Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Sommarjobba som truckförare

Arbetsbeskrivning Nu söker vi ännu ett år sommarjobbare till vår kund Axalta i Västervik! Är du driven och lösningsorienterad med en positiv attityd? Kan du köra truck och vill spendera en sommar i en dynamisk och snabbrörlig arbetsmiljö som präglas av produktivt samarbete? Då kan detta vara tjänsten för dig! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval och rekrytering sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt via vår hemsida www.randstad.se. Personligt brev rekommenderas. Om du har frågor angående tjänsten, kontakta gärna [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Arbetstiderna är förlagda under dagtid på vardagar, och arbetet pågår från v.25 till v.33 där fabriken har stängt v.30-31. Det finns möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren är slut. Kvalifikationer För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du som söker: har truckkort och erfarenhet av att köra (främst B3) är flytande i svenska; läsförståelse, skrift och tal Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du: är initiativtagande är kommunikativ med god social förmåga samarbetar väl i team är noggrann är ansvarsfull Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sommarjobb som maskinoperatör

Arbetsbeskrivning Nu söker vi ännu ett år sommarjobbare till vår kund Axalta i Västervik! Är du driven och lösningsorienterad med en positiv attityd? Vill du spendera en sommar i en dynamisk och snabbrörlig arbetsmiljö som präglas av produktivt samarbete? Då kan detta vara tjänsten för dig! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval och rekrytering sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt via vår hemsida www.randstad.se. Personligt brev rekommenderas. Om du har frågor angående tjänsten, kontakta gärna [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Välkommen med din ansökan! Ansvarsområden Som maskinoperatör arbetar du med blandning av pulverfärg och ansvarar för tillverkningsprocessen. Du arbetar självständigt i processerna men tillsammans med ett team i din avdelning. Travers- och truckkörning förekommer. Arbetstiderna är förlagda under 2-skift på vardagar, och arbetet pågår från v.25 till v.33 där fabriken har stängt v.30-31. Det finns möjlighet till fortsatt arbete efter sommaren är slut. Kvalifikationer För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du som söker: har gymnasial utbildning kan jobba 2-skift är flytande i svenska; läsförståelse, skrift och tal Vi lägger störst vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du: har ett driv och vilja att lära dig är initiativtagande är kommunikativ med god social förmåga samarbetar väl i team är noggrann är ansvarsfull Det är mycket meriterande om du även har: truckkort traverskort Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

16 maj 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Personlig assistent som vikarie samt extra i sommar

Just nu söker vi en vikarie som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i utkanten av Kalmar. Vad innebär den här tjänsten? Du kommer vara behjälplig vår kund i alla vardagliga sysslor som förekommer i och utanför hemmet. Hade varit roligt om du delar vår kunds intresse för naturen. Vår kund är ute på dagliga promenader i ur och skur. Arbetstiderna är förlagda på både vardagar dagtid samt helger dagtid. Tjänsten är en behovsanställning med lite extra i sommar Vem söker vi? Vi söker en kvinna i åldern 30-60 år som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). har körkort och bil då det är svårt att ta sig till kund med buss Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Vid behov samt lite extra i sommar Arbetstider: Vardagar och helger dagtid Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef| Linda Eliasson 010-130 30 06 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Enhetschef till hemtjänst

Vimmerby är den lilla kommunen i Småland som har mycket att erbjuda; förutom det gedigna kulturarvet från Astrid Lindgren kännetecknas kommunen också av ett mångsidigt näringsliv, stort lokalt engagemang, aktivt föreningsliv, vacker natur och rogivande miljö.Enhetschef till hemtjänsten Vimmerby är den lilla kommunen i Småland som har mycket att erbjuda; förutom det gedigna kulturarvet från Astrid Lindgren kännetecknas kommunen också av ett mångsidigt näringsliv, stort lokalt engagemang, aktivt föreningsliv, vacker natur och rogivande miljö. Vill du vara med och leda och utveckla framtidens hemtjänst? Präglas ditt ledarskap av mod, ansvar och fantasi? Då kan det var du! Vi söker nu en enhetschef till verksamhetsområde vård och omsorg i hemmet. I verksamhetsområdet ingår hemtjänst, korttidsplatser, trygghetsplatser och dagverksamhet för personer med demenssjukdom.  Som ledare hos oss arbetar du nära dina medarbetare och är med och påverkar utvecklingen av verksamheten. Vi arbetar ständigt med att förbättra och utveckla för dem vi är till för, tillsammans med engagerade och kunniga medarbetare.  Vimmerby kommun erbjuder dig: • Ett stimulerande och varierat arbete • Introduktion med egen mentor • Flextid • Distansarbete till viss del av arbetstiden • Möjlighet att byta semesterdagstillägget mot extra semesterdagar • Friskvårdsbidrag 1000 kr per år Ditt nya jobb Som enhetschef hos oss har du ett helhetsansvar för din verksamhet gällande personal, ekonomi, kvalitet och utveckling. Du rapporterar till verksamhetschef inom området och ingår i verksamhetens ledningsgrupp tillsammans med andra enhetschefer. Verksamheten du leder styrs av olika lagar samt socialnämndens mål.  Hos oss förväntas du som ledare sträva efter att skapa tillit och att använda hög frekvens av utvecklande ledarskap för att alla dina medarbetare ska känna arbetsglädje, må bra och prestera som bäst. Vi i Vimmerby kommun arbetar aktivt med att stödja och utveckla ledarskapet inom koncernen och har ett eget ledarutvecklingsprogram, ett program alla nya chefer får ta del av. Kravprofil Vi söker dig som har god förmåga att leda och motivera för att effektivt nå uppsatta mål. Dina personliga kompetenser är viktiga som ledare i detta uppdrag och vi ser att du som söker är trygg, stabil och har en god självinsikt. Du ser relationer i sitt rätta perspektiv och har förmågan att skilja på det personliga och professionella. Som person är du lyhörd och smidig i dina relationer med andra människor. Du kommunicerar och samarbetar bra med andra och förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang och ser värdet i att skapa och underhålla relationer och kontakter. Du är en person som leder, motiverar och förser andra med befogenheter som krävs för att effektivt nå gemensamma mål. Du är van vid att samordna grupper och arbetar för att skapa engagemang och delaktighet och blir således en god referenspunkt för andra. Du är självgående och tar ansvar för ditt arbete och driver dina processer vidare. Du håller fokus på mål och resultat när du prioriterar, planerar och agerar i arbetet, men har även förmågan att förbli flexibel och kan förändra din inriktning när målen ändrar sig. Du behåller ditt lugn och har ett realistiskt perspektiv och fokuserar på rätt saker, även i stressade situationer.  Du förväntas ha relevant högskoleutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. Erfarenhet av att leda och utveckla verksamhet är meriterande. B-körkort är ett krav. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidare Sysselsättningsgrad: 100% Tillträde: Snarast eller efter överenskommelse Antal tjänster: 1 Ansökan Sista ansökningsdatum: 2024-06-02 Intervjuer planeras till vecka 24. Vi tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem där du bifogar CV och personligt brev. Vimmerby kommun som arbetsgivare Ansvar, mod och fantasi – det är våra värdeord när vi tillsammans arbetar för att ge bästa tänkbara service och omsorg till Vimmerby kommuns ca 15 700 invånare, våra företag och för alla som besöker oss. Vi är cirka 1 300 anställda i 170 olika yrkesroller. Vi erbjuder dig en arbetsplats som uppmuntrar till delaktighet och strävar efter en god balans mellan arbete och fritid. Läs mer om Vimmerby kommun som arbetsgivare på vår hemsida; www.vimmerby.se Övrigt Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till annonskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför ytterligare kontakt med media-/annonsförsäljare, rekryteringssajter och liknande. Verksamhetschef nås via kommunens växel 010-356 90 00. Om du önskar kontakt med fackliga representanter kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!   Kontaktperson Hanna Revelj Westrin 010-356 94 40 Verksamhetschef

16 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
1:e Socialsekreterare med kvalitets- och utvecklingsansvar

Myndighetsenheten Myndighetssenheten är en del av Västerviks kommuns socialtjänst. Vi handlägger både barns behov av skydd och stöd och vuxna personers behov av skydd eller stöd enligt socialtjänstlagen och de tvångslagar som finns gällande barn och vuxna inom socialnämndens ansvarsområde. På enheten arbetar 40 personer. Enheten är organiserad i fem grupper, mottagningsgrupp, utredningsgrupp, placeringsgrupp, familjehemsgrupp och vuxengrupp. I ledningsfunktionen finns fem 1:e socialsekreterare, en administrativ assistent och en enhetschef. Vi söker nu ytterligare en 1:e socialsekreterare med särskilt fokus på kvalitets- och utvecklingsarbete. Dina arbetsuppgifter Som 1:e socialsekreterare med kvalitet- och utvecklingsansvar arbetar du huvudsakligen med systematiskt förbättringsarbete i vår verksamhet. Du förväntas självständigt leda arbetet med fokus på rättssäkra och effektiva processer. Utöver utvecklingsarbetet kommer du ha ansvarsområden av mer permanent karaktär. Du kommer bland annat att arbeta med revidering, framtagande och implementering av rutiner, egenkontroller och avvikelsehantering. Du kommer få en aktiv roll i vår verksamhetsutveckling såsom implementering av nya arbetssätt, genomförande av beslutade åtgärdsplaner och egna projekt. Du kommer skriva kvalitetsrapporter och utvärdera på enhetsnivå. Arbetet innebär att omvärldsbevaka och göra uppföljningar med koppling till verksamhetens ledningssystem. Du kommer också arbeta med kompetensförsörjning och introduktionsplanering av nya medarbetare. Du kommer ingå i den lokala ledningsgruppen och kan vid behov komma att täcka upp för kollegors arbetsuppgifter i ledningsgruppen. Din kompetens Vi söker dig med socionomexamen eller likvärdig, enligt föreskrift för arbete inom socialtjänstens barnavård. Du har flera års arbetslivserfarenhet inom socialtjänsten med fördjupad kunskap inom myndighetsutövning. Du har erfarenhet av arbetsledning och förstår verksamhetens ramar och förutsättningar. Tjänsten kräver också att du har B-körkort för manuell växellåda Tidigare erfarenhet av arbete med organisations- och kvalitetsutveckling är meriterande. Som person har du har du en hög grad av personlig mognad och integritet. Du är analytisk och initiativrik med ett strukturerat arbetssätt. Du är en person som är målinriktad och driven med god förmåga att arbeta självständigt. En förutsättning för framgångsrikt utvecklingsarbete är att du har lätt för att samarbeta, är tydlig i din kommunikation i kombination med en god pedagogisk förmåga. Tjänsten kräver också att du har god digital kompetens för att kunna hantera våra digitala system och arbetsredskap. Övrigt Provanställning kan komma att bli aktuellt för denna tjänst. Läs mer om vad Västerviks kommun kan erbjuda dig som anställd hos oss www.vastervik.se/jobba-hos-oss (https://www.vastervik.se/jobba-hos-oss) Välkommen med din ansökan! Information Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

16 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Personlig assistent sökes till hästtjej!

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Humana Assistans söker just nu förstärkning av personal till en glad tjej i 30-års åldern med en medfödd utvecklingsskada med autismliknande drag samt svår epilepsi. Tjänsten är inledningsvis en timanställning. Passen är förlagda på dygnets alla timmar och vi söker dig som är flexibel, trivs med att arbeta varierande tider. Tjejen tycker om att gå på promenader, bada, rida, cykla på sin motionscykel, gå på bio, shoppa, träna i hemmagymmet m.m. Hon älskar djur och bor på en gård med sin familj som har hästar, hundar och katter, så du som assistent bör ej vara allergisk. Som assistent hjälper du tjejen med allt i vardagen från att sköta all ADL till att stötta upp vid aktiviteter. Du som assistent ska vara lugn, trygg, ansvars- och omsorgsfull. Du tycker om att jobba med människor och ser ett stort värde i att hjälpa andra. Vi ser gärna att du är positiv, ser möjligheter och tar egna initiativ. Du söker ett arbete som är varierande på en arbetsplats där du får möjlighet att stödja en person till att leva det aktiva liv som hon själv vill leva. Tidigare erfarenhet av omsorgsarbete och erfarenhet av epilepsi är starkt meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Är du mycket engagerad och lyhörd inför din uppgift ökar sannolikheten väsentlig att du är den vi söker! Körkort är ett krav och tillgång till egen bil är ett måste för att kunna ta sig till och från arbetsplatsen. Icke-rökare under arbetstid ett måste. Tunga lyft kan förekomma. Tillträde till tjänsten efter överenskommelse, urval och rekrytering kommer att ske fortlöpande under annonstiden. Tveka därför inte utan skicka in din ansökan med CV och personligt brev där du kortfattat beskriver dig själv som person, tidigare erfarenheter och varför du söker just det här arbetet. Vi önskar se utdrag från belastningsregistret före anställning, så är du intresserad av tjänsten rekommenderar vi att du beställer det branschspecifika utdraget (LSS-verksamhet) från Polisen i samband med att du skickar in din ansökan.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Kvinnlig assistent sökes till en dam i Hultsfred

Hej! Du glade kvinna som är i dina bästa år och i mogen ålder. Vi söker dig som vill känna att du är behövd, samt att ge stimulans till en kvinna i rullstol. Som assistent är det en viktig roll för dig att stötta och vara den förlängda armen åt kunden genom att ge henne den nödvändiga hjälpen och stödet. Kundens intressen inkluderar lugna aktiviteter som att ta hand om hemmet, läsa tidningar. Vi söker en assistent som uppfyller dessa kriterier: - Motiverande och samtidigt kan upprätthålla en balans för att inte vara för påträngande. - Du bör vara en kvinna med personlig mognad och ha förmågan att vara empatisk. - Ansvarsfullhet och öppenhet för att lära dig nya saker och anpassa dig efter kundens behov och rutiner är också viktiga egenskaper. - Ödmjukhet och förmågan att vara kundens förlängda arm är av stor betydelse. - Du bör visa respekt för att du arbetar i någon annans hem och vara anpassningsbar. - Du bör vara öppen för att förstå jobbets innebörd och agera i enlighet med det instruktioner som ges under introduktionsdagarna. - Ett intresse av att hjälpa kunden är viktigare än tidigare erfarenhet. - Förmågan att se helheten. - Vara rökfri, gärna helt tobaksfri. Vi ser fram emot din ansökan. TJÄNSTGÖRINGSGRAD OCH ARBETSTID: Timvikariat med möjlighet till fast schemarad dag, kväll och helg så länge assistans uppdraget varar. DET HÄR ERBJUDS DU: Fast grundlön per timme + OB-ersättning. Kollektivavtal finns. Anställning med schyssta villkor. Självklart får du gå introduktion och känna dig för innan du börjar jobba. Att vara anställd på Evanda Assistans AB innebär en trygghet genom kollektivavtal Almega - Bransch G, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor. Alla anställda har möjlighet att nyttja ett friskvårdsbidrag på upp till 3000 kr. TILLTRÄDE: Vi arbetar med löpande rekrytering. Introduktion kan ske per omgående Har du några frågor är du välkommen att ring.

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Software Developer - NMS Tuning

NMS Tuning in Kalmar is now looking for additional new employees for our expansion. We are looking for YOU who are motivated to reach new levels and be able to create a really good career in sales and are stubborn to succeed REALLY! If you have the above, you can get as far as you want in this profession! Working hours are flexible and can vary by agreement. But the position we are looking for is full-time 40h/w. We are looking for 1-2 salespeople. You will work together with our other salespeople and in close contact with the CEO of the company to ensure that everything runs as smoothly as possible. The position entails a fixed monthly salary + very good commissions. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Administratör till Vaccinovasmottagning – Nybro

Vaccinova söker nu en administratör på timmar till våra mottagningar i Nybro. Tjänsten ämnas att tillsättas omgående. Tjänsten innebär ca 16 timmars arbete i veckan efter schema. Fördelat på tisdagar och torsdagar.Tjänsten är en säsongsbaseradanställning ämnas att tillsättas omgående till och med ca 2024-08-31. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen, DOZ Apotek och Apotek Hjärtat. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Som administratör på vår mottagning kommer dina uppgifter vara: - Behjälplig vid uppsättning och nedtagande av mottagningsplats - Mottagande av kund - Hantering av betalning - Inventering - Enklare administrativt arbete För att trivas i arbetet hos oss krävs att du har datorvana. Välkommen med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024