"Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Upptäck vårt breda sortiment av prisvärda varor för veckans alla stunder. Vi gör det enkelt att äta godare" ICA Supermarket Fäladstorget drivs av Familjen Wieloch med personal! Tjänsten och kvalifikationer Har du enstark drivkraft och ett brinnande intresse för mat? Vi söker dig som trivs att arbeta i en manuell avdelning och dagliga möten med kunden i fokus. Du strävar alltid efter att göra det lilla extra för att överträffa kundens förväntningar. Du kombinerar tjänsten med att även arbeta i butikens kök med den kalla maten såsom sallader, smörgåstårtor och liknande. För tjänsten behöver du kunna kombinera ett högt tempo med stor noggrannhet. Det krävs att du har en god samarbetsförmåga då man tillsammans med butikens medarbetare ska skapa en säljande och inspirerande avdelning. Butiken har ett noga utvalt sortiment inom delikatess och chark samt att alla regler kring livsmedelshygien och egenkontrollprogram efterlevs. Egenskaper Vi söker dig som älskar mat och har ett gediget intresse för delikatesser. Du är serviceminded som person och möter alltid kunden med ett leende. Du är driven ochhar ett öga för sortiment, trender och säsonger. Du är kommunikativ, prestigelös och ödmjuk lagspelare. Som person är du ansvarstagande, ordningsam och har en positiv inställning.Du arbetar effektivt, är stresstålig, social och utåtriktad.God kommunikations- och samarbetsförmåga.Vikten av noggrannhet och ytterst förståelse för matsäkerhet är en självklarhet för dig. Du har flexibel inställning till dina arbetsuppgifter och är behjälplig även på andra avdelningar. Kassa ingår. AnställningLön enligt avtal. Tjänsten är på ca 25 h/v, varannan helg, start omgående. Chans till mer timmar.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 7-22 alla dagar i veckan. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare.EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Personbilssäljare på vår anläggning i Malmö. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Om rollenSom Personbilsäljare hos oss får du chansen att arbeta medett brett utbud av våra marknadsledandebilmärket Mercedes-Benz. Din huvudsakliga uppgift blir att guida kunder genom hela försäljningsprocessen – från första kontakten till att leverera nycklarna till deras nya bil. Du hjälper kunder att hitta rätt lösningar genom att presentera våra modeller, ge råd om tillbehör och finansieringsalternativ, samt säkerställa att varje kund får en upplevelse som överträffar förväntningarna. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med försäljningsteamet och rapportera till försäljningschefen. Vem är du?Vi tror att du har ett genuint intresse för att bygga långsiktiga relationer, där du skapar förtroende hos både kunder och kollegor genom din lyhördhet och förmåga att lösa problem. Du är målinriktad och trivs med att ta ansvar. Med din prestigelösa inställning drivs du av att hitta nya affärsmöjligheter och överträffa kundernas förväntningar. Vidare ser vi att du har: Några års erfarenhet av försäljning. Förmåga att självständigt strukturera ditt arbete i en dynamisk arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort. Tidigare erfarenhet av bilbranschen är ett stort plus. Varför jobba med oss?Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på[email protected].
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 70 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Du är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare jobbat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Vad vi erbjuder dig Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisions modell där du själv påverkar din lön. Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap Kunna påverka och bidra med idéer Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Centralt beläget kontor i Örebro Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Genom oss kan du hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi, samtidigt utvecklas och ha roligt på vägen Vill du bli en del av ett vinnande team som hjälper till att stärka Sveriges låntagare? Tillsammans med dina kollegor bidrar du till just detta, samtidigt som du har roligt på vägen. En perfekt kombo tycker vi! På Reducero värdesätter vi nyfikenhet, framåtanda och en känsla för service. Dessa egenskaper är bidragande till den upplevelse vi vill ge våra kunder för att kunna ta smartare beslut kring sin ekonomi. Vi hoppas att du vill bli en del av oss! Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin vardagsekonomi. Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Vad vi erbjuder dig? Utbildningar i låneförmedling, bankmarknaden och försäljning Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Inspirerande arbetsplats med en härlig gemenskap Gemensamma AW:s, aktiviteter och resor med företaget Vi söker dig som: Vill utvecklas inom försäljning Har ett intresse för ekonomi Är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. Är ihärdig och kreativ. Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00 Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.
Om tjänsten Som säljansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmenarbetar du på avdelningen och ansvarar över din zon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht.Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs.Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter -Daglig drift på avdelningen- Påfyllning- Beställning- Svinn-Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln,där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt&Grönttidigare samt har kunskap inomAoB eller Store Office. Du ären lagspelare som drivs avresultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmensom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmenoch en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida &Instagram här
Vi ser att det finns stor kommande potential inom segmenten njutningsprodukter med hälsoprofil samt en fortsatt organisk tillväxt för bolaget. I framtiden kan kompletterande förvärv bli aktuella om de bidrar och stärker positionen inom premiumsnacks. Vår vision är att bli den ”Ledande snacksleverantören i Norden, inom smak, kvalitet, produktinnovation och hälsosammare njutning”. Vill du bli vår nästa Distriktschef med utgångspunkt Växjö?Distriktet är mycket välskött och sträcker över Småland, Blekinge och delar av södra Sverige. Tillsammans med ditt team bestående av Merchandiser ansvarar ni för att förvalta och vidareutveckla distriktet. Du kommer jobba med välkända varumärken inom kategorin snacks. Vi är marknadsledare inom lösviktssnacks och har en god tillväxt med våra förpackade produkter, Exotic Snacks och Gårdschips. Under 2025 lanserar vi ett nytt varumärke, Gårdsnötter.Vi erbjuder dig ett utmanande arbete i en positiv och dynamisk miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner. Du kommer ingå i ett härligt team där vi tillsammans skapar tillväxt, du och ditt MRC-team blir en mycket viktig samarbetspartner för våra kunder vilket gör att ni hanterar det mesta från att bygga avdelningar till att ha en nära dialog med handlare och butikschefer. Vi värdesätter våra medarbetare högt och allas insatser syns. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Skapa och utveckla goda affärsrelationer genom strategiska möten med butikerna vilka bidrar till att utveckla kundens försäljning och lönsamhet Säkerställa en god distribution av våra varumärken, jobba aktivt med category och space management i butikshyllan Konceptförsäljning och bearbetning av nya prospect för Exotic Snacks koncept med lösvikt och påsar Sälja in lokala och centrala kampanjer Skapa externa säljytor både för kampanj och ordinarie försäljning Planera och genomföra kategoriprojekt och ombyggnader i butik Vara en teamledare för Merchandiser inom distriktet Aktivt komma med idéer för att utveckla och öka försäljningen på distriktet och vara en ambassadör för både varumärken och företag Din profil: För att vara framgångsrik som Distriktschef på Exotic Snacks är du en byggare med slitstarka sulor. Med varmt hjärta, obotlig optimism och mod tar du dig an utmaningar med fokus på att alltid överträffa målen. Du tar ansvar ochförstår att det är du som driver och äger målet. Vi ser att du är en person som utstrålar passion i allt du gör. Vi ser attdu precis somvi älskar att skapa relationer med våra kunder. För att lyckas på alla plan är du en naturlig lagspelare som tar dig an dina utmaningar med största seriositet och lojalitet. Du är förtroendeingivande, handlingskraftig men samtidigt ödmjuk och prestigelös. Genom ett personligt och affärsmässigt engagemang skapar du rätt förutsättningar för att lyckas. Vi söker dig som: Har minst ett par års säljerfarenhet från dagligvaruhandeln. Har erfarenhet av att planera och disponera din egen tid. Är driven och resultatinriktad. Kan bygga och utveckla starka kundrelationer. Är kreativ, engagerad och lojal. Har en god förmåga och rätt attityd för att skapa delaktighet och samarbetsförmåga inom regionen. Ansökan Du blir anställd av Exotic Snackssom i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.Är detta rätt utmaning för dig? Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.För frågor kontakta Jakob Hemvik, [email protected], 070-794 99 50. OM FÖRETAGETPremium Snacks Nordic AB är moderbolag i en koncern som genom de varumärken man äger erbjuder konsumenter produkter inom kategorin snacks. Huvudkontoret är beläget i Länna, strax söder om Stockholm, totalt är vi ca 70 engagerade medarbetare och omsatte 2024450 MSEK. Bolagets varumärken Exotic Snacks och Gårdschips har en etablerad och stark position inom sina respektive kategorier på marknaden.OM VÅRA VARUMÄRKENExotic Snacks är det marknadsledande varumärket inom nötter och natursnacks. Vi har alltid haft som ambition att erbjuda konsumenten de bästa, godaste och smakrikaste snacksen från hela världen. Vårt sortiment innehåller därför ett brett sortiment av allt från naturella och kryddade nötter till chokladdragéer och torkade frukter. Våra premiumchips under varumärket Gårdschips tillverkas hantverksmässigt i vår egen produktionsanläggning i Laholm. Produkterna är helt lokala eftersom potatisen odlas och skördas på åkrarna i anslutning till produktionen i Laholm, medan smakerna kommer från hela världen.Vårt nya varumärke Gårdsnötter sätter tonen för sociala sammankomster, höjer stämningen och förmedlar en känsla av fest och njutning. Varje nötmix är noga sammansatt för att leverera maximal smakupplevelse. Packat i vår egen fabrik i Sverige för högsta kvalitet och för att minska onödiga transporter.
Arbetsuppgifter För vår kund söker vi en Partner Marketing Manager! Som Partner Marketing Manager kommer du att vara ansvarig för att driva marknadsföringsstrategi och aktivering i samarbete med vår kunds nyckelpartners genom 360-graders kampanjaktiveringar, inklusive interna och externa kanaler. Du kommer också att vara ansvarig för projektledning av deras taktiska kommunikation i externa kanaler. Du kommer att hantera hela processen, vilket innebär att initiera, planera och genomföra marknadsföringskampanjer för att stärka både vår kund och deras partners. Tillsammans med interna och externa intressenter kommer du att optimera resultatet av kampanjerna och säkerställa bästa möjliga resultat. Vidare kommer du att sätta tydliga mål, övervaka prestanda och följa upp på KPI:er. Dina ansvarsområden: Driva bolagets partnermediastrategi från konceptualisering till implementering, och säkerställa en heltäckande strategi för kampanjplanering samt kontinuerlig optimering av marknadsföringsaktiviteter genom hela tratten, inklusive interna och externa kanaler. Ansvara för taktisk kommunikation i externa kanaler, och samarbeta nära med relevanta interna intressenter. Utveckla och upprätthålla ett relevant KPI-ramverk för att följa upp mätbara framsteg mot affärsmål. Hantera och övervaka partnermedia-budgeten och administrationen, och säkerställa en effektiv resursallokering. Arbeta nära bolagets huvudpartners samt andra funktioner inom bolagets MarCom-team. Samarbeta tätt med interna intressenter för aktivering i egna kanaler. Implementera nödvändiga verktyg för att mäta framsteg och KPI-påverkan, och omvandla data och insikter till handlingsbara strategier. Proaktivt identifiera utvecklingsområden och trender inom media och marknadsföring, och driva deras framgångsrika implementering inom deras marknadsföringsramverk. Kvalifikationer Du har en examen inom marknadsföring, ekonomi eller kommunikation. Du har minst 5 års praktisk erfarenhet av projektledning inom media och/eller kommunikation. Du har dokumenterad erfarenhet av att arbeta inom marknadsföringsområdet, med kunskap om både interna och externa kanaler för kommunikation. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Du är en praktisk projektledare och har en djup förståelse för marknadsföringsstrategier, media och budskap baserat på kundbeteende. Personliga egenskaper Du är duktig på att bygga relationer och förstår värdet av att samarbeta med partners för långsiktig framgång! Du är strategiskt skicklig med god genomförandeförmåga, och kan översätta marknadsföringsstrategi till aktiva kampanjer med konkreta KPI:er. Du är en person som vill driva resultat och tycker om att ta dig an utmaningar. Vi söker någon som kan se helheten, vågar vara proaktiv och har gott omdöme. Som person är du också beslutsam och tar ansvar, men du är även en flexibel lagspelare som bygger goda relationer både internt och externt. Vidare kan du hantera komplex information, dra slutsatser, kondensera och kommunicera essensen. Vi söker en lagspelare som är ivrig att överträffa din senaste prestation. Företagspresentation Vår kund har funnits i Sverige sen början av 2000-talet och de levererar mobil-, bredbands- och tvlösningar till över 4 miljoner svenskar. Mottot här är att människan alltid kommer först och tekniken därefter. Det betyder att det viktigaste är att du alltid ska kunna vara uppkopplad med de som betyder mest för dig. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i början av mars och uppdraget förväntas löpa i till och med 2025-12-31 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi söker en driven och erfaren Partner Marketing Manager till ett spännande uppdrag där du kommer att leda strategiska marknadsföringskampanjer i samarbete med en av branschens mest innovativa aktörer. I denna roll får du möjlighet att arbeta i ett dynamiskt och framåtsträvande team, där du aktivt bidrar till att stärka relationerna med nyckelpartners och optimera marknadsföringens genomslag. Du kommer att ha ansvar för att driva hela kampanjprocessen, från strategi till genomförande, och säkerställa att både interna och externa kanaler utnyttjas maximalt. Dina ansvarsområden: Utveckla och implementera strategiska partnermediastrategier för att maximera kampanjernas genomslag. Projektleda marknadsföringskampanjer och samarbeta nära partners för att säkerställa att målen uppnås. Sätta tydliga KPI:er, följa upp kampanjernas prestation och säkerställa att budgetar hanteras effektivt. Vem söker vi? Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet inom marknadsföring och projektledning, gärna inom media eller telekom. Stark analytisk förmåga och erfarenhet av att arbeta med KPI:er och budgethantering. Förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga, strategiska partnerskap. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. Varför söka? Det här är din chans att arbeta med en ledande aktör inom branschen och få möjlighet att påverka viktiga marknadsföringsstrategier på en strategisk nivå. Du kommer att vara en nyckelspelare i att driva framgångsrika kampanjer och partnerskap som ger resultat och gör skillnad. Plats: Stockholm, SverigeDistansarbete: 25%Uppdragsperiod: 3 mars 2025 – 31 december 2025Ansökningstiden löper ut: 5 februari 2025 Ansök nu! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Tillmobil i Norden AB! Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet! Kanske kan du bli vår nya stjärna? Tillmobil är en oberoende mäklare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Tillmobil har gedigen erfarenhet inom branschen och kan bistå med att hitta optimala lösningar för företag. Tillmobil samarbetar idag med några av de största operatörerna på den svenska Telecom marknaden. Tillmobil har huvudkontoret på Hyllie i Malmö. Vi har just nu platser lediga och därför söker vi dig till vårt fantastiska team! Arbetsbeskrivning: I denna tjänst kommer du arbeta som innesäljare och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Vi har idag ett samarbete med flera av de största operatörerna i Sverige och din uppgift är att analysera kundens behov och hitta rätt lösning för kunden. Vi jobbar både med befintliga och nya kunder. Vi erbjuder dig: - Heltidstjänst - Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön. - Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person. - Bra ledare och kollegor. - Mycket tävlingar och utmaningar på individ och team nivå. - Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är upp till dig hur långt du ska nå! Vi söker dig som: - Älskar försäljning - Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar - Du skall alltid sträva efter att vara professionell till kunden, då det är en av de viktigaste egenskaperna som vi söker. - Är en stark personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor. - Få andra att lyfta sig och få förtroende för dig. - Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation. - Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter. Krav: Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift. ÄR DETTA DU? Tveka inte att kontakta mig! Med vänliga hälsningar, Pontus & Tillmobil teamet Mobilnummer: +46 763 01 28 34 Mejladress: [email protected] Hemsida: www.tillmobil.se
Välj ett jobb för att visa detaljer