Vill du vara med och fylla mina dagar med glädje och skratt?
Aberia AB
Personliga assistenter

Vi är arbetsgivaren som är små nog att vara nära och stora nog att verkligen göra skillnad. Att vara anställd i Aberia innebär att du har en närvarande chef, arbetsledning i ditt dagliga arbete, handledning, kollektivavtal, friskvård och en mängd utbildningsmöjligheter. Vi har sedan 2001 varit verksamma inom personlig assistans. Våra kunder finns i hela Sverige och är barn, unga, vuxna, familjer och kommuner med vårt huvudkontor i Stockholm. Tillsammans har vi en lång och gedigen erfarenhet av att leva med och arbeta inom personlig assistans. Aberia ägs av Aberia AS, ett norskt familjeägt bolag, med ca 1200 anställda och som startade 1981. Ägare är NHC Group som driver ett brett utbud av välfärdstjänster. Jag söker dig som har hjärtat på rätt plats, sprider glädje, är närvarande och en lugn och trygg person! Ditt bemötande är förutsägbart och konsekvent, och du har förmågan att hantera utmaningar med stabilitet och lugn. Då kan du vara den vi söker! Jag är en sprudlande tjej på 29 år som älskar livet och allt det har att erbjuda. Jag bor i min egna lägenhet i Vällingby och fyller mina dagar med aktiviteter som får mig att le – som att spela spel, dansa, lyssna på musik och leka, både inne och ute. Jag älskar när det händer saker och har en stor aptit på livet! På dagarna går jag på daglig verksamhet och för att kunna leva mitt liv fullt ut behöver jag hjälp att skapa en vardag som är harmonisk och strukturerad, där rutiner och tydliggörande pedagogik är nyckeln. Med din hjälp kan jag fortsätta upptäcka världen på mitt sätt. Om tjänsten Tjänsten påbörjas med introduktion för att sedan leda till en heltids­tjänst, samt att det även kan leda till en arbetsledande roll. Arbetet följer ett schema med pass på både vardagar och helger, samt ibland sovande jour. Du kommer få en gedigen introduktion, tillgång till ut- och fortbildning och handledning, så att du känner dig trygg i rollen och i vår relation. Vi kommer bygga en nära och stark relation som kräver engagemang och långsiktighet. Därför är det viktigt att du är redo att satsa helhjärtat och vara en pålitlig del av min vardag. Eftersom mina assistenter är särskilt utvalda och spelar en stor roll i mitt liv, är tillfälliga vikarier inte aktuellt. Om dig Jag söker dig som: Har erfarenhet alternativt vill lära dig TAKK, mer om autism och utvecklingsstörning. Är trygg, lugn och positiv med ett lösningsfokuserat mindset. Är förutsägbar och konsekvent i ditt bemötande och kan hantera utmaningar med lugn. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av assistansyrket och trivs med att arbeta självständigt men det viktigaste är att vår personkemi stämmer. För att vår kommunikation ska fungera är det viktigt att du talar och skriver svenska flytande. Din roll är mycket mer än ett jobb – du blir en inspiratör och en trygghet som hjälper mig att tolka min omvärld och skapa tydlighet i min vardag. Med din hjälp och teamets samarbete kan vi skapa en vardag full av livskvalitet, glädje och utveckling. Låter detta som något för dig? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag och bli en viktig del av mitt liv och mitt autentiska team!

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Personlig assistent sökes till en pojke i Segeltorp
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Är du en engagerad, lekfull och tålmodig person som älskar att arbeta med barn? Då kan det här vara jobbet för dig! Vi söker nu efter en Personlig assistent till en härlig pojke i 7 årig pojke med autism och epilepsi. Han behöver stöd i sin vardag för att utvecklas och trivas. Vi söker dig som har ett stort hjärta, positiv energi och en vilja att göra skillnad.  Om tjänsten:  Som personlig assistent kommer du vara ett stöd och trygghet för pojken i hans vardag. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära: Att Leka och aktivera honom på ett som stimulerar och utvecklar hans förmågor. Att Arbeta med träning av olika moment, så som att skapa rutiner och främja kommunikation.      Uppmuntra och stötta honom i aktiviteter. Att arbeta utifrån hans behov och förutsättningar med ett lugnt och positivt förhållningssätt. Bild träning.  Dusch och hygien, på och klädnings moment.  I rollen ingår även att vara ett lugnt och stabilt stöd under andra moment i vardagen. Din roll är att skapa trygghet och hjälpa brukaren att ha en meningsfull och trivsam dag. Vi söker dig som:  Har erfarenhet av att arbeta med personer med autism eller intellektuell funktionsnedsättning (meriterande). Är lyhörd, ansvarsfull, positiv och engagerad.  Är trygg och kan hantera stressade situationer, exempelvis vid epileptiska anfall (introduktion och stöd ges) Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll.          Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.   Övrig information  Anställningsform:  Timanställd Omfattning:  Deltid Arbetstid:  Vardagar mellan 15.30.21.00  Helger dagtid: 07.30-14.00. Kvällstid: 14.00-21.00 Tillträde:  Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Sista ansökningsdag: 2025-07-20 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: [email protected]  Varmt välkommen med din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
En man i Mjölby söker sin nästa assistent
Saand Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker nu en personlig assistent för att vårt assistansteam ska bli komplett! Vi vill hitta dig som brinner för jobbet och som vill stanna en längre tid på en tjänst hos vår kund. Du kommer att jobba hos en man som bor i lägenhet i Mjölby! Du blir anställd av oss på Saand men utför själva jobbet i hans hem. Mannen är i 65-årsåldern och har MS och diabetes. Det ingår i jobbet att hela tiden följa honom i hans vardag och hjälpa honom att göra det vi alla gör varje dag, som på grund av hans funktionsnedsättning är omöjligt för honom att genomföra på egen hand. Mannen har bemanning dygnet runt och viss tid är dubbel bemannat. KÄNNER DU IGEN DIG? Vi ser att du är man eller kvinna i åldern 24-55 år. Du har erfarenhet av att arbeta med personer som har liknande funktionsnedsättning eller inom andra verksamheter inom LSS. Du har lätt att följa instruktioner och är ödmjuk men har samtidigt skinn på näsan och kan ta initiativ och planera. Du är rökfri och gärna helt tobaksfri. Du behöver vara driven i ditt arbete, engagerad. Du kan planera och ta egna initiativ och kunna läsa av situationer. Du är ödmjuk och lyhörd. Viktigt att du behärskar svenska språket mycket väl i tal och skrift. OBS!! Vi tillämpar en timanställning till en början. Fast schemarad för rätt person finns! Referenser skall lämnas ut vid begäran! Varmt välkommen med din ansökan och till oss på SAAND!

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Biståndshandläggare till Hemgångstödet
Kristianstads kommun
Biståndsbedömare m.fl.

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Du blir en del av ett team på totalt 29 medarbetare bestående av biståndshandläggare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och undersköterskor. Vi arbetar tillsammans genom hela kundprocessen från planering på sjukhuset till att hemgångsstödstiden avslutas, cirka tre veckor efter hemkomst. Syftet med Hemgångsstöd är att skapa en trygg övergång från sjukhus eller korttidsboende till hemmet. Vi fokuserar på återhämtning, träning och rehabilitering i hemmiljö alltid med individens bästa i centrum. Vårt team har ett nära och gott samarbete med Region Skåne. Välkommen till ett meningsfullt arbete där du varje dag får bidra till att någon annan kan leva ett bättre liv. Ansök idag och bli en viktig del av vår framtid! ARBETSUPPGIFTER Som biståndshandläggare har du självständigt ansvar för handläggning, uppföljning och utvärdering av insatser enligt SoL inom omsorgsförvaltningen. Du samarbetar med flera i teamet och är underställd enhetschefen som du kommer att ha närhet till. Dina arbetsuppgifter innebär att utreda enskild människas rätt till stöd och hjälp utifrån sina behov och förutsättningar. Huvudsakligen innebär det att utreda, besluta och följa upp insatser enligt SoL. Det dagliga arbetet innefattar vårdplaneringar, dokumentation, individuella möten och samverkan med övrig personal, anhöriga och andra externa myndigheter. Dokumentation sker i Life Care. Som biståndshandläggare förväntas du bidra till att verksamheten håller en hög kvalitet med nöjda kunder. Du bidrar till ett gott arbetsklimat och teamkänsla utifrån ledorden: trygghet, självständighet och delaktighet. Vi har fin arbetsgemenskap och har ett utvecklande yrke med en mångfald av möten. KVALIFIKATIONER Du som söker har socionomexamen eller annan examen som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi vill att du har goda kunskaper i för området gällande lagstiftningar och har du erfarenhet av handläggning enligt SoL är det meriterande. Det är en fördel om du även har erfarenhet av handläggning i verksamhetssystemet Life Care. Eftersom dokumentation och kommunikation igår i rollen krävs goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. B-körkort för manuell växellåda är ett krav. Som person är du självständig och utvecklingsinriktad med förmåga att ta ansvar. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera i tal och skrift. Du ska även ha beslutsförmåga samt förmåga att omsätta mål och visioner till praktisk handling. ÖVRIGT Omsorgsförvaltningens verksamhet riktar sig till äldre och personer som har behov av funktionsstöd samt till personer med behov av hemsjukvård. Verksamheten är funktionsindelad i fyra verksamhetsområden: stöd i ordinärt boende, stöd i vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård samt funktionsstöd. I förvaltningen finns också myndighetsenheten, riksgymnasiet och hjälpmedelscentrum i Östra Skåne. I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter skickar du in din ansökan via post märkt med titel och referensnummer alternativt lämna din ansökan på Rådhus Skåne. Har du frågor kan nå oss via medborgarcenter 044-13 50 00. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Flexibel assistent sökes till resurspool inom personlig assistans
Aleris Sjukvård AB
Personliga assistenter

På Aleris känner vi ett stort engagemang för det samhälle vi lever i och vill medverka till ett bättre, tryggare och friskare liv. De förändringar vår bransch genomgår innebär möjligheter för oss att tänka om och tänka nytt. Det gillar vi och det är något som vi tycker utmärker oss. Snabba beslut, flexibilitet och möjligheten att påverka och tänka i nya banor värderar vi högt. Du också? Om oss Aleris Rehab Station är ett nationellt och internationellt rehabiliteringscenter. Vi hjälper patienter med förvärvade och medfödda ryggmärgsskador, ortopediska skador och neurologiska skador och sjukdomar. Vi erbjuder också personlig assistans. Vi sitter i en stor, fin byggnad i Frösundavik i Solna, en kombination av gamla kasernlokaler, nya boenderum, behandlingsrum och restaurang. Vi har en omfattande forsknings- och utbildningsverksamhet och ett väl utvecklat teamarbete. Vi har också en mottagning med fokus på MS i Liljeholmen. Aleris Rehab Station är den del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Basal hemsjukvård och Uppsala Närakut ingår. Rollen Vi söker en personlig assistent till vår Resurspool som bemannas utanför kontorstid mellan 15:30-07:30 på vardagar samt hela dygnet på helgen samt röda dagar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot frånvaroanmälningar från assistenter till vår jourtelefon och att åka ut till våra kunder och arbeta som assistent när den ordinarie assistenten är sjuk eller vabbar.  Arbetstiderna kan variera, men är företrädesvis mellan 15:30-07:30 samt 07:30-15:30. Före och efter varje arbetspass görs en överlämning både skriftligt och muntligt till vår samordnare som arbetar måndag-fredag på dagtid eller till en resurspoolskollega som byter av dig på helgen.  Arbetet sker företrädesvis på distans (hemifrån) under tiden du bevakar vår jourtelefon. Om du behöver rycka ut och arbeta så åker du dit kunden befinner sig, oftast i hemmet. Som personlig assistent kommer du ha ett varierande arbete. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att stötta och hjälpa kunderna med deras dagliga livsföring, såsom personlig hygien, på- och avklädning, förflyttningar, kommunikation, assistera vid måltider, städa, träning, ge medicin vid behov, följa med på aktiviteter etc. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten.  Om dig Som person Vi söker dig som värnar om att ge god omvårdnad och service med hög kvalitet. I ditt arbete är du anpassningsbar och ser vikten av noggrannhet och struktur i både omvårdnadsarbetet och i det administrativa arbetet. Genom ditt engagemang, professionella förhållningssätt och din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med medarbetare samt kunder och blir därför en betydelsefull medarbetare för oss. Bakgrund Du är en person med stort intresse för att arbeta med människor. I denna roll krävs det att man är flexibel, stresstålig och lösningsorienterad . Det krävs också tidigare erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent och/eller inom vård- och omsorg. Väldigt goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift krävs.  Det är starkt meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil samt tidigare erfarenhet av bemannings uppgifter. Detta arbete är lämpligt för dig som tex redan har en deltidsanställning och vill jobba lite mer eller som studerar och vill jobba ett par pass i veckan utöver dina studier. Anställningsvillkor  Anställningsform: Timanställd Omfattning: Deltid, ca. 2 pass/ veckan Tillträde: Omgående Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Vi hörs!

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Kurator Sånnaskolan

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Vill du arbeta på en av Kristianstads kommuns bästa skolor! Vi har en ledig tjänst på grund av föräldraledighet som kurator på Sånnaskolan under nästa läsår. Välkommen att söka dig till oss på Sånnaskolan! Sånnaskolan är en F-6 skola med cirka 500 elever. Skolan öppnade 2020 och innefattar ett tillhörande montessorispår. Sånnaskolan ligger i natursköna Åhus nära havet, bredvid golfbanan och med en skolgård som kan fungera som en arena för skolgårdens lärande. Sånnaskolan ligger samtidigt med närhet till det kulturlandskap med magra sandiga marker som givit skolan dess namn, Sånnarna. ARBETSUPPGIFTER Som kurator hos oss arbetar du med rådgivning och stödsamtal. Att hålla informationer och göra utredningar ingår också i rollen. Du kommer att ha ett nära samarbete med rektorer, skolsköterskor och resursteam samt andra myndigheter. Vi prioriterar förebyggande arbete. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen. Har du dokumenterad erfarenhet av arbete som kurator är det meriterande liksom alternativt erfarenhet som socialsekreterare inom socialtjänsten. Det är också en fördel om du har ART och DISA utbildning. För att lyckas i rollen är du en person med ansvarskänsla och samarbetsförmåga som också har förmåga att arbeta självständigt. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan ska du bifoga examensbevis. När vi vill erbjuda dig tjänsten krävs det att du visar upp ett utdrag ur polisens belastningsregister för att vi ska kunna anställa dig, enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ i skollagen. ÖVRIGT Barn- och utbildningsförvaltningen bedriver pedagogisk verksamhet som sträcker sig från förskola till vuxenutbildning. I en trygg, kreativ och demokratisk miljö som värnar alla människors lika värde arbetar vi för lärande, kunskap och omsorg. Vi söker dig som vill vara med och forma framtiden! I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter ska du inte ansöka via vår ansökningsknapp, utan kontakta HR-rekrytering via växeln 044-13 50 00 för en säker ansökningsprocess. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

30 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Boendestödjare
Sikta AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vill du göra skillnad i människors liv? Vi söker nu en Boendestödjare. Krav: - Godkänd utbildning inom området är ett krav, t.ex. socialpedagog eller behandlingsassistent. - Körkort är ett krav - Svensktalande Vi erbjuder: - Heltidsanställning - Meningsfullt arbete i ett engagerat team Ansök idag och bli en viktig del av vår verksamhet!

30 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Vi söker personliga assistenter till nytt team
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta nära en person och skapa trygghet i vardagen? Hos oss får du möjlighet att göra vardagen meningsfull för en annan människa, och bli en viktig del av ett nytt team.   Beskrivning av tjänsten som Personlig Assistent Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd och vill göra skillnad för vår kvinnliga kund i hennes hem och de miljöer hon vistas i. Kunden bor is södra Stockholms området. Vi ser gärna att du har tålamod, har förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt och har nära till skratt. För att vara aktuell för arbetet, är det viktigt att lära känna kunden för den hon är och förstår vilka hjälpbehov hon har. Du kommer att bli en viktig del i kundens vardag med fokus på livsglädje. Dina främsta arbetsuppgifter kommer b.la att vara förflyttningar, personlig hygien, handräckning, stöd vid måltid, träning, hushållsarbete, följa med på aktiviteter. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb.  Det söker vi hos dig Vi söker dig som är ansvarstagande, respektfull, lyhörd och har ett gott bemötande. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Du har lätt till skratt och skapar glädje i vardagen.   Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. Behärskar det svenska språket väl. Både muntligt och skriftligt, då dokumentation är en viktig del av arbetet. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg.                     har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Visstid/ timanställning Omfattning: Heltid/ deltid Tillträde: enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: [email protected]   Varmt välkommen med din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
40-årig man i Alvik söker personlig assistent
Ramp Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Hej där, Känner du att du är en person med ett stort hjärta, har lätt till skratt och vill hjälpa andra? Är du en kvinna eller man är oviktigt, det är dina personliga egenskaper som är viktiga för mig. Jag önskar att du • har hög arbetsmoral • är lyhörd • är stabil som person • är frisk och har bra fysik • har goda språkkunskaper i svenska och/eller engelska. Erfarenhet eller utbildning är meriterande men absolut inget krav Vem är jag? • Jag är en 40 årig man som är bosatt i Alvik, Bromma. • Jag har en ryggmärgsskada och är i nuläget sängliggande, så allt arbete sker för närvarande i hemmet. • Jag är en snäll person som kämpar i en inte helt okomplicerad vardag för att få ha ett så normalt liv som möjligt. Det är inte alltid lätt men med rätt person som assistent blir mitt liv och vardag så mycket lättare. • Just nu spenderar jag största delen av min tid med att titta på film/serier, lyssna på musik och umgås med familj och vänner så gått det går under nuvarande omständigheter. Jag spenderar också mycket tid med min flickvän. • Jag är en stor djurvän och mina största intressen är musik fotografering, grafisk design och MMA. Välkommen med din ansökan.

30 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Handledare
Västerviks kommun
Vårdare, boendestödjare

Återbruket Kommunledningskontoret har till uppgift att leda, utveckla och samordna kommunkoncernens verksamheter inom områden som är övergripande och gemensamma. Kommunstyrelsens förvaltnings enhet för näringsliv och kompetens söker nu en handledare inom Återbruket. Dina arbetsuppgifter Inom Återbruket arbetar vi med handledning av praktisk verksamhet för både unga och vuxna. Vi har även ansvar för mottagande och sortering av återvinningsmaterial från Målserums återvinningsstation. Inom Återbruket förekommer en rad olika arbetsuppgifter/aktiviteter såsom butiksförsäljning, transporter, mindre bygguppdrag, sortering av återvunnet material, reparationer av material med mera vilket kräver ett praktiskt handlag samtidigt som den sociala kompetensen värderas högt. Din kompetens Vi söker i första hand dig som har eftergymnasial utbildning inom den sociala sektorn samt har ett stort engagemang för både unga och vuxna som behöver stöd för att gå vidare mot arbetsmarknaden eller utbildning. För tjänsten behöver du också ha B-körkort, samt vana att köra både med och utan släpvagn. Om du har tidigare erfarenhet av likartade arbetsuppgifter så är detta meriterande. Du har lätt för att skapa nya kontakter, det ställs stora krav på lyhördhet, empati och samarbetsförmåga. Du är självklart ordningsam, självgående och en naturlig förebild. Övrigt Behöver du hjälp att hitta bostad försöker vi hjälpa dig med det. Inflyttarservice i Västerviks kommun hjälper till med tips, information och kontakter för arbete, bostad, skolor med mera. Inflyttarservice anordnar också återkommande träffar för nyinflyttade för att ge möjlighet att lära känna nya människor och en snabbare väg in i livet i Västervik. Är du nyfiken på Västervik? Besök hitta hem (https://www.vastervik.com/flytta-till-vastervik/hittahem/)! Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (http://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

30 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025