Mötesbokare till Finansbolag
Finansia Sverige AB
Företagssäljare

Om Finansia Finansia är ett etablerat och snabbväxande finansbolag som sedan 2014 hjälpt tusentals små och medelstora företag att förverkliga sina affärsidéer. Med över 7 miljarder kronor i beviljad finansiering och tre Di Gasell-utmärkelser – inklusive titeln MästarGasell – är vi en trygg och långsiktig arbetsgivare med höga ambitioner. Hos oss får du arbeta i en miljö där människor trivs, stannar länge och växer tillsammans. Vi har en stark intern kultur med fokus på utveckling, delaktighet och framgång. Om rollen – MötesbokareI rollen som mötesbokare är din uppgift att ta första kontakten med potentiella företagskunder och undersöka deras behov av finansiering. Ditt mål är att skapa intresse och boka möten åt våra affärsutvecklare. Du blir en viktig del av vårt säljteam och får lära dig grunderna i affärskommunikation, försäljning och relationsbyggande. För rätt person är detta en språngbräda till en vidare karriär inom försäljning hos Finansia – flera av våra säljare har börjat just här. Arbetsuppgifter: Kontakta företag via telefon för att introducera Finansias tjänster Stämma av behov och boka in möten med våra säljare Arbeta målinriktat i ett team med stark sammanhållning Utveckla din förmåga inom kommunikation och affärstänk Vem är du? Du gillar att prata med människor och skapa nya kontakter Du är driven, tävlingsinriktad och trivs med att arbeta mot mål Du vill utvecklas inom försäljning och se resultat av ditt arbete Tidigare erfarenhet av kundkontakt eller försäljning är meriterande, men inget krav Vad erbjuder vi dig? Fast lön + attraktiv provisionsmodell En tydlig karriärstege – möjlighet att avancera till säljare Frukost på kontoret och gymkort via jobbet En stabil arbetsgivare med låg personalomsättning och stark kultur Chansen att bygga en långsiktig karriär i finansbranschen Vill du vara en del av ett framgångsrikt team och utvecklas i en roll där du gör skillnad från dag ett? Sök tjänsten som mötesbokare redan idag och ta första steget mot en framtid hos Finansia!

23 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Säljare till Skellefteå Kraft – med placering på kontoret i Umeå
Online Fulfillment Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning? Nu söker vi en ny kollega till vårt engagerade och välkomnande team – med Skellefteå Kraft som uppdragsgivare och Umeå som bas! Vi växer – och söker dig som vill vara med på resan Som en del av vårt team får du mer än ett jobb – du får en möjlighet att utvecklas i en stimulerande miljö där vi sätter laget före jaget. Vi värdesätter driv, ansvarstagande och god laganda, och vi tror att arbetsglädje är nyckeln till både prestation och trivsel. Vad vi erbjuder: En ljus, modern och inspirerande arbetsmiljö högst upp i Thulehuset – med utsikt över Umeälven. Arbete under fasta kontorstider – du arbetar från kontoret i Umeå, där du är en del av ett samarbetsinriktat team. Efter en inledande period på kontoret finns möjlighet att delvis arbeta på distans. Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal via Unionen. En lönemodell där du har en stabil garantilön och möjlighet att påverka din inkomst genom tydlig provision. Ett team där olikheter ses som en styrka – vi jobbar aktivt för inkludering och respekt i vardagen. Om rollen: Som säljare arbetar du med telefonförsäljning av elavtal från Skellefteå Kraft till privatpersoner. Du kontaktar nya kunder för att väcka intresse och skapa nya kundrelationer. Tillsammans med ditt team på 12 personer arbetar du måndag till fredag under kontorstid, vilket ger dig möjlighet till balans mellan arbete och fritid. Vem söker vi? Vi söker dig som: Har en positiv inställning och gillar att prata med människor. Är självgående men också värdesätter ett gott samarbete i grupp. Gillar att sätta mål och strävar efter att nå dem. Talar och skriver svenska obehindrat. Tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande – men inget krav. Har du dessutom haft en ledande roll tidigare ser vi det som ett plus. Därför ska du söka: Du vill ha ett jobb där din insats gör skillnad – både för teamet och kunden. Du söker trygghet men också möjlighet att påverka din utveckling och inkomst. Du gillar när det händer saker och trivs i ett företag där beslutsvägarna är korta. Ansök idag – vi träffar kandidater löpande! Vi söker en ny kollega, tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi värdesätter rätt personlighet och vilja, och du är varmt välkommen att söka även om du saknar erfarenhet inom försäljning. Om oss på Online: Online är ett företag byggt på entreprenörskap, engagemang och personlig drivkraft. Sedan 1993 har vi hjälpt företag att skapa långvariga och hållbara kundrelationer. Vi tror på att bygga förtroende och ansvarstagande för att skapa verkliga värden för våra kunder – och nu vill vi att du ska bli en del av vår framgångssaga.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Säljande projektledare sökes till JJJ AB
Tillväxt Botkyrka AB
Företagssäljare

JJJ startade för 10 år sedan som ett VVS-bolag och är numera en del av ett större badrumsföretag. Idag jobbar vi med badrumsrenoveringar och stambyten över flera delar av Sverige. Vi är i en expansiv fas och ser stora möjligheter att växa, både som företag och för dig som medarbetare. Vill du vara en nyckelperson i ett växande företag med stora möjligheter att utvecklas? JJJ AB söker nu en självgående och socialt kompetent säljande projektledare med koll på byggsvängen och passion för att driva affärer framåt. Här får du både ansvar, frihet och en roll där du får kombinera sälj, ledarskap och struktur i vardagen. Som säljande projektledare på JJJ AB ansvarar du för hela kedjan, från att sälja in projekt till att driva dem i mål. Du får stöd från mötesbokare men ansvarar själv för att följa upp, räkna på offerter och leda projekten i mål. Du planerar dina dagar själv och utgår hemifrån med egen bil. Som säljande projektledare kommer du bland annat att: Sälja in badrums och stambytesprojekt. Räkna på jobb och ta fram offerter. Projektleda pågående uppdrag. Hålla kontakt med kunder och hantverkare. Säkerställa att projekt levereras enligt tidsplan och budget. Önskad Profil: B- körkort. Svenska i tal och skrift. Vi söker dig som är: Självgående: Du planerar och driver ditt arbete framåt utan att behöva styras. Social kompetent : Du skapar goda relationer och bygger förtroende med både kunder och kollegor. Ordningsam: Du har struktur och koll på detaljer, även när det är mycket på gång. Vett och etikett: Du bemöter andra med respekt och professionalism i alla situationer. Organiserad: Du hanterar flera uppgifter samtidigt och ser till att inget faller mellan stolarna.' Meriterande om du: Har någon erfarenhet inom bygg. Har jobbat med sälj tidigare Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Mån- Fre 08:00–17:00. Placering: Du utgår hemifrån och arbetar ute hos kund, inom Storstockholm. Anställningsform: Provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidare Förmåner: Jobbtelefon och bil som du får ta hem. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
E-commerce Merchandiser & Onsite Optimization
E-commerce Recruit Nordic AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi är HeadBrands – en av Nordens ledande leverantörer inom professionell hårvård. Med ett brett sortiment av starka varumärken, en växande e-handel och närvaro i flera kanaler driver vi tillväxt i en bransch som aldrig står still. Vi kombinerar ett kommersiellt fokus med en passion för branschen och drivs av att ständigt utveckla både kundupplevelse och affär. Men för oss är hår också något större – ett uttryck för stil, kreativitet och personlighet. Därför vill vi inte bara leverera produkter och verktyg, utan också inspiration och möjligheter att växa. Vi står bakom dem som tänjer på gränser, testar nytt och formar framtidens skönhetsbransch. Om rollen Som E-commerce Merchandiser & Onsite Optimization Specialist på Headbrands blir du en nyckelperson i att optimera den digitala kundupplevelsen och driva försäljning genom att skapa inspirerande och konverterande lösningar. Du kommer att arbeta operativt i e-handelsplattformen riktat B2B och stötta återförsäljarna genom att leverera varumärkesstärkande initiativ som stärker det övergripande erbjudandet. I rollen har du ansvaret för onsite merchandising, UX-optimering samt för att analysera och utveckla kundresan från landningssidor till produktsidor och checkout. Du kommer aktivt arbeta med att driva kampanjer och produktförädling, samtidigt som du bidrar strategiskt till att utveckla och förbättra site. Du blir en del av det kommersiella teamet och samarbetar tätt med kollegor från Digital Performance, CRM & Customer Growth, Online Sales. Rapporteringen sker till ansvarig för det kommersiella teamet och sammanfattningsvis kommer du; Ansvara för onsite merchandising och säkerställa inspirerande, relevanta och konverterande landningssidor, kampanjsidor och produktsidor Optimera kundresan onsite från trafiklandning till checkout med hjälp av data och UX-insikter Strukturera och kategorisera sortimentet för bättre navigering, sökfunktioner och produktupptäckt Implementera förbättringar och nya verktyg för att öka konverteringsgrad, varukorgsvärde och retention Analysera onsite-beteenden och konverteringsflöden och omsätta insikter i optimeringsåtgärder Arbeta med A/B-tester och driva utveckling av sajt och e-handelsflöden Säkerställa att Headbrands och varumärkena förmedlas genom enhetlig upplevelse onsite Din bakgrund Du är både kreativ och datadriven, med ett skarpt öga för hur digitala butiksmiljöer kan optimera både varumärkesvärde och försäljning. Du är van att arbeta nära plattformar, tekniska lösningar och kan kombinera UX-tänk, konverteringsoptimering och innehållsaktivering. Vi ser gärna att du har erfarenhet från skönhet, hårvård eller mode – där produkterna kräver inspiration och storytelling för att sälja starkt online. Minst 3–5 års erfarenhet av att arbeta med e-handel, gärna både operativt och strategiskt Eftergymnasial utbildning inom e-commerce, digital marknadsföring, UX, kommunikation eller liknande Arbetat med kategoristruktur, sök, produktplacering och on-site merchandising Förståelse för hur content, kampanjer och sortimentstruktur driver försäljning God analytisk förmåga och erfarenhet av att tolka data Förståelse för både inspiration och konvertering Vana att arbeta med CMS, e-handelsplattformar och optimeringsverktyg Erfarenhet av A/B-testning och förbättrings av kundresa Ett strukturerat, initiativrikt och lösningsorienterat arbetssätt Intresse och kunskap om skönhet, hårvård eller livsstilsprodukter är inte ett krav, men fördelaktigt för rollen Att du är resultatorienterad, trygg i dig själv, analytisk, strukturerad och operativt driven ser vi som en självklarhet. Eftersom tjänsten innebär många kontaktytor, värdesätter du öppen kommunikation och teamwork. Du bidrar med hög energi, ett positivt mindset och ett kommersiellt fokus. Placering & Ansökningsprocess Detta är en heltidstjänst med placering 100% på Headbrands huvudkontor i Lund. Tjänsten startar enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen hanteras av E-commerce Recruit, och om du har några frågor om rollen är du välkommen att kontakta Zophia Karlsson på [email protected]. Vi utvärderar ansökningar löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan tidigt för att bli en del av vår urvalsprocess. Vi ser fram emot att få veta mer om vad du kan bidra med!

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
CRM & Customer Growth Manager
E-commerce Recruit Nordic AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi är HeadBrands – en av Nordens ledande leverantörer inom professionell hårvård. Med ett brett sortiment av starka varumärken, en växande e-handel och närvaro i flera kanaler driver vi tillväxt i en bransch som aldrig står still. Vi kombinerar ett kommersiellt fokus med en passion för branschen och drivs av att ständigt utveckla både kundupplevelse och affär. Men för oss är hår också något större – ett uttryck för stil, kreativitet och personlighet. Därför vill vi inte bara leverera produkter och verktyg, utan också inspiration och möjligheter att växa. Vi står bakom dem som tänjer på gränser, testar nytt och formar framtidens skönhetsbransch. Om rollen Som CRM & Customer Growth Manager är du en nyckelspelare i det kommersiella teamet med ett tydligt uppdrag: att driva försäljning och skapa värde genom effektiva och relevanta kundrelationer. Du ansvarar för att ta tillvara på den enorma potentialen i den redan starka kundbasen. Rollen är nyinrättad, vilket innebär att du får möjlighet att både sätta struktur och driva utveckling med fokus på kunddata, segmentering och personaliserad kommunikation i befintliga och framtida kanaler. Rollen blir central i pågående uppbyggnad av en modern CRM- och automationsstruktur. Fokus ligger initialt på att minska churn, utveckla kundresor och bygga en långsiktig datadriven bearbetning av kunder – från första köp till ambassadör. Du kommer ingå i ett kommersiellt drivet team tillsammans med Digital performance, Online sales och E-commerce Merchandiser. Du rapporterar till ansvarig för det kommersiella teamet och i övrigt kommer du; Ansvara för central CRM- och lojalitetsstrategi för ökad tillväxt, kundlojalitet och livstidsvärde Dela insikter och förbättringspotenital i kommunikation genom relevanta och engagerande kundresor som bidrar till ökad försäljning Implementera en tydlig segmenteringsstrategi för att maximera lönsamhet och minska kundbortfall Driva testning och optimering för kontinuerlig förbättring av CRM-, lojalitets- och automatiserade aktiviteter Hålla dig uppdaterad om ny teknik, verktyg och system samt effektivisera datainsamling Analysera och rapportera aktiviteter för att optimera återköp och kundvärde Din bakgrund Du är en datadriven, affärsorienterad person med ett skarpt öga för kundbeteenden och en stark känsla för hur kommunikation kan driva försäljning. Du har erfarenhet av att arbeta med CRM, lojalitetsprogram och marketing automation – gärna i en omnikanal-miljö – och trivs i en roll där du får både tänka strategiskt och agera operativt.Vi ser att du har; God erfarenhet inom CRM, marketing automation och lojalitetsarbete Erfarenhet av att arbeta nära digital marknadsföring, e-handel och kundresor Stark förmåga att leda projekt, engagera interna stakeholders och driva förändringsarbete inom organisationen Erfarenhet av att arbeta med datakvalitet och grundläggande data governance i CRM-miljöer Du har en god förståelse för kundresor och hur olika faser i kundlivscykeln kräver anpassad kommunikation Erfarenhet av segmentering, analys och personifiering genom kunddata Du har erfarenhet av att självständigt arbeta med analysverktyg för att ta fram insikter God teknisk förmåga och känner dig trygg i tekniska samtal kring datakopplingar, verktygsintegrationer och CRM-arkitektur Goda insikter i CRM-verktyg, CDP:er och analysplattformar Du är en relationsbyggare som trivs i både operativa och strategiska sammanhang, har en stark kommersiell ådra och är van vid att ta initiativ och driva förändring. Du arbetar strukturerat och drivande med ett tydligt försäljningsfokus. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Erfarenhet inom skönhet, hårvård eller livsstilsvarumärken är högt meriterande. Placering & Ansökningsprocess Detta är en heltidstjänst med placering 100% på Headbrands huvudkontor i Lund. Tjänsten startar enligt överenskommelse. Rekryteringsprocessen hanteras av E-commerce Recruit, och om du har några frågor om rollen är du välkommen att kontakta Zophia Karlsson på [email protected]. Vi utvärderar ansökningar löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan tidigt för att bli en del av vår urvalsprocess. Vi ser fram emot att få veta mer om vad du kan bidra med!

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST - STELLA RESEARCH ENGINE
Comcube AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker dig som vill hjälpa våra kunder lyckas med AI och insiktsanalys. Om Demoskop och Stella Research Engine Demoskop ligger i branschens absoluta framkant vad gäller marknads- och opinionsundersökningar. Sedan mer än 30 år kombinerar vi tung expertis och erfarenhet inom varumärkesbyggande, kommunikation, opinion och samhällsundersökningar.  Stella Research Engine är vår innovativa AI-plattform som hjälper företag att förvandla data till handlingsbara insikter på rekordtid. Med en unik kombination av avancerad AI-teknologi och Demoskops expertis inom marknads- och opinionsanalys hjälper vi våra kunder att få ut mer från sin data - från textanalys och bildtolkning till interaktiva målgruppsdialoger. Din roll som Customer Success Specialist För att möta våra kunders behov och säkerställa en framgångsrik implementering av Stella Research Engine söker vi nu en engagerad Customer Success Specialist. I rollen kommer du att vara en viktig länk mellan Demoskop och våra kunder, med huvudansvar för onboarding-processen och att hjälpa kunder nå framgång i sin användning av vår AI-plattform. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar - Ansvara för kundernas onboarding till Stella Research Engine - Hålla introduktionsutbildningar och säkerställa att kunderna förstår plattformens funktioner - Fungera som kundsupport och hjälpa till att lösa tekniska och praktiska frågor - Identifiera kundernas behov och koordinera insatser för att maximera deras nytta av plattformen - Hantera kundrelationer och arbeta proaktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet - Samarbeta med utvecklingsteamet för att förmedla kundernas feedback och förbättringsförslag Din profil Vi söker dig som är genuint intresserad av att hjälpa kunder lyckas med sina insiktsarbeten. Du har ett tekniskt intresse och förmåga att förklara komplexa lösningar på ett pedagogiskt sätt. För att lyckas i rollen tror vi att du: - Har erfarenhet av kundrelationer, gärna inom SaaS, tech eller marknadsundersökningsbranschen - Har utmärkta kommunikationsförmågor och kan anpassa din kommunikation efter olika målgrupper - Är strukturerad, proaktiv och engagerad i att skapa kundvärde - Trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där förändring är konstant - Har ett intresse för AI, datadrivna insikter och nya teknologier - Är lösningsorienterad och har en förmåga att bygga förtroendefulla relationer - Erfarenhet av marknadsundersökningar, analysverktyg eller liknande plattformar är meriterande, liksom kunskap om AI och dess tillämpningar inom företagsbranschen. Du behöver ha obehindrade kunskaper, i såväl tal som skrift, i både svenska och engelska. Vi erbjuder På Demoskop blir du del av ett framåtsträvande team i en organisation som präglas av innovation, korta beslutsvägar och högt i tak. Du får möjlighet att arbeta med den senaste teknologin inom AI och insiktsanalys, och vara med och påverka hur företag använder data för att fatta bättre beslut. Vi har en positiv teamkänsla och värdesätter både professionell och personlig utveckling. Tjänsten är på heltid med placering i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta tätt med kollegor både i Stockholm och Göteborg och rapporterar till Produktchefen. Kontakt och ansökan Är du intresserad och stämmer in på profilen skickar du in en personlig presentation och ditt CV där du tydligt beskriver dina erfarenheter och kompetenser inom ovanstående områden och varför du är intresserad av tjänsten. Vänligen besvara nedan frågor i din personliga presentation: - Varför är du intresserad av att arbeta med Customer Success på Demoskop? - Vad tror du framför allt att du kan bidra med i rollen som Customer Success Specialist för Stella Research Engine? I det här uppdraget samarbetar vi med rekryteringsföretaget ComCube. Har du några frågor beträffande rekryteringsprocessen eller tjänsten är du mycket välkommen att kontakta Helena Fransson på 070-554 05 04 eller [email protected]. Notera att vi arbetar med urvalet löpande! Du ansöker om tjänsten genom att bifoga din personliga presentation och ditt CV via denna länk: https://comcube.varbi.com/se/what:job/jobID:829966/ Ansökningar tas endast emot via denna länk. Välkommen med din ansökan! Demoskop grundades för 30 år sedan och erbjuder undersökningar och avancerade analyser inom opinion, varumärkesbyggande, kommunikation och affärs- och verksamhetsutveckling. Under snart 30 år har Demoskop undersökt väljarnas sympatier i Väljarbarometern. Tillsammans med Inizio var Demoskop det företag som kom närmast resultatet i Riksdagsvalet 2018. Inizio startades 2012 och har från start varit banbrytande i metodutveckling och analys av nya datakällor. En viktig del har varit Inizio-panelen med över 65 000 deltagare. Sedan 2019 har företagen gått samman till Demoskop AB. Inizionamnet finns kvar för vidareutveckling av digitala tekniker, däribland Inizio-panelen. Undersökningsbranschen är i stark utveckling. Tillsammans kombinerar Demoskop och Inizio tung expertis och erfarenhet, vilket banar väg för nya, starka erbjudanden. Det gäller såväl inom traditionella datainsamlingsmetoder, som inom så kallad big data och automatisering. Välkommen att läsa mer om oss på https://www.demoskop.se/

23 maj 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Account Manager till Kwick Expense
Sprio AB
Företagssäljare

Kwick Expense är ett innovativt scale-up-bolag i stark tillväxtfas. Vi söker dig som vill ta nästa steg i en affärsnära och utvecklande roll inom försäljning – där du får vara med och bygga vidare på en B2B-säljfunktion. Här får du stor frihet, mycket ansvar och möjlighet att växa tillsammans med ett bolag som förändrar hur företag hanterar sina utgifter. På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Account Manager. Rollen passar dig som är självgående, relationsskapande och redo att ta plats i ett litet men snabbfotat team, där varje affär gör skillnad. Om tjänstenSom Account Manager hos Kwick Expense ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till avslut. Fokus ligger främst på nykundsbearbetning inom både offentlig och privat sektor, där du bygger upp relationer och driver affärer. I början handlar det mycket om att lära sig produkten på djupet och kontakta potentiella kunder via telefon. Du jobbar nära dina kollegor, rapporterar till VD och får en tät introduktion med mycket feedback, coaching och möjlighet att växa in i rollen. På sikt kommer det finnas möjlighet till att vara med och forma säljavdelningen, ta ansvar för onboarding av nya kollegor och utveckla försäljningsstrategin. Kwick Expense har redan nått ut och fått stort förtroende på marknaden – du kliver alltså in i en fungerande modell från start.  Prospektera och kontakta nya kunder inom både privat och offentlig sektor  Driva hela säljprocessen, från första kontakt till stängd affär  Vid behov genomföra fysiska kundmöten (i början cirka 2 dagar/månad)  Bidra till fortsatt utveckling av säljstrategi och kundresa  Bidra till Kwick Expense produktutveckling genom insikter från kunder  Din profil  Vi söker dig som är affärsdriven, förtroendeingivande och har lätt för att skapa kontakt, oavsett om det är med en byggfirma eller en bankdirektör. Du har arbetat i en roll som Account Manager och har erfarenhet av kundmöten, känner dig trygg med att arbeta i digitala system samt har förståelse för ekonomiska processer. Du har: Erfarenhet av att driva kunddialoger och försäljningsprocesser Vana av att arbeta i digitala affärssystem och hantera kostnader/redovisning God struktur, initiativförmåga och ett högt eget driv Meriterande om du arbetat med SaaS-tjänster och har erfarenhet från offentlig sektor eller upphandling Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vad Kwick Expense erbjuder dig Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett scale-up bolag. Du kommer till en platt organisation, högt i tak och stor respekt för allas tid och kompetens. Du får en roll där du är med och formar både din vardag och bolagets framtid.  Fast grundlön med generös provisionsmodell  Friskvård och betald semester  Tjänstetelefon, dator och senaste tekniken  Stor möjlighet att på sikt utvecklas i rollen  Sociala aktiviteter, AW:s, sommar- och julfester  Om Kwick Expense  Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom.  Du anställs direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Servicerådgivare till Bilia Mercedes-Benz i Luleå
Starfinder AB
Övriga förmedlare

Är du en serviceinriktad person som gillar kundkontakt och vill arbeta med ett starkt varumärke? Då kan det vara just dig vi söker som vår nya Servicerådgivare till Bilia Mercedes-Benz i Luleå. Hos oss värderar vi din potential och drivkraft att växa tillsammans med oss. Om tjänstenI rollen som Servicerådgivare är du den första kontakten för kunder, både på plats och via telefon samt mejl. Du ger råd om service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden och fakturering. Genom ditt professionella bemötande ser du till att varje kund får service i världsklass och bästa möjliga upplevelse genom hela serviceprocessen. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att utvecklas och nå gemensamma mål. Din profil Vi ser gärna att du har ett starkt servicefokus och en vilja att bygga långsiktiga kundrelationer. Ditt engagemang för att leverera god service märks tydligt, och du har ett naturligt intresse för att skapa förtroende och kontinuitet i kundkontakten. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrken, och särskilt inom fordonsbranschen. Du har god problemlösningsförmåga, trivs med ett högt arbetstempo och är van vid att arbeta i digitala miljöer och affärssystem.      Körkort är ett krav. Du talar och skriver obehindrat på svenska. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlighet, vilja att utvecklas samt rätt inställning och en positiv attityd som gör att du trivs och växer inom företaget. Ansökan och tillträde Denna rekrytering sker i samarbete med Starfinder AB. För frågor om tjänsten och processen, Amanda Svenberg på 076 009 77 46. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Om Bilia Bilia är idag en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia är ett bolag i ständig utveckling, med starkt fokus på hållbarhet, innovation och ledarskap. Idag har vi Mercedes-Benz-anläggningar på tolv orter runt om i landet – från Gällivare i norr till Norrköping i söder.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Hela försäkring söker Innesäljare
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Hela Försäkring söker engagerade innesäljare – starta din karriär i ett växande bolag mitt i Stockholm! Vill du arbeta med försäljning i ett företag som kombinerar trygghet, gemenskap och personlig utveckling? Hela Försäkring söker nu en driven innesäljare som vill vara med och göra skillnad – både för sig själv och för våra kunder. Vi erbjuder marknadens ledande tandvårdsförsäkring och söker dig som är redo att ta nästa steg i din karriär. Om rollen:Som innesäljare kontaktar du nya kunder via telefon med målet att presentera och sälja vår uppskattade tandvårdsförsäkring. Du arbetar med moderna dialersystem i en strukturerad arbetsmiljö där kvalitet, lyhördhet och tydlig kommunikation står i centrum. Rollen passar dig som är tävlingsinriktad, målinriktad och tycker det är kul att prata med människor. Du inleder din anställning med en betald utbildning där du får lära dig allt om försäkring, våra produkter och effektiv säljteknik – perfekt för både nybörjare och dig med erfarenhet. Vi erbjuder: Trygg grundlön + provisionsmodell som belönar engagemang och prestation. Betald introduktionsutbildning och kontinuerlig coaching. Tjänstepension, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring via Skandia. Lojalitetsprogram med möjlighet till bonusresor, tävlingar och andra belöningar. AW varje fredag – vi firar framgångar tillsammans! Hybridmöjlighet efter 6 månader. Arbetsplats i centrala Stockholm, nära kollektivtrafik. Arbetstid: heltid, vardagar 08:40–17:30 Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna via telefon (meriterande men inte krav). Är nyfiken, social och orädd – du gillar att ta initiativ och driva på. Har ett starkt driv och trivs i en energifylld miljö Är mottaglig för feedback och gillar att utvecklas. Om Hela Försäkring: Hela Försäkring är ett modernt och växande bolag med fokus på hälsa och trygghet. Vår mest efterfrågade produkt är tandvårdsförsäkringen, och vi arbetar varje dag med att göra försäkring begriplig och relevant för våra kunder. Vi är delägda av Säkra, en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare – vilket innebär stabilitet, kvalitet och stora utvecklingsmöjligheter för dig som vill växa. Övrigt:Alla anställningar kräver ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Skulder hos Kronofogden får ej överstiga 100 000 kronor. Tjänsten är heltid, med start så snart som möjligt – intervjuer sker löpande. Ansökan: Skicka ditt CV och några rader om dig själv till: [email protected] Vid frågor: 070-825 08 10

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Sales Consultant
Svea Renewable Solar AB
Telefonförsäljare m.fl.

Svea Solar är Sveriges största solenergibolag och vår vision är att Rid the planet of fossil fuel! Vår säljorganisation består av 80 Power Shifters. Ungefär hälften av dessa jobbar inhouse som Sales Consultants – en mer senior säljroll där de ansvarar för hela försäljningsprocessen och hela produktutbudet gentemot nya privatkunder. Rollen passar utmärkt för dig med tidigare säljerfarenhet som vill utvecklas inom mer avancerad försäljning. Du erbjuds En grundlön som trygghet på 25,950kr, en mållön på 40-50k, och våra top performers tjänar mellan 80-85k. Inget tak på provisionen. Goda utvecklingsmöjligheter, till exempelvis rollen som Senior Sales Consultant, ledarskapsroller och specialistroller inom exempelvis B2B-försäljning Att sälja produkter som du helhjärtat kan stå bakom, som är bra för våra kunder och planeten En produktportfölj som är den mest innovativa i branschen Sedan ingår exempelvis tjänstepension, semesterdagar och semesterersättning även på den provisionsbaserade delen, friskvårdsbidrag och rabatt på SATS – och även tre olika flingsorter i köket Psst, våra bästa säljare vinner dessutom en resa till Medelhavet! Om teamet Som Sales Consultant är du del av vår innesäljorganisation. I dagsläget är vi tre Sales Consultant-team där varje team består av en Team Manager, en Senior Sales Consultant och mellan 6-10 Sales Consultants. En av dina framtida kollegor, Adam Ahlén, som utvecklats till Team Manager, berättar såhär om teamet: ”Vi kallar oss "Team Friendship" - vilket kanske avslöjar något om oss. Vi är en grupp likasinnade människor, men alla med olika bakgrunder och kunskaper. Vi gillar att hjälpa varandra att lyckas!” Om rollen Som Sales Consultant Har du friheten att självständigt bearbeta och driva varma förfrågningar från privatpersoner framåt, med stöd från teamet när det behövs Erbjuder du dina kunder lösningar inom produktion, lagring och energioptimering av ren energi Vid tider med mindre varma leads hittar du kreativa vägar för att få in fler leads, via exempelvis referenskunder eller listor på kunder som vi haft dialog med tidigare Du har det fulla ansvaret för hela kundresan – från första kontakt till signerat avtal, där du själv styr processen utifrån dina säljstrategier och metoder Kontakten med kund sker vanligtvis över telefon, mail och till viss del videosamtal Rollen gör att du kommer bli expert i hela försäljningsprocessen - från behovsanalys och hantering av invändningar till att kunna utbilda dina kunder om den bästa lösningen för just dem. Är vi en match? Vi söker dig som... Arbetat med försäljning minst 1-2 år med goda resultat. (Arbetat kortare än så? Kika på rollen till vårt Portfolio Sales Team) Visar starkt självledarskap med förmågan att ta egna initiativ och driva ditt arbete framåt Visar starkt resultatdriv och vinnarskalle. Du vill tjäna bra och kanske slå ett och annat rekord på vägen! Har förmåga att planera din tid och jobba strukturerat och smart Är duktig på att kommunicera och interagera socialt Listan kan kännas lång, men ingen är bäst i alla kategorier. Sök om du känner igen dig någorlunda På Svea Solar kan du Grow as we grow - vi lär dig nya skills här! Övrig information Startdatum för rollen: September Placering: Med utsikt över vattnet vid Alviks Strand Arbetstider: Mån-fre 8-17, alla säljare arbetar heltid från kontoret för att främja ett högt resultatfokus och #DoItTogehter Mångfald och inkludering Vi vet att mångfald och olika erfarenheter bidrar till kreativiteten som krävs för att utveckla branschen. Vi värdesätter en jämn könsfördelning och ambitionen är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder för att representera samhället och våra kunder. Därför bedöms alla kandidater från samma premisser. Vi ställer samma frågor till alla kandidater samt använder tester i Alva Labs som en del av bedömningen. Bli del av the Power Shift och Grow as we grow När Svea Solar växer blir världen bättre. Vi erbjuder våra Power Shifters att göra faktiskt skillnad - i en tid då få frågor är lika viktiga som klimatfrågan. På Svea Solar finns ingen brist på nya spännande utmaningar och möjligheter att Grow as we grow. Vi menar allvar med att leda the Power Shift - men vi kan såklart ha roligt samtidigt. Vi vet att alla mår bättre om vi kan erbjuda en arbetsplats präglad av fantastiskt ledarskap, acceptans av misslyckanden tillsammans med vänlighet och humor. Om rekryteringsprocessen Du behöver inte bifoga personligt brev och inte ansöka med CV om du söker med LinkedIn. Vi vill ge dig en modern och smooth ansökningsupplevelse Vi inleder processen relativt omgående efter att annonsen publicerats Längst ned på denna sida hittar du mer information om våra rekryteringsprocesser För slutkandidat gör vi bakgrundskontroll av belastningsregister För en rättvis bedömning får våra kandidater genomföra tester i Alva Labs om man uppfyller ska-kraven. Diversity is key! Varmt välkommen med din ansökan! #LILS2

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025