Webbdesigner

Sök bland 22 lediga jobb som Webbdesigner och börja ditt nya yrkesliv idag!

Webbutvecklare - Sitevision

För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/webbutvecklare-sitevision-1. Vi ser fram emot din ansökan!

19 juli 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Webbdesigner Homeroom, Ellos Group

Ellos Group är en av Nordens ledande e-handelsgrupper med e-handelsplatserna Ellos, Jotex och Homeroom samt betalvarumärket Elpy. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva och hållbara erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Med innovation, kreativitet och hållbarhet söker vi ständigt nya vägar i stort och smått. Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder och på utvalda marknader i Europa. Ellos Group har ca 550 medarbetare och omsätter runt 3,4 miljarder SEK. https://eur03.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.ellosgroup.se%2F&data=05%7C01%7C%7C75dbb43e6d0642160ab708da43ad11dd%7C805ac62a0d8e455d90b15eb5c04a72d0%7C1%7C0%7C637896707890999722%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=V3QXUDT%2B30ROV99RtcRbxa2S4PdUaBsEr%2FHxU0xKhoI%3D&reserved=0 Vi söker en Webbdesigner som vill vara med på vår resa för att befästa och stärka Homeroom som varumärke. Du är en del av vårt marknadsteam och ansvarar för att skapa upp kampanjer, övrigt sitematerial, nyhetsbrev och annonser. Vi ser gärna att du är en person som tycker om att producera i större volymer, klarar av högt arbetstempo och har en strukturerad personlighet.   Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta fram skisser och förverkligare dessa på vår sajt i linje med varumärkets kommunikationsstrategi och vision - Ansvara för realisering av kampanjer på sajt, övriga interna kanaler såväl som externa - Arbeta för ett starkt kommersiellt och konverterande arbete - Säkerställa att vår sajt är korrekt uppdaterad i rätt tid   Vi söker dig som har: - Eftergymnasial utbildning inom webbdesign - Några års erfarenhet av likvärdigt arbete - Har god kunskap i Photoshop, Illustrator, Adobe XD , Amplience (eller liknande programvara) samt god kunskap inom digital produktion och webdesign (HTML och CSS). - Är van vid att arbeta med ”mobile first” - Erfarenhet och förståelse för digital handel - Erfarenhet att jobba med annonsering för såväl sociala medier som display - God samarbetsförmåga   Du skall ha förmåga att realiserade skiss till verklighet till våra samtliga kanaler. I arbetet ingår allt från idé till att ansvara för produktion och leverans av material i tid. Du har vidare en stark känsla för kommunikation i allmänhet och för grafisk utformning i synnerhet. Du förstår vikten av det kommersiella budskapet och den grafiska utformningens betydelse för att lyfta fram kommunikation, bilder och content på ett säljande och konverteringshöjdande sätt. Du är intresserad av våra produkter och drivs av resultat och affärsmannaskap. Du designar inbjudande nyhetsbrev, tar fram effektiva banners och producerar content till våra sociala kanaler. Du spelar även en avgörande roll i den ständigt pågående utvecklingen av vår webbsida. Rollen innefattar också att arbeta med textinnehållet i vår kommunikation och att sätta ord/fraser på kommunikation & kampanjer.   Vem är du? Vi ser gärna att du är en person som lägger vikt på noggrannhet och drivs av att arbeta organiserat och effektivt. Som person har du ett positivt driv, är handlingskraftig, samarbetsvillig och självgående och arbetar systematiskt, van vid ett högt tempo. Du är noggrann, ansvarstagande och lämnar ifrån dig kvalitetssäkrat material i tid. Via aktiv omvärldsbevakning är du uppdaterad på vad som sker i branschen och samhället i stort. Att du trivs med att arbeta i team för att nå effektivitet och resultat ser vi som självklarhet. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående.   Vilka är vi? Homeroom erbjuder ett brett sortiment av möbler och heminredning online på den nordiska marknaden till konkurrenskraftiga priser. Vi är ett team som arbetar tätt tillsammans med laganda, nyfikenhet, ödmjukhet och entreprenörskap som ledord. Just nu är vi inne i en spännande fas och letar efter ytterligare en stjärna till teamet. Homeroom är en del av Ellos Group och delar lokaler med koncernkollegorna Ellos, Jotex och Elpy i Viared utanför Borås. Här finns goda pendlingsmöjligheter till både Borås och Göteborg.   Praktiska detaljer Har du frågor? Kontakta gärna Mikaela Berntson via mail: [email protected] Läs mer om företaget på www.homeroom.se och ansök via www.ellosgroup.com/jobb senast den 31 juli. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. ''''''''''''''''' Ellos Group som arbetsgivare Inom Ellos Group arbetar efter våra tre värderingar; Ödmjuka vinnare, Entreprenörskap och Glädje. Våra värderingar används som stöd för oss i stort och smått, till exempel vägledande i beslutsfattande, i det dagliga ledarskapet samt som ledord i förändring. Hos oss sitter entreprenörskapet i väggarna och driver oss att ständigt utmana vår vardag och våra tankesätt. Vi är stolta över våra framgångar men ödmjuka inför att fortsätta vinna och behålla våra kunders förtroende. Att sprida glädje är en stor del av vår framgång, vi drivs av att skapa glädje till våra kunder samtidigt som vi har roligt med kollegorna på vägen. Som en del av Ellos Group ges du möjlighet att tänka innovativt och våga utmana inarbetade processer och rutiner, samtidigt som bolagets historia ger trygghet och stabilitet. Ellos Group värdesätter friskvård och som anställd har du möjlighet att delta i flertalet olika aktiviteter inom ramen för vårt friskvårdskoncept Ellos Group Movement. I kontorsbyggnaden finns även ett gym samt möjlighet till att boka massage. Du får också tillgång till personalrabatter samt en del övriga förmåner.

17 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Nu söker vi en UI/UX Designer till vårt team

Nu förstärker vi vårt team med en UI/UX Designer! Är du en kreativ och driven designer som vill arbeta i ett välmående och växande företag? Då är detta jobbet för dig! Häng med på vår fortsatta tillväxtresa! Din rollSom vår nya UI/UX Designer kommer du att spela en central roll i att förbättra användarupplevelsen för Miljonbemannings kunder och kandidater. Du är en nyckelspelare i ett litet men växande team där ditt arbete har direkt påverkan på företagets framtid och utveckling. Vi ser detta som en unik möjlighet för dig som: Vill skapa och designa användargränssnitt som är både estetiskt tilltalande och användarvänliga. Trivs i en roll där du har stort utrymme för eget inflytande och korta beslutsvägar. Ser potentialen i att på sikt leda och utveckla vårt designteam i vår fortsatta tillväxtresa. Rollen kan sammanfattas i följande arbetsuppgifter: Skapa och designa användargränssnitt som förbättrar användarupplevelsen. Utveckla wireframes, mockups och prototyper för nya och befintliga gränssnitt. Samordna med kollegor och intressenter för att säkerställa att designen uppfyller projektets mål. Bidra till innovation och tillföra nya perspektiv till vår användarupplevelse. Vem är du? Vi söker en passionerad och erfaren UI/UX Designer med minst 1-2 års relevant erfarenhet och en imponerande portfölj som tydligt visar din förmåga att skapa användarvänliga gränssnitt. Vi tror att du är självgående, proaktiv och trivs när du ges stor frihet och ansvar. Ditt tekniska kunnande bör vara omfattande med solid erfarenhet av att arbeta med designverktyg som Figma. Kunskap om Frontend Markup Languages är ett plus. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som nyckelspelare i vårt team värderar du samarbete och tror starkt på värdet av kunskapsutbyte för att tillsammans uppnå våra gemensamma mål. Din förmåga att effektivt kommunicera på svenska såväl som engelska är avgörande för vår gemensamma framgång. Extra språkkunskaper är välkomna och ses som en fördel. ÖvrigtTjänsten är en heltidsanställning med placering i Stockholm. Arbetstiden är förlagd till vardagar med möjlighet till distansarbete. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida där du laddar upp din ansökan. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vid eventuella frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

9 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Grafisk designer till NeH Svenska AB sökes!

Är du kreativt lagd och vill bli en del av ett av Nordens ledande profilföretag? NeH Svenska AB söker just nu en designer till deras kontor i Örebro. Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande.  Information om tjänsten NeH är en av Nordens ledande leverantörer av profilprodukter och varumärkesupplevelser som hjälper kunder att öka sin försäljning och stärka sitt varumärke. NeH har utvecklat totallösningar för samtliga produktområden för produktmedia och alla segment och tjänster kring detta, exempelvis profilprodukter, arbetskläder, merchandise, expomaterial samt LED-lösningar. Företag, förbund, evenemang och de flesta landslag förses av NeH med skräddarsydda sortiment. NeH arbetar både med nationella och internationella kunder och strävar hela tiden att förse dem med hållbara lösningar. Professionals Nord söker, för NeHs räkning, en designer som vill vara med på tillväxtresan och bli en del av det kreativa teamet i Örebro. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos NeH. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och NeHs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds • En kreativ roll med varierande arbetsuppgifter  • Möjlighet att arbeta i ett marknadsledande företag med välkända och etablerade kunder • Möjligheter till personlig utveckling och att påverka din egen karriär Arbetsuppgifter Som designer på NeH kommer du att tillhöra den kreativa avdelningen och ha nära samarbeten med bland annat kundansvariga och it-funktioner internt. Det är en självständig roll där du kommer få möjlighet att arbeta med både original- & designarbeten. Uppdragen är av varierande karaktär, allt från enskilda profilprodukter till större omprofileringar för stora kunder och kända varumärken. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Utformning av specialdesigns utifrån kundens önskemål • Färdigställa tryckfärdiga filer och befintliga ritningar • Framtagning av skisser och förslag som senare presenteras till kund i samarbete med kundansvarig Vi söker dig som Har en utbildning inom relevant område, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har ett intresse för merchandise och design, och besitter kunskap om aktuella trender inom området. Du är flytande i svenska i både tal och skrift. Vidare är det meriterande med erfarenheter inom design- & redigeringsprogrammen Adobe Illustrator och Adobe Photoshop. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos NeH. Du är en påhittig person som tycker om att arbeta kreativt utifrån önskemål och aktuella trender. Förutom detta har du rätt inställning för rollen och dina tilldelade arbetsuppgifter, som i sin tur kräver hög grad självständighet och nogrannhet. Dessutom är du samarbetsvillig, då tjänsten innebär kommunikation både internt och med externa kunder. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected] #NeH #AdobeIllustrator #Photoshop #Originalare #Grafiskdesign #Design

9 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
WordPress-webbutvecklare

Är du duktig på WordPress-programmering och brinner för webbdesign? Söker du en varierande tjänst där du kan få användning för dina färdigheter? Då kan detta vara rätt för dig. Mediakoncept är en liten och nischad mediabyrå i centrala Örebro. Vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas och söker just nu en erfaren och självgående webbutvecklare till vårt team. Om företaget Bolaget har varit verksamt sedan 2018 och har sedan dess hjälpt hundratals företag runt om Sverige att förbättra sin digitala närvaro. Vi arbetar med en bred portfölj av tjänster, inklusive digital marknadsföring som Google och sociala medier, webbutveckling, branding och fotografering. Sedan start har vi alltid prioriterat ett nära och personligt samarbete med våra kunder och fungerar som en förlängd arm eller en extern marknadsavdelning. Vårt arbetssätt präglas av att arbeta långsiktigt och på djupet bygga kunskap och förståelse kring våra kunders verksamhet. Det som gör oss unika är vår nisch. Vi vänder oss idag primärt till produktbolag och varumärken inom ett specifikt urval av branscher. Byrån har ett starkt affärsfokus och för oss är det väldigt centralt att hjälpa våra kunder att växa med hjälp av marknadsföring. Vi hjälper kunden att öka sina marknadsandelar och samtidigt bygga sitt varumärke. Många av våra kunder är expansiva bolag med produkter som de både vill och kan sälja mer av, samt att de finns på en marknad som de inte ännu till fullo tagit del av. Idag arbetar vi även med allt fler internationella bolag. Detta ger oss en stor potentiell marknad att växa in i och ger samtidigt byrån ett varierande, flerspråkigt och spännande kundunderlag. Om tjänsten Du blir en del av ett litet marknadsföringsteam bestående av både kollegor på plats såväl som olika underleverantörer. Tjänsten innebär att du kommer att ha ansvar både för ett antal av byråns kunder och för interna projekt. Du arbetar huvudsakligen självständigt men även i grupp. Arbetet ger dig stor frihet att skapa olika designkoncept och funktioner för våra kunder. Vi arbetar främst i WordPress, men arbete i andra system förekommer. Det innebär att du bör ha ett bra sinne för struktur och vana att arbeta med olika programmeringsspråk som HTML, CSS, PHP och Java. Med målet att skapa tillväxt och ökad funktionalitet för kunderna har du tillgång till flertalet olika resurser för att lyckas i rollen. Detta inkluderar designstöd, specialisthjälp från underleverantörer och AI-verktyg. Arbetet handlar till stor del om att bygga, vidareutveckla och uppdatera hemsidor, samt sekundärt även om att hjälpa till med marknadsföringsinsatser. Arbetet är tidvis mycket varierande med stor variation på projekt, stora som små. Tjänsten innebär att du har många bollar i luften samtidigt, vilket kräver en hög problemlösningsförmåga. Det är även viktigt att du drivs av att se dina insatser göra en märkbar skillnad för kunderna. Arbetsuppgifter Som WordPress-webbutvecklare kommer din huvuduppgift vara att designa och vidareutveckla hemsidor. I övrigt kommer dina viktigaste ansvarsområden att vara följande: Skapa speciallösningar utifrån våra kunders önskemål Designa grafiskt innehåll i Photoshop Sökmotoroptimera hemsidor och inlägg Göra research och läsa på om kundernas produkter och branscher Kontakt med kunder kring ovanstående Arbete med företagets egen hemsida och marknadsföring Vem vi söker Vi söker dig som anser att du enkelt kan forma webbmiljön utifrån din vilja, och som samtidigt är van vid att testa dig fram för att hitta lösningar. Utöver erfarenhet är envishet en viktig egenskap för att lyckas i rollen. Du anser att du är snabbtänkt och du gillar att lära dig nya saker. Med de olika programmeringsspråken som redskap kan du skapa snygga och välfungerande sajter. Du kanske jobbar med något liknande idag, men söker en mer stimulerande tjänst där du kan få påverka och skapa mer. Det är positivt om du har erfarenhet av att arbeta på en byrå sedan innan samt att du har arbetat som WordPress-webbutvecklare. Det är även meriterande om du har arbetat med webbplattformar, marknadsföring eller bilddesign sedan innan, då detta är en del av det dagliga arbetet i den här tjänsten. Som person är det viktigt att du kan ta egna initiativ med företagets mål i åtanke, samtidigt som du kan och vill jobba självständigt. Du är kreativ i grunden, lite av en problemlösare, och har ett öga för detaljer. Du har stor yrkesstolthet, vill leverera kvalitet och gillar att använda din förmåga för att få skapa något eget – från början till slut. Personliga egenskaper: Du är driven och har hög arbetsmoral Du är nyfiken och snabblärd Du har en förmåga att periodvis arbeta under press Du har en god förmåga att skapa och bibehålla relationer Du ser dig själv som en problemlösare Du är noggrann Dina erfarenheter och kompetenser 2-4 års arbetslivserfarenhet från WordPress-utveckling Erfarenhet av webbutveckling, marknadsföring eller motsvarande God kunskap inom HTML, CSS, PHP och JavaScript God kunskap inom WordPress, WooCommerce eller motsvarande Erfarenhet av sökmotoroptimering, Google Ads eller sociala medier-marknadsföring Kunskap inom Photoshop eller motsvarande Flytande svenska och engelska, både i tal som skrift. I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga en stor del av fokuset på dina personliga egenskaper såväl som på din utvecklingspotential. Följande är även meriterande Erfarenhet av Google Analytics och analys av trafik Erfarenhet av att arbeta med SEO-verktyg för analys av sökord. Erfarenhet av konverteringsspårning Vi erbjuder Hos oss har du en viktig roll i ett engagerat team. Som anställd på en mindre mediabyrå är delaktig i planering, kan påverka och få din röst hörd. Du kommer få mycket stöttning och vi är väldigt måna om din löpande utveckling, både i tjänsten och i övrigt. Detta innebär bland annat löpande utbildningar i olika programvaror samt generell kompetensutveckling. Du har stort eget ansvar för dina projekt och har möjlighet att jobba med insatser som gör stor skillnad för både svenska och internationella bolag. I denna tjänst får du möjligheten att använda din kreativa förmåga, vara lösningsorienterad och att tänka utanför boxen. Tjänsten börjar som en provanställning och kan gå över i en fast anställning. Som fast anställd har du: Avsättning till pensionsfond enligt ITP Försäkring Friskvårdsbidrag Betald semester

7 juli 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Frontend-utvecklare med erfarenhet av Electron.js

För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/frontend-utvecklare-med-erfarenhet-av-electronjs. Vi ser fram emot din ansökan!

5 juli 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Applikationskonsult till Syncify

Vi är stolta över att få hjälpa Syncify hitta sin nästa kollega inom applikationshantering och utveckling. Syncify är ett Göteborgsbaserat integrationsbolag vars vision är att skapa en digital revolution med en integration och att omvandla processer till flöden. Tack vare integrationslösningen förvandlas kundens administration till automation, och kunden får mer tid och energi till kärnverksamheten och att förbättras och växa som bolag. Nu har också du chansen att få bli en nyckelspelare i Syncifys fortsatta tillväxtresa framåt i rollen som applikationskonsult. Om du har några års erfarenhet som applikationskonsult, är driven och framåtlutad, så kan det vara dig vi söker! Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos Syncify i Mölnlycke. Arbetsuppgifter Syncify har förvandlat idén om företagsintegrationer till något enkelt, intuitivt och mäktigt. Genom att skapa smidiga anslutningar mellan affärs- och tjänstesystem, hjälper Syncify sina kunder att effektivisera sina arbetsflöden, minska manuella uppgifter och frigöra tid för mer värdeskapande aktiviteter. De erbjuder en enkel integrationslösning som automatiserar arbetsprocesser och främjar effektivitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar installation och konfiguration av integrationer enligt kundens krav och affärsprocesser. Du kommer att ge support till användare genom att svara på frågor och ge råd om bästa praxis samt utbilda kundens personal i systemet. Du kommer att samarbeta med kunder för att identifiera och dokumentera affärsbehov och krav, vilket kan innebära möten och workshops med nyckelanvändare för att skapa förståelse för kundens processer och hur systemet bäst kan stödja användarna. Vidare kommer du att utveckla anpassningar och integrationer för att uppfylla specifika affärsbehov, inklusive programmering eller konfigurering av mjukvara, lägga till nya funktioner och automatisera processer i nära samarbete med utvecklingsteamet. Du kommer också att genomföra systemtester för att säkerställa att konfigurationer och anpassningar fungerar som de ska och uppfyller kundens krav, samt identifiera och åtgärda eventuella fel eller problem innan systemet går live. Slutligen kommer du att hantera projekt relaterade till integrationer och anpassning, inklusive att planera tidsplaner, allokera resurser och kommunicera framsteg till alla intressenter. Din profil och kvalifikationen Vi söker dig som har erfarenhet av applikationshantering och erfarenhet av att hantera ERP-system samt god förståelse för ekonomiska processer och affärslogik. Du bör kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ, ha stark problemlösningsförmåga och analytiskt tänkande, samt god kommunikationsförmåga gentemot både teammedlemmar och kunder. Kunskap om automatisering av arbetsprocesser är meriterande.  Du bör ha:  - Cirka 3 års erfarenhet som applikationskonsult. - Tidigare erfarenhet och hantering av ERP-system. - Tidigare erfarenhet inom XML-format och API-miljöer.  - God kommunikativ förmåga.Utöver detta ser vi gärna att du har en bakgrund inom- eller intresse för ekonomifrågor. Vad vi erbjuder Syncify grundades 2016 med en vilja och övertygelse att befria företag från onödigt arbete. Som i alla bra berättelser fick vi kämpa för att lyckas övervinna onda krafter. I vårt fall manuella processer, bindningstider och höga konsultkostnader. Även om vi är stolta över vad vi åstadkommit har inte vi huvudrollen i den här historien. De riktiga hjältarna är alla företag och medarbetare som ständigt utvecklar och förbättrar samhället. Vi är snarare en osynlig mantel som erbjuder friheten att skapa något nytt. För vi vet att stordåd kan skapas när administrationstid förvandlas till fri tid. Vi finns till för att ge företag den kraften. Syncify erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett innovativt företag som driver utvecklingen inom företagsintegrationer. Du kommer att arbeta i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor och få möjligheter till professionell utveckling. Dessutom erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner. Syncify erbjuder också en hybrid arbetsplats som kombinerar flexibilitet och frihet under ansvar. Du blir en del av ett sammansvetsat team som regelbundet åker på gemensamma resor, vilket stärker vår laganda och gemenskap. Om du är intresserad av att vara med och skapa framtidens integrationslösningar, skicka din ansökan redan idag! Ta chansen att make it flow tillsammans med Syncify! Alicia Mattsson +46734159393 [email protected]

5 juli 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Dynamics 365 CE applikationsspecialist

Till vår kund Manta Marine Technologies söker vi en driven och erfaren Dynamics 365 applikationsspecialist för att stärka teamet. I denna roll kommer du att ansvara för integration och projektledning av företagets Dynamics 365-lösning. Du kommer att stödja slutanvändare, hantera anpassningar och tester, samt leda implementeringsprojekt. Tjänsten är en rekrytering så anställningen blir direkt hos Manta Marine Technologies. Arbetsuppgifter Support och utbildning: - Ge slutanvändarutbildning och löpande support för effektiv användning av Dynamics 365. - Vara den primära kontaktpersonen för frågor och problem. Integration och projektledning: - Ansvara för integration av olika system och lösningar. - Styrning och hantering av integrationsprojekt. Anpassning och konfiguration: - Anpassa, konfigurera och designa lösningar för att möta specifika affärsbehov. - Förvalta befintliga och leda implementeringen av nya lösningar, inklusive datamigrering, användarutbildning och systemtestning. - Hantera och underhålla Dynamics 365, säkerställa datanoggrannhet, användarkontroll, mailkonfiguration och lösningsstruktur. Felsökning och support: - Hantering och felsökning av Power Automate-flöden samt samtliga interna systemlösningar. - Lösa buggar och felmeddelanden, assistera vid överlämningar och ge instruktioner till organisationen vid driftsättning av ny funktionalitet. Automatiserade processer: - Utveckla och hantera arbetsflöden med Power Automate. Samarbete och analys: - Samarbeta med olika intressenter för att analysera affärsprocesser och krav för våra skräddarsydda Dynamics 365-lösningar. - Utveckla och anpassa rapporter och dashboards för att ge insikter i kundservice, försäljning och projektverksamhet. Din profil och kvalifikationen - Flera års erfarenhet av att arbeta med Dynamics 365 (CE, Sales, PSA/PO). - Erfarenhet av att arbeta i Power Platform (Power Automate). - Stark kommunikationsförmåga. - Problemlösningsförmåga för att felsöka problem, identifiera grundorsaker och implementera effektiva lösningar. - Talar och skriver obehindrat på engelska. Vad vi erbjuder Sedan 2010 har Manta Marine Technologies varit i framkant inom minskning av maritima utsläpp. De arbetar nära rederier, varv och marinarkitekter som partners i sina ansträngningar att driva förändringen mot hållbar sjöfart. Idag erbjuder Manta Marine en portfölj av gröna teknologier, såsom bränsleoptimeringssystem och nyckelfärdiga lösningar för landström. Manta Marine har sitt huvudkontor i Oslo, Norge, med kontor i Sverige, Polen och Kina. Vill du hjälpa Manta Marine Technologies att främja en hälsosam planet för framtida generationer? Sök då tjänsten redan idag! Mathias Gyllander +46 734159368 [email protected]

5 juli 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
UX Designer sökes

För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/ux-designer-sokes. Vi ser fram emot din ansökan!

5 juli 2024
Sista ansökan:
31 december 2024
Systemutvecklare inom .NET till Syncify

Vi är stolta över att få hjälpa Syncify hitta sin nästa kollega inom systemutveckling. Syncify är ett Göteborgsbaserat integrationsbolag vars vision är att skapa en digital revolution med en integration och att omvandla processer till flöden. Tack vare integrationslösningen förvandlas kundens administration till automation, och kunden får mer tid och energi över till kärnverksamheten och att förbättras och växa som bolag. Nu har också du chansen att få bli en nyckelspelare i Syncifys fortsatta tillväxtresa framåt i rollen som systemutvecklare med fokus på .NET. Om du har några års erfarenhet som systemutvecklare, är driven och framåtlutad, så kan det vara dig vi söker! Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos Syncify i Mölnlycke. Arbetsuppgifter Syncify har förvandlat idén om företagsintegrationer till något enkelt, intuitivt och mäktigt. Genom att skapa smidiga anslutningar mellan affärs- och tjänstesystem, hjälper Syncify sina kunder att effektivisera sina arbetsflöden, minska manuella uppgifter och frigöra tid för mer värdeskapande aktiviteter. De erbjuder en enkel integrationslösning som automatiserar arbetsprocesser och främjar effektivitet. Som systemutvecklare hos Syncify kommer du att vara en viktig del i utvecklingsteamet. Din huvudsakliga uppgift blir att skapa och underhålla integrationslösningar, primärt med hjälp av .NET och AWS. Du kommer att arbeta nära deras kunder för att förstå deras behov och säkerställa att lösningen uppfyller kundens krav på ett effektivt och tillförlitligt sätt.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utveckla och implementera integrationslösningar med fokus på .NET och AWS och arbeta med att skapa smidiga anslutningar mellan olika affärs- och tjänstesystem. Du kommer också delta i design och arkitektur av nya integrationsprojekt, samarbeta med kunder för att förstå deras affärsprocesser och krav, samt testa och felsöka integrationer för att säkerställa hög kvalitet och prestanda. Slutligen kommer du dokumentera utvecklingsarbete och skapa teknisk dokumentation. Din profil och kvalifikationen Vi söker dig som har erfarenhet av utveckling i .NET och AWS, kunskap om och erfarenhet av att hantera ERP-system samt god förståelse för ekonomiska processer och affärslogik. Du bör kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ, ha stark problemlösningsförmåga och analytiskt tänkande samt god kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta effektivt med både teammedlemmar och kunder. Kunskap om automatisering av arbetsprocesser är meriterande. Du bör ha:  - Cirka 3 års erfarenhet som systemutvecklare. - Tidigare erfarenhet och hantering av ERP-system. - Vana att självständigt arbeta i .NET samt AWS.  - God kommunikativ förmåga.Utöver detta ser vi gärna att du har en bakgrund inom eller intresse för ekonomifrågor.  Vad vi erbjuder Syncify grundades 2016 med en vilja och övertygelse att befria företag från onödigt arbete. Som i alla bra berättelser fick vi kämpa för att lyckas övervinna onda krafter. I vårt fall manuella processer, bindningstider och höga konsultkostnader. Även om vi är stolta över vad vi åstadkommit har inte vi huvudrollen i den här historien. De riktiga hjältarna är alla företag och medarbetare som ständigt utvecklar och förbättrar samhället. Vi är snarare en osynlig mantel som erbjuder friheten att skapa något nytt. För vi vet att stordåd kan skapas när administrationstid förvandlas till fri tid. Vi finns till för att ge företag den kraften. Syncify erbjuder dig möjligheten att vara en del av ett innovativt företag som driver utvecklingen inom företagsintegrationer. Du kommer att arbeta i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor och få möjligheter till professionell utveckling. Dessutom erbjuder vi konkurrenskraftig lön och förmåner. Syncify erbjuder också en hybrid arbetsplats som kombinerar flexibilitet och frihet under ansvar. Du blir en del av ett sammansvetsat team som regelbundet åker på gemensamma resor, vilket stärker vår laganda och gemenskap. Om du är intresserad av att vara med och skapa framtidens integrationslösningar, skicka din ansökan redan idag!  Ta chansen att make it flow tillsammans med Syncify! Alicia Mattsson +46734159393 [email protected]

5 juli 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024