Stjärnor till extrajobb under 2025
Slashten AB
Butikssäljare, fackhandel

Är du en energispridare med ett öga för service? Läs vidare – du kan vara den vi letar efter! Hos oss får du chansen att glänsa på flera spännande uppdrag där du får möta nya människor, utvecklas inom service och skapa minnesvärda upplevelser! Vi erbjuder extrajobb på deltid inom pop-ups, butiksmiljöer och events – med möjlighet till förlängning för rätt stjärna! Vem är du? Vi letar efter dig som brinner för att göra skillnad. Du har ett naturligt driv, sprider glädje och energi vart du än går, och inget gör dig gladare än att se människor omkring dig nöjda och inspirerade. Med ett genuint intresse för service är du alltid redo att ta dig an nya utmaningar och överträffa förväntningar – både dina egna och kundens. Du tror, precis som vi, att kundbemötandet är det viktigaste för att skapa en wow-upplevelse som varar. Vad får du göra? Som stjärna hos oss kommer du att vara hjärtat i alla våra uppdrag. Här är några av de spännande utmaningar du kan förvänta dig: Ge kundservice i världsklass Aktivt bidra till att nå projektets mål Ansvara för att upprätthålla butikens rutiner, struktur och vara ett serviceproffs Hantera lager och se till att hyllorna alltid är välfyllda Sköta kassan och ge varje kund en smidig och trevlig upplevelse Vilka är Slash.ten? Vi är inte vilken byrå som helst – vi är Slash.ten, en kundupplevelsebyrå där passion och professionalism går hand i hand. Vi har samlat ett team med mångårig erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser, och vi har jobbat med några av världens största varumärken. Vi tror stenhårt på kraften i teamwork och mångfald, och vi har byggt företag som blivit hyllade för både tillväxt och kundservice.Vi älskar det vi gör – och det kommer du också att göra! Målet är enkelt men kraftfullt: vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör, och nu söker vi fler stjärnor som vill vara med och skapa magi. Bli en del av något större Som en av våra stjärnor är du ansiktet utåt för både Slash.ten och de varumärken vi stolt representerar. Vi erbjuder dig en plats i ett härligt, inspirerande team där ingen dag är den andra lik. Är du redo att sprida din strålglans och göra varje kundmöte till något alldeles extra? Läs mer om oss på www.slashten.net och ansök nu för chansen att bli en del av vårt stjärnteam.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Demontör till varierande uppdrag inom bygg, rivning och återställning
Athletic Work Nordic AB
Övriga byggnads- och anläggningsarbetare

Vi söker nu demontörer till tidsbegränsade projekt inom rivning och demontering. Rollen passar dig som söker ett flexibelt extrajobb vid sidan av studier eller annan sysselsättning, och som vill arbeta med händerna i ett yrke där din insats gör konkret skillnad. Som demontör hos oss kommer du att arbeta med att på ett säkert och metodiskt sätt demontera byggnadsdelar, installationer och material som en del av olika byggprojekt. Uppdragen är projektbaserade och varierar i längd – från några dagar till flera veckor – beroende på omfattning. Arbetsuppgifter: Demontering av väggar, innertak, golv och andra byggdelar Användning av handverktyg och maskiner vid behov Sortering av rivningsmaterial enligt gällande miljökrav Säkerställa ordning och reda på arbetsplatsen Samarbeta med arbetsledare och kollegor i projektgruppen Vi söker dig som: Har god fysik och är inte rädd för att ta i Är flexibel och kan arbeta under kortare projektperioder Är noggrann, ansvarstagande och trivs med praktiskt arbete Har viss erfarenhet från bygg eller rivning (meriterande men inte ett krav) Talar svenska eller engelska Har B-körkort (meriterande) Meriterande med idrottsbakgrund Vi erbjuder: Ett extrajobb med flexibla arbetstider beroende på projekt Möjlighet att jobba i olika spännande miljöer Kollektivavtalade villkor och schysst ersättning En positiv och hjälpsam arbetskultur

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Sommarvikariat som administratör till PreZero
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och letar efter ett givande extrajobb i sommar? Har du dessutom möjlighet att börja arbeta omgående? Då kan det här vara rätt uppdrag för dig! PreZero söker nu noggranna och strukturerade personer som vill stötta upp med orderadministration. Här får du möjligheten att arbeta i en samhällsviktig verksamhet, i ett engagerat team och med tydliga rutiner. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 1 månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns PreZero på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Arbetsuppgifter Som orderadministratör kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att transport- och avfallsdata blir korrekt registrerad i samband med ett större systembyte. Du får en introduktion på plats och arbetar tillsammans med dina kollegor i ett administrativt team. Arbetet passar dig som gillar att arbeta med administration, tycker om att arbeta med detaljer och trivs i en fokuserad miljö. Arbetstider måndag till fredag mellan 07.00–16.00. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: • Överföra data från fysiska körlistor till digitalt system • Registrera orderinformation, som exempelvis kunduppgifter, avfallsvikt, datum och tidpunkt • Bidra till att arbetet sker effektivt och utan fel • Samarbeta med andra kollegor samt ha stöd från projektledare och kundtjänst • Rapportera eventuella avvikelser eller frågor vidare till ansvariga kontaktpersoner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasiala studier med minst ett år kvar, eller annan huvudsaklig sysselsättning • God datorvana • Erfarenhet av administrativt arbete • Mycket goda kunskaper i svenska • God data- och systemvana I rollen som orderadministratör förväntas du vara noggrann, strukturerad och ha en god känsla för detaljer. Du har lätt för att sätta dig in i rutiner och processer, och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir korrekt utförda. Arbetet kräver fokus och tålamod, särskilt eftersom du hanterar stora volymer data där varje registrering behöver bli rätt. Du har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga – du trivs med att jobba i team men har också förmågan att arbeta självständigt. Du är lösningsorienterad, frågar när du behöver och bidrar gärna till att arbetet flyter på för hela gruppen. Att hjälpa till där det behövs och att hålla ett gott humör även under repetitiva uppgifter är naturligt för dig. Övrig information Start: Omgående Plats: Saltsjö-Boo, Nacka Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!  Sista ansökningsdatum är 2025-05-30. #Nextgen

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Nattarbete i Stockholm – Teamarbete med reklamuppdrag (2–4 nätter/månad)
SAPS Service Management AB
Övriga servicearbetare

OM Saps  På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur.  Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörs drivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Är du ute efter ett fysiskt, varierande och lagbaserat extrajobb på natten? Vi söker nu förstärkning till vårt team som monterar reklamvepor och banners i Stockholm med hjälp av kranbil. ArbetsuppgifterMontering och demontering av reklamvepor och banners nattetid Arbete sker i team om 3 personer Utförs med hjälp av kranbil och servicebil på olika platser i Stockholm Ca 2–4 arbetspass per månad, vanligtvis nattetid (vardagar) (Måndags- Tisdag-Onsdag) Vad vi söker i dig Är händig, noggrann och trivs med fysiskt arbete Är en lagspelare och gillar att jobba i grupp Har möjlighet att arbeta oregelbundet under nattetid Behärskar svenska i tal och skrift Meriterande: Liftutbildning Utbildning i "Arbete på väg" Erfarenhet från liknande uppdrag eller arbete med höjdsmontering Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.   Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.  Vi ser fram emot din ansökan! Med vänliga hälsningar / Ansvarig rekryterar    Läs mer om oss på http://www.saps.se/

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Student till Orion Pharma!

Nu letar vi efter en Reklamations- och biverkningsassistent till Orion Pharma som är ett ledande företag inom läkemedel i Norden! Din roll: I din roll som Reklamations- och biverkningsassistent kommer du att registrera och vidarebefordra inkommande reklamationer och biverkningar från Sverige, Norge och Danmark till huvudkontoret i Finland. Tjänsten innefattar löpande dialog med huvudkontoret kring relaterade specifika reklamationer och kontakt med apotek för svar kring kompletterande frågor. Du kommer även att få hjälpa till att uppdatera läkemedelstexter i FASS. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Registrera och vidarebefordra inkommande reklamationer till huvudkontoret Begära reklamationsprover från apotek Vidarebefordra mottagna reklamerade läkemedel till huvudkontoret Kontakta apotek för svar på kompletterande frågor från huvudkontoret och svara huvudkontoret på frågor relaterade till specifika reklamationer Skicka ut svar till apoteken på reklamationerna Registrera och vidarebefordra inkommande biverkningsrapporter till huvudkontoret Regelbunden granskning av biverkningsrapporter Uppdatera texter i Fass.se Start: 25 augusti Omfattning: 12,5 timmar/veckan Placering: Danderyd, Stockholm Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader vilket innebär att du kommer vara anställd via oss på Clevry men arbeta hos vår kund Orion Pharma. Din profil Vi söker dig som studerar apotekarprogrammet och vill ha ett extrajobb parallellt med dina studier. Som person ser vi gärna att du är öppen och serviceminded. Du är välorganiserad, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Det är viktigt att du tycker om att arbeta både i team och självständigt. Ett krav för rollen är att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Orion Pharma med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Du kommer även få tillgång till ett färdighetstest, vi rekommenderar att du genomför våra övningstester innan du genomför testet.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Extrajobb som receptionist
Future People AB
Kontorsreceptionister

Vi på Future People söker en  receptionist som vill jobba extra till vår kund i centrala Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!  Nu söker vi dig som vill bli vårt glada ansikte utåt i en reception mitt i Stockholm City! Vi letar efter en servicestjärna som vill hoppa in vid behov – exempelvis vid sjukfrånvaro eller semester – och arbeta dagtid på vardagar, vanligtvis kl. 08–17 men även halvdagar kan förekomma. Det här är ett perfekt extrajobb för dig som studerar och vill ha ett flexibelt och meriterande jobb vid sidan av dina studier. Om rollen Som receptionist är du den första personen våra besökare möter – därför söker vi dig som trivs i sociala sammanhang, är serviceinriktad och alltid möter andra med ett varmt leende. Du kommer att ge kundbemötande i världsklass, hantera inkommande samtal, ta emot besökare och se till att allt flyter på i receptionen. Vi söker dig som: – Studerar på universitet eller annan eftergymnasial utbildning – Har erfarenhet av service, t.ex. butik, café eller restaurang – Har ett positivt och professionellt bemötande – Är ansvarsfull, flexibel och har lätt för att ta egna initiativ – Gärna har restaurangerfarenhet (men inget krav) Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Deltid  Start: Omgående  Sista ansökningsdagen: 19/5 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.  Välkommen till oss på Future People!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Receptionist sökes till extrajobb i paket- och servicedisk i Skärholmen ...
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team i Skärholmen Centrum! I rollen som Receptionist hos oss på E-Way, det välbesökta servicecenter i Skärholmen Centrum, får du vara ansiktet utåt och skapa positiva upplevelser för både besökare, kunder och medarbetare. Med ett professionellt och varmt bemötande ser du till att varje besök blir så smidigt och trevligt som möjligt. I rollen jobbar du både administrativt och fysiskt för att levererar service på hög nivå! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Hantera post- och paketutlämning Kunna arbeta effektivt och logistiskt  Välkomna och vägleda besökare Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team.  Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och trivs med att jobba fysiskt. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet. Du talar flytande svenska och engelska. Det är även meriterande om du har erfarenhet av post och pakethantering. Anställningen Anställningsform: Timanställning  Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Under sommarperioden kommer det att vara ett fast helgschema. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Elevassistent till vikariepool i norra Stockholm
Bemannia AB (Publ.)
Elevassistenter m.fl.

Är du efter ett givande extrajobb där du gör skillnad? Bli vikarie hos Bemannia!  Om uppdraget Som vikarierande elevassistent arbetar du ambulerande i olika verksamheter runt om i norra Stockholm. Du ersätter ordinarie personal vid främst akuta behov och blir bokad med kort varsel. Vikariatens längd varierar från enstaka dagar till längre vikariat. Du väljer själv vilka dagar i veckan du vill arbeta och vi matchar dig med uppdrag som passar din tillgänglighet och kvalifikationer. Dina arbetsuppgifter   I rollen som elevassistent följer du en eller flera elever under lektionstid och sedan på fritids. Som pedagog utövar du lågeffektivt bemötande och möter eleverna utifrån deras behov och förutsättningar.  Exempel på arbetsuppgifter:  Stötta ordinarie personal i klassrummet  utföra aktiviteter med elever enligt en planering  Arbeta tillsammans med fritidspedagoger i fritidsverksamheten  Vara rastvärd utomhus  Dina kvalifikationer Fullständig gymnasieexamen  Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar per vecka God kunskap och arbetslivserfarenhet av olika former av NPF- diagnoser samt beteendeproblematik  Kunna bli bokad på uppdrag samma morgon Bekväm med en resväg upp emot en timme till arbetet Meriterande  Utbildad elevassistent  Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected]  Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

5 maj 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Bagagelastare till SAS på Arlanda!
EdZa AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du ha ett aktivt extrajobb där ingen dag är den andra lik? Som lastare på Sas får du möjligheten att arbeta i en fartfylld flygplatsmiljö där du blir en viktig person som ser till att resenärers bagage kommer dit det ska – säkert, punktligt och med omtanke. Det är en roll för dig som gillar att jobba med kroppen, är en lagspelare och trivs med ansvar. Om teamet & rollenDu kommer att arbeta vid behov, vilket ofta handlar om tidig mornar både veckodagar och helger. Du ingår i ett team där samarbete är en naturlig del av vardagen. Teamet jobbar nära varandra och hjälper till där det behövs – alltid med passageraren i fokus. Du får en gedigen introduktion och utbildning i arbetsprocesserna för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll från dag ett. Som Lastare är din huvudsakliga uppgift att sortera, lasta och lossa bagage på ett säkert och effektivt sätt. Tempot kan vara högt och dagarna varierande, vilket gör att du aldrig har en tråkig stund. Du kommer arbeta både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor, med stort ansvar för att hålla höga standarder inom säkerhet, punktlighet och service. Om digVi söker dig som är punktlig, flexibel och som trivs med ett fysiskt aktivt arbete då du kommer att jobbar mycket med kroppen. Utöver det är du stresstålig, noggrann och tar ansvar i ditt arbete.  Formella krav: - Du har fyllt 18 år - Du studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift - Du har en godkänd 3-årig gymnasieutbildning - Du kan genomföra och klara en säkerhetsprövning (ej dömd eller misstänkt för brott) - Du kan visa upp referenser och dokumentation för de senaste fem åren - Du är drogfri och kan genomföra alkohol- och drogtest utan anmärkning - Du har möjlighet att ta dig till Arlanda under dygnets alla timmar, alla dagar i veckan Vi ser det som meriterande om du: - Talar fler språk utöver svenska och engelska -Har tidigare erfarenhet av arbete i liknande miljöer Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

29 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Barnpassare till Hemfrid (Extrajobb)
Hemfrid i Sverige AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Hemfrid söker erfarna barnpassare till våra kunder i Stockholm! Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi barnpassare till våra kunder i Stockholm! Vi söker dig som är trygg, flexibel och såklart - älskar barn! Arbetsbeskrivning Som barnpassare hos oss får du ett meningsfullt extrajobb, perfekt för dig som studerar eller vill jobba deltid. Du kommer att hämta barn från förskola/skola, leka och pyssla med dem, hjälpa till med läxläsning, mellanmål och ibland enklare matlagning. Du följer även med på barnens aktiviteter när det behövs. Det här är en viktig roll där du får stort ansvar och arbetar direkt i våra kunders hem, med nära kontakt med din chef för stöd och vägledning. Vi söker dig som… Vi söker en barnpassare som är trygg, förtroendeingivande och har en genuin kärlek för barn. Vi lägger stor vikt vid din erfarenhet och personlighet. Vi ser gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av barnpassning, exempelvis genom att ha tagit hand om syskon eller släktingar, eller genom att ha arbetat som privat barnpassare eller au pair. Eller har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i förskola, eller som barnskötare för små barn. Är flexibel och kan arbeta inom Stockholmsområdet. Talar och förstår svenska flytande. Kan arbeta några eftermiddagar i veckan, och ibland helger efter kundens önskemål. Vi erbjuder Ett flexibelt extrajobb, perfekt för dig som är student eller vill jobba deltid Timanställning med OB-tillägg (kvällar, helger och storhelger) Kollektivavtal och goda anställningsvillkor Vill du bli en del av Hemfrid? Välkommen med din ansökan! Kontakta oss gärna på [email protected] om du har några frågor om tjänsten eller vår rekryteringsprocess. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll innan anställning.

29 april 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025