Sommarjobba som Säljsupport på Kvdbil!

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar, årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med stävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi dig som vill sommarjobba som säljsupport på vår avdelning Operation Sales under perioden vecka 26-32. Som Sälj Support... ...kommer du att arbeta nära kunden i de försäljningsuppdrag som kommer in till Kvdbil och säkerställa att bilen som ska avyttras hanteras och administreras så effektivt som möjligt genom hela processen med målet att skapa den bästa kundupplevelsen. Du kommer att arbeta mot flera olika avdelningar inom Kvdbil och ditt arbete kommer att vara mycket varierat. Du har dagligen kontakt med kunder via telefon och mejl som rör såväl administrativa frågor, tekniska frågor, mäklingsförfarande inför avslut av affär liksom tilläggsförsäljning av tjänster och produkter. Vi utvecklar ständigt våra arbetssätt och du kommer här även att bli en viktig del i att driva olika förbättrings och förändringsinitiativ. Du kommer du att ingå i ett härligt team av kollegor, vilket också är en av anledningarna till att det är viktigt att din sprudlande energi och initiativförmåga går hand i hand med din prestigelöshet, lyhördhet och viljan att samarbeta. Vi söker dig som… …sprider positiv energi och trivs i en fartfylld miljö. Du är van att gå för egen maskin, är social, lyhörd, lösningsorienterad och har förmågan att skapa förtroende snabbt. Att tempot periodvis är högt är inget som hindrar dig, utan även då lyckas du på ett proffsigt sätt skapa trygga, nöjda och återvändande kunder. För dig är det viktigt att alltid sträva mot högsta möjliga kundnöjdhet, för om kunden är nöjd är även du nöjd. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas och förbättras, är du flexibel och lär dig snabbt nya arbetsuppgifter, likaväl som du gärna bidrar till förbättringsarbeten. Problem ser du som en lärorik erfarenhet. Vi ser att du har: Godkänd gymnasieutbildning Ha intresse för och helst erfarenhet från försäljning och kundkontakt Mycket god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift, på svenska och engelska Vara flexibel och tycka om att arbeta varierar från dag till dag, ofta i ett högt tempo Ha en god administrativ förmåga Genuint intresse för system och administrativa detaljer Det är även ett plus om du har ett intresse av och viss kunskap kring bilar samt B-körkort, men inget måste.   Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt kunna utvecklas och verka i en föränderlig vardag finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt om tjänsten Anställningen är en visstidsanställning på heltid under semesterperioden placerad på vårt huvudkontor i centrala Göteborg. Arbetstider måndag-fredag 8-17. För frågor kontakta Patrik Klasson, Manager Operation Sales, [email protected], +46101673152. Urval sker löpande och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

27 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Medarbetare

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Du vill arbeta med ett glatt gäng, där fokus ligger på att göra kundens besök till en positiv upplevelse genom både smak och bemötande. Du brinner för kundservice och att skapa goda kundrelationer. Som person är du glad, social, ambitiös, noggrann och prestigelös. Du är stresstålig, besitter stor ansvarskänsla och sätter kunden i fokus. Vi söker nu medarbetare till vår butik på Kongahälla för en tjänst på 16h/v, så känner du dig som en sann yogiboostare så är du välkommen att skicka in din ansökan! Det tar bara några minuter att skapa en ansökan och du får möjlighet att visa vem du är, din energi och vad du tycker är viktigt när det gäller service!

27 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Säljledare/Stf. Butikschef Halmstad

Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Sammanfattning av tjänsten Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Vill du utveckla människor och ge våra kunder en upplevelse som överträffar deras förväntningar? Välkommen till rollen som säljledare/ställföreträdande butikschef på Lidl! Din roll Som säljledare/ställföreträdande butikschef på Lidl är du butikschefens högra hand och har en given plats i butiksledningen. Du motiverar och inspirerar butiksteamet till att uppnå sin fulla potential varje dag och säkerställer att uppgifter utförs effektivt, korrekt och i tid. Du deltar självklart i det dagliga butiksarbetet och arbetar tillsammans med teamet för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Rollen innefattar uppgifter som: •    Säkerställa och leverera utmärkt kundservice i butiken •    Stötta butikschefen i det dagliga arbetet i butiken och se till att ni når resultat genom att leda, motivera och utveckla butikspersonalen samt delta i det dagliga arbetet på ett föredömligt sätt •    Säkerställa att butiken lever upp till våra grundpelare inom kundvänlighet, varutillgänglighet, färskhet, renlighet och lönsamhet •    Arbeta målinriktat med butikens nyckeltal •    Samordna och organisera introduktion och vidareutbildning av alla butiksmedarbetare •    Du har även totalansvaret för butiksdriften när butikschefen inte är på plats Din profil * Du har erfarenhet av att leda, engagera, inspirera och utveckla team i en snabbrörlig och resultatorienterad miljö  * Du har god problemlösningsförmåga och är duktig på att planera och delegera arbetsuppgifter  * Du har starkt kundfokus och mycket god kommunikationsförmåga där du kan ge feedback som utvecklar teamet och butiken * Du har viljestyrkan att slutföra saker i tid och motiveras av att överträffa satta mål och maximera produktiviteten * Du har möjligtvis tidigare erfarenhet av att arbeta som ställföreträdande butikschef, butikschef eller som avdelningsansvarig inom dagligvaruhandeln * Du har en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med inriktning mot handel * Om du har erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch är det meriterande * Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift Vi erbjuderVi erbjuder dig en utmanande och utvecklande arbetsmiljö där du får mycket ansvar och möjlighet att påverka Lidls framgång i Sverige. Vårt dagliga arbete är, förutom att leda, inspirera och leverera utifrån tydligt satta mål även karaktäriserade av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Och eftersom vi växer, kan du fortsätta utvecklas. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt för att fortsatt kunna utmana branschen.  Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning med start 1 juli 2024. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via förmånsportalen Benify. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Vi möjliggör en rättvis lönesättning inom företaget genom ett icke-diskriminerande lönesystem. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma. Vill du vara med på vår utmanarresa? Denna rekrytering sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

27 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Teknisk Innesäljare till Mattssons

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Är du tekniskt kunnig och brinner för service? Vi söker en proaktiv och strukturerad innesäljare som vill göra skillnad. Bli en nyckelspelare i vårt dynamiska team! Om företaget Mattssons, med anor från 1947, är kända för sin stora marknads- och produktkunskap samt ledande logistiklösningar. Som ett av de största privatägda företagen i branschen, med korta beslutsvägar, erbjuder vi våra kunder en svårslagen flexibilitet. Vi har ett brett sortiment av fästelement med över 180 000 artiklar och verksamhet i Sverige, Portugal och Kina. Besök oss på www.mattssons.com för att läsa mer. Om rollen Vi söker en tekniskt intresserad och driven innesäljare som vill göra skillnad och leverera högklassig service. I rollen ingår att arbeta med offertframtagning, orderhantering, teknisk rådgivning, kundsupport via telefon och e-mail, samt uppdatering och kommunikation av leveransplanering och leveransförändringar. Du kommer även att vara delaktig i kundbearbetning genom samtal och kampanjutskick. Kvalifikationer För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Det är viktigt med erfarenhet av sälj och administration samt av orderhantering. Du bör ha ett starkt tekniskt intresse och kunskap, med en förståelse för tillverkningsindustrin. God datorvana är nödvändigt, och du bör behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Ett körkort och tillgång till bil är också ett krav. Personliga egenskaper Vi värdesätter en lagspelare som har fokus på kunden och en hög servicegrad. Du bör vara strukturerad och ordningsam med förmåga att prioritera i ett högt tempo. Din förmåga att effektivt prioritera din tid och arbetsuppgifter kommer att vara avgörande för att lyckas i rollen som teknisk innesäljare hos oss. Vi ser även att du har en proaktiv inställning och tar initiativ för att lösa problem och utmaningar på ett självständigt sätt. En god kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar och teammedlemmar är också viktiga egenskaper som vi uppskattar hos våra medarbetare. Vi erbjuder På Mattssons tror vi på tydliga mål, en generös personalpolitik och en god gemenskap på kontoret – varje dag börjar med gemensam frukost. Du kommer att vara en del av ett engagerat team med korta beslutsvägar och goda möjligheter till personlig utveckling. Vi vill att du ska vara engagerad och en aktiv del av vår framtid. Vi tror på handlingskraft, delaktighet och målmedvetenhet. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim. Vår rekryteringskonsult, Anela Drndo, finns tillgänglig för att hjälpa dig. Kontakta henne på telefon 0737–019453 eller via e-post på [email protected] om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och vårt företag.

27 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Inköpare

Vill du lära dig mer om vad en god affär är? Vill du använda dina kunskaper inom inköp och upphandling och bidra till samhällsnyttan? Här är jobbet! Inköpare Arbetsuppgifter Ditt uppdrag som inköpare innebär att vara en del av ett operativt affärsstöd i Trafikverkets arbete med att göra goda affärer. Du arbetar självständigt med förnyad konkurrensutsättning och genomför enklare objektsspecifika upphandlingar med stöd från kvalificerad inköpare. Fokus i rollen kommer att ligga på entreprenadupphandlingar och upphandlingar av tekniska konsulter. I arbetet ingår det att effektivisera och förbättra inköpsadministrationen och den operativa inköpsprocessen. Vi vill att du väljer att utvecklas tillsammans med oss! Vår ambition är att du med tiden tar mer ansvar och axlar rollen som kvalificerad inköpare. Vi erbjuder dig ett lärorikt och utvecklande arbete med stort eget ansvar och en introduktion med en erfaren handledare för att du ska komma in i arbetet på bästa sätt. Hos oss har vi en lärande kultur där vi i gruppen stöttar varandra, bollar idéer och delar med oss av vår kunskap. Övrig information Placeringsort är Gävle eller Stockholm. Önskar du att arbeta delvis på distans? I den här tjänsten har du som vill möjlighet att ha en dialog kring att arbeta hemifrån eller från ett annat Trafikverkskontor ett par dagar i veckan, efter avslutad provanställning. Intervjuer är planerade att genomföras vecka 22-23. Dessförinnan kommer två webbaserade tester vara en del i urvalsarbetet. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för utskick och kallelser, så kolla gärna din inkorg och även skräppost regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! #LI-Hybrid Kvalifikationer Vem är du? För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta egna initiativ och driva dina arbetsuppgifter framåt på ett självständigt sätt. Du är lösningsorienterad och analytisk och arbetar strukturerat för att leverera goda resultat. Du har en god kommunikativ förmåga som du använder bland annat för att samarbeta och skapa förtroende. Vi söker dig som har eller som under vårterminen 2024 kommer att avsluta en eftergymnasial utbildning inom i första hand offentlig upphandling, alternativt annan utbildning inom t.ex. inköp teknik, ekonomi eller juridik som tillsammans med erfarenhet sammantaget bedöms likvärdig av oss uttrycker dig obehindrat på svenska i tal och skrift har goda kunskaper i engelska i tal och skrift Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet och/eller teoretisk kunskap inom offentlig upphandling har arbetslivserfarenhet och/eller teoretisk kunskap inom entreprenadjuridik (AB, ABT och/eller ABK) Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. På Inköp och logistik har du möjlighet att påverka effektiviteten, innovationen och produktiviteten i Sveriges transportsystem. Du är en del av den största beställaren i branschen, med en årlig uppdragsvolym på närmare 60 miljarder kronor. Tillsammans med dina kollegor driver du värdeskapande förändringar och bidrar till nya smarta lösningar för såväl medborgare som företag. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

27 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
butiksbiträde

Heltid 100% Vi söker engagerade medarbetare till vår matbutik. Om du älskar att arbeta med mat, ha kundkontakt och vara en del av en dynamisk arbetsmiljö, då kan detta vara rätt plats för dig. Som anställd i vår livsmedelsbutik kommer du att få möjlighet att hjälpa till att skapa en positiv och inspirerande upplevelse för våra kunder. Dina ansvarsområden kommer att inkludera att hantera kassan, fylla på hyllor, bistå kunder vid deras val av produkter och se till att butiken alltid är ren och organiserad. Arbetstider: varierande krav kunna jobba helger , kväll och även kunna var flexibel med tiderna. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

27 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Junior Brand Manager

Do you want to work in a truly global organization with market leading Brands? Are you looking for a position where you will get the opportunity to support the marketing team in planning, executing and following-up on initiatives within the Lighter Portfolio. Now you have the chance to apply for the role as Junior Brand Manager of Lights Division at Swedish Match. Job Description As Junior Brand Manager, you will lead projects, support, plan and recommend actions and marketing plans for the South East Asia region with emphasis on Social Media Marketing on Wechat, Tiktok and E-commerce, as well as, constantly gate keeping the way the different Brands are being communicated in the region through desk-top analysis and via a close relation with distributors to make sure that the brand is coherent and consistent in its identity. Furthermore, you will be responsible for acting as the marketing link between Central marketing and Swedish Match Lights distributors in the region. Additionally, you will support the Head of Marketing with research, pricing, and portfolio analysis together with various marketing assignments. Your Profile We are looking for someone who is passionate about marketing and brand building. As a person, you work in a structured manner and have a collaborative working style and strong formal or informal project management skills. You are creative, as well as, have a growth mind-set and a hands-on approach to assigned responsibilities. In terms of experience and competence, we are looking for someone with 2-3 years’ experience in marketing. You have worked in an international organization and have a university degree in marketing or equivalent. Fluent in English, both spoken and written is a must. Chinese speaking and familiar with the region are considered advantageous. Do you want to be a part of Swedish Match Lights Division? We kindly ask you to submit your application no later than 2024-05-09. We consider applications on an ongoing basis and the position may therefore be filled before the application period has expired. We look forward to hearing from you! Swedish Match is a listed company on the international market. We develop, manufacture and sell well-known brands of the highest quality in the Smokeless Products and Lights segments. With a flexible, innovative, and sustainable approach, we are working for having the right strategy, people, competences, products and structure in place to quickly meet changing market conditions. We want to maximize enjoyment of our products by minimizing the carbon footprint. With a portfolio of modern brands and brands with a long tradition, Swedish Match offers products both with and without tobacco that meet market demand. Offering tobacco consumers alternatives to cigarettes is at the heart of what we are doing. That's why we who work at Swedish Match are proud to work here – because together we make a difference!

27 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Merchandise till Stockholm med omnejd

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Brinner du för service? Det gör vi! Nu söker vi Merchandise-personal för kunds räkning i Stockholm med omnejd. Som Merchandiser kommer du att arbeta med att plocka och exponera kända varumärken i butik. Noggrannhet och tempo är ett viktigt krav och att du har erfarenhet av att arbeta i butik samt att du har körkort (tillgång till egen bil är ett plus). Du kommer att arbeta självständigt med ett högt tempo och vi ser att du är en utåtriktad person som trivs med att arbeta och är självgående. Erfarenhet av beställning i butik är direkt meriterande. Vi söker 1-2 personer och start är v.24 då upplärning kommer att ske. Under vecka 28-35 kommer det att finnas möjlighet till deltid ca 35h/v enligt sommarschema. Om du är redo för en ny utmaning och tycker om att arbeta i en dynamisk miljö, så är detta en perfekt möjlighet för dig. Möjlighet till fortsatt anställning efter sommaren. Tveka inte att söka redan idag! Arbetsuppgifter: Varuplock Bygga exponeringar & skapa merförsäljning Beställningar Daglig rapportering Krav: Erfarenhet av att arbeta i butik Körkort Effektiv och noggrannhet i hantering av varor Utåtriktad och självgående Meriterande: Erfarenhet av beställning i butik Tillgång till egen bil (milersättning 25kr/mil ingår) Lön enligt avtal. Har du frågor kring tjänsten, mejla på [email protected] Observera att vi inte tar emot några ansökningar via e-post, du ansöker via länken nedan. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast.

27 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
IT Sales and Recruiting Intern

Our company is searching for experienced candidates for the position of Sales and Recruiting intern. Responsibilities: • Researching different recruiting channels to discover diverse pool of new candidates • Maintain recruiting database and candidate files • Review Resumes and candidate assessments • Create job ads/postings • Interact with clients professionally and Participate in sales events and promotional activities • Sales Skills: Developing understanding of the sales process, and ability to close deals • Communication Skills: Ability to effectively communicate with a diverse range of customers, presenting products and services in a compelling manner • Interpersonal Skills: Building relationships with clients and colleagues • Organization Skills: Managing multiple tasks simultaneously, keeping track of leads, and maintaining detailed records of sales activities • Customer Service: Excellent customer service skills to ensure customer satisfaction and build long term relationships Skills: · Must be highly proficient in MS Office · Previous Talent Acquisition and/or Campus Recruiting experience preferred but not required · Must be outgoing and have the ability to connect with individuals on the phone · Strong written & verbal communication skill interpersonal skills · Strong communication skills (written and oral) both in Svenska and English Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

27 april 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024