Uthyrare

Sök bland 35 lediga jobb som Uthyrare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Uthyrare av förråd

Vi är 3 st som jobbar med förråduthyrning i Höganäs. Vi har flest anläggningar i nordvästra skåne men har även en anläggning på Mellangatan 10 i Nässjö, och på andra ställen i Sverige. När anläggningen i Nässjö är fullt utbyggd kommer där vara ca 300 förråd. Troligen passar det någon som gått i pension men vill ändå ha något att syssla med. Det är bra om personen jobbat med försäljning men inget som är ett krav. Jobbet består av att göra visningar och lämna ut förråd i Nässjö. Vi jobbar under namnet Cityförrådet ww.cityforradet.se. Jobbet passar någon som vill ha lite extra jobb. . Jag räknar med att det kan bli mellan 50 till 80 kundkontakter per år. Det finns även möjlighet att kunna hjälpa till med städning, byte av lampor mm om intresse finns.

23 mars 2025
Sista ansökan:
31 mars 2025
Maskinuthyrare till Norrtälje

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en Maskinuthyrare till vårt Norrtälje team! Om oss HLL Hyreslandslaget har funnits sedan 2011 och har idag 27 depåer runt om i landet varav 17 stycken finns i Stockholmstrakten. Vi är en ledande aktör inom maskinuthyrning som dagligen arbetar med att leverera högkvalitativa lösningar för bygg- och anläggningsbranschen. Med vårt breda sortiment och våra engagerade medarbetare strävar vi efter att skapa värde för våra kunder och bidra till en hållbar utveckling. Vill du bli en del av ett engagerat team och arbeta i en spännande och växande bransch? Då är detta tjänsten för dig! Om rollen som maskinuthyrare Som maskinuthyrare hos oss blir du en nyckelperson i vår verksamhet. Du ansvarar för att möta kundernas behov genom att erbjuda rätt maskiner och utrustning, samt ge förstklassig service. Du kommer arbeta både administrativt och praktiskt, vilket gör rollen varierad och utvecklande. Arbetsuppgifter Hjälpa kunder att hitta rätt maskiner och utrustning för deras projekt. Hantera bokningar, avtal och fakturering i vårt uthyrningssystem. Säkerställa att maskiner är i gott skick genom att organisera underhåll och inspektioner. Ge teknisk support och rådgivning till kunder. Samarbeta med serviceteam för att optimera tillgängligheten av utrustning. Bidra till att hålla ordning i maskinparken och upprätthålla säkerhetsrutiner. Vi söker dig som Har erfarenhet av kundservice, försäljning eller uthyrning – gärna inom bygg, industri eller maskiner. Är tekniskt intresserad och har en förståelse för maskiner och utrustning (meriterande men inte ett krav). Är lösningsorienterad, strukturerad och trivs i en roll där du får ta ansvar. Har god datorvana och erfarenhet av administrativa uppgifter. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi erbjuder En utvecklande roll i ett stabilt och växande företag. Ett trevligt arbetsklimat där samarbete och engagemang värderas högt. Introduktion och utbildning för att du ska känna dig trygg i rollen. Möjligheter till vidareutveckling och karriär inom företaget. Kollektivavtal och förmåner. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV senast 4 april. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten? Kontakta Viktoria Eriksson på 0761-19 90 29 eller [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

21 mars 2025
Sista ansökan:
19 april 2025
Serviceinriktad person till maskinuthyrningsföretag i Stockholm!

Vill du bli en del av ett dynamiskt team och arbeta inom maskinuthyrningsbranschen norr om Stockholm? Vi söker nu en serviceinriktad person till vårt team. Ditt primära ansvar blir att hantera vårt produktutbud av maskiner och utrustning samt att ge kunder en utmärkt serviceupplevelse. En viktig del av arbetet innebär att göra i ordning maskiner så att de är redo för uthyrning igen, vilket gör att du kommer att spela en central roll för att hålla vårt lager och maskinpark i toppskick. Arbetsbeskrivning: Administrera och underhålla vårt produktlager, säkerställa att maskiner och annan utrustning är i gott skick samt göra i ordning dem för återuthyrning. Assistera kunder med val av utrustning och säkerställa rätt leverans och återlämnande. Svara på förfrågningar och arbeta aktivt för att uppfylla kundernas behov. Utföra teknisk service och underhåll på maskiner för att säkerställa att de är redo för uthyrning. Krav och kvalifikationer: Erfarenhet från kundservice och försäljning är meriterande. Starka kommunikationsfärdigheter i både tal och skrift. Goda dator- och systemkunskaper. Förmåga att arbeta självständigt samt i team. Goda kunskaper i svenska språket. B-körkort. Truckkort är meriterande. Vem söker vi? Vi söker dig som trivs i en kundfokuserad miljö och har en förmåga att hantera flera uppgifter med en lösningsorienterad inställning. Vi ser gärna att du som söker är intresserad av teknik och har ett intresse av att se till att maskiner och utrustning alltid är i bästa skick för att kunna möta kundernas behov. Arbetstider och anställningsform: Arbetstider är måndag-fredag 06:00-15:00 alternativt 07:00-16:00. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Är du rätt person för denna spännande möjlighet? Vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig. Sökord: Uthyrare, kundservice, lagerhantering, försäljning, hyrföretag, teknisk service, maskinuthyrning, kundkontakt.

20 mars 2025
Sista ansökan:
11 april 2025
Bostadsuthyrare/Kundservicemedarbetare

Om arbetsgivaren Gästrike Fastigheter äger och förvaltar idag 250 000 kvm lokaler och bostäder i centralt belägna fastigheter i Gävle, Sandviken, Skutskär, Öregrund, Västerås, Surahammar, Köping, Hallsberg, Lindesberg och Rättvik. Bolaget har sitt säte i Gävle och har cirka 40 medarbetare. Bolaget ingår i en större koncern som innehåller flera andra verksamheter. Koncernen omsätter cirka 1000 Mkr och har ungefär 350 anställda. Uppdragsbeskrivning I rollen som uthyrare ansvarar du för hela uthyrningsprocessen för lägenheter och parkeringsplatser för vårt bestånd i Sandviken. I arbetet ingår många personliga kontakter med hyresgäster där du har ansvar för upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, dokumentation samt övrig förekommande administration. I rollen som kundservicemedarbetare ingår att sköta receptionen på vårt kontor i Sandviken samt delvis bemanna vår telefonväxel. Bemanning av växel sker huvudsakligen i Sandviken men kan även förekomma från vårt kontor i Gävle. Genom vår växel och via mail inkommer flertalet av de felanmälningar som våra hyresgäster gör. I rollen som kundservicemedarbetare mottar, registrerar och fördelar du de felanmälningar och synpunkter som kommer in till verksamheten som helhet. Dina ansvarsområden innefattar bland annat: · Annonsering av lägenheter · Upprätta hyresavtal · Visningar av lägenheter · Besiktningar av lägenheter · Tjänsten innefattar även en del administrativa sysslor såsom, telefon, felanmälan samt vanligt förekommande kontorssysslor · Bedömning och beställning av underhållsarbeten · Kundtjänst via telefon och mail Din profil För att trivas i rollen som innebär många kontakter med hyresgäster och underleverantörer behöver du inneha en god social förmåga. Vidare ser vi att du är självgående och har lätt för att planera, strukturera och prioritera. Vi ser även att du har några års erfarenhet från arbetet med bostadsuthyrning inom fastighetsförvaltning och/eller relevant arbetslivserfarenhet inom service eller försäljning. Vem är du? För att lyckas i rollen är du en engagerad person som brinner för service, sälj och kundkontakter samtidigt som du är en skicklig administratör. Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra. Vad Gästrike Fastigheter erbjuder dig Du erbjuds ett omväxlande och självständigt arbete med stort utrymme för kreativitet i ett framtidsinriktat företag med trevliga kollegor. Du får ett tydligt uppdrag och får vara med och skapa en process i en stor koncern med många utvecklingsmöjligheter. Gästrike Fastigheter kännetecknas av engagemang, kundfokus, affärsnytta och nytänkande. Arbetstid/Varaktighet Anställningen är en tillsvidaretjänst. Lön Fast lön enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan Om du tycker att tjänsten som Bostadsuthyrare/Kundservicemedarbetare hos Gästrike Fastigheter i Sandviken passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka din ansökan snarast till [email protected] och märk ansökan med Bostadsuthyrare.

19 mars 2025
Sista ansökan:
7 april 2025
Sommarvikarie Bostadsuthyrare till Linköping

Nu söker vi årets sommarvikarie inom uthyrning till Linköping. Är du intresserad av kundkontakt och hjälpa andra att hitta sitt nya boende? Vi har bredden och en mängd arbetsuppgifter där du kan bidra under sommaren! Vi söker dig som är självgående och som gillar när det är full fart. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, visningar, nyckelhantering, dokumentation samt övrig förekommande administration. För att trivas hos oss gillar du att arbeta självständigt och jobba mot de mål som finns uppsatta – en målsättning om att ha noll procent i vakans. För dig är arbetskamraterna viktiga och du trivs med att vara en del i ett team där vi skapar en levande kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du skapar förtroende och förmedlar trygghet i dina kundmöten då du i många fall är den första personliga kontakten med Heimstaden. Vikariatet sträcker sig från mitten av juni till slutet av augusti och är på heltid. Rollen utgår från vårt kontor i Linköping. Din profil Erfarenhet av relationsskapande försäljning, kundkontakt och service. Vi ser det som meriterande om du tidigare har erfarenhet från bostadsuthyrning. God förmåga att komma överens med och hantera människor i olika situationer. Du är tydlig och håller vad du lovar. Behärskar svenska och engelska, muntligt och skriftligt. Många av våra hyresgäster kommer från världens alla hörn och det är därför meriterande om du behärskar andra språk. Är van vid att arbeta digitalt och tar enkelt till dig nya system. B-körkort. Välkommen med din ansökan!  Vi kommer arbeta löpande med urvalet och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut den 25-04-13. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl pga. GDPR. Övrigt Våra värderingar är viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss: Jobba hos oss.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning. Vi ber dig därför att se över ditt CV innan du skickar din ansökan till oss. Vår samarbetspartner 2Secure utför bakgrundskontrollen. Läs mer på www.2secure.se

18 mars 2025
Sista ansökan:
13 april 2025
Uthyrare till Micasa Fastigheter

Vill du jobba för ett bolag som tar ett stort samhällsansvar, där hög kompetens och engagerade kollegor präglar stämningen? Har du erfarenhet av bostadsuthyrning och goda kunskaper i hyresjuridik? Är du strukturerad och självgående, men värderar nära samarbete med kollegorna? Då kan du vara rätt person för tjänsten!  Om oss Micasa Fastigheter i Stockholm AB är ett fastighetsbolag som ingår i koncernen Stockholms Stadshus AB. Vår huvudsakliga uppgift är att tillhandahålla välskötta, trygga och tillgängliga bostäder till stadens äldre, personer med funktionsnedsättning samt till av staden prioriterade grupper med svag ställning på bostadsmarknaden.  Micasa Fastigheter har fått ett utökat uppdrag av Stockholms stad och kommer att behöva bygga samt renovera vårt fastighetsbestånd. Vi växer som bolag och på denna dynamiska resa står vi inför stora möjligheter! Vi söker nu vår nästa uthyrare som vill vara med och bygga framtidens Stockholm. Om tjänsten  Rollen som uthyrare är en del av Bostadsenheten inom Fastighetsavdelningen där du rapporterar till enhetschef Bostad. Du arbetar i ett team tillsammans med sex kundförvaltare och en evakueringssamordnare. Uppdraget innebär att du självständigt ansvarar för uthyrningsprocessen och den tillhörande administrationen, samtidigt som du samarbetar med både interna och externa aktörer för att säkerställa effektiva uthyrningar. En varierad roll med goda utvecklingsmöjligheter! Huvudsakliga arbetsuppgifter: Handlägga och besluta i uthyrningsärenden via intern kö samt Bostadsförmedlingens kö Handlägga och besluta i ärenden rörande lägenhetsbyten, överlåtelse av hyreskontrakt samt andrahandsuthyrningar Handlägga uppsägning av hyresavtal från hyresgäster och dödsbon Ge allmän information till hyresgäster och bostadssökande i boende- och hyresjuridiska frågor Bidra till att säkerställa låg vakansgrad för bolagets seniorbostäder Ansvara för administration kopplad till in- och utflyttningar, vakanser och visningar Analysera och rapportera statistik kring uthyrningsprocessen Samverka med interna funktioner för att säkerställa tillgänglighet av lägenheter vid evakueringsbehov Samverka internt i ett tidigt skede vid nyproduktion för att säkerställa en effektiv uthyrning när ett större antal lägenheter blir tillgängliga samtidigt Kvalifikationer Vi söker dig som har: Erfarenhet av bostadsuthyrning och hyresadministration på fastighetsbolag Erfarenhet av att arbeta i fastighetssystem God datavana och goda kunskaper i Officepaketet Utbildning på gymnasial nivå Utbildning inom hyresjuridik, eller motsvarande kunskaper förvärvade genom arbetslivserfarenhet Det är meriterande med:  Tidigare arbete inom kommunalt fastighetsbolag eller annan verksamhet med politisk styrning Erfarenhet av att arbeta i fastighetssystemet Fast2        Personliga egenskaper För att lyckas i rollen har du förmågan att prioritera och planera ditt arbete på ett noggrant och strukturerat sätt. Som person är du självgående och agerar alltid professionellt i ditt bemötande och arbetssätt. Du kan arbeta självständigt och ta initiativ för att ta arbetet framåt, samtidigt som du trivs med nära samarbete med dina kollegor. Eftersom rollen även innefattar mycket samarbete, både internt och externt, ser vi att du har lätt för att skapa goda relationer och samarbeta med kollegor. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Ansökan Du skickar in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vårt rekryteringsarbete är kompetensbaserat som en del av vårt likabehandlingsarbete, och av den anledningen tar vi inte emot personliga brev. Vi ber dig därför att endast ladda upp ditt CV och besvara urvalsfrågorna. Vi tar inte emot ansökningar på något annat sätt. Urval och intervjuer sker efter sista ansökningsdag, 30 mars. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef Laura De Los Santos, enhetschef Bostad, eller rekryterande HR, Alba Lauthers, HR-generalist. Vill du veta mer om vår rekryteringsprocess? Läs mer på vår webbplats www.micasa.se. Varmt välkommen med din ansökan! Vårt erbjudande  Vi erbjuder ett omväxlande och givande arbete i ett annorlunda fastighetsbolag med öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Hos oss kan ditt arbete hjälpa till att förenkla boendesituationen för människor som behöver stöd och omsorg. Micasa Fastigheter har ett modernt och tillgänglighetsanpassat kontor på Nordkapsgatan 3 i Kista, ca 7 minuters gångväg från Kista centrums tunnelbana och busstation. Vår verksamhet genomsyras av våra värdeord engagemang, nyfikenhet, omtanke och kompetens. Läs mer om vår värdegrund här Förmåner Som förmån har vi möjlighet till 8 timmars valfritt volontärsarbete varje år för att engagera oss i något som vi brinner extra för. Vi har även ett generöst friskvårdsbidrag på 5000 kr per år, lunchkort, semesterväxling, samtalsstöd och regelbundet anordnade friskvårdsaktiviteter. Mer information Läs mer om oss på vår webbplats www.micasa.se. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

14 mars 2025
Sista ansökan:
30 mars 2025
Innesäljare till Ramirent i Frihamnen Stockholm
Ramirent AB
Uthyrare

Vill du vara med och skapa ett starkt & serviceinriktat team? Nu söker vi två engagerade och drivna innesäljare till vårt kundcenter i Frihamnen, Stockholm. Om rollenI rollen som innesäljare är du en nyckelperson på kundcentret och den första våra kunder kommer i kontakt med. Du hjälper kunden hitta den bästa lösningen till deras projekt och säkerställer att vi leverarer en smidig och professionell service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Rådgivning och hjälpa kund välja rätt maskin och utrustning Bygga och utveckla långsiktiga kundrelationer Leverera order, offerthantering Hålla dig uppdaterad om våra produkter för att kunna ge de bästa rekommendationerna Aktivt jobba med merförsäljning Vi söker dig som: Har minst gymnasieutbildning (erfarenhet inom försäljning eller kundservice är meriterande) Trivs i en dynamisk miljö och har en lösningsorienterad inställning Har en stark känsla för service och tycker om att bygga relationer Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem Behärskar svenska och engelska i tal och skrift B-körkort krav Truckkort meriterande Vi erbjuder Ramirents starka position på marknaden bottnar i våra värderingar: Smooth Service with a Smile. Det innebär kortfattat att vi ger alla kunder, stora som små, bästa tänkbara service med lika delar vänlighet och engagemang. För att kunna göra det har vi samma attityd kollegor emellan, vilket gör Ramirent till en arbetsplats präglad av entusiasm, en trevlig stämning och god laganda. Ramirent är också ett starkt utvecklingsorienterat företag som värderar sina medarbetare högt. Därmed månar vi också om våra medarbetares kompetensutveckling. När du arbetar hos oss utvecklas du med företaget; dina insatser och initiativ uppmärksammas tillsammans med dina ambitioner att utvecklas inom verksamheten. VillkorOmfattning: Heltid Placeringsort: Frihamnen, Stockholm Arbetstider: 06:30-15:30 alternativt 07:00-16:00 AnsökanVill du vara en del av vårt team? Vi ser emot att läsa din ansökan! Skicka den gärna så snart som möjligt. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 30/4–25. Har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta Sandra Björklund, 08-621 23 15. RAMIRENT AB Vi är marknadsledande inom svensk maskinuthyrning. Ramirent hjälper sina kunder att öka så väl säkerheten som effektiviteten ute på arbetsplatserna. Det gör företaget genom att leverera de bästa maskin- och säkerhetslösningarna med en oslagbar service och kunskap. Kundcenter finns över hela landet, från Kiruna i norr till Trelleborg i söder. Ramirentgruppen har verksamhet i nio länder och tillhör sedan 2019 Loxamkoncernen som är ett av Europas ledande företag inom maskinuthyrningsbranschen och världens fjärde största maskinuthyrningsbolag. Besök oss på www.ramirent.se Ramirent A Loxam Company - Din lokala maskinuthyrare

14 mars 2025
Sista ansökan:
30 april 2025
Maskinuthyrare
Derome AB
Uthyrare

Derome är ett familjeföretag som utvecklas tillsammans med kunder och medarbetare. Våra kärnvärden långsiktighet, enkelhet, drivkraft och ansvarstagande genomsyrar vår verksamhet. Idag är vi cirka 2 500 medarbetare och beräknar omsätta runt 10 miljarder kronor. Inom Derome jobbar vi för att varje medarbetare ska trivas och vilja stanna länge. Vi gör det genom att värdesätta ett hälsosamt arbetsliv med ett öppet, positivt och inkluderande arbetsklimat. Men också genom kompetensutveckling och ett nära, engagerande ledarskap. Vi vill helt enkelt att du som jobbar här ska ha det bra och känna stolthet att vara en del av företaget. Hos Derome Maskinuthyrning drivs vi av att förenkla och förbättra byggprocesser och vårt mål är att erbjuda innovativa och hållbara lösningar inom maskinuthyrning. Våra medarbetare är hjärtat i vår framgång, och vi arbetar tillsammans för att skapa en arbetsplats med engagemang, samarbete och respekt för varandra. Vi tror på mångfald och att olikheter gör oss starkare – därför söker vi nu dig som vill bidra till vår gemensamma resa.  Arbetsuppgifter Rollen som maskinuthyrare är otroligt viktig för oss då du kommer att vara ett av våra ansikten utåt för verksamheten. Rollen innefattar bland annat följande arbetsuppgifter: - Dagliga möten med kund vilket innefattar relationsskapande och servicebemötande - Proaktivt säljarbete mot kund - Hantering av vårt uthyrningssortiment - Rådgivning i val av produkt Kvalifikationer Vi vet att erfarenhet kan se olika ut, och det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och en vilja att växa tillsammans med oss. Vi tror att du är social, serviceminded och intresserad av människor. För att lyckas i rollen som uthyrare tror vi att du är duktig på att skapa goda relationer såväl med kunder som med kollegor. Du fokuserar på kundens behov och visar intresse och förståelse för andra. Du bör också vara strukturerad och ha en god administrativ förmåga. Som person är du driven, nyfiken och vill bidra till att utveckla både dig själv och vår verksamhet. Vi upplever det meriterande om du har erfarenhet från uthyrningsverksamhet, byggbranschen eller kundserviceyrket. Vi välkomnar sökande med olika bakgrunder och erfarenheter – tillsammans bygger vi en arbetsplats där alla kan trivas och utvecklas!  Passar tjänsten ovan in på dig? Tveka då inte, ansök redan idag då vi tillämpar löpande tillsättning. Övrig information Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och ser gärna en spridning i ålder och etnisk/kulturell bakgrund hos våra medarbetare. Vid nyanställning genomför vi referenstagning, alkohol- och drogtest samt bakgrundskontroll. Detta är vårt sätt att ta ansvar för att en hög kvalité hålls såväl i rekryteringsprocessen som vårt arbetsmiljöarbete. Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Om oss Derome är mer än bara virke och skruv. Vi förenklar vardagen för våra yrkeskunder och i våra bygg- och industrivaruanläggningar samt på våra maskinuthyrningsdepåer i västra och södra Sverige jobbar vi nära våra kunder. Hos oss ingår du i ett team som brinner för att utmana – tillsammans hittar vi de bästa lösningarna för yrkesproffs. Läs mer på

14 mars 2025
Sista ansökan:
13 april 2025
Uthyrning av golvslipar och e-handel

Vi söker dig som trivs med kundkontakt och butiksälj. Du har datorvana och B-körkort. Du gillar att lära dig nya saker och kan ta egna initiativ. Du är händig och ansvarstagande. Arbetsuppgifterna på Stureby Maskiner består till stor del av att hyra ut golvslipmaskiner och sälja ytbehandlingar, men även packa ordrar och ta hand om webbutiken. Detta är en heltidstjänst. Vilka är vi då? Stureby Maskiner är ett litet företag som funnits i över 30 år. Vi hyr ut verktyg och maskiner, mestadels till privatpersoner. Framför allt golvslipmaskiner men också minigrävare och annat. Vi har en hel del kringförsäljning, tex. ytbehandling och oljor för dom som ska slipa sina trägolv, så mycket tid går att guida kunder rätt. Stureby Maskiner bedriver även försäljning online och detta är en riktigt spännande del av oss som bara växer just nu. Senaste åren har vi satsat mer på privatpersoner som gillar den personliga kontakten vi erbjuder. Vi vill kunna ge dom den rådgivning som krävs för att kunden ska lyckas med sitt projekt. Vi satsar stort på vår hemsida och e-handel som även driver in uthyrningskunder tack vare vår fina SEO. Vi växer just nu och ser med spänning på framtiden.

13 mars 2025
Sista ansökan:
14 april 2025
Projektledare till Broods Group

Om oss Broods jobbar med samhällsutveckling såsom stadsutveckling, energilösningar och vatten. Vi brinner för att utveckla stadsdelar och fastigheter med långsiktigt värde och arbetar nära både hyresgäster och samarbetspartners för att skapa levande och hållbara miljöer. Vi skapar unika platser där människor och företag kan trivas och växa. Ett av våra mest framstående projekt är Nya Hovås – en dynamisk blandstad i Göteborg där stad möter natur. Om rollen Vi söker en driven och engagerad projektledare som vill vara med och utveckla framtidens fastigheter och kommersiella miljöer. Rollen är bred och varierad, där du arbetar med allt från uthyrning av lokaler till projektutveckling. Du kommer att ansvara för att driva projekt från idé till genomförande, hålla i dialogen med hyresgäster, och säkerställa att våra fastigheter håller hög kvalitet. I vårt mindre handplockade team, har vi stort engagemang, tar stort ansvar och jobbar nära varandra. Vi tror därför att du trivs i en miljö där du får ta stafettpinnen och driva processer framåt med både struktur och kreativitet. Dina arbetsuppgifter Ansvara för uthyrning av kontor och lokaler, från marknadsföring till förhandling av hyresavtal. Driva projekt, från idéstadiet till färdig fastighet eller lokal. Arbeta nära hyresgäster och samarbetspartners för att skapa attraktiva och funktionella miljöer. Leda och samordna projekt där olika intressenter är involverade, såsom arkitekter, entreprenörer och myndigheter. Identifiera affärsmöjligheter och bidra till utvecklingen av våra fastigheter och stadsdelar. Vem är du? Du är en naturlig projektledare som tar initiativ och gillar att driva saker framåt. Du har erfarenhet av uthyrning, fastighetsutveckling eller projektledning inom fastighetsbranschen. Du är affärsmässig och duktig på att bygga relationer med hyresgäster och samarbetspartners. Du trivs i en miljö där du får ta stort ansvar och arbeta självständigt. Du är lösningsorienterad och har förmågan att hantera flera projekt samtidigt. I den här rekrytering samarbetar Broods Group med M-R Partner och har du frågor eller funderingar gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta Marc Magnusson på 0707-972718 alt [email protected] Vi intervjuar löpande så tveka inte på att höra av dig!

12 mars 2025
Sista ansökan:
11 april 2025