Truckförare till produktionen

OM FÖRETAGET Stans & Press i Olofström AB är ett verkstadsföretag som är specialiserat på legotillverkning av kvalificerade komponenter i mindre- och medelstora serier till i huvudsak internationella kunder, varav fordonsindustrin utgör en betydande del. Vi är idag drygt 65 anställda vid våra produktionsenheter i Vilshult och Kallinge. I Vilshult där flertalet av de anställda finns arbetar vi med bl.a. laserskärning, pressning, svetsning och montering, medan vi i Kallinge är helt inriktade på vattenskärning. Stans & Press grundades 1974 och ingår sedan 2018 i Teqnion som är en snabbt växande företagsgrupp med ett drygt 30-tal självständiga dotterbolag. Vid Stans & Press bedriver vi vår verksamhet med stolthet och ansvarskänsla och med målet att erbjuda de anställda ett företagsklimat genomsyrat av öppenhet, framtidstro och arbetsglädje. Är du intresserad av att arbeta i ett företag i ständig rörelse framåt och tillsammans med glada, kunniga och engagerade medarbetare, sök till oss! Vi har nyligen utökat vår verksamhet med nya maskiner och kunder och behöver komplettera vårt team med en truckförare till produktionen som kan serva operatörerna. OM TJÄNSTEN Du kommer organisatoriskt att tillhöra vår logistikavdelning som består av ett team på 6 personer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att serva operatörerna med plåt från lager och transportera färdigproducerade artiklar vidare till nästa produktionsoperation och slutligen till lager. I arbetsuppgifterna ingår: Daglig tillsyn av truck. Att vara behjälplig vid ställ och byggnation av emballage. Avrapportering i vårt affärssystem (Monitor ERP) och vårt underhållssystem (Tekla). DIN BAKGRUND Du som söker ska ha verkstadserfarenhet och vana vid truckkörning. För arbetet krävs att du har giltigt förarbevis för motviktstruck, datorvana, erfarenhet av att arbeta i affärssystem samt goda kunskaper i svenska. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du ordningsam, samarbets- och serviceinriktad samt har förmåga att arbeta självständigt. Du behöver kunna planera arbetet så att produktionen flyter på samt initiera förbättringar. Det allra viktigaste för oss när vi rekryterar är dina personliga egenskaper och förmågor samt att du är en lagspelare. För oss som företag är din vilja och utvecklingsförmåga avgörande för att vi ska kunna behålla vår flexibilitet och konkurrenskraft samt klara av att anpassa oss till nya förutsättningar. INFORMATION Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast enligt överenskommelse. Arbetstiden är dagtid. Urval till intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta: Produktions- och logistikchef Mesud Bico på tfn 0702-596 306 eller e-mail [email protected] ANSÖKAN Din ansökan sänder du senast den 10 augusti till: [email protected]

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Erfarna truckförare sökes! Är du vår nästa stjärna inom lager och logistik?
Kreativ Bemanningspartner i Nässjö AB
Lager- och terminalpersonal

Om oss: Vi på Kreativ BemanningsPartner AB är specialister inom rekrytering för lager och logistik. Med flera års erfarenhet av kreativa lösningar och en passion för att matcha rätt talanger med rätt arbetsgivare, så är vi stolta över att hjälpa både företag och kandidater att nå sina mål. Vi söker efter engagerade och pålitliga medarbetare inom lager och logistik: Lagerarbetare Truckförare behörighet A1, A2, A4 & B3. Kravprofil – Lagerarbetare Svenska i tal och skrift är ett krav för 2 av de 6 tjänsterna. I de fall där svenska inte är ett krav, måste man kunna tala bransch-anpassad engelska flytande samt kunna både förstå och göra sig förstådd i arbetssituationer. Övriga krav: Minst 2 års erfarenhet av arbete inom lager och logistik. Truckkort med spetskompetens på A1, A2, A4 och B3. Truckkörningstest kommer att utföras på plats innan start. God fysik och förmåga att arbeta i högt tempo. Laganda, samarbetsvilja och lyhördhet. Ansvarstagande, noggrannhet och punktlighet. Vad vi erbjuder: Kollektiv-avtalsenlig lön. Möjlighet till fast anställning. En arbetsplats där säkerhet och arbetsmiljö är högsta prioritet. Stark gemenskap! Vi värnar om en inkluderande och stöttande arbetsmiljö där alla känner sig värdefulla. Hur du ansöker: Låter detta som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och hjälpa dig att ta nästa steg i din karriär. Skicka in ditt CV och ett personligt brev till ansö[email protected] Kontakt: Har du frågor om tjänsterna? Kontakta rekryteringsansvarig Rosa Vidarsdottir på telefon 0729472737 Välkommen till KBP AB (Kreativ BemanningsPartner AB)

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Extrapersonal till Lyreco i Växjö
Eterni Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

EXTRAPERSONAL TILL LYRECO I VÄXJÖ   ARBETSUPPGIFTER Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och är tillgänglig för jobb ett par dagar per vecka? Då har vi jobbet för dig!  I rollen som lagermedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Påfyllning och plockning på lagret In- och utleveranser med truck Packning och emballering Arbetstiderna är förlagda mellan 06:00-21:00 måndag-fredag, helgjobb kan förekomma. Du lägger dig själv tillgänglig vilka dagar samt tider som du kan arbeta.  Uppdraget är klippt och skuret för dig som vill arbeta några dagar per vecka och gillar att jobba med fysiska arbetsuppgifter.  PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Tjänsten ställer krav på högt tempo och fysiskt arbete. Som person är du ansvarsfull och har lätt för att sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Du är en god lagspelare som bidrar med en hög arbetsmoral och en positiv inställning bland dina kollegor.  OM TJÄNSTEN Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos Lyreco.  ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.  VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

26 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Taxi Chaufför/Uber/Bolt/Fair
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Vi söker en till två chaufför som gillar att arbeta som taxi chaufför .Tjänsten är hel/deltid. Jobba dag eller natt, helt upp till dig. Möjlighet finns att ha taxibilen för dig själv. Då är du som är ansvarig att ta hand om bilen på bästa möjliga sätt. Företaget är ansluten till Uber och Bolt. Du ska ha god körvana. Vill du jobba extra bara på helgen? Då finna det lediga bilar på helgar framför allt på dagtid. bra lön/överenskommelse. Vid heltids arbete kan du behålla bilen för dig själv. (villkor gäller) söker dig som är trevligt och har känsla för service yrke. Tjänsten krävs svenskt taxi förar legitimation. du kan ansöka tjänsten via mail eller sms. det går bara att ringa (1200-1800). Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Extrajobb som terminalarbetare natt - Torsvik
Jobandtalent Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Sortering av paket Pakethantering Tömma och lasta bilar med paket Arbetstider Natt vardagar 22:00-06:00 Natt söndagar 00:00-06:00 Tjänsten startar med 3 nätters introduktion i arbetet.  Vi ser att du vill och kan arbeta i genomsnitt 2 gånger i veckan under terminstid. Du bestämmer själv vilka 2 dagar du är tillgänglig för att arbeta. Du lägger dig tillgänglig för arbete veckovis. KvalifikationerVi söker dig som: Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Eftersom detta är ett krav för att kunna anställas. Godkänd gymnasieexamen Kan arbeta i genomsnitt 2 veckodagar i veckan under terminstid Kan arbeta under högsäsong som är april-maj samt under hösten Ej förekommer i belastningsregistret Pratar svenska, både i tal & skrift Meriterande Truckkort A 1-4 samt B 1-5 Körkort och bil Din profil Vi strävar efter mångfald och jämn representation i vårt team och välkomnar ansökningar från alla. Självständig och strukturerad – Du trivs med att arbeta både självständigt och i team. Lugn och stresstålig – Du hanterar många uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Ansvarstagande – Du ser till att kunderna får det de förväntar sig. Fysisk rörlighet och styrka – Du ser fram emot ett aktivt arbete. Lagspelare – Samarbete är nyckeln till framgång. Förmåner Våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön. Flexibel schemaläggning Utvecklingsmöjligheter OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen!

26 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Containerlossare/lagermedarbetare till Örebro
Performiq AB
Lager- och terminalpersonal

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete kombinerat med truckkörning och orderplock? Vill du hitta en långsiktig arbetslösning inom lager och logistik? Då kan tjänsten som lagermedarbetare till vår samarbetspartner vara rätt för dig! Tjänsten passar dig som är noggrann och strukturerad, som kan arbeta effektivt och samtidigt leverera med kvalité. Du kommer till ett team, där det är viktigt att du kan arbeta självständigt och dra ditt strå ditt stacken, samtidigt som man vill lyckas tillsammans som ett lag. Personprofil Vi söker dig som har truckkort och gärna erfarenhet av lagerarbete och containerlossning. Som person känner du igen dig i nedanstående: - Du är initiativtagande och effektiv i ditt arbete - Du trivs med att arbeta fysiskt - Du har en god samarbetsförmåga - Du har truckkort kategori A1-4 och B1-4 Vidare trivs du med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Övrigt Omfattning: Heltid Plats: Örebro Startdatum: Omgående Om PerformIQ PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Gruppchefer – kväll, natt eller helg till Apotea i Morgongåva
Apotea AB
Lager- och terminalpersonal

Apotea söker tre Gruppchefer, en till kväll, en  natt och en helg Vill du ta nästa steg i din ledarskapsresa i en snabbrörlig, innovativ och hållbar verksamhet? Vi söker nu tre drivna Gruppchefer till vår logistikverksamhet i Morgongåva – en för kvällstjänst, en för nattjänst och en för helgtjänst. Tjänsten som Gruppchef Som Gruppchef är du i hjärtat av verksamheten, där du leder och fördelar det dagliga arbetet för ditt team om cirka 30 personer. Du är en närvarande ledare som arbetar sida vid sida med ditt team för att säkerställa att vi håller våra deadlines och når våra mål. Du utvecklar och coachar cirka 6 teamledare som alla strävar efter att vi tillsammans ska uppnå våra gemensamma mål. Med din operativa insats bidrar du aktivt med förslag på förbättringar av arbetssätt och processer. Du rapporterar direkt till driftchefen och samarbetar nära med dina Gruppchefs kollegor och Logistikchefen. Tjänsternas omfattning: Kvällstjänst: Arbetstider på eftermiddags-/kvällstid. Nattjänst: Arbetstider under natten. Helgtjänst: Tjänstgöring främst på helger, med varierade tider. Alla tre tjänsterna är på heltid och tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Alla tre tjänsterna utgår från vårt logistikcenter i Morgongåva och innebär helt närvarande arbete på plats – inga hybridlösningar är möjliga. Vad söker vi hos dig? Som ledare hos oss är du en förebild som lever som du lär. Du trivs med att vara operativ och är inte rädd för att ta i där det behövs. Du har förmågan att leda både personal och processer framåt i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö. Vår verksamhet är omfattande och komplex, och du och ditt team ser förändring som en naturlig del av arbetet.  För att lyckas i rollen tror vi att du har du  Minst 2 års erfarenhet av att ha varit arbetsledare, teamledare eller gruppchef där du haft ansvar för personalens prestation, arbetsmiljö och prioriteringar i vardagen God vana att arbeta skift, obekväm tid eller i liknande förhållanden Grundläggande datavana och förmåga att ta till dig nya system Du har erfarenhet av att ge tydliga instruktioner och följa upp arbetsinsatser  Erfarenhet av att hålla möten, ge feedback, hantera konflikter och nå ut till både nya och erfarna medarbetare. Du har god datorvana och kan arbeta i enkla system Fördelaktigt om du har Grundläggande kunskaper i arbetsmiljölagstiftning eller kollektivavtal Vad Apotea erbjuder dig Hos Apotea jobbar vi tillsammans mot ett gemensamt mål – att göra det enkelt och smidigt för människor att få tillgång till sin hälsa. Vi är snabba, lösningsorienterade och gillar att testa nytt. På lagret i Morgongåva möts teknik och logistik i ett av Sveriges mest moderna automationsflöden – och vi är stolta över det vi bygger varje dag. På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärsutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2024 över 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö, i Varberg och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

26 juni 2025
Sista ansökan:
5 december 2025
Lager- och logistikkoordinator till vår kund
OnePartnerGroup Jönköping AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en strukturerad och driven person med erfarenhet av logistik och lagerhantering? Har du god kommunikationsförmåga och trivs i en roll där du får ha många bollar i luften? Då kan detta vara nästa steg i din karriär!   Hur kommer dina arbetsdagar se ut? Du kommer ha varierande dagar, där du är spindeln i nätet för utgående gods från vår kunds anläggning, arbetsuppgifter kan bland annat vara: Koordinera dagliga lager- och logistikflöden Hantera inkommande och utgående leveranser Kontakt med leverantörer, transportbolag och interna avdelningar Lageroptimering och inventering Rapportering och dokumentation i affärssystem (t.ex. SAP, Monitor, Visma) Bidra till ständiga förbättringar inom logistikprocessen   Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av liknande roll inom logistik eller lager,  och har tidigare hanterat transportpapper. Du har en positiv attityd gentemot dina arbetskamrater och chefer och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Att arbeta självständigt och ta eget ansvar trivs du med samtidigt du alltid är redo att samarbeta med dina kollegor.  Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.   Meriterande för tjänsten Truckkort och erfarenhet av truckkörning   Omfattning: Heltid Anställningsform: Visstid 6 månader, med möjlighet till förlängning eller övertagande Tillträde: Början/mitten på augusti   Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Du kommer börja med en visstidsanställning på 6 månader. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.   När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Eric Alvérus på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Warehouse keeper/Lagerplanerare
Framtiden i Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Om rollen: Som Warehouse Keeper ansvarar du för att säkerställa korrekta lagersaldon, leda inventeringsarbete och stödja produktionen med tillgång till rätt material i rätt tid. Rollen kräver noggrannhet, systemvana och förståelse för materialflöden i en industriell miljö med krav på kvalitet och spårbarhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kontrollera, uppdatera och följa upp lagersaldo i affärs-/lagersystem. Utföra cykelinventeringar samt leda och delta i hel-/delsinventeringar. Arbeta systematiskt för att förebygga och rätta avvikelser i lagersaldot. Hantera material in/ut ur produktion enligt fastlagda rutiner. Säkerställa att artiklar är korrekt märkta och lagrade enligt FIFO eller annan princip. Registrera mottag, inleverans och utleverans med hög noggrannhet. Samarbeta tätt med planering, inköp, beredning, kvalitetsavdelning samt lager och produktionspersonal. Bidra till förbättringar inom lagerstruktur, flöde, processer och rutiner. Du som söker: För att passa i denna rollen ser vi att du har erfarenhet av lagerarbete i industriell tillverkning. Vana vid inventering och lageruppföljning i affärssystem (t.ex. Monitor, Pyramid, SAP). God systemförståelse och kunskap om artikelstruktur och materialhantering. Förståelse för spårbarhet, batchhantering och kvalitetskrav. God svenska i tal och skrift, grundläggande engelska. Personliga egenskaper: Noggrann, strukturerad och självgående. Ansvarstagande med känsla för ordning och reda. Kommunikativ och samarbetsinriktad. Modig och drivande. Lösningsorienterad och van att ta egna initiativ. Om vår samarbetskund I Ludvika finns en ledande aktör inom energiteknik som fokuserar på att utveckla och producera avancerade lösningar för högspänd likström (HVDC) och kraftkvalitet. Företaget är känt för sin innovativa teknik och sitt engagemang för en hållbar energiframtid. Med över 3,500 anställda i Ludvika och en stark global närvaro, erbjuder de spännande karriärmöjligheter och en dynamisk arbetsmiljö. Deras produkter spelar en avgörande roll i att möjliggöra storskalig överföring av elektricitet och förbättra stabiliteten i elnät världen över Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid (8-17) Ort: Ludvika Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt team!

26 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Lagerarbetare till läkemedelslager i Mölnlycke | Heltid
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Just nu söker vi på Manpower lagerarbetare hos en av våra kunder som är verksamma inom läkemedelsbranschen. Har du truckkort och är en person som är noggrann, ansvarsfull och gillar när arbetet ger tydliga resultat? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. Arbetsbeskrivning Dina arbetsuppgifter kommer främst vara orderplock samt packning av läkemedel, men du kan även komma att jobba med lastning och truckkörning. Jobbet passar dig som trivs med att jobba med kroppen i ett högt tempo. Övrigt * Placeringsort: Mölnlycke * Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med chans till förlängning * Arbetstider: Dagskift och 2-skift Är du vår nästa stjärna? Du är en person som har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett effektivt arbetssätt och att du har en förmåga att arbeta systematiskt. Vidare är det viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du ser vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbete sedan tidigare. Vi söker dig som * har truckkort A1-A4 samt B1-B4 * har lagererfarenhet * har god svenska i både tal och i skrift * är bekväm att arbeta i kyl/frys Det är meriterande om du * Har truckerfarenhet från tidigare arbete * Har B-körkort och tillgång till bil I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025