Key Account Manager till Intertek Semko
Intertek Semko AB
Företagssäljare

I rollen som Key Account Manager för Electrical & Transport tar du ansvar och initiativ för din försäljningsbudget och försäljningsprocess. Du arbetar proaktivt för att engagera nya kunder som behöver våra tjänster inom TIC-branschen (testning, inspektion och certifiering) och bygger långsiktiga kundrelationer. Vi tror att den person som kommer att trivas i den här rollen har ett moget tänkesätt, en viss envishet och en ständig nyfikenhet att lära sig mer om det vi och våra kunder arbetar med. Rollen har ett starkt fokus på företag som utvecklar, säljer och exporterar tekniska produkter. Du kommer att ansvara för våra kunder i Sverige men förväntas även resa regelbundet inom Norden. Det här är rollen: Ansvara för försäljning med egen försäljningsbudget inom olika tjänster/industrier inom ramen för Interteks verksamhet. Förhandla avtal och priser med olika intressenter. Arbeta med marknadsföring av Intertek och våra tjänster vid event, i samarbete med Marknadsavdelningen. Vi tror att du: •Har tidigare erfarenhet av att arbeta med B2B-försäljning. •Har dokumenterad erfarenhet av att bygga starka relationer med olika stakeholders. •Har tidigare arbetat inom TIC-branschen (testning, inspektion och certifiering). •Talar och skriver flytande engelska och svenska; ytterligare nordiska språk är meriterande. •Är baserad i Stockholm och är beredd att resa till kunders lokaler. Vilka är Intertek? Intertek har en historia som sträcker sig över 100 år inom revisioner och kvalitetsarbete, även om vårt utbud har ändrats mycket i takt med nya innovationer så är vårt syfte detsamma. Tillsammans med våra 47 000 + medarbetare över hela världen utför vi oberoende produkttester för våra kunder inom många olika branscher. Samtidigt som vi reviderar och certifierar processer inom miljö, arbetsmiljö, säkerhet och kvalitet, så att vi ger kunder stolthet i deras produktsäkerhet och processer. Vi är en arbetsplats som erbjuder allt som behövs för att du ska kunna trivas och må bra på arbetet, så som kollektivavtal, ett bra förmånspaket, och föräldraledighetstillägg. För oss är du som anställd viktig, så vi erbjuder även flextid, friskvårdsbidrag, och möjligheter att utveckla dig själv för att du ska kunna hitta balans och motivation i din vardag. Vi kommer gå igenom ansökningar löpande, så skicka gärna in din redan idag, för vi vill gärna få en chans att prata med dig så snabbt som möjligt, så klicka på knappen och kom i kontakt med oss!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Global Influencer & Talent Marketing Manager
Gant AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are looking for a Go to Market Manager Licensees & Operations to ensure smooth execution of seasonal launches with licensee partners. You will manage brand consistency and cross-functional collaboration to uphold our premium standards globally. As the Go to Market Manager Licensees & Operations, you will ensure that seasonal launches—especially those executed by licensee partners—are aligned with the brand’s creative vision, tone, and high standards. Acting as the bridge between process and expression, you will manage the GTM calendar, drive alignment with licensees, and ensure that every consumer-facing interaction, from product packaging to in-store and digital experiences, reflects the brand’s premium positioning. Responsibilities Own and drive the GTM calendar and critical path, ensuring internal and external partners meet seasonal and campaign milestones Ensure consistent brand identity, tone, and creative integrity across all market-facing assets and consumer experiences Lead licensee alignment as the brand gatekeeper for all categories (TIME, EYEWEAR, FRAGRANCE), ensuring toolkits, packaging, retail executions, and campaigns follow brand guidelines Manage seasonal onboarding, asset delivery, and feedback loops for all licensed partners to maintain alignment and quality. Collaborate with departments and GTM Manager Sales to ensure readiness and timely go-to-market deliveries Oversee brand experience across all touchpoints including marketing materials, retail, digital, and unboxing to maintain premium brand positioning Coordinate seasonal market meetings and manage production oversight, delivering playbooks and toolkits for cohesive market execution and conducting campaign evaluations to optimize performance Ensure go to market readiness from a cross-functional and operations point of view, including product delivery Profile Minimum 5 years’ experience in Brand Management, Licensee Management, Marketing, or similar roles with strong knowledge of marketing processes Solid understanding of brand and business across all sales channels, including external partnership management, preferably within fashion/retail Proven experience with branding/licensing products and wholesale marketing or sales Strong strategic and operational skills with excellent attention to detail and the ability to manage multiple large-scale, cross-functional projects Deep understanding of consumer behavior and trends, able to translate insights into actionable marketing activations. Excellent communication, negotiation, and interpersonal skills with the ability to influence and build consensus across teams and stakeholders Advanced skills in Excel and PowerPoint/Keynote Fluency in English is a must Apply with your CV and motivation in English by 2025/07/31. Our team reviews applications on a rolling basis, so seize the opportunity to join us by submitting your application today! Please note that the position may be filled before the set end date.

2 juli 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Butikssäljare till XL-BYGG Stenvalls i Boden
Xl Bygg Stenvalls AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en positiv och engagerad person? Vill du bli en del av vårt härliga team på XL-BYGG Stenvalls i Boden? Då kan du vara den vi söker! OM OSS XL-BYGG Stenvalls AB med sina 10 anläggningar i Norr- och Västerbotten ingår i koncernen Stenvalls Trä AB, ett familjeägt företag av norrbottniskt ursprung. Tillsammans med 100-talet andra bygghandlare i Sverige ingår XL-BYGG Stenvalls i XL-BYGG AB, en rikstäckande fackhandelskedja med välsorterade byggmarknader för hemmasnickrare och yrkesfolk. Vår ambition är att det ska vara enkelt att handla hos oss med snabb hjälp, genomtänkta tjänster och riktigt hög service. Framför allt är det personalen som är vår styrka. Vi strävar efter att vara en naturlig del av kundernas byggprojekt - oavsett om de är proffsbyggare eller hemmafixare. Inte bara med rätt produkter till rätt priser. Vi vill vara med från början till slut och göra allt för att våra kunder ska lyckas med det de bygger.    OM TJÄNSTEN Vi söker nu en driven butikssäljare som kommer att arbeta med service och försäljning mot både våra privat- och proffskunder, hantera kassaarbete samt ge råd och support vid behov. Som butikssäljare är du en del av teamet som är ansiktet utåt för XL-BYGG Stenvalls.   ARBETSUPPGIFTER • Skapa goda kundrelationer • Arbeta med försäljning och service inom vårt breda sortiment av byggmaterial  • Skapa offerter och följa upp kundförfrågningar • Bidra till att hålla butiken i toppskick genom uppackning och varuplacering   VI SÖKER DIG Vi söker en driven lagspelare som trivs i en fartfylld arbetsmiljö och som är: - serviceinriktad och flexibel, och med ett genuint engagemang för att hjälpa våra kunder - initiativtagande och strukturerad med förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt. - en energispridare som har lätt för att skapa goda relationer med både kunder och kollegor   MERITERANDE Det är inte något absolut krav men är en stark merit om du har ett eller flera av följande kompetenser, - tidigare erfarenhet av arbete i butik, gärna inom byggvaruhandeln - kunskap om byggmaterial och snickeri - truck- eller hjullastarkort   VI ERBJUDER   - en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och proffessionell utveckling - tillhörighet till ett positivt, glatt och engagerat team - generöst friskvårdsbidrag och rabatter inom koncernen Stenvalls Trä     MER INFORMATION OM TJÄNSTEN Anställningen är på heltid med start under augusti eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är schemalagd mån - lör, lön och övriga villkor följer kollektivavtal. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.  Ansök nu, sista ansökningsdag är 2025-08-17 XL-BYGG Stenvalls - En norrländsk kedja XL-BYGG Stenvalls har 10 anläggningar i norra Sverige, från Kiruna i norr till Umeå i söder. Verksamheten riktar sig mot proffskunder och privatkunder och erbjuder byggmaterial av hög kvalitet och ett kundanpassat sortiment. Tillsammans med 100-talet andra bygghandlare i Sverige ingår XL-BYGG Stenvalls i XL-BYGG AB, en rikstäckande grupp välsorterade, enskilda företag inom byggfackhandeln. Det gör att vi på XL-BYGG Stenvalls kan ta tillvara på fördelarna med att ingå i Skandinaviens största profilerade bygghandelskedja och samtidigt behålla den småskalighet, lokala anpassning och norrländska förankring som genomsyrar vår verksamhet. Vi verkar i en bransch som ständigt är i rullning, där det händer mycket från dag till dag. Vi ingår i koncernen Stenvalls Trä AB som är ett familjeföretag som startades som ett snickeri i Sikfors i Norrbotten år 1947. Vi har utvecklats till en koncern, från sågkedja till butikskedja. I koncernen har vi också utvecklat flera andra bolag inom olika specialområden, bland annat Kallax Flyg och Genesis IT. En utvecklingsresa som vi bara börjat. För entreprenörskapet är vår livsnerv, att hela tiden utvecklas och bli bättre. Tillsammans är vi starka! Krav: Körkort: * B (Personbil)

2 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Är du ny i arbetslivet? Starta din resa hos Tryggsam
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du precis tagit studenten och är redo att ta nästa steg? Vill du jobba med något meningsfullt, utvecklas snabbt och ha kul på vägen? Då kan en säljroll hos Tryggsam vara helt rätt för dig! Om jobbetVi på Tryggsam jobbar med att skydda människors identitet och ekonomi – något som blir allt viktigare i dagens digitala samhälle. Som säljare kontaktar du privatpersoner via telefon och berättar om våra tjänster inom ID-skydd och kreditbevakning. Ditt mål är att skapa trygga kunder – och nå dina egna mål på vägen. Du blir en del av ett ungt och peppande team med cirka 20 kollegor. Här lär vi oss tillsammans, firar framgångar och har roligt både på och utanför kontoret. Du som söker: Har nyligen tagit studenten (eller är i början av din karriär) Är nyfiken, driven och gillar att prata med människor Vill utvecklas, tjäna pengar och få en bra start i arbetslivet Behöver inte ha tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver! Vi erbjuder: En betald säljutbildning med löpande coachning Fast lön + provision utan tak Karriärmöjligheter – väx med oss! En rolig arbetsplats med tävlingar, gemenskap och afterworks Arbetstider: Måndag-Fredag 09-18:00. Placering: Hästholmsvägen 28, Danvikcenter

2 juli 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Starta din säljkarriär hos Tryggsam – Vi söker dig med driv och nyfikenhet!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du redo att ta första steget in i arbetslivet – eller kanske testa något nytt? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med viktiga säkerhetstjänster som hjälper människor skydda sin identitet och ekonomi. Vi söker nu fler positiva och målinriktade personer till vårt växande team! Vad innebär rollen?Som säljare hos oss kommer du att ringa utgående samtal till privatpersoner och presentera våra ID-skydds- och kreditbevakningstjänster. Du guidar kunden till ett tryggare liv och ser till att de får rätt lösning för sina behov. Teamet består av cirka 20 härliga kollegor som alltid stöttar och peppar varandra. Vi söker dig som:Du behöver inte ha jobbat med försäljning tidigare – vi lär dig allt du behöver kunna! Det vi däremot letar efter är någon som är: Nyfiken och vill utvecklas Motiverad av att nå mål och göra resultat Trygg i samtal och gillar att kommunicera Lagspelare med positiv energi Vad får du hos oss? En betald säljutbildning som ger dig verktygen du behöver Garantilön + generös provisionsmodell En stark sammanhållning i ett team som firar varandras framgångar Möjligheter att växa inom bolaget Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Starta din karriär som Innesäljare
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Nyfiken på försäljning? Vi söker innesäljare till välkända varumärken – varma leads och coachning ingår! Vill du komma igång med din karriär – och samtidigt tjäna pengar, få coachning och ha kul på jobbet? Då har vi något för dig! Bigacom växer och söker nu flera juniora innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända företag inom energi, telekom och tjänster – och du får sälja smarta lösningar till privatpersoner via telefon. I vissa projekt ringer du nya kunder, i andra kontaktar du varma leads som redan visat intresse. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi lär dig allt du behöver på plats. Det viktiga är att du är positiv, målmedveten och gillar att prata med människor. Vad du kommer göra: Ringa privatpersoner och presentera produkter och tjänster Ha enkla, trevliga samtal – du får ett färdigt manus att jobba med Anpassa erbjudanden efter kundens behov Få coachning och stöd från erfarna kollegor och ledare Vi söker dig som: Är social, nyfiken och gillar att prata i telefon Trivs med att jobba mot mål (och gillar att fira framgångar!) Pratar flytande svenska Vill testa på eller utvecklas inom försäljning Tidigare säljerfarenhet? Bra! Men inget krav Vad vi erbjuder: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr/månad Coachning, utbildning och stöttning varje dag Möjlighet att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien! Ett positivt team som lyfter varandra och firar varje sälj Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen, 1 min från tunnelbanan Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom:Vi är en växande aktör inom försäljning, kundservice och bemanning – med kontor i Stockholm och Marbella. Vi tror på enkelhet, energi och att alla kan lyckas med rätt stöd. Sök nu!I denna rekrytering samarbetar vi med DocuPartner. Har du frågor? Kontakta rekryterare Linda Ström: [email protected] 070-825 08 10 Vi kommer att börja gå igenom ansökningar vecka 33 Välkommen med din ansökan!

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Orderadministratör med erfarenhet av SAP – till globalt teknikbolag

Beskrivning Vill du arbeta i en administrativ roll där du får vara navet mellan kund, leverans och interna funktioner i ett internationellt företag? Just nu söker vi en erfaren orderadministratör till ett konsultuppdrag i Ludvika med möjlighet till delvis distansarbete på sikt. Du blir anställd av oss och arbetar som konsult hos vår kund inom energisektorn. Uppdraget inleds med arbete på plats och övergår efter en tid till upp till 50 % distans. Arbetsuppgifter Som orderadministratör ansvarar du för att hantera kundens beställningsflöde – från offert och orderläggning till leverans och betalning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Orderregistrering och uppföljning i SAP Säkerställa korrekt orderhantering enligt interna rutiner och kundkrav Samordna med interna avdelningar såsom försäljning, logistik och ekonomi Följa upp och lösa eventuella orderrelaterade problem Bidra till förbättrade arbetssätt och hög kundnöjdhet Ge support till såväl interna som externa kunder Kvalifikationer För att lyckas i rollen behöver du uppfylla följande skall-krav: Minst 2 års erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom orderhantering Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, SAP är meriterande Goda kunskaper i engelska i tal och skrift God samarbetsförmåga och en lösningsorienterad attityd Förmåga att arbeta självständigt och strukturerat Initialt kunna arbeta på plats i Ludvika (möjlighet till distansarbete upp till 50 % efter introduktion) Meriterande: Kunskaper i svenska Tidigare erfarenhet från internationella organisationer eller teknikbolag Villkor Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund. Uppdraget startar så snart som möjligt och löper initialt över 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Vi arbetar löpande med urval och presentation, så vänta inte med din ansökan! För att vi ska kunna göra en rättvis bedömning är det viktigt att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven.   Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

2 juli 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Säljare
Jobway AB
Företagssäljare

Är du en självgående B2B-säljare med passion för lastbilar och tunga fordon? Vill du vara med och etablera MAN:s närvaro på den svenska marknaden i en expansiv fas? Då kan Neoplan vara rätt plats för dig! Vi söker nu lastbilssäljare till våra etableringar i Stockholm, Malmö och Helsingborg. Som exklusiv generalleverantör för MAN lastbilar och bussar i Sverige står vi inför en spännande tillväxtresa – och vi vill att du blir en del av den. Som lastbilssäljare hos oss får du ett stort eget ansvar och möjligheten att bygga din egen kundbas från grunden. Du kommer att utgå från våra showroom/verkstadslokaler. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Prospektering och nykundsbearbetning. Försäljning av nya och begagnade MAN-lastbilar. Personliga kundbesök hos bland annat åkerier, entreprenadfirmor och jordbruksverksamheter. Deltagande i event, mässor och roadshows. Arbeta strategiskt för att skapa långsiktiga kundrelationer. Vi erbjuder: En tydlig provisions modell utan tak. 30 dagars semester. Privat sjukvårdsförsäkring av hög kvalitet. Friskvårdsbidrag. Teamaktiviteter, säljutbildningar och gemensamma jippon – exempelvis Elmia i Jönköping, fallskärmshoppning och folkrace. Vi söker dig som: Har några års erfarenhet av B2B-försäljning. Har jobbat inom lastbils-, transport- eller entreprenadmaskinbranschen (starkt meriterande). Har teknisk förståelse för fordon. Är självgående, resultatinriktad och gillar att skapa affärer ute hos kund. Har B-körkort (C/CE är meriterande). I denna rekrytering samarbetar Svenska Neoplan med rekryteringsföretaget Jobway. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Adam Wilander på [email protected]. Vi tillämpar löpande urval, så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.  Om företaget: Neoplan är officiell importör för MAN Truck & Bus AGs bussprogram i Sverige vilket innefattar varumärkena Neoplan och MAN. Lion's Trucks AB är officiell importör för MAN Truck & Bus AGs lastbilsprogram samt MAN Transportbilar.

2 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Sourcing Specialist till Kitron
Kitron AB
Inköpare och upphandlare

Om Kitron Kitron, som är Skandinaviens ledande EMS företag, arbetar med utveckling, industrialisering och tillverkning av elektronik för ledande företag inom marknadssegmenten offshore/marin, medicinsk utrustning, försvar/aerospace, energi/telekom och industri. Företaget har verksamhet i Norge, Sverige, Danmark, Litauen, Tyskland, Polen, Tjeckiska Republiken, Indien, Kina, Malaysia och USA. Kitron har cirka 2500 anställda. Våra värderingarLocation: Jönköping Är du en proaktiv och analytisk inköpare med bakgrund från tillverkningsindustrin? Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som bidrar till att utveckla framtidens elektroniklösningar inom flera olika branscher? Kitron söker nu en Sourcing Specialist till sitt team! Dina arbetsuppgifter: Som Sourcing Specialist på Kitron kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa effektiva inköpsprocesser och utveckla relationer med både leverantörer och kunder. Du blir en del av ett team med flera kollegor som jobbar med inköp och planering. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Inköpsansvar inom specifika kundprogram – både operativt och strategiskt. Förhandlingar och avtal – skapa förfrågningar, utvärdera, förhandla och utveckla långsiktiga relationer med leverantörer. Leveransuppföljning – beställa och följa upp leveranser. Underhåll och utveckling av ERP-system och inköpsdata. Representera inköp i kundteam – både internt och externt. Kontinuerligt arbeta med kostnadsreduktion och effektivisering. Säkerställa att inköpsprocesser implementeras, drivs och slutförs inom givna tidsramar, samt optimera lagervärden i linje med affärsplaner. Vem är du, vår nya kollega? Som person är du proaktiv, engagerad och strukturerad samt gillar utmaningar och innovativt lagarbete. I denna roll får du blanda det operativa med det strategiska där din kommunikations-, analys-, och förhandlingsförmåga kommer till användning. Att kommunicera kommer naturligt för dig, och du har ett tydligt och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du är lyhörd i ditt arbete och har en känsla för vad som skapar värde för organisationen. Du innehar svenskt medborgarskap. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet från inköp och mekanik inom tillverkningsföretag. Kompetens inom mekanik/elektromekanik och förståelse av olika tillverkningsprocesser Goda kunskaper i ERP-system och allmänt goda datorkunskaper. Stark kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska. I dennar rekrytering samarbetar vi med One partner Group, en del i rekryteringen är att genomföra bakgrundskontroll om du går vidare i processen.

2 juli 2025
Sista ansökan:
19 december 2025
Product Marketing Director-VC
Piab AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Location: Danderyd, Sweden Department: Marketing & Communications Type: Permanent About Piab Group: At Piab Group we improve our customers' productivity, sustainability, and safety through evolving industrial automation and have done so since 1951. We believe in an automated world where no resources are wasted, and no humans are injured. With annual sales of ~3 billion SEK and more than 1400 employees, Piab is a global organization, serving customers in more than 100 countries from a vast network of subsidiaries and channel partners. Since 2018, Piab Group has been owned by Patricia Industries, part of Investor AB The Vacuum Conveying Division strengthens Piab Group’s position as a world-leading automation company. We offer cutting-edge solutions for moving powders, granules, and small parts, ensuring efficient and hygienic material handling across various industries. You can expect the following with us: Innovative Culture: Be part of a team that thrives on creativity and innovation. Global Impact: Work with a company that is a world leader in vacuum transport solutions. Global Presence: Piab has 25+ sales offices and over 900 partners worldwide, ensuring a vast network and global reach Sustainable Vision: Contribute to an automated world, promoting safety and efficiency. Professional Growth: Access opportunities for continuous learning and career advancement. Diverse and Inclusive: Join a workplace that values diversity and fosters an inclusive environment. Stable employer: As part of Patricia Industries and connected to the Wallenberg family, Piab benefits from strong support and a commitment to long-term growth and sustainability. Job Mission As the Marketing Director for the Vacuum Conveying (VC) Division, you will play a key role in strengthening Piab Group’s market leadership and supporting our ambitious growth strategies. You will lead a customer-centric and insight-driven marketing strategy, ensuring a best-in-class customer experience through innovative digital and traditional marketing approaches. Your mission is to drive organic growth, optimize marketing investments, and support a data-driven, experience-based commercial transformation. You will own our website and e-commerce platforms, oversee regional marketing activities, and enhance internal communications and learning & development initiatives within the division. Key Responsibilities Requirements & Qualifications Lead and develop a high-performing marketing team, covering digital marketing, traditional marketing, learning & development, and internal communications. Shape and execute a strategic marketing roadmap aligned with the Vacuum Conveying Division’s business objectives to ultimately establish Piab Group as an industry leader in digital marketing. Manage the website, e-commerce, and digital presence, optimizing customer engagement and revenue generation. Implement data-driven marketing strategies, tracking and analyzing key KPIs, including cost per lead, conversions, and more. Support and enhance the regional marketing network by providing best practices, content, and guidance. Support and drive product launch activities and campaigns to ensure an efficient ramp-up of new product sales. Drive internal communications and learning & development programs to ensure alignment within the Vacuum Conveying Division. Balance a strategic and hands-on approach, providing leadership while actively engaging in daily marketing operations. Be an active member of the Vacuum Conveying Division’s management team, contributing to the overall business strategy. Essential Qualifications: Proven expertise in digital marketing, including SEO, PPC, social media, content marketing, and marketing automation. Strong analytical skills with a data-driven mindset and experience in assessing cost per lead and ROI. Previous leadership experience, managing and developing marketing teams. Experience in a multinational company. Preferred Qualifications: Experience in traditional marketing, including trade shows, events, and B2B promotions. Background in automation, industrial technology, or a related field is an advantage. Familiarity with e-commerce and online customer experience strategies. Education & Experience: 5+ years of marketing experience, with a few years in a leadership role. Bachelor’s or Master’s degree in Marketing, Business Administration, or a related field. Preferred Skills & Competencies Strong strategic thinking with hands-on execution capabilities. Excellent communication and stakeholder management skills. Ability to work in a fast-paced, global environment with cross-functional collaboration. Passion for innovation, automation, and digital transformation. Knowledge of marketing technologies, CRM systems, and data analytics tools. This is what our employees say about us: "The leadership development program at Piab has nurtured my skills and prepared me for my future role as a leader. #LeadershipDevelopment #Piab" How to Apply: If you are passionate about innovation and want to make a difference in the world of automation, we would love to hear from you! Click the following link to upload your CV. Please be advised that a valid work permit for the country we offer the open vacancy in is required for non-EU citizens. Unfortunately, applications without a valid work permit cannot be considered.

2 juli 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025