Försäljning, inköp, marknadsföring

Sök lediga jobb inom Försäljning, inköp, marknadsföring

Har du bil är flexibel och vill jobba extra som intervjuare i Juli?
Norstat Sverige AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Vill du ha ett flexibelt och socialt extrajobb där du får träffa människor och jobba i butiksmiljö? Då är detta något för dig! Norstat Sverige AB är landets ledande aktör inom marknadsundersökningar. Vi genomför varje år tusentals undersökningar åt kunder inom både offentlig och privat sektor – från statliga myndigheter till internationella varumärken. Nu söker vi dig som vill arbeta som F2F-intervjuare (Face to Face) i ett spännande projekt under perioden 1 juli – 27 juli. Som intervjuare för detta projekt representerar du Norstat ute i butik och rekryterar kunder att delta i en nöjdkundundersökning som de fyller i på en surfplatta. Du står inne i butiken under hela arbetsdagen och närmar dig kunder på ett trevligt och professionellt sätt efter att dem har packat sina varor. Dina uppgifter: Rekrytera butikskunder att svara på en kort enkät Se till att undersökningen genomförs korrekt Arbeta självständigt och representera Norstat på ett professionellt sätt Arbetstider: Vardagar: kl. 11:00–19:00 Lördagar: kl. 10:00–15:00 🎯 Vi söker dig som: Har hög social kompetens och är bekväm med att ta kontakt med människor Är positiv, noggrann och ansvarstagande Talar och skriver svenska obehindrat Har grundläggande teknisk vana – du kommer använda surfplatta Kan resa inom regionen med möjlighet till längre rutter med övernattningar (körkort är ett plus, men inget krav) Har möjlighet att arbeta flera dagar (gärna fredag och lördag) under perioden 1 juli – 27 juli 💰 Vad erbjuder vi? Timlön: 145 kr/h vardagar, 170 kr/h helger Ersättning för restid: 70 kr/h Betald introduktion och digital genomgång En surfplatta skickas hem till dig Möjlighet att påverka ditt eget schema En flexibel anställning i ett erfaret och väletablerat undersökningsföretag 💬 Låter det här som något för dig? Skicka in din intresseanmälan redan idag! Vi har många butiker som ska bemannas och det finns gott om arbetstillfällen för dig som vill jobba mycket under juli. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte ett krav – vi lär dig allt du behöver kunna. Skicka din ansökan till: [email protected]

28 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Har du bil är flexibel och vill jobba extra som intervjuare i Juli?
Norstat Sverige AB
Marknadsundersökare och intervjuare

Vill du ha ett flexibelt och socialt extrajobb där du får träffa människor och jobba i butiksmiljö? Då är detta något för dig! Norstat Sverige AB är landets ledande aktör inom marknadsundersökningar. Vi genomför varje år tusentals undersökningar åt kunder inom både offentlig och privat sektor – från statliga myndigheter till internationella varumärken. Nu söker vi dig som vill arbeta som F2F-intervjuare (Face to Face) i ett spännande projekt under perioden 1 juli – 27 juli. Som intervjuare för detta projekt representerar du Norstat ute i butik och rekryterar kunder att delta i en nöjdkundundersökning som de fyller i på en surfplatta. Du står inne i butiken under hela arbetsdagen och närmar dig kunder på ett trevligt och professionellt sätt efter att dem har packat sina varor. Dina uppgifter: Rekrytera butikskunder att svara på en kort enkät Se till att undersökningen genomförs korrekt Arbeta självständigt och representera Norstat på ett professionellt sätt Arbetstider: Vardagar: kl. 11:00–19:00 Lördagar: kl. 10:00–15:00 🎯 Vi söker dig som: Har hög social kompetens och är bekväm med att ta kontakt med människor Är positiv, noggrann och ansvarstagande Talar och skriver svenska obehindrat Har grundläggande teknisk vana – du kommer använda surfplatta Kan resa inom regionen med möjlighet till längre rutter med övernattningar (körkort är ett plus, men inget krav) Har möjlighet att arbeta flera dagar (gärna fredag och lördag) under perioden 1 juli – 27 juli 💰 Vad erbjuder vi? Timlön: 145 kr/h vardagar, 170 kr/h helger Ersättning för restid: 70 kr/h Betald introduktion och digital genomgång En surfplatta skickas hem till dig Möjlighet att påverka ditt eget schema En flexibel anställning i ett erfaret och väletablerat undersökningsföretag 💬 Låter det här som något för dig? Skicka in din intresseanmälan redan idag! Vi har många butiker som ska bemannas och det finns gott om arbetstillfällen för dig som vill jobba mycket under juli. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte ett krav – vi lär dig allt du behöver kunna. Skicka din ansökan till: [email protected]

28 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Försäkringsförmedlare
Safely AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du växa i en trygg bransch och bli en del av ett peppande team som lyfter varandra? Hos Safely får du mer än bara ett jobb – du får en karriärmöjlighet. Hos oss får du: • Fast grundlön + generös provision – Vi tror på att belöna bra prestation. • Licensierad försäkringsutbildning – Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas. • Jobba med varma leads – Du kontaktar aktiva kunder eller uppvärmda leads • Utvecklingsmöjligheter – Vill du växa? Vi hjälper dig att ta nästa kliv. • Modern arbetsmiljö – På vårt kontor i Solna. • Team som lyfter varandra – Vi firar framgångar tillsammans!   💬 Vad innebär jobbet? Du arbetar som försäkringsförmedlare och kontaktar kunder via telefon för att hjälpa dem att stärka sitt skydd vid t.ex. sjukdom eller sjukhusvistelse. Du får en strukturerad introduktion och utbildning, så du behöver inte vara expert från start. Det viktiga är att du har ett driv, en positiv inställning och ett hjärta för kundmöten.   ✨ Vem trivs hos oss? Det här är en perfekt roll för dig som:   • Vill bygga vidare på din säljerfarenhet • Är målmedveten och gillar att ta ansvar • Ser värdet i att hjälpa människor med produkter som faktiskt gör skillnad • Söker ett jobb där du kan växa och utvecklas – både personligt och professionellt   🔔 Ansök redan idag – vi rekryterar löpande! Det här kan vara början på något riktigt bra. 💛 Om Safely Safely är en snabbväxande försäkringsförmedlare med fokus på personförsäkringar inom hälsa och vård. Vi brinner för att göra försäkringar enklare, tydligare och mer tillgängliga – utan krångel eller långa bindningstider. Med tillstånd från Finansinspektionen samarbetar vi med några av världens största försäkringsbolag och erbjuder produkter som gör verklig skillnad i människors liv – till exempel vid sjukhusvistelse eller allvarlig sjukdom. Vi är långt ifrån en traditionell försäkringsaktör. Här står innovation, energi och personlig utveckling i centrum. Vår kultur präglas av framåtanda, samarbete och stolthet i att hjälpa våra kunder på riktigt. Safely har kontor i både Stockholm City och Solna. Vill du vara med på vår tillväxtresa? Välkommen till Safely – där trygghet möter driv!

28 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Medarbetare i tjänst butiksbiträde sökes
Safi & David AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi ligger centralt i Stockholm vid Fridhemsplan. Företaget driver bland annat fyra butiker i Stockholm som säljer godis och chips, Tobak, tidiningar, svenska spel, ATG, lite livsmedel samt har poshantering med mera. Medarbetare i tjänst butiksbiträde, som kan biträde i butiken sökes. Sedvanliga arbetsuppgifter för butiksbiträde. Du ska se till att kunderna lätt kan hitta det de söker. Fylla på varor i butiken, se till att hyllorna är välfyllda och att varorna är presenterade på ett attraktivt sätt. Ta emot leverans. Hålla butiken ren och snygg, inklusive att plocka undan och organisera varor. Öppen för alla! Vi fokuserar på din vilja och kompetens, och förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Arbetsgivare Safi & David AB (org.nr 559079-8426) Sankt Eriksgatan 41 112 34 STOCKHOLM

28 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Jobbet som tar dig till nästa nivå i livet - Stockholm
FB Supportteam AB
Telefonförsäljare m.fl.

Jobba med oss – Lär dig försäljning och skapa vänner för livet!En arbetsplats är bara en bra arbetsplats när du varje dag känner att du faktiskt vill gå till jobbet! Det är exakt så du kommer känna på Västkustbolaget. Vi söker dig som är: Social (eller vill bli det) Nyfiken på försäljning, människor och att utmana dig själv Öppen för att lära dig nya saker Och dig som: Ser livet som fullt av möjligheter (eller vill lära dig att göra det) Inte är rädd för att misslyckas ibland – för du reser dig snabbt igen Vet att utveckling börjar utanför din komfortzon Vad gör vi? Vi är en koncern med 10 dotterföretag och 100+ anställda. Vi jobbar med försäljning av riktigt bra grejer – inom säkerhet och trygghet där vi hjälper privatpersoner och företag. I jobbet kontaktar du dagligen nya människor och skapar magi via telefonförsäljning. Du får utbildning från dag 1, stöttning från teamet och chansen att tjäna mer än bara erfarenhet. Vad du får: Unga, drivna kollegor & en chef som faktiskt lyssnar Fast lön + grymma provisioner Ett kontor du vill hänga på även efter jobbet Tillgång till gym och rabatterad lunch varje dag Tävlingar, after works och utvecklingsmöjligheter Fri tillgång till Sveriges främsta utbildare via Framgångsakademin Möjligheten att jobba utomlands (!) Ingen erfarenhet? Inga problem.Vi lär dig allt. Det viktiga är att du dyker upp, vågar testa och vill något. Plats: Nordic Forum Kista, Stockholm Heltid Är du redo att gå från "vanligt jobb" till riktigt kul jobb? Sök idag så berättar vi mer! Eller skicka ett DM till oss på Instagram: [@vkb.sales]

28 juni 2025
Sista ansökan:
7 december 2025
Jobbet som tar dig med dig på en resa varje dag - Stockholm
FB Supportteam AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Jobba med oss – Lär dig försäljning och skapa vänner för livet!En arbetsplats är bara en bra arbetsplats när du varje dag känner att du faktiskt vill gå till jobbet! Det är exakt så du kommer känna på Västkustbolaget. Vi söker dig som är: Social (eller vill bli det) Nyfiken på försäljning, människor och att utmana dig själv Öppen för att lära dig nya saker Och dig som: Ser livet som fullt av möjligheter (eller vill lära dig att göra det) Inte är rädd för att misslyckas ibland – för du reser dig snabbt igen Vet att utveckling börjar utanför din komfortzon Vad gör vi? Vi är en koncern med 10 dotterföretag och 100+ anställda. Vi jobbar med försäljning av riktigt bra grejer – inom säkerhet och trygghet där vi hjälper privatpersoner och företag. I jobbet får du dagligen resa till olika platser och träffa nya människor i vad som kallas eventförsäljning. Du får utbildning från dag 1, stöttning från teamet och chansen att tjäna mer än bara erfarenhet. Vad du får: Unga, drivna kollegor & en chef som faktiskt lyssnar Fast lön + grymma provisioner Ett kontor du vill hänga på även efter jobbet Tillgång till gym och rabatterad lunch varje dag Tävlingar, after works och utvecklingsmöjligheter Fri tillgång till Sveriges främsta utbildare via Framgångsakademin Möjligheten att jobba utomlands (!) Ingen erfarenhet? Inga problem.Vi lär dig allt. Det viktiga är att du dyker upp, vågar testa och vill något. Plats: Stockholm med omnejd + resor runtom i landet. Heltid Är du redo att gå från "vanligt jobb" till riktigt kul jobb? Sök idag så berättar vi mer! Eller skicka ett DM till oss på Instagram: [@vkb.sales]

28 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Content Creator - Social Media till SJ
Academic Work Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

SJ söker en Content Creator med fokus på sociala medier. En roll för dig som vill kombinera kreativt innehållsskapande med strategisk kommunikation för ett av Sveriges mest välkända varumärken. OM TJÄNSTEN Tänk dig att du scrollar genom flödet och stannar upp – inte för att du måste, utan för att något fångar dig. En bild. En berättelse. En känsla. Det är precis den typen av innehåll vi vill skapa. Och vi vill att du hjälper oss göra det! SJ befinner sig i en spännande förändringsresa. Vi moderniserar inte bara våra tåg – vi förändrar hur människor ser på oss. Nu söker vi en Content Creator med fokus på sociala medier som vill vara med och bygga vår närvaro i digitala kanaler. Du kommer att skapa innehåll som engagerar, inspirerar och får människor att känna något – oavsett om det är på TikTok, Instagram, LinkedIn eller nästa stora plattform. Det här är en roll för dig som har sociala medier i blodet. Du vet hur man fångar ögonblicket, hur man berättar en historia på tre sekunder och hur man bygger relationer med en publik du aldrig träffat – men ändå känner. Du blir en del av vårt växande marknadsteam, där kreativitet, samarbete och mod står i centrum. Du kommer att jobba nära både interna kollegor och externa byråer – och tillsammans skapar vi innehåll som för Sverige framåt. Ett inlägg i taget. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Skapa, redigera och publicera innehåll (text, bild, video) i våra sociala kanaler. * Arbeta nära teamet och andra enheter i idé- och kampanjarbete. * Följa upp innehållets genomslag med hjälp av statistik och insikter – och anpassa innehållet därefter. * Hålla dig uppdaterad kring trender, virala format och förändringar i sociala plattformar. * Stärka vår digitala närvaro genom kreativ storytelling och visuellt tilltalande produktioner. VI SÖKER DIG SOM Vi söker dig som är kreativ, initiativtagande och lösningsorienterad – du gillar att testa nytt och tänka fritt. Du är visuellt skicklig med en stark känsla för bild, rörelse och komposition. Du arbetar självgående men trivs också i samarbete med andra och bidrar gärna till teamets dynamik. Du är nyfiken och trendkänslig, med koll på vad som händer i sociala medier-världen. Dessutom är du analytisk och gillar att förstå vad som fungerar och varför. Har du ett genuint intresse för resor och vill inspirera fler att välja tåget, tror vi att du kommer passa perfekt hos oss. Utöver det så har du... * Eftergymnasial utbildning inom medieproduktion, kommunikation, digital marknadsföring, journalistik eller motsvarande. * Praktisk erfarenhet av innehållsproduktion för sociala medier – gärna även för webb och e-post. * Minst 2-3 års erfarenhet av att skapa och producera innehåll och själv drivit ett större SoME-konto. * Goda kunskaper i bild- och videoredigering, gärna med Adobe Creative Cloud. * Erfarenhet av verktyg för planering, schemaläggning och uppföljning av innehåll (t.ex. RelationDesk). * Goda kunskaper i svenska och engelska. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. SJ är ett av Sveriges grönaste varumärken och en del av lösningen för att klimatmålen ska nås. Koncernens drygt 6 600 medarbetare i Sverige och Norge bidrar alla till ökat tågresande – SJ för Sverige framåt. SJ är ett av Sveriges mest välkända varumärken – men vi är också i ständig förändring. Hos oss får du vara med och modernisera bilden av SJ, från insidan och ut. Du blir en del av ett litet men kraftfullt team där din kreativitet får stort utrymme och där du får vara med och bygga något nytt – på riktigt. Läs mer om SJ på deras hemsida.

28 juni 2025
Sista ansökan:
28 juli 2025
Butikssäljare/Medarbetare
Äventyrshörnan AB
Butikssäljare, dagligvaror

Bli Medarbetare i vår nya spelanläggning i Erikslund Köpcentrum – Är du vår nya spelhjälte? Älskar du spel, service och att skapa glädje för andra? Då har vi jobbet för dig! Vi öppnar snart en helt ny och spännande spelanläggning i Erikslund Köpcentrum, Västerås. Hos oss kommer besökarna att uppleva två av marknadens mest innovativa spelkoncept: en adrenalinfylld VR-arena och ett fartfyllt interaktivt Lightning Floor. Våra maskiner är designade för att erbjuda en fantastisk upplevelse för alla åldrar – från barn till vuxna och hela familjen! Det här är inte bara ett jobb; det är en unik chans att vara med i uppstarten av en verksamhet med stora ambitioner. Redan nästa år planerar vi att expandera med en ännu större anläggning som rymmer över 40 spel. Vi söker dig som vill vara med på denna spännande resa från start! Om rollen Som Medarbetare hos Äventyrshörnan är du vår nyckelperson i att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Du är vårt ansikte utåt, ser till att alla känner sig välkomna och att verksamheten flyter smidigt. Vi söker nu två deltidsmedarbetare (cirka 50% vardera) med varierande arbetstider, inklusive kvällar och helger. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Gästupplevelse i fokus: Bemöta kunder med ett leende, svara på frågor och säkerställa att alla känner sig välkomna och se till att varje besök blir en positiv upplevelse. Spelcoach: Introducera och guida gäster (både barn och vuxna) i våra VR- och golvspel, samt hantera spelen via dator. Försäljning: Ansvara för kassahantering och försäljning av snacks, dryck och kaffe. Ordning och reda: Hålla rent och snyggt i lokalen, både under dagen och genom städrutiner vid öppning/stängning. Problemhantering: Enklare felsökning vid eventuella problem med maskinerna. Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, utåtriktad och genuint serviceinriktad. Du brinner för spel och har en fantastisk förmåga att på ett enkelt och roligt sätt förklara hur spelen fungerar för alla åldrar. Vi ser att du är ansvarsfull, noggrann och trivs med att arbeta självständigt såväl som att vara en del av ett team. Är du dessutom en fena på sociala medier? Vi ser det som ett stort plus om du har ett öga för att skapa engagerande innehåll och är driven på att marknadsföra oss digitalt för att sprida vår spelglädje till en bredare publik. En naturlig fallenhet för försäljning och merförsäljning är också meriterande! Krav för tjänsten Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. God datorkunskap och teknisk förståelse för att hantera spelmaskinerna. Förmåga att ta eget ansvar och vara proaktiv. Du måste vara minst 18 år fyllda. Meriterande Erfarenhet från servicebranschen eller försäljning. Stort intresse för VR och andra interaktiva spel. Erfarenhet av sociala medier och digital marknadsföring Vad kan vi erbjuda dig? Hos Äventyrshörnan får du mer än bara ett jobb – du blir en del av en spännande resa! Bygg framtiden med oss: Du får en unik möjlighet att vara med och forma en helt ny spelanläggning från grunden, med goda chanser att växa med företaget när vi expanderar till en större anläggning nästa år. Arbeta med toppmodern teknik: Du kommer att vara bland de första att introducera och hantera den senaste VR-tekniken och interaktiva spel i en rolig och fartfylld miljö. En inspirerande och energifylld arbetsplats: Vi erbjuder en dynamisk vardag där du får möta många olika människor och bidra till att skapa glädje och oförglömliga stunder. Goda utvecklingsmöjligheter: Med vårt fokus på tillväxt finns det potential för dig att utvecklas både personligt och professionellt inom företaget. Din insats är viktig och uppskattas! En meningsfull roll: Du får en direkt påverkan på våra besökares upplevelser. Din förmåga att guida och engagera gör skillnad för att våra gäster får ut det mesta av sitt äventyr hos oss. Är du vår nästa spelhjälte? Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt då vi rekryterar löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

28 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Marknadsansvarig Foto, film och Sociala Medier DANDERYD
Nordic Netmedia & sales AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Letar du efter ett jobb inom sociala medier där du får ett stort ansvar från första dagen? Då är rollen som Ansvarig för sociala medier en perfekt match för dig! Är du social och en fena på foto, film och vill jobba med marknadsföring på deltid? Perfekt vid sidan av studier eller som komplement till annat arbete!  Vill du vara med att utveckla vårt företag och få det att växa så kan detta vara ditt drömjobb! Din uppgift är att bland annat att arbeta fram ökad försäljning och uppbyggnad av våra varumärken på dom olika sociala plattformar som finns och även att skapa samarbeten med bloggare och influensers. Du följer upp trafik och resultat. Vad erbjuder vi? Om du börjar arbeta som Ansvarig för sociala medier hos oss så erbjuder vi dig detta: - Chansen att vara med att starta upp och förnya  - En roll med stort ansvar och frihet - Positiva, stöttande och härliga kollegor som längtar efter att ha dig på plats Vi vet att du besitter kunskaper som vi behöver och som vi förhoppningsvis kan lära oss om från dig. Om jobbet Som Ansvarig för sociala medier kommer du att ha ansvar för alla våra sociala medier-kanaler, där vi idag har över 20 000 följare. Du kommer att hantera alla våra organiska sociala medier-kanaler och planera vilken typ av inlägg vi postar. Vi siktar högt och vår närvaro på sociala medier är oerhört viktig för oss.  Arbetsuppgifter - Du har övergripande ansvar för samtliga sociala medier-kanaler - Du är ansvarig för att strategier, rutiner, tone of voice och processer finns på plats och är uppdaterade - Du säkerställer att innehåll, bild och film är i linje med vår varumärkesstrategi och tone of voice - Du följer upp KPI:er, resultat och producerar rapporter utifrån överenskommelse med chef som du presenterar för vår vd. - Hålla dig uppdaterad med trender, förändringar inom digital/social kommunikation och dela med dig av dina lärdomar inom organisationen Vem söker vi? - Du är van att snabbt kliva in och axla nya arbetsuppgifter och arbetssätt, och besitter en god analytisk förmåga och digital kompetens. - Du har även goda ledarkunskaper och leder, motiverar och förser andra med det som krävs för att effektivt nå gemensamma mål. - Du har en kreativ ådra och kommer ofta med idéer och nya angreppssätt, ditt nytänkande kan omsättas i praktiken och leder till resultat. För att lyckas i rollen tror vi även att du trivs med att arbeta tillsammans med andra och har ett genuint intresse för digital kommunikation. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Kvalifikationer - Du har mycket god förståelse för kundsegmentering och KPI:er - Du är en native-användare av Instagram, Youtube, LinkedIn, Snapchat eller liknande. - Du har kunskap och erfarenhet av att arbeta med Google Adwords, Analytics, Ads Manager för Meta eller Adobe-sviten. Lön: Efter överenskommelse Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse  Arbetsplats Danderyd Omfattning: Deltid efter överenskommelse Välkommen med din ansökan. Bifoga cv med bild, personligt brev och gärna referenser på vad du gjort innan.

28 juni 2025
Sista ansökan:
15 december 2025
Kategoriansvarig inköpare – Direkt Material
Paragera AB
Inköpare och upphandlare

Kategoriansvarig inköpare – Direkt Material Ett smart och meningsfullt val! Är du en driven och engagerad person med strategisk höjd? Är du en erfaren inköpare som älskar att göra bra affärer? Vill du bygga strategier och säkerställa att de implementeras för att bygga långsiktig konkurrenskraft? Då kan du vara rätt person för att skapa framtiden tillsammans med oss inom koncerninköp på Holmen Din nya arbetsplats Holmen är ett svenskt skogsbolag med över 3 000 medarbetare. Vi skapar hållbara produkter från våra förnybara svenska skogar och levererar dem till kvalitetsmedvetna kunder över hela världen.  Ett av våra fyra affärsområden är Holmen Board and Paper, där över 2 000 medarbetare arbetar med innovativa och klimatsmarta lösningar. På vårt huvudkontor, vackert beläget vid Strömmen i Norrköping – bara några minuters promenad från resecentrum – arbetar cirka 60 kollegor inom affärsutveckling, marknadsanalys, försäljning, produktion- och logistikplanering samt kundservice. Tillsammans skapar vi optimerade pappers- och kartonglösningar för våra kunder.  Holmens koncerninköp tillhör Holmen Board and Paper, men vi arbetar över hela Holmen och stöttar även övriga affärsområden. Utöver placering på huvudkontoret i Norrköping finns möjlighet till alternativ placering på våra produktionsenheter i Hallstavik eller Iggesund. Din framtida roll I rollen kommer du att få ansvar för en eller flera kategorier inom Direkt Material (insatsvaror), och du kommer att leda arbetet i tvärfunktionella kategoriteam med utvecklingsingenjörer från våra produktionsenheter. Vi arbetar kategoristyrt och utvecklar kontinuerligt våra arbetssätt och metoder för att stärka Holmens konkurrenskraft. I arbetet kommer du att ta fram och förankra dina kategoristrategier, driva kontinuerliga förbättringsaktiviteter i linje med strategin, förbereda och genomföra förhandlingar samt upprätta avtal. Vidare att säkerställa en framgångsrik implementering efter att avtal slutits genom tydlig återkoppling till leverantörer och användare. Allt arbete sker i nära samverkan med de olika produktionsenheternas drift- och utvecklingsfunktioner och förutsätter resor till våra enheter samt till leverantörer. För att lyckas i rollen Vi lägger stor vikt vid att du har rätt personliga egenskaper. För att lyckas i rollen behöver du vara en driven, engagerad och utåtriktad person med mycket god förmåga att interagera och kommunicera med andra människor och bygga starka relationer med kollegor och leverantörer. Du gillar affärer, är genuint intresserad av förbättrings- och utvecklingsarbete, kan driva uppgifter framåt på egen hand men värdesätter också samarbete för att nå framgång. Du utövar ett tydligt ledarskap, delar med dig av kunskap och erfarenheter och är duktig på förändringsledning Du har relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet, minst 5 års kvalificerad yrkeserfarenhet inom inköp eller annan kommersiell verksamhet, och gärna erfarenhet från projektledning och samarbete med produktions- eller utvecklingsavdelningar. Du behöver ha en stark analytisk förmåga och vara duktig på att hantera data i och utanför affärssystem. Du kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift. Det är starkt meriterande med erfarenhet och kunskap från kartong- och pappersproduktion samt de insatsvaror som behövs för denna produktion (bindemedel, blekmedel, pigment, processkemikalier, förpackningsmaterial etc). Vi erbjuder dig Hos oss blir du en del av en värderingsstyrd organisation där hållbarhet och långsiktighet är centrala. Vi ger dig ansvar och möjligheten att påverka, samtidigt som du arbetar med utvecklande arbetsuppgifter. Du kommer till: En inspirerande arbetsplats i Sverige – men med hela världen som ditt arbetsfält.  Trevliga kollegor och en inkluderande företagskultur där samarbete och personlig utveckling står i fokus.  Ett jobb där du får vara med och utveckla vårt kategoriinköp – på riktigt. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vi får skogen att växa och ge Holmens verksamhet utgår från kraften som finns i skogen. Träden som växer, vattnet som rusar i älvarna och vinden som blåser i trädtopparna. Det är kärnan i Holmen, en affär byggd på skogens kretslopp och de förnybara produkter vi kan skapa av detta. Våra affärsområden är Skog, Energi, Trävaror, Kartong och Papper. Vi är 3 500 medarbetare som med mod, engagemang och ansvar skapar en hållbar framtid. Premiumkartong och innovativa pappersprodukter av färsk fiber Holmen utvecklar premiumkartong och innovativa pappersprodukter för allt ifrån kosmetik, elektronik, läkemedel och livsmedel till böcker, magasin, reklam och transportförpackningar. Våra produkter uppskattas av medvetna kunder tack vare sina utmärkta produktegenskaper och låga klimatavtryck. Vi använder färska fiber från hållbart brukade skogar. Våra anläggningar för produktion och förädling ligger i Braviken, Hallstavik, Iggesund och Strömsbruk, Sverige, samt i Workington, Storbritannien. 📣 Så söker du tjänsten: Vi samarbetar med Paragera i denna rekrytering. Skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev via formuläret nedan senast den 3/8- 2025. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår Rekryteringskonsult, Annelie Haevaker, via e-post på [email protected]

28 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025