Älskar du att ge genuin service och att skapa positiva kundupplevelser? Vill du ha en varierande rolli ett team där samarbete är lika självklart som förmågan att jobba självständigt? Då har vi en spännande tjänst för dig! Miljö är såklart av yttersta vikt för oss och därför kör vi uteslutande med lastbilar som drivs med Biogas. För vårt kontorsåtervinningskoncept söker vi nu en Serviceman/kvinna, som kommer köra i våra B-lastbilar med skåp och bakgavellyft. Om oss: Vi är så mycket mer än ett återvinningsföretag. Det som driver oss beyond är företagens behov för ett enklare hållbarhetsarbete. Idag erbjuder vi tjänster för avfallshantering, återvinning, sekretesshantering, återanvändning och rapportering. Vi flyttar kontor och företag. Vi ser till att gamla saker, möbler och utrustning får fortsätta sin dans i en ny era av nytta och värde. Vi föreläser och utbildar för att öka kunskapen om det cirkulära samhälle vi tror är framtiden. Vårt mål är att så lite material som möjligt går till spillo. Att varje resurs får leva vidare. Om tjänsten: Jobbet består i att åka till olika kunder i Storstockholm och tömma deras återvinningskärl av varierande storlekar och mängder. Våra kunder är allt ifrån de stora bolagen till det lilla kontoret, skolor, fastighetsbolag med flera. Ibland tar vi även hand om större kontorstömningar och därför förekommer tunga lyft i form av möbler och liknande med jämna mellanrum. Jobbets fysiska krav går att jämföra med ett flyttföretag, så vi ser gärna att du är van vid fysiskt arbete och inte är rädd för att hugga i. Dina egenskaper: Innehar B-körkort och du är trygg bakom ratten Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Lätt att sätta sig in i nya system Hjärtlig och öppen för att skapa positiva kundupplevelser Meriterande: C-kort med YKB God lokalkännedom i Stockholm med omnejd Lagervana, lassa och lossa lastbilar Vi erbjuder: En inkluderande arbetsplats med omtänksamma kollegor som alltid har nära till skratt. En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att göra skillnad. En varierande roll med stora möjligheter till utveckling. Att få omges av ett team med branschkunniga och hjälpsamma kollegor som aldrig tvekar på att hjälpa och lyfta varandra. Ett helt nybyggt kontor med stort fräscht lager. En arbetsplats som har kollektivavtal med IKEM Innovations-och kemiindustrierna iSverige, som chaufför är man kopplad till IF Metall. Vi jobbar aktivt med att implementera och upprätthålla våra värdeord. De är en röd tråd genom vårt dagliga arbete och genom företagets alla avdelningar. Vi ser det som avgörande för att skapa en enhetlig och stark företagskultur där vi alla går mot samma mål. Våra värdeord: Hjärta – Vi brinner för det vi gör och strävar efter att göra en positiv inverkan på världen Engagerade – Vi är dedikerade till vårt uppdrag och arbetar tillsammans för att någemensamma mål Lönsamma – Vi tror på att hållbarhet och lönsamhet går hand – det är möjligt att göra gott och göra affärer samtidigt. Pålitliga – Våra kunder och partners kan lita på oss att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster ”” Vi förgyller våra lokaler med våra fyrbenta vänner (hundarna), vi ser såklart gärna att du inte har några problem att omge dig med dessa”” Rekryteringen sker löpande Läs gärna mer om oss på: https://www.smartrecycling.se/
Operatör Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i Båstad/Halmstad. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, träterrasser, tak och fasader. Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse under februari 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder Anställningsformen är heltid eller deltid, beroende på dina önskemål och tillgänglighet.
OM ROLLEN Som anställd på Housekeeping har du en avgörande roll i att göra våra gästers hotellvistelse till en fem-stjärnig upplevelse. Du ansvarar för att städa och dekorera samtliga hotellrum samt allmänna ytor enligt hotellets standards. Alla våra hotellrum är unika när det kommer till både storlek och design, vilket också gör att städarbetet behöver anpassas därefter. Du kommer även att ha viss gästkontakt i din roll, vilket innebär att du behöver tycka om mötet med människor, är behjälplig och kan hänvisa våra gäster på ett korrekt sätt. Du kommer även arbeta med ”turndown service” under kvällstid, där är dina primära arbetsuppgifter att förbereda och göra rummen trivsamma inför kväll och natt. Som städare/städerska är du del av ett team med lång erfarenhet, en stark teamkänsla och som kommer lära upp och stötta dig. Samtliga i teamet arbetar på plats och finns tillgängliga för varandra. Housekeepingavdelningen arbetar för att säkerställa att effektivitet förenas med kvalitet och söker efter dig som kan arbeta både effektivt och har ett öga för detaljer. Det kommer stundtals att krävas en hel del arbete, att vara stresstålig, lösningsorienterad samt ha förmågan att utföra fysiskt ansträngande uppgifter är därför ett måste. För rätt person kommer det att vara både utvecklande, givande och framför allt väldigt roligt Vi har möjlighet att erbjuda anställning på 80% (cirka 4 dagar per vecka) med möjlighet att arbeta mertid upp till 100%. Arbetstiden är förlagd till både kvälls och dagtid samt helger. Anställningen omfattas av kollektivavtal med försäkringar och tjänstepension. Ob-ersättning förekommer beroende på arbetstidens förläggning. VEM ÄR DU? Primärt söker vi efter dig som är både noggrann, effektiv och har en strävan efter att lära dig yrket. Housekeeping kommunicerar relevant information till sin personal via både mejl, möten och gemensamma anslagstavlor. Du behöver därför på ett enkelt sätt kunna ta till dig information i både tal och skrift i olika forum. Vi ser gärna att du har en aktiv livsstil då arbetet innebär mycket rörelse och kräver viss styrka. Tidigare erfarenhet av av hotellrumsstädning är mertierande Du har hög arbetsmoral och gör alltid ditt bästa Positiv, strukturerad och noggrann Goda kunskaper i engelska Grundläggande svenska i tal och skrift Ytterligare språkkunskaper är meriterande Du är bosatt i Sverige och har ett svenskt arbetstillstånd/ you are a living in Sweden and have a Swedish work permit. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. Visstidsanställning med start i mars eller början av april - 30:e september på 80% med möjlighet att arbeta mertid upp till 100%. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Lön enligt avtal, tillträde enligt överenskommelse. Anställningsförmåner och förmåner inom Grand Group. Vi genomför bakgrundskontroll som del av vår rekryteringsprocess. Urval och intervjuer sker löpande och du som går vidare i processen kommer att bli kallad till våra rekryteringsdagar den 18/2 eller den 4/3. Rekryteringsdagen sker på plats på hotellet och kan komma att innehålla ett praktiskt moment.
Om Rentokil Vi är ett av Sveriges största företag inom skadedjurskontroll och matsäkerhet. I Sverige finns vi representerade från Boden i norr till Malmö i söder. Rentokil är en del av Rentokil Initial koncernen – världens största bolag inom skadedjurskontroll med huvudkontor i England. Rentokils vision är att uppfattas som det mest omtyckta och respekterade serviceföretaget i världen. Till våra huvudkunder hör försäkringsbolag, livsmedelsföretag, butikskedjor, hotell, kommuner, industrier och lantbrukare. Vi jobbar efter våra fyra värdeord, service, relationer, teamwork och ansvar. Den viktigaste framgångsfaktorn för oss är våra medarbetare. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Du kommer bli en del av ett härligt team! Vad vi erbjuder dig ett härligt gäng kollegor att arbeta med kollektivavtal friskvård möjligheter att växa i en internationell organisation Beskrivning av tjänsten Vi söker en skadedjurstekniker för tjänstgöring primärt i Hälsingland, som med stort engagemang, stark drivkraft och ansvarstagande kan leverera våra tjänster. Vårat kontor ligger i Gävle, men ser helst att du bor i Hälsingland och kan utgå därifrån.Du kommer attingåi enarbetsgruppsomsanerar mot flera typer av skadedjur som snabbt kan sprida sig i fastigheter men ävenutfören del skadeförebyggande inspektioner. Arbetet sker oftast självständigt och ställer därför stora krav på initiativförmåga, ansvarstagande, och kommunikation. Även saneringsarbete i projektform med kollegor och andra parter kan ske och då ställs krav på flexibilitet samt god återkoppling. Huvuddelen av verksamheten sker normalt på dagtid, vardagar.Tjänsten är en visstidsanställning. Se videon som beskriver tjänsten närmare här. Din profil Du är kommunikativ, serviceinriktad och lösningsorienterad. Det är viktigt att du är bra både på att bygga och bibehålla goda kundrelationer. Du bör känna dig bekväm med svenska språket och ha kunskaper i engelska samt Microsoft Office-paketet. B-körkortför manuell växelär ett krav. Meriterande är vana av kundkontakt på olika nivåer vilket skapar god förståelse för hanteringen av våra beställare samt kontakten lokalt med den som är med vid leveranstillfället. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från servicebranschen. Ansökan Vi arbetar med löpande urval och därför vill vi gärna få in din ansökan så snart som möjligt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rentokil kontrollerar alltid belastningsregister före anställning. Välkommen med din ansökan!
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM HEMSTÄDARE Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Stockholm och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS På Hemfrid arbetar vi utifrån våra värdeord We act Profesionally, We strive for Simplicity och We take Responsibility. Detta har bidragit till vår kvalitets - och servicekultur i världsklass! Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom hemstädning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Härliga kollegor från hela världen Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A HOUSE CLEANER Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Stockholm and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING At Hemfrid, we work according to our core values: We act Professionally, We strive for Simplicity, and We take Responsibility. This has contributed to our world-class quality and service culture! Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in home cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription Wonderful colleagues from all over the world Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected].
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang?Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på flerolika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal.Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framföralltväldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olikaarbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter!Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning- Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Vi söker dig som vill jobba med inre service/housekeeping under våren/sommaren.Nyckeln till Gekås Ullareds framgång är engagerade medarbetare. Vi strävar hela tiden efter att vara en bra arbetsgivare genom att erbjuda en fartfylld, kreativ, rolig och dynamisk arbetsplats där alla ska känna sig välkomna och inkluderade i gemenskapen. Dina arbetsuppgifterInom inre service/housekeeping kommer du få arbeta medstädning utav hotellrum, stugor och servicebyggnader på campingen, samt övriga serviceytor på våra hotell. Vi söker dig som: Har god känsla för service, är flexibel och ordningsam. Gillar att ge det lilla extra för våra gäster. Har god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta i ett högt tempo. Trivs med att arbeta självständigt och gillar att ta ansvar. Har du tidigare erfarenhet av inre service/housekeepingär det meriterande, men inget krav. Läs mer om att jobba på Gekås Ullared. Omfattning:Under vår/sommar-säsongen kan vi erbjuda dig tjänster som sträcker sig varannan helg under våren som sedan övergår till deltid över sommaren. Det kommer även finnas möjlighet till extra arbetspass under anställningens gång.Arbetstiderna kan variera och förläggs dagtid och helger. Tillträde:Vi kommer att tillsätta tjänster löpande för arbete på helgerunder våren/sommaren som sedan fortgår över sommaren.Inför eventuell anställning kan vi komma att göra en juridisk bakgrundskontroll. Dessa uppgifterna kommer inte att dokumenteras eller att sparas. Förmåner:På Gekås Ullared ska alla medarbetare känna att de utvecklas, mår bra och har roligt på jobbet. Vi tror på våra medarbetare och det är viktigt för oss att alla känner sig uppskattade. Därför har vi tagit fram ett paket med förmåner, erbjudanden och initiativ som vi tror kan bidra till det. Läs mer om våra förmåner här. Vi erbjuder även- hotell & restaurangbranschens kanske bästa Ob-tillägg.Läs mer här >>. Om BoGekås Ullared utvecklar ständigt boendealternativen för att passa alla shoppinggäster. Affärsområde BO består av Gekåsbyns camping som är en fyrstjärnig camping med drygt 600 platser för husvagnar, husbilar och tält. Här finns även en stugby med 260 stugor. Bara några hundra meter från varuhuset ligger vårt motell med 24 rum och hotellet där vi har 264 rum. Utmed väg 153 ligger hotell Ulla med 57 rum i enklare standard. Vi erbjuder också olika utomhusaktiviteter, konferens och eventmöjligheter. Här kan du läsa mer om våra olika boendealternativ >> KontaktVid frågor är du välkommen att ta kontakt med [email protected]
Hej, Vi söker nu en driven och engagerad housekeeper till vårt nya Elite Hotel Frost i Kiruna, med start i april 2025. Tjänsten är på 75% och innebär att du blir en viktig del av vårt team, som ser till att våra gäster möts av en ren och trivsam miljö i världsklass. Vad vi söker: Du har ett öga för detaljer och tycker om att skapa en inbjudande miljö för våra gäster. Du trivs med att arbeta självständigt, men även som en del av ett team. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande, men det viktigaste är din inställning och servicekänsla. Du är flexibel, ansvarstagande och redo att bidra med positiv energi i vardagen. Vi erbjuder: En unik möjlighet att vara med från starten på vårt nya hotell och bidra till att sätta standarden. Ett tryggt och engagerande arbetsklimat med möjlighet till utveckling inom Elite Hotels. Konkurrenskraftiga villkor och en arbetsplats i en inspirerande miljö. Är du redo för en ny utmaning och vill vara med och skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökan: Skicka din ansökan och CV genom att klicka på länken nedan. OBS: Sök innan 3 Mars. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Silvester Mujkic, Hotelldirektör via E-postpå [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Bofint är framtidens serviceföretag. Våra kunder är företag och organisationeri Göteborg med omnejd. Bofint etablerades 2014 och är ett växande serviceföretag. Bofint arbetar med moderna städsystem där dina arbetsredskap finns på plats hos kunden. Vi är ett företag som arbetar med hög kvalitet där vi använder miljövänliga kemikalier, moderna städsystem och varje avdelning har en eller flera arbetsledare till vilken du som anställd alltid kan vända dig. Dina arbetsuppgifter och om tjänsten: Vi söker nu en ny lokalvårdare på 75 %till våra kunder i Kungsbacka och Varberg.Arbetetbestår av ett självständigt lokalvårdsarbete där du arbetar med att bidra till fräscha arbetsplatser hos våra kunder dagtid, normalt 06-15. Start: Omgående Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan därför komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag. Vi söker dig som: Vi söker dig som är engagerad, serviceminded och har en positiv inställning. Du tycker om att arbeta självständigt samtidigt som du är en viktig del av ett team. Du har ett gott omdöme, är noggrann och jobbar effektivt med många bollar i luften. För att trivas hos oss ser vi att du är en person som gillar eget ansvar och brinner för att leverera en hög service och kvalitet i ditt arbete. Krav och meriter: Krav för tjänsten är att du kan tala och förstå svenska för att kunna kommunicera med oss och vårakunder. Det är meriterande om du har arbetat med städning tidigare men huvudsaken är att du har en positiv inställning till arbetet och är motiverad till att arbeta.Samt är ett krav för tjänsten att du har körkort och tillgång till egen bil. Övrigt: Ansökan tas ej emot via e-post, för att söka tjänsten söker du genom vår hemsida. Vi behandlar inte heller ofullständiga ansökningar vilket innebär att det är viktigt att du bifogar ett CV i din ansökan. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Tjänsten kan komma att tillsättas inom kort så se till att skicka in din ansökan redan idag. Mer om oss: Vi erbjuder dig möjligheten att bli del av ett nytänkande och energifyllt tillväxtbolag inom servicebranschen. Det kommer finnas stora möjligheter att påverka din egen, bolagets och branschens utveckling! Att vara en trygg och bra arbetsgivare är viktigt för oss och vi har schyssta villkor, kollektivavtal samt är miljödiplomerade. Läs gärna mer om oss påwww.bofint.se
Just nu söker vi tim- och säsongsanställda till tjänstenAirport Officer Lokalvårdare på Landvetter Flygplats! Vi söker dig som vill jobba i vårt härliga team inom enheten Facility Clean på Göteborg Landvetter Airport! Är du serviceinriktad, gillar att arbeta i högt tempo och vill skapa trivsel runt omkring dig? Då kan du vara rätt person för oss! Som Lokalvårdare bidrar du till flygplatsens kundvärde och är en viktig del i hur våra kunder och resenärer uppfattar och trivs på flygplatsen. Du blir en del av ett fantastiskt team med stort fokus på arbetsglädje, service, trygghet och säkerhet. Vad innebär rollen? Vår verksamhet bedrivs dygnet runt årets alla dagar och vi städar både hos interna och externa kunder inom flygplatsområdet samt flygplatsens publika ytor. Du ansvarar för att städuppdraget blir utfört enligt våra uppsatta kund- och kvalitetskrav på ditt ansvarsområde med syfte att bidra till ett långsiktigt underhåll och nöjda kunder. Att våra ytor är hela och rena är viktigt och som medarbetare på enheten Facility Clean deltar du aktivt i arbetet med att skapa en hållbar arbetsplats! Info om tid och datum för sommarvikariat:Sommarvikariatet sträcker sig preliminärt mellan april och september (datum enligt överenskommelse). Alla nya medarbetare går en obligatorisk utbildning innan de börjar, och datumen för utbildningen/dubbelgång sker under veckorna 17, 18 och 19. Då verksamheten pågår dygnet runt innebär tjänsten skiftarbetstid där även natt förekommer. Vem är du? Vi söker dig som... Talar flytande svenska Talar och förstår engelska Är serviceinriktad och tycker om att arbeta i högt tempo Är lösningsorienterad och flexibel Kan ta dig till flygplatsen dygnets alla timmar, bra om du har B-körkort och tillgång till bil Har tidigare erfarenhet av städarbete Vad erbjuder vi? Arbeta i ett härligt team där vi hjälps åt och har roligt på jobbet En spännande arbetsmiljö som präglas av förväntan, flygpuls och internationell atmosfär Möjlighet att göra skillnad - att flygplatsen är hel och ren är gör mycket för kundupplevelsen Tillgång till förmånsportalen Benify Skobidrag för arbetsskor Vid frågor är du välkommen att kontakta Nene West på [email protected] eller Maria Elio Serti på[email protected]. Sista ansökningsdag är den 17 februari, urval sker löpande och annonsen kan stängas tidigare så tveka inte att söka redan idag! Hur är det att arbeta på Swedavia?Vårt fokus är att möjliggöra hållbart resande och uppmuntra nytänkande för att skapa en välkomnande, trygg och inkluderande arbetsgemenskap där du kan växa och göra verklig skillnad – läs mer här!Jobba hos oss | Om Swedavia Då flygplatser är en säkerhetsklassad verksamhet genomgår samtliga kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen en bakgrundskontroll. För vissa tjänsteräven en säkerhetsprövning.Swedavia är även en drogfri arbetsplats med nolltolerans mot droger. Drogtester genomförs före anställning och sker slumpmässigt under anställningen.
Välj ett jobb för att visa detaljer