Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Kronan. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder.  Unikt erbjudande - Karriär på Apoteket För oss är denna rekrytering ett steg i att stärka vår vision Ett liv i Hälsa. Om du väljer att flytta till Strömsund för att bidra till Apotekets vision och vara en del av detta apotek vill vi hjälpa dig till en så bra start som möjligt i din kommande karriär hos oss med vårt paket - Karriär på Apoteket. Förutom ett bidrag för inflyttning till Strömsund om 40 000 sek får du en bonus om totalt 150 000 sek (50 000 sek / år under 3 år) samt ett ytterligare tillägg om 5000 sek/ månad under en 3-årsperiod. Total ersättning (Karriär på Apoteket) är 370 000 sek vid anställning i 3 år. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Kronan kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Kronan i Backe ligger centralt i hjärtat av byn. Backe är ett samhälle med ca 600 invånare och ligger drygt 5 mil från Strömsund som är centralort i Strömsunds kommun. Apoteket är ett litet enmansapotek, man jobbar själv som farmaceut men ibland har man inlån från bl a Apoteket i Strömsund så att man kan jobba dubbelt när behov finns. Varuplockare några timmar i veckan försöker vi också ha och som även kan hjälpa till med inventering, hållbarhet mm. Vi är ett team på 4 enmansapotek i Strömsunds kommun som har våra säljmöten tillsammans via teams och försöker att träffas fysiskt någon gång per termin tillsammans med Apoteket Älgen i Strömsund. Man kan om så önskas få jobba på apoteket Älgen ibland (mellanstort apotek) så ett man kan få jobba tillsammans med medarbetare. Man har en del ansvarsområden när man jobbar på enmansapotek som varuahantering och sälj. LMA finns som jobbar på ett av de andra enmansapoteken i våran grupp men är man intresserad av den rollen är det bara ett plus. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 09.00-17.00. Välkommen till Apoteket!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Svanen. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Svanen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Svanen ligger centralt i Krokom och är en uppskattad del av det lokala samhället. Här möter du en lojal kundkrets och får en varierad arbetsdag med både receptservice och egenvårdsrådgivning. Vi är ett litet och sammansvetsat team bestående av två farmaceuter och en egenvårdsrådgivare som tillsammans skapar en personlig och serviceinriktad apoteksupplevelse. Med en trivsam arbetsmiljö och smidig parkering erbjuder vi en arbetsplats där du kan växa, utvecklas och göra verklig skillnad för våra kunder. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef?  Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09:00-17:00. Välkommen till Apoteket!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Lillänge. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Lillänge kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Lillänge är ett stort apotek med många recept och egenvårdskunder som ligger i handelsområdet Lillänge. Vi är ett team på 11 medarbetare som jobbar för varandra och för våra kunder. Vi är ett apotek som som är mycket stolta över att kunna erbjuda vaccination och hemleverans till våra kunder.  Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider:  Vardagar 09.00-19.00, Lördagar 10.00-16.00 och Söndagar 11.00-16.00.  Välkommen till Apoteket!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
IT-supporttekniker till Servicedesk
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

För konsultuppdrag hos vår kund i Östersund söker nu Centric flera duktiga, engagerade IT-tekniker som har ett brinnande intresse för IT och service. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare. Låter detta intressant men du saknar boende i Östersund så hjälper vi till med bostad. Arbetsuppgifter Som IT-supporttekniker kommer du att jobba som supporttekniker i första linjen. Ditt primära ansvar blir att ge support via telefon, mail och fjärrstyrning. Din profil och kvalifikationer Du har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support. Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du tycker om att vara behjälplig och vill ge kunden en bra kundupplevelse. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda kunderna via både telefon, mail och andra medier. Du har gymnasiekompetens, med fördel inom IT-teknik. Du är en stabil och trygg person med kommunikativ förmåga att konstruktivt kunna föra en dialog med kunder och kollegor. Krav: - Minst 6 månaders erfarenhet inom IT-support alt service eller backoffice-funktioner - Någon form av IT-utbildning eller gått IT-kurser - Uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift på svenska och engelska - Hög kommunikativ förmåga - Hög pedagogisk förmåga - God teknisk kunskap - Mycket hög servicekänsla Meriterande: - Windows operativsystem - Office365 - Officepaketet  - Citrix  - Active Directory - Network  - Exchange Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med över 380 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]

29 april 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Butiksjobb i Storlien, godis/tobak/vape-butik
Lågpris Kiosken i Storlien AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om oss Vi är en liten butikskedja med tre butiker i Storlien. En tobaksbutik, en renodlad vapebutik och en godisbutik. Fokus ligger på gränshandeln mot Norge som utgör den absoluta majoriteten av våra kunder. Om Storlien: Området erbjuder mycket goda möjligheter för vandring, xc cykling, fiske, skidåkning mm och det är en fördel om man tycker om friluftslivet när man bor här. Om dig: Vi söker dig som kan jobba självständigt och engagerat i dina dagliga uppgifter. En god arbetsmoral är högt värderat. Du ska ha lätt för att ta eget initiativ och att se vad som behöver göras i butiken. Du ska ha ett öga för detaljer eftersom arbete i butik kräver att man är noggrann och ordningsam. God fysik krävs pga mycket fysiskt arbete. (Alla anställda har gratis tillgång till stort gym!) Tidigare erfarenhet av butiksarbete är meriterande, men inget krav. Vi lär dig allt du behöver kunna. Vi lägger mer vikt på personlighet än tidigare kunskaper. Flytande svenska krävs för att upprätthålla bra kundservice. Om tjänsten: Vi söker 3st heltidstjänster med start omgående. Vanliga butiksuppgifter såsom kassatjänst, uppackning, sortering, kundservice, hålla snyggt och prydligt mm. Den engagerade kan dessutom vara med och styra sortimentet/göra beställningar. Anställningsformen är särskild visstidsanställning och gäller 3-6 månader framåt, med möjlighet till förlängning. Tjänsten tillsätts löpande så vänta inte med din ansökan. Vi erbjuder personalboende i form utav eget rum och toalett/dusch med tillgång till kök och allrum för en 4500kr/månad. Personalmat (lunch och middag från buffé) ingår också i den kostnaden. Tillgång till stort personalgym. Hoppas att du tycker detta låter intressant och vill bli en del i vårt gränshandels-team!

29 april 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Teknisk support Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som teknisk kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad service och teknisk färdighet där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och teknik samt drivs av att utvecklas inom det Vill äga ärenden och på ett smidigt sätt lösa komplexa problem Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sina tekniska färdigheter till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse - vi är flexibla med startdatum. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång dygnet runt - vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Kundservicemedarbetare i Östersund
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Hos oss får du variation, trygghet och kundkontakt - varje dag
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och varierande arbetsuppgifter där blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Utvecklas i flera olika områden och uppgifter, i en dynamisk arbetsmiljö Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för service och att testa nya områden och drivs av att utvecklas Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vår verksamhet är igång vardagar, kvällar och helger vilket ger goda möjligheter till flexibla arbetstider som fungerar för dig och verksamheten. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

28 april 2025
Sista ansökan:
15 oktober 2025
Kundservice för dig som gillar att ge råd, skapa trygghet och hitta rätt!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett intresse för kläder, administration och service blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!  Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och en framgångsrik service. Du kommer ta emot beställningssamtal, mail och chatt där du hjälper kunder genom engagerad och meningsfull service där du genom ditt intresse för kläder skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.   Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang. Arbeta administrativt med varierande uppgifter som mail, chatt och ärendehantering. Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer. Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.  Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!   Vi söker dig som Har ett intresse för service och drivs av att utvecklas inom det. Är intresserad av kläder och har ett öga för mode! Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är proaktiv och initiativtagande i ditt arbetsutförande och bidrar till teamets utveckling. Tidigare erfarenhet av service är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!   Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska. Har datorvana. Godkänd gymnasieutbildning.   Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse. Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder måndag-fredag 07.00-21.00 och lördagar 09.00-15.00. Majoriteten av arbetpassen kommer vara under vardagar, men vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba helger.   Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

28 april 2025
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Kökspersonal med erfarenhet till Funäsdalen
Brödernas Group AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Eller vill du bara ha ett extra jobb vid sidan av studierna? Då har du kommit rätt!  Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Kökspersonal hos oss? Tjänsten innebär att du jobbar i köket och roterar mellan stationer som stekbord, fritering och sallad. Du ser till att det är rent i köket och att egenkontroller följs. Som kökspersonal på Brödernas arbetar du i team och det är därför viktigt att du är en lagspelare och förstår vikten av kommunikation och gruppsamverkan. Vem är du? Vi söker dig som gillar ett högt arbetstempo, är serviceinriktad och älskar att jobba med människor. Du tycker om att jobba med andra och vill ha en karriär i restaurangbranschen. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen  När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Or do you just want an extra job alongside your studies? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Kitchen staff with us mean? The service means that you work in the kitchen and rotate between stations such as frying tables, frying and salad. You make sure that the kitchen is clean and that self-checks are followed. As a kitchen staff at Brödernas, you work in teams and it is therefore important that you are a team player and understand the importance of communication and group collaboration. Who are you? We are looking for you who like a high work pace, are service-oriented and love working with people. You enjoy working with others and want a career in the restaurant industry. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025