Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Butikssäljare Nybro, timanställning

Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024! Sammanfattning av tjänsten Vill du arbeta för dagligvaruhandelns snabbast växande kedja som också är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024? Brinner du för försäljning, service och för att ge kunden en upplevelse i världsklass? Välkommen till rollen som butikssäljare på Lidl! Din roll Som butikssäljare på Lidl har du en nyckelroll! Du är ansiktet utåt mot våra kunder och för dig är kunden alltid nummer ett. Du brinner helt enkelt för att ge bra service varje dag. I rollen som butikssäljare får du möjlighet att arbeta med alla olika arbetsuppgifter som är en del av den dagliga butiksdriften. Detta innefattar uppgifter som:  * Packa upp alla varor och se till att hyllorna är välfyllda * Säkerställa färskhet och slutdatum på varor * Hålla rent och fräscht i butiken * Betjäna kunder i kassan * Och självklart bidrar du, tillsammans med dina kollegor, med det lilla extra för att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen! Din profil * Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom dagligvaruhandeln eller liknande bransch * Du drivs av att arbeta resultatorienterat och bidra till butikens framgång * Du har förmågan att identifiera arbetsuppgifter som behöver göras * Du vill vara del av ett team som arbetar tillsammans och vill framåt  * Du är flexibel med arbetstiderna och har en positiv inställning till förändringar  * Du har fyllt 18 år och behärskar svenska flytande i både tal och skrift Vi erbjuder Du får arbeta i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart, tillsammans och ha kul. Eftersom vi växer, kan du växa. Snabbt. Inom din roll, eller mot en annan. På samma plats, eller någon annanstans. Inom butik, lager, kontor. Lokalt, nationellt eller globalt. Vi stöttar dig på din resa mot mer ansvar och nya utmaningar. Du blir en del av ett stort team där alla kavlar upp ärmarna och hjälps åt.  Tjänsten är en timanställning. Vi har förmåner så som friskvårdsbidrag, medarbetarrabatt i våra butiker samt tillgång till mängder av erbjudanden via vår förmånsportal. Självklart omfattas du också av kollektivavtal. Då butiken är öppen alla veckans dagar kommer både dags-, kvälls- och helgarbete att förekomma. Vill du vara med på vår utmanarresa? Om svaret är JA, då söker du tjänsten såhär: * Klicka på “Sök nu” * Fyll i formuläret  * Bifoga CV samt personligt brev Rekryteringen sker med löpande urval, varför vi gärna ser att du skickar din ansökan snarast. Vår rekryteringsprocess består av tester, telefonintervju, personlig intervju och digital referenstagning. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Rekryteringsteamet på mail: [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Om Lidl Vi är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör vår fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och vi gör det framgångsrikt, vi växer mer än dubbelt så snabbt som resten av branschen. Ta chansen att arbeta för en arbetsgivare som är certifierad som Top Employer och dessutom utsedd till Karriärföretag 2024!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
HR-specialist med inriktning rekrytering till E‑hälsomyndigheten

Vi utvecklar en digital infrastruktur för hälsodata! Var med och förbättra hälsan i Sverige Samhället utvecklas fort och ny teknik ger oss stora möjligheter att förbättra hälsan i Sverige och göra livet lite enklare. E-recept och covidbevis är exempel på hur vi utnyttjar tekniken idag. Men för att fullt ut kunna dra nytta av de möjligheterna som finns krävs en stabil digital nationell infrastruktur som gör det möjligt att dela och använda hälsodata på ett säkert sätt. Det håller vi på att bygga nu. Vill du vara med och göra vår hälsa bättre och mer tillgänglig? Vi utvecklar och vi växer. Välkommen till oss! Vi söker nu en HR-specialist med inriktning rekrytering till HR-enheten. Har du erfarenhet av rekrytering och trivs i en roll där ditt fokus är att stödja chefer i hela rekryteringsprocessen? Gillar du att jobba i en verksamhet i förändring? Då kan det här vara en roll för dig! Som HR-specialist kommer du tillhöra vårt HR-team som idag består av sex engagerade medarbetare, representerade på orterna Stockholm och Kalmar. Vårt uppdrag sträcker sig över hela myndigheten, vi jobbar konsultativt och verksamhetsnära. I vårt HR-team står samarbete i fokus med sikte på att skapa ett tryggt och professionellt team som möter dagens och morgondagens utmaningar. Om tjänsten Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering vilket innebär att vi arbetar på ett strukturerat sätt genom hela rekryteringsprocessen med fokus på de kompetenser som krävs i den aktuella tjänsten. I rollen kommer du självständigt och tillsammans med chefer driva hela rekryteringsprocesser för olika typer av befattningar inom verksamheten. Detta innebär att du arbetar med allt från behovsanalys och kravprofil till intervju och referenstagning. Om dig Vid rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen. Därför söker vi dig som är van att själv ta ansvar för dina uppgifter och att driva processer framåt. Då du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor utgår vi från att du trivs med att arbeta i team och har en hög servicekänsla. I rollen kommer du ha många kontakter och vi förutsätter att du är kommunikativ och duktig på att skapa och bibehålla goda relationer. Du arbetar strukturerat och målinriktad och du trivs i en dynamisk miljö där du ser möjligheter i förändring. Vi söker dig som har:  • relevant akademisk utbildning • flera års erfarenhet av självständigt arbete med hela rekryteringsprocessen • erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering • goda kunskaper i svenska, i tal och skrift Det är meriterande för tjänsten om du har:  • erfarenhet av att rekrytera specialister och chefer • erfarenhet av rekrytering i myndighet inom hälsa, vård och omsorg • erfarenhet av rekryteringsverktyget ReachMee • certifiering i testverktyg Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig att vara med och skapa samhällsnytta för dagens och framtidens e-hälsa. Vi arbetar med stora transaktionskritiska system som påverkar samhället. Du kommer att omges av trevliga arbetskamrater som har kul på jobbet. Du får självklart förmåner såsom friskvårdsbidrag och förtroendearbetstid. E-hälsomyndigheten vill vara en attraktiv arbetsgivare och erbjuder möjligheten till att arbeta delvis på distans. Anställningen är tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placering för anställningen är Stockholm eller Kalmar. Arbetet kan innebära tjänsteresor, främst mellan de båda orterna. E-hälsomyndigheten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och en etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Är du intresserad? Frågor angående tjänsten besvaras av enhetschef Eva Nelson Nestrell på tel: 070-198 82 64, Fabian Göransson, Saco på tel 010-458 62 34 och Ingela Gångfeldt, -ST på tel 010-458 62 90. Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem med cv senast 2024-05-17! En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Om du har beslut om skyddade personuppgifter, kontakta den HR-specialist som finns namngiven i annonsen. Om E-hälsomyndigheten E-hälsomyndigheten är expertmyndighet för frågor som rör e-hälsa och har en central roll i den framväxande nationella digitala infrastrukturen för hälsodata. Vi erbjuder också ett antal e-hälsotjänster och digitala lösningar för privatpersoner och professioner inom hälso- och sjukvård och socialtjänst. E-recepttjänsten och Covidbevis är de mest kända. Vi erbjuder dig ett spännande arbete med många utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats i centrum för den nationella utvecklingen av e-hälsa. Hos oss arbetar drygt 370 medarbetare fördelat på två orter, Stockholm och Kalmar. Läs mer på www.ehalsomyndigheten.se. Rekryteringen sköts av E-hälsomyndighetens HR-enhet och därför undanber vi oss säljsamtal från rekryteringsföretag och annonssäljare.

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Pizzabagare

Till sommarsäsongen söker vi en pizzabagare till Restaurang Slottshöjden i Borgholm, Öland. Du behöver ha erfarenhet från yrket, och kunna jobba självständigt. När tillfälle ges vill vi även att du ska kunna hjälpa till med annan matlagning

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Servering och kök

Till sommarsäsongen söker vi serveringspersonal till Restaurang Slottshöjden i Borgholm, Öland. Utöver att ta hand om kunder ser vi gärna att du även kan hjälpa till i köket. Vi söker dig som är serviceinriktad, glad och ordningsam. Meriterande är erfarenheter från lunchrestaurang, snabbmatsrestaurang, café och liknande, men din personlighet är viktigare.

26 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Sjukvårdsmäklarna AB söker sjuksköterska till IVA i Kalmar

Välkommen till ett snabbt växande bemanningsföretag med hjärtat på rätt ställe och fokus på rätt saker. På SjukvårdsMäklarna har vi en gedigen erfarenhet av att bemanna sjukvårdspersonal, i både Sverige och Norge. Tillsammans har vi ett brett kontaktnät med såväl vårdgivare som personal. Samtliga anställda hos SjukvårdsMäklarna Sverige AB har goda personliga referenser genom tidigare bemanningsverksamhet inom vård och omsorg, företagsutveckling & ledning. Sjukvårdsmäklarna söker en intensivvårdssjuksköterska till ett uppdrag på IVA i Kalmar. Period och uppdrag Uppdraget startar 2024-06-10 och pågår till 2024-07-28 Tjänstgöring som intensivvårdssjuksköterska med sedvanliga uppgifter på IVA. Ansök senast 2024-04-09. Du behöver ha minst två års erfarenhet som intensivvårdssjuksköterska samt relevant erfarenhet

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Sveaskog söker Skördarförare till området Oskarshamn-Högsby-Hultsfred

Välkommen till en grön värld av möjligheter hos oss på Sveaskog. Vi erbjuder dig skogen – en vacker arbetsplats och framför allt ett av våra viktigaste bidrag för att klara utmaningar kopplade till klimatförändringar och framtidens råvaruförsörjning. Nu söker vi en skördarförare till området Oskarshamn-Högsby-Hultsfred som vill vara med oss på resan. Vi erbjuder​ Att arbeta på Sveaskog innebär stor frihet samtidigt som du förväntas ta ansvar, visa mod och vara nyfiken. I allas uppdrag ingår att ta ansvar för sin egen och verksamhetens utveckling samt att vara teamorienterad och bra kollega. Vi kallar det aktivt medarbetarskap. Vi erbjuder dig attraktiva förmåner och en arbetsplats som kännetecknas av en vilja att du ska lyckas, där jämställdhet och hållbart arbetsliv står högt på agendan. Sveaskog eftersträvar mångfald och en jämn könsfördelning inom alla yrken i företaget. Om tjänsten Att arbeta som maskinförare på Sveaskog innebär ett roligt och ansvarsfullt jobb tillsammans med engagerade kollegor. Du kommer jobba mot mål gällande kvalitet, uppföljning, produktion, miljö och naturvård. Du arbetar i ett lokalt team där kommunikation, samarbete och erfarenhetsutbyte är nyckelord. Du kommer ingå i ett maskinlag bestående av två skördarförare och två skotarförare där ni kör i skift, det vill säga förmiddag eller eftermiddag. Ni arbetar huvudsakligen med föryngringsavverkning. Tjänsten innehåller ansvarsområden som i viss mån kan anpassas efter din kompetens och dina intressen. Exempel på ansvarsområden kan vara maskinunderhåll, slutrapporter, ekonomi eller aptering mm. Du kommer att ha lokal kontakt mot åkerier, maskinverkstäder, skogliga planerare och vägentreprenörer. Placering: Ditt produktionsområde är Vimmerby som är en del av Region Götaland. Arbetsområdet är inom Oskarshamn, Högsby och Hultsfred kommuner. Eventuellt kan du komma att behöva arbeta kortare perioder utanför ”kärnområdet”. Du rapporterar direkt till intraprenören. Om dig Du har en gymnasial skoglig utbildning eller motsvarande kunskaper. Erfarenhet av maskinkörning och B-körkort är en förutsättning. I ditt arbete kommer du använda dig av digitala verktyg och du bör därför vara öppen, och ha ett intresse för, att lära dig olika system. Vi söker dig som är ansvarstagande och som gillar att leverera arbete av hög kvalitet. Som person är du lyhörd, noggrann och har lätt för att samarbeta både inom och utanför arbetslaget. Vill du bli vår kollega? Välkommen med din ansökan senast den 17 maj 2024. Vi kommer att hantera urval löpande så vänta inte med att söka. För information om tjänsten kontakta Produktionsansvarig Axel Sandahl, tel: 073-020 57 46 Facklig kontaktperson är Ronny Tengvall (GS-facket) tel: 070-261 00 21. Om Sveaskog​ Sveaskog är Sveriges största skogsägare och ägs av svenska staten. Bolaget äger 14 procent av Sveriges skogsmarker och har cirka 800 medarbetare runt om i landet. ​Våra kontor finns från Tärendö i norr till Osby i söder. ​Vill du veta mer om vår verksamhet, besök vår hemsida sveaskog.se

26 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Entreprenadingenjör till Malmberg Water Kalmarsundsverket

Om projektet Malmberg fick uppdraget att ersätta det nuvarande avloppsreningsverket i Kalmar med ett nytt reningsverk som byggts ut under en 6-års period. Projektet utförs som en samverkansentreprenad ihop med byggentreprenörer. Detta nya reningsverk ska säkerställa att det vatten som återförs till Kalmarsund är så rent som möjligt med hjälp av de tekniska möjligheter vi tagit fram.  Nu söker vi en entreprenadingenjör placerad i Kalmar!   Vad kommer du att göra hos oss? Tjänsten är i första hand avsedd för att stötta projektledare och andra funktioner i projektet med det som behövs. I rollen som entreprenadingenjör ingår framför allt att stötta projektledarna i projekten och de huvudsakliga arbetsuppgifterna omfattar:   Planering och logistik Arbetsberedning Dokumentation Ekonomiuppföljning   Kvalifikationer Vi ser gärna at du har arbetat inom byggbranschen tidigare. Du kan också ha läst exempelvis till entreprenadingenjör och vara på väg in i arbetslivet. Det är en roll med stor variation och du behöver vara lyhörd och flexibel men även ha ett eget driv. Som entreprenadingenjör kommer du att ha både interna och externa kontakter, vilket innebär att du ska vara kommunikativ och ha en god samarbetsförmåga.   Vi söker dig som bor nära Kalmar. Du får då placeringsort i hemmet, men arbetar ute på arbetsplatsen vid Kalmarsundsverket.   Sök tjänsten redan idag!  Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta projektchef Roger Nilsson, [email protected]  eller rekryteringskoordinator Alma Boklund, [email protected] Är du vår nya kollega? Tveka inte på att söka! Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Sista ansökningsdag: 2024-06-09 Vi ser fram emot att höra från dig!

26 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
KAM till Venture Design -Distans

ETERNI SÖKER B2B SÄLJARE! Vill du vara en del av Venture Designs fortsatta tillväxtresa där du som B2B säljare har en viktig roll i företagets expansion på den europeiska marknaden.  ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en självständig B2B säljare med ett inneboende driv och vilja att nå uppsatta mål och resultat, där din budget är i fokus. Som B2B säljare hos oss förstår du vikten av att kunden alltid har högsta prioritet och anpassar därför din arbetsdag efter detta. Som B2B säljare på Venture Design ingår du i ett härligt gäng, där gemenskap och trivsel prioriteras högt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:  Hitta nya och långsiktiga affärsmöjligheter i Europa Ta ansvar och följa upp din budget Säkra lönsamma affärer, både befintliga och nya Att självständigt bygga upp och utveckla dina kundkontakter Genomföra kundbesök Hos oss får du mandat att maximera ditt affärsområdes fulla potential på ett professionellt och långsiktigt sätt. Är du en driven person med ett genuint intresse för rollen som B2B säljare? Då vill vi gärna ge dig chansen att växa tillsammans med oss på Venture Design.  Rollen innebär resor i Europeiska länder som du själv planerar in samt att närvara vid mässor.  PERSONLIGA EGENSKAPER KVALIFIKATIONER Du som antar denna utmaning är troligen utbildad på eftergymnasial nivå, med en inriktning mot försäljning. Utöver din akademiska plattform har du en flerårig erfarenhet som B2B säljare. Du kommunicerar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Det är meriterande om du kan kommunicera i tal och skrift på tyska. Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och har en flexibilitet där du arbetar fritt under ansvar. Vidare är du resultatdriven, energisk samt uthållig och har förmågan att jobba målmedvetet även i längre försäljningsprocesser. Struktur, kvalité och ordning är något som ligger dig varmt om hjärtat och ett arbetssätt som både vi och våra kunder uppskattar. Venture Designs värdegrund som är personligt engagerad, lyhörd, professionell och strävar alltid efter att bygga befintliga och nya relationer.  Vill du följa med i vår tillväxtresa i en spännande, flexibel och självgående roll? Då ser vi med spänning fram emot att ta emot din ansökan!  OM TJÄNSTEN Tjänsten som B2B säljare är en direktanställning hos Venture Design.  Vi tillämpar individuell lönesättning där fast månadslön inklusive provision ingår som en del av anställningsvillkoren.  ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

26 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024