Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Eskilstuna. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Eskilstuna. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens industri, Dagens nyheter och Eventbiljetter till Bonnier välkända konferenser. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt. Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Fristadstorget 2 i centrala Eskilstuna. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 november 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

23 maj 2025
Sista ansökan:
18 november 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Stockholm

Drömmer du om att ta din mäklarkarriär till nästa nivå? Svensk Fastighetsförmedling i Stockholm expanderar och söker drivna fastighetsmäklare som vill lyckas i en framgångsrik kedja. Hos oss får du alla verktyg och stöd du behöver för att nå dina mål! Förutom att ha fantastiska kollegor vid din sida, får du tillgång till omfattande stödfunktioner, såsom en intern och kostnadsfri juristavdelning och marknadens bästa kundsystem. Nu söker vi fler fastighetsmäklare till flera av våra kontor i Stockholms-området och som vill bli en del av vårt vinnande lag! VEM SÖKER VI? Du är utbildad fastighetsmäklare eller i slutet av din utbildning Du har en vilande eller aktiv registrering hos FMI Du är bosatt i Stockholm eller ska flytta till Stockholm Just nu expanderar Svensk Fastighetsförmedling i Stockholms-området och vi söker dig som vill vara med på resan. Vi matchar dig med rätt kontor i det område du är intresserad av, och hela processen är givetvis konfidentiell. Skicka in din ansökan så kontaktar vi dig och berättar mer om möjligheterna och karriärvägarna på det område du är intresserad av! HOS OSS Vår digitala utbildningsplattform ser till att du alltid håller dig uppdaterad med de senaste verktygen och arbetssätten, så att du kan ligga steget före i en ständigt föränderlig marknad. Med innovativa verktyg och Aktiv Matchning skräddarsyr vi försäljningsprocessen för att ge kunden det bästa möjliga slutpriset. Vi arbetar som ett team och delar med oss av erfarenheter för att det ska löna sig att jobba tillsammans. Vi har byggt upp ett välkänt och omtyckt varumärke under mer än 85 år, vilket ger dig som medarbetare stora fördelar och en stabil plattform att stå på.  Utöver detta erbjuder vi även möjlighet till delägarskap, vilket gör att du inte bara kan ta del av utdelning, utan också påverka företagets riktning framåt. Vårt fokus på kontinuerlig utbildning, coaching och ledarskapsutveckling säkerställer att du har allt du behöver för att lyckas – idag och imorgon. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/

22 maj 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling Hisingen

Är du redo för att bli en del av Sveriges största oberoende mäklarfirma? Vill du ta ditt mäkleri till nästa nivå och arbeta tillsammans med ett härligt team i ett distrikt med stor potential? Då är rollen som mäklare på Hisingen rätt utmaning för dig! OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se OM DIG Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning. Talar och skriver svenska flytande. Övriga språkkunskaper är meriterande. Har lyckats att driva igenom ett antal lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Daniel Kjörling på [email protected] eller TA-Partner Vendela Ejdenwik på [email protected], eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

22 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Technical Sales Manager till Corrpal Systems AB i Ystad

Corrpal Systems AB söker en affärsorienterad och strategisk Technical Sales Manager. Du får en nyckelroll i vår ledning och ansvarar för vår försäljning och hela kundresan – från första kontakt till långsiktiga relationer. Du kommer att identifiera nya affärsmöjligheter på både etablerade och nya marknader. Våra kunder finns i Europa, USA, Sydafrika och Australien. Information om rollen Som Technical Sales Manager har du det övergripande ansvaret för företagets försäljningsarbete. En hel del försäljning skall drivas via den svenska organisationen, en annan del kommer via försäljningsorganisationen på det tyska moderbolaget Göpfert, då det finns vissa synergier i dessa verksamheter. Ett bra samarbete mellan säljorganisationerna är därför viktigt.  Exempel på ansvarsområden: Tar fram säljstrategier, målsättningar och aktivitetsplaner i linje med företagets affärsmål Identifierar nya affärsmöjligheter på både befintliga och nya marknader Ansvarar för budget, prognoser och resultatrapportering inom försäljning Säkerställer en stark kundupplevelse från offert till leverans och vidare service Leder och utvecklar försäljningsorganisationen, i dagsläget 3 personer som jobbar med försäljning respektive som projektledare Samverkar nära våra team inom teknik, produktion och ledning för att skapa affärer som är både lönsamma och tekniskt genomförbara Representerar Corrpal i förhandlingar, kundbesök, mässor och andra affärssammanhang – både nationellt och internationellt Vi söker dig som: Har flerårig erfarenhet av teknisk B2B-försäljning, gärna inom maskin- eller tillverkningsindustrin Har dokumenterad erfarenhet av försäljningsledning och strategiskt affärsansvar Har en stark kommersiell förmåga, med känsla för både kundbehov och affärslogik Är van att arbeta internationellt, med förståelse för olika marknader och kundkulturer Är en coachande och trygg ledare som skapar engagemang och tydlighet i ditt team Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har någon form av eftergymnasial utbildning inom teknik eller försäljning. Meriterande är också om du tidigare har jobbat med att dokumentera långsiktiga säljprocesser via CRM-system. Har du viss förståelse för CAD-ritningar och kanske till och med kan göra enklare skisser själv, skulle det vara väldigt positivt, då det kan förenkla arbetet ute hos våra kunder. Detaljerade dokument skapas sedan av våra kunniga Technical Sales Engineers. Placering Rollen utgår från Corrpals huvudkontor i Ystad och du bör bo på lämpligt pendlingsavstånd. Vår policy är att du kan arbeta hemifrån en dag per vecka. Det är en resande roll, där du uppskattningsvis reser till dina kunder ca. 50 dagar per år. Upplägg och tid för resorna planeras av dig. Om oss Corrpal Systems AB i Ystad tillverkar, säljer och installerar maskinlinjer för materialhantering till wellpappindustrin. Vi är en ledande aktör inom vår nisch och vår styrka är vår svenska kvalitet och vår förmåga att flexibelt lösa våra kunders olika behov. Med egen kompetens i huset tillverkar vi och levererar cirka 30-40 maskiner per år. Våra kunder finns huvudsakligen i Europa, men våra installationer finns över hela världen. Corrpal Systems omsätter drygt 300 msek och vi har ca. 50 anställda. Vår ägare Göpfert Maschinen GmbH, www.goepfert.de, är världsledande på konverteringsmaskiner till wellpappindustrin. På Corrpal Systems AB får du arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar, teknik i framkant och stort utrymme för egna initiativ. Läs mer om oss på vår hemsida www.corrpal.com Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är 17/6. Corrpal Systems AB samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Pia-Karin Åkesson på [email protected] eller 0702-15 83 98 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Ica Kvantum Liljeholmen söker behovsanställda/extra till kassalinjen
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll i vår kassalinje där du ger våra kunder ett proffsigt bemötande.  Din kärlek till mat och din serviceinriktade inställning kommer att bidra till att skapa en trivsam atmosfär i butiken och bygga långsiktiga relationer och se till att  våra kunder lämnar butiken med ett leende på läpparna Arbetsuppgifter Betjäna kunder i de manuella kassorna såväl som i snabbkassor/självscanning.   Ge kunden service i världsklass. Besvara frågor från kunden. Vem söker vi? Erfarenhet av arbete i butik eller kassa är ett krav. Grundläggande kunskap i kassasystem. God kommunikationsförmåga och kundfokus. Du är en lagspelare som drivs av att där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen samt att vara noggrann. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där timmar varierar, perfekt för dig som studerar! Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Sales Manager - Polymer Solution till Safic-Alcan
CMMTTO AB
Företagssäljare

Safic-Alcan Nordic söker nu en engagerad och erfaren säljare till sitt plastsegment. I rollen får du arbeta med innovativa materiallösningar, starka internationella leverantörer och med ett team som brinner för teknik och kundrelationer. Vill du vara med och forma framtidens plastlösningar? Då vill vi höra ifrån dig! OM JOBBET Som Sales Manager för Polymer Solutions blir du en del av Safic-Alcan Nordics säljteam och ansvarar främst för kunder inom plastsegmentet, men produkter inom gummi och PU kan också förekomma. Din marknad är Norden, och du arbetar i nära samarbete med kollegorna på kontoret samt rapporterar direkt till affärsområdeschefen. Du blir en viktig del av företagets övergripande strategi att utveckla hållbara och innovativa lösningar. Stort fokus ligger på att fortsätta bygga upp portföljen och försäljning baserat på förnybara och/eller återvunna råmaterial. Tillsammans med leverantörer och samarbetspartners söker Safic-Alcan aktivt efter morgondagens lösningar på dagens utmaningar inom branschen. I rollen kommer du att: Driva försäljningen från A till Ö; skapa projekt tillsammans med kund för att hitta bästa lösning, testa material hos kund, ansvara för pris och villkor samt se till att leveransen sker i rätt tid Bygga goda relation till marknaden, kunder och leverantörer Utveckla strategier för kundutveckling, prissättning, marknadsföring m.m. Samarbeta internt för att möta kunders och marknadens behov på ett snabbt och effektivt sätt Resa för att besöka kunder samt delta i leverantörsmöten och utbildningar i Norden och Europa Ständigt utveckla din tekniska kompetens och marknadskunskap inom ditt ansvarsområde Safic-Alcans nordiska huvudkontor ligger i Kungsbacka och vi ser helst att du utgår därifrån, men hemmakontor kan vara ett alternativ för rätt kandidat, och då är det en fördel att bo i Götaland eller södra Svealand. OM DIG Vi söker dig med erfarenhet från polymer- och/eller gummibranschen, gärna med dokumenterad framgång inom försäljning. Du är en engagerad och självgående person med starkt resultatfokus. Du brinner för att bygga långsiktiga relationer och skapa förtroende. Ditt arbetssätt är entreprenöriellt, och du motiveras av att identifiera och driva nya affärsmöjligheter. Samtidigt har du en förmåga att inspirera och engagera andra i organisationen mot gemensamma mål. Vi ser gärna att du har: Kandidatexamen i kemi / polymerteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet Tidigare erfarenhet av teknisk försäljning är meriterande Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Möjlighet och vilja att resa inom regionen Goda IT-kunskaper (Office, CRM etc.) B-körkort Som person behöver du vara kommersiell, ha ett högt driv och vara nyfiken! Försäljning handlar inte bara om att erbjuda fantastiska produkter utan också att ha förmågan att skapa långvariga relationer. För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara en teamplayer, grym på att kommunicera internt och externt, samt trivas med att arbeta under eget ansvar. KONTAKT I den här rekryteringen samarbetar Safic-Alcan Nordic med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 (0)702 163752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM SAFIC-ALCAN Safic-Alcan är en fransk oberoende distributör av specialkemikalier med huvudkontor i Paris La Défense (Frankrike). Företaget utvecklar och tillhandahåller ett brett sortiment av polymerer, material och tillsatser för gummi-, färg-, lim-, termoplast-, polyuretan-, smörjmedels-, rengörings-, kosmetik-, läkemedels- och kosttillskottsindustrin. Med ett nätverk av 34 kontor strategiskt placerade i Europa, Turkiet, Mellanöstern, Kina, USA, Brasilien, Kanada och Mexiko representerar företaget ledande tillverkare från hela världen. Tack vare sina högt specialiserade försäljningsingenjörer kan Safic-Alcan erbjuda teknisk expertis och högpresterande lösningar, vilket skapar långsiktiga partnerskap med de flesta av sina leverantörer och kunder. Safic-Alcan har över 800 anställda globalt.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Affärsutvecklare till Västsvenska Handelskammaren
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Har du flera års erfarenhet av försäljning och ett starkt intresse för näringslivets utveckling? Vill du använda din omvärldsanalys för att skapa affärer med verklig påverkan? Här erbjuds du en självständig roll med direkt koppling till regionens tillväxt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Västsvenska Handelskammaren. Om företaget Västsvenska Handelskammaren är en oberoende näringslivsorganisation som arbetar för att stärka företagens konkurrenskraft i Västsverige. Genom analyser, opinionsbildning och konkreta insatser driver de frågor som rör infrastruktur, kompetensförsörjning, internationell handel och ett bättre företagsklimat. Handelskammaren samlar över 3 000 medlemsföretag från olika branscher och fungerar som en stark röst för regionens näringsliv i dialog med beslutsfattare. Målet är att skapa bättre förutsättningar för företag att växa – och därmed för Västsverige att utvecklas. De söker nu en konsultativ och säljinriktad affärsutvecklare som vill bidra till ett starkare näringsliv i Västsverige, där ditt arbete blir en direkt del av Västra Handelskammarens möjlighet att påverka i frågor som är avgörande för företagens framtid! Arbetsuppgifter I rollen som affärsutvecklare utgår du från omvärlden och här spelar din förmåga att förstå företagandets villkor, politiska beslut och regional utveckling en avgörande roll. Du använder din analysförmåga för att se mönster, behov och affärsmöjligheter som du omsätter i relevanta erbjudanden till både befintliga och potentiella medlemsföretag. Rollen handlar om att ha förståelse för företagandets villkor och hur bolagen kan utvecklas genom de tjänster du representerar, där din dialog grundas i förtroende, aktualitet och affärsnytta.  Du ansvarar för en portfölj av medlemsföretag där du säkerställer att medlemskapet används strategiskt. Samtidigt arbetar du aktivt med att rekrytera nya medlemmar och sälja in hela Handelskammarens erbjudande, allt från nätverk och utbildningar till projektpartnerskap. Du har dialog med företagsledare och beslutsfattare och för att vara relevant i de samtalen behöver du förstå hur samhällsfrågor påverkar näringslivet och kunna sätta det i ett konkret sammanhang, vilket kan röra sig om frågor som hållbarhet, digitalisering, internationalisering och ledarskap. Rollen kräver att du trivs med självständigt ansvar och att du är van att arbeta målinriktat men med kvalitet i varje kontakt. Skapa förståelse för företagandets villkor, politiska beslut och regional utveckling Identifiera mönster, behov och affärsmöjligheter som omsätts till erbjudanden till medlemsföretag Förståelse för företagandets villkor och hur bolag kan utvecklas där dialogen grundas i förtroende, aktualitet och affärsnytta Ansvarar för en portfölj av medlemsföretag och säkerställer att medlemskapet används strategiskt Relevanta dialoger med företagsledare och beslutsfattare Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom relevant område Flera års erfarenhet av försäljning, gärna av tjänsteförsäljning Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort och tillgång till egen bil Vi tror att du som söker tjänsten är en resultatinriktad person som motiveras av att prestera högt och efter tydligt uppsatta mål. Vidare har du förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva ditt arbete framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Göteborg  Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Medarbetare till ombyggnationsteam i livsmedelsbutiker
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten I din roll kommer du att vara en viktig del av teamet, där du tillsammans med oss och våra kunder får vara en del av att bygga och skapa välplanerade och säljande butiker. Vi bygger om allt från livsmedels- till grossistbutiker, så det ena projektet är aldrig det andra likt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att bygga om befintlig butiksinredning samt att omdirigera och exponera butikens sortiment enligt planogram. Våra kunder finns över hela landet, och du utgår från vårt kontor i Stockholm. Personliga egenskaper Du trivs med varierande arbetsuppgifter, är självgående och tar gärna egna initiativ – samtidigt som du trivs med att arbeta i team. Du är som mest effektiv när arbetstempot är högt och har inga problem med att kavla upp ärmarna och ta i när det behövs Du är flexibel när det gäller arbetsuppgifter, då butiksombyggnationer ibland sker i miljöer som liknar en byggarbetsplats och förändringar kan ske med kort varsel. God butikskännedom är en fördel, och vi ser gärna att du har erfarenhet från dagligvaruhandeln eller tidigare arbetat med butiksombyggnationer. Du är van vid att arbeta utifrån planogram. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att du bör ha god fysisk förmåga. Du behöver kunna arbeta både självständigt och i grupp. Tjänsten kan innebära resor och övernattningar på annan ort, vilket ställer krav på din flexibilitet. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är på 20 timmar i veckan med arbetstider förlagda måndag till fredag, under dagtid. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta på uppdrag för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad?  Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! Storesupport by Job&Talent söker dig som vill arbeta med butiksombyggnation i ett nära team på olika orter i landet.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Butikssäljare till proffsbutik – Norrtälje
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Om tjänsten  Vi söker nu en driven och lösningsorienterad butikssäljare till en väletablerad butik i Norrtälje. Vår kund är en ledande leverantör av produkter och tjänster till professionella användare inom bygg, industri, transport och verktyg. Som butikssäljare kommer du att vara en viktig del av teamet och ansvara för att leverera hög service till kunderna. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Kassahantering Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktigt för oss att du har visat intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning med start omgående och sträcker sig till den 27 juni. Arbetstiden är förlagd till dagtid, måndag till fredag, kl. 09:00–17:00. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta på uppdrag hos vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.  Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.  Varmt välkommen!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025