Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge
Standby Workteam AB
Redovisningsekonomer

Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge
Standby Workteam AB
Redovisningsekonomer

Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge
Standby Workteam AB
Redovisningsekonomer

Nyström & Partners Revision startades 1987 med erfarna medarbetare från storbyrå. Bland våra kunder återfinns mindre och medelstora företag med stor branschspridning. Från våra kontor i Helsingborg och Löddeköpinge erbjuder vi våra kunder tjänster av hög kvalitet inom revision, redovisning, skatter och annan kvalificerad affärsrådgivning. Internationellt är vi medlemmar i Crowe Global. Kompetens, engagemang samt en hög servicenivå är grundpelarna för vårt sätt att verka – vi arbetar enligt mottot att förtroende är mer än en känsla! Vi omsätter ca 16 MSEK och är 12 medarbetare, 10 i Helsingborg och 2 i Löddeköpinge. Verksamheten i Löddeköpinge drivs i ett dotterbolag som heter Dahlberg Redovisning AB. Läs gärna mer på: https://www.nyopart.se/ och https://dahlbergredovisning.se/ Redovisningsekonom till erfarna Dahlberg Redovisning AB – Löddeköpinge Gillar du siffror och är en fena på redovisning? Är du noggrann, flexibel och tilltalas du dessutom av att tillhöra ett litet och kompetent ekonomigäng på ett trevligt bolag? Då ska du läsa vidare! På Dahlberg Redovisning AB erbjuds du en utvecklande och omväxlande roll på ett etablerat och erfaret bolag. Som Redovisningsekonom på Dahlberg Redovisning AB blir du del av en liten, effektiv och självbestämmande organisation där du sköter löpande redovisning, rapportering och hantering av sedvanliga ekonomiuppgifter. Du arbetar både självständigt och tillsammans med andra och arbetet utförs på plats på kontoret i Löddeköpinge eller ute hos kund. Vid olika tillfällen kan också arbetet utföras på kontoret i Helsingborg. Dina arbetsuppgifter är bl.a.: Löpande redovisning Kontoanalys av resultatkonto under löpande år och inför bokslut Momsrapportering Rapportering av uppbörd Rapportering av periodisk sammanställning Lönehantering Din bakgrund: Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet av redovisning från redovisningsbyrå eller mindre ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du kan göra bokslut självständigt och det är en fördel om du har erfarenhet av att hantera såväl bolagsdeklarationer som privata deklarationer. Kunskaper i Visma och Fortnox är ett plus. Körkort är ett krav. Som person är du strukturerad och självgående, samtidigt som du har god social kompetens och uppskattar att träffa kunder. Du har analytisk förmåga och kan arbeta självständigt men har även lätt för att kommunicera och samarbeta med kollegor. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Löddeköpinge. Tillträde i slutet av augusti/början av september. I denna rekrytering samarbetar Nyström & Partners med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733 763 988. Välkommen med din ansökan!

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Accountant
Quickspin AB
Redovisningsekonomer

Quickspin is part of the Playtech group and one of the world’s leading providers of entertaining video slots, RNG, and live casino games. We also happen to be really awesome. With creativity, quality and collaboration at heart of what we do, we’re now looking for a detail oriented and proactive Accountant to join our Finance team in Stockholm. About the role As an Accountant at Quickspin, you will play a vital role in keeping our financial operations accurate and compliant. You will collaborate closely with your colleagues in the finance team and work cross-functionally with departments like HR and Sales. You will also perform tasks for our other Swedish company, Videobet Aristocrat Lotteries AB. Since Quickspin is part of the Playtech Group, you will also interact with other sister companies across Europe and our listed parent company on the London Stock Exchange.This is a broad role with a lot of variety – ideal for someone who enjoys working across multiple areas of finance and values both structure and teamwork. Key responsibilities Payroll administration Month-end closing process VAT declaration and reporting, monthly and quarterly Bank reconciliation Accounts payable and receivable Accruals Ad-hoc bookkeeping and reports Assist manager with preparations for audits, financial statements and ad-hoc tasks You will also be the first point of contact for salary-related questions and support internal users with time- and expense-reporting systems. Qualifications and experience A bachelor’s degree in business/economics or equivalent 2–4 years of relevant work experience Previous experience in an international, fast-paced environment is a plus Proficiency in SAP, Agda/Visma or other similar software Proficiency in Excel Fluent in Swedish (mandatory) and English Organized, and detail-oriented Solid knowledge of payroll and salaries is required for this role Who you are and what we offer You might have a background in accounting firms or similar roles and are now looking for the next step in your career. At Quickspin, Team comes first and so you are of course a team player. You’re structured, motivated, and enjoy working both independently and as part of a team. In return we offer a benefits package, a challenging and rewarding job in one of the fastest-growing and most exciting industries there is. Interested?

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Redovisningsekonom med sinne för struktur (75–100 %)
Medcura AB
Redovisningsekonomer

Vill du vara med och göra skillnad i Sveriges vård och omsorg – samtidigt som du får arbeta brett inom ekonomi i ett nära team? Vi söker en prestigelös och självgående person som både kan hantera kvalificerad redovisning och ta ansvar för löpande administrativa uppgifter kopplade till ekonomi och lön. Hos oss är det korta beslutsvägar, högt i tak och en varm kultur där vi löser saker tillsammans. Låter det som något för dig? Sök redan idag – intervjuer sker löpande! OM ROLLEN Vi håller på att bygga upp en effektiv och flexibel ekonomi- och lönefunktion – vilket gör att du får en nyckelroll med stor variation i arbetsuppgifterna. Rollen passar dig som vill kombinera kvalificerat redovisningsarbete med ekonomiadministration och har viss erfarenhet eller intresse av att lära dig lönehantering. Arbetsuppgifter: Ekonomi & redovisning Löpande bokföring Månadsbokslut och kontoavstämningar Årsbokslut i samarbete med revisor Moms- och arbetsgivardeklarationer Ekonomisk uppföljning och rapportering Hantering av leverantörs- och kundreskontra (Fortnox) Lön & administration Löneunderlag och löneutbetalningar Intyg (t.ex. arbetsgivarintyg) Kontakt med Försäkringskassan Stötta vid interna processer och rutiner kopplade till ekonomi/lön Assistera med enklare HR-administration vid behov Du kommer att arbeta nära både verksamheten och ledningen – och vara en viktig kugge i att hålla struktur och tempo i ekonomiflödet. DIN PROFIL Du är trygg i din redovisningskompetens, men tycker det är kul att arbeta brett – och ser inga problem med att kombinera ”högt och lågt”. Du är självgående, strukturerad och trivs i ett mindre team där man hjälper varandra och har roligt på vägen. Kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning inom ekonomi (ex. YH eller liknande) Minst 3 års erfarenhet av redovisning Goda kunskaper i Excel Flytande svenska i tal och skrift Erfarenhet av Fortnox eller liknande ekonomisystem Meriterande: Erfarenhet av löneadministration (gärna i Hogia) Van att arbeta i mindre bolag eller entreprenöriella miljöer VAD VI ERBJUDER DIG Vi erbjuder dig en utvecklande och lärorik roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Du kommer tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra lokaler på Sturegatan i centrala Stockholm. Som medarbetare har du tillgång till bland annat gemensamma träningspass med vår egen PT. OM URVALSPROCESSEN Urval sker löpande med mål om omgående tillsättning, så var snabb med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör sedan ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen följt av referenstagningar.

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Redovisningsekonom
Stendals El AB
Redovisningsekonomer

StepLock är ett av Sveriges mest framgångsrika företag. Vi tillverkar och producerar produkter som helst inte ska märkas av, men som fyller en viktig funktion i vardagen – elektriska lås och passersystem. Varje dag ska våra produkter säkerställa säkerhet, trygghet och tillgänglighet i hela samhället. På huvudkontoret i Västerås arbetar vi i nyrenoverade lokaler där det är nära till allt, oavsett om det gäller beslut, skratt, kaffemaskin eller produktion. Vi är ett drivet, sammansvetsat team med mycket energi och höga ambitioner som har otroligt kul tillsammans. Dessutom är vi mitt i en expansionsresa som inte dyker upp varje dag, och vi vill att du ska följa med oss. Vi letar efter dig som vill bidra med din expertis och erfarenhet som redovisningsekonom. Välkommen till en arbetsplats på ett framgångsrikt företag med ambitiösa tillväxtmål och starka ekonomiska förutsättningar. Om tjänsten Som redovisningsekonom får du en bred och varierad roll med fokus på leverantörsreskontra, kundreskontra, löpande bokföring och relaterade ekonomiprocesser. I rollen ingår även hantering av attestflöde, betalningsuppföljning samt transaktioner i olika valutor. Du deltar aktivt i månadsbokslut genom kontoavstämningar, momsredovisning samt rapporterar uppgifter till SCB. Du kommer också att delta och driva projekt för att optimera och utveckla vårt nya affärssystem samt andra löpande uppgifter på ekonomiavdelningen. Är det dig vi letar efter? Vi letar efter dig som är noggrann, ansvarstagande och gillar siffror. Du blir en del av ett engagerat team där du får utrymme att påverka, utvecklas och bidra till bolagens fortsatta framgång. Vi tror att du har: Högskoleutbildning eller motsvarande och gärna med inriktning ekonomi, redovisning eller likvärdigt område Några års erfarenhet av en liknande roll Erfarenhet av vårt affärssystem SAP S/4Hana Cloud är ett stort plus, men inget krav. Nyfiken på att ta klivet över sundet? Hos oss blir du en viktig del av ekonomiarbetet i våra tre svenska bolag, och vill du bredda din erfarenhet finns chans att även arbeta med redovisningen i vårt danska bolag. Ansök idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt – vi tillsätter tjänsten så fort vi hittar rätt person. Placeringsort: Västerås Startdatum: Efter överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning 100 % Frågor: Kristine Stering, 021-480 12 08, [email protected]

28 maj 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Bolagsekonom till Fastighetsägarna Service
Eclipse Sverige AB
Redovisningsekonomer

Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbeta från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.

28 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Interim redovisningsekonom - Start omgående
Newr AB
Redovisningsekonomer

Interim Redovisningsekonom – Start omgående Vi söker en erfaren redovisningsekonom för ett konsultuppdrag med omgående start. Uppdraget löper initialt under 3 månader och utgår från företagets kontor i södra Stockholm. Om rollen: Som redovisningsekonom blir du en del av en redovisningsavdelning bestående av totalt sju personer. Du kommer att ha ansvar för redovisningen i flera bolag inom koncernen, vilket ställer krav på att du är självgående och trygg i hela redovisningsflödet. Vi söker dig som har: Flerårig erfarenhet av kvalificerad redovisning, inklusive bokslut God kunskap inom både K2- och K3-regelverk God systemvana – meriterande med erfarenhet av Pyramid och/eller NetSuite Erfarenhet av lagerredovisning är ett plus Ansökan: Låter detta som rätt uppdrag för dig? Välkommen att skicka in din ansökan snarast! Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Oskar Windolf Moretti på: [email protected]

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Bolagsekonom sökes omgående - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Uppdragsgivaren är ett välrenommerat företag inom personlig assistans. Bolaget har vuxit snabbt tack vare ett starkt marknadsfokus och har gjort sig känt för sitt samhällsengagemang, bland annat genom ett årligt välgörenhetslopp där överskottet doneras. Idag omsätter verksamheten cirka 800 MSEK och har nyligen förvärvats av ett större nordiskt investmentbolag. Bakgrund till behovet Efter det senaste ägarbytet har behovet av struktur och ordning inom ekonomi ökat. En interim ekonomiansvarig finns redan på plats i en ledande funktion, och bolaget har även en intern CFO som driver förbättringsarbete. Nu behövs förstärkning i form av en operativ bolagsekonom med fokus på den dagliga redovisningen. Om rollen – Bolagsekonom Du kommer att ha en central roll i att stötta ekonomifunktionen och arbeta tätt med både CFO och ekonomiansvarig. Fokus ligger på löpande ekonomi men också på att vara med och utveckla strukturer och arbetssätt i en föränderlig fas. Arbetsuppgifter: • Löpande redovisning • Moms- och skattehantering • Bokslut (ej krav, men meriterande) • Stötta struktur- och processförbättringar tillsammans med CFO och ekonomiansvarig Vem vi söker: • Självgående och trygg i ekonomiarbete • Erfaren av att arbeta hands-on i mindre organisationer • Tillgänglig omgående eller inom 1–2 veckor Uppdragets omfattning: • Heltid under juni • Delvis arbete i juli (med ca 3 veckors uppehåll) • Möjlighet till förlängning fram till årsskiftet Tillträde och ansökan: Tidsplan: Heltid i juni 2025. Delar av juli med 3 veckors paus mitt i sommaren Uppdragslängd: Förlängning möjlig till årsskiftet Sista ansökningsdagen: ASAP Ort: Solna Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Redovisningsekonom Växjö
A.R.C Fastighetspartner AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning! Är du en noggrann och engagerad redovisningsekonom som trivs med att arbeta i en dynamisk och utvecklingsorienterad miljö? Vill du bli en del av en kompetent och positiv arbetsgrupp där din insats gör skillnad? Då vill vi höra från dig! Om ARC Fastighetspartner ARC fastighetspartner grundades 2020 i dem småländska skogarna utav fem eldsjälar och vi är idag över 100 medarbetare på 13 kontor i Sverige. Vi på ARC Fastighetspartner arbetar inom fastighetsförvaltning, med fokus på att leverera skräddarsydda lösningar för fastighetsägare. Vi är ett team av dedikerade experter som kombinerar gedigen erfarenhet med en modern och personlig service. Genom att bygga långsiktiga relationer skapar vi trygghet och mervärde för våra kunder. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö. Våra ledord är att ha roligt på jobbet och att ta eget ansvar för sina arbetsuppgifter. Om rollen Som redovisningsekonom hos oss kommer du att: Ansvara för löpande bokföring, avstämningar och månadsrapportering. Förbereda och upprätta bokslut och årsredovisningar samt deklarationer. Viss lönehantering till våra kunder Arbeta nära våra kunder för att säkerställa en korrekt och effektiv ekonomisk förvaltning. Bidra till utveckling och förbättring av våra kunders processer och rutiner. Vem söker vi? Vi söker dig som har: En utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Kunskaper i ekonomisystem och Excel. Ett analytiskt tänk och förmåga att arbeta självständigt väl som i team. God kommunikationsförmåga och en positiv inställning till kundkontakt. B-körkort Erfarenhet av fastighetsekonomi eller arbete med bostadsrättsföreningar är meriterande men inget krav. Vi erbjuder En stimulerande arbetsplats där vi värdesätter kunskap och initiativ. Möjligheter till kompetensutveckling och personlig utveckling. Flexibla arbetstider och balans mellan jobb och fritid. Ansökan Skicka din ansökan med CV och personligt brev nedan. Tjänsten har tillträde efter sommaren men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte för länge med att ansöka!

28 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025