Ankarsrum Electric Motors AB är en ledande tillverkare av mindre elektriska motorer och drivsystem. Vi har kunder över hela världen, främst tillverkare av produkter inom industri, köksutrustning och medicinteknik. Ankarsrum Electric Motors är ett komplett företag med egen produktion och utveckling och mer än 350 års erfarenhet och kunskap. Under alla år har vi byggt upp vårt globala rykte och är nu känt som en tillverkare av kvalitetsprodukter och högteknologiska lösningar. Vår vision är att vara branschens mest hållbara tillverkare av elektriska drivsystem. Vi söker en Logistik/lageransvarig Vi söker dig som letar efter ett nytt och spännande jobb med ansvar för logistik och lager. I roller kommer du att jobba med att boka och följa upp transporter för vårt inkommande och utgående gods. Det kan vara både avtalsenliga standardtransporter och specialtransporter. I tjänsten ingår även lastning och lossning av material med hjälp av motviktstruck eller ledstaplare. Tjänsten innehåller också ansvar för vårt lager, där du bland annat kommer att flytta material till rätt lagerplats i fabriken, transporterar restmaterial till vår miljöstation och inventerar. Vi arbetar med affärssystemet Monitor där data kring transporter läggs in, mm. Så det är alltså en tjänst med både datorarbete, externa kontakter och truckkörning. Vi söker dig som är: - Noggrann, lugn och lösningsorienterad - Har tidigare erfarenhet av lager eller logistik - Tidigare erfarenhet av truckkörning. Som person är du lösningsorienterad, prestigelös och har lätt för att samarbeta med både interna och externa kontaktytor. Du trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta både självständigt och i team. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Du som söker har som minst en fullföljd gymnasieexamen. Eftergymnasial utbildning inom relevant område är högst meriterande. Tidigare erfarenhet av arbete med Monitor eller liknande affärssystem är högst meriterande. Personliga egenskaper Vi tror att du som söker gillar att lösa problem samt har ett servicetänk och gillar att hjälpa andra människor Vi vill att du ska trivas på jobbet, då behöver du vara social, flexibel och noggrann. Vi vill att du är en lagspelare som ser detaljer men kan växla upp tempot när det behövs. Det viktigaste för oss är kvalitetsmedvetenhet, hög arbetsmoral, laganda, samt att ha en stark vilja av att lära och utveckla sig. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig tillämplighet. Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning, heltid med månadslön. Arbetsplats: Ankarsrum, Västerviks kommun Intresserad? Välkommen med din ansökan. Urval kommer ske löpande så vi ser gärna att du söker så snart som möjligt Skicka ansökan till: [email protected] Ytterligare information finns på: www.ankarsrummotors.com
Vill du driva tillväxt och utveckla framtidens B2B-verksamhet? Vi söker en Operations Manager B2B som kombinerar operativt ledarskap, försäljningsdriv och AI-förståelse – och som vill göra skillnad på riktigt. I rollen blir du en del av vår ledningsgrupp och en strategisk nyckelperson i arbetet med Telenor. Dina huvuduppdrag: Driva försäljning och tillväxt tillsammans med kund och team. Leda vår operativa B2B-verksamhet – med fokus på lönsamhet, kvalitet och kundnöjdhet. Bygga AI-drivna arbetssätt för högre effektivitet, bättre resultat och smartare kundlösningar. Utveckla ledare, skapa en högpresterande kultur och säkerställa leverans. Arbeta nära vår ledning för att forma strategier, affärsutveckling och innovation. Vi söker dig som: ✅ Har minst tre års erfarenhet av att leda försäljning och operationer inom B2B, gärna telekom/outsourcing. ✅ Är en stark ledare som skapar engagemang, bygger team och får med dig andra. ✅ Har affärsförståelse och ser AI som en självklar del av framtidens affärsmodell. ✅ Är van att navigera i komplexa miljöer och driva förändring. ✅ Talar svenska och engelska obehindrat. ✅ Har erfarenhet från att arbeta med budget och kostnadskontroll. ✅ Är vass på kommunikation och presentationsteknik. Vi erbjuder: ✔️ En strategiskt viktig roll i vår ledningsgrupp – med påverkan på kund, team och tillväxt. ✔️ Möjlighet att bygga framtidens B2B-organisation, där AI och innovation är i centrum. ✔️ En kultur präglad av energi, samarbete och resultatfokus. ✔️ Konkurrenskraftiga villkor och möjlighet till personlig utveckling. 👉 Är du redo att forma framtidens B2B-tjänster? Skicka in din ansökan idag – vi intervjuar löpande! Sista ansökningsdag: 16 juni Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: 100% Arbetsplats: På vårt kontor i Kalmar Anställningsform: Tillsvidareanställning (med 6 månaders inledande provanställning) Lön: Fast månadslön med möjlighet till bonus Vid frågor om tjänsten, kontakta: Michael Holgersson, Rekryterare, [email protected] Anders Andersson, Ordförande i Unionen, [email protected] Om oss Som en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten. Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments!
Vill du bli en av oss? Skicka din intresseanmälan idag! ⚡👷♀️⚒️ Eltel växer snabbt och söker ständigt nya medarbetare. Vi är alltid intresserade av att anställa nya tekniker och ser gärna att du blir en del av vår kandidatpool! Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare? Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng som jobbar både självständigt och tillsammans. Vår arbetskultur präglas av god stämning, samarbete och frihet under ansvar. Vi står för arbetsglädje och en stark sammanhållning. En anställning hos Eltel innebär att du är med och bidrar till att säkra Sveriges kritiska infrastruktur. Våra kunder har alla samhällsviktiga funktioner och varje dag gör vi tillsammans att digitaliseringen och elektrifieringen blir till verklighet. Du kommer att få en stor variation i dina arbetsuppgifter tillsammans med mycket ansvar, och en möjlighet att hela tiden utvecklas inom befintliga och nya roller. Eltel är en trygg arbetsgivare med en lång och stolt erfarenhet från branschen. Vi finns över hela Sverige och är i stark tillväxt, särskilt inom förnybar energi. Som en del av Eltel kan du känna dig trygg med att vi ständigt har din säkerhet och arbetsmiljö i fokus med en tydlig nollvision för arbetsskador. Men det som gör att man stannar hos oss är en öppen arbetskultur med trevliga och duktiga kollegor som gör oss alla starkare tillsammans. Vad gör en service- & installationstekniker på Eltel? Som service- och installationstekniker hos oss är du med och bygger, underhåller och servar kommunikationsnät samt samhällskritisk infrastruktur. Du hanterar alla förekommande utrustningar inom teknikområdet IP, LAN såsom routers och switchar samt andra typer av kundanläggningar och anslutningar. Konkret innebär arbetet: - Nyinstallation samt driftsättning av hårdvara så som routrar, switchar och accesspunkter - Felsökning av förbindelser samt kundutrustning - Konfiguration - Migrering - Utföra funktionstest tillsammans med vår kund - Installation och byggnation av fastighetsnät Som servicetekniker har du många olika kontakter, dels med vår produktionsplanerare som fördelar och lägger ut arbetet på tillgängliga tekniker och dels med kund när det behövs. Ibland behöver du själv se till att införskaffa det som behövs för att lösa problemet åt kund. Då är kommunikation A och O. Som tekniker hos oss på Eltel kan beredskap bli aktuellt, som är 4-5:e vecka och är löneförstärkande. Som person är du ansvarstagande och har ett kundfokus och du gör det som krävs för att lösa uppgiften och du drivs av att serva kunden på bästa sätt samtidigt som du agerar som Eltel's ambassadör. Du är självständig och har lätt för att kommunicera samt samarbeta både med kollegor och med kunder. För att lyckas i en roll som tekniker på Eltel är det viktigt att: - ha B-körkort för manuell växellåda - behärska svenska, både i tal och skrift, samt god förståelse i engelska - ha en slutförd gymnasieutbildning (gärna inom teknik eller el) Det är väldigt meriterande om du har kunskap inom fiber och/eller koppar. Det är vidare meriterande om du har el kunskap, då lättare el arbete kan förekomma i denna tjänst. Det är vidare meriterande med genomförd utbildning i Arbete på väg (nivå 1 och/eller 2). Även ESA och Heta arbeten är meriterande för denna tjänst. Vi tror på visionen det du inte kan, kan vi lära dig! Det viktiga för oss är att vi hittar rätt person som passar in i teamet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet så var inte rädd att söka rollen om du inte uppfyller kraven! Har du ett CV eller andra dokument som du tror är relevanta får du gärna bifoga dem. Övrig informationAnnonsen är en intresseanmälan. Syftet är att jobba proaktivt för att hitta våra framtida stjärnor till Karlskrona/Kalmar. Kanske är det du? Våra tjänster är tillsvidareanställningar på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, därmed är grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (innefattar bland annat rättsliga tvister och ekonomisk status). Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta! Har du frågor gällande rekryteringsprocessen på Eltel eller tjänsten så kontakta oss på rekryteringsteamet - [email protected]. Varmt välkommen till oss! Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på [email protected].
Är du en mångsidig, praktiskt lagd person som gillar variation och ansvar? Tuna Gård söker nu dig som är flexibel och självgående - gärna med utbildning och erfarenhet som snickare - till en bred tjänst med fokus på byggnadsvård, underhåll och entreprenadarbete. ________________________________________ Om Tuna Gård Tuna Gård är en levande och mångsidig gårdsverksamhet i hjärtat av Vimmerby kommun. Här jobbar vi året runt med allt från byggnadsvård och fastighetsskötsel till mark- och skogsarbeten. Vi värdesätter kvalitet, ansvarstagande och en stark känsla för det praktiska. ________________________________________ Arbetsuppgifter Tuna gård 25 fristående bostadshus och 10 byggnadsminnen med tillhörande underhåll och byggnadsrenoveringar. Även en attraktiv nybyggnation är på gång med ca ett års arbete enbart där. Inom företaget finns även bergtäkten Tuna grus och ett skogsbruk på 1800 ha. Erfarenhet inom maskinkörning eller skog är en stor fördel som kan komplettera tjänsten. Som allt-i-allo-hantverkare kommer du att ha en varierad vardag med arbetsuppgifter som bl.a. kan inkludera: . Snickeriarbeten, måleri och byggnadsvård . Fastighetsskötsel och reparationer . Mark- och skogsarbeten, vägarbeten (sladdning, snöröjning m.m.) . Reparation och underhåll av maskiner och fordon (meriterande) Arbetet är mest intensivt under vår, sommar och höst - vintertid är det något lugnare. ________________________________________ Vi söker dig som: . Talar svenska obehindrat . Är självgående, ansvarstagande och har hög arbetsmoral . Har B-körkort (C är meriterande) . Har lätt för att växla mellan olika typer av arbetsuppgifter och miljöer . Gärna har ett intresse för gamla hus och byggnadsvård ________________________________________ Vi erbjuder: . Introduktion och utbildning (t.ex. röjsågskort) vid behov . En varierad och meningsfull roll där du gör skillnad varje dag . Möjlighet att växa med oss i ett jordnära och prestigelöst sammanhang ________________________________________ Övrigt: . Anställning sker enligt överenskommelse . Urval sker löpande - annonsen kan komma att tas ner innan sista ansökningsdagen ________________________________________
Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.
Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.
Vill du arbeta och vårda relationer till kunder och försätta bygga vidare RAWLPLUG:s starka varumärke inom infästning och verktyg? Vi på Rawl Scandinavia söker säljare till vårt team. RAWLPLUG tillverkar infästning och tillbehör som borr och verktyg av hög kvalitet. Vi finns idag etablerat på en rad stora kedjor med många butiker och målet är att etablera oss på ännu fler. Vi söker nu dig som vill försätta bearbeta marknaden där idag har vi etablering men också utöka våra kundrelationer. Vill du bli del av ett team där du själv styr över dina arbetsveckor och majoriteten av tiden får träffa kunder? Kom och bli en del av vårt gäng! Dina framtida arbetsuppgifter: . Planerar, prioriterar och genomför säljdrivande insatser för att utveckla försäljning . Utveckla affären med befintliga återförsäljare och samtidigt som du arbetar för att hitta nya kunder . Demonstrerar våra produkter och säkerställa våra produkters synlighet hos våra återförsäljare . Initierar och genomför lokala marknadsaktiviteter, såsom utbildningar . Medverkar vid mässor och events . Administration i form av registrering av kundaktiviteter samt skapa offerter Vem är du? Vi söker dig med en kunskap inom infästning, verktyg och/eller maskiner. Har du erfarenhet av att sälja produkter inom infästningar är det stor fördel men inget krav. Då du kommer att verka på den nationella marknaden behöver du goda kunskaper i svenska och där är vi en del av ett internationellt bolag behöver du även ha goda kunskaper i engelska. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Som person har du positiv attityd med god förmåga att etablera kontakter och bygga relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och är bra på att skapa förtroende. Affärer och resultat är något som driver dig i ditt arbete. Du trivs i en självständig roll och har förmågan att skapa en struktur för att optimera dina arbetsveckor.
Undervisande pedagoger Merit AB söker undervisande pedagoger i Yrkessvenska till områdena Kalmar med leveransorterna Västervik och Kalmar Kronoberg med leveransorten Växjö Merit bedriver Yrkessvenska på uppdrag av Arbetsförmedlingen med olika inriktningar i samarbete med yrkesutbildningar, hos olika utbildningsanordnare och på plats på Merit. Undervisningen knyts nära deltagarna och det yrkesspråk de behöver för sin pågående yrkesutbildning och för kommunikationen i sitt framtida yrke. Vi söker dig som kan undervisa i yrkessvenska, gärna med erfarenhet inom något/några av följande yrkesområden: Bygg Industri Installation, fastighetsskötsel Restaurang Är du också intresserad av att driva utvecklingsarbete, att arbeta i ett team med andra och att lära med och av andra så tycker vi att du ska söka tjänsten som pedagog på Merit! De undervisande pedagoger vi söker ska uppfylla minst ett av följande krav: En relevant yrkesutbildning på minst ett (1) år på heltid, samt minst två (2) års erfarenhet av undervisning inom ett yrkesområde för nyanlända eller utrikesfödda Pedagogisk utbildning om 60 hp eller motsvarande samt minst två (2) års erfarenhet av undervisning i svenska för nyanlända eller utrikesfödda Utbildning inom svenska som andraspråk motsvarande minst 30 hp samt minst ett (1) års yrkeserfarenhet från något av de yrkesområden som efterfrågas. Är du också intresserad av att driva utvecklingsarbete, att arbeta i ett team med andra och att lära med och av andra så tycker vi att du ska söka tjänsten som pedagog på Merit. Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger. Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser bland personal och deltagare. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats!
Södra Cell Mönsterås är ett av världens största massabruk. Brukets främsta fokus är pappersmassa men producerar även grön el, fjärrvärme och biobränsle. Verksamheten har en stor bredd av teknisk utrustning med engagerade medarbetare som inte är rädda för att prova nya saker. Nu söker vi två nya medarbetare till vårt härliga gäng i Mönsterås! Din vardag på Södra Som systemingenjör kommer du att tillhöra en enhet bestående av både underhåll- och systemingenjörer inom el, instrument och IT. Dina kontaktytor kommer vara flera och bestå av tex. Leverantörer och konsulter, såväl interna som externa. Dina huvudsakliga arbetsområden kommer vara att: - Arbeta med fabrikssystem tex. DCS-system och PLC/SCADA - Industriell IT så som säkerhet, databaser, programmering, nätverk och förvaltning. - Dokumentation, underhålls- och utvecklingsfrågor för våra process och industriella IT-system. - Delta i felsökning och problemlösning för att säkerställa systemens tillförlitlighet och prestanda. - Medverka i investeringsprojekt vid införandet av dessa. Vem söker vi? Vi söker dig som har högskoleingenjör med inriktning mot automation, systemvetenskap eller datavetenskap alternativt om du skaffat dig motsvarande kompetens genom tex. utbildningar, certifieringar och arbetslivserfarenhet. Din personlighet är driven, en god lyssnare och stöttar alltid dina kollegor. Att agera problemlösare är du van vid och kan arbeta både analytiskt och systematiskt. Meriterande ej krav: Erfarenhet av/Kunskap inom ABB 800xA eller industriella IT-system. Rollen avser två tillsvidareanställning på heltid. Tillträde sker enligt överenskommelse. Övrigt: - B-körkort - Engelska i tal och skrift - Godkänt drogtest är obligatoriskt för alla som arbetar på Södra innan avtal skrivs Vill du veta mer? Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Henrik Widén på: [email protected]. Har du frågor om tjänsten eller arbetsplatsen är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef, Thor-Björn Johansson chef Teknikservice Elinda 076-803 33 87 eller [email protected]. Fackliga frågor hänvisas till Pontus Lord, [email protected]. Välkommen till Södra Du kommer erbjudas goda möjligheter till utveckling inom yrket, både i vardagen och i olika typer av projekt. Förutom det, har vi på Södra såklart kollektivavtal, förmånligt friskvårdsbidrag och möjlighet att hyra stugor och lägenheter. Vi ser fram emot din ansökan! Vi använder tester som en del i rekryteringsprocessen, och undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Vill du vara en del av ett bolag där tempo, affärsdriv och utveckling står i centrum? Nordic Nest Group söker nu en Category Coordinator som vill spela en viktig roll i vårt sortiments- och inköpsteam. Det här är en perfekt roll för dig som är strukturerad, lösningsorienterad och motiveras av att få saker att hända – både självständigt och i team! Vad innebär rollen? Som Category Coordinator har du en varierande och ansvarsfull roll där du bidrar till att driva affären framåt inom en av våra kategorier. Ditt fokus ligger på att koordinera och effektivisera det dagliga arbetet kopplat till inköp, sortiment och kampanjer. Du fungerar som en viktig länk mellan företaget och våra leverantörer, men också internt mellan olika avdelningar. Du arbetar tätt tillsammans med Category Leads och rapporterar till Head of Assortment. I rollen kommer du arbeta operativt med administrativa uppgifter – allt från att administrera inköpsförslag till att säkerställa rätt produktdata och förbereda underlag för affärsbeslut. Några av dina arbetsuppgifter kommer vara att… Administrera inköpsförslag och koordinera aktiviteter inom affärsområdet Ta fram rapporter och underlag kring inköp och kostnader Säkerställa uppdaterad pris- och produktinformation i våra system Stötta i korrigering av produktdata och masterdata Ansvara för intern och extern kommunikation inom affärsområdet Koordinera kampanjer och se till att rätt information når rätt mottagare Bidra med underlag inför möten och arbeta aktivt med förbättringar i våra arbetsprocesser Vem är du? För att lyckas i rollen som Category Coordinator ser vi att du är en organiserad do:er som trivs i en koordinerande roll med många kontaktytor. Du gillar struktur men är samtidigt flexibel, och har ett öga för vad som skapar affärsvärde. Du vågar utmana arbetssätt, är lösningsorienterad och tycker om att arbeta både analytiskt och praktiskt. Vi tror att du… Har en god förmåga i att förstå helheten och att kunna dra egna slutsatser Är självgående, strukturerad och har lätt för att prioritera bland flera uppgifter Är en lagspelare som älskar att jobba tillsammans med andra Har god systemvana, särskilt i Excel, PowerPoint och andra administrativa verktyg Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du… Har erfarenhet av liknande roller inom inköp, sortiment eller e-handel Varför Nordic Nest Group? På Nordic Nest Group får du vara med och hjälpa människor skapa hem att älska. Vi är en snabbfotad organisation i stark tillväxt, där dina idéer och ditt engagemang verkligen gör skillnad. Vi kan garantera dig... En fartfylld och varierad vardag i ett engagerat team. Stora möjligheter att påverka din roll och utvecklas tillsammans med oss. En miljö där idéer, initiativ och nyfikenhet alltid välkomnas och uppmuntras. Är du redo att bli en del av teamet? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Placering är på vårt härliga kontor i Kalmar. Vi tror på kraften i personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i processen. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Caroline Bergman, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM!
Välj ett jobb för att visa detaljer