Matroser
Walleniusrederierna AB
Matroser och jungmän m.fl.

Wallenius Marine söker Matroser till M/V Don Juan som för närvarande trafikerar Asien och kommer in i Wallenius Marines svenska Ship Management i augusti. Passar nedan in på dig? Du är en positiv person som med driv, prestigelöshet och nyfikenhet tar dig an nya utmaningar. Ditt arbetssätt är serviceinriktat och lösningsorienterat. Det är viktigt att du är kommunikativ, värdesätter samarbete med andra och har insikt i hur det är att arbeta med olika nationaliteter då våra fartyg även bemannas av filippinsk besättning. Vi söker dig som har matroserfarenhet, innehar erforderliga, giltiga certifikat och intyg för tjänsten i enlighet med STCW Manila. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i engelska då det är arbetsspråket ombord. Erfarenhet från liknande fartyg är meriterande. Mer information Vi förväntar oss att alla våra medarbetare agerar på ett professionellt, engagerat och öppet sätt. Det är en självklarhet för oss att arbeta aktivt för likabehandling, mångfald och inkludering och vi tar för givet att du delar vår uppfattning. Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Stor vikt kommer att läggas vid såväl kompetens som personlighet. Villkor Tjänsten är tillsvidareanställning, som inleds med sex månaders provanställning. Ca åttaveckors törnar (1:1). Europaavtal Tillträde enligt överenskommelse. Kontakt Vid frågor kontakta vänligen HR: [email protected] Facklig företrädare: Seko Sjöfolk, Björn Jonasson [email protected] Välkommen med din ansökan via ”skicka ansökan”. Vänligen bifoga personligt brev och CV innehållande information om samtliga certifikat och behörigheter. Rekrytering sker fortlöpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

25 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Produktionsmedarbetare till Märsta
Arena Personal Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en uthållig person med stark arbetsmoral? Då kan detta vara tjänsten för dig!  Om tjänsten Vi söker nu flertalet medarbetare till Arlandastad/Märsta. I rollen kommer du att arbeta på ett tvätteri där du, med hjälp av diverse maskiner, sorterar och tvättar lakan, handdukar och kläder.  Arbetet är fysiskt krävande, därav är det viktigt att du är frisk och i god form. Du kommer att få all utbildning på plats, så det krävs ingen större erfarenhet sedan tidigare. Vi ser gärna att du som söker har för intention att bli långvarig på företaget.  Om dig Vi söker nu dig med en god arbetsmoral och uthållighet. Du är van vid att arbeta i ett högt tempo, men är samtidigt noggrann i ditt arbete. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Fördelaktigt om du har körkort och bil, så du enklare kan ta dig till arbetet.  Krav för tjänsten - Goda kunskaper i svenska Övrigt Arbetstiderna är varierande, där det finns möjlighet att jobba både dag och kväll. De flesta pass kommer att vara förlagda på kvällstid. Vi ser gärna att du som söker är flexibel med arbetstider. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.  Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Busschaufför vintersäsong Sälen 2025/2026
Sälen Buss AB
Buss- och spårvagnsförare

SÄLEN BUSS AB SÖKER BUSSCHAUFFÖRER FÖR VINTERSÄSONGEN 2025/2026 I SÄLEN Vill du kombinera busskörning med fjällupplevelser i ett av Sveriges mest populära skidområden? Vi på Sälen Buss AB söker nu säsongschaufförer till vintern 2025/2026 – med goda möjligheter till vidare anställning! OM TJÄNSTEN Som busschaufför under vintersäsongen kör du främst: Skidbussar inom Sälenområdet Flygtransfer till och från Scandinavian Mountains Airport Beställningstrafik i fjällmiljö Tjänsterna är på heltid under säsong, men arbete på deltid kan diskuteras vid behov. Säsongen sträcker sig från december till april. VI ERBJUDER Fritt boende i personalbostad Möjlighet att ställa upp husbil eller husvagn Rabattkort för restauranger och butiker i området Tillgång till Nordens största friluftsområde på din fritid – perfekt för skidåkning, vandring och naturupplevelser Goda chanser till tillsvidareanställning efter avslutad säsong En trygg arbetsgivare med kollektivavtal VI SÖKER DIG SOM Har D-körkort och giltigt YKB Trivs med att arbeta serviceinriktat och självständigt Gillar att möta människor i en aktiv miljö Har tidigare erfarenhet som chaufför (meriterande men inte ett krav) OM SÄLEN BUSS AB Vi är ett familjeägt företag som bedriver linje-, beställnings- och flygtrafik med cirka 40 bussar samt 12 taxibilar. Våra verksamhetsområden är Sälen, Malung och Mora, och vi har idag cirka 70 medarbetare – men under vintersäsongen växer vi till strax över 100 personer för att möta den stora efterfrågan i fjällen. 🔹 Tillträde i december 2025 🔹 Intervjuer sker löpande – vänta inte med din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
23 september 2025
Ansvarstagande Produktionsledare EM/kvällsskift - Mälartåg till Gredbydepån
Transdev Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Om tjänsten Trivs du i en operativ miljö nära produktionen och brinner för att se människor växa? Nu söker Mälartåg en engagerad Produktionsledare för EM/kvällsskift till vår depå i Gredby. Schemat är upplagt att du arbetar varannan vecka, arbetar sju dagar arbete och därefter sju lediga dagar. Arbete är ojämn vecka och ledigt är jämna veckor. Arbetsuppgifter  Som Produktionsledare på Mälartåg i Gredbydepån ansvarar du för att den dagliga driften fungerar effektivt och att underhåll på våra fordon utförs korrekt och i tid. Du stöttar arbetsledare, tekniker och externa samarbetspartners i det dagliga arbetet och säkerställer att dokumentation och rapportering håller hög kvalitet. I tjänsten är det stor vikt med bra samarbetsförmåga.  Du hanterar planering, inköp och uppföljning av produktionen, deltar i kvalitetsmätningar och ser till att saneringar genomförs enligt plan. Du rapporterar avvikelser och följer upp dessa tillsammans med berörda funktioner. Som ledare ansvarar du för bemanning, kompetensutveckling och arbetsmiljö inom ditt team. Du håller coachande samtal, leder skiftöverlämningar och bidrar aktivt till förbättringsarbete och projekt inom Uppdrag Mälartåg. Kvalifikationer • 2 års erfarenhet av arbetsledning & personalansvarigt ansvar • B – Körkort • Kunskaper i miljö- arbetsmiljö samt säkerhetsfrågor • Tydlig, strukturerat och ordningsamt arbetssätt: Förmåga att leda, planera och prioritera Nice to have • God datorvana, MS Office, Excel • Goda kunskaper i engelska • God förmåga att uttrycka sig väl på svenska i tal och skrift Varför Transdev Att arbeta på Transdev innebär mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att vara en del av något större. Här får du ett omväxlande och meningsfullt arbete där du varje dag bidrar till att människor kommer fram tryggt, hållbart och i tid. Vi erbjuder en heltidstjänst på 100 %, med trygga anställningsvillkor genom kollektivavtal. Din hälsa och utveckling är viktig för oss – därför får du ett generöst friskvårdsbidrag på 3 000 kr per år, samt vi hjälper dig att växa i din roll och i din karriär. Säkerhetsintervju  En anställning hos oss kan innebära krav på godkänd säkerhetsprövning innan beslut om anställning om befattningen är en del av säkerhetskänslig verksamhet. Säkerhetsprövning genomförs enligt Säkerhetsskyddslagen (2018:585). Omfattning: Heltid Placeringsort: Eskilstuna Gredbyvägen 7 Anställningsform: 100% em/kväll skift Startdatum: Enligt överenskommelse Om rekryteringsprocessen Låter detta som ditt nya jobb? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 31/7-25 Obs att svarstiden kan vara något längre än vanligt på grund av semestertider. Vi tackar för ditt tålamod och ser fram emot din ansökan! Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare: Rekryterande chef: Robin Winqvist  [email protected] Rekryterande chef: Emil Svennes  [email protected] (observera! vi kan inte behandla ansökningar som inkommer via mail) Om oss Transdev Sverige har cirka 6 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Busschaufför Malung.
Sälen Buss AB
Buss- och spårvagnsförare

SÄLEN BUSS AB SÖKER BUSSCHAUFFÖRER TILL MALUNG – HELTIDSTJÄNSTER Vill du bli en del av ett familjärt och väletablerat företag i vackra Dalarna? Sälen Buss AB söker nu två engagerade busschaufförer till vår depå i Malung. Vi erbjuder heltidstjänster i första hand inom linjetrafik, men även viss beställningstrafik kan förekomma. OM TJÄNSTEN Som chaufför hos oss kör du huvudsakligen komfortbussar i linjetrafik mellan Malung, Sälen, Borlänge och Mora. Våra bussar håller hög standard och vi lägger stor vikt vid att ge våra resenärer en trygg och trevlig upplevelse. Antal tjänster: 2 Anställningsform: Heltid Placeringsort: Malung Tillträde: Augusti 2025 Provanställning tillämpas VI SÖKER DIG SOM Har D-körkort och giltigt YKB (yrkeskompetensbevis) Är serviceinriktad och trygg i din yrkesroll Trivs med ansvar och självständigt arbete Har erfarenhet som chaufför (meriterande men inget krav) Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är pålitlig, positiv och har ett professionellt bemötande. VI ERBJUDER Trygg anställning enligt kollektivavtal Ett stabilt familjeföretag med trevliga kollegor Hjälp med boende för dig som flyttar hit Moderna komfortbussar och varierande arbetsdagar OM SÄLEN BUSS AB Sälen Buss AB är ett familjeägt företag med bas i Sälen, Malung och Mora. Vi bedriver både linjetrafik och beställningstrafik med cirka 40 bussar samt har ett dussin taxibilar. Med cirka 70 medarbetare är vi en viktig aktör i regionens persontransport. 🔹 Tillträde i augusti 2025 🔹 Intervjuer sker löpande – tjänsterna kan tillsättas före sista ansökningsdag.

25 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Trafikplanerare
Nobina Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Nobina är Nordens marknadsledande operatör inom kollektivtrafik. Vi ser till att över en miljon människor dagligen kommer till sitt jobb, sin skola eller andra aktiviteter genom att leverera kontrakterad kollektivtrafik på uppdrag av samhället. Vår framgång skapar ett bättre samhälle genom ökad rörlighet, minskad miljöbelastning och lägre samhällskostnader.   Gillar du ordning och reda, har en passion för ekonomiska lösningar och är en ansvarsfull samt målinriktad person? Då kan du vara den trafikplaneraren vi söker!  Om rollen  I rollen kommer du att vara spindeln i nätet och ta ansvar för fordonens och förarens vardag genom att skapa tidtabeller, fordon- och tjänsteplaner samt scheman. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med schysta kollegor som respekterar, bryr sig och hjälper varandra. Du kommer att arbeta med kollegor som besitter hög kompetens och lång erfarenhet. Vår arbetsplats präglas av omväxlande uppgifter och ett strukturerat arbetssätt med tydliga rutiner och processer. Dessutom får du tillgång till ett välorganiserat systemstöd med nära support. Vem är du?  Har en relevant högskoleutbildning/logistikutbildning eller motsvarande kunskaper  Har erfarenhet av att arbeta som trafikplanerare  Har god praktisk erfarenhet av Hastus och Officepaketet  Behärskar svenska och engelska i tal och skrift  Har erfarenhet av projektarbete och förmåga att ta ledande roller  Tjänsten är på heltid med placeringen central i Göteborg på vårt kontor på kruthusgatan. Vi sitter i stora ljusa lokaler i ett öppet kontorslandskap och tillämpar flexibla arbetstider. Varför Nobina? På Nobina är vi engagerade i att skapa en inkluderande arbetsmiljö där varje medarbetare gör skillnad. Våra ledare tar ansvar, fattar modiga beslut och strävar alltid efter att möta våra resenärers och samhällets behov. Genom att vara affärsdrivna och fokusera på helheten strävar vi efter att utveckla vår verksamhet och skapa hållbara lösningar för idag och för framtiden. På ett coachande sätt är vi engagerande. Vår kultur bygger på respekt, vi bryr oss och tar ansvar och vi söker ständigt nya perspektiv för att leverera vårt resenärslöfte. Vi arbetar med löpande urval – varmt välkommen med din ansökan redan idag!

25 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Fälthållningsledare till 31.Flygbasbataljon vid Helikopterflottiljen
Försvarsmakten
Lager- och terminalpersonal

Vill du vara en viktig del och bygga upp Sveriges basförmåga vid krig och kris? Som anställd på 31.flygbasbataljonen tjänstgör du vid Helikopterflottiljens största enhet och blir en viktig del av Sveriges försvar. Vi växer och söker dig som vill arbeta som fälthållningsledare vid 312.Skyddsflygfältskompaniet 31.Flygbasbataljon 31.Flygbasbataljonen består av fyra kompanier samt en bataljonsledning med tillhörande bataljonsstab. De fyra kompanierna består av 311.Stab/logkompani, 312.Skyddsflygfältskompani, 313.Flygbassäkkompani samt 314.Markförsvarskompani/Grundutbildningskompani. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som fälthållningsledare kommer du i huvudsak ihop med övriga befäl leda den dagliga verksamheten på fälthållningspluton på 312.skyddsflygfältskompaniet. Det innebär att du kommer verka som fälthållningsledare och arbetsleda personal i den dagliga flygplatsdriften på Malmens flygplats men även på alternativa flygplatser/baser vid behov, utbilda både i fälthållningstjänst samt i övriga allmänna militära områden.  Arbetet innebär att man periodvis kan ha beredskap under dygnets alla timmar, samt deltar på övningar och utbildningar. Arbetet kan ibland ske på annan ort och innebära att man är hemifrån en del av tiden exempelvis vid övningar, utbildningar eller att man är instruktör på kurser.   Arbetet kan även innebära att man arbetar både kvällar/nätter och helger. Du kommer bli krigsplacerad. Kvalifikationer • Svensk medborgare • B-körkort och militärt förarbevis Lastbil & tungt släp • Befattningsutbildad fälthållningssoldat • Genomfört fälthållningsledarutbildning i flygvapnet • Uppfyller Försvarsmaktens fysiska krav (FM FysS) Meriterande • Utcheckad fälthållningsledare på Malmens flygplats • Pedagogisk utbildning motsvarande SOU Personliga egenskaper • Hög stresstålighet & kunna leda verksamhet under långa dagar • God förmåga att parallellt arbeta med flera olika arbetsuppgifter • Ansvarstagande och initiativrik • Driven och vill utvecklas som person • Föregångsmannaskap och förebild för kollegor och följer Försvarsmaktens värdegrund • Hög säkerhetsmedvetande Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrig Anställningsform: Tillsvidareanställning. Civil befattning Sysselsättningsgrad: Heltid Placeringsort: Linköping Tillträde: Enligt överenskommelse Upplysningar om befattningen Plutonchef Carl-Johan Strålberg Information om rekryteringsprocessen Personalhandläggare, Elin Wrangenby, 013-28 30 00 (vxl) Fackliga företrädare: OFR/O Hkpflj, Mats Häggström OFR/S Hkpflj, Christoffer Willers SACO-S Hkpflj, Annelie Helmersson SEKO Hkpflj, Urban Hellqvist Samtliga företrädare nås vi växeln på 013-28 30 00 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-07-20. Ansökan ska innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för befattningen.   Urval samt intervjuer sker löpande. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens Helikopterflottilj är ett förband med både mark- och sjöoperativ inriktning som kan verka vid insatser i Sverige och internationellt. Helikopterstöd är efterfrågat av många. Till exempel för person-, materiel-, eller sjukvårdstransporter, ledning, spaning eller bevakningsuppdrag. Helikopterflottiljen deltar därför ofta i uppdrag och övningar med andra förband men också som stöd till samhället i olika krissituationer. Att vi verkar över hela Sverige, bredden på uppgifterna och flottiljens storlek med över 950 anställda ger en variation i arbetet och möjligheter till personlig utveckling. Huvuddelen av Helikopterflottiljen är placerad i Linköping (Malmen), där vi också ansvarar för Malmens flygplats och Linköpings garnison, med två stora enheter i Luleå (Kallax) samt Ronneby (Kallinge). Läs gärna mer på https://www.forsvarsmakten.se/hkpflj Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

25 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Mate to the Fleet department (fixed term)
Clinton Marine Survey AB
Fartygsbefäl m.fl.

We are currently looking for one Mate to the Fleet department and are therefore reaching out to you who have an interest in technical solutions and wants to work with navigation and maintenance of a survey vessel during operation. About us Njord Survey was founded in 2015 with the ambition and purpose of bringing cost effective solutions to the offshore survey industry. We offer high quality hydrographic and geophysical surveys for navigation, dredging operations, charting, marine construction for renewable energy and more. Njord Survey is currently in an exciting phase of growth, and we recently reached 110 dedicated employees offering customized solutions for project specific requirements and client needs. We offer opportunities for personal development in a dynamic environment. Scope of work At Njord Survey we have a set-up where the processing of data is carried out from the Gothenburg office while the vessel crews are responsible for collecting survey data offshore. As a Mate, you will be part of the offshore crew and work close to the Master onboard. You will make sure that the vessel is operated in a safe and correct way as well as carry out preventive maintenance on vessel equipment and service systems onboard. A Mate at Njord Survey can independently take on the role as Officer of the watch when the Master is not on duty. The job also includes to continuously evaluate and interpret the safety conditions for vessel, environment and crew to decide if the conditions live up to the established safety requirements for operation. You will work onboard one of our vessels for two weeks followed by four weeks off from work. This is a fixed term employment (vikariat/parental leave cover) from the end of August until the end of February, with the possibility to extension. Who we are looking for We are looking for you who have an interest in technical solutions and preferably someone with previous experience from working on smaller vessels. The organizational language is English and therefore you need to be able to communicate on a professional proficiency level in English in both speech and writing. It is preferred if you have experience from the offshore survey industry and live up to one or several of the criteria list below, but this is not a requirement. • Valid certificates of competency for working on a UK flagged vessel • Completed course for Master of Yacht • Appropriate and valid medical certificates for seafarers • A valid certificate for completed Basic Safety course that is STCW approved • A valid SRC certificate or equivalent For this position we think that it is of great importance that you have the right personal qualities, abilities and mindset since we believe that these will determine how well you will perform and succeed in the role. We value a good seamanship and an interest in technical solutions higher than previous work experience. Having the ability to come up with solutions to problems and the drive to make sure that things get done, is key when working on smaller vessels. Others would describe you as a team player who communicates effectively with others and are happy to help a colleague out whenever necessary. At Njord Survey you become part of an experienced team who have fun together and build on each other’s ideas. Location: M/V Northern Gale (25-meter vessel) Working time: 2 weeks work onboard followed by 4 weeks off from work Type of contract: Fixed-term employment (vikariat/parental leave cover) from the end of August until the end of February, with the possibility to extension. Our recruitment process The recruitment process consists of several evaluation steps to ensure a qualitative process. First a phone interview for us to learn more about your ambitions and for you to get to know Njord Survey and our offers better, followed by online tests and a competence-based interview with the Department Director and Vessel Superintendent. The aim of the process is for you to learn about the content of the role and for us to evaluate if you have the right profile for the position. You can read more about our recruitment process at the career page here. Feel free to hand in your application in Swedish or English. The application will be open until the 10th of August 2025 Let us know if you have any questions along the way! Candidate selection is ongoing, please hand in your application as soon as possible. We kindly ask to not be contacted for external recruitment services for this recruitment process.

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Taxiförare
CH Taxi AB
Taxiförare m.fl.

CH Taxi AB är taxibolag som kör uppdrag i Göteborg region från Bolt och Uber. Vi söker 2 chaufför att arbeta huvudsakligen heltid förare på våra fina taxibilar . du kan bestämma över din arbetstider (dag/natt/helg). söker seriös förare för heltid jobb som kan jobba flexibel krav : taxiförarelegtimation, körkort, lokalkännedom, erfarenhet, Svenska. Email: [email protected]

25 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Terminalarbetare till Luleå
Lernia Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker en engagerad och noggrann terminalarbetare som vill bli en del av vårt team! Har du truckkort och trivs i en strukturerad arbetsmiljö? Då kan det vara dig vi söker. Om tjänsten Om tjänsten: Som terminalarbetare hos vår kund kommer du att förbereda inför lastning och lossning, hantera lastbärare, kontrollera och scanna gods, utföra plastning och packning, säkerställa lastsäkring, rapportera avvikelser samt bidra till lokalens och utrustningens underhåll. Arbetet sker främst under dagtid, men ibland förväntas du även kunna jobba natt. Detta är en visstidsanställning t om mitten av augusti, men möjlighet till förlängning finns. Vi ser gärna att du kan börja jobba så snart som möjligt. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har ett giltigt truckkort och körtillstånd för aktuella trucktyper. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, är nödvändiga för att du ska kunna kommunicera effektivt och följa lokationsmärkningar i terminalmiljö. Din förmåga att arbeta i en strukturerad arbetsmiljö är avgörande för att lyckas i rollen. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av terminalarbete och logistikverksamhet. Erfarenhet av att hantera avvikelserapportering och säkerställa korrekt lastsäkring är också värdefullt. Dessutom ser vi gärna att du har grundläggande datorkunskaper, särskilt inom e-postkommunikation och skanningssystem, för att underlätta ditt dagliga arbete. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Elin Ejrendahl via e-post: [email protected]

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025