Social, glad, ansvarsfull och trygg i ditt sätt att vara. Fantasifull och har barnasinnet kvar. Snabb i tanken och kan agera snabbt i situationer, särskilt vid epileptiska anfall. Tålmodig, empatisk och har en god förmåga att skapa trygghet och glädje i ditt arbete. Du kan kommunicera bra på svenska och har även intresse av alternativa sätt att kommunicera på. Stämmer detta in på dig? Då kan du nu få chansen att vara en del av en familj och ge flickan de bästa förutsättningarna för ett tryggt och meningsfullt liv. Vi söker dig som är intresserad av en fast tjänst som personlig assistent med arbete förlagt under vaken natt. Arbetet innebär att du är vaken under hela nattpasset och finns till hands för att ge stöd utifrån barnets behov. Tjänsten gäller assistans till ett barn under 18 år, vilket innebär att du behöver kunna visa upp ett utdrag ur belastningsregistret utan anmärkning. Ta gärna med detta redan vid första intervjutillfället. Tjänsten kräver att du är ansvarsfull, lyhörd och trygg i rollen som assistent. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men personlig lämplighet är viktigast. Gå in på www.a-assistans.se, skapa ditt eget konto och profil. När din profil är klar, klicka på "Lediga tjänster" och ansök till denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 451) OM OSS: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Vi söker trygga och ansvarsfulla kvinnliga personliga assistenter till en glad tonårstjej! Just nu har vi en ledig tjänster både under dagentid samt vaken natt. Då schemat nu ska göras om så kommer det finnas möjlighet att påverka sin tjänstgöringsgrad. Kunden älskar att bada, lyssna på musik, lek och bus. Som assistent kommer du att assistera kunden med allt såsom hygien, sondmatning, medicinering, träning, kommunikation och förflyttningar. Tidigare erfarenheter inom dessa områden är ett plus. Det ingår introduktion för att du ska lära dig rutiner och sådant du behöver kunna i jobbet med kunden. Att jobba som personlig assistent: Att arbeta som personlig assistent innebär att du får möjligheten att göra en verklig skillnad i en annan människas liv. Du blir en del av kundens vardag och får möjlighet att bygga en stark och meningsfull relation. Genom att stödja och assistera kunden i deras dagliga liv, bidrar du till att öka deras livskvalitet och självständighet. Samtidigt får du själv en stor möjlighet till utveckling, både personligt och professionellt. Arbetsuppgifter: Hjälpa kunden med daglig omvårdnad och rutiner Följa med till skolan och fritidsaktiviteter Hjälpa henne att förmedla sin kommunikation till omvärlden Vi söker dig som: Är en tjej/kvinna och behärskar svenska språket väl Ser detta som ett långsiktigt arbete Är öppen för att lära dig att använda tecken som stöd i din kommunikation med kunden Är rökfri och inte har pälsallergi Är utåtriktad som person och har lätt för att ta egna initiativ Vi ser fram emot att höra från dig! Tjänsten gäller assistans till ett barn under 18 år, vilket innebär att du behöver kunna visa upp ett utdrag ur belastningsregistret utan anmärkning. Ta gärna med detta redan vid första intervjutillfället. Ansökan: Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ett eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] Om oss: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Hej, Letar Du efter ett givande, roligt och varierande arbete som personlig assistent? Ett arbete där Du får vara med och göra skillnad för en annan person? Då har jag kanske uppdraget för Dig. Jag söker efter en personlig assisten som vill arbeta hemma hos mig i Örebro. Du ska hjälpa till med allt i min vardag, måltider, personlig hygien, fritidsintressen, Du kommer att vara min förlängda arm och tar vid och hjälper till där min funktionsnedsättning sätter gränser. I din roll så ingår även att planera och strukturerar upp min vardag tillsammans med mig allt för att jag ska bli så självständig som möjligt. Jag har Epilepsi. Den har bidragit till att jag har en intellektuell funktionsnedsättning. Jag har även en autistisk diagnos. Jag bor med min mamma i ett hus i Örebro. I min familj så ingår det även en häst och ibland brukar en av mina assistenter ha med sig en hund, så att du får inte vara allergisk om Du vill arbeta med mig. Du och jag kommer att hänga ihop i vått och torrt, på semestern, till fest och till vardags. Vi kommer att utveckla en nära relation till varandra. Därför är det viktigt att personkemin stämmer och att vi trivs ihop. För denna tjänst krävs det att DU: • Du ser detta uppdrag som långsiktigt • Du ska ha häst vana • Du ska vara lung, trygg tålmodig och inkännande • Du ska ha hög ansvarskänsla, vara flexibel • Du ska vara en pigg och framåt person • Behärska det svenska språket obehindrat i tal och skrift • Erfarenhet av autism och epilepsi är meriterande • Du ska vara rökfri • Du behöver ha körkort + om du har tillgång till bil Personkemin och personlig mognad är meriterande. Arbetstider/ Varaktighet: Tjänsten är på 65 % = 1 dygns pass/ vecka och att dag pass varannan vecka 8-18. Anställningsformen är: " Så länge assistansuppdraget varar" Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: omgående Ansök genom att skriva cv och personligt brev. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer