Projektledare med kundansvar till Triggerfish Awave part of iO// Stockholm
Oddwork Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Triggerfish och Awave går samman och bilder en gemensam framtida digital byrå under iO:s flagg. Med en stark närvaro inom webb och digitala lösningar söker vi nu dig – en affärsdriven webbprojektledare med kundansvar – som vill vara en del av vår fortsatta resa. Om rollen: Vi söker dig som är både kreativ och strukturerad – en projektledare med affärssinne och teknisk förståelse som vill hjälpa våra kunder att utveckla sin digitala närvaro. Hos oss får du en central roll i ett av våra kundteam, där du är med från första kontakt med kund, till färdig leverans och vidareutveckling av affären. Du får ansvar för befintliga, långsiktiga kunder samt nya i både mindre och större projekt. Du fungerar som en viktig länk mellan kunden, utvecklare, designers, strateger och säkerställer att alla projekt drivs framåt med struktur och tydlighet. Även om rollen innebär stort eget ansvar, är du aldrig ensam. Vi samarbetar tätt över avdelningarna för att optimera både vårt arbete och kundens upplevelse. Vi söker dig som… … är en erfaren projektledare från byråvärlden med en passion för webb, teknik och kundrelationer. Du navigerar tryggt i en föränderlig miljö och ser möjligheter i varje utmaning. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: 7+ års erfarenhet av digital projektledning (gärna med agil inriktning) Tidigare erfarenhet på webb-, reklam-, digitalbyrå eller konsultbolag Erfarenhet av att driva komplexa och mångfacetterade projekt Erfaren i att arbeta med kravställning, estimering, offerering samt hantera budget och fakturering God teknisk förståelse/kunskap tar dig närmare jobbet Strategisk förståelse för UX, teknik och affärsutveckling Flytande svenska och engelska Kunskaper i WordPress, Optimizely eller .NET är ett plus Boende i Stockholm, och jobbar delar av veckan på kontoret Triggerfish Awave part of iO Triggerfish och Awave är två etablerade digitala byråer som har gått samman och under hösten 2023 blev vi en del av den europeiska digitalkoncernen, iO. Våra systerbyråer i Norden finns i Göteborg och i Köpenhamn och iO grundades i BeNelux där det finns ett 20 tal digitala byråer. Vi är ett team på ca 75 medarbetare – projektledare, utvecklare, designers och digitala marknadsförare – som tillsammans skapar skräddarsydda digitala lösningar för våra kunder. Från strategi och design till utveckling och digital marknadsföring, tar vi ett helhetsgrepp om den digitala närvaron och strävar efter långsiktiga och hjärtliga kundrelationer. Är du vår nästa projektledare? Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som vill vara med och skapa digitala lösningar i framkant! Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande, så vänta inte för länge. Vi hörs! START: Enligt överenskommelse PLATS: Regeringsgatan 109, Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Projektledare med tekniskt intresse till Omnitas Consulting // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Redo att sätta ditt kreativa avtryck på ett snabbväxande och innovativt företag? Välkommen till Omnitas Consulting – en av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser med hjälp av digitala produktivitetsverktyg. Din nästa utmaning: Vi söker dig som är kreativ och strukturerad – redo att skräddarsy, kommunicera och projektleda tekniska lösningar för våra kunder! I denna roll kommer du ansvara för både mindre och större projekt. Du förväntas leda arbetsflöde- och behovsgenomgångar, fastställa scope, samt aktivt driva projektet i mål tillsammans med kunderna. Du kommer arbeta med många olika kunder med varierande behov och tycker det är kul att ta dig an nya utmaningar och lösningar. Även om det krävs stort eget ansvar är du sällan ensam i ditt arbete. Vi arbetar team-fokuserat och samarbetar löpande mellan våra olika avdelningar för att både underlätta vårt arbete och maximera värde för våra kunder. Genom dina projektleveranser spelar du en viktig roll i vår affärsutveckling och hjälper oss skapa långsiktiga kundrelationer. Detta har du med dig: Ett par års erfarenhet av projektimplementationer Van att arbeta med skräddarsydda flöden inom projektledningssystem, CRM eller ERP-system Utbildning inom IT, systemvetenskap eller motsvarande arbetslivserfarenhet Du kommunicerar obehindrat på engelska i tal och skrift Vad väntar hos oss? Omnitas är en av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser med hjälp av digitala produktivitetsverktyg. Vi hjälper våra kunder att ta klivet mot en digital vardag genom att skapa tekniska lösningar med hjälp av ledande produktivitetsverktyg. Där befintlig funktionalitet inte räcker till tar vi fram skräddarsydda lösningar och integrationer för att hjälpa kunden möta sina behov. Med personal i Norden, UK och globala samarbetspartners arbetar vi med kunder över hela världen och i alla olika branscher. På så sätt får du chansen att utveckla dina intressen och få insikt i många olika typer av verksamheter och affärskulturer. Hos oss väntar en kreativ, kollaborativ och omväxlande arbetsmiljö med stort eget ansvar – vi tror att det är så vi växer som team – och som individ. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
AI/ML-utvecklare till Softhouse Småland
Softhouse Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en AI/ML-utvecklare med bakgrund inom mjukvaruutveckling? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning och ha roligt på jobbet? Då hade du gillat oss på Softhouse! Vad vi kommer att göra tillsammans AI och Machine Learning blir allt viktigare i många av våra projekt. Som AI-utvecklare bidrar du samt är med och leder regionens arbete inom AI/ML-området och delar din tid i flera aktiviteter. Vi tror att dina arbetsuppgifter kan se ut såhär: I tidiga faser av projekt, som t.ex. införsäljning och förstudier, bidrar du med att se potential, affärsmöjligheter och hjälper kunden att förstå AI. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. I utvecklingsfasen bidrar du hands-on och driver arbetet med att integrera AI samt stötta våra utvecklare och kunder. I projektens slutfas hjälper du till med lösningar och rutiner för att säkerställa långsiktig förvaltning av modeller och dataflöden. Då området är nytt för oss i regionen kommer du att vara först in på rollen lokalt, men ingår i koncernens AI-grupp med fler kollegor från olika kontor. Vi ser flera möjligheter där du också kommer kunna bidra lokalt genom att tillföra kunskap kring AI/Data engineering, och hämta inspiration och kunskap från t.ex. lokala nätverk, för att sedan sprida vidare på vårt kontor i form av workshops, föreläsningar samt i projekten. Om dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet - vi värdesätter vår konsultmässighet och hur vi agerar. Vi tror att du är kommunikativ och lyhörd, och agerar förtroendeingivande gentemot både kund och kollegor. Du har driv och förmåga att ta dig an varierande roller, vilja att söka förbättring, lyfta teamet runt dig och hjälpa kollegor att växa. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Ca. 5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll och vana att arbeta med hantering och analys av data. Solida kunskaper inom tekniker för Deep learning, Neurala Nätverk och/eller optimering av modeller för effektiv hantering. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vad du får hos oss På Softhouse blir du en del av ett framåtsträvande bolag med korta beslutsvägar och högt i tak. Vi är prestigelösa teamspelare och drivs av att leverera produkter, tjänster och mjukvara av högsta kvalitet. Och, förutom kollegor i världsklass och garanterat roligt på jobbet erbjuder vi även: Möjlighet att vara med och forma strategi och lokalt erbjudande för hur vi arbetar med AI på Softhouse Småland. Möjlighet att utmanas tekniskt med kompetenta kollegor i en mix av kunduppdrag och leveransmodeller. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor, både lokalt och över kontoren. En given plats i ett tight team som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet, varje dag. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord:Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. I Småland hittar du våra konsulter på våra kontor i Växjö, Jönköping och Kalmar. Läs gärna mer om oss här. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!

20 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Erfaren utvecklare till Softhouse Småland
Softhouse Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Drivs du av att erbjuda vassa mjukvarulösningar? Gillar du att ha kul på jobbet med motiverade och härliga kollegor? Då hoppas vi att du är vår nästa kollega! Passar du i rollen? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av mjukvaruutveckling och som trivs med att arbeta hands-on för att skapa lösningar som möter kunders behov. Du har en stark teknisk grund, är kommunikativ och lyhörd, samt har en god förståelse för affärsnytta och kundvärde. Utöver det, för att lyckas i rollen tror vi att du: Har långtgående kunskap inom system- och mjukvaruutveckling, du behärskar flera programmeringsspråk och är van att navigera inom flertalet teknikstackar. Är van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration. Har ett intresse att ta dig an angränsande roller, så som Lösningsarkitekt eller Tech Lead, när det behövs. Har en högskole-/universitetsexamen inom relevant område. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling och förvaltning till vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen - allt från hälsofrämjande aktiviteter som padel, tennis och löpning till gemensamma frukostar och aw’s. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse På Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på 10 kontor. Vi har kodat mjukvara sedan 1996, och tillsammans ser vi till att skapa lösningar som motsvarar våra kunders behov - vi levererar tjänster och mjukvara i världsklass. I Småland hittar du våra konsulter på våra kontor i Växjö, Jönköping och Kalmar. Läs gärna mer om oss här. Låter det intressant? Skicka in din ansökan!

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Lead DevOps Engineer
Brink Gaming AB
Utvecklare inom spel och digitala media

About Brink Gaming The future of gaming belongs to those who refuse to accept limits. Here at Brink Gaming, we are a dynamic, tight-knit crew of 80+ talented individuals building a multiplayer experience like no other, putting creativity and ownership in the hands of our players. We’re turning “it can’t be done” into “watch us do it”, combining our own proprietary in-house tech with the latest tools to make the magic happen. Ready to level up? Join us as we change the game. About the role: We are looking for an experienced DevOps Engineer with a passion for leadership to join our team. In this role you will take responsibility for the infrastructure of our MMO Scape. In this role you will start off by being hands on and over time build out your own DevOps team. You will take the initiative, find solutions to new problems, guide colleagues and lead by example with technical excellence. Your day-to-day as a Lead DevOps Engineer • Taking responsibility for projects and driving technical initiatives within the planned timeframe • Being proactive in suggesting improvements to the product • Be hands in building out our infrastructure and pipelines • Build up and lead the DevOps team Supporting the team handling the following responsibilities: • Building and maintaining Kubernetes / Helm definitions / Terraform. • Managing Azure Kubernetes Service infrastructure. • Creating / maintaining Azure DevOps based CI/CD pipeline for our upcoming game platform. • Managing our resources (Clusters, VMs, Databases, etc.) on Azure. • Making sure our services are running around the clock (Handle alerts) • Using existing and new monitoring tools to improve the uptime of our systems. • Building scripts to automate pipelines and processes. • Working closely with server and game teams to build and support gaming products. • Maintaining and expanding our infrastructure as code and configuration management toolset. Requirements: • 5+ years of experience with Azure cloud environments • 5+ years of experience with DevOps tools and release engineering • 5+ years of experience with Kubernetes • 3+ years of experience with infrastructure/pipeline as code and best practices • 3+ years of experience in leading high performing teams • Experience with infrastructure as code (Terraform) • Understanding/experience with web services, databases and relating infrastructure/architectures • Scripting skills with PowerShell / Bash • Coding skills with Golang or equivalent • Deep understanding of networking concepts, both on premises and in the cloud, i.e., load balancers, Azure Application Gateways, WAF, DNS, subnets/vnets, etc. Personal traits: • Proactive mindset with strong initiative to identify and solve problems • Demonstrates exceptional diligence and attention to detail • Ability to take ownership of responsibilities • Strong focus on giving and receiving constructive feedback • Good interpersonal and team-work skills • Collaborative and consensus-driven approach • Leads from the front Our tech stack: • Docker / Kubernetes / Helm • Terraform • ArgoCD • Azure • Azure DevOps • Grafana • PostgreSQL

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Network Engineer
Hitachi Energy Sweden AB
Systemadministratörer

Job Description As a Network Engineer for Hitachi Energy, HVDC business you will be designing and conducting experiments, analyzing, and interpreting the data, preparing complete project documents in area of responsibility. Providing cost effective quality solutions and delivering within budget and contract. Ensuring adherence to safety standards and mitigation of potential risks to increase production. Openness and curiosity and high level of independent work is typical characteristics for the profile to fit the team. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t fulfil all requirements. Your responsibilities You will be responsible for development of new network solutions to the base solution to increase throughput in FST (Factory System Test). Supports the projects with know-how of the base solution and other key stake holders such as R & D department. You will be having strong documentation skills. You will mentor, guides, and onboard new junior project engineers to get them up to speed with the base solution. Living Hitachi Energy's core values of safety and integrity means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background You have experience of enterprise production networks. Knowledge of production near systems and automations. Outgoing team player capable of independent work to get the job done. Able to liaise with other stakeholders and to see the bigger picture. Good knowledge of Cisco, Fortinet, and Palo Alto equipment. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More benefits could be connected to this specific role Additional information Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply for this position! Recruiting Manager Micael Nystrom, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Mikael Hjort, +46 107-38 29 86; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Fredrik Holmgren, +46 107-38 21 85. All other questions can be directed to Talent Partner Håkan Kempel, [email protected].

20 februari 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Databasutvecklare till Verendus
Verendus System AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara en nyckelspelare i att förbättra prestanda och automatisering kopplat till våra databasmiljöer samtidigt som du arbetar med utveckling av innovativa lösningar? Vill du även vara en del av ett växande mjukvarubolag där du får ta mycket initiativ och göra skillnad på riktigt? Vi på Verendus söker nu en Databasutvecklare till vårt team i Jönköping, som brinner för att skapa stabila, säkra och skalbara system. Hos oss på Verendus kommer du att arbeta med det mest använda affärssystemet inom fritidsfordonsbranschen, en bransch som växer och som är fylld av möjligheter. Vi arbetar för att skapa en miljö där vi kan tillämpa de senaste teknologierna för att lyfta våra produkter och tjänster till nästa nivå. Vårt mål är att hjälpa våra kunder och användare att nå sin fulla potential, och i slutändan bidra till att fler människor kan njuta av fritidsäventyr på vägarna, till sjöss och i bergen. Om rollen I rollen som Databasutvecklare hos oss kommer du att ha en central roll i att administrera och optimera våra databaser för att säkerställa hög prestanda och tillgänglighet. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt befintliga team för att stötta underhåll, driftsäkerhet och skalbarhet i våra system. I nära samarbete med vårt utvecklingsteam bidrar du till att optimera databasintegrationer i applikationer och arbetar kontinuerligt med att förbättra automatisering samt säkerställa en stabil och effektiv datahantering. Om dig För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Med det sagt ser vi att du har minst fem års erfarenhet av att arbeta med relationsdatabaser (MySQL). Du har erfarenhet av eller intresse för att arbeta i en DevOps-miljö och att du har en god förståelse för hur databaser samverkar med utvecklingsprocesser. Du är en engagerad problemlösare med ett öga för detaljer och ett sinne för att hitta smarta, långsiktiga lösningar. Vi ser gärna att du har: Kunskap inom prestandaoptimering, frågeoptimering och databasmodellering Erfarenhet av multi-region databaser Vana vid molndatabaser och tjänster inom GCP, Azure eller AWS Förståelse för CI/CD-pipelines och automatisering av databashantering Erfarenhet av TypeScript eller PHP är en stor fördel. Har du dessutom erfarenhet av Kubernetes, Terraform och GitHub Actions är det ett plus. Erfarenhet av skalning och sharding är också meriterande. Vi ser att du har ett starkt driv och en lösningsorienterad attityd, med förmågan att omsätta idéer till konkreta resultat. Ditt engagemang för att bidra till verksamhetens övergripande mål är något vi värderar högt, och vi tror att du, liksom vi, strävar efter att ständigt förbättra och effektivisera arbetssätt. Vilka är vi Verendus har det marknadsledande affärssystemet för fritidsfordonsbranschen i Europa med över 600 kundanläggningar och flera tusen dagliga användare. Våra kunder är återförsäljare av husbilar, husvagnar, båtar, ATV, snöskotrar och motorcyklar. Vi är ett internationellt bolag med kontor i Sverige, Norge och Tyskland. Vi är över 40 kollegor från olika delar av världen som arbetar med produktledning, systemutveckling, försäljning och Customer Success. Vi arbetar i team som drivs av tydliga initiativ och tror på en kultur där engagemang tar fart med tydliga mål, fokus på resultat och där vi alla spelar en nyckelroll. Samarbete är en otroligt viktig del av denna roll då du kommer arbeta nära dina kollegor i olika team. Värderar du teamanda, innovation, öppenhet och att ha kul på jobbet? I så fall är Verendus en bra arbetsplats för dig, eftersom detta är områden som vi värderar högt. Vi tror på ett starkt och engagerat team med glada kollegor, vilka i sin tur skapar nöjda kunder, konkurrenskraft och en lovande framtid. Intressant? Kontakta oss! Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist på Progrits. Verendus är en del av Progrits Verendus är en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tjugotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, transport & logistik samt integrerad e-handel. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progritsinnebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du somoss,tror vi att duvill känna meningsfullhetpå jobbet – och vara medomatt göraVerendustill ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

20 februari 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
IT Service Technician
Cambio Healthcare Systems AB
Supporttekniker, IT

Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position Cambio is expanding, with new customers and a growing service delivery. We are now looking for a IT Service Technician with experience of, and expertise within IT-support. You will belong to Cambio IT department and will become part of the IT Service team, where you will work in close collaboration with other IT Service Technicians to provide world class internal IT-support for your fellow Cambian’s. In your daily work you will enable a smooth IT Service Operation within a complex technical environment across multiple countries. As a IT Service Technician, you will have responsibility to provide support, manage issues, do troubleshooting, perform IT operations and development, and manage both knowledge and asset management. This responsibility will also include engaging with key stakeholders globally to contribute to an effective and efficient Service Delivery for all Cambian’s. Your initial focus, apart from the daily support issues, will be to partake in an organizational review, where we will expand the area of responsibility for the IT Service team, to improve the support experience for our users significantly. At Cambio, we encourage taking initiatives that contribute to the development of the company and ourselves. For us, it is important that you should have the opportunity to grow, both as a person and as an employee.Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you To feel comfortable as a IT Service Technician at Cambio, we think that you easily build relations, find joy in collaborating with colleagues, and feel pride in delivering world class service to your coworkers. You have had previous experience of IT - support and have developed a service minded approach to work-life. You are a flexible person that easily adapt to new or unexpected situations with calm and focus on resolving the task at hand. You recognize the importance of properly kept documentation and embrace the opportunity to keep order when performing your everyday tasks. It’s likely that you have an interest in IT and technology, following new trends and emerging techniques within your area of expertise. When addressing technical issues with less experienced end-users, you can adapt a less technical vocabulary, to ease communication around complex matters. We expect you to be part of Cambio’s journey, but we also expect you to do your own journey as an IT – professional. We actively encourage our employees to advance within the company over time. Therefore, we think that you are a curious person and embrace change to continuously improve, and evolve both the business and yourself over time. Cambio is a company with employees from many countries, with many cultural backgrounds and creeds. We think that you share our belief that this diversity is a key building block in creating successful teams. Requirements At least 2 years’ experience of IT-support and IT-operations Strong communication skills in English, both verbally and in writing It's a bonus if you ITIL Certification, or equivalent experience Relevant MS Certifications Experience working as team lead Experience from the healthcare sector Place of employment: Linköping Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!

19 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
CTO
Simple Sign International AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker dig som vill leda vår tekniska utveckling och innovation. Som CTO är du med i ett kreativt och motiverat team som revolutionerar branschen inom elektroniska signaturer och digitala avtal. SimpleSign har idag en stark kundbas i en växande marknad och sedan starten har vi etablerat oss som ett framtående företag inom vår bransch. Nu söker vi en CTO som kan ta oss till nästa nivå. Missa inte chansen att vara en del av vår spännande resa! Vi använder följande tekniker: JavaScript PHP Laravel MYSQL AngularJS Javascript Node JS Angular Typescript HTML5, CSS Apache web server Google Cloud Platform & Services Bra att känna till Microservices Experience with big data and machine learning algorithms PKI Färdigheter vi söker: En toppkodare med solid grund vad gäller datastruktur och algoritmer i allmänhet Mycket skicklig backend-utvecklare som älskar programmering Omfattande kunskap inom webbutveckling Praktisk erfarenhet av mjukvaruarkitektur, DevOps, utvecklingsprocess, Scrum Love challenges Strukturerad och multitask:er God kommunikationsförmåga och känsla för detaljer Vad du kan förvänta dig Flexibelt förhållningssätt till distansarbete Vara med i ledningsgruppen och besluta om strategiska mål Värderingsdriven kultur Ett modern och kreativt kontor i världsklass Möjligheter till optioner (alt. köpa aktier) i ett stabilt och vinstdrivande företag En snabb rekryteringsprocess: 1) Screening 2) Tech Talk 3) Uppgift 4) Team Fit 5) Erbjudande Låt oss träffas på en kaffe så berättar vi mer!

19 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Website Manager
Jobbusters AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

ArbetsuppgifterVi söker en Website Manager till vår kund. Tillsammans med andra webbredaktörer och Website Managers kommer du att ansvara för att producera, optimera och underhålla innehåll, struktur och funktionalitet på ett företags webbplatser. Målet är att bidra till att öka försäljning, öka användandet av självservicetjänster, stärka varumärket och kundnöjdhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att i samarbete med Website Managers ansvara för att: • Kvalitetssäkra texter, innehåll, layout och funktionalitet på webbplatserna. • Säkerställa att texter och layout är optimerade för användarupplevelsen, SEO och internsök. • Uppdatera och säkerställa funktioner på webbplatserna. Målet är att skapa en användarvänlig kundupplevelse. Kvalifikationer Du har relevant eftergymnasial utbildning och erfarenhet inom webpublicering. Du har minst två års erfarenhet av att arbeta som webbredaktör. Du har teknisk erfarenhet och förmåga att samarbeta med utvecklare, kravställa utveckling av sidmallar och snabbt lära dig nya CMS. Du har mycket goda språkkunskaper i svenska, i tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas i uppdraget som Website Manager så ser vi gärna att du är kommunikativ, driven, flexibel och resultatorienterad. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt.

19 februari 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025