Om företaget: ATS Kraftservice AB är ett entreprenadbolag som levererar tjänster inom kraft- och eldistributionsutbyggnad. Medarbetarna är jordnära, pålitliga, personliga och strävar alltid efter den bästa lösningen. På ATS Kraftservice arbetar vi utifrån ett helhetsperspektiv, det innebär att ni erbjuds hjälp hela vägen från beredning och projektering till byggnation, installation och driftsättning av färdiga nät. ATS Kraftservice är ett helägt dotterbolag i Peabkoncernen. Företaget startades upp 1993 och förenar det mindre företagets dynamik med det stora företagets resurser. Idag är vi verksamma i hela Sverige med en omsättning på 250 Mkr och ett 60-tal skickliga medarbetare. ATS Kraftservicehar avtal med bland annatEon, Vattenfall, BTEA och Härjeåns Nät samtutför även tjänster till mindre bolag. Om tjänsten: Som projektledare hos ATS Kraftservice kommer du att vara en nyckelperson i deras projektteam med totalansvar för dina projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, leda och styra projekt mot uppsatta mål Kommunikation och samordning med beredare, underentreprenörer, kunder och montörer Resultatansvar för hela projektgenomförandet Delta i marknadsbevakning och anbudslämning Medverka i projektgenomförande Arbeta med kvalitet, miljö och arbetsmiljö Vem är du? Vi söker dig med flera års erfarenhet inom branschen och ser att du har förmågan att driva stora projekt som sträcker sig över en längre tid. Eftersom en stor del av arbetet innefattar ekonomisk planering, förväntar vi oss att du har tidigare erfarenhet av resultatansvar samt ett starkt intresse för ekonomiska frågor. Som person ser vi att du har förmågan att självständigt och effektivt driva ditt arbete framåt samt kommunicera väl med olika kontaktytor. Med ditt affärsmässiga tänkande ser du möjligheter där andra ser problem. Ditt arbetssätt präglas av struktur, samarbete, gott omdöme och förmåga att följa mål och riktlinjer med fokus på säkerhet. Du är van vid datorer och behärskar svenska flytande i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Placering: Västernorrland, Västerbotten, JämtlandArbetstider: HeltidUppdrag: Direktrekrytering Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar ATS Kraftservice med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Om kunden Företaget är en världsledande aktör inom avancerad militär utbildningsmateriel och har kunder över hela världen. Med den senaste tekniken och ett starkt fokus på innovation erbjuder företaget en arbetsmiljö där människan och utveckling står i centrum. Här ges du möjlighet att växa och bidra till lösningar och utveckling inom ett stabilt och framåtlutat bolag i en unik bransch. Om tjänsten Vill du vara en nyckelspelare i vårt utvecklingsteam och säkerställa att våra konstruktörer har tillgång till rätt komponenter? Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Komponentingenjör som vill arbeta med allt från elektronik till metallkomponenter och säkerställa att de uppfyller våra kvalitetskrav. Som Komponentingenjör kommer du att ha en central roll i att stödja vår verksamhet med komponentval och säkerställa att de har de material som krävs för att skapa våra innovativa lösningar. Du ansvarar för att hitta och underhålla komponenter i vår komponentdatabas, uppdatera artikelnummer och dokumentation. Din roll inkluderar även att vårda leverantörskontakter och bidra till förbättring av våra arbetsprocesser. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och drivande. Du har ett öga för detaljer och en stark problemlösningsförmåga. Dessutom har du lätt för att samarbeta och är kommunikativ, vilket är viktigt i kontakten med både leverantörer och kollegor. Din kompetens Erfarenhet från en liknande roll inom komponenthantering eller teknisk support. Högskoleutbildning inom maskin-, elektronik- eller mekanikingenjör eller annan likvärdig utbildning. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Körkort B är meriterande. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning:Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort:Jönköping/Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda tillÅrets RekryteringsföretagochÅrets Raketsamt Gasellvinnare 2024 av Dagens Industri.
Om kunden Företaget är en världsledande aktör inom avancerad militär utbildningsmateriel och har kunder över hela världen. Med den senaste tekniken och ett starkt fokus på innovation erbjuder företaget en arbetsmiljö där människan och utveckling står i centrum. Här ges du möjlighet att växa och bidra till lösningar och utveckling inom ett stabilt och framåtlutat bolag i en unik bransch. Om tjänsten I rollen somelektronikkonstruktör får du följa dina projekt hela vägen från idé, systemdesign och kravställning till konstruktion, testning och slutgiltig produkt. I rollen får du arbeta nära produkten och se resultatet av ditt arbete direkt.Du har en avgörande roll i att utveckla robusta lösningar som klarar allt från kyla och hetta till höga krav på precision och hållbarhet! Du är med i hela processen, designar kretskort, layout och inkapsling för att säkerställa att produkten uppfyller höga standarder och passar perfekt in i slutprodukten. Du följer produkten genom hela utvecklingscykeln, från koncept till färdig lösning som håller i tuffa miljöer.Hos oss finns högt i tak för idéer och en kultur där vi stöttar varandra att utvecklas och förbättra våra arbetssätt.Upplev skillnaden av att arbeta i ett agilt team där dina idéer snabbt blir verklighet. Vi söker dig som är nyfiken och framåtdrivande, med ett genuint intresse för teknik och en prestigelös attityd. Du är strukturerad och håller ordning i ditt arbete, samtidigt som du är givmild och delar med dig av din kunskap till teamet. Hos oss är det tillåtet att fråga, testa och lära sig av sina misstag – vi värdesätter modet att våga tänka nytt. Du ingår i ett erfaret team med 14 kollegor där man prioriterar att ha kul på jobbet! Din kompetens Skallkrav: Högskoleutbildning inom elektronik, teknisk fysik, tele-system, microdatorsystem eller inbyggda system (elektronik). Flerårigerfarenhet inom elektronik. Dokumenterad erfarenhet av att designa, bygga och skapa kretskort. Erfarenhet av att arbeta i CAD-program. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift (dokumentation sker på engelska). Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning:Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort:Jönköping/Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap. Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda tillÅrets RekryteringsföretagochÅrets Raketsamt Gasellvinnare 2024 av Dagens Industri.
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten Vårt fastighetsbestånd i Örebro och Katrineholm består av ca 1300 lägenheter. Som förvaltare med personalansvar hos oss ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt perspektiv, samt att detta görs enligt vår förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du har personalansvar för 10 personer varav 2 förvaltare, 5fastighetstekniker, 2 fastighetsskötare och 1 miljövärd.Du leder, fördelar och utvecklar det dagliga arbetet med drift och underhåll och det ställs höga krav på att du är en god ledare och förebild samt är proaktiv och initiativrik. Du driver projekt med varierad komplexitet och lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person är flexibel och lösningsorienterad. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Arbetsledning och formellt personalansvar för förvaltare, fastighetstekniker, fastighetsskötareoch miljövärd Ansvarig för rullande ROT-projekten samt för övriga standardhöjande åtgärder Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Arbeta fram investeringsbeslut Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och kan prioritera rätt. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Din profil För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen. I dina tidigare roller har du fått erfarenhet av personalledning och att driva projekt - kunskaper och erfarenheter som du vill fortsätta utveckla tillsammans med oss. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort och tillgång till egen bil ett krav för tjänsten. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och testerär en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Filip Malmqvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
UMS Skeldar erbjuder ett avancerat UAS för försvarsindustri. Vi skapar tillsammans en öppen kultur med Kommunikation, Tillit och Engagemang som ledord. Vi gillar att göra roliga saker tillsammans och vi vet att vårt team är vår största tillgång. Du blir del av teamet Aerostructures & Installations som är ett tvärfunktionellt team bestående av roller som exempelvis Mechanical Design Engineer, Stress Engineer och Harness Design Engineer. Teamet arbetar nära varandra, så du blir del av ett engagerat och kompetent team som har familjär stämning. Ditt framtida arbete i rollen som Harness Design Engineer kommer bestå av att få arbeta med: Design av kablage utifrån krav som exempelvis miljötålighet och signalintegritet. Välja material, tillverkningsprocesser och komponenter. Identifiera och föreslå förbättringar utifrån funktionalitet, tillverkningsbarhet, tillgänglighet och kundnytta. Skapa konstruktionsritningar för både kablage och kopplingsscheman. Bistå inköpsavdelningen i dialogen med befintliga leverantörer, val av leverantör samt anbuds- och offertarbete. Detta är en roll där du arbetar nära andra avdelningar, som exempelvis inköp, flygoperativa avdelningen och produktion för att tillsammans hitta bästa lösningen. Vi söker dig som har en relevant utbildning (YH, Högskole-eller Civilingenjör) och arbetslivserfarenhet mot kablagekonstruktion. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med Capital Essentials. För arbetet krävs också goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som skrift. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och du som individ är kommunikativ och självgående, samt har ett intresse av att aktivt driva utveckling av både produkt och arbetsmetodik. Du arbetar strukturerat men är öppen för att anpassa dig och din planering till nya förutsättning vid behov. Låter tjänsten intressant? Tveka inte att söka redan idag! Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Tjänstgöringsgrad: Heltid. Resor: Kan förekomma, men inte regelbundet. För en anställning hos oss på UMS Skeldar krävs att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Roller där vi har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vi behandlar ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
With a combination of research and development, UMS Skeldar offers an advanced helicopter platform for the defence industry and civil security. Together we create a culture focusing on Communication, Trust and Commitment. We like to do fun things together and we know that our team is our greatest asset. Here, our employees are encouraged to constantly develop and grow to their full potential. You become part of the Product & Compliance departmentconsisting of for example Systems Engineers, Configuration Managers and Requirement Engineers. We are now looking for a System Safety Engineer that can help us take the next steps in ensuring compliance with the latest regulatory and safety requirements. In the role as System Safety Engineer you will: perform system safety analysis for our Unmanned Aircraft System (UAS) identify safety critical functions and components assist system engineers in the design work to meet system safety requirements develop safety mitigation strategies together with system engineers keep up to date on relevant regulations in the industry. Initiate and drive appropriate plans and actions develop processes and best practices in the area of systems safety Does it sound interesting? Apply today! Are you the one we are looking for? We place great importance on personal qualities for you to thrive in the role. We are looking for you who have the ability to collaborate, are self-propelled and a problem solver. To succeed in this role, we see that you have a university degree in aerospace engineering or other relevant engineering discipline. As well as a minimum of 5 years of working experience in systems safety work within aerospace industry. Experience from working in unmanned and/or helicopter industry is meritious. The position requires both English and Swedish in speaking and writing. We offer: an opportunity to be part of a dynamic company that is constantly developing, where your influence plays an important role high tech and market leading product in the unmanned industry a familiar work culture characterized by spirit of cooperation and high commitment activities that promote both social community and health, through our Party Committee, Health Committee, Board Games Committee and a Women's Network Workplace: LinköpingType of employment: Full-timeStart: Immediately with regard to notice periodTravel: Occurs in the service For employment within UMS Skeldar, it is required that you will be approved in accordance with the Swedish Protective Security Act. For some roles with certain security-sensitive activities it may require certain citizenship. We process applications on an ongoing basis. We look forward to your application! Key words: System Safety, Systemsäkerhet, System Safety Engineer, UAV, RPAS, Requirements
UMS Skeldar utvecklar, producerar, opererar och säljer obemannade luftfartygssystem i syfte att understödja militära och civila operationer. UMS Skeldar karakteriseras av en dynamisk och agil arbetsmiljö med entreprenörsanda där du har möjligheten att vara med och påverka samt lämna ett avtryck inom vår organisation med snabba reaktionstider och högt engagemang. Den flygoperativa avdelning består för närvarande av 25 anställda där befattningarna varierar mellan ledare, planerare, tekniker, piloter och flygprovsingenjörer. Flygavdelningen har ett högt tempo och vardagen präglas av lagarbete och problemlösning i en dynamisk arbetsmiljö som växlar mellan Linköping och de olika anläggningarna där vi genomför flyguppdrag. Tjänsten kommer att inledas med en gedigen utbildning med fokus på processer, systemförståelse samt grundläggande operativ förståelse som leder mot fjärrpilot och som sedan utvecklas vidare till flygprovsingenjör. I takt med att du blir mer och mer självgående erbjuds du möjlighet att ta ett större ansvar och på sikt planera och genomföra egna flygprov samt dokumentera och färdigställa provrapporter. Förutom att agera som fjärrpilot och flygprovsingenjör med spetskompetens på Skeldar V-200 innefattar rollen även att: utforma lämpliga provprogram tillsammans med utvecklingsavdelningen delta i och genomföra mark- och flygprov delta i och genomföra operativa flygningar och demonstrationer dokumentera, granska och utvärdera de genomförda flygproven genomföra avancerad felsökning. På UMS Skeldar bjuder varje dag på nya utmaningar och tjänsten som flygprovingenjör innebär resor både inrikes och utrikes. Här får du en unik möjlighet att bli en del av ett seniort team med hög arbetsmotivation och samtidigt vara med och utveckla framtidens obemannade luftfartygssystem. Intresserad? Ansök idag! Är du den vi söker? Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att du ska trivas så bra som möjligt söker vi dig som är kommunikativ och som kansamarbeta med andra.Du är prestigelös och tar ansvar för tilldelade uppgifter och löser dessa efter bästa förmåga. För att lyckas i denna roll ser vi att du har en eftergymnasial teknisk utbildning eller arbetslivserfarenhet av provverksamhet från flygutprovning eller liknade typ av verksamhet. Arbetslivserfarenhet inom flyg och/eller försvarsindustrin är meriterande. Om du har flygcertifikat för bemannade eller obemannade luftfartyg är det också meriterande. Tjänsten kräver både svenska och engelska i tal och skrift. Ett körkort i kategori B krävs. BE- och C/C1-körkort är meriterande. Vi erbjuder: en möjlighet att vara en del av ett dynamiskt företag som ständigt utvecklas, där din påverkan spelar en viktig roll en högteknologisk produkt som just nu ligger i framkant på marknaden en familjär arbetskultur som karaktäriseras av samarbete och högt engagemang aktiviteter som främjar både social gemenskap och hälsa, genom vår Festkommitté, Hälsokommitté, Brädspelskommitté och ett Kvinnligt Nätverk. Ytterligare information: Arbetsplats: Linköping. Resor: Förekommer ofta, både inrikes och utrikes. Tjänstgöringstid: Heltid. Tillträde: Omgående med hänsyn till uppsägningstid. För anställning inom UMS Skeldar krävs att du är godkänd enligt säkerhetsskyddslagen. För vissa roller med vissa säkerhetskänsliga aktiviteter kan det krävas visst medborgarskap. Vi handlägger ansökningar löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Nyckelord: Flygprovsingenjör, Testingenjör, Verifieringsingenjör, Testare, Ingenjör, Flyg, Helikopter, Helikoptrar.
The opportunity Are you passionate about engineering and problem-solving? Do you have as a goal to become a technical expert that people turn to for support? We’re seeking an Electrical Engineer to join our Technical Application team. In this role, you’ll provide technical guidance for our sales, projects, and design teams. You will make our technical knowledge accessible for the organization, hence you will have a close collaboration with our technology department. You will join the design department at HV Breakers. We currently have 350 employees and are growing to meet market demands. One key area is our eco-friendly products, EconiQ. We are a fast-paced company that encourages you to take initiative and be innovative. “At Breakers, our people and the teams are the key to our success! We´re looking for a team player that can contribute with both technical expertise and great collaboration skills. If you’re ready to work together, share ideas, and achieve common goals, we want to hear from you!” – Sara Lingegård, Project Engineering Manager at HV Breakers How you’ll make an impact You will provide technical support or advice to the organization. Writing detailed technical reports for customer orders, reviewing technical data, and analyzing reports and drawings. Ensure quality in the technical support, answer on time with customer focus in mind. You will collaborate with our technical organization to build and increase your technical knowledge and expertise. Your background You have an electrical engineering background or relevant work experience. You have a strong technical interest. You are a team player with good communication skills. You anticipate needs and take responsibility for problem-solving. You maintain good structure and can handle prioritization between tasks. Proficient knowledge in English and Swedish is required since you need to communicate with employees in different departments and other countries. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks Additional information This position is in Ludvika. Welcome to apply! Application will be reviewed on an ongoing basis and the position can be filled in a shorter timeline. Recruiting manager Jan Cederlund, [email protected], will be happy to answer your questions regarding this position. All other questions should be directed to Talent Acquisition Partner Johanna Laiv, [email protected]. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson +46 107 38 25 17, Unionen: Michael Fosselius, +46 107-38 46 19, Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107 38 70 43.
Vi är ett konsultbolag som hjälper våra kunder att hitta rätt kvalitetsnivå och effektivisera deras tillverkning så att de lyckas utvecklas. Vi befinner oss i en spännande tillväxtfas och söker nu fler briljanta ledare som vill arbeta på ett bolag som skiljer sig från traditionella konsultbolag. Vi söker dig som är en naturlig ledare och som vill vara med och leda ett engagerat team som har fokus mot Life Science branschen och Pharma & Biotech segmentet. Det här blir din rollSom Konsultchef kommer du ansvara för ett team som idag består av upp till 15 konsulter som är specialiserade inom Kvalitetssäkring & Validering. I den här rollen får du chansen att bygga och utveckla ditt team, utveckla processer och arbetssätt samt ansvara för och utveckla våra kundrelationer. Detta innebär att identifiera kundens behov och matcha dem med våra skickliga konsulter. Du har ett eget försäljningsansvar där du tar ägandeskap av erbjudandet, leveransen och hela affären, och du använder dig naturligt av ditt nätverk för att skapa affärer. Som Konsultchef hos oss är du en förebild både internt och självklart en ambassadör externt. Du kommer att tillhöra ett engagerat chefsteam som gärna delar med sig av erfarenhet och kunskap för att göra sina kollegor och sig själva lite bättre, varje dag. Du kommer ges möjlighet att utveckla både ditt ledarskap och affärsmannaskap. Och självklart har vi roligt tillsammans! Placeringsort för tjänsten är på vårt kontor i Kista. Tillsammans siktar vi beyond tomorrow! Så här kommer du att briljeraDu har ett naturligt ledarskap och är en kommunikativ person med både förmåga och vilja att skapa ett starkt och engagerat team. För att trivas som ledare hos oss tror vi att du är en positiv och social person med högt engagemang. Vi befinner oss på en extraordinär tillväxtresa där förändring är en del av vår vardag. Som ledare har du förmåga att vägleda ditt team mot uppsatta mål och skapa tydlighet i hur deras insats bidrar till företagets framgång. Du har förmåga att effektivt hantera och prioritera försäljning, resursplanering, ekonomisk uppföljning, rekrytering och medarbetare parallellt. Du brinner lite extra för att hitta de mest effektiva sätten som hjälper våra kunder att hitta lösningar på problem de inte trodde fanns. Att identifiera affärsmöjligheter och ta egna initiativ faller dig naturligt. Att skapa och behålla goda relationer är något du värnar och förstår vikten av. För att lyckas i rollen har du: God branschkännedom inom Pharma & Biotech, erfarenhet av kvalitetssäkring & validering är meriterande Minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom antingen försäljning, leverans och/eller projektledning Erfarenhet av kundarbete med fokus på att proaktivt skapa affärsmöjligheter och öka merförsäljning Flytande svenska och engelska i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft Office Har du även detta så briljerar du ännu mer: Utbildning inom ledarskap och/eller projektledning Tidigare ledarerfarenhet som inbegriper arbetsledning i ledande befattning med personal och resultatansvar Tidigare beläggningsansvar för personal Erfarenhet av hela eller delar av rekryteringsprocessen Tidigare erfarenhet av att ha eget förhandlingsansvar Erfarenhet från konsultbranschen Arbetat i HR system (Hailey), Rekryteringssystem (Teamtailor), CRM-system Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet.Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. AnsökanOm du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Cecilia Fällman på +46 8 568 595 03 eller [email protected] Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.
Du tycker att det är kul med kvalitet och regelverk. Framför allt när frågorna rör medicinteknik. Utmaningen att omvandla komplexa regelverk till något lättbegripligt är något som får ditt hjärta att klappa lite extra. Du vill vara del i en grupp med hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka medarbetare? Där vi värdesätter och prioriterar kunskapsdelning, samarbete och är måna om varandra. Har vi nyss beskrivit dig? Bra! Då kan du vara vår nästa konsultkollega inom QA/RA Medtech och IVD!"Vår grupp erbjuder en varm och inbjudande stämning där hjälp alltid finns tillgänglig. Vi har en enorm kunskapsbas och ett starkt engagemang. Kollegorna är trevliga, hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka, vilket skapar en trygg och välkomnande miljö för alla. Vi strävar efter att hjälpa varandra att växa och utvecklas som konsulter samtidigt som vi löser problem hos våra kunder och tillsammans utvecklar Plantvision."- Kollegorna Det här blir din roll Hos oss får du möjlighet att arbeta med kunder och stötta dem i hela deras produkts livscykel och i hela deras organisation. Du blir del av ett team med mycket stark teamkänsla och värderingar kring att jobba ihop och sprida kunskap tillsammans. Att vara konsult hos oss är ansvarskrävande och utmanande, men framför allt väldigt roligt! Rollen ger dig ett stort utrymme att påverka din egen utveckling genom de uppdrag du arbetar med.Hos oss får du: guida våra kunder rätt i den regulatoriska världen. arbeta bl.a. med ansökningar, inspektioner, CAPA, klinisk utvärdering och standarder. själv leda och/eller vara del i utvecklingsprojekt. ta en självklar plats i vårt team som gillar att prata kvalitet, regulatory affairs och projektledning. Vi är ett team stolta nördar som älskar dela med oss av vår kunskap! Så här kommer du att briljera Vi briljerar genom att dela med oss av vår kunskap och det kommer du också att göra. Genom din sociala och kommunikativa förmåga skapar du ett förtroende hos personer du möter. Du har förmågan att göra komplex information enkel att förstå, medan noggrannhet och kvalitet genomsyrar allt du gör. Du är självständig med gott självledarskap, samtidigt som du verkligen uppskattar att vara en del av ett team som brinner för samma frågor som du gör. Du trivs i och vill vara en del av en grupp med hjälpsamma, kompetenta och ödmjuka medarbetare. Har du följande egenskaper så tror vi att du kommer trivas hos oss: Du har minst 3 års erfarenhet av QA/RA inom medicinteknik eller IVD. Du har högskole- eller universitetsexamen inom Life Science (Civilingenjörsexamen, BMA eller PhD inom relevant område). Du är bekväm med både svenska och engelska på en hög nivå. Du har erfarenhet inom något av nedanstående:Du har arbetat med MDD/MDR, IVDD/IVDR, ISO 13485, ISO 15189, ISO 14971 eller 21 CFR Part 820, FDA ansökningar och MDSAP. Du har erfarenhet av kvalitetssystem och arbetat med t.ex. avvikelsehantering, CAPA och inspektioner.Du jobbar med framtagning, uppdatering eller bedömning av teknisk dokumentation. Du har jobbat med ICE 60601, IEC 62366 och andra standarder relevanta för prestandautvärdering av medicintekniska produkter. Du har erfarenhet av kvalitetssäkring av medicinteknisk mjukvara (fristående mjukvara, inbyggd medicinteknisk mjukvara eller av datoriserade stödsystem inom medicintekniska bolag (ICE 82304, ICE 62304, NIS 2, TR 80002, GAMP5). Att vara en del av Team PVVi är väldigt stolta över att vara ett certifierat Great Place To Work-företag, vilket placerar oss bland de bästa arbetsgivarna i Sverige. Att vi även är med på topplistan över Sveriges Bästa Arbetsplatser är ett kvitto på att vi tillsammans har lyckats, och fortsätter lyckas med att, skapa en fantastiskt fin kultur. Vi är inte som alla andra – vi är unika med vår djupa kompetens och branschkunskap i kombination med vår varma passion och vår gemenskap som värnar om varje individ. Vi är en arbetsplats som är mer än bara jobbet.Vi brinner för vårt jobb och har roligt på vägen. Och nyckeln är vi som jobbar här. Vi har ett engagemang utöver det vanliga, och älskar att dela med oss av våra briljanta tankar. Vi går in i det vi tror på, och vi gör det helhjärtat. Vi har energin hos det lilla företaget kombinerat med lugnet bara ett bolag med vår långa erfarenhet kan känna. Vi vill utvecklas. Vill framåt. Tillsammans för en bättre morgondag, det är Team PV. Ansökan Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Tillträde sker enligt överenskommelse. Om du har frågor om denna tjänst, välkommen att kontakta Ewa Kloskowska på 08-568 595 28 eller [email protected]. Vi har för denna rekrytering valt strategi och undanber oss därför samtal från rekryterings-, bemannings- och annonseringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer