OM FÖRETAGET Vasakronan är Sveriges största fastighetsbolag. De äger, förvaltar och utvecklar centralt belägna kontors- och butiksfastigheter i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala. På Vasakronan drivs hållbarhetsarbetet som en integrerad del av verksamheten och i Global Real Estate Sustainability Benchmark, GRESB, placerade sig Vasakronan återigen som ett av de mest hållbara fastighetsbolagen i världen. Vasakronans egna co-working koncept - Vasakronan Arena Under fjärde kvartalet 2020 lanserade Vasakronan deras egna co-working satsning ”Vasakronan Arena”. Det nya konceptet ger deras hyresgäster ett attraktivt co-working alternativ. Baserat på Vasakronans stora kundbas, de bästa lägena, deras långtgående hållbarhetstänkande och erfarenhet av kontorsutveckling kan de erbjuda ett koncept som sätter effektivitet och produktivitet i fokus. Arena Triangeln, som är Vasakronans första Arena i Malmö, är placerad i absolut bästa läge mitt i Triangelns köpcentrum. Här finns opera, konst, puls, folkvimmel och Malmös största handelsutbud alldeles utanför porten. Dessutom är Arenan granne med Pildammsparken och har en direkt närhet till kommunikationer som tar en vidare ut i Malmö, Sverige eller resten av världen. Arena Triangeln erbjuder 100 flexibla arbetsplatser i en inspirerande och dynamisk miljö, tolv mötesrum utrustade med smart teknik och 95 butiker, restauranger och caféer i galleria Triangeln. Det kommer även att finnas möjlighet att hyra ett alldeles eget arenakontor. Självklart finns det flertalet lounger för event, mingel eller en trevlig pratstund i en av de sköna fåtöljerna. På Arenan är det stort fokus på service och välmående. En arbetsplats utöver det vanliga! Alla material är noga utvalda och med hjälp av ljud, ljus och doft har man skapat en arbetsplats för alla att trivas på. Smart teknik och funktion är ledorden och varje yta ska förse en med nya intryck. Läs mer om Arena Triangeln här: https://vasakronan.se/arena/arena-triangeln/ OM TJÄNSTEN PÅ 80% I rollen som Arenavärd/Receptionist är du ansiktet utåt för Arena Triangeln. Din främsta uppgift är att skapa ett förstklassigt bemötande för gästerna genom att leverera enastående service till besökare och hjälpa hyresgäster och medlemmar med deras löpande frågor. Som Arenavärd på Arena Triangeln kommer du att arbeta tätt tillsammans med vår Site Manager. Gemensamt ansvarar ni för bokningar av konferensrum, besvarar medlemmarnas frågor och ordnar med diverse cateringar.Du tar emot besökare och tar hand om konferensgäster och medlemmar genom att ordna frukostar, luncher och fikapauser på ett trevligt och professionellt sätt.En del av dina uppgifter inkluderar att skriva offerter och bekräftelser till nya medlemmar, vilket kräver att du har ett öga för detaljer.Du kommer även att hantera paket och post, samt säkerställa att våra mötesrum och allmänna ytor alltid är i fint skick. Det är viktigt att du välkomnar både medlemmar och övriga gäster med professionell och personlig service. Om du dessutom har datorkunskaper i Excel och PowerPoint är det meriterande. Du är anställd hos Carotte och arbetar 80% på Arena Triangeln med start i februari 2024. Arbetet är förlagd under vardagar, kontorstider.DIN PROFILVi söker en energisk och noggrann person som går igång på att bygga relationer och ge bästa möjliga service till gästerna. Du bör även vara en initiativtagare med en vilja att ta ansvar och arbeta effektivt i grupp. Att ha en hög servicenivå tillsammans med en positiv inställning utgör grunden för tjänsten. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hotell och konferens samt mötesbokning. Du bör vara självgående, flexibel och ha en hög nivå av servicekänsla då du kommer att samarbeta med medlemmar från olika branscher.Du har arbetat inom organisationer där hög servicestandard varit i fokus. Du älskar mötet med människor och är energisk, positiv och initiativtagande. Ditt fokus ligger alltid hos kunden och du drivs av att leverera en god serviceupplevelse i alla lägen. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med coworking och i en serviceorienterad roll.VI SÖKER DIG SOM HAR Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception och/eller hotellreception. God datavana och van att arbeta med digitala tjänster Erfarenhet av konferensteknik (meriterande) Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska OM OSS Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Placering: Vasakronan Triangeln, Malmö I denna process samarbetar Vasakronan med Carotte Staff. Vi tar inte emot ansökningar via mail.Eventuella frågor hanteras direkt av rekryteringsansvarig Natalie Fjellströmpå [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Sökord: värd, värdinna, reception, Malmö, hotellreception, coworking
Detta är en direktrekrytering till bolaget i samarbete med Responsa Customer Experience Lead - Forma framtidens kundservice inom e-handel Är du en inspirerande ledare med passion för kundservice? Vill du vara med och skapa exceptionella kundupplevelser i ett dynamiskt team? Då kan rollen som vår nya Customer Experience Lead vara perfekt för dig! Om rollen Som Customer Experience Lead blir du navet i vår kundserviceorganisation. Du kommer att leda, inspirera och utveckla ett team av engagerade kundservicemedarbetare, samtidigt som du aktivt deltar i det dagliga arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att vi levererar service i världsklass och skapar positiva, minnesvärda kundupplevelser. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att leda och fördela det dagliga arbetet i kundtjänsten. Vara en förebild och inspirationskälla för dina medarbetare.Sprida positiv energi och uppmuntra till excellent kundservice. Ansvara för kommunikation och samarbetet med våra outsourcingpartners. Samverka nära med andra avdelningar för att skapa en sömlös kundresa. Hantera eskaleringar och lösa komplexa kundärenden samt jobba med NPS och följa upp statistik Vi söker dig som:Har erfarenhet av ledarskap inom kundservice eller liknande rollÄr en naturlig lagspelare med förmåga att motivera och engagera andraHar en positiv attityd och kan hålla huvudet kallt i stressiga situationerÄr lösningsorienterad och kan hantera komplexa kundärendenHar utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligtBrinner för att leverera enastående kundupplevelser Vi erbjuder:Möjlighet att forma och utveckla vårt kundsserviceteamEn dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och ständig förbättringChansen att göra verklig skillnad i våra kunders vardag Arbetet utförs på plats på vårt kontor som ligger i centrala Stockholm Är du redo att ta lead i att skapa fantastiska kundupplevelser? Ansök idag och bli en del av vårt team!
Detta är en direktrekrytering till bolaget i samarbete med Responsa Customer Experience Lead - Forma framtidens kundservice inom e-handel Är du en inspirerande ledare med passion för kundservice? Vill du vara med och skapa exceptionella kundupplevelser i ett dynamiskt team? Då kan rollen som vår nya Customer Experience Lead vara perfekt för dig! Om rollen Som Customer Experience Lead blir du navet i vår kundserviceorganisation. Du kommer att leda, inspirera och utveckla ett team av engagerade kundservicemedarbetare, samtidigt som du aktivt deltar i det dagliga arbetet. Din roll är avgörande för att säkerställa att vi levererar service i världsklass och skapar positiva, minnesvärda kundupplevelser. Dina huvudsakliga ansvarsområden är att leda och fördela det dagliga arbetet i kundtjänsten. Vara en förebild och inspirationskälla för dina medarbetare.Sprida positiv energi och uppmuntra till excellent kundservice. Ansvara för kommunikation och samarbetet med våra outsourcingpartners. Samverka nära med andra avdelningar för att skapa en sömlös kundresa. Hantera eskaleringar och lösa komplexa kundärenden samt jobba med NPS och följa upp statistik Vi söker dig som:Har erfarenhet av ledarskap inom kundservice eller liknande rollÄr en naturlig lagspelare med förmåga att motivera och engagera andraHar en positiv attityd och kan hålla huvudet kallt i stressiga situationerÄr lösningsorienterad och kan hantera komplexa kundärendenHar utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligtBrinner för att leverera enastående kundupplevelser Vi erbjuder:Möjlighet att forma och utveckla vårt kundsserviceteamEn dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och ständig förbättringChansen att göra verklig skillnad i våra kunders vardag Arbetet utförs på plats på vårt kontor som ligger i centrala Stockholm Är du redo att ta lead i att skapa fantastiska kundupplevelser? Ansök idag och bli en del av vårt team!
Om MSC Som världens största rederi inom containerfrakt har MSC kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, levererar MSC global service med lokal kunskap. MSC Sweden AB hanterar den svenska verksamheten från kontoret i Gårda i Göteborg och har strax under 100 medarbetare. Om tjänsten Den utlysta tjänsten är ett föräldravikariat i ett av våra import-team och sträcker sig till augusti 2026. I tjänsten som kundservicemedarbetare så har du den dagliga kontakten med våra kunder. Här hanterar vi allt som är viktigt för våra kunder så som deras bokningar, svarar på frågor och önskemål, hanterar fakturor och erbjuder den service och de produkter som kunden behöver. Vi finns med hela vägen. Ibland uppstår problem och då finns vi alltid på plats och lyssnar in våra kunder och hjälper till för att hitta bra lösningar. Vi vårdar våra relationer med våra kunder och alla våra medarbetare har eget kundansvar. Vi ser det som en fördel att arbeta över telefon och med digitala möten, även om mail och affärssystem är en del av vardagen. Är du vår nästa kollega? Förutom att tycka om att ha kundkontakt så ser vi gärna att du har arbetat ett par år i en likvärdig tjänst. Har du ett par års erfarenhet inom transport eller rederi så kan det vara till din fördel. Du är flexibel och tar initiativ för att hjälpa både kunder och kollegor. Du är lyhörd inför andras åsikter och upplevelser samt är nyfiken och drivs av att utvecklas i ditt arbete. Vi är både lokala och globala så du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat, detta är ett krav för att dagligen kunna kommunicera med våra kunder och kollegor runt om i världen. Det är inga problem för dig att arbeta i olika affärssystem och vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta i Excel. Till sist Tycker du att tjänsten låter perfekt men är rädd att du saknar erfarenhet inom shipping? Du kan andas ut. Det är inte en absolut nödvändighet, vi vet att du kan passa till rollen ändå. Det viktiga för oss är att du tycker om kundkontakt och är villig att kämpa för kundernas skull. Det är så vårt bolag växer. Som alla andra branscher så arbetar vi med digitalisering för att göra livet enklare för våra kunder. Vi tror på att göra skillnad för våra kunder med en personlig, lokal närvaro. Så med rätt inställning och kvaliteter, och givetvis viljan att kavla upp ärmarna för att lyckas, så når vi långt tillsammans. Vänta inte för länge, vi startar rekryteringen direkt - varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar genom systemet. Vid eventuella frågor så kontakta Nicklas Fredriksson, Customer Service Director, via mail. Nicklas mailadress är [email protected]. Sista dag för ansökan är den 24 januari, men tjänsten kan tillsättas innan dess!
Studerar du ditt första eller andra år inom ekonomi och vill ha arbetslivserfarenhet inom området? Tycker du om att grotta ner dig i siffror och är intresserad av ett arbete med mycket eget ansvar? Vi samarbetar med större företag i Jönköping och söker dig som vill bygga ditt CV och starta igång din karriär. Via oss får du möjlighet att utvecklas och arbeta i ett spännande bolag i rollen som ekonomiassistent över sommaren. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar mellan vecka 24-34. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är varierade beroende på roll, men innefattar många olika delar inom ekonomiflödet. Vi söker dig som vill arbeta med följande: Kund-och leverantörsreskontra - fakturering, felhantering av fakturor, avstämningar av betalningar etc. Löpande bokföring Ekonomisupport Löneadministration Oavsett roll kommer du att bli en del av ett härligt gäng där ni tillsammans hjälps åt i det dagliga arbetet och arbetar mot gemensamma mål. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Du studerar ditt första eller andra år inom ekonomi (första året på en högskoleutbildning eller första-eller andra året på en civilekonomutbildning) Du är tillgänglig mellan veckorna 24-34 God datorvana Du talar och skriver obehindrat på svenska Vi tror att du som söker tjänsten har ett intresse för ekonomiska flöden. Du har förmågan och intresset för att samarbeta med andra människor i ditt arbete och du värdesätter ett öppet klimat. Vidare är du driven och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lyhörd och du trivs av att arbeta i ett högt tempo. Övrig information Start: v. 24 (juni)Plats: JönköpingLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget och dig vi söker Är du en erfaren specialist inom lönehantering och HR-administration som trivs i en internationell miljö? Vill du vara en nyckelperson i att driva effektiva och korrekta löneprocesser samt bidra till att förbättra HR-operations? Då kan detta vara uppdraget för dig! Om rollenSom Payroll and People Operations Specialist kommer du att spela en central roll i hanteringen av löne- och personalfrågor för verksamheten i Norden (Sverige, Danmark, Norge och Finland). Du ansvarar för att säkerställa noggranna löneprocesser, efterlevnad av lokala lagar och regler samt att stötta chefer och medarbetare i HR-relaterade frågor. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med god chans till förläning, för rätt kandidat kan uppdraget övergå ien anställning. Start: Början av mars. Organisationen har kontor centralt i Stockholm. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för lönehantering och administration i de nordiska länderna, inklusive avstämningar och kvalitetssäkring. Samarbeta med externa leverantörer och interna team för att hantera lönerelaterade frågor. Säkerställa att verksamheten följer arbetsrätt och regelverk inom HR och GDPR. Förbereda och distribuera HR-dokument som anställningsavtal och andra viktiga handlingar. Stötta chefer och medarbetare i frågor som rör anställningsvillkor, onboarding/offboarding och förmåner. Identifiera och implementera förbättringar i processer och rutiner inom lön och HR. Delta i och leda globala projekt för att förbättra och harmonisera HR-processer. Vi söker dig som: Har gedigen erfarenhet av lönehantering i Norden och är bekant med komplexa löneprocesser, såsom sjukskrivningar, föräldraledigheter och skattejusteringar. Har kunskap om nordisk arbetsrätt och HR-compliance. Är van att arbeta med HR-administration, inklusive anställningsavtal, onboarding och offboarding. Har erfarenhet av löne- och HR-system, exempelvis Visma eller liknande. Är flytande i engelska och svenska. Är lösningsorienterad, strukturerad och har en hög noggrannhet i ditt arbete. Har god kommunikationsförmåga och trivs i en roll där samarbete är centralt. Vi erbjuder: Ett spännande och utvecklande uppdrag i en internationell och dynamisk arbetsmiljö. Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor och driva förbättringar inom lön och HR. En flexibel arbetsmodell med möjlighet till viss distansarbete. Låter detta som rätt roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Svensk och finsktalande serviceinriktad medarbetare sökes! Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på H1:En del av Responda Group för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. Vårt erbjudande till dig Hos Responda Group kommer du bli en del av ett härligt team som sätter kunden i första hand. Vi är stolta över vår företagskultur som uppmuntrar glädje och utveckling. Bli en del av vårt team och bidra till att leverera godkundservice på både svenska och finska.Vi erbjuder: En inspirerande arbetsmiljö med trevliga kollegor och luftiga lokaler Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling En stöttande chef som värderar ditt arbete och utveckling Teamaktiviteter och möjligheten att vara en del av en stark gemenskap Om tjänsten Du blir en del av vårt kundserviceteam och utgår från vårt fina kontor i Haparanda. Tjänsten erbjuder möjligheten att använda dina språkkunskaper genom att hjälpa svenska och finsktalande kunder att lösa olika problem. Arbetstiderna är varierande måndag - söndag både dagtid, kväll och helg.Vi ser fram emot din start hos oss under hösten 2024. Dina arbetsuppgifter: Du kommer hantera inkommande samtal och förfrågningar på både svenska och finska, erbjuda stöd och lösningar till våra kunder samt representera företaget med professionalism och engagemang. Att arbeta mot uppsatta mål samt med effektivitet bemöta kunder blir en del av din vardag. Öppettider: 06:00-23:00 alla dagar på året. Din profilFör att passa i rollen ser vi att du: Har passion för kundservice och att lösa problem. Är en lagspelare med stark samarbetsförmåga. Är punktlig, pålitlig och kan hantera ditt arbete effektivt. Är noggrann i ditt arbete med fokus på kvalitet. Talar och skriver flytande på både svenska, finska och engelska. Har erfarenhet av kundservice eller annan typ av service. Har en gymnasieexamen. Vi erbjuder en flexibel anställningsform med ambitionen om en långsiktig utveckling hos oss. Skicka in din ansökan snarast via vår karriärsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till Responda Group – där vi tillsammans strävar efter att erbjuda bästa möjliga service. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker en Accountant till ett spännande bolag inom fintech! Är du en erfaren och noggrann Accountant som vill ta nästa steg i karriären? Vi letar nu efter en driven person som vill vara med och stötta ett ledande bolag inom fintech. Detta är en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk och innovativ miljö där du får göra skillnad varje dag. Om rollen Som Accountant kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att bolagets ekonomiska processer och rapportering håller högsta kvalitet. Rollen innebär både operativt arbete och möjlighet att bidra till att utveckla och effektivisera ekonomifunktionens processer. Ansvarsområden inkluderar: Löpande bokföring och avstämningar. Förberedelse och granskning av månads-, kvartals- och årsbokslut. Hantering av skatt- och momsredovisning. Stöd vid budget- och prognosarbete. Delta i utveckling och förbättring av ekonomiprocesser och rutiner. Vem är du? Vi söker dig som har en passion för siffror och struktur, samtidigt som du trivs i en snabbföränderlig miljö. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: Minst 2–3 års erfarenhet som Accountant eller i en liknande roll. God förståelse för svenska redovisningsregler, gärna erfarenhet av IFRS. Erfarenhet av ekonomisystem, exempelvis SAP, Xledger eller liknande. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Ett lösningsorienterat förhållningssätt och förmåga att arbeta självständigt. Som person är du proaktiv, noggrann och har en stark vilja att utvecklas. Du är van vid att ta ansvar och trivs med att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Vad erbjuds? Detta är en fantastisk möjlighet att arbeta på ett ledande bolag inom fintech som ligger i framkant när det gäller teknik och innovation. Du kommer att få arbeta i en internationell miljö med högt tempo och stora möjligheter till personlig och professionell utveckling. Ta chansen att bli en del av något stort – vi ser fram emot din ansökan!
Nu behöver vi utöka vårt team inom backoffice i Västberga och söker då dig som vill ha en varierande roll med mycket kundkontakt och eget ansvar. I rollen som administratör hos oss har du nu möjlighet att vara med och utveckla våra arbetssätt tillsammans med ett glatt gäng. Du kommer att ingå i ett team om 10 och rapporterar till Administrativ chef. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera faktureringsflöden i T5 och InExchange Hantera månad, kvartal och årsfaktureringar Hantera statistik och återrapportering för kunder Du är ansiktet utåt till våra kunder och det är viktigt att du trivs med kundservice, vi ser till att du får de utbildningar du behöver för att lyckas i ditt arbete samtidigt som du har kompetenta kollegor runtom dig som kommer finnas som stöd i frågor du möter på. Tjänsten är heltid och arbetstiden är dagtid 07–16, mån-fre. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter Minst två års erfarenhet av fakturahantering eller motsvarande God datorvana Behärskar svenska och engelska väl Utbildning på gymnasienivå Som person är du positiv, serviceinriktad och trivs med sociala kontakter. Du är flexibel, duktig på att prioritera och har en god administrativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som anställd hos oss får du en varierande tjänst, stort eget ansvar och goda möjligheter att utvecklas. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag för ett långt och hälsosamt arbetsliv. Om REMONDIS Bli en del av ett bolag som varje dag arbetar för en ljusare framtid, för kommande generationer och vår planet; REMONDIS - cirkulär ekonomi - på riktigt. REMONDIS är världens tredje största återvinningsbolag och vi ser till att över 30 miljoner ton avfall blir ny råvara - varje år. Vi verkar i en bransch som verkligen har framtiden för sig och som är en nödvändighet om världen ska ha en ljusare framtid. Vi är ett härligt team som utvecklar verksamheten i Sverige för att leverera branschens bästa service inom återvinning.
Vi på Lendo söker en ny kollega inom kundservice som vill arbeta extra på sidan av sina studier! Är du redo för en ny utmaning och älskar service? Nu söker vi efter en stjärna som brinner för kundnöjdhet och service av världsklass. Rollen I rollen som kundservicemedarbetare hos Lendo kommer du att spela en central roll och ingå i ett team på 13 personer som tillsammans ansvarar för Lendos kundsupport. Du hjälper Lendos kunder med olika frågor via telefon, chatt och mejl. Du hanterar bland annat ansökningar utifrån kundens behov och situation och har daglig kontakt med samarbetspartners. Om dig Är du en flexibel student och söker en deltidsroll vid sidan av dina studier på kvällar och helger?Vi tror att du är en relationsskapande person som älskar att ha kontakt med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du har tidigare arbetat i en roll som innefattat telefonkontakt med kunder, det är även ett plus om du hanterat ärenden administrativt. Som person är du lösningsorienterad, initiativtagande och positiv samt trivs i en dynamisk och föränderlig roll och organisation. Du är en teamplayer som tycker om att arbeta i grupp. Vidare är du kommunikativ, ansvarstagande och serviceinriktad. Du har en stark ambition att vilja utvecklas med företaget, såväl på individnivå som gruppnivå och kommer gärna med lösnings- och förbättringsförslag. Din profil -Gymnasieexamen, gärna inriktning mot ekonomi eller liknande -Har erfarenhet från arbete i kundtjänst via telefon -Talar och skriver svenska och engelska flytande -Är serviceinriktad -Du gillar att jobba enligt tydliga mål -God dator- och systemvana Upplägg Vi söker en person med flexibel inställning till arbetstider. Vårt primära behov är varierande mellan måndag-torsdag kl. 16-20 samt lördagar och söndagar kl. 10-14. Arbetstiderna bestäms i samråd med närmsta chef. Du förväntas arbeta 12 timmar per vecka, och tillgänglighet för extraarbete under semestertider, inklusive sommar- och julledighet, är nödvändigt. Detta är en deltidstjänst med placering i centrala Stockholm men man har också möjlighet att kombinera det med arbete på distans. Upplärningsprocessen utgår från kontoret under en period på 4 veckor under dagtid. Start Enligt överenskommelse. Ansökan Rekrytering sker löpande och urval- och intervjuprocess kommer att påbörjas omgående så tveka inte att visa ditt intresse redan idag så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Vid frågor om rollen är du välkommen att kontakta Victoria Ramirez, ansvarig rekryterare, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners.
Välj ett jobb för att visa detaljer