Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!
Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Eller vill du bara ha ett extra jobb vid sidan av studierna? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Kökspersonal hos oss? Tjänsten innebär att du jobbar i köket och roterar mellan stationer som stekbord, fritering och sallad. Du ser till att det är rent i köket och att egenkontroller följs. Som kökspersonal på Brödernas arbetar du i team och det är därför viktigt att du är en lagspelare och förstår vikten av kommunikation och gruppsamverkan. Vem är du? Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Or do you just want an extra job alongside your studies? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
RA Hospitality förser hela besöksnäringen med flexibla personallösningar så som bemanning, rekrytering, entreprenad och utbildning. Med över 20 år i branschen och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo så är vi ledande i branschen. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor. Vi vågar säga att vi är grymma på service och kvalitet! Brinner du för hotell- och restaurangbranschen och vill leverera service i världsklass till våra kunder? Älskar du att jobba med människor och utveckla medarbetare? Vill du ha en fot kvar i branschen men slippa driften? Då har vi tjänsten för dig! Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en Personalansvarig som vill vara med och fortsätta att utveckla vår F&B avdelning. Som personalansvarig hos oss kommer du att arbeta med rekrytering och uthyrning av allt från diskare, restaurangbiträden, kockar till bartenders och servitörer. Vi bemannar och rekryterar personal till stora hotellkedjor, företagsrestauranger, banketter och à la carte krogar m.m. En vanlig dag på kontoret innefattar t.ex. intervjuer och anställningar av nya medarbetare, schemaläggning, daglig bemanning och annan personaladministration. I tjänsten ingår även mycket kundkontakt, försäljning, möten, utbildningar och uppföljningar. Du kommer även få vara med ute och säkerställa driften på stora och spännande kundevents! Du rapporterar till Driftchef. RA Hospitalitys målsättning är att våra kunder och medarbetare alltid ska vara nöjda med de tjänster vi utför och med oss som serviceföretag. Arbetet ställer därför höga krav på din sociala förmåga då möten och samtal med kunder och medarbetare sker på daglig basis. Vem är du? Positiv och bra på att motivera dina medarbetare Gillar att arbeta med människor från jordens alla hörn En problemlösare som har lätt att se möjligheter Prestigelös och en teamspelare som kan hugga in där det behövs Bekväm med att skapa nya relationer i försäljning En person som gillar högt tempo med varierande arbetsdagar Trygg, diplomatisk och noggrann Trivs med att ha många bollar i luften och administrativa uppgifter i kontorsmiljö Du har sedan tidigare: Arbetat som Restaurangchef/Köksmästare/Hovmästare Ett brett kontaktnät inom Skånes restaurangvärld Gärna erfarenhet av stora banketter och event Gärna erfarenhet av att ansvara och leda stora personalgrupper God insikt i såväl schemaläggning som personalhantering God ekonomisk förståelse och erfarenhet av resultat- och budgetansvar Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Vad får du hos oss Ett stimulerande, roligt och givande arbete med högt i tak Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar Möjlighet att använda din branschkunskap för att hjälpa branschkollegor att lösa utmaningar och personalbehov Bli en del av ett sammansvetsat team på kontoret där alla hjälps åt och har en "ingenting är omöjligt" -inställning Möjlighet att bygga upp och sätta sin egen prägel på avdelningen Generösa personalförmåner Löpande kompetensutveckling Ett brett kontaktnät inom besöksnäringen Utbildning inom bl.a. arbetsrätt och kollektivavtal Detta är en tillsvidaretjänst med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda dagtid måndag-fredag med undantag för några kvällar och helger per år. Vi hoppas på att kunna välkomna en ny kollega hos oss snarast så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi behöver seriös personal som kan arbeta med oss boka pizza, städa, för bredning, ta emot kunder, med mera. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Hej, på Krona Pizzeria vi jobbar som en familj tillsammans och vi behöver en pizzabagare jobba med oss erfarenhet 4 år eller mer.
Sabis står inför en spännande nystart och kommer öppna en intern enhet hos ett stort företag som flyttar till Solna Strand. En imponerande satsning med en yta på cirka 66000 kvadratmeter där omkring 2500 medarbetare samlas under ett och samma tak. Sabis kommer att ansvara för hela mat- och dryckeserbjudandet i huset, vilket innefattar en lunchrestaurang med cirka 700 gäster per dag, ett café/mini-shop under varumärket Petite Sabis med tillhörande vendinglösning som är tillgänglig dygnet runt, samt en exklusiv representationsvåning med två matsalar och loungeyta. Vi kommer även att aktivera en fantastisk takterrass om 1400 kvadratmeter, leverera frukt till kontorets pentryn och sköta all konferens- och mötesservering. Utöver detta kommer vi arrangera större event i nära samarbete med hyresgästen. Om rollen Som kock på vår nya enhet får du vara med från start och bidra till att skapa matupplevelser i toppklass. Här serveras 3–4 olika tallriksserverade lunchrätter varje dag, tillsammans med en fräsch och varierad salladsbuffé. Du är delaktig i hela flödet – från förberedelse och tillagning till upplägg och service. Utöver lunchproduktionen arbetar du även med café, konferensförtäring, event och catering. Du samarbetar tätt med köksmästaren och övriga kollegor för att skapa ett välfungerande och trivsamt kök. Du arbetar enligt HACCP och Sabis rutiner och bidrar till att vår filosofi ”Jag är kundupplevelsen” genomsyrar varje måltid vi serverar. Tjänsten är placerad i Solna Strand med planerad start i augusti 2025. Arbetstiden är främst vardagar dagtid, men kvällar och helger kan förekomma vid event och beställningsverksamhet. Din profil Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet som kock, gärna från större enheter med högt tempo och varierat utbud. Du har en stark matglädje, goda råvarukunskaper och förmåga att arbeta effektivt och kvalitetsmedvetet även under press. Du är van att arbeta med både varm och kall mat, och har ett naturligt öga för smak, balans och presentation. Som person är du ansvarstagande, flexibel och trivs i team. Du bidrar med energi, glädje och respekt i köket och har ett starkt engagemang för gästens upplevelse. Du uppskattar ordning och reda, är noggrann med hygien och följer rutiner. Erfarenhet av specialkost, catering eller uppstarter av nya kök är meriterande. Observera att alla tjänster på denna enhet kräver en godkänd säkerhetsprövning enligt vår kunds rutiner. Det innebär bland annat ett utdrag ur belastningsregistret, och för vissa roller även ytterligare kontroller via Säkerhetspolisen. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och karriärvägar inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Subventionerad massage varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss.
**Välkommen till Södermalms hjärta!** Scandic Malmen är hotellet som är absolut bäst på söder, här myllrar det av härliga butiker, restauranger och ett kulturliv med gäster från hela världen. Hotellets lokaler har ett respektfullt förflutet i musikhistorien med konserter från Imperiet, Depeche Mode & Duran Duran och där känslan fortfarande sitter kvar i väggarna. Malmen har lokalerna där bara fantasin sätter gränser, allt från stand-up, tv-sändning, konserter och större event hör inte till ovanligheterna och där flexibiliteten är vår styrka. Nu söker vi just dig som vill vara med att skriva vår historia. Så är du grym på att leverera service på allra hösta nivå, driva försäljning och att vara en förebild för dina kollegor? Då tycker vi att du ska ta chansen och åka med på vår resa! Scandic Malmen genomgår just nu en stor renovering och vi söker nu efter blivand kollegor som vill vara med på en spännande resa, bland annat flera kockar som brinner för att laga och leverera riktigt god mat. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som kock agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som kock? Här får du en mycket viktig uppgift på hotellet genom att säkerställa en gästupplevelse i världsklass när det kommer till våra mat- och dryckesmiljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, förbereda och tillaga mat samt att presentera maten på ett tilltalande sätt. Du stöttar även vid behov upp och hjälper teamet i andra delar av hotellet. Vem är du? För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. För den här tjänsten vill vi att du genomgått kockutbildning eller har tillgodogjort dig motsvarande kompetens på annat sätt. Personliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och om vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Drömjobbet för dig som brinner för matlagning och teamwork! Vill du arbeta som kock på en av sydöstra Sveriges mest välrenommerade resortanläggningar? Ronneby Brunn söker nu en passionerad och skicklig kock som vill bli en del av vårt framgångsrika team. Hos oss får du möjlighet att: Arbeta med lokala råvaror av högsta kvalitet från både land och hav. Skapa smakupplevelser med allt från härliga bufféer till exklusiva tallriksserveringar. Vara en del av en anläggning med rötter från 1897, omgiven av den prisbelönta Brunnsparken. Vi är en komplett konferensanläggning som erbjuder både energigivande aktiviteter och avkopplande stunder. Vår Brunnsrestaurang är hjärtat av verksamheten där vi dukar upp för allt från familjemiddagar till eleganta event med show och dans. Vad vi söker hos dig: Erfarenhet: Du har några års erfarenhet av restaurangbranschen, gärna inom hotell. Noggrannhet och kreativitet: Du levererar snygga upplägg och fantastiska smaker, alltid med fokus på detaljer. Flexibilitet och problemlösning: Du prioriterar rätt, ser lösningar och trivs i ett högt tempo. Hygien och kvalitet: Du arbetar hygieniskt och respekterar vikten av att kunna erbjuda mat till alla gäster, även vid allergier eller specialkoster. Lagspelare: Du bidrar till god stämning och stark teamkänsla – vi lyckas tillsammans! Detta erbjuder vi dig: Ett strukturerat schema som du får i god tid – minst två veckor innan månadsskiftet. Möjligheten att jobba i en miljö där vi värdesätter yrkesstolthet och lär av varandra. Tillgång till vårt spa och en arbetsplats som bryr sig om både ditt välmående och din utveckling. Här på Ronneby Brunn är varje dag en chans att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster – och att själv utvecklas i en stimulerande och kreativ miljö. Vill du bli en del av vårt fantastiska team? Ansök nu och ta nästa steg i din karriär!
Görvälns Slott ligger vackert i ett naturreservat vid Mälaren i Järfälla, endast 2,5 mil från Stockholms Central. Hotellet med sina unikt inredda hotellrum är ett av Sveriges bästa boutiquehotell, där kvalitet, detaljerna och det lilla extra alltid varit en ledstjärna och en stor del av vår framgång. Görvälns Slott är även känt för sin höga gastronomiska profil och idag arbetar vi mot att bli en av Sveriges absolut bästa gastronomiska destination utanför Stockholm. På Görväln odlar vi en stor del av våra grönsaker och örter själva. Det vi inte hittar i vår odling, i vår trädgård eller i naturreservatet, beställer vi i första hand från speciellt utvalda lokala och regionala producenter och i andra hand från producenter som producerar hållbart i Europa. Vi vill alltid kunna erbjuda våra gäster hållbara gastronomiska matupplevelser. Nu söker vi en kock som tycker att det bästa som finns är att själv kunna gå och plocka solmogna grönsaker och klippa örter från odlingen inför kvällens service. Är du en noggrann och skicklig kock med ett brinnande intresse för mat och inte är rädd för att röra dig i matsalen. Du värderar detaljer samt ordning och reda. Du är flexibel och positiv. Du ska ha kockutbildning och har arbetat som kock i minst 4 år och framför allt ska du älska att laga mat. Vi ser gärna att du har har bil då det är svårt att ta sig till Görväln kommunalt om du inte bor i närheten och kan cykla. Hos oss får du ett roligt och varierande jobb där hållbar gastronomi på hög nivå, arbetsglädje och ständig utveckling är ledorden. Är man på rätt plats och har man roligt och trivs på jobbet, så gör man ett bra jobb. Så tänker vi! Vad vi erbjuder dig: Ett väldigt roligt arbete där du får arbeta med hög kvalitet Stor möjlighet att påverka, utveckla och ta ut svängarna i ditt jobb Hälsosam och god personalmat i en fantastisk miljö Friskvårdsbidrag och utvecklingsbidrag Inspirationsresor och rabatter på hotellupplevelser För att du ska trivas hos oss bör du, förutom att du brinner för mat och dryck, även gilla resor, inredning och design. Miljöfrågor är viktigt för dig och du gillar att röra på dig och tar hand om din kropp. Arbetspassen är förlagda dagtid och kvällstid måndag-lördag. Lön enligt överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal. Känner du att utvecklingen av Görvälns Slott som Stockholms bästa gastronomiska destination är ditt nästa steg i yrkeslivet och vi gillar varandra, så lovar vi dig en ny livsstil i en miljö som är få förunnade att få arbeta i, mitt i fantastisk natur med grymma kollegor! – Skicka din ansökan till med CV och personligt brev så snart som möjligt. Intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer