Reservdelssäljare till ordermottagningen – starkt varumärke och kundfokus.
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att säkerställa hög kundnöjdhet och kvalitetsnivå. Du som uppskattar ett arbete där relationer och återkommande kundkontakter står i fokus kommer att trivas här. Vi erbjuder dig chansen att representera välkända varumärken på ett av Stockholms största fullserviceanläggningar. Om rollen I den här rollen som reservdelssäljare via telefon blir du en viktig länk mellan våra kunder och verkstaden. Du arbetar främst med att ta emot beställningar från både grossistkunder och privatpersoner via telefon, e-post och vårt ordersystem Partslink24. Tillsammans med kunden planerar och koordinerar du leveranser, samtidigt som du säkerställer att varje kund får ett professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Din profil Vi söker dig som har minst två till tre års erfarenhet av arbete inom kundservice eller orderhantering, gärna där du haft daglig kontakt med kunder både via telefon och mail. Har du en fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet från motorbranschen, särskilt inom reservdelar, ser vi det som en stor fördel. För att lyckas i rollen behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift, och även känna dig trygg med engelska. Du är van vid att arbeta i olika datasystem och har du dessutom erfarenhet av Automaster, Elsa eller Etka är det meriterande – annars ser vi gärna att du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya system. Vi tror att du är För att trivas hos oss tror vi att du har en naturlig känsla för service och ett professionellt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Du är en person som klarar av perioder med högt tempo utan att tumma på kvaliteten, och du trivs med att arbeta strukturerat och självständigt. Samtidigt är du en lagspelare som ser värdet av ett gott samarbete. Noggrannhet, ansvarstagande och en vilja att hela tiden leverera bästa möjliga kundupplevelse är egenskaper vi sätter högt. Vi erbjuder Det här är ett uppdrag där du blir anställd av Starfinder, med kollektivavtal och attraktiva förmåner, och där det finns mycket goda möjligheter till anställning direkt hos kunden. Du blir en del av ett stabilt och positivt team med fina chanser till långsiktig utveckling och karriärmöjligheter. Vid frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Malin Dunder på Starfinder – vi ser fram emot att höra från dig! Välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Servicetekniker för kvällsarbete i norrort
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Om företaget Vi söker en händig och teknisk person till en av Sveriges ledande maskinuthyrare. Företaget förser dagligen den svenska bygg- och anläggningsbranschen med bland annat maskiner, verktyg, liftar och vagnar, alltid med möjlighet att få dem utkörda till den plats som kund behöver.  Arbetsuppgifter Som servicetekniker kommer du ha ett stort ansvar över anläggningens flöde. Du kommer att jobba med rekond underhåll av både mindre och större maskiner.  Detta är en tjänst på heltid där man kommer jobba kvällspass, söndag-torsdag. Arbetstiden är förlagd mellan 16-00. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att: tvätt och rekond av företagets maskiner utföra enklare service  Tillsammans med dina kollegor kommer du säkerställa att samtliga verktyg och maskiner är redo för uthyrning till företagets kunder. Din profil För att lyckas i rollen bör du: Tycka om att arbeta med händerna Har erfarenhet av någon form av tekniskt arbete och/eller skruvande B-körkort och truckkort är ett krav Du kommer bli upplärd på plats om hur arbetet ska utföras, där det även finns stora möjligheter att utvecklas. Detta är en arbetsplats där samarbete och teamkänsla står i fokus. Det kräver att man kan samarbeta och att man är noggrann i sitt arbete. Bra kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Om tjänsten Fast anställning som inleds med en provanställning. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Malin Dunder. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Fastighetsförvaltare
Ambea Sverige AB
Fastighetsskötare

Som Fastighetsförvaltare på Ambeas fastighetsavdelning har du en möjlighet att tillsammans med ett engagerat team vara med och utveckla, ta fram rutiner och processer samt säkerställa den interna servicefunktionen. Ambea bedriver omsorgsverksamhet och hyr och äger därför ett stort antal lokaler i hela Sverige, för att kunna bedriva exempelvis äldreboenden, behandlingshem och gruppbostäder. Ett fåtal verksamheter bedrivs i egenägda fastigheter. Ambea är en matrisorganisation varför fastighetsavdelningen är en stödjande funktion, medan ansvaret för fastigheter och kostnader finns i linjeorganisationen. Fastighetsavdelningen har som mål att göra det enkelt för linjen att bära detta ansvar, genom att förvalta hyreskontrakten på ett ansvarsfullt och effektivt sätt, sätta Ambea på kartan som en professionell aktör gentemot fastighetsägare, samt öka kunskapen om fastighetsfrågor generellt inom bolaget. Som Fastighetsförvaltare bistår du våra verksamheter i renoverings/byggprojekt kopplat till lokalanpassningar samt är den person som verksamheterna som ingår i ditt portföljansvar vänder sig till kopplat till lokalfrågor eller fastighetsrelaterade tjänster. Du förväntas också vara delaktig i olika typer av administrativa projekt, som t ex upphandling av fastighetsrelaterade leverantörer av varor och tjänster eller utbildningsinsatser inom fastighetsområdet. Din portfölj kommer innefatta resor i tjänsten och är geografiskt spritt över ett stort område med fokus på norra Stockholm med ca 20% av den totala portföljen i Norrland. Du kommer rapportera till Förvaltningschef Fastighet. Exempel på uppgifter: Portföljansvar, Stockholm/Norr (Inkluderar Norrland) Ärendehantering, Freshservice Projektledning av fastighetsrelaterade projekt och lokalanpassningar Platsbesök inom ramen för portföljansvaret Underhållsbesiktningar Uppföljning Myndighetskrav Brandsäkerhet / Brandskyddsarbete Representant/ombud i form av Hyresgästombud Upprättande och granskning av tilläggsavtal för större projekt kopplat till, lokalanpassningar Gemensamma grupprojekt inom fastighetsavdelningen Leverantörsuppföljning, avtalsuppföljning Leverantörsuppföljning, fakturagranskning Resor förväntas i tjänsten Erfarenhetskrav Minst 5 år år tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Meriterande med tidigare erfarenhet inom Brandåtgärder Relevant eftergymnasial utbildning B-körkort Personliga egenskaper God administrativ förmåga Goda kunskaper i Officepaketet Lösningsorienterad och relationsbyggande Självgående Hög kommunikationsförmåga Personliga egenskaper vi söker är god problemlösningsförmåga, affärsmässighet och förmågan att arbeta strukturerat. Att kunna kommunicera och föra en god och professionell dialog med chefer inom Ambeas linjeverksamhet är en framgångsfaktor för att lyckas i rollen. Vi söker medarbetare som får energi av förändring och lockas av att jobba tillsammans med ett blandat och engagerat team som brinner för fastighetsfrågor. Du har med fördel arbetat ett par år med liknande frågor och har en relevant utbildning inom fastighetsförvaltning. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: • Ledarskapsutbildade chefer – samtliga chefer går vårt ledarprogram. • Karriär- och utvecklingsmöjligheter – vårt mål är att 7 av 10 personer ska kunna internrekryteras till chefsroller eller specialistroller. • Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära – t ex att leda utan att vara chef, utbildning för dig som ska utbilda andra, rehabilitering, arbetsrätt, utvecklingssamtal och arbetsmiljö. Vi har självklart även kollektivavtal, förmånsportal, tjänstepension, försäkringar och friskvårdsbidrag.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Servicetekniker
W5 Solutions AB (publ)
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

W5 Solutions är en ledande leverantör av avancerade system och lösningar för försvar, säkerhet och samhällsskydd. Vi stödjer svenska och internationella myndigheter samt industriella aktörer med teknologier och tjänster som stärker operativ förmåga inom våra tre affärsområden Training, Power, och Integration. Genom ett starkt fokus på innovation, kvalitet och hållbarhet levererar vi skräddarsydda lösningar som möter högt ställda krav i kritiska miljöer. Vår verksamhet bygger på lång erfarenhet, teknisk expertis och ett starkt engagemang för våra kunders långsiktiga framgång. Om Tjänsten Som junior servicetekniker utför du enklare underhållsarbeten, felsökning och reparationer. Du hanterar ärenden i Jira, avrapporterar reparationer och planerar in besök tillsammans med kund. Som servicetekniker ska du vara beredd på att dina arbetsuppgifter kan variera i stor utsträckning. Detta beroende på om du arbetar på kontor eller ute hos någon av våra kunder. När du inte arbetar på kontor kommer du ofta att vara ute hos våra kunder för att lösa deras behov av bland annat teknisk assistans och reparation av teknisk utrustning. Utöver detta kommer du att ingå i produktionen vid de tillfällen då inga serviceuppdrag är aktuella. Som junior servicetekniker arbetar du tillsammans med en erfaren tekniker. I tjänsten ingår även: Förebyggande underhåll Problemlösning och framtagande av lösningsförslag Nyinstallationer Sammanfattningsvis är detta en varierande roll där du fungerar som en junior servicetekniker. I tjänsten utgår du från vårt kontor i Solna, där delar av serviceteamet sitter. Vem är du Vi söker dig som är praktiskt lagd och har ett större tekniskt intresse, du är kommunikativ och har en god social förmåga. Du trivs med att arbeta i team och att resa i tjänsten. Vi ser gärna att du har en teknisk förståelse och erfarenhet av liknande roller inom service och underhåll. Egenskaper & kvalifikationer Svensk medborgare Modersmål svenska och goda kunskaper i engelska B-körkort Grundläggande kunskaper i Office-paketet Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Monitor och Jira. Har du tidigare erfarenhet från militär verksamhet är den en fördel. Vad vi erbjuder När du arbetar hos oss på W5 Solutions får du mer än bara ett jobb – du blir en del av ett sammanhang där din kompetens uppskattas och din utveckling prioriteras. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, moderna tekniska lösningar och tydlig koppling till samhällsnytta. Hos oss får du möjlighet att växa både professionellt och personligt, arbeta nära engagerade och kunniga kollegor och bidra till projekt som verkligen gör skillnad. Vi värnar om gemenskap, balans mellan arbete och fritid samt en kultur där idéer uppmuntras och varje medarbetare är en viktig del av helheten. W5 Solutions är en attraktiv arbetsgivare för dig som söker en professionell miljö där din kompetens tas till vara och där du får möjlighet att bidra till samhällsviktig utveckling.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Engagerad utbildare sökes till Promeister
ProMeister Solutions AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Inom ProMeister arbetar vi med att utbilda våra ca 1000 konceptanslutna fordonsverkstäder men även uppdragsutbildning mot externa aktörer. Just nu behöver vi förstärkning till vårt framgångsrika utbildningsteam! Våra kunder består av några av Sveriges mest kända verkstadskedjor. Om företaget ProMeister Solutions AB ingår i MEKO Sweden AB som driver koncepten Mekonomen, Meca, Speedy med flera och är börsnoterat på Stockholms börsen. Inom ProMeister finner vi vår utbildningsenhet ”Academy”, Teknisk Support, Gymnasium och Yrkeshögskola. Hos ProMeister sätter vi ett stort värde på engagemang och driv. Du ska vara en självständig person som tar initiativ. Du bör ha lätt att utveckla och bibehålla goda relationer med kunder och dina medarbetare. Vi sätter stort värde i att du har en god pedagogisk och kommunikativ förmåga. Tjänsten innebär att utbildning hålls över större delar av landet och detta innebär en del resor. Vi tror på lokal närvaro och vill därför hålla så många utbildningar som möjligt på lokala orter/platser ute i landet. Vår huvudbas ligger i Västerås där vi kommer ha helt nyrenoverade och topmoderna lokaler som kommer stå klara hösten 2025. En exempelvecka kan se ut så här: Måndag - Resdag Tisdag - Utbildning Onsdag - Utbildning Torsdag - Utbildning och transport hem Fredag - Administration Då vi arbetar i en föränderlig bransch så krävs det att du är flexibel i din roll. Arbetsuppgifter: - Utbilda mekaniker inom koncernen. - Utbilda andra företag/verksamheter utanför koncernen. - Bidra till att nya utbildningar tas fram. - Delta på mässor och andra tillfällen där vi marknadsför våra utbildningar. Krav: - Fullständig fordonstekniskutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet - Erfarenhet av att utbilda andra människor är meriterande. - Pedagogisk och tålmodig och har en förmåga att förklara sådant som verkar svårt på ett enkelt sätt. - Talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten samt i både små och stora grupper. Lyssnar och är mottaglig för motparten och anpassar sig till situationen. - Behärskar svenska i tal och skrift mycket väl. - God IT-vana. - Intresse för innovation och teknik. - B-körkort. Högre behörighet meriterande Start: Så snart som möjligt Anställningsform: Heltidstjänst där provanställning tillämpas Lön: Fast månadslön enligt ök + tjänstebil Urval och intervjuer sker löpande därför kan denna tjänst tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sök redan idag! Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf ProMeister levererar professionella och innovativa tjänster inom verkstadsdrift till fordonsbranschen. Genom snabb innovationstakt sätter vi standarden för verkstadsnära tjänster. Vårt budskap är ”maxa din verkstad” och inom ramen för vårt erbjudande ingår bl.a. teknisk utbildning, support, affärssystem för effektiv verkstadsdrift, bemanning och gymnasieutbildning. ProMeister Solutions AB ingår i MEKO.

13 maj 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Car Mechanic Wanted
RY Transport AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

About Us: RY Transport AB is a premier taxi service operating in Stockholm, Sweden. With a fleet of around 20 taxi cars partnered with Uber, Bolt, and Cab Online, we are dedicated to providing safe, reliable, and efficient transportation solutions to our valued customers. Job Description: We open a new garage in Järfälla, Stockholm and are searching for a dedicated and experienced mechanic to join our team. The successful candidate will play a crucial role in managing the maintenance and upkeep of our taxi cars, ensuring they remain in optimal condition for our drivers and passengers. Responsibilities: Perform routine maintenance tasks on taxi cars, including oil changes, tire rotations, and brake inspections Diagnose and repair mechanical issues to keep the fleet operational and minimize downtime Coordinate with drivers and mechanics to schedule maintenance appointments and prioritize repairs Conduct regular inspections of taxi cars to identify any safety concerns or potential problems Keep accurate records of maintenance and repairs performed on each vehicle Maintain a clean and organized workspace to ensure safety and efficiency Requirements: Proven experience as a car mechanic or automotive technician Strong mechanical aptitude and troubleshooting skills Knowledge of automotive diagnostic tools and equipment Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment Excellent communication skills and ability to coordinate with drivers and other team members Benefits: Competitive salary based on experience Health insurance and retirement savings plan Opportunities for career growth and advancement Supportive work environment with a team-oriented culture Discounts on taxi services for employees and their families Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Fordonstekniker Transportbilar
Hedin Göteborg Bil AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår anläggning i Uddevalla. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen: Felsökningar och diagnosarbete Motorservice Underhåll Reparationsarbete Nyckelkompetenser/förmågor: Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Med din serviceinriktade och lösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder.  Vidare ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning  Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har en vilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Automationselektriker sökes!
Arena Personal Sverige AB
Industrielektriker

Information om tjänsten Arena Personal söker nu för kunds räkning en Automationselektriker, uppdraget är en direktrekrytering och du anställs direkt hos vår kund i industribranschen. Du kommer att tillhöra Underhållsavdelningen och tillsammans med dina kollegor arbetar du för att säkerställa en stabil drift och bidra till viktiga funktioner för tillverkningsenheten. Du arbetar på plats hos vår kund och dina arbetstider kommer att vara måndag-fredag 07:00-15:00 med betalt måltidsuppehåll, du ingår eventuellt även i beredskapsstyrkan. Arbetsuppgifter En stor del av arbetet kommer att innefatta utveckling och optimering av automationen. Uppgifterna kan variera från att hantera enkel lokal utrustning till mer komplexa överordnade system. Du utför både akut och förebyggande underhåll samt programmerar och hanterar produktionens automation med fokus på optimal drift. Du driver även utvecklingsarbetet av styr- och reglerteknik. Du ansvarar för arbetsmiljö- och skyddsarbete, och rapporterar löpande eventuella olyckor och tillbud.  Krav för tjänsten Gymnasieutbildning inriktning automationselektriker eller likvärdig arbetslivserfarenhet Kunskap inom industriell automation och arbetat med Siemens Elsäkerhetsutbildning Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande för tjänsten Kunskap i ritningsläsning Kunskap i Officepaketet Tidigare erfarenheter av underhåll av maskiner, tungt underhåll Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.  Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Industrielektriker till Åkers Sweden!
Arena Personal Sverige AB
Industrielektriker

Vill du bli en del av ett företag som befinner sig i en spännande fas och som nu stärker upp och utvecklar organisationen för framtidens behov? Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som elektriker och med underhåll inom tung industri. Välkommen att söka tjänsten som Industrielektriker hos Åkers Sweden. Ett familjärt och väletablerat bolag som är tillräckligt stort för att göra karriär på och samtidigt känns tillräckligt litet för att man ska lära känna varandra väl. Information om tjänsten Vi på Arena Personal hjälper just nu Åkers Sweden att rekrytera en Industrielektriker. Uppdraget är en direktrekrytering och du anställs direkt hos Åkers Sweden. Åkers Sweden tillverkar och gjuter valsar som levereras till kunder inom stål- och metallindustrin på global marknad. Du kommer att tillhöra Underhållsavdelningen som idag är en relativt liten avdelning som arbetar över ett stort teknikområde. Tillsammans med drygt 20 kompetenta kollegor på avdelningen med olika specialistområden arbetar ni för att säkerställa en stabil drift och bidrar till viktiga funktioner för tillverkningsenheten. Du arbetar på plats hos Åkers Sweden som har sina lokaler placerade i Åkers Styckebruk strax utanför Strängnäs, en halvtimme från Eskilstuna och en halvtimme från Södertälje. Dina arbetstider omfattar såväl dagtid, som skiftgång inklusive beredskap. Tjänsten har för avseende att tillsättas enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid. Arbetsuppgifter Som Industrielektriker hos Åkers Sweden arbetar du tillsammans med övriga industrielektriker, drifts-/ underhållspersonal, teknikavdelningar och anläggningsansvariga för att utveckla, upprätthålla och förbättra målet för tillgänglighet i produktionen samt planerar och driver underhållsarbetet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består även av att arbeta för optimal drift avseende tillgänglighet och kostnadseffektivitet. Du utför både akut och förebyggande underhåll på ett kvalitets- och kostnadseffektivt sätt samt säkerställer att det förebyggande underhållet kontinuerligt utvecklas. Du ansvarar för att arbetsmiljö- och skyddsarbetet fortlöpande bedrivs och deltar även vid genomförande av skyddsronder på avdelningen samt rapporterar eventuella olyckor och tillbud. Dessutom deltar du i olika projektverksamheter, korrigera styrparametrar för drift av anläggningarna inom egen avdelning samt vid behov ingår i företagets beredskapsstyrka. Krav för tjänsten Slutförd gymnasieutbildning som elektriker eller likvärdig erfarenhet Erfarenhet av arbete som elektriker inom industri Elsäkerhetsutbildning Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande för tjänsten Erfarenhet av underhåll av maskiner inom tung industri Traversutbildning eller skyliftutbildning Truckkort Kunskap i Officepaketet Kunskap i ritningsläsning Om dig För att trivas hos Åkers Sweden och i rollen som Industrielektriker söker vi dig som andas ansvar, samarbete och engagemang. Du är en ambitiös och driven person som alltid strävar mot att nå det bästa möjliga resultat och du kämpar på i såväl framgång som motgång. Du har ett lugnt och metodiskt arbetssätt samtidigt som du är effektiv och organiserad i ditt arbete. Du har ett medvetet säkerhetstänk som genomsyrar ditt arbete och det är viktigt för dig att leverera bra och säkra lösningar samt utveckling och ständiga förbättringar. Du har slutligen inga problem med att arbeta på hög höjd eller i trånga utrymmen. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Avarn Security Systems AB i Göteborg söker Servicetekniker
Avarn Security Systems AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Tillsammans är vi Avarn Security Vi är en komplett säkerhetsaktör i Norden och alla vi som arbetar här bidrar till ett tryggare och säkrare samhälle – varje dag, dygnet runt. I vår breda organisation finns många möjligheter till lärande och utveckling. Vi satsar aktivt på en god arbetsmiljö och arbetsplatser där alla känner sig välkomna. Oavsett roll är din insats viktig för att vi tillsammans ska kunna skapa säkerhet och ansvarstagande i världsklass.   Om jobbet som servicetekniker   Tjänsteställe: Göteborg Arbetstider: Mån-fre 07:30–16:30 Varaktighet: Heltid, Provanställning om 6 månader kan tillämpas. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Sista ansökning: 25-07-31   Är du en nyfiken tekniker som vill utveckla ditt intresse för skräddarsydda säkerhetslösningar? Då kan du vara den vi söker. Som servicetekniker ingår du i ett team som består av arbetsledare samt servicetekniker. Tillsammans arbetar ni med installation och service av våra larm-, passage- och CCTV-system för olika kunders behov. Du ansvarar för varierade underhåll- och servicearbeten och håller kontakt med kunderna. Som ambassadör för Avarn Security utför du varje uppdrag med yrkesstolthet och höga krav på kvalitet och säkerhet. Visst beredskaps-/jourarbete kan komma att ingå i tjänsten.   Du som söker Rollen kräver att du: • Har god erfarenhet inom säkerhetsbranschen och klarar av att utföra arbeten helt på egen hand. • Har bred produktkännedom och arbetat i minst två år som säkerhetstekniker, alternativt installatör eller driftsättare inom inbrottslarm, passagesystem • Är en lagspelare som är noggrann, kvalitetsmedveten och kan arbeta självgående • Är serviceinriktad, lösningsorienterad och har kunden i fokus • Har vilja att aktivt delta i förbättringsarbete för ständig kvalitetsutveckling • Har körkort B • Har svenskt medborgarskap.   Det är mycket meriterande om du även är behörig ingenjör inom larm eller CCTV.   För att trivas och lyckas i rollen som servicetekniker hos oss, behöver du vara en ansvarsfull och handlingskraftig person. Vi tror också att du är en lyhörd och omtänksam medmänniska, som vill bidra till ett gott samarbete. Vid urvalet kommer vi lägga stor vikt vid att dina personliga egenskaper går hand i hand med våra värderingar: Ansvar - Omtanke - Samarbete.   Att jobba hos oss Avarn Security Systems är enheten som levererar skräddarsydda tekniska säkerhetslösningar till våra kunder. Systems är rikstäckande med flera kontor och säkerhetsbutiker runt om i landet. Vi erbjuder allt inom brandlarm, CCTV, dörrautomatik, lås, larm, passage och inbrottslarm. Med samtliga certifikat inom lås och larm säkerställer vi att en mycket hög kvalitet på våra tekniska säkerhetsinstallationer. Hos oss är ingen dag är den andra lik. Våra kunder finns i alla branscher och våra uppdrag är varierande och tekniskt utmanande. Du blir en del av ett proffsigt team med erfarna och hjälpsamma kollegor och stöttande chefer.   Några av våra många förmåner Som säkerhetstekniker har du många utvecklingsmöjligheter. Du kan fördjupa din expertis inom våra olika säkerhetssystem, utvecklas till personlig tekniker, systemtekniker, systemspecialist eller ledande projekttekniker. Du kan även bli skyddsombud eller fadder till juniora kollegor. I vår stora nordiska koncern kan du flytta utan att byta arbetsgivare. Vi har gedigna kollektivavtal och bonusprogram på både team- och individnivå. Vi erbjuder förmånlig pension via Lifeplan, friskvårdsbidrag och rabatter via förmånsportalen Benify. Vi förser dig med mobiltelefon och dator, och har bilpolicy med elbil som val.  Vi arbetar i högteknologiska anläggningar, på en trygg och trivsam arbetsplats. Vi har lokala aktivitetsgrupper för AW, skidresor och annat kul. Vi ordnar även spontana aktiviteter som gemensamma luncher och grillning.   Rekryteringsprocessen För att bli anställd behöver du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens och länsstyrelsens register. Tjänsten kan innefatta arbete som omfattas av försvarssekretess och kräver därför svenskt medborgarskap. VIKTIGT! Urval kommer att ske löpande och vi önskar ha din ansökan snarast möjligt. Gör därför din ansökan direkt i vårt system för lediga tjänster på hemsidan, HÄR! (inte via e-post eller externa jobbsökartjänster). Sista ansökningsdag är 31/7. Välkommen med din ansökan! Avarn Security har uppnått utmärkelsen som ett Karriärföretag tack vare vårt starka engagemang för medarbetarnas trivsel och utveckling. Genom att skapa en inkluderande och mångfaldsfrämjande företagskultur ger Avarn Security sina anställda möjlighet att trivas och växa i sina roller. Företaget värderar kompetens och erbjuder kontinuerlig utbildning, vilket gör oss till en attraktiv arbetsgivare för de som söker en spännande karriär inom säkerhetsbranschen

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025