I Karlskrona är våra ambitioner höga och vi brinner för att utveckla den moderna staden i havet. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad. Välkommen till Blekinges största arbetsgivare, där dina möjligheter att utvecklas är goda. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara en viktig del i vårt arbete på Kunskapsförvaltningen avdelning lärande och hälsa? Det här är en unik tjänst där du har möjlighet att bidra med din kompetens utifrån två olika sammanhang. I det ena uppdraget arbetar du som skolpsykolog i den centrala elevhälsan, där du samarbetar med psykologkollegor, men också med andra professioner som specialpedagoger, socionomer, logopeder och arbetsterapeuter. Du arbetar också i nära samarbete med våra skolenheter för att kunna stödja elevernas hälsa, utveckling och lärande. Arbetsuppgifterna har en stor bredd och innefattar bland annat rådgivning, konsultation, handledning och fortbildningsinsatser riktat till skolpersonal. Skolformsutredningar är en viktig del av skolpsykologens arbete liksom utredningar med syfte att undanröja hinder för lärande, vilket kan ske på både individ- och gruppnivå. Psykologen har också en roll i arbete som sker på organisationsnivå kopplat till skolutveckling och strategiskt elevhälsoarbete. I det andra uppdraget arbetar du som psykolog i det skolsociala teamet, där du samarbetar med behandlare, socionomer och specialpedagoger. Teamet består av personal från såväl Social- och funktionsstödsförvaltningen som Kunskapsförvaltningen. Syftet med det skolsociala teamet är att genom förvaltningssamverkan arbeta för att stödja elever som riskerar att hamna i långvarig skolfrånvaro och där det kan vara aktuellt med insatser både i skolan och i hemmet. Genom tidiga insatser och stödåtgärder arbetar teamet för att förebygga skolfrånvaro och att ge individuellt anpassat stöd till elever som riskerar en ogynnsam utveckling. Dina arbetsuppgifter i det skolsociala teamet innefattar bland annat att kartlägga och analysera stödbehov, konsultation och handledning till skolpersonal och att vara stöd i samverkan med andra aktörer. KVALIFIKATIONER Vi söker söker dig är bra på att skapa och stärka samarbeten internt och externt, samt bygga nya relationer och vårda befintliga. Du trivs med att arbeta i team och strävar efter gemensamma mål. Det är naturligt för dig att kompromissa samt att dela med dig av information och kunskap. Vi söker dig som har stark självkännedom som är medveten om dina styrkor och svagheter. Du har förmåga att anpassa ditt beteende utifrån insikter och erfarenheter och har en vilja att ständigt förbättras. I första hand söker vi en legitimerad psykolog, gärna med erfarenhet av arbete inom skola och arbete med barn och unga. Eventuellt kan tjänsten göras om till en PTP-tjänst och då är kravet psykologexamen. Rekrytering sker löpande. ÖVRIGT I Karlskrona kommun har du som medarbetare ett flertal förmåner. Några av de förmånerna är extra semesterdagar när du når en viss ålder, friskvårdsbidrag, möjligheten att gratis simma i någon av kommunens simhallar och ett riktigt bra tjänstepensionsavtal. Som psykolog har du handledning tillsammans med dina kollegor.
I välfärdsförvaltningen arbetar cirka 2500 medarbetare. Förvaltningen styrs av Välfärdsnämnden med utgångspunkt i förvaltningens verksamhetsidé - ”Tillsammans underlättar vi människors möjlighet att leva ett meningsfullt liv” - arbetar vi för att uppnå kommunens vision: Vi bygger bäst tillsammans. Vi i Gideå hemtjänst söker nu en engagerade undersköterskor/vårdare till vårt team! Vi är en liten grupp med stort upptagningsområde, vi arbetar i byarna runt Gideå och samarbetar med andra hemtjänstgrupper vid behov. Vi utgår från Björkhem vård och omsorgsboende i Gideå. Välkommen in med din ansökan! Arbetsuppgifter Som medarbetare är din främsta uppgift att ge stöd, motivation och omsorg till våra boende. Vi arbetar hälsofrämjande med syftet att stärka individens egna förmågor och att alla som bor i området ska ha möjlighet att få leva livet, hela livet. Delaktighet, utveckling och gemenskap är nyckelord hos oss där ständiga förbättringar ger förutsättningar för att skapa god kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat personlig omvårdnad, kontaktmannaskapsuppgifter samt sociala och fysiska aktiviteter tillsammans med våra boende. Vi arbetar teambaserat vilket innebär att många olika yrkesgrupper har som gemensamt mål att skapa en god livskvalitet och en bra miljö för våra boende. Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som tillräcklig. Vi ser gärna att du har vidareutbildning mot äldre och/eller demens eller har en utbildningsinriktning mot psykiatri. Erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg är meriterande. Det är viktigt att du tycker om och trivs med att arbeta med människor samt att du är flexibel och lyhörd för nya idéer och arbetssätt. För arbetet krävs tillräckliga kunskaper i svenska i tal och skrift för att bland annat kunna kommunicera med brukare, utföra vårddokumentation samt erhålla medicindelegering. Giltigt körkort, behörighet B, samt tillgång till egen bil är krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 100% med start snarast enligt överenskommelse. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Välkommen in med din ansökan redan idag, då vi gör intervjuer löpande under ansökningstiden. Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.
I välfärdsförvaltningen arbetar cirka 2500 medarbetare. Förvaltningen styrs av Välfärdsnämnden med utgångspunkt i förvaltningens verksamhetsidé - ”Tillsammans underlättar vi människors möjlighet att leva ett meningsfullt liv” - arbetar vi för att uppnå kommunens vision: Vi bygger bäst tillsammans. Vi i Nattpatrull Norr söker nu en engagerad undersköterska/vårdare till vårt team! Vi är en liten grupp med stort upptagningsområde, vi arbetar i byarna runt Gideå, Husum, Björna och Trehörningssjö. Vi utgår från Björkhem vård och omsorgsboende i Gideå. Välkommen in med din ansökan! Arbetsuppgifter Som medarbetare är din främsta uppgift att ge stöd, motivation och omsorg till våra boende. Vi arbetar hälsofrämjande med syftet att stärka individens egna förmågor och att alla som bor i området ska ha möjlighet att få leva livet, hela livet. Delaktighet, utveckling och gemenskap är nyckelord hos oss där ständiga förbättringar ger förutsättningar för att skapa god kvalitet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat personlig omvårdnad, hälso- och sjukvård och administration. Vi arbetar teambaserat vilket innebär att många olika yrkesgrupper har som gemensamt mål att skapa en god livskvalitet och en bra miljö för våra boende. Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som tillräcklig. Vi ser gärna att du har vidareutbildning mot äldre och/eller demens eller har en utbildningsinriktning mot psykiatri. Erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg är ett krav. Det är viktigt att du tycker om och trivs med att arbeta med människor samt att du är flexibel och lyhörd för nya idéer och arbetssätt. För arbetet krävs tillräckliga kunskaper i svenska i tal och skrift för att bland annat kunna kommunicera med brukare, utföra vårddokumentation samt erhålla medicindelegering. Giltigt körkort, behörighet B, samt tillgång till egen bil är krav. Tjänsten är en tillsvidareanställning 68% nattarbete med start snarast enligt överenskommelse. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan. Välkommen in med din ansökan redan idag, då vi gör intervjuer löpande under ansökningstiden. Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.
Vill du bli vår nya kollega? I Motala, Östergötlands sjöstad, är vi öppna, stolta och nyskapande. Vår kommun är rätt plats för att bidra, utvecklas och trivas. Som vår medarbetare har du ett ansvarsfullt uppdrag att tillsammans med oss anpassa arbetet till förändringar och agera för att utveckla ett hållbart sjöstadsliv i Motala kommun. Socialförvaltningen ansvarar för insatser, stöd och service till enskilda och familjer i kommunen. Våra verksamheter styrs främst av socialtjänstlagen, LSS-lagen och hälso- och sjukvårdslagen och ska verkställa insatser reglerade av dessa lagar. Samtliga verksamheter genomsyras av individen i centrum för att tillgodose individens behov. Uppdraget innebär stort kundfokus och serviceanda. Vill du vara med och utveckla framtidens kommunal hälso- och sjukvård med nära vård i Motala? Kommunal hälso- och sjukvårdsverksamheten ansvarar för HSL i ordinärt boende, särskilt boende, korttidsverksamhet, dagverksamhet inom områden äldreomsorg, socialpsykiatri och LSS samt individ och familjeomsorg. Inom Kommunal hälso-och sjukvård arbetar sjuksköterskor, undersköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter/sjukgymnaster och rehabassistenter. Vi arbetar teambaserat tillsammans med äldreomsorgen och hemtjänst. ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska på korttids är du en viktig del i teamet kring patienten där du ansvarar för och arbetsleder i hälso- och sjukvård. Vistelsen för patienter på korttids kan vara allt från någon vecka till en längre period. Är du sjuksköterskan som bidrar med kreativa lösningar och utvecklande av arbetssätt för verksamheten? Med patientsäkerhet, samverkan och kvalitet i fokus. Då är det här ett omväxlande och spännande uppdrag för dig med goda möjligheter till egen utveckling. Uppdraget innebär ett nära samarbete med övriga professioner som omsorgspersonal, chef, biståndshandläggare, fysio- och arbetsterapeut, läkare, och externa aktörer så som primär- och slutenvård. Det är en personcentrerad vård kring varje enskild individ och samarbete för bästa möjliga förutsättning till en god livskvalité för patienterna. Du ansvarar för att organisera och planera dina dagar utifrån patienters behov. Dina arbetsuppgifter är att utifrån egen kompetens och erfarenhet samt i samverkan bedöma, planera, åtgärda, följa upp och dokumentera hälso- och sjukvårdsåtgärder för enskilda patienter. Du kommer hantera läkemedel, infusioner och medicinteknisk utrustning. KVALIFIKATIONER Formella kompetenser: Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Du har goda kunskaper i det svenska språket, såväl skriftligt som muntligt, då arbetet innebär mycket patient- och anhörigkontakt samt journalföring, kvalitetsregister och övrig dokumentation. B-körkort för manuell växellåda krävs. Personliga kompetenser: Du är kreativ och lösningsfokuserad som ser möjligheter i bra samverkan och teamarbete. Arbetet är omväxlande med ett varierande och ibland högt tempo vilket kräver att du kan hantera stress på ett konstruktivt sätt. Du är kreativ, flexibel och fattar tryggt egna beslut med medicinsk kompetens och god omdömesförmåga. Du ser möjligheter i förändringar och för patientsäkerhetens kvalitet. Du är ansvarstagande och planerar, organiserar och prioriterar arbetsuppgifter effektivt. ÖVRIGT Läs mer om våra förmåner och att arbeta i Motala kommun på motala.se/arbete. För att läsa mer om kommunen i övrigt kan gå in på motala.se Tillsättning sker under förutsättning av vederbörliga beslut. Rekryteringen kommer ske löpande. Tillträde: Enligt överenskommelse med rekryterande chef Vänligen respektera att vi undanber oss all direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som vi inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.
Om tjänsten: Vi söker en omtänksam och engagerad personlig assistent till en 30 år gammal kvinna som älskar livet och aktiviteter. Hon bor ensam i sin lägenhet i centrala Karlskoga. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att spela en betydande roll i att möjliggöra en fungerande och kvalitativ vardag. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande men den viktigaste aspekten för oss är att du har rätt inställning och känsla för jobbet. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat: Personlig hygien och omvårdnad. Stöd vid sociala aktiviteter och fritidsintressen. Assistera vid träning och fysisk aktivitet. Vi söker dig som: Har körkort (gärna för både manuell och automat). Är simkunnig Är lugn, påhittig och stresstålig. Är initiativtagande och kan arbeta självständigt. Talar och skriver flytande svenska. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Omgående Sysselsättningsgrad: 100 %. Arbetspass: Omfattar dag, kväll, helg Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt team
EnRival AB bildades 2005, och har sedan starten varit ett av Almega auktoriserat bemannings- och omställningsföretag. Vi har mångårig erfarenhet av rekrytering, bemanning och jobbmatchning. Vi skapar jobbmöjligheter! EnRival AB har idag ca 100 kontor över stora delar av Sverige, från Ystad i söder till Luleå i norr. Våra verksamhetsområden är Rekrytering, Bemanning, Omställning och Utbildning. Inom Arbetsmarknadsprojekt är vi bl.a. kompletterande aktör till Arbetsförmedlingen, och en av Sveriges ledande leverantörer av Jobbmatchning genom tjänsten Rusta och Matcha. EnRival AB är auktoriserat som rekryterings-, bemannings- och omställnings företag. Vi har i över 20 år varit en av de största och framträdande leverantörerna till upphandlade tjänster av Arbetsförmedlingen. Vi ser mycket positivt på sökande som har ambitionen att utvecklas inom gruppens verksamhetsområden, vilket innebär goda långsiktiga karriär- och utvecklingsmöjligheter. Språkkunskaper utöver svenska och engelska har ett högt värde hos oss. Det är av största vikt att du delar våra värderingar: vi är engagerade och håller våra löften, vi lyckas tillsammans och vi värdesätter alla människor. Kvalitet är för oss ett ledord. Om jobbet Vi söker till Västervik en driven och målinriktad person som har stark vilja, att genomföra coachande insatser både på individ och gruppnivå. Med målet att matcha deltagare till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete (STA), som är ett utvecklande program för individer med funktionsnedsättning och/eller psykisk eller fysisk ohälsa. Som Arbetskonsulent i Steg till arbete (STA), arbetar du i team bestående av arbetskonsulenter, leg. Arbetsterapeuter och leg. Studie- och yrkesvägledare. I teamets arbetsuppgifter ingår bland annat kartläggning av deltagares resurser, utföra föreläsningar, att anordna prövnings platser, motiverande samtal, samt arbetsträning. Uppdraget innefattar många kontakter inom och utanför organisationen behöver du ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer med människor. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och inspirerande. Tjänsten kräver att du kan arbeta strukturerat och noggrant administrativt. Då dagarna kan se olika ut behöver du ha en god förmåga att självständigt planera ditt arbete. Utöver rollen som arbetskonsultent i STA kommer du även vara behjälplig i andra tjänster och uppdrag som vi har. Din profil Minst 2 års högskoleutbildning eller yrkeshögskola på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin. Minst ett (1) års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupp handledning/coaching av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste tre (3) åren. Har B-körkort och tillgång till egen bil att bil att använda i tjänsten (milersättning) Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper. Ett coachande och lösnings inriktat förhållningssätt. God kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Mycket god administrativ förmåga och datorvana. Som person är du lugn, utåtriktad, prestigelös, flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Du är en självgående lagspelare som tycker om att arbeta i team. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser. Du är bra på att skapa relationer, bygga nätverk och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse. Vid frågor, kontakta Regionchef: Milad Faiz E-post: [email protected] Om anställningen: Lön enligt överenskommelse Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Anställningsvillkor Heltid 100% Tillsvidare alt. Anställningstid enligt överenskommelse Tillträde enligt överenskommelse, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi tillämpar provanställning
Vi söker en engagerad och självständig fysioterapeut till vårt team på Vårdcentralen Burlöv! Om oss: Vårdcentralen Burlöv är en väletablerad enhet med drygt 4700 listade patienter. Vi finns i fräscha, nyrenoverade lokaler mitt i köpcentret, med goda kommunikationer och gratis parkering. Här arbetar vi i ett kompetent och sammansvetsat team bestående av läkare, sjuksköterskor, en distriktsköterska, en arbetsterapeut, dietist, en psykolog och undersköterskor. Om tjänsten: Som fysioterapeut hos oss kommer du att spela en viktig roll i patienternas rehabilitering, rörelseförmåga och funktionsförbättring. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Genomföra fysioterapeutiska bedömningar och behandlingar. Planera och följa upp rehabiliteringsinsatser utifrån patientens behov. Utprovning och förskrivning av hjälpmedel. Utarbeta individuella träningsprogram och handleda patienter i deras träning. Samverka med övriga yrkesgrupper i teamet kring patientens vård. Vid intresse finns möjlighet att ta rollen som rehabkoordinator. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar och god samverkan mellan professioner. Möjlighet att utveckla fysioterapin inom primärvården och påverka arbetssätt. Fräscha lokaler i ett centralt läge med gratis parkering. Vi söker dig som: Är legitimerad fysioterapeut med erfarenhet från primärvård. Har god förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Är serviceinriktad och trivs med att samarbeta i team.
Intensivvårdsavdelningen Jönköping Vill du bli en del av en spännande verksamhet där du gör skillnad för patienter, varje dag? Varmt välkommen till oss på Intensivvårdsavdelningen på Länssjukhuset Ryhov i Jönköping! Rollen som undersköterska Som undersköterska på intensivvårdsavdelningen ansvarar du, tillsammans med övriga teamet, för omvårdnad och övervakning av våra patienter. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat att övervaka patienter, dokumentera observationer enligt ordination och rutiner, samt rapportera förändringar i patientens tillstånd. Du kommer även att assistera läkare vid olika sterila moment och stötta anhöriga genom att erbjuda närvaro och empati. Du har ansvar för att hålla vårdrummet i ordning samt att sköta iordningställande, funktionskontroll och rengöring av medicinteknisk utrustning. Tjänsten är tillsvidareanställning, en rotationstjänst med blandad dag och natt, med tillträde efter överenskommelse. Din blivande arbetsplats Operations- och intensivvårdskliniken på Länssjukhuset Ryhov är en av sjukhusets största kliniker med cirka 400 medarbetare inom intensivvård, operationssjukvård, separat dagkirurgisk verksamhet, postoperativ vård, sterilteknisk verksamhet och vårdadministration. Vi är en arbetsplats med stora möjligheter till ett engagerande arbete, där du som medarbetare utvecklas och kan välja olika inriktningar inom samma klinik. Du kommer till ett öppet arbetsklimat med ständigt fokus på patientsäkerhet och god arbetsmiljö för medarbetarna. Din profil Vi söker dig som är utbildad undersköterska och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av akutsjukvård eller intensivvård. Många av våra patienter befinner sig i en utsatt position, vilket kräver att du har förståelse, empati och förmåga att behålla lugnet i pressade situationer. Du är stabil, kontrollerad och kan samarbeta väl med andra. Det är viktigt för oss att du har ett positivt förhållningssätt både till arbetsuppgifter och kollegor. Tillsammans skapar vi hög patientsäkerhet och god tillgänglighet, med patienten i fokus. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig arbetsplats med en spännande kombination av omvårdnad, hög teknologisk utrustning och teamarbete då vi alla tillsammans arbetar för att ge den bästa möjligt vård till våra patienter. Ett arbete där inflytande, delaktighet och arbetsglädje är en del av vår vardag. Varierande arbetsuppgifter där du ständigt lär dig nya saker. Du kommer arbeta i en utvecklande arbetsmiljö där du får använda hela din kompetens. Hos oss arbetar du i team som inkluderar många professioner. Du kommer att få en individuellt anpassad introduktion. Hos oss inom Region Jönköpings län får du även tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? För mer information och frågor kontakta någon av vårdenhetscheferna Anna Tunemar på telefonnummer: 010-242 13 78, Ida Sandberg på telefonnummer: 010-2416128 eller Viktoria Edvinsson på telefonnummer: 010-2422957 Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 2025-07-06.Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu undersköterska med erfarenhet från hemsjukvården med start omgående. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med minst 1 års erfarenhet- Erfarenhet från Lift ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Bonusar - Varför inte? Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Viraliv är ett nyetablerat företag men med stort genomslag i landet och hos de verksamheter vi jobbar med. I dagsläget har vi sjuksköterskeuppdrag i nästan hela Sverige. Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu undersköterska med erfarenhet från hemsjukvården med start omgående. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med minst 1 års erfarenhet- Erfarenhet från Lift ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Bonusar - Varför inte? Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Viraliv är ett nyetablerat företag men med stort genomslag i landet och hos de verksamheter vi jobbar med. I dagsläget har vi sjuksköterskeuppdrag i nästan hela Sverige. Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Välj ett jobb för att visa detaljer