Maskinuthyrare med stort säljfokus i Malmö

Maskinuthyrare med stort säljfokus Vi vill vara branschens mest omtyckta arbetsgivare. Inte den största – men bäst när det gäller. Därför investerar vi i våra medarbetare och satsar hållbart för framtiden. Hos oss får du korta beslutsvägar och ett team som samarbetar för att ge bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige rätt maskin på rätt plats. Låter det intressant? Arento är ett helsvenskt bolag som ingår i Sveviakoncernen. Vi förser bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige med fordon, anläggnings- och byggmaskiner. Vi har kundcenter från Luleå i norr till Malmö i söder. Nu söker vi en uthyrare med stort säljfokus till Malmö! Som uthyrare hos oss är ditt uppdrag att hyra ut fordon, maskiner och utrustning till främst bygg- och anläggningsbranschen. Du kommer att spela en central roll i Arentos tillväxt och framgång i Malmö med omnejd. Ditt ansvarsområde inkluderar: Proaktivt kontakta potentiella kunder och etablerade kundrelationer för att öka uthyrningen av våra produkter och tjänster. Förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom bygg- och anläggningsbranschen. Ge teknisk support och rådgivning till kunder angående våra maskiner. Följa upp kundförfrågningar och offerter. Genomföra försäljnings- och marknadsaktiviteter. Samarbeta nära med teamet i Malmö för att säkerställa kundnöjdhet genom en engagerad och samarbetsvillig inställning. För att trivas i denna roll tror vi att du är en driven, självgående och resultatfokuserad person. Om du har erfarenhet från byggbranschen är det meriterande då det kommer hjälpa dig att förstå kundernas behov. Din förmåga att kommunicera är stark och du trivs med att bygga relationer. För att enkelt ta dig ut till kunderna har du självklart B-körkort. Har du erfarenhet från sälj och nykundsbearbetning är det ett stort plus, men vi är också öppna för talanger som brinner för maskiner och teknik och vill utvecklas inom sälj. Då tjänsten innefattar administrativa arbetsuppgifter behöver du ha god datorvana och behärska svenska i tal och skrift. För oss är det självklart att du är en positiv person som gillar att arbeta självständigt Vad vi erbjuder: Ett utvecklande och stimulerande arbete med variation och stort eget ansvar. Arento är ett bolag i en expansiv fas med ett tydligt mål och med en ledning som ständigt strävar framåt i positiv anda. Hos oss blir du snabbt en i gänget. Samarbete ligger i vårt DNA och vi drar prestigelöst nytta av varandras styrkor. Arentos medarbetare trivs och stannar kvar – länge. Med stor kunskap om säkerhet, hantering, skötsel och underhåll finns här alltid någon att fråga. Vi vill vara en arbetsplats för alla. Det är tillsammans vi skapar framgång! Varje kundcenter driver egna frågor och med våra korta beslutsvägar är det lätt att göra sin röst hörd. Vad tänker du nu?Om du uppfyller önskemålet med erfarenhet inom byggbranschen och kraven med körkort och samt datorvana och är redo att ta nästa steg i din karriär som uthyrare med stort säljfokus och vill vara en del av vårt team med fokus på att öka vår kundkrets så ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning med start efter överenskommelse. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Den här processen omfattas av tester och vi använder oss av MAP (personlighetstest) och Matrigma (arbetspsykologiskt test). Sista dag för ansökan är den 14 maj - urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Intervjuer kommer att genomföras under vecka 21. Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta kundcenterchef Peter Svensson 0470-75 56 02. Fackliga företrädare når du via Svevias växel 08-404 10 00. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.

12 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Uthyrare till Nyköping och Norrköping

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Nyköpingomfattas idagav ca 600 lägenheter belägna Brandkärr, Isaksdal och Stenkulla. Teamet består av 7 personer med olika roller såsom områdeschef, förvaltare, uthyrare, fastighetstekniker och miljövärd. I den här rollen kommer du tillhöra vårt team i Nyköping och rapportera till vår områdeschef i Nyköping. Vid behov kommer du ävenstötta vårtfastighetsbestånd i Norrköping bestående av 2338 lägenheter belägna i Norrköpings centrum, Hageby, Marielund och Atrium i Navestad. Om tjänsten Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål Boka in och genomföra visningar Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer Din profil Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. B-körkort och tillgång till egen bil Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Nyköping och Norrköping Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Dino Fikicpå mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Maskinuthyrare med stort säljfokus

Maskinuthyrare med stort säljfokus Vi vill vara branschens mest omtyckta arbetsgivare. Inte den största – men bäst när det gäller. Därför investerar vi i våra medarbetare och satsar hållbart för framtiden. Hos oss får du korta beslutsvägar och ett team som samarbetar för att ge bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige rätt maskin på rätt plats. Låter det intressant? Arento är ett helsvenskt bolag som ingår i Sveviakoncernen. Vi förser bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige med fordon, anläggnings- och byggmaskiner. Vi har kundcenter från Luleå i norr till Malmö i söder. Nu söker vi en uthyrare med stort säljfokus till Örebro! Som uthyrare hos oss är ditt uppdrag att hyra ut fordon, maskiner och utrustning till främst bygg- och anläggningsbranschen. Du kommer att spela en central roll i Arentos tillväxt och framgång i Örebro med omnejd. Ditt ansvarsområde inkluderar: Proaktivt kontakta potentiella kunder och etablerade kundrelationer för att öka uthyrningen av våra produkter och tjänster. Förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom bygg- och anläggningsbranschen. Ge teknisk support och rådgivning till kunder angående våra maskiner. Följa upp kundförfrågningar och offerter. Genomföra försäljnings- och marknadsaktiviteter. Samarbeta nära med teamet i Örebro och Västerås för att säkerställa kundnöjdhet genom en engagerad och samarbetsvillig inställning. För att trivas i denna roll tror vi att du är en driven, självgående och resultatfokuserad person. Om du har erfarenhet från byggbranschen är det meriterande då det kommer hjälpa dig att förstå kundernas behov. Din förmåga att kommunicera är stark och du trivs med att bygga relationer. För att enkelt ta dig ut till kunderna har du självklart B-körkort. Har du erfarenhet från sälj och nykundsbearbetning är det ett stort plus, men vi är också öppna för talanger som brinner för maskiner och teknik och vill utvecklas inom sälj. Då tjänsten innefattar administrativa arbetsuppgifter behöver du ha god datorvana och behärska svenska i tal och skrift. För oss är det självklart att du är en positiv person som gillar att arbeta självständigt Vad vi erbjuder: Ett utvecklande och stimulerande arbete med variation och stort eget ansvar. Arento är ett bolag i en expansiv fas med ett tydligt mål och med en ledning som ständigt strävar framåt i positiv anda. Hos oss blir du snabbt en i gänget. Samarbete ligger i vårt DNA och vi drar prestigelöst nytta av varandras styrkor. Arentos medarbetare trivs och stannar kvar – länge. Med stor kunskap om säkerhet, hantering, skötsel och underhåll finns här alltid någon att fråga. Vi vill vara en arbetsplats för alla. Det är tillsammans vi skapar framgång! Varje kundcenter driver egna frågor och med våra korta beslutsvägar är det lätt att göra sin röst hörd. Vad tänker du nu?Om du uppfyller önskemålet med erfarenhet inom byggbranschen och kraven med körkort, god datorvana och är redo att ta nästa steg i din karriär som uthyrare med stort säljfokus och vill vara en del av vårt team med fokus på att öka vår kundkrets så ser vi fram emot din ansökan! Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning med start efter överenskommelse. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Den här processen omfattas av tester och vi använder oss av MAP (personlighetstest) och Matrigma (arbetspsykologiskt test). Sista dag för ansökan är den 13 maj - urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta kundcenterchef Joachim Åkerström 019-16 50 02. Fackliga företrädare når du via Svevias växel 08-404 10 00. Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.

11 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Uthyrare till Heimstaden i Ystad

Nu söker vi för kunds räkning en vikarie för uthyrning av bostäder till Heimstaden med placering i Ystad. Är du intresserad av kundkontakt och att hjälpa andra att hitta sitt nya boende? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval. OM TJÄNSTEN Just nu söker vi efter en uthyrare för ett uppdrag med start omgående till och med sista augusti. Vi ser att du är en positiv och självgående person som trivs bra i en varierande vardag med högt tempo. I arbetet ingår många personliga kontakter med Heimstadens hyresgäster där du är ansvarig för köhantering, upprättande av hyresavtal, nyckelhantering, dokumentation samt övrigt förekommande administration. Det kan även bli aktuellt att boka och genomföra visningar av lägenheter. Du kommer att arbeta självständigt, men i nära kontakt med såväl teamkollegor som fastighetsskötare. Det är viktigt att du har en god vana av att samarbeta med andra och har en god förmåga att arbeta strukturerat. Vi ser även att du har en god social kompetens och är lyhörd för att kunna bemöta hyresgäster på bästa sätt. Som person brinner du för service, sälj och kundkontakt samtidigt som du är en skicklig administratör. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ansvar för köhantering * Upprättande av hyresavtal * Nyckelhantering * Dokumentation och andra vanligt förekommande administrativa uppgifter * Boka och genomföra visningar av bostäder VI SÖKER DIG SOM - Har en god systemvana - Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska för att kunna kommunicera med Heimstadens alla hyresgäster - Har god erfarenhet av service och en god förmåga att kommunicera och erbjuda god service till både kunder och kollegor - Har B körkort - Har en god vana av att arbeta i MS Office Det är meriterande om du har - Har erfarenhet från liknande roll som uthyrare/ mäklare tidigare Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Orädd - Prestigelös - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET För att läsa mer om Heimstaden, klicka här!

10 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Uthyrare till Neobo Fastigheter i Helsingborg

Vill du ta nästa steg i karriären och utvecklas i en spännande roll som uthyrare? Vi söker dig som vill vara med och skapa de bästa förutsättningar genom uthyrning av bostäder i världsklass! Neobo är ett nystartat företag bestående av ett erfaret team med lång erfarenhet av värdeskapande förvaltning. För oss är det viktigt att medarbetarna trivs på jobbet, vill du vara med på vår resa framåt? Välkommen med din ansökan redan idag! Neobo är ett svenskt fastighetsbolag som långsiktigt förvaltar och förädlar hyresfastigheter på flera orter i Sverige. Fastighetsportföljen utgörs av bostäder belägna i flertalet tillväxtkommuner inom Sverige. Fastighetsbeståndet består av 8 400 lägenheter fördelat över 267 fastigheter i Sverige. Bolaget ska vara en långsiktig och trygg hyresvärd för människor i Sverige och aktivt arbeta med hållbarhet för att bidra till en god samhällsutveckling. För mer information besök vår hemsida www.neobo.se Ditt uppdrag I rollen som uthyrare hanterar du allt från kontraktsskrivning till inflyttningar, allt från vårt välplacerade kontor i Helsingborg. Dina arbetsdagar kommer att fyllas med meningsfulla uppgifter som att skapa positiva hyresgästrelationer, säkerställa smidiga inflyttningar och underhålla viktiga kontakter. Resor förekommer i tjänsten mellan Staffanstorp och Malmö.   Organisera och leda lägenhetsvisningar Sköta kontraktsskrivning Hantera nycklar för in- och utflytt Hantera uppsägningar med omsorg Utföra besiktningar av lägenheter Underhålla kontakt med både befintliga och potentiella nya hyresgäster Sköta kommunikationen med leverantörer Hantera förvaltningsrelaterad administration   Vem söker vi? För att lyckas och trivas som uthyrare hos oss är det viktigt att du är nyfiken, positiv och initiativrik, med en stark förmåga att knyta kontakter. Du bör ha utmärkt social kompetens och vara van vid att interagera med människor från olika bakgrunder. Du har passion för administration samt fastigheter och strävar efter att ha kontroll över de IT system som används. Du är noggrann och lägger stor vikt vid uppsatta rutiner och registervård. Vi önskar även att du följande kvalifikationer och erfarenheter Gymnasieutbildning Minst 3 års erfarenhet av bostadsuthyrning God vana av att arbeta i Vitec Goda kunskaper inom IT Officepaketet God svenska och engelska i såväl tal som skrift B-körkort Kontaktuppgifter och ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Isaksson Rekrytering Bemanning AB. Välkommen att kontakta ansvarig senior rekryteringskonsult Ira Isaksson på tel. 070-485 75 59 för mer information om tjänsten. Vi arbetar med löpande urval. Kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag och annonsörer undanbes. Varmt välkommen med din ansökan till oss!

8 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Uthyrare till snabbväxande fastighetsbolag i Göteborg

Vi söker efter en engagerad och driven uthyrare till ett konsultuppdrag i Göteborg. Uppdraget är på heltid och planeras vara i en tidsperiod om 3-6 månader med möjlighet till förlängning. Vår kund är ett framstående fastighetsbolag med stark tillväxt och gott rykte. Om du har ett passionerat intresse för fastighetsbranschen och vill arbeta med uthyrning ser vi fram emot din ansökan! Vad kan vi erbjuda dig? Vi som bolag arbetar över hela landet med både rekrytering och uthyrning av personal i Sveriges ledande företag inom fastighet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd hos oss kan vi erbjuda dig omväxlande och spännande arbetsplatser hos Sveriges ledande företag inom fastighet. Du omfattas av kollektivavtalets anställningsavtal gällande lön, semester, försäkring och pension. För oss är det viktigt att du känner av vår närvaro och stöd under din anställning. På Isaksson brinner vi även för våra medarbetares välmående och vi är ett företag som styrs av våra ledord: Glädje, Engagemang, Kvalitet och Framåtanda.  Ditt uppdrag som uthyrare Som uthyrare ansvarar du för uthyrningen av lägenheter i ditt förvaltningsområde. Du kommer att arbeta tillsammans med förvaltaren på orten. Din uppgift är att ta hand om uppsägningar, utföra lägenhetsvisningar, ansvara för avtalsskrivning med nya hyresgäster samt att genomföra besiktningar av lägenheter. Du kommer också att arbeta med och genomföra marknadsföringsevent i ditt förvaltningsområde. Du kommer att arbeta både på kontoret och ute på fastigheterna. Eftersom en del visningar och event sker efter dagtid kan det förekomma arbete på kvällar och/eller helger.  Vem söker vi för tjänsten?  Vi söker dig som har tidigare arbetat med försäljning och kundkontakt. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper då ett betydande säljfokus är viktigt, med målet att alltid erbjuda en utmärkt kundupplevelse och att ha nöjda kunder. Du får gärna tidigare arbetat i en liknande roll på ett affärsdrivet fastighetsbolag. Du behöver ha ett B-körkort och utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, både i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha starka administrativa färdigheter med fokus på ordning och reda. Kontaktuppgifter och ansökan Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson på 070-485 75 59 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan via vår hemsida redan idag då vi intervjuar kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan! Isaksson Rekrytering Bemanning arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

8 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Kajak uthyrning

As a Kayak dock/Tour & Rental Coordinator for Stockholm Adventures you can spend your summer working outside on our dock as part of a fun team and meeting interesting and lovely people from all over the world. What a fantastic way to spend your summer! Job Description: To oversee and coordinate the day’s activities that includes tours, courses and rentals of both kayaks and SUPs on the dock and be a source of help and support to our guides/Instructors and our guests. Kayak dock duties include – Welcoming guests and checking them in for the tours/rentals they have booked. Communicating with the guests and the guides so that tours/courses get off to a smooth start. Answering enquiries and cross sell our other activity’s, making tour or rental bookings and helping guests. Prepare/carry the kayak equipment and instruct the guests about how to paddle. Making sure that all our equipment is well maintained and functioned and clean. Other duties include – keep dock tidy and pleasant environment for all who use it. Who we are looking for: · You should be an outgoing and friendly person who enjoys working as part of a team and delivering excellent customer service. It would be beneficial if you have experience working in the tourism industry. · If you know and love kayaking and SUP that’s a plus if not, we will teach you the basic of how rent out our equipment. · We think this position fits people from 17 years and up. · The job is done outside on our dock on Kungsholmen. · It requires some heavy high lifts of our kayaks/SUPs. · You should be able to communicate in Swedish and English with additional languages being desirable. · You should be well organized, punctual, perform well under pressure and act under your own initiative. · You should currently live in Stockholm · You should be able to work weekdays and weekends throughout the summer season mid-May – September, with extra commitment needed through peak season June, July, August. If this sounds like you, please email your CV and a cover letter detailing your motivation to be a part of our team, to [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Uthyrare till HLL Hyreslandslaget Danvikstull

HLL Hyreslandslaget söker uthyrare till Danvikstull På HLL har vi alltid människan i fokus, oavsett vilken roll du har kommer relationen med varandra och med våra kunder alltid först. Vi tar hjälp av varandra och låter våra unika erfarenheter och kunskap bidra till helheten. Om företaget Hos HLL Hyreslandslaget får du arbeta i ett av Sveriges ledande maskinuthyrningsbolag, som förser den svenska bygg och anläggningsbranschen med maskiner. Sedan starten 2011 har vi idag 27 depåer runt om i landet, varav 17 finns i Stockholmstrakten. Vi hyr ut bygg- och anläggningsmaskiner samt liftar, bodar och vagnar. Arbetsbeskrivning: Som uthyrare är du ansvarig för det dagliga, personliga mötet med kunderna och medverkar till att driva depån framåt. Du hanterar kundens order och löser kundens behov med en hög serviceförmåga för att säkerställa att kunden blir nöjd. Utöver personliga möten kommer du ha kontakt med kunden via dator och telefon, vilket kräver datorvana och god social förmåga. I arbetet kan du ibland behöva utföra enklare funktionskontroller på maskiner samt åka ut till kundens projekt för att hjälpa till på plats. Arbetet som uthyrare är brett och flexibelt vilket även innebär att du stöttar dina kollegor med alla de arbetsuppgifter som behövs göras på depån. Personliga egenskaper/ Kompetenskrav: Till denna roll söker vi dig som vill ha ett omväxlande arbete som kräver stor flexibilitet, samarbete, teamanda och möjlighet till påverkan. Du är lyhörd och social, bidrar med god stämning och ser relationsskapande som en naturlig del av kundkontakten. Du är noggrann och fokuserar på kvalitet och service. Du klarar av att hålla många bollar i luften, samtidigt som du har en god prioriteringsförmåga. Du sätter alltid laget före jaget - team player! Några av våra ledord inom HLL är; Klart att det går Lita på magkänslan Investera är växa Om dig: - Vi söker dig med 3 års erfarenhet som innesäljare, kundtjänst eller liknande roller - Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska tal och skrift - B-körkort Framförallt ser vi att du intresserad av teknik och tycker att det är roligt! Du vill alltid leverera maskiner av hög kvalitet. Om rollen: - Varierande arbetstider: måndag - fredag kl.06:00-15:00/07:00-16:00 - Provanställning 6 månader - Placering: Danvikstull Varför HLL Hyreslandslaget? För Hyreslandslaget är intresset för maskinerna och närheten till den dagliga verksamheten en självklarhet. HLL Hyreslandslaget arbetar med att utveckla människor och får dem växa individuellt och tillsammans. Vi brinner för att ta hand om vår personal och arbetsplatsen genomsyras av en stor gemenskap. De viktigaste vi har är våra medarbetare och maskiner! Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande, dock senast 2 april. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare, Viktoria Eriksson 076 - 119 90 29.

19 mars 2024
Sista ansökan:
5 september 2024
Uthyrare till Ronneby

KlaraBo är ett fastighetsbolag som förvärvar, uppför, äger och förvaltar attraktiva bostäder. Företaget grundades 2017 och agerar över hela landet. KlaraBo är en långsiktig fastighetsägare som tillsammans med 65 medarbetare förvaltar ca 6500 lägenheter i hela landet. KlaraBo är noterat på Nasdaq Stockholm. Vi söker nu vikarierande Uthyrare till vårt kontor i Ronneby! Vad innebär rollen? I tjänsten som Uthyrare kommer du att ansvara för uthyrningsprocessen, vilket innebär allt från annonsering och införsäljning till besiktning och kontraktsskrivning med hyresgäst. Du blir en del av ett team med ytterligare 5 medarbetare på vårt kontor i Ronneby. Du kommer att jobba i nära samarbete med Fastighetstekniker och Förvaltare. Vem är du? Du är en person som trivs med externa kontakter, eftersom arbetet innebär daglig interaktion med hyresgäster och leverantörer, både via email, telefon och besök. Du är en god kommunikatör och är serviceminded. Du är van vid högt tempo och har stor ansvarskänsla. Eftersom rollen omfattar en del administration är du dessutom strukturerad, ordningsam och har goda systemkunskaper. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande roll, eller utbildning i avtalshantering eller hyresjuridik. Tjänsten är ett vikariat på 50% under perioden 3/6 2024 till och med 16/8 2024. Låter det intressant? För mer information, vänligen kontakta Områdeschef Syd – Evert Rydell på [email protected]. Välkommen att skicka din ansökan till [email protected] senast 30/5 2024. Vi genomför löpande intervjuer och tjänsterna kan komma att tillsättas tidigare. Vi ser fram emot din intresseanmälan!

15 mars 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Tältmontör i Båstad

Är du den som alltid sätter guldkant på tillställningar? Är du redo att kasta in dig i festvärlden och vara hjärnan bakom de coolaste evenemangen? Letar du efter ett sommarjobb eller vill du ha en ny utmaning? Vi letar nu efter en chaufför/tältbyggare på vårt bolag som specialiserar sig på uthyrning av festartiklar till evenemang och som brinner för att göra varje evenemang unikt och oförglömligt! Som chaufför/tältbyggare kommer du att spela en central roll i att säkerställa smidiga och framgångsrika evenemang genom att utföra våra verksamhetsprocesser. Tjänsten innebär en dynamisk arbetsbelastning och du kommer utöver transporter och montering även assistera, hjälp och underlätta för vår verksamhetsansvariga genom högsäsongen. Tjänsten tillsätts från 1 juni fram till den siste augusti med chans på förläggning. Krav: · B-körkort · Förståelse för svenska i tal och skrift Arbetsuppgifter: · Transport och montering: Utföra transporter av festartiklar till evenemangsplatser · Montering: Ansvara för montering på plats. · Assistering: Assistera verksamhetsansvarig gällande diverse uppgifter. Kvalifikationer: · Organisationsförmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt · God fysisk form för att klara av transport och montering av produkter. Bonuspoäng · Om du har koll på hur man kryddar till en fest med några galna idéer. Vi erbjuder en spännande och varierande arbetsmiljö där du får möjligheten att vara en nyckelperson för vår verksamhet. Om du tror att du har rätt kvalifikationer och entusiasm för att ta oss till nya höjder, ser vi fram emot att få din ansökan. Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected]. Fest & Is Sverige AB.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024