Välkommen till Svenska Foder – där hjärtat och engagemanget hos våra medarbetare skapar en arbetsplats fylld av energi och möjligheter! ”Tillsammans” är vårt ledord och hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team där du kan växa och utvecklas. Till vår växtgrupp i Östergötland, söker vi nu en engagerad säljare som drivs av att arbeta med värdebaserad försäljning och att skapa positiva resultat för våra kunder och Svenska Foder. I stora drag, kommer du att arbeta med: • Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer genom rådgivning och värdebaserad försäljning. • Aktivt arbeta med att identifiera och bearbeta nya kunder • Uppnå och gärna överträffa försäljningsmål och budgetresultat inom ditt distrikt. För att lyckas i rollen tror vi att du har: • Förmåga att bygga starka och utvecklande relationer med både kunder och kollegor. Gärna tidigare erfarenhet från rådgivning eller försäljning. • Är självgående och har ett starkt inre driv att nå uppsatta mål. • Har utmärkta kommunikations- och förhandlingsfärdigheter samt ett skarpt affärssinne. • Förstår och tillämpar principerna för värdebaserad försäljning. • Kunskap om växtodling, eller en stark vilja och intresse att lära sig om detta område. • En god administrativ förmåga, arbete i CRM och baskunskaper inom MS Office. • Flytande svenska i både tal och skrift. • B-körkort. Vad erbjuder vi? • En härlig tillsammans-anda som genomsyrar hela företaget. • En fartfylld, omväxlande och viktig roll, med stor frihet under ansvar. • Påverkansmöjlighet - hos oss på Svenska Foder värdesätter vi utveckling, nytänkande och samarbete. Vi tror på att skapa en arbetsplats där alla kan växa och bidra till vår gemensamma framgång. • Fin möjlighet till karriärutveckling, både inom Svenska Foder och internationellt då Svenska Foder är en del av DLG-koncernen. Låter det som en spännande möjlighet för dig? Välkommen med din ansökan senast den 3 augusti. Urval sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökan, så missa inte möjligheten att bli en del av Svenska Foder. Sök idag!
Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Då kan du vara den vi söker som vår nya butikssäljare/slangmontör i Uppsala! Arbetsuppgifter Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund. Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår hantering av inkommande/avgående gods, samt monterings- och produktionsarbete. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är lösningsfokuserad och har en känsla för god service. B-körkort är ett krav. Som person tror vi att du är driven, ordningsam, resultatinriktad, samarbetsvillig och lösningsfokuserad. Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Richard Stjernstedt (platschef) på telefon: 018-14 16 05 Sista ansökningsdag är den 21 juli 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se
Rollen Vi söker dig som brinner för försäljning och vill vara med och driva affärer i en bransch som gör skillnad. Vi är riktigt vassa på att bygga relationer, förstå våra kunders behov och sälja lösningar som skapar verkligt värde. Du drivs av och tycker om att ta första kontakten. Vi letar efter dig som kan: Boka kvalificerade möten med rätt beslutsfattare Jobba proaktivt med kalla samtal, DM:s och mailutskick Värma upp nya leads och öppna dörrar till bolag vi vill jobba med Samarbeta nära vårt team som tar vid och stänger affären Vem är du? Du är resultatinriktad, orädd och trivs i samtalet – även när det är kallt. Du förstår vikten av att lyssna in, väcka intresse och snabbt fånga kärnan i ett företags behov. Har du erfarenhet av försäljning mot medelstora och stora bolag eller jobbat inom hållbarhet, tech eller tjänsteförsäljning är det ett plus – men viktigast är din inställning och förmåga att skapa kontakt. Vi erbjuder dig: Möjligheten att jobba i ett värderingsdrivet bolag Stor frihet att forma din roll och dina arbetssätt Tätt samarbete med ett dedikerat team och en affärsdriven ledning Möjlighet att påverka din lön utifrån resultat Plats: Mölndal/hybrid Omfattning: Deltid/heltid Vill du vara en del av ett företag där affärsnytta och samhällsnytta går hand i hand – och där dina insatser syns och räknas direkt? Hör av dig!
Har du erfarenhet av försäljning och ett brinnande intresse för att bygga affärer och relationer? Vi på PreZero erbjuder nu en säljroll med goda utvecklingsmöjligheter, där du blir en viktig del av företagets fortsatta tillväxtresa. Vi söker en säljare till region mellan öst med inriktning proaktiv försäljning inom B2B. Vilka är arbetsuppgifterna? Som säljare hos PreZero jobbar du självständigt med att driva försäljning genom att etablera nya kontakter samt vårda och utveckla befintliga kundrelationer. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen, både vad gäller nya och befintliga kunder. Du får vara med på en stor och positiv förändringsresa mot modernisering i en viktig bransch, där fokus ligger på miljö, hållbarhet och återvinning. Försäljningsprocessen innebär bland annat prospektering och kartläggning av företag samt att boka och genomföra möten, skriva offerter, stänga affärer och arbeta med kundvård. Du utgår från vårt kontor i Norrköping alternativt Linköping och ditt försäljningsarbete fokuseras i Östergötland . Du kommer att tillhöra försäljningsteam mellan öst och rapporterar direkt till säljchef i Tomas Kårefjärd. Vad erbjuder vi dig? Motiveras du av en roll där du får möjlighet att påverka och vara en del av en härlig gemenskap? Hos oss kommer du att ingå i vad vi kallar ”branschens bästa säljteam” med nio andra säljare på region mellan öst där ni tillsammans bollar idéer och förslag. Vi på PreZero erbjuder en arbetsplats med familjär stämning där vi hjälper och stöttar varandra. Utan våra medarbetare, ingen verksamhet. Vi har ett starkt fokus på att både stötta din utveckling på jobbet och underlätta för dig att kombinera arbetet med allt annat som livet erbjuder och kräver. Tillsammans bidrar vi varje dag till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Något som ger engagemang och stolthet oavsett yrkesroll. Vi är noga med att bry oss om varandra och ha kul på arbetet. Vem söker vi? Vi tror att du har en bakgrund med erfarenhet av kvalificerad försäljning. Har du ägnat dig åt B2B-försäljning är det meriterande, dock inget krav. Du ser på ditt jobb som en social mötesplats och gillar att arbetet ger dig nya kontakter och relationer. Vi förväntar oss att du gillar att ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Du trivs i en nätverkande och säljande roll där du på ett övertygande och förtroendegivande sätt vågar coacha och utmana kunden. Samtidigt är du gärna prestigelös och orädd att fatta egna beslut. B-körkort är ett krav. I rollen krävs även att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Vi på PreZero ser på mångfald som en av våra största styrkor och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträdesdag enligt överenskommelse. Placering Norrköpings kontoret alternativt Linköping. Intresserad? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Poolia. Ansvarig rekryteringskonsult är Halima Iman Barre ([email protected]). Vi tar gärna emot din ansökan redan idag, dock senast den 10/8. Då vi står inför en kommande semesterperiod kan vi komma att återkomma till dig från v33 och framåt. Varmt välkommen med din ansökan! Om du blir erbjuden tjänsten hos oss ska du uppvisa ett giltigt utdrag (max en månad gammalt) från Polisens belastningsregister. PreZero strävar mot att främja varje medarbetares professionella utveckling samtidigt som vi stödjer en sund balans mellan arbete och privatliv. Vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär och vi känner stolthet över att dela visionen om en mer hållbar morgondag. PreZero Sverige är ett avfalls- och återvinningsföretag som ingår i det internationella miljöbolaget PreZero med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i elva länder. I Sverige är vi cirka 1 200 medarbetare på drygt 60 orter.
Om jobbet På uppdrag av Håll Sverige Rent ska Norstat genomföra en Skräpmätning, vi söker därför 2 personer. Arbetsbeskrivning Din arbetsuppgift innebär att räkna skräp på utvalda ytor och registrera det i en app som vi tillhandahåller, appen hjälper dig att hitta rätt koordinatpunkter. Med hjälp av måttband mäter du upp en mindre yta där du ska observera och räkna skräpet, denna information matar du sedan in i appen. Skräpet ska sedan plockas upp och i slutet av dagen och vägas enligt instruktion. Varje dag ska du observera/räkna/plocka skräp på 13 olika punkter. Arbetet sker under 7 dagar i rad, ca 5 timmar per dag. Det är oerhört viktigt att du genomför arbetet under dessa 7 dagar. Gällande arbetstider så är det flexibelt så länge du observerar de 13 punkterna under samma dag och i den ordning som appen beskriver. I vissa kommuner arbetar man två och två – känner du någon som kan vara intresserad går det bra att ansöka tillsammans. Du kommer att få en digital utbildning av oss, utbildningen sammanfattas också i en skriftlig instruktion. Materialet som du behöver för att genomföra arbetsuppgifterna kommer att skickas hem till dig. Vem är du? Du är självständig och trivs med ett fritt och flexibelt jobb där du delvis kan bestämma dina tider själv! Du är noggrann och ansvarstagande och du kan följa instruktioner till punkt och pricka. Vi tror att du trivs med att vara ute och röra på dig (undersökningen måste pågå oavsett väder) och du ska gå/cykla mellan de olika mätpunkterna. Det kan vara bra att ha tillgång till cykel eller elsparkcykel, framför allt i större städer. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Fast timlön. Uppdraget genomförs under följande vecka: VECKA:33, STAD: Helsingborg Kontakta Charis för mer information eller skicka din ansökan direkt. E-post: [email protected] Telefon: 0763-23 58 79
Är du utbildad apotekstekniker med receptbehörighet och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som apotekstekniker på Hjärtat Som apotekstekniker på Hjärtat arbetar du omväxlande med försäljning, professionell rådgivning och kassatjänst inom egenvården I rollen bidrar du med din kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. På Hjärtat kan din karriär ta många spännande vägar. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschef Shelan berättar Välkommen till vårt fina apotek i anslutning till ICA Maxi i Linköping! Vi är ett härligt och engagerat team bestående av farmaceuter, apotekstekniker och apoteksassistenter som varje dag arbetar för att ge våra kunder bästa möjliga service.Nu utökar vi teamet och söker dig som är utbildad apotekstekniker med receptbehörighet och vill bli en del av vårt glada gäng! Apoteket är Linköpings mest öppna hjärta med generösa öppettider 7–22 alla dagar i veckan, vilket uppskattas mycket av våra kunder och ger möjlighet till varierade arbetstider för oss personalen. Hos oss kommer laget före jaget. Vi ställer upp för varandra, har god kommunikation och en positiv energi som vi vill att du bidrar till och utvecklas i. För oss är det viktigt att ha roligt tillsammans – både med kollegor och kunder – och att vi hjälper varandra att växa i våra yrkesroller. Vi har alltid kundernas bästa för ögonen och vi strävar efter att överträffa kundernas förväntningar. Vill du ha stor variation i din arbetsvardag och gillar när det rör på sig, då är detta jobb för dig! Välkommen till Apotek Hjärtat Ica Maxi i Linköping! Vi ligger vid Tornby bredvid IKEA och har fina kommunikationsmöjligheter. Våra kunder är främst våra trogna ICA Maxi-besökare, det vill säga allt från barnfamiljer till äldre, men också en hel del djurägare och vi har många trogna kunder som kommer enbart för vår omtänksamma service. Tjänsten är en tillsvidareanställning som apotekstekniker. Tjänsten är på deltid enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är utbildad apotekstekniker med recepetbehörighet. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren apotekstekniker och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att förhålla dig till de krav som ställs på dig som rådgivare och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 31 augusti 2025 Kontaktperson: Shelan Zangana Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Är du en affärsdriven kategorichef/inköpsansvarig med erfarenhet av kategoristyrning inom dagligvaruhandel? Har du ett genuint intresse för träning, hälsa och kosttillskott? Då kan du vara den vi söker till en nyckelroll på Proteinbolaget, ett ledande bolag inom sportnutrition och livsstil. Här får du arbeta nära marknadens starkaste varumärken och ta ägandeskap över affären – från sortiment och marginaler till kampanjplaner och tillväxt. Professionals Nord söker i samarbete med Proteinbolaget en kategorichef/inköpsansvarig med tydligt kategoriansvar för externa varumärken inom kosttillskott. Välkommen med din ansökan, löpande urval! Information om tjänsten Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Proteinbolaget fortsätter sin framgångsresa och Professionals Nord söker därför för deras räkning en kategorichef/inköpsansvarig. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Proteinbolagets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med fullt kategoriansvar där du styr sortiment, prissättning och kampanjer – påverkar försäljning, marginaler och kundupplevelse En dynamisk och växande organisation med passion för träning, hälsa och entreprenörskap Möjlighet att arbeta med marknadens ledande varumärken inom sportnutrition Arbetsuppgifter I rollen som kategorichef/inköpsansvarig ansvarar du för att driva lönsamhet och tillväxt inom ditt område. Det innebär att du arbetar långsiktigt med kategoristrategier, förhandlingar och sortimentsoptimering, samtidigt som du säkerställer att vi kontinuerligt erbjuder kunderna marknadens mest relevanta och efterfrågade produkter. Du ingår i ett engagerat kategoriteam och samarbetar tätt med marknad, ekonomi och logistik. Dina arbetsuppgifter kommer innebära:Sortimentsarbete: Analysera, revidera och optimera nuvarande sortiment samt introducera nya varumärken och produkter. Inköps- och kategoristrategi: Lägga och genomföra strategisk och taktisk plan, inklusive sortimentsrevidering, nyintag, prisstrategi och kampanjer – i linje med övergripande affärsmål. Kampanjplanering: Utforma kampanjer i linje med den övergripande marknadsplanen och kategoriplanen. Datainsamling och analys: Samla in artikeldata, genomföra analyser och initiera åtgärder för att förbättra försäljning och lönsamhet. Lanseringsarbete: Driva in registreringsfiler, texter och bilder inför produktlanseringar. Vi söker dig som: helst har en universitetsutbildning, förslagsvis inom inköp, marknad, ekonomi eller affärsutveckling. Du har något års erfarenhet av kategoriarbete eller en strategisk inköpsroll inom dagligvaruhandel. Vidare är du avancerad användare i Excel samt goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Det är meriterande om du besitter kunskap inom kosttillskott, kapslar, vitaminer etc och har ett genuint intresse för träning och hälsorelaterade produkter. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som kategorichef/inköpsansvarig hos Proteinbolaget. Du har ett starkt affärsdriv, ett analytiskt mindset och trivs med att ta ansvar för sortimentets lönsamhet och utveckling. Du är datadriven, målinriktad och har förmåga att omsätta insikter till konkreta affärsbeslut. Vidare är du en tydlig och kommunikativ lagspelare som skapar resultat genom struktur, samarbete och beslutsamhet. START: OmgåendeOMFATTNING: HeltidSTAD: I denna roll kan du antingen utgå från kontoret i Stockholm (Kungsholmen) eller kontoret i Örebro.URVAL: Sker löpandeKONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Brinner du för visuell kommunikation och vill sätta din prägel på ett starkt varumärke i tillväxt? Hos Hydroscand får du arbeta kreativt med kampanjer, koncept och grafisk form – tillsammans med engagerade kollegor i ett sammansvetsat team på huvudkontoret i Älvsjö. Nu söker vi dig som vill bli vår nya marknadskommunikatör med fokus på grafiskt material! Om rollen Hydroscand är marknadsledande i Skandinavien inom slang och ledningskomponenter och finns idag i 20 länder globalt. Som grafisk marknadskommunikatör ansvarar du för vår visuella kommunikation i Sverige och Danmark. Du säkerställer att allt grafiskt material är i linje med vår grafiska profil, varumärkesplattform och värderingar. Du kommer att: Fungera som rådgivare i visuella kommunikationsfrågor Samordna produktion och uppföljning av kampanjer Stötta organisationen i arbetet med vår grafiska identitet Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Grafisk produktion: Skapa och samordna material för kampanjer, annonser, säljstöd, mässor och butikskommunikation – både för digitala och tryckta medier. Utveckla och underhåll mallar för intern och extern användning. Visuell profilering: Koordinera fasadskyltning, fordonsdekor och exteriör/interiör-profilering från idé till godkännande. Ansvara för beställning och uppdatering av profilprodukter som dekaler, flaggor och sortimentsmaterial. Kampanjplanering: Planera och genomföra visuella kampanjer enligt årsplan eller vid lanseringar. Producera och publicera annonser i print och digitala kanaler, samt ladda upp material i koncernens brandbook. Förpackningsdesign: Skapa koncept och visuella lösningar för förpackningar i linje med varumärket. Ta fram originalfiler för tryck enligt tekniska specifikationer och samarbeta med produktutveckling, marknad och tryckerier. Foto och video: Utföra eller koordinera fotografering samt enklare filmproduktion av produkter, personal och miljöer. Du arbetar nära kollegor inom marknad, sälj, e-handel, försäljning, kundservice och våra filialer i Sverige. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Älvsjö och innebär arbete på plats. Din profil Vi söker dig som har ett starkt öga för form, färg och kommunikation – och som trivs i ett varierat och kreativt arbete. Du är självgående, strukturerad och nyfiken på vår bransch. För att lyckas i rollen bör du ha: 2–3 års erfarenhet från en liknande roll, gärna inom B2B eller närliggande bransch Vana av att samarbeta tvärfunktionellt med exempelvis försäljning, butiksdrift och IT Mycket goda kunskaper i Adobe Creative Cloud – framför allt Illustrator, Photoshop, After Effects och InDesign För att trivas i rollen ser vi gärna att du är: En lagspelare med prestigelös inställning Van att arbeta strukturerat och prioritera i ett högt tempo Bekväm med att kommunicera via telefon och digitalt Initiativtagande, lösningsfokuserad och stolt över ditt hantverk Hydroscand är ett familjeägt företag i stark tillväxt, med en kultur präglad av entreprenörskap, ansvarstagande och kundfokus. Vi arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämn könsfördelning. Vi tror på inkluderande arbetsplatser där olika perspektiv skapar bättre resultat – därför välkomnar vi sökande med olika bakgrunder Är du intresserad? Sista ansökningsdag är den 21 juli 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se.
Är du en affärsdriven kategorichef/inköpsansvarig med erfarenhet av kategoristyrning inom dagligvaruhandel? Har du ett genuint intresse för träning, hälsa och kosttillskott? Då kan du vara den vi söker till en nyckelroll på Proteinbolaget, ett ledande bolag inom sportnutrition och livsstil. Här får du arbeta nära marknadens starkaste varumärken och ta ägandeskap över affären – från sortiment och marginaler till kampanjplaner och tillväxt. Professionals Nord söker i samarbete med Proteinbolaget en kategorichef/inköpsansvarig med tydligt kategoriansvar för externa varumärken inom kosttillskott. Välkommen med din ansökan, löpande urval! Information om tjänsten Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Proteinbolaget fortsätter sin framgångsresa och Professionals Nord söker därför för deras räkning en kategorichef/inköpsansvarig. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Proteinbolagets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med fullt kategoriansvar där du styr sortiment, prissättning och kampanjer – påverkar försäljning, marginaler och kundupplevelse En dynamisk och växande organisation med passion för träning, hälsa och entreprenörskap Möjlighet att arbeta med marknadens ledande varumärken inom sportnutrition Arbetsuppgifter I rollen som kategorichef/inköpsansvarig ansvarar du för att driva lönsamhet och tillväxt inom ditt område. Det innebär att du arbetar långsiktigt med kategoristrategier, förhandlingar och sortimentsoptimering, samtidigt som du säkerställer att vi kontinuerligt erbjuder kunderna marknadens mest relevanta och efterfrågade produkter. Du ingår i ett engagerat kategoriteam och samarbetar tätt med marknad, ekonomi och logistik. Dina arbetsuppgifter kommer innebära:Sortimentsarbete: Analysera, revidera och optimera nuvarande sortiment samt introducera nya varumärken och produkter. Inköps- och kategoristrategi: Lägga och genomföra strategisk och taktisk plan, inklusive sortimentsrevidering, nyintag, prisstrategi och kampanjer – i linje med övergripande affärsmål. Kampanjplanering: Utforma kampanjer i linje med den övergripande marknadsplanen och kategoriplanen. Datainsamling och analys: Samla in artikeldata, genomföra analyser och initiera åtgärder för att förbättra försäljning och lönsamhet. Lanseringsarbete: Driva in registreringsfiler, texter och bilder inför produktlanseringar. Vi söker dig som: helst har en universitetsutbildning, förslagsvis inom inköp, marknad, ekonomi eller affärsutveckling. Du har något års erfarenhet av kategoriarbete eller en strategisk inköpsroll inom dagligvaruhandel. Vidare är du avancerad användare i Excel samt goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Det är meriterande om du besitter kunskap inom kosttillskott, kapslar, vitaminer etc och har ett genuint intresse för träning och hälsorelaterade produkter. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som kategorichef/inköpsansvarig hos Proteinbolaget. Du har ett starkt affärsdriv, ett analytiskt mindset och trivs med att ta ansvar för sortimentets lönsamhet och utveckling. Du är datadriven, målinriktad och har förmåga att omsätta insikter till konkreta affärsbeslut. Vidare är du en tydlig och kommunikativ lagspelare som skapar resultat genom struktur, samarbete och beslutsamhet. START: OmgåendeOMFATTNING: HeltidSTAD: I denna roll kan du antingen utgå från kontoret i Stockholm (Kungsholmen) eller kontoret i Örebro.URVAL: Sker löpandeKONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Key Solutions har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute. Nu expanderar vi och söker dig som är vill ha ett arbete där utveckling, glädje och gemenskap står i fokus. Som säljare hos oss är du en viktig del av vårt framgångsrika säljteam och ansiktet utåt för våra kunder. Vad erbjuder vi? - Fast månadslön + marknadens bästa bonusprogram! - Arbetstider mellan kl. 10.00-19:00 för telemarketing mån-fre 12.00-21.00 för fieldmarketing - Goda chanser att göra karriär och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Vi avsätter minst en timme om dagen för din personliga utveckling Hur fungerar arbetet? Tjänsten kommer att utgå från vårt lokala kontor mitt i Centrala Göteborg (vid Liseberg), där du kommer att jobba som säljare för en av våra största kunder. Tjänsten innefattar kontakt med såväl varma som kalla kunder både genom fysiska möten och per telefon. Vi ser gärna att du som söker: - Trivs med att arbeta både i grupp och självständigt - Är en sann glädjespridare och har god social kompetens - Är tävlingsinriktad och älskar att utvecklas - Pratar svenska obehindrat Tidigare erfarenhet inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav. Om Key Solutions: Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med över över 200 ambitiösa medarbetare som hjälper några av världens största varumärken med deras kundtillväxt. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia, EON och Hedvig med sin kundtillväxt. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 13 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm och Göteborg samt expanderat verksamheten internationellt till Helsingfors.
Välj ett jobb för att visa detaljer