Uthyrare
Sök bland 26 lediga jobb som Uthyrare och börja ditt nya yrkesliv idag!
Föreningen Blomsterfonden är en ideell förening som arbetat för hem och vård åt äldre sedan 1921. Föreningen äger, uppför, förvaltar och driver seniorbostäder samt vård- och omsorgsboenden. Blomsterfonden äger och förvaltar seniorboenden med upplåtelseform hyresrätt och biståndsbedömda vård- och omsorgsboenden. Utöver boendet erbjuder Blomsterfonden social verksamhet, hemtjänst och hushållsnära tjänster (RUT) till sina hyresgäster. All verksamhet bedrivs i första hand i egna fastigheter med egen förvaltning. Majoriteten av de fastigheter Blomsterfonden äger har byggts i egen regi med fokus på långsiktigt ägande och förvaltning. Vi finns i Stockholms län i områdena Älvsjö, Södermalm, Vasastan, Norrmalm och Djursholm. Totalt förvaltar vi ca 1300 lägenheter. Läs gärna mer om oss på www.blomsterfonden.se Nu söker Blomsterfonden en uthyrare/förvaltningsadministratör. Du kommer att sitta på vårt huvudkontor på Ringvägen 105 i Stockholm och tillhöra fastighetsavdelningen som består av nio medarbetare (uthyrare, förvaltare, bovärdar och fastighetschef). Vad erbjuder vi dig? Vi vill att våra anställda ska trivas, känna sig trygga och utvecklas hos oss. Blomsterfonden tillämpar kollektivavtal där du omfattas av tjänstepension. Utöver detta har du rätt till årligt friskvårdsbidrag. Som anställd har du möjlighet att påverka din utveckling genom kurser relevanta för dina arbetsuppgifter. Du har en nära dialog och samarbete med din chef. ARBETSUPPGIFTER Som uthyrare på Blomsterfonden har du daglig kontakt med våra medlemmar och hyresgäster och representerar Blomsterfonden i dessa sammanhang. Vi värdesätter god service och respektfullt bemötande. Våra uthyrare har en viktig roll och är ett av våra ansikten utåt. Du rapporterar till fastighetschefen. Arbetsuppgifterna innebär bl.a. • förmedling av hyreslägenheter, förråd och bilplatser • skriva hyreskontrakt för seniorlägenheter, vård- och omsorgslägenheter, rivningskontrakt, förråd och bilplatser • hantera lägenhetsbyten • ta emot och bekräfta uppsägningar • ansvara för Blomsterfondens bostadsförmedlingssida på webben • ansvara för fastighetssystemet Fast2 • samordna och planera lägenhetsvisningar • svara på medlemmarnas frågor angående uthyrning • planera och organisera evakuering av hyresgäster inför ombyggnadsprojekt (ROT) • ta fram statistik och utföra andra administrativa uppgifter på uppdrag av förvaltare och fastighetschef Under 2025 står Blomsterfonden inför ett omfattande webb-projekt då vi kommer bygga om hela vår hemsida samt vår webbaserade uthyrningstjänst. Du kommer vara behjälplig med tester och utveckling kopplat till detta projekt. Samt därefter löpande jobba med administration rörande webben. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är gymnasieutbildad och har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter alternativt är nyutexaminerad och har högskoleutbildning inom företagsekonomi eller fastighetsrelaterad utbildning. Du har god datavana (Officepaketet) och gärna kunskaper i något fastighetssystem. Har du kunskaper i Fast2 samt erfarenhet och intresse av hantering av webb är det meriterande. Som person har du ett trevligt bemötande, är självgående, strukturerad, ansvarsfull, initiativrik, noggrann, trivs med ordning och reda samt har en vilja att hjälpa till på bästa sätt. Du kan också hantera arbetstoppar. Det är viktigt att du talar och skriver svenska obehindrat samt har en god kommunikativ förmåga. Du ska behärska svenska språket i tal och skrift. Du har B-körkort. ÖVRIGT Månadslön. Blomsterfonden tillämpar individuell lönesättning.
Just nu söker vi en driven kundmottagare till en av våra kunder i Borlänge. Vi söker dig som vill kunna forma din egen roll, är initiativtagande och har ett stort intresse för tunga fordon och maskiner. Du kommer bland annat ha ansvar för inköp, fakturering, godshantering och returer. Rollen innebär att stötta serviceteknikern i att lägga beställningar på delar samt vara ansiktet utåt mot företagets kunder, där du hjälper dem att hitta och beställa rätt reservdelar. Vi erbjuder: Goda anställnings- och arbetsvillkor God gemenskap En arbetsmiljö där man kan medverka till utveckling och förbättring En möjlighet att representera ett av världens starkaste varumärken Din bakgrund och profil: Dina personliga kvalitéer kommer vara avgörande. Vi söker dig som är initiativtagande, driven, arbetar strukturerat och är självgående. För att vara passande för rollen behöver du även vara en god administratör, vara serviceinriktad och duktig på att kommunicera. Du behöver ha goda kunder i både svenska och engelska, då du kommer kommunicera på båda språken. Har du erfarenhet kring entreprenadmaskiner är det väldigt meriterande. Dina främsta ansvarsområden: Fakturering Godshantering Kundmottagning och kundservice Returer Hantering av arbetsorder Inköp/Beställningar Låter detta intressant? Ansök redan idag genom att skicka in ditt CV via annonsen eller via mail. Urvalet sker löpande.
Vill du jobba i ett kreativt och innovativt bolag som erbjuder ett varierande arbete med mycket kundkontakt? Då är du varmt välkommen till oss på Sveafastigheter. Vi är ett bolag som arbetar hårt och har kul på vägen. Sveafastigheter äger, förvaltar och utvecklar hyresrätter över hela Sverige. Vi arbetar för att erbjuda en bredd av hyresrätter som står sig över tid där människor trivs och känner sig trygga. Som professionell uthyrare hos oss bidrar du till denna trygghet. Om tjänsten Vi söker nu en uthyrare till vårt kontor i Eskilstuna och du kommer att vara en viktig del av vår fortsatta tillväxt. Du arbetar med uthyrningen av våra lägenheter primärt i Västerås och stöttar även upp i Eskilstuna. Rollen innefattar allt från marknadsföring, första kontakt med kund till avtalsskrivning samt att övriga administrativa delar omhändertas. Du har ett tätt samarbete med förvaltare, andra uthyrare i bolaget, vår hyresadministration och våra fastighetstekniker. Exempel på arbetsuppgifter: Ansvar för kontakt med befintliga och potentiella hyresgäster samt se till att uthyrningsprocessen fungerar på ett effektivt sätt. Strategiskt arbete för att våra bostäder, mindre lokaler och bilplatser hyrs ut i rätt tid och till rätt hyresgäst. Ansvar vid förbesiktningar, hantering av avtal och avstämning av inbetalningar. Administrera och uppdatera marknadstjänsten HomeQ och fastighetssystemen Vitec hyra och Vitec teknisk förvaltning. I dina arbetsuppgifter ingår även att på ett kreativt och självständigt sätt marknadsföra våra lägenheter och att med hög aktivitet bearbeta potentiella hyresgäster och den befintliga bostadskön för varje område. Vem söker vi? Du som är ambitiös, självgående och brinner för fastighetsbranschen kommer att passa perfekt i den här rollen. Du har ett sinne för affärer och ett naturligt ekonomiskt tänk tillsammans med en naturlig drivkraft till att skapa nytta och bra lösningar för dina kunder. Du är en kommunikativ person med god samarbetsförmåga som arbetar prestigelöst, självständigt och målinriktat. Du sätter kundens behov i fokus och agerar snabbt och effektivt utifrån det. Vi ser gärna att du har utbildning inom ekonomi eller motsvarande på gymnasienivå. Du har några års arbetslivserfarenhet inom försäljning, kundservice och/eller administration, gärna med erfarenhet från en liknande arbetsroll eller annan matchande kompetens från vår bransch bostäder/fastigheter. Du behöver ha en dokumenterat god systemvana sedan tidigare och har med stor fördel erfarenhet av olika fastighetssystem. Du hanterar svenska och engelska väl i tal och skrift. Kan du dessutom kommunicera via ytterligare fler språk ser vi det som ett stort plus. B-körkort är ett krav. Ansökningsprocessen Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt! Vi kommer att gå igenom alla ansökningar löpande och det gör att tjänsten kan tillsättas snart. I vår rekryteringsprocess använder vi oss av intervjuer, intyg, referenstagning och bakgrundskontroll.
Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du gott sinne för administration och regelverk samt gillar att arbeta med människor? Då kan du vara den vi söker till rollen som Uthyrare hos vår kund inom fastighetsbranschen. Läs vidare och ansök redan idag! Nu behöver vi fler engagerade medarbetare till vår kunds team med uthyrare på Olskrokstorget. Du stöttar nuvarande och blivande hyresgäster i uthyrningsprocessen och blir den första viktiga kontakten många har med vår kund. För många av hyresgästerna blir du den första kontakten de har. Du vägleder och stöttar genom uthyrningsprocessen, och berättar vad som gäller när man bor hos vår kund. De befintliga hyresgäster servar du kring frågor om uthyrning, som andrahandsuthyrning, omflyttning eller övertag av kontrakt. Du jobbar även med omflyttningar i samband med renovering av fastigheter, samt hantering av uppsägningar av hyresavtal. Arbetet innebär ett nära samarbete med husvärdarna på de olika distrikten som finns samt tillvalsbutiken. Här blir du en i gänget av uthyrarkolleger i den centrala uthyrningsorganisation där ni jobbar jämte varandra i fräscha lokaler på Olskrokstorget. Uppdraget är ett vikariat som sträcker sig fram till sommaren 2025 till att börja med. Chans finns både till förlängning av uppdrag samt direkt övertag och anställning hos kund. Detta är en perfekt möjlighet för dig som är intresserad att få en fot in hos en stor och stabil aktör på marknaden! Personprofil Positiv inställning och kommunikativ, med bra ordningssinne och struktur. Stämmer du in i profilbeskrivningen? Då kan det vara dig vi letar efter! Vi söker dig som är utåtriktad, driven och trivs bra med täta kundkontakter. Du har lätt för att samarbeta, är tydlig i din kommunikation och gillar att jobba självständigt. En förutsättning är att du tycker om administrativt arbete samt att du är noggrann och strukturerad i hur du arbetar. Detta då det finns gott om regelverk att förstå och förhålla sig till. Det är väldigt meriterande om du har vana från fastighetsbranschen, gärna som uthyrare, och viss kunskap om hyresjuridik. För denna tjänst kommer kombinationen av tidigare erfarenhet och personlighet vara det allra viktigaste. Övrigt Start: Omgående Omfattning: Heltid, vikariat fram till sommaren 2025 med chans till förlängning Arbetstid: Dagtid måndag-fredag, arbetstiderna kan variera under veckan Plats: Olskrokstorget, Göteborg Om PerformIQ PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi är ett expansivt börsnoterat bolag, som i ett högt tempo bygger och förvaltar hyresbostäder. Idag är vi verksamma från Köpenhamn i söder till Gävle i norr. Våra uthyrare jobbar närmast kunden och är med på hela resan från första kontakt till signerat avtal. Vi letar nu efter en uthyrare till Kristianstad. Vill du bli en del av vårt gäng? Dina arbetsuppgifter I rollen som uthyrare har du ett helhetsansvar vad gäller uthyrningen, med målet att alla lägenheter i fastigheten ska vara uthyrda. Vägen dit består av marknadsföring, kundevent, kundkontakt, lägenhetsvisningar och avtalsskrivning. Du kommer att arbeta en del på kontoret i Kristianstad, men också mycket ute på fastigheterna där du hyr ut. Med poolbil tar du dig runt mellan de olika fastigheterna för att möta våra blivande och potentiella hyresgäster. Tillsammans med övriga kollegor kommer du veckovis att genomföra kundevent. Detta för att öka vår synlighet och sprida information om våra lägenheter. Eftersom en del event och vissa visningar sker utanför ordinarie arbetstid, behöver du vara beredd på att det kan förekomma arbete på kvällar och helger. Du kommer att vara del av ett team bestående av fler uthyrare, som är placerade på olika orter runt om i landet. Din närmsta chef blir vår Uthyrningschef. Din profil Vi vill att du är en säljare ut i fingerspetsarna! Är du eller har varit säljare inom bostäder är det en stor fördel. För att det ska bli extra roligt behöver du älska att träffa människor och vara ute på fältet för att genomföra event för våra kunder. Är ansvarstagande och initiativtagande två av dina allra främsta styrkor är du också på rätt spår för denna tjänst. Vad vi kan erbjuda dig Utöver pension, försäkringar, förskottssemester, friskvårdsbidrag och hälsoundersökningar, så erbjuder vi dig en gemenskap utöver det vanliga! Vi är en omtänksam och engagerad arbetsplats där vi ser att enkelhet och korta beslutsvägar håller ur ett evighetsperspektiv. Med citatet att K-Fastigheter är en ”spännande arbetsgivare för de som vill bidra till en fortsatt framgångsrik resa” har vi, av Karriärföretagen, blivit utsedda till ett karriärföretag för 2024! K-Fastigheter - Karriärföretagen (karriarforetagen.se) Vill du veta mer? Tjänsten är placerad med arbetsort i Kristianstad. Orter där uthyrning kommer att ske är Kristianstad, Åhus och Älmhult. Du kommer att arbeta heltid och tjänsten är till en början en provanställning och därefter en tillsvidareanställning hos K-Fastigheter. Sök tjänsten via jobb.k-fastkoncernen.se, absolut senast den 13 okt 2024. För mer information eller vid frågor, kontakta rekryterande chef Evelina Denckert, [email protected] eller HR-generalist Evita Svenle, [email protected]
Brinova utvecklar och förvaltar primärt bostäder och samhällsfastigheter belägna på utvalda orter med goda kommunikationer i södra Sverige. Företaget har kontor i Helsingborg, Landskrona, Eslöv, Malmö, Kristianstad och Karlskrona. Verksamheten kännetecknas av långsiktighet, samverkan med aktörer inom samhällssektorn och en lokal egen engagerad förvaltning på de orter där bolaget aktivt valt att verka. Våra värdeord är engagerad, pålitlig och ansvarstagande vilket speglas både internt och externt. Som anställd hos Brinova tar du del av ett gediget tjänstepension- och försäkringspaket samt ett generöst friskvårdsbidrag. Brinovas B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och handlas på Mid Cap-listan. Kort om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning med omfattning på heltid som föregås av en provanställning på sex månader, med start våren 2025. I rollen som uthyrare- och förvaltningsadministratör är du den första kontakten för våra befintliga eller blivande hyresgäster. Du är den som tar emot felanmälan via vår växel dagligen. Du utgår från förvaltningskontoret i Eslöv och arbetar huvudsakligen med uthyrningen av våra bostäder och bostadskomplement samt administrationen som rör detta. För den här placeringen i Eslöv så kommer du att arbeta väldigt förvaltningsnära. På kontoret i Eslöv förvaltas just nu ungefär 600 bostadslägenheter belägna i Eslöv. Din profil Du har antingen utbildning för och/eller erfarenhet av de arbetsuppgifter vi beskriver för rollen. För oss är vilja och långsiktighet lika viktigt som tidigare erfarenhet. Det är meriterande om du har arbetat i motsvarande roll, men du kan också vara nyutexaminerad från högskole- eller yrkeshögskoleutbildning. Det är också meriterande om du arbetat i programvaran Vitec. Körkort med minsta behörighet B är ett krav för tjänsten. Som uthyrare- och förvaltningsadministratör är du avgörande för verksamheten, du arbetar närmast en av våra viktigaste delar i verksamheten nämligen våra hyresgäster. Du utgår från Eslöv och ingår i en familjär arbetsgrupp med fastighetschef, förvaltare och fastighetstekniker. Du rapporterar till Fastighetschef i Eslöv. Mer om tjänsten Som uthyrare- och förvaltningsadministratör hos oss så arbetar du med: Uthyrning och fastighetsförvaltning Ansvar för uthyrningsprocessen (start och avslut) gällande bostäder och bostadskomplement (parkeringsplats, förråd etc.) Förbesiktning i samverkan med fastighetstekniker, vid behov medverka på slutbesiktning. Medverka tillsammans med fastighetstekniker vid störningsärende I samråd med förvaltare göra beställningar av det inre underhållet, samt uppdatera och registrera i berörda system Vara behjälplig med nycklar och tagghantering Registervård Kundkontakt och kommunikation Tar emot felanmälan via vår växel och övriga frågor från befintliga eller blivande hyresgäster, både muntligen och skriftligen Lägga ut och uppdatera kommunikationskanaler med lediga bostäder och bostadskomplement Lägga upp notiser på hyresgästappen. Uppdatera infotavlor och porttelefoner. Analoga och digitala. Medverka vid hyresgästmöte Störningsärenden Ekonomi Fakturahantering och kontering av dessa Hyresavisering, enligt rutin Hantera prövningar för aktuella hyresgäster Sköta ärenden gällande inkasso och krav Övergripande Aktivt medverka till en god trivsel på arbetsplatsen Låter det intressant? Då är du är varmt välkommen att söka via ansökningsformuläret. Urval sker löpande. Vid ansökan bifogar du CV och personligt brev där du skriver kort om dig själv och dina tidigare erfarenheter som du knyter till tjänstens beskrivning. Observera att vi dessvärre inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringen, vänligen kontakta HR-ansvarig Matilda Buday på [email protected]
Kundmottagare inom bygg sökes omgående! Vi söker en kundmottagare inom byggbranschen till ett uppdrag i Stenungssund. Du är den första företagets kunder träffar både fysiskt och via telefon och därför är du en av de viktigaste spelarna i deras lag när det gäller service och kundupplevelse. Om rollen Detta är en varierad roll från dag till dag, där du utgår från depån i Stenungssund. Tjänsten kommer innebära att ta emot samtal, leta fram maskiner i deras system och plocka hem maskinerna till depån. Vidare kommer du även åka ut och leverera maskiner till kunderna, ta emot returer samt åka ut på kundbesök för avstämningar. Det är en liten depå där ni hjälps åt med allt, vilket även kan inkludera rengöring av maskinerna. Om dig Vi tror att du har erfarenhet från bygg- och anläggningsbranschen samt god kunskap om maskiner inom bygg. Du har stort kundfokus och strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Som person är du prestigelös och ser det som en självklarhet att stötta dina kollegor när det behövs. Krav: God kunskap av maskiner byggutrustning Trivs med kundkontakt B-körkort Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Lokalt nätverk inom branschen Erfarenhet av försäljning Välkommen med din ansökan! Intervjuer sker löpande
Vill du ta nästa steg i karriären och utvecklas i en spännande roll som uthyrare? Vi söker dig som vill vara med och skapa de bästa förutsättningar genom uthyrning av bostäder i världsklass! Neobo är ett nystartat företag bestående av ett erfaret team med lång erfarenhet av värdeskapande förvaltning. För oss är det viktigt att medarbetarna trivs på jobbet, vill du vara med på vår resa framåt? Välkommen med din ansökan redan idag! Neobo är ett svenskt fastighetsbolag som långsiktigt förvaltar och förädlar hyresfastigheter på flera orter i Sverige. Fastighetsportföljen utgörs av bostäder belägna i flertalet tillväxtkommuner inom Sverige. Fastighetsbeståndet består av 8 400 lägenheter fördelat över 267 fastigheter i Sverige. Bolaget ska vara en långsiktig och trygg hyresvärd för människor i Sverige och aktivt arbeta med hållbarhet för att bidra till en god samhällsutveckling. För mer information besök vår hemsida www.neobo.se Ditt uppdrag I rollen som uthyrare hanterar du allt från kontraktsskrivning till inflyttningar, allt från vårt välplacerade kontor i Helsingborg. Dina arbetsdagar kommer att fyllas med meningsfulla uppgifter som att skapa positiva hyresgästrelationer, säkerställa smidiga inflyttningar och underhålla viktiga kontakter. Resor förekommer i tjänsten mellan Staffanstorp och Malmö. Organisera och leda lägenhetsvisningar Sköta kontraktsskrivning Hantera nycklar för in- och utflytt Hantera uppsägningar med omsorg Utföra besiktningar av lägenheter Underhålla kontakt med både befintliga och potentiella nya hyresgäster Sköta kommunikationen med leverantörer Hantera förvaltningsrelaterad administration Vem söker vi? För att lyckas och trivas som uthyrare hos oss är det viktigt att du är nyfiken, positiv och initiativrik, med en stark förmåga att knyta kontakter. Du bör ha utmärkt social kompetens och vara van vid att interagera med människor från olika bakgrunder. Du har passion för administration samt fastigheter och strävar efter att ha kontroll över de IT system som används. Du är noggrann och lägger stor vikt vid uppsatta rutiner och registervård. Vi önskar även att du följande kvalifikationer och erfarenheter Gymnasieutbildning Minst 3 års erfarenhet av bostadsuthyrning God vana av att arbeta i Vitec Goda kunskaper inom IT Officepaketet God svenska och engelska i såväl tal som skrift B-körkort Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Välkommen att kontakta ansvarig senior rekryteringskonsult Ira Isaksson på tel. 070-485 75 59 för mer information om tjänsten. Vi arbetar med löpande urval. Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag och annonsörer undanbes. Varmt välkommen med din ansökan till oss!
Vi är 3 st som jobbar med förråduthyrning i Höganäs. Vi har flest anläggningar i nordvästra skåne men har även förråd i Göteborg, Uddevalla, Nässjö och Kristianstad. Jobbet består av att göra administration, visningar och lämna ut förråd på anläggningarna i nordvästskåne. Beräknad arbetstid är ca 30 timmar i veckan. Vi jobbar under namnet Cityförrådet www.cityforradet.se.
Linde Material Handling söker en uthyrningsansvarig för korttidshyra till vårt regionkontor i Örebro Är du en serviceinriktad person med tekniskt intresse? Då kanske du är den vi söker! Vi är en stark och stor aktör på truckmarknaden. Årligen säljer vi tusentals nya och begagnade truckar samt har en god uthyrningskapacitet i vår korttidsflotta. Våra kunder finns huvudsakligen inom industri-, logistik- och transportnäringen. Vi har de senaste åren haft en positiv utveckling och vi tänker fortsätta på den resan. Dina arbetsuppgifter Som ansvarig för Korttids/demotruckar hos oss är du med och driver vår korttidsaffär och säkerställer att truckarna är i toppskick när de kommer till våra kunder. Samt har förmågan att se kund behoven på en längre horisont. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Ytterst ansvarig för flottsammansättning korttid på respektive region, beställning av nya truckar och utfasningsbeslut. Leda regionens förbättringsarbete inom korttid och ansvara för att Korttidsprocesser tas fram och efterlevs. Fungera som länken mellan regionerna för skapa gemensamma processer. Driva utredningsarbete kring kostnader, uthyrningsgrad etc. Ansvarig för att det dagliga operationella arbetet upprätthålls i samordning med arbetet för verksamhetsutveckling. Har rätten till att fördela ut det kortsiktiga dagliga arbetet. Mottagande, besiktning, återställande för vidare uthyrning, transport samt lager administration av flottan. Daglig kontakt med kunderna och tar emot deras bokningar, upprättar hyreskontrakt samt tar tillbaka truckarna när hyreskontraktet löper ut. Handhavande av Rental (Långtidshyra) avslut inkl. transport och mottagande. Positionen rapporterar till Korttidschef centralt. Vem är du? Vi söker dig som gärna har tidigare erfarenhet av uthyrning eller inne-sälj, gärna inom fordon, truck eller maskin. Då en stor del av arbetet utföres i en verkstadsmiljö med truckar är det meriterande att ha truckkort. Vi ser att du med fördel har en teknisk utbildning i grunden. Körkort är ett krav och du är trygg att arbeta med affärssystem där all administration sker dagligen. Erfarenhet eller intresse av arbete i SAP är meriterande. God datorvana är ett krav. För att lyckas i rollen som ansvaring för uthyrning av truckar hos oss behöver du ha förmågan att arbeta både självständigt och i team samt planera dina dagar på ett effektivt sätt. Du hittar lösningar på problem och arbetar mot uppsatta mål. Som person är du kommunikativ, flexibel och tycker om att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du är social, serviceinriktad och tycker om att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Uppgifter och kvalifikationer: Vårt erbjudande På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar – utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker kontinuerligt drivna medarbetare som vill vara med på vår resa. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av Sveriges, och världens starkaste företag inom materialhanteringsbranschen. Våra medarbetare bidrar varje dag till att våra kunder kan bedriva sin materialhantering på ett säkert, smidigt och konstandseffektivt sätt. På Linde Material Handling är vi stolta över våra produkter – men också över våra kunniga kollegor och det arbete vi gör tillsammans. Medarbetarna hos oss gillar särskilt flexibiliteten och den frihet under ansvar som deras arbete innebär. Vi har en trevlig arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet – samtidigt som vi skapar ett värde för företaget och våra kunder. Hos oss får du använda din kreativitet och kompetens på en dynamisk arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi letar efter dig som vill ha personliga utmaningar i kombination med en sund balans mellan arbete och fritid. Mångfald är en framgångsfaktor och vi arbetar för ökad jämställdhet. Övrig information Frågor om tjänsten besvaras av Korttidschef Daniel Lindholm 076-108 19 45. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Vill du vara med på vår framgångsresa och jobba med truckar i världsklass? Varmt välkommen med din ansökan senast 11:de Oktober 2024. Urval kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Visar 1 till 10 av 26 jobb