The Opportunity We are looking for a curious and motivated Production Planner for our Surge Arrester unit in Ludvika. You will be part of our Planning team, consisting of skilled and driven buyers and planners. We value a positive work culture, delivering results while enjoying our work. As a Production Planner, you will be responsible for planning selected products in our production. You will collaborate closely with various departments, including Production, Procurement, Order Management, and Engineering. The Surge Arrester unit is in a growth phase where we believe that you can contribute to our interesting journey. How you'll make an impact Placing orders in our ERP (SAP) and MES systems for relevant production areas. Updating operations and preparation times for production orders in SAP. Actively participating in planning meetings with Production and related departments. Completing and updating documentation for packing lists. Contributing to the development of our internal processes. Your Background Several years of experience in planning and production environment. You take ownership, are structured, goal-oriented, and strive for continuous improvement. A team player with a solution-driven mindset. Strong analytical skills, helping you define and prioritize tasks for the best of the unit. Fluent in Swedish and English, both spoken and written. Experience from manufacturing industry is considered positive. Knowledge of SAP or similar ERP systems is a plus. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career opportunities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don't delay – apply today! Recruiting manager Tomas Arnoldsson [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives Swedish Association of Graduate Engineers: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Union: Michael Fosselius, +46 107 38 46 19; Leaders: Frank Hollstedt, +46 10 7387043. Any other questions can be directed to Talent Partner Antra Volujevica [email protected]
Vi har en spännande möjlighet för dig som vill arbeta med produktionsplanering, bli en del av vår kunds team! Om rollen Till vår kund i Västerås söker vi nu en högt motiverad person som kan ta rollen som produktionsplanerare inom rotortillverkning. Tjänsten erbjuder en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att bidra inom produktionsplaneringen. Du kommer att få stöd av flera erfarna kollegor som för närvarande arbetar med liknande uppgifter. Arbetsuppgifter Generera detaljerade produktionsplaner för att maximera resursanvändningen och uppfylla produktionskrav och tidsscheman Fastställa sekvensen och ledtiden för varje operation för att möta behovet och leveransernas deadlines genom produktion och i linje med den övergripande planen Övervaka prestanda, identifiera orsaker till avvikelser och genomföra relevanta förbättringar Samarbeta med produktionschefer genom tydlig kommunikation om eventuella kapacitetsproblem och detaljer om materialtillgänglighet Kvalifikationer En högskole eller YH-examen inom produktionsplanering, logistik eller liknande Arbetslivserfarenhet inom produktionsplanering, gärna inom industri Flytande kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt Goda kunskap i Excel och företrädesvis kunskaper i SAP Personliga egenskaper Förmågan att identifiera och lösa problem på ett lämpligt och professionellt sätt Goda kommunikationsfärdigheter Du är flexibel och trivs i dynamiska och snabbt föränderliga miljöer Förmåga att hantera flera uppgifter åt gången och prioritera mellan dessa Övrigt Start: Enligt överenskommelse Plats: Västerås, 100 % på plats från kontoret Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda dagtid Anställningsform: Tillsvidareanställning, konsultuppdrag under 12 månader med ambitionen att bli anställd av vår kund direkt efter det Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy
Job Description Operations Planner to the Winding shop in Power Transformers Ludvika The Opportunity As an Operations Planner at Power Transformers, you play a key role in planning and developing an efficient production plan. You are responsible for planning and optimizing resources and capacity for the Winding shop in Power Transformers Ludvika. The aim is to maintain a steady production flow and ensure that our products are delivered reliably. You collaborate closely with departments like production, procurement and project management to resolve challenges and drive improvements. You will find a combination of structure and problem-solving in a diverse and evolving work environment. “If you're a creative problem-solver who loves to innovate and thrive in a dynamic, highly collaborative environment, this is the perfect role for you!– Elias Beijar, Planning manager at Power Transformers Your responsibilities Plan and optimize daily operations in the Winding shop to ensure efficient workflow and resource utilization. Focus on aligning workforce capacity with production demands to maintain high delivery reliability. Collaborate with production, procurement, project management and other internal functions to drive improvements and find cost-effective solutions. Monitor and adjust planning as needed to meet changes and solve problems, such as quality- and delivery challenges. Provide support for daily operations and contribute to steady flows. Your background You are a structured and communicative individual who thrives in both independent and collaborative work environments. You demonstrate strong organizational skills and a methodical approach to tasks and problem-solving. You enjoy taking initiative and can manage responsibilities without constant supervision. You are a team player who values open communication and cooperation with colleagues. Experience in manufacturing is considered an asset and contributes to a deeper understanding of the role. Project management experience is a plus, equipping you with planning, coordination, and execution skills. You are fluent in both Swedish and English, enabling effective communication in a bilingual and international workplace. What We Offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with plenty of discounts and perks Learn more about us Seize the opportunity to join a world-leading technology company and open up unlimited career opportunities for yourself by applying for the following role! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so do not hesitate to apply already today! Recruiting Manager Elias Beijar, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer; Håkan Blomquist+ 46107383152; Ledarna: Frank Hollstedt,+46 10 7387043; Unionen: Olle Ruzicka +46 107383144. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Johanna Davidsson Drakou [email protected]
NexerR&D växer i Linköping! Brinner du för att lösa tekniska utmaningar och vill vara med och effektivisera framtidens produktion? Vi söker dig som vill vara en del av Linköpings bästa konsultgrupp inom produktion, konstruktion och inbyggda system. Tillsammans är vi i framkant och skapar innovativa lösningar för våra kunder, utvecklar oss själva och har riktigt kul på vägen! OmNexer R&D i Linköping Inom affärsområdet Nexer R&D samarbetar vi med branschledande företag och är specialiserade på produktutveckling och tillverkning. Vårt främsta fokus är på uppdrag inom bland annat försvarssektorn, fordonsindustrin och energibranschen, där vi täcker kompetensområdena inom allt från systemutveckling och embedded till elektronik, mekanik och så klart - produktionsteknik. Vi arbetar med långsiktiga uppdrag, och när du känner att det är dags för en ny utmaning så finns det goda möjligheter att växa vidare genom Nexer. Vi ger dig stöd och den kompetensutveckling som behövs för att kunna vidareutvecklas i den riktning som du vill. Om rollen Som konsult spelar du stor roll i ditt expertisområde inom produktionsteknik. Arbetsuppgifter i uppdragen kan vara industrialisera nya produkter, stödja produktionen av befintliga produkter, leda utvecklingen samt förbättra tillverkningsprocesserna inom din produktionsavdelning. I uppdragen arbetar du tvärfunktionellt i kundens organisation och har en stor kontaktyta. Vi ser fram emot att komma i kontakt med både dig som har lång erfarenhet sedan innan och dig som är i början av karriären. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet inom produktionsteknik och god kunskap inom produktionssystem Kunskap inom Lean, Six sigma Relevant teknisk utbildning, gärna med inriktning produktionsteknik Goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift Meriterande kunskaper: IFS, Delmia CAD Driva förbättringsarbete Som konsult är du anställd av Nexer och har ditt hemmakontor hos oss i Linköping, där dörren alltid står öppen för dig oavsett uppdragets placering. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan! Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via mail, men du som har frågor är välkommen att kontakta Victoria Olsson:[email protected] Mer omNexer som arbetsgivare Jobbardu på Nexer får du en modig och entreprenörsdriven arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och vara i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtlutat förhållningssätt. Här får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Vi är ett familjeägt bolag med långsiktiga strategier, vilket innebär att du är nära de som fattar beslut och kan vara med och påverka. Dessutom erbjuder vi en flexibel arbetspolicy, där det finns möjlighet att arbeta på distans när det passar dig och ditt uppdrag. Vår kultur Vår vision är Promising future – det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi har ett engagemang för våra kunder och en uppriktig omtanke om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrunder och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg – framåt och uppåt. Dessutom har vi roligt på jobbet! #LI-VO1
Om kunden Vår kund är en ledande aktör inom försvarsindustrin. De utvecklar högteknologiska system och lösningar som främjar säkerheten globalt. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett spektrum av projekt erbjuder de en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö. Om tjänsten Som skärteknisk ingenjör kommer du att vara ett tekniskt stöd till produktionen där du kommer att driva och utveckla både nuvarande och kommande produktionsmetoder. Tjänsten kombinerar strategiskt och tekniskt utvecklingsarbete med operativt förbättringsarbete i produktionen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Stötta och utveckla skärande processer i manuella, semi-automatiska och automatiska maskiner, med särskilt fokus på borrning i olika materialkombinationer. Säkerställa kvalitet, driva kostnadsoptimering och genomföra felanalyser vid processavvikelser. Utvärdera, testa och implementera nya verktygskoncept och metoder. Vara med vid införande av nya maskiner och metoder — samordna arbetet mellan konstruktion, produktionsteknik och leverantörer. Det här är en roll för dig som vill ha en teknisk specialistroll med stort inflytande på produktionens utveckling och framtida teknikval. Din kompetens Vi söker dig med teknisk kompetens inom NC/CNC och flera års erfarenhet av produktionstekniska frågor. Du har god vana av att driva och leda tekniska projekt från idé till implementation. Som person värdesätter du samarbete och öppen kommunikation. Du har ett starkt eget driv och en förmåga att identifiera nya möjligheter och omsätta dem i innovativa lösningar. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Linköping Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Vill du vara en del av den globala energiomställningen? Vill du ha möjlighet att påverka, bidra och växa som person? Hitachi Energys produktionsenhet i Piteå tillverkar kompositprodukter som används i kritiska komponenter i dagens och framtidens nät för överföring av elektricitet och våra produkter levereras till både interna fabriker inom Hitachi Energy och direkt till externa kunder över hela världen. Då vår verksamhet växer behöver vi utöka planeringsavdelningen och erbjuder dig en spännande roll som Produktionsplanerare. I rollen som Produktionsplanerare spelar du en viktig roll i att tillsammans med övriga teamet skapa en effektiv produktionsplan för att säkerställa att våra produkter kan levereras i tid. Hur du kommer göra skillnad Skapa och underhålla detaljerad produktionsplan samt frisläppa tillverkningsorder i rätt tid för att säkerställa leveranssäkerhet. Uppföljning av utfall och identifiering av orsak till avvikelser. Aktivt deltagande i förbättringsarbete och utifrån intresse och tidigare erfarenhet även självständigt driva förbättringsåtgärder. Hantering av inkommande kundorder och/eller fakturering av kundorder kan ingå till viss del. Din bakgrund Erfarenhet av planering i tillverkande industri. Har du erfarenhet av SAP S4/Hana är det meriterande. Du har ett strukturerat arbetssätt och är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med andra både inom avdelningen och över avdelningsgränser. Förmåga och vilja att tillägna sig nya kunskaper och färdigheter. God kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska och engelska. Ingenjörsutbildning inom relevant område alternativt motsvarande yrkeserfarenhet. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibla arbetstider Sjukvård och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mentor för att stödja dig under introduktionsfasen Olika utbildningar och kurser som stödjer medarbetarutveckling Diversifierat företag med över 70+ nationaliteter som arbetar i Sverige Kompletterande ersättning för föräldraledighet Medarbetarportal med tusentals rabatter och förmåner Fler förmåner kan vara kopplade till denna specifika roll Mer om oss Känns detta intressant och utmanande? Ansökningar kommer att granskas löpande, så vänta inte – ansök idag! Rekryterande chef Anna Brorsson, [email protected] svarar på dina frågor om tjänsten. Fackliga representanter - Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Tomas L. Gustafsson, +46 107-38 27 47. Alla andra frågor kan riktas till Talent Acquisition Partner Eva Schölin, [email protected]
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Your main responsibilities: Develop and maintain production schedules linked to demand forecast Balancing and optimizing capacity with demand Coordinates internally utilization of resources and machines Optimize production flows based on bottlenecks and inputs from stakeholders Ensure production flows and deadlines are met as effective as possible Link S&OP to local level Qualification: 3-5 Years within the field of Production Planner Merit if you have been working with supply chain aswell Strong communicationskill both in swedish and english Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
The opportunity HVDC in Ludvika, Sweden is looking for a Main Production Planner that is willing to take initiative and drive improvement processes to join our team. HVDC is a product group in Hitachi Energy, which develops, manufactures, and sells DC transmission systems on a global market. HVDC technology is used to transmit electricity over long distances and for power transmission via submarine cables, as well as to connect power systems. As a Main Production Planner at Hitachi Energy, you will have the opportunity to work for a leading technology company that is committed to sustainability and environmental responsibility. “Our team is driving countless initiatives for efficiency, innovation and digitalization in our organization. As a Main Production Planner, you will be an important player with great possibilities to influence your area of work and interfacing functions. This is your chance to be part of a great team and organization.” – Henrik Wibling, Global Operations Manager How you’ll make an impact Activity and resource planning for production at HVDC to meet customer demands and ensure production efficiency. Setting up loading charts, maintain and follow up on planning, production schedule performance, S&OP planning, and tender inputs. Coordinate with project managers, production and material planners, production leaders, and SCM to always have an updated production plan and ensure timely delivery. Take a proactive role and drive the development of planning activities to improve and create processes. Your background Previous experience in planning and scheduling, proven records of a practical approach towards planning and knowledge of production processes. Previous experience in project management, managing internal communications. Knowledge of Microsoft Project & SAP is an advantage. Ability to work independently and take ownership of projects, remain calm under pressure, and prioritize efficiently. Highly communicative and can collaborate efficiently with cross-functional teams. Proficient in Swedish and good knowledge of English. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Henrik Wibling, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 25 73; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Eva Schölin, [email protected].
HV Breakers (High Voltage Breakers) är en affärsenhet inom Hitachi Energy som har ett världsomspännande ansvar för utveckling, produktion och försäljning av högspänningsbrytare för kraftsystem inom både växel- och likström. Vi söker en huvudplanerare som kan förstärka vårt planeringsteam. I teamet blir du en nyckelperson som lägger planen för vår verksamhet utifrån kundens önskemål, aktuell beläggning och tillgängliga resurser. Rollen innebär en stor insyn i hela verksamheten då du i din roll behöver samarbeta med många olika avdelningar. Jag tror på vikten av att trivas bra och ha kul på jobbet samt att samarbete är det viktigaste för att vi ska kunna nå våra uppsatta mål. - "Rekryterande chef Lisa Jacobsson” Som person är du öppen, kommunikativ och har en naturlig förmåga att förstå och motivera människor. Du är dessutom flexibel, lugn och professionell i din kommunikation och kan inspirera ditt team att nå sina mål. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om du saknar någon av kvalifikationerna men känner igen dig i beskrivningen av ledarskapet, uppmuntrar vi dig att söka ändå! Hur du kommer att påverka: Leda orderinbokning utifrån beläggning, resurser och prioriteringar Intern koordinering med bland annat produktionsplanering, orderprojektledare, design samt inköp för att säkerställa en uppdaterad huvudplan Identifiera potentiella risker i huvudplanen Regelbundet rapportera samt följa upp och utveckla mätetal/KPI:er Bidra till att utveckla avdelningens processer och arbetssätt Du delar Hitachi Energy’s grundläggande värderingar kring säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar samtidigt som du känner ansvar för dina kollegor och affärsverksamheten. Din bakgrund: Gymnasieexamen. Högskoleexamen inom relevant område är meriterande Vi värderar din personlighet högt och ser att du är positiv, strukturerad & har lätt för att samarbeta med andra. Du är lösningsorienterad och vågar fatta beslut. Då du kommer att arbeta både lokalt och i en internationell miljö krävs mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har utbildning inom eller tidigare erfarenhet av att arbeta med planering Det är meriterande om du har djupare kunskap inom: SAP & Excel Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibel arbetstid Hälso- och friskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy både i Sverige och globalt Mentor som stöd under introduktionsfasen Olika utbildningar och kompetensutveckling för anställda Mångfaldigt företag med över 70+ nationaliteter som arbetar i Sverige Extra ersättning för föräldraledighet Förmånsportal för anställda med tusentals rabatter och förmåner Mer om oss Är du redo för en ny spännande utmaning? Låter ovanstående beskrivning som dig? Ansökningar kommer att granskas löpande, så dröj inte – ansök idag! Rekryterande chef Lisa Jacobsson, [email protected], kommer att besvara dina frågor om tjänsten. För fackliga kontaktpersoner – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Michael Fosselius, +46 107-38 46 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. Övriga frågor ställs till Talent Acquisition Partner Eva Schölin, [email protected]
The opportunity We are looking for a Line Planner Product Interface for HVDC to act as the center of expertise for planning and scheduling within the Line Planning organization. In this role, you will ensure that best execution practices are applied in tenders and project and will actively contribute to plan, monitor, and report these activities within your group. You will also provide operational support to the project planners and project managers within HVDC Products team on ad-hoc basis. This is a role with many interfaces and interesting work tasks within engineering and supply chain planning. How you’ll make an impact The Line Planner Product Interface is responsible to oversee engineering, design and supply chain for each project on a macro level in order to ensure timely completion of the tasks. Support line and project managers in planning methodology and on understanding and analyzing schedule progress and reports. The Line Planner develops specific expertise in planning and execution of the line organizations scope in EPC HVDC deliveries. Establish accurate scheduling methods, best execution practices, and ensure that this is reflected in type schedules applied in project and tenders. Compiles information, analyses and makes recommendations in formats that assist effective management and decision making. Work with line managers to align resource capacity with project and tender demands. Assist project managers in tenders and start of projects to ensure that best planning and execution practices are applied. Your background You have a bachelor's degree in electrical engineering or equivalent. Knowledge and experience from engineering and supply chain planning, preferably with Energy sector. You are structured, flexible and hold some qualifications in project management. You have skills in planning and controlling a time schedule and have prior experience using Primavera P6 or MS Project. You have genuine technical interest and are always open to develop your skills within other fields. Knowledge how to use Microsoft's Office suite of software, especially Microsoft Excel, Word and PowerPoint. Fluent in written / spoken English, Swedish language skills would be an advantage. You are a dynamic and social person who enjoys working with people from various business areas and parts of world. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us A team with great co-operation and with diverse backgrounds is waiting for you to join! Welcome to apply. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Rachit Sharma, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Oliver Chicaiza, [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 21 till 30 av 30 jobb