Brinner du för att skapa struktur och effektivitet? Vill du ha en nyckelroll där du bidrar till både kundnöjdhet och framgång för ett team av erfarna tekniker?Vi söker nu en engagerad verkstadsplanerare till vår auktoriserade bilverkstad i norra Stockholm! ArbetsuppgifterSom verkstadsplanerare /planör får du en central roll där dukommer att leda, planera och organisera det dagliga arbetet på verkstaden för ca 12-14 tekniker.Du säkerställer att varje tekniker har ett balanserat, effektivt och produktivt schema.Du fungerar även som enlänk mellan kunder och verkstaden genom att boka tider, informera kunder om status på deras fordon, räknar på jobb ochger kostnadsförslag.Här jobbar du bl.a. i affärssystemet Kobra.Kvalifikationer Relevant erfarenhet ifrån verkstadsledet som exempelvisservicerådgivare, arbetsledare /verkstadscoach, verkstadschef,tekniker eller planör. Mycket godsvenska i tal och skrift. Erfarenhet av något av bilbranschensaffärssystem är starkt meriterande. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som är: Strukturerad och organiserad – Du har förmågan att planera och prioritera flera uppgifter samtidigt. Noggrann och systematisk – Du säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Prestigelös och lösningsorienterad – Du tar dig an utmaningar med ett positivt och flexibelt förhållningssätt. Kundfokuserad – Du har ett naturligt driv att leverera högsta service och bidra till nöjda kunder. En viktig del i ditt arbete handlar om att skapa förutsättningar för hög kundnöjdhet och att optimera verkstadens effektivitet.Vi erbjuder dig Möjlighet att ta stort ansvar i en nyckelroll på en modern och auktoriserad bilverkstad. En dynamisk arbetsplats där ingen dag är den andra lik. Ett engagerat team med kompetenta kollegor som stöttar varandra. Tillträde och ansökanDetta är en tjänst på heltid, med start relativt omgående. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 070-074 40 18. Mer information om företaget ges vid en första kontakt. Ansök nu och bli en del av vårt framgångsrika team!Skicka in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.
Är du en affärsfokuserad, målmedveten och lösningsorienterad person som hittar lösningar när andra ser problem? Trivs i en säljfokuseradmiljöochlockas av möjligheten att arbeta med försäljning på ett av Sveriges snabbast växande techföretagmed ekonomiskt stabilitet, entreprenöriell arbetsmiljö och goda utvecklingsmöjligheter? Då kan rollen somAccount Executive på Upsales vara nästa steg för dig Upsales är ett snabbväxande SaaS-företag med visionen att bygga världens bästasälj- och marknadsverktyg. Bolaget, som har kunder i Sverige och Europa, har skapat ett avtechbranschens mest effektiva team och har bland annatvunnitutmärkelsen "DI Gasell" som ges till Sveriges topp 1% snabbast växande företag. Deär även stolta över att vara en del av 1 % for the planet och varje år doneras 1 % av intäkterna till Solvatten och One Tree Planted. OM ROLLENI din roll som Account Executivekommer du att mätaspå budgetuppfyllnad och antal nya kunder som du drar in till bolaget. Dubygger din pipeline självständigt ochansvarar för hela säljprocessen, från attidentifiera och kontakta B2B-företag till attboka- och genomföra möten, hålla businesscase och skriva avtal.Du arbetar ständigt nära försäljningsledning och marknadsteam för att hitta nya sätt att attrahera kunder samt har ett tätt samarbete medonboarding- och customer success-teamen som ser till att dina kunder får maximalt värde av Upsales produkter och tjänster. Som en del av säljteamet på Upsales får du vara med på en tillväxtresa som inte bara ger dig möjlighet att utvecklas på ett personligt plan, utan också ger dig värdefulla erfarenheter inom SaaS och komplex försäljning. Du tilldelas en omfattande introduktions- och karriärplan när du börjar och får tillgång till över 300 kurser i världens främsta utbildningsplattform för försäljning och ledarskap. Utöver ovan erbjuds en rad andra förmåner såsom frukost på kontoret varje morgon, konkurrenskraftigt kompensationspaket och sex veckors semester samt mindfulness-konto och gym. OM DIGVi söker dig som är handlingskraftig, målfokuserad och lösningsorienterad.Du har en genuin passion för affärer ochmänniskor i din omgivning skulle troligtvis beskriva dig som en driven ochrelationsskapande person med en kombination av hjärta och pannben.I din yrkesrollsträvar du alltid mot att överträffa mål och förväntningar samtidigt som du ärbra på att hantera motgångar och du sergärna lösningar framför problem. Från tidigare roller är du van attarbeta medkomplex B2B-försäljning, gärna inom SaaS. Du har en utpräglad förmåga att framgångsrikt nå mål, söka upp, bygga och avsluta nya affärer från grunden. Rollen kräver goda kunskaper i Svenska ochEngelska i tal och skrift.Kunskaper iförsäljningsstrategi (MEDDICC) är meriterande. ANSÖKANHoppas att vi har väckt ditt intresse och att du är nyfiken på att veta mer om rollen. Vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan så snart du kan. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten får du gärna kontakta oss på[email protected] OM SWITCH GAME Switch Game är rekrytering- och konsultbyrån som gör de krångliga enkelt, superenkelt. Genom att kombinera beprövade metoder med moderna arbetssätt och ny teknik kan vi hitta unika matchningar, snabbt och med hög träffsäkerhet. Vi arbetar alltid tvåvägs och söker kandidater till uppdrag såväl som uppdrag till kandidat vilket skapar en dynamisk organisation med många spännande möjligheter.
Som Säljare kommer dina dagar bestå av att kontakta potentiella kunder genom samtal, e-post, personliga möten och nätverkande. Utifrån kundens förutsättningar projekterar du och skapar anpassade offerter och följer upp arbetet för att tillslut få till en affär. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från att arbeta inom försäljning av solceller. Du har dokumenterad erfarenhet av försäljning med goda resultat. Du är en driven person som vill framåt och trivs att arbeta i högt tempo Du är en resultatinriktad person med god social förmåga som har lätt för att skapa kontakta med andra personer I rollen som Säljare kommer du ha en viktig roll för att våra framtida kunder ska känna sig trygga genom hela processen, och vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper. Detta kan vi erbjuda dig: Attraktiv lön och provision Utbildning och kompetensutveckling Säljtävlingar och bonusar Möjlighet att arbeta ortsoberoende Takkraft är i en spännande expansiv fas och det händer just nu mycket inom solcellsbranshen! Vår förhoppning är att du kommer att trivas hos oss och för dig som vill utvecklas erbjuder vi möjligheter att ta nästa steg tillsammans. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning Arbetsplats: Disansarbete Lön: 100% provisionsbaserad Startdatum: Enligt överenskommelse Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag - vi ser fram emot att höra från dig!
Drömmer du om att arbeta med ett av Sveriges snabbast växande bilmärken i en toppmodern miljö? På Svenska Motor får du inte bara chansen att jobba med försäljning – du blir också en del av ett energiskt team som brinner för utveckling och framgång. Med Kia som vår exklusiva partner står vi redo att fortsätta vår framgångsresa. Vill du följa med oss? Placeringsort Falköping. DIN VARDAG HOS OSSSom säljare hos Svenska Motor har du en nyckelroll i att skapa fantastiska kundupplevelser, både online och i vår helt nya, toppmoderna anläggning i Falköping. Designad enligt Kias senaste koncept erbjuder våra lokaler en inspirerande arbetsplats där du kan prestera på topp varje dag. I din roll kommer du att: Arbeta med uppsökande försäljning och skapa starka relationer, både digitalt och fysiskt. Ta ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans och uppföljning. Vara en del av ett positivt och sammansvetsat team som tillsammans arbetar mot gemensamma mål. Bidra till att stärka Kias position som ett av Sveriges snabbast växande bilmärken. Hos oss blir varje dag en ny möjlighet att göra skillnad och överträffa kundernas förväntningar! VEM ÄR DU?Vi söker dig som älskar försäljning och mötet med människor. Du är en lagspelare med energi och driv, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt och ta egna initiativ. För att lyckas i rollen tror vi att du: Är proaktiv och tar ansvar för att skapa kontakt med både nya och befintliga kunder. Har en stark känsla för service och ett skarpt affärssinne. Har erfarenhet av försäljning, gärna både till privatpersoner och B2B. Är snabblärd och bekväm med digitala verktyg och system. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har B-körkort. Om du dessutom är strukturerad och har förmågan att planera och organisera ditt arbete väl, är det här rollen för dig! VILL DU VETA MER?Känner du att detta låter som rätt utmaning för dig? Då är du varmt välkommen att höra av dig! I denna rekrytering samarbetar Svenska Motor med Nexer Recruit. Vänligen kontakta rekryteringskonsult Fredrik Karlström via e-post: [email protected] eller telefon: +46703020273. Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt – dock senast 2025-02-02. Vi ser fram emot att få lära känna dig! OM SVENSKA MOTOR ABSvenska Motor Sverige AB är en auktoriserad återförsäljare och serviceverkstad för Kia och verkar på flera orter i Västra Götaland: Lidköping, Mariestad, Skövde och snart Falköping. Med ett starkt fokus på kvalitet och service har vi vuxit snabbt och är stolta över att representera ett av världens mest innovativa bilmärken. Hos oss möts passion för bilar och människor i en modern och utvecklande miljö.
The opportunity Do you want to contribute to the industrial history of Sweden and feel that your work and competence is making a difference? Do you also want to be part of creating a sustainable future for our planet and at the same time develop yourself, both as a person and in your career? In addition to all of this, do you want to be part of a unit that highly values a good team spirit and that we should feel good at work? Then you should apply for this position at Breakers in Ludvika. “I believe that one of the main keys for reaching our goals is to have a strong team that believes in that we are better together” Hanna Bayard HV Breakers (High Voltage Breakers) is a business unit within Hitachi Energy located in Ludvika. The unit has worldwide responsibility for the development, production and sale of high voltage breakers for both AC and DC power systems. We are currently looking for an Order Project Manager to strengthen our team and join us in this exiting journey that we have ahead of us. In this role you will be main point of contact for our customers during the execution and delivery of their orders. You will have the overall responsibility to follow-up your orders and coordinate with relevant resources to ensure that we deliver according to our contractual obligations. Customer is your main focus and you will always work for increasing customer satisfaction. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. A team with great cooperation and with diverse backgrounds is waiting for you to join! How you’ll make an impact Follow-up orders to ensure delivery according to contract Main point of contact for customer during execution of orders Internal coordination for example with planning, design and production. Handling project documentation and necessary updates in ERP system. Arrange customer visits and host witnessing of routine tests. Living Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business Your background We highly value your personality and see that you are structured, able to think critically and willing to learn You are a natural problem solver, who enjoys meeting new challenges You have great social skills, and you contribute with your positive and proactive mindset, as well as with your ability to create a good atmosphere High school education or other experiences. University studies is a merit. Education and or experience within Order Handling/Project Management is a merit. Knowledge in contracts, delivery and payment terms is a merit Good skills in using Microsoft Office Fluency in English and Swedish is required, both written and spoken. Other languages will be a merit. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Join Hitachi Energy and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! More information: Recruiting Manager Hanna Bayard, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Michael Fosselius, +46 107-38 46 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. Other questions can be directed to Talent Partner Eva Schölin, [email protected].
Om bolaget Eztablisher är en etableringsbyrå som hjälper företag etablera sig på marknaden och att öka sin försäljning. Detta gör de via mötesbokning, utbildningar samt möjligheten att hyra in Eztablisher som en extern säljkår. Eftersom vi redan har jobbat i de flesta branscher har vi väldigt bra koll på de tjänster som erbjuds inom IT, Telecom, Reklam, Försäljning, affärssystem och mycket mer. Oavsett detta vill vi alltid veta allt om sina kunder för att kunna identifiera rätt målgrupp och få till möten med dem som kunden verkligen vill träffa. För att läsa mer om oss kan du klicka här. (https://www.eztablisher.com/) Om rollen I rollen som mötesbokare kommer du identifiera och kontakta beslutsfattare inom företag. Du kommer via telefon boka in möten med VD, Marknadschefer, Försäljningschefer och Ekonomichefer på uppdrag av deras kunder. Du blir en viktig del i att knyta kontakt mellan företag. Vi kommer att erbjuda dig grundläggande utbildning inom sälj, vilket är ovärderligt oavsett vilka karriärsmål du har. Hos oss vill de se dig utvecklas både yrkes- och personlighetsmässigt. Utöver grundläggande utbildning erbjuder vi en fast lön + provision och bonusar samt en härlig arbetsmiljö med drivna kollegor. Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: - Söka upp beslutsfattare på företag - Boka möten - Administration i företagets CRM-verktyg - Hålla kontakt och driva projekt med deras kunder Om dig För oss på Eztablisher är inte det viktigaste vad du gjort sedan tidigare, det viktiga är att du som person är framåt, har ett starkt engagemang och ett driv att alltid vilja leverera det bästa. Vidare hoppas vi att du uppskattar en dynamisk och energifylld atmosfär där proffsigt och trevligt bemötande är av största vikt. Om du har tidigare erfarenhet från sälj eller kundbemötande av någon form är det ett extra plus. Kvalifikationer - Flytande svenska och god engelska i tal och skrift - Är resultatinriktad och drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål Tillträde, omfattning och anställning Arbetstiderna är måndag till fredag med kontorstider. Eztablisher har sina fina lokaler på Söder Mälarstrand i Stockholm. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Vill du lära dig mer om försäljning? Hos oss får du en utbildning och alla verktyg som behövs för att lyckas! Du behöver endast ha rätt inställning och vilja! Som säljare hos Tryggsam behöver du inte ha någon erfarenhet, vi utbildar dig inom både produktkännedom och säljteknik. Som säljare kommer du att förmedla våra tjänster inom ID-skydd. Du kommer ha möjlighet att utvecklas och sitta på olika projekt men även utvecklas inom bolaget då vi just nu är i en spännande tillväxt resa! Våra fördelar! Garantilön varje månad + generös provision Roliga kickoffs, team-aktiviteter och AW:s Kostnadsfri säljutbildning Möjligheter att växa inom bolaget! Kontorstider 9-18.00 Roliga tävlingar! Vi söker dig som: Har hög social kompetens.Är målmedveten och tävlingsfokuserad.Vill utvecklas och lära dig mer om försäljning.Bidrar till en härlig, positiv stämning! Om oss: Ett team på 14 säljare Certifierade utav Great Place To Work, 4 år i rad Grundades 2013 av säljare för säljare Kompletterar försäkringar med smarta säkerhetstjänster
Har du driv, är tävlingsinriktad och älskar att jobba i en energifylld miljö? Hos oss får du mer än ett jobb – du får en språngbräda till personlig utveckling och en fantastisk start i din karriär! Vad vi erbjuder dig: Fast lön + generös provisionDin prestation ska löna sig – ordentligt! Roliga kickoffs, teamaktiviteter & AW:s Säljutbildning i världsklass Möjlighet att växa: Vi älskar att se våra medarbetare utvecklas – nästa steg i din karriär finns hos oss! Schyssta arbetstider (9-18): Tävlingar med grymma priser Vem är du?Du behöver inte ha erfarenhet – bara en attityd som säger "Jag klarar det!" Du är social, målinriktad och älskar att tävla. Du sprider glädje och är en lagspelare som bidrar till en positiv stämning. Du ser inte problem, utan utmaningar! Om oss på Tryggsam: Ett härligt team av unga och engagerade säljare. Certifierade av Great Place to Work – fyra år i rad! Vi jobbar för att skydda människor med våra smarta säkerhetstjänster och gör samtidigt Sverige tryggare. Starta din resa idag!Tryggsam är din chans att bli en del av något större. Här får du vara dig själv, utvecklas och samtidigt göra skillnad. Du kommer att sälja via telefon utifrån kundens behov.
Vi på Konnect är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande, utan även byggt långsiktiga och pålitliga partnerskap. Vi skapar en arbetsmiljö där varje interaktion är en möjlighet att leverera exceptionell service, och där din utveckling står i centrum. OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss kommer du att arbeta med kundkontakt och försäljning via telefon. Du får möjlighet att utvecklas genom kontinuerlig utbildning och coachning, och vi ser dina prestationer och ditt engagemang som direkt väg till karriärutveckling. För den som är redo att ta mer ansvar finns det obegränsade möjligheter att växa och avancera inom företaget. DET HÄR ERBJUDER VI DIG: - En heltidsanställning med provisioner utan tak - Trygg garantilön som säkerhet - Ett omfattande introduktions- och utbildningsprogram för att ge dig alla verktyg för att lyckas och utvecklas. - Kontinuerligt stöd och tillgång till skräddarsydda utbildningar för att stärka dina säljkunskaper och utveckla dina kompetenser. - Stora karriärmöjligheter för den som vill växa och ta ansvar inom företaget. VI SÖKER DIG SOM: - Har en passion för att skapa långsiktiga kundrelationer. - Är kommunikativ, målinriktad och har en positiv attityd. - Värdesätter samarbete och gemenskap, och är redo att ta ansvar och visa självledarskap. - Är motiverad att anta nya utmaningar och arbetar målmedvetet för att nå uppsatta mål. - Har erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande, men inte ett krav). ANSÖKAN Är du redo att starta din karriär inom försäljning och ta nästa steg i din utveckling? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team på Konnect. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Har du en passion för att bygga långsiktiga kundrelationer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och personlig utveckling står i centrum? Då är Konnect rätt plats för dig! Vi söker nu drivna och engagerade säljare på heltid till vårt team i Stockholm. OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss får du chansen att utveckla dina säljfärdigheter, arbeta med marknadens största varumärken och bidra till att leverera enastående resultat till våra kunder. Vi ser dina prestationer och ditt engagemang som en direkt väg till karriärutveckling. För den som är redo att ta på sig mer ansvar finns det obegränsade möjligheter att växa och avancera inom företaget. DET HÄR ERBJUDER VI DIG: - En heltidsanställning med provisioner utan tak - Trygg garantilön som säkerhet - Ett omfattande introduktions- och utbildningsprogram för att ge dig alla verktyg för att lyckas och växa. - Löpande utbildningar och utvecklingsmöjligheter för att stärka dina säljkunskaper och kompetenser. - Möjligheter till snabb karriärutveckling inom företaget för den som är redo att ta nästa steg. VI SÖKER DIG SOM: - Har en passion för att skapa och vårda starka kundrelationer. - Är kommunikativ, målinriktad och har en positiv attityd. - Värdesätter samarbete och gemenskap, samtidigt som du är redo att ta eget ansvar och visa självledarskap. - Är motiverad att anta nya utmaningar och arbetar effektivt mot uppsatta mål. - Har erfarenhet inom telefonförsäljning, butiksförsäljning eller liknande (meriterande men inte ett krav). ANSÖKAN Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt framgångsrika team? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.
Välj ett jobb för att visa detaljer