Senior Projektledare till Klubbar by Passalen Göteborg
Passalen
Regissörer och producenter av film, teater m.m.

Passalen söker en Senior Projektledare till "Klubbar by Passalen i Göteborg" Vill du göra verklig skillnad för barn och unga med funktionsvariation? Vi söker nu en Senior Projektledare som ska leda och utveckla vårt framgångsrika program "Klubbar by Passalen" i Göteborg – ett program som stöttar barn och unga med funktionsvariation till en aktiv och inkluderande fritid. Om Klubbar by Passalen "Klubbar by Passalen" erbjuder en meningsfull fritid för barn och unga med funktionsvariation. Genom helgaktiviteter på fritidsgårdar, badhus, bibliotek och andra mötesplatser skapas gemenskap, delaktighet och nya vänskaper. Passalen arbetar i nära samverkan med Göteborgs Stad där vi stöttar målgruppen att ta del av stadens ordinarie fritidsutbudet. Vi arbetar efter vår egenutvecklade metoden ”integrerad arena” som innefattar 9 olika stödinsatser för att öka delaktigheten för barn och unga med funktionsvariation. Om rollen Som Senior Projektledare kommer du att ansvara för att driva och utveckla programmet ”klubbar by Passalen” i Göteborg. Det innebär att du självständigt skall kunna planera, driva, leda och följa upp projektets genomförande – från start till utvärdering. Du arbetsleder ett team av operativa medarbetare, samverkar med Göteborgs Stad och olika samarbetspartners samt ansvarar för att verksamheten når uppsatta mål. Du rapporterar resultat, deltar i möten med tjänstepersoner och presenterar programmet vid olika forum. I tjänsten ingår också att planera och hålla i olika typer av utbildningar internt och externt. Vem är du? Den här rollen passar dig som är trygg i din yrkesroll, vågar ta ansvar och har modet att leda och fatta beslut även i utmanande situationer. Du har förmågan att arbeta självständigt, planera verksamhetens innehåll noggrant och se till att det genomförs med hög kvalitet. Dessutom är du van vid att följa upp och analysera resultat för att hela tiden utveckla arbetet framåt. Du trivs i en roll där du får ta stort eget ansvar, driva frågor från idé till verklighet och snabbt agera när förutsättningarna förändras. Vi söker dig som har Tidigare erfarenhet av Att leda komplexa projekt från planering till genomförande och uppföljning. Arbete med barn och unga Målstyrt arbetssätt och att uppnå konkreta resultat. Personalansvar och samarbete i team. Administrativa uppgifter och resultatuppföljning. Personliga egenskaper Självgående – du tar ansvar och driver arbetet självständigt. Strukturerad – du planerar, organiserar och återkopplar i tid. Stresstålig – du hanterar högt tempo och flera parallella arbetsuppgifter. Snabb och handlingskraftig – du agerar direkt när det behövs. Social och kommunikativ – du samarbetar effektivt med både kollegor och externa kontakter. Resultatfokuserad – du jobbar målinriktat för att nå uppsatta resultat. Kreativ problemlösare – du hittar lösningar även när utmaningar uppstår. Kvalifikationer Formella krav Kandidatexamen inom humaniora, samhällsvetenskap eller annan relevant högskoleutbildning. Dokumenterad erfarenhet av projektledning, gärna inom idéburen sektor eller offentlig verksamhet. Erfarenhet av arbete med barn och unga, särskilt med fokus på funktionsvariation eller inkludering. God vana av att arbeta målstyrt och följa upp verksamhet mot satta mål. Erfarenhet av personalledning och att leda team. Mycket god administrativ förmåga samt erfarenhet av att dokumentera och rapportera verksamhetens resultat. God datorvana och förmåga att arbeta i digitala verktyg och system. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande Erfarenhet av arbete i samverkan med kommun eller andra offentliga aktörer. Tidigare arbete inom kultur-, fritids- eller ungdomsverksamhet. Om Passalen Passalen är en idéburen organisation som verkar för ökad inkludering inom kultur- och fritidsverksamhet för barn och unga med funktionsvariation. Vi finns i över 10 kommuner och brinner för att skapa en meningsfull fritid för alla. Praktisk information Placering: Göteborg Omfattning: Heltid Arbetssätt: Målstyrd arbetstid – du planerar själv för bästa resultat. Tillträde: Mitten av Augusti (intervjuer sker löpande) Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande!

3 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
React.js Front-End Intern
Ezichoice AB
Designer inom spel och digitala medier

React.js Front-End Intern Location: Remote Duration: 6 Months Working Hours: Full-time About Us: Ezichoice is a service-based company that helps clients build tailored web and mobile-based projects. We are passionate about delivering high-quality digital solutions that solve real-world problems. We're currently seeking a motivated and passionate React.js Front-End Intern to join our team and gain hands-on experience working on diverse and exciting client projects. Responsibilities: Collaborate with the development team to build and maintain front-end components using React.js Assist in converting UI/UX designs into responsive web interfaces Write clean, maintainable, and well-documented code Debug and optimize existing code Participate in code reviews and team meetings Stay updated with the latest trends and best practices in front-end development Requirements: Basic understanding of React.js and its core principles Familiarity with HTML, CSS, JavaScript (ES6+) Knowledge of RESTful APIs and asynchronous request handling Understanding of version control systems (e.g., Git) Eagerness to learn and grow in a fast-paced development environment Good communication and teamwork skills Nice to Have (Bonus): Experience with any UI libraries like Material-UI, Tailwind CSS Familiarity with tools like Webpack, Vite, or Create React App Knowledge of Redux, React Router, or similar libraries Exposure to tools like Figma or Adobe XD for design interpretation Benefits: Mentorship from experienced developers Opportunity to work on live projects Internship certificate upon successful completion Possible full-time opportunity based on performance

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Art Director
Elkab Studios AB
Grafiska formgivare m.fl.

About ELK Studios With a passion for games! Since 2013, ELK Studios has passionately pushed boundaries in the online casino industry. From groundbreaking mathematics to astonishing artwork, ELK takes pride in developing entertaining mobile-first content that maximizes the experience for players around the world. Do you want to lead the visual work and create fantastic, unique and entertaining iGaming experiences in a competitive global market? We are looking for a visionary Art Director with a strong passion for bringing life, entertainment and excitement to our growing games portfolio. ELK is a leading developer in the iGaming industry, known for our innovative, visually stunning, and critically acclaimed game titles and IPs. We push the boundaries of gameplay and visual fidelity, setting new standards in the iGaming world. At ELK Studios we believe in working together onsite is a big part of out success. It allows us to work effiently across teams and it keeps innovation and creativity high. About the Role We take great pride in creating and offering our players a wide range of different art styles and themes in our games. As an Art Director, you will be at the heart of our creative process, steering the visual direction of each game assigned to you. The focus is on guiding and supporting other artists and animators rather than creating graphics hands-on, to primarily focus on cohesiveness, innovation, and render quality on par with the ELK brand vision. However, if the situation requires it, you must be comfortable creating art assets all the way yourself. In the role of Art Director, you will be responsible for, among other things: Lead the Visual Direction: Together with a Concept Artist you will be responsible for developing and maintaining the artistic vision, narrative and theme for each game, ensuring consistency and alignment across all visual elements during the full production cycle. Inspire and Guide the Art Team: Mentor and manage a team of artists and animators. Provide day to day feedback, direction, and support to ensure high-quality deliverables. Collaborate Across Disciplines: Work closely with the product owner to ensure that the visual style enhances and supports the gameplay, narrative, and overall player experience. Oversee Asset Creation: Ensure that all assets meet the highest standards of quality, from initial concept through final implementation. Maintain a balance between artistic excellence and technical constraints. Set the Bar for Innovation: Push the boundaries of what is possible in the realms of iGames to create visually stunning and memorable experiences. Stakeholder Communication: Regularly present the artistic vision and progress to the Creative Director, Product Owner, and Team Manager, ensuring alignment with the project's goals and timelines. Hiring and Development: Participate in the recruitment of new artists and contribute to their ongoing professional development within the team. Who Are You? We believe you have a minimum of 5 years of proven experience in an art direction or similar role in the video game industry. You have a strong passion for creating bold new gaming experiences and thrive in a leadership role where you can teach, support, and inspire. To succeed in this role, we see that you need to be a positive, open-minded person who thrives in an organization where collaboration with different stakeholders and team members is a big part of the key to success. Last but not least, you need to be someone who can prioritize and organize your and your team's work to meet deadlines. Qualifications: Experience: Minimum of 5 years of experience in game art and experience in a leadership role within the gaming or similar industry. Portfolio: A strong portfolio demonstrating exceptional artistic ability, a keen eye for detail, and a proven track record of delivering high-quality, visually compelling games. Leadership Skills: Proven ability to lead, mentor, and inspire a team of artists to cultivate a healthy art culture that is inclusive, collaborative and user focused. Strong communication skills and the ability to articulate and defend creative decisions. Creative Vision: A deep understanding of visual storytelling with a strong focus on joyful entertainment, composition, color theory, lighting, and design principles. Ability to balance creative ambition with technical and production constraints. Passion for Gaming: A deep passion for video games and an understanding of what makes them visually engaging and immersive. Language: The ideal candidate will possess excellent English language skills, both in written and verbal communication, as this is essential for daily tasks and collaboration. Proficiency in Swedish is a plus but not required. We Offer: An ever-changing opportunity to explore different art styles, concepts, and themes together with highly skilled creatives in various crafts. Our project cycles are short, and you will be able to thrive in your creativity and passion by creating a range of visually stunning, unforgettable iGaming experiences. We are proud to be an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees, where everyone is respected, valued, and empowered to succeed. We work on-site at our awesome office, 2 minutes from T-Centralen in Stockholm. Fill in an application below and please include your portfolio and CV. For the right candidate, the recruitment process includes: interviews (digitally and at our studio), as well as a work test. We will fill the position as soon as we have found the right candidate, so do not hesitate to submit your application as soon as possible!

2 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Scenmästare
REGION JÖNKÖPINGS LÄN
Ljus-, ljud- och scentekniker

Smot (Smålands Musik och Teater) teknikavdelningen Är du redo att leda nästa stora scenproduktion? Som scenmästare på Kulturhuset Spira i Jönköping blir du nyckelpersonen i att förverkliga både storslagna föreställningar och inspirerande event. Ta chansen att arbeta i en dynamisk miljö med yrkesskickliga kollegor, där din erfarenhet och ditt engagemang gör skillnad. Varmt välkommen med din ansökan! Rollen som scenmästare Du kommer att jobba i ett modernt scenkonsthus där du som scenmästare ansvarar för att säkerställa att arbetet på scenen sker säkert, hållbart och effektivt. Du arbetar med våra egenproducerade produktioner under förproduktion, repetition och föreställning. Ibland hanterar du gästande produktioner samt större event. I den dagliga verksamheten sker samarbete med produktionsteam och de andra tekniska avdelningarna i huset som exempelvis rekvisita, ljus, ljud och dekor. Arbetsledning förekommer i tjänsten. Du deltar i arbete med rigg av såväl scenutrustning som ljud-, ljus- och bildteknik och får möjlighet att både utveckla dig själv och våra produktioner. Inom tekniska avdelningen följer även att göra andra teknikorienterade uppdrag kopplade till vårt breda programutbud samt att delta i utvecklingsarbete av våra fyra scener. Du erbjuds en tillsvidaretjänst med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar vanligtvis sex månaders provanställning. Din blivande arbetsplats Kulturhuset Spira presenterar varje år ett varierat utbud av musik, teater, musikal och dans för barn, ungdomar och vuxna i Jönköpings län. I vår verksamhet ryms bland annat Jönköpings Sinfonietta och en fast skådespelarensemble tillsammans med dekor-, mask, kostym, rekvisita och attributverkstad. Vi söker dig som vill vara med och utveckla verksamheten så att fler barn, ungdomar och vuxna i Jönköpings län ska få möjligheten att ta del av kulturella upplevelser som inspirerar och engagerar. Att arbeta på Kulturhuset Spira innebär att du får yrkeskunniga kollegor i en kreativ och mångfacetterad miljö med en utpräglat tvärkonstnärlig profil. Årligen genomförs omkring 500 evenemang i form av egenproducerade föreställningar, gästspel, samarbeten med länets fria kulturutövare samt uthyrningar och konferenser. Vårt uppdrag är regionalt och en del av verksamheten sker på turné i länet. Ungefär 30 procent av verksamheten riktar sig särskilt till barn och unga genom Unga Spira. Kulturhuset Spira är en del av Region Jönköpings län och är av enheterna inom Regional utveckling. Verksamheten omsätter årligen ca 132 miljoner sek och har cirka 100 anställda. Din profil För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har treårig teaterteknisk utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom scenkonst. Du har bred kunskap av teatertekniska arbeten och erfarenhet av dekorhantering och riggarbeten. B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten, har du dessutom truckkort (A2) och utbildningsbevis för mobila arbetsplattformar ser vi det som positivt. Andra aspekter vi ser som en bonus för denna tjänst är om du har vana att arbetsleda andra teatertekniker, har erfarenhet av motoriserat övermaskineri och scenansvar. Då viss turnéverksamhet kan förekomma för tjänsten ser vi det som det också som en bonus om du har tidigare turnévana. Vi är en internationell verksamhet och för att bemästra rollen som scenmästare hos oss ska du också ha goda kunskaper i svenska och engelska. För att trivas hos oss i rollen som scenmästare ser vi att du som person är driven och har lätt för att skapa och underhålla goda relationer. Du trivs i en roll där du får ta initiativ, ansvar och arbeta mot tydliga mål. Att planera, prioritera och leverera resultat med hög kvalitet är en självklarhet för dig. Du är lugn, trygg och arbetar metodiskt, samtidigt som du är anpassningsbar när förutsättningarna förändras. Vi värdesätter din förmåga att samarbeta med andra likväl som att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Som scenmästare på Smålands Musik och Teater erbjuder vi ett varierat jobb med många utmaningar inom scenkonstproduktion. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner, Region Jönköpings län (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Ulrika Josefsson via telefon 0704-286993 eller mail [email protected] Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 17 augusti, urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Välkommen med din ansökan. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: Vår rekryteringsprocess, Region Jönköpings län (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/)

2 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Skolbibliotekarie med inriktning högstadiet
Tingsryds kommun
Bibliotekarier och arkivarier

I Tingsryds kommun vill vi att du känner dig välkommen och delaktig. Vi alla tar ansvar, är engagerade och visar respekt Vi är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Där vi genom våra 1200 medarbetare ständigt utvecklas och trivs. Vi som arbetar inom kommunen gör skillnad och påverkar människors vardag. Vi ansvarar för att barn lär sig läsa och skriva och att människor får en god och trygg omsorg. Vi arbetar också med att skapa förutsättningar för att det byggs hus, att vi har bra vägar, rent vatten och en fin miljö. Hos oss får du Sveriges viktigaste jobb! Vill du ha ett jobb där du är med och utvecklar vår kommun tillsammans med oss? Vi söker en initiativrik medarbetare som tillsammans med den pedagogiska personalen vill vara en del i att stödja elevernas utveckling.  Dackeskolan i Tingsryd är kommunens enda högstadieskola och den omfattar 360 elever i årskurs 7-9. En halvtids skolbibliotekarietjänst finns som inriktar sig låg- och mellanstadiet. Biblioteket använder Book-it som system. Man ingår dels i skolans arbetsgrupper och dels i kommunens bibliotekariegrupp. Informationspass på huvudbiblioteket i Tingsryd ingår också. Tjänsten är tillfällig med externa medel men en fortsättning kan komma.  Välkommen till Tingsryds kommun! ARBETSUPPGIFTER • Sedvanliga skolbibliotekarieuppgifter såsom läsfrämjande, t ex bokcirklar, delad läsning och vägledning. Undervisa i källkritik och källtillit samt MIK övergripande. Medverka i skolans läs- och skrivutveckling. Tillsammans med en kollega arbeta med att fördjupa samarbetet skola-skolbibliotek och driva utvecklingen framåt. KVALIFIKATIONER • Examen från Biblioteks- och informationsvetenskap eller annan akademisk utbildning som anses likvärdig.  • Goda kunskaper inom barn- och ungdomslitteratur • Erfarenhet från biblioteksarbete är meriterande ÖVRIGT Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Tingsryds kommun arbetar aktivt för en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald i verksamheten. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss och därför har vi rökfri arbetstid på alla våra arbetsplatser. Som tillsvidareanställd är du krigsplacerad vid Tingsryds kommun. Vissa av våra tjänster är säkerhetsklassade vilket innebär att säkerhetsprövning då kommer att genomföras. I dessa fall ska säkerhetsprövningen vara godkänd före tillsättning. Välkommen med din ansökan!

2 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Design Quality Specialist
Nexkey AB
Industridesigner

We are looking for a consultant for an assignment at the client: Job Posting Title: SE_CMF Designer Specialist We are looking for a Design Quality Specialist, that has at least 8 years of experience in the automotive industry and of manufacturing processes and who is interested in working in a dynamic Design Studio, responsible for all Volvo Brand Business areas. Your Responsibilities: Perform Appearance Approval assessment on individual component and component systems such as seats, grills, HMI, Instrument Panel, Mirrors etc. Perform ocular inspections of the un-grained “first out of tool” parts from the supplier and inspect tools if needed. Sign and approve “Go ahead to grain”. Secure that all visual parts fulfil the colour, grain, gloss, light intensity and haptic according to Volvo requirements such as masters and TR. Required qualifications: You should also have good computer and admin skills, proficient in MS Office products, word, excel, and PPT. Certificate of passed visual colour test required You are proficient in digital communication and Teams, O365 Have good communication skills in English orally and written. Period: Start Date: 2025-09-01 End Date: 2025-12-31 Varför välja Nexkey? Hos oss får du: Möjlighet att utvecklas och ta din IT-karriär till nästa nivå. Uppdrag som matchar din kompetens och ambition. En arbetsplats där vi värdesätter våra konsulter och skapar en trivsam och utvecklande miljö. Stöttning, kompetensutveckling. KOM FÖRBI PÅ EN KAFFE! ☕ Är du nyfiken på att höra mer? Kom förbi våra nya kontor på Kista Science Tower, så bjuder vi på en kaffe och berättar om våra spännande konsultuppdrag! Låter det intressant? Skicka ditt CV till [email protected] eller ansök via ansökningsknappen. Har du frågor? Ring oss på 070-775 36 01, så berättar vi mer! Nexkey – där din IT-karriär tar nästa steg!

30 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Webdesigner med erfarenhet av Wordpress och Elementor
Partnerinwestgruppen i Göteborg AB
Designer inom spel och digitala medier

Är du en erfaren WordPress-expert som vill ta ett helhetsansvar? Partnerinwestgruppen söker nu en skicklig och självgående webdesigner med gedigen erfarenhet av WordPress och Elementor. Detta är en möjlighet för dig som vill ha ett varierat arbete med stort eget ansvar och kreativ frihet. Om uppdraget Som webdesigner hos oss får du helhetsansvar för 21 olika webbplatser, samtliga byggda i WordPress med Elementor som editor. Du kommer att arbeta med både nyproduktion och löpande uppdateringar, där din expertis och kreativitet kommer att vara avgörande för våra digitala plattformars framgång. Dina arbetsuppgifter •Design och utveckling av nya hemsidor i WordPress med Elementor •Vidareutveckling och optimering av befintliga webbplatser •Strategisk hantering av innehåll, bilder och texter •Säkerställa att alla sajter är användarvänliga, responsiva och tekniskt uppdaterade •Proaktiv felsökning och åtgärd av tekniska problem •Självständigt projektansvar med förmåga att prioritera och hantera flera projekt samtidigt •Kontinuerlig omvärldsbevakning för att hålla våra webbplatser moderna och konkurrenskraftiga Din profil •Omfattande erfarenhet av WordPress och Elementor - detta är ett absolut krav •Dokumenterad erfarenhet av webbdesign med ett imponerande portfolio •Goda kunskaper i HTML/CSS för anpassningar utöver Elementors standardfunktioner •Utmärkt känsla för design, UX och användarvänlighet •Strukturerad och noggrann med öga för detaljer •Proaktiv problemlösare som tar egna initiativ •Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och/eller engelska •Erfarenhet av SEO och webboptimering är meriterande OBS! Detta är inte en position för nybörjare. Vi söker endast kandidater som redan behärskar WordPress och Elementor på en professionell nivå. Vi erbjuder •Flexibla arbetstider som möjliggör balans mellan arbete och fritid •Stor kreativ frihet och möjlighet att påverka •Varierande arbetsuppgifter över 21 olika webbplatser •Självständigt arbete med eget ansvar •Utvecklingsmöjligheter inom digital design och webbutveckling •Konkurrenskraftiga villkor för rätt kandidat Ansökningsprocess Skicka din ansökan tillsammans med: •CV med relevant erfarenhet •Portfolio eller länkar till tidigare arbeten •Kort beskrivning av din erfarenhet med WordPress och Elementor Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Driftkoordinator
Bilsmidigt AB
Inspicienter och scriptor m.fl.

Vill du arbeta nära verksamheten, ha stort ansvar och en varierad vardag där du är en nyckelperson i vårt flöde? Då kan rollen som Driftkoordinator på Bilsmidigt vara något för dig. Som Driftkoordinator är du länken mellan logistik, kund, verkstad och försäljning – och ansvarar för att våra bilar kommer rätt, i tid och i skick. Du kommer att: Planera och boka transporter med egna chaufförer Hantera enklare fel eller justeringar på bilar själv Föra dialog med kunder och hantera uppföljning och lånebilar vid behov Kommunicera med verkstäder och externa partners Säkerställa överblick över sålda och returnerade bilar Hjälpa till praktiskt i logistiken vid behov Boka resor och organisera leveransrutter smart Vem du är: Strukturerad och lösningsorienterad Händig med grundförståelse för bilteknik Kommunikativ med god simultanförmåga Innehavare av B-körkort Placeringsort: Upplands Väsby. Heltid. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

30 maj 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Kyrkomusiker
Nordmarkens Pastorat
Musiker, sångare och kompositörer

Kyrkomusiker Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, där både dag-, kväll- och helgtjänstgöring förekommer. Vi är även öppna för deltidstjänstgöring. Om dig Vi söker dig som har en kyrkomusikalisk examen på C-nivå och eller en musikalisk utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. I ditt arbete tar du ansvar för såväl planering som genomförande och drivs av att skapa engagemang och delaktighet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan med personligt brev, CV samt examensbevis skickas senast den 13 juli 2025 till: [email protected] intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet gått ut.

30 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kreativ bostadsfotograf -Västerås

Varje dag tar bostadssökare runtom i världen ett av de största finansiella besluten i sina liv med hjälp av visualiseringslösningar som vi levererar till över 2000 fastighetsmäklare, byggbolag och bostadsutvecklare världen över. Utöver foton och 3D planritningar av högsta kvalitet levererar vi också video, drönartjänster, digitala renoverings- och inredningsverktyg, 3D visualiseringar, bostadsväljare, 360 visningar i VR, och andra lösningar som får bostadsköpare att fastna för sina framtida drömhem – redan innan de har klivit över tröskeln! Bostadsfotograf - Västerås Diakrit söker kontinuerligt efter talangfulla fotografer som vill bli en del av vårt internationella fotografnätverk med över 300 frilansfotografer. Förutom att fotografera bostäder åt mäklare så kan möjlighet komma att ges att få arbeta med film och VR panorama. Är det dig vi söker? Vi söker dig som jobbar som fotograf, eller har fotografutbildning, och har ett gott öga för komposition och ljussättning av bilder. Du behöver vara en kreativ och engagerad person, noga med detaljer och ha ett genuint intresse i att träffa och arbeta med andra människor. Varför Diakrit? Som frilansfotograf hos Diakrit behöver du inte själv sälja in dina uppdrag, utan det sköter vårt drivna säljteam. Vår Customer Solutions tar god hand om våra kunder och vårt duktiga in-house redigeringsteam ser till att bilderna blir redigerade till högsta kvalitet. Som fotograf fokuserar du på det du gör bäst - ta fantastiska bilder! Med hjälp av vår onlinekalender styr du enkelt din  tillgänglighet och vi arbetar för att ge dig en så effektiv vardag som möjligt. Vi erbjuder dig även möjligheten att arbeta i en internationell organisation där du ges utrymme att utveckla din fotografiska förmåga och känsla för bild inom fastighetsbranschen. Du kommer ha kontinuerligt stöd i ditt arbete från din regionansvariga fotochef. För att arbeta som frilansfotograf på Diakrit behöver du följande: Kamerahus (systemkamera, helst fullformat) Vidvinkelzoomobjektiv Normalobjektiv eller zoom (t.ex 24-70mm) Stabilt stativ Extern vridbar blixt Körkort och tillgång till bil F-skatt Ansökan: Ansök online på career.diakrit.com genom att bifoga ditt CV och personliga brev tillsammans med arbetsprover bestående av ca 5st egenproducerade bilder, gärna med anknytning till interiör och inredning. Bilderna ska vara sparade i jpeg och ca 2000 pixlar på längden. För att kunna gå vidare med din ansökan behöver vi även veta vad du har för fotoutrustning. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan! Om Diakrit: Diakrit har sedan 2001 strävat efter att förändra sättet som människor köper och säljer fastigheter på. Att göra sökandet efter ett nytt hem enklare, säkrare och mer engagerande online. Vi hjälper människor att se den fulla potentialen av deras framtida hem med digitala marknadsföringslösningar som möjliggör för köpare att planera, inreda och dekorera sina drömhem. Vår fotoverksamhet har vuxit i rask takt och vi erbjuder nu fotografering I Sverige, Danmark, Norge, Australien samt Nya Zeeland. Med våra talangfulla fotografer, molnbaserade mjukvaror, 2D och 3D planlösningstjänster, fotoredigering och retuscheringsarbete, bildspel, avancerade 3D-visualiseringar, animeringar och mycket mer, ser vi till att varje produkt som Diakrit utvecklar och producerar är skräddarsydd för att hjälpa fastighetsmäklare och byggbolag att attrahera fler köpare och säljare. Med över 450 anställda globalt, levererar vi våra tjänster till mer än 2,000 stora fastighetskunder runt om i världen.

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025