Specialistläkare i allmänmedicin till vårdcentralen Åseda
REGION KRONOBERG
Specialistläkare

Välkommen till Region Kronoberg! Här arbetar 6500 personer för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. Primärvården omfattar 21 offentligt drivna vårdcentraler, 1177 Vårdguiden, primärvårdsrehab, primärvårdens hälsoenhet, familjehälsan och En väg in för barn och ungdomar med psykisk ohälsa. Vårt uppdrag är att skapa goda förutsättningar för våra patienter så att Kronobergarna får rätt vård och behandling av bästa möjliga kompetens i rätt tid och på rätt vårdnivå. Vårdcentralen Åseda ligger i Uppvidinge kommun och har cirka 3600 listade patienter. Här får patienterna vård och behandling genom hela livet, med särskilda mottagningar för barnavård/familjecentral, äldreomsorg, hypertoni, astma/KOL och diabetes. I vårt arbete har vi ett gott bemötande, en god tillgänglighet och arbetar alltid med patienten i centrum. Vi söker nu efter dig som är specialistläkare i allmänmedicin som vill vara med och forma framtidens nära vård tillsammans med oss! Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete på en arbetsplats med god stämning, bra laganda, där vi hjälps åt med patienten i centrum.  Vi arbetar utifrån målsättningen 1100 listade patienter per läkare och har siktet inställt på att skapa en god kontinuitet och tillgänglighet för våra patienter och en god arbetsmiljö för våra medarbetare. Men kontinuiteten i primärvården kan inte vila på bara en person - teamarbete är därför centralt hos oss och samtliga yrkeskategorier i teamet delar ett gemensamt ansvar för att patienten blir väl omhändertagen. Här gäller laget framför jaget och vi arbetar med att skapa förutsättningar för teamet på vårdcentralen att finnas där för patienten. Vårdcentralen Åseda ger dig som specialistläkare goda förutsättningar för samverkan, kompetensutbyte och professionell utveckling inom Region Kronoberg. Läs gärna mer om vad vi erbjuder dig som specialist i allmänmedicin i Region Kronoberg: https://www.regionkronoberg.se/jobb-och-utbildning/specialist-i-allmanmedicin/ Om du funderar på att flytta hit erbjuder vi dig inflyttarservice, det vill säga ett antal tjänster som ska göra det lättare att etablera sig som nyinflyttad i Kronoberg. Läs mer om det och våra andra förmåner här: https://www.regionkronoberg.se/jobb-och-utbildning/formaner/ ARBETSUPPGIFTER Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna fokusera på det du gör bäst - att vara specialist i allmänmedicin och göra gott för dina patienter. Vi arbetar enligt rätt använd kompetens (RAK) och utreder vilka uppgifter som kan göras av andra yrkesgrupper. Det har bland annat resulterat i att medicinska sekreterare bokar och kallar och håller ihop de medicinska processerna. Vi har även undersköterskemottagningar och sjuksköterskemottagningar som bland annat har som uppgift att följa upp patienterna. Just nu fokuserar vi bland annat på att utarbeta kliniska spår för de stora patientgrupperna och arbetar för att ta fram nya arbetssätt för att kunna ta hand om de patienter som behöver oss mest. Vi har även ett pågående arbete med att lista patienterna på fast läkarkontakt för att ytterligare förbättra kontinuiteten.  Förutom sedvanligt arbete som specialist i allmänmedicin kommer du att: • Vara drivande i att utveckla och bygga upp framtidens vårdcentral. • Få en viktig roll i att utveckla och integrera förebyggande och hälsofrämjande insatser i vården. • Handleda utbildningsläkare, AT-läkare och ST-läkare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är specialist i allmänmedicin. Som person är du prestigelös, tydlig i din kommunikation och har en god förmåga att strukturera och prioritera. Du är teamorienterad, lösningsfokuserad och har såklart ett genuint intresse för primärvården. Vi värdesätter att du kan möta olika människor utifrån deras behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att underlätta behandlingen av din ansökan, vänligen: - Bifoga ett detaljerat CV - Inkludera relevanta betyg, intyg och eventuell legitimation för den tjänst du söker ÖVRIGT Vi tillämpar löpande rekrytering.  Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

8 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Praktikprogram redovisning & ekonomi, Oskarshamn
Ludvig & Co AB
Redovisningsekonomer

För dig som läser en YH utbildning till redovisningskonsult/ redovisningsekonom har vi en spännande nyhet att berätta om! Till hösten startar Ludvig & Co’s praktikprogram och vi söker dig som är nyfiken på en karriär som redovisningskonsult och ska ut på din första praktikperiod i höst! Vi söker nu en praktikant till vårt kontor i Oskarshamn. Ludvig & Co är Sveriges största konsultbyrå för företagare. Inom redovisning och ekonomi är vi cirka 900 medarbetare över hela Sverige med expertkompetens inom allt från rådgivning, bokslut, deklarationer och löpande redovisning. Vi tar årligen in ett stort antal praktikanter och många börjar sedan sin utvecklingsresa hos oss som anställda. Nu söker vi cirka 40 praktikanter över hela landet till vårt praktikprogram! Läs mer om vår medarbetare Saras utvecklingsresa som började i en praktikplats hos oss: https://blogg.ludvig.se/sara-redovisningskonsult-ludvigco Vad innebär praktikprogrammet? Praktikprogrammet är en bra möjlighet att lära dig grunderna i yrket som redovisningskonsult och ta rygg på våra kompetenta medarbetare, lära känna Ludvig & Co som arbetsgivare och, om både du och vi tycker att det känns som en matchning, möjlighet att bli anställd hos oss efter genomförda praktikperioder. Mer konkret innebär detta bland annat: Flexibelt startdatum under hösten 2025, utifrån din utbildningens bestämda praktikveckor. Kom sedan tillbaka till våren 2026 och genomför din andra praktikperiod! Praktisk träning i exempelvis: löpande redovisning, grunderna i vårt redovisningssystem Fortnox, avstämningar och rapportering. Utsedd handledare på det kontor du praktiserar på som blir din mentor under tiden hos oss. Digital introduktion till Ludvig & Co som i stora delar motsvarar den som vi ger våra anställda. Uppsamlingstillfällen tillsammans med andra praktikanter med fokus på affärsmannaskap, konsult- och rådgivarrollen samt våra utvecklingsmöjligheter. Vi är en SRF auktoriserad redovisningsbyrå, så förutom att du hos oss har massa kompetenta kollegor att ta rygg på så finns för dig som sedan blir anställd ett mycket brett utbildningsutbud, en tydlig utvecklingsmodell för din resa framåt och möjlighet att auktorisera dig. Vad behöver jag uppfylla för att kunna gå Ludvig & Co’s praktikprogram? Grundkriterier för att kunna bli antagen till praktikprogrammet är att du läser ett YH- utbildningsprogram (vanligtvis 2 årig) till Redovisningsekonom/Redovisningskonsult där praktikplats ingår.  Du behöver kunna närvara fysiskt på orten där praktikplatsen sker.  Har du erfarenhet jobb inom ekonomi, kundservice eller försäljning är det särskilt meriterande.  Självklart måste du ha en nyfikenhet för rollen som redovisningskonsult, ha en vilja att lära dig så mycket som möjligt och sista men inte minst vara en fena på att samarbeta! Låter det intressant? Då ser vi fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande och vi vill därför be dig söka så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 30:e maj, men vänta inte med att ansöka. Det går fort att ansöka, bifoga ditt CV och svara på våra urvalsfrågor där du bland annat berättar varför du vill praktisera just hos oss.

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Maskinmekaniker
Autoteknik & Hydraulik Nybro AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker en maskin och lastbilsmekaniker / servicetekniker. Vill du som vi alltid kunden bästa, har viljan att lära dig och rätt inställning? Personen som vi söker ska vara ansvarsfull och ordningsam samt självständigt kunna lösa problem. Kunna bemöta kunder på ett positivt sätt. Du kommer att erbjudas ett varierande arbete. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är reparation och service av hjullastare, grävmaskiner och lastbilar. Allt från enklare servicearbeten till mer avancerad felsökning och renoveringar. Du kommer även att få åka ut till kunden som fältmekaniker för att reparera samt serva maskiner. Du har utbildning och har arbetat som maskin eller lastbilsmekaniker. Självklart bör du inte vara rädd för nya utmaningar och vi vill gärna vidareutveckla och utbilda vår personal. Det här behöver du för att lyckas och trivas: En fordonsteknisk utbildning och praktisk erfarenhet av arbete med tunga fordon. Goda kunskaper inom el/hydraulik och du kan läsa schema av dessa. Datorvana Körkort, lägst B Svenska i tal och skrift och behärskar engelska är ett krav. Du är självgående, tycker om att utmana dig själv och tycker att det ger energi att hitta lösningar på kundens utmaningar. Du är utåtriktad och trivs med att jobba tillsammans i team och bidra till en bra stämning. Tjänsten är på heltid. Om företaget Autoteknik & Hydraulik är ett företag som funnits på Titanvägen i Nybro i ca 25 år. I verksamheten idag finns verkstad för lastbilar & entreprenadfordon, butik med bilreservdelar och tillbehör samt en serviceanläggning inom hydraulik.

8 maj 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Windows Tekniker
Techster Solutions AB
Drifttekniker, IT

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Senior Windows Server-tekniker med fokus på applikationsdrift och Citrix Har du lång erfarenhet av Windows Server och brinner för applikationsdrift i komplexa IT-miljöer? Vill du vara en nyckelperson i omfattande migreringsprojekt där säkerhet och kvalitet står i centrum? Då vill vi gärna prata med dig! Vi söker nu en senior tekniker inom Windows Server som har gedigen erfarenhet av applikationsdrift, migrering av applikationer och goda kunskaper inom Citrix-miljöer. Du kommer att arbeta med stora och kritiska projekt där många av våra applikationer behöver migreras, konfigureras om och kvalitetssäkras. Om rollen I denna roll blir du en viktig teknisk resurs i arbetet med att bygga om och säkra framtidens Windows-baserade driftmiljö. Du kommer att arbeta brett med uppsättning, konfiguration, felsökning och testning i Windows Server-miljöer. Ett centralt krav i uppdraget är att du har dokumenterad erfarenhet av att migrera applikationer mellan servrar eller miljöer, gärna i större skala. Ett högt säkerhetstänk genomsyrar allt vi gör, och erfarenhet från säkerhetsramverk som CIS samt arbete i zonindelade eller segmenterade miljöer är mycket meriterande. Vi tror att du har: Flera års erfarenhet av arbete med Windows Server-miljöer (installation, konfiguration, drift) Erfarenhet av migrering av applikationer i komplexa IT-miljöer Vana av applikationsdrift i större verksamheter God kunskap om Citrix (t.ex. XenApp, Citrix Virtual Apps and Desktops) Förmåga att felsöka komplexa problem och testa nya lösningar strukturerat Ett metodiskt och lösningsorienterat arbetssätt Meriterande: Erfarenhet av säkerhetsramverk, t.ex. CIS Tidigare arbete i zonindelade, segmenterade eller säkerhetskritiska miljöer Erfarenhet av automatisering och dokumentation av konfigurationsarbete Kunskap om skriptning (t.ex. PowerShell) Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Linux/Oracle Tekniker
Techster Solutions AB
Systemadministratörer

Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Senior Linux/Oracle-tekniker till långsiktigt uppdrag i Oskarshamn Är du en erfaren Linux-tekniker med ett intresse för säkerhet, automatisering och stabil drift? Vill du arbeta i en samhällsviktig och tekniskt avancerad miljö? Då kan detta vara rollen för dig. Vi söker nu en senior tekniker med primärt fokus på Linux-system, som även är villig att stötta på Oracle-sidan – framför allt när det gäller databaser och viss hantering av Oracle-applikationer. Du behöver inte vara expert på Oracle från start, men det är viktigt att du är öppen för att lära dig och kan bidra vid behov, till exempel med säkerhetspatchning, kloning och exporter. Om rollen Du blir en del av ett erfaret IT-driftteam hos kund i Oskarshamn, där uppdraget är både långsiktigt och säkerhetsklassat (SK3). Vår miljö är komplex och systemnära, där säkerhet och automatisering är i fokus. Din huvudsakliga uppgift blir att driva och vidareutveckla våra Linux-baserade system, men också att bidra till utvecklingen av nya processnära plattformar. Incidenthantering och problemlösning är en naturlig del av din vardag – likaså ett nära samarbete med kollegor inom både drift och utveckling. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet av arbete i Linuxmiljöer (t.ex. RHEL, CentOS, Ubuntu) Goda kunskaper inom automation och scripting (t.ex. Bash, Ansible, Python) Förståelse för IT-säkerhet och nätverk i Linuxmiljö Erfarenhet av att arbeta med drift, incidenter och teknisk felsökning Ett prestigelöst förhållningssätt och viljan att samarbeta och dela kunskap B-körkort och tillgång till bil Meriterande: Erfarenhet av Oracle-databaser och/eller Oracle-applikationer Intresse av att lära dig mer inom Oracle-plattformen Kunskap inom virtualisering (t.ex. VMware, KVM) eller containrar (Docker, Kubernetes) Erfarenhet av säkerhetsarbete enligt etablerade standarder Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Frukost kock
Ekerum Golf & Resort AB
Kockar och kallskänkor

Vad krävs för tjänsten som Frukostkock  på Ekerum   Trygg med att tillaga och förbereda frukost till 50-400 personer, lätt att jobba i team, gilla ordning & reda , morgonpigg .  Frukost dagens viktigaste mål enligt många

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Glad 10årig tjej söker dig som älskar fart och fläkt!
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Är du en person som är framåt, utåtriktad, initiativtagande och påhittig? Då kan du vara den vi söker! Arbetet innebär att du hänger med vår glada tjej på 10 år som bor i Färjestaden. Tjejen älskar fart och fläkt och när det händer mycket saker, eftersom kunden är ett barn behöver du ha mycket energi, och vi ser gärna att du har en gnutta av barnasinnet kvar. Vår tjej har ingen kommunikation utan kommunicerar främst med kroppsspråk och ljudmelodier, samt vissa hjälpmedel - så här krävs det av dig att du är lyhörd och inkännande inför tjejens behov och önskemål. Tjejens största intressen är främst musik och dans, men det blir också många uteaktiviteter som att besöka lekplatser, bada, hoppa studsmatta och hitta på olika aktiviteter. Arbetet innebär att du och tjejen gör mycket aktiviteter tillsammans, men det kan också innebära en del häng i hemmet samt aktiviteter med hela familjen. Du som person är framåt, utåtriktad, initiativtagande och främst påhittig då jobbet kräver mycket eget initiativ och det krävs av dig att du kan vara självständig och hantera frihet under ansvar. På kunds önskemål söker vi en kvinna i åldern 20-40 år. Vi ser gärna att du som söker har körkort då vår tjej älskar att åka bil, men det är inget krav då det viktigaste är att du och tjejen fungerar tillsammans! Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning så länge assistansuppdraget varar Omfattning: 81% Arbetstid: Främst kvällar mellan 13-10-22.00 samt en helg i månaden mellan 10.00-22.00 då kunden går i skolan på dagtid. Under sommar/lov/helgdagar brukar tiderna förändras till att man arbetar längre dagar, men färre. Tillträde: 19/6, inskolning kommer att ske tidigare. Finns även möjlighet att börja arbeta lite redan innan juni månad. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 31/5 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Magda Fahlén | 010 130 34 46 | [email protected]

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Kock
Hotell Corallen AB
Kockar och kallskänkor

Vi behöver förstärka vårt team i köket! Vi letar efter dig som brinner för att laga mat, kan ta egna initiativ, kan jobba självgående, har bra teamkänsla och är stresstålig. Hos oss får du vara med att utveckla vårt kök så att vi kan ge gästen det lilla extra! Lunch samt kvällsmeny (A la carte samt Bistro) Vardagar, kvällar och helger. Tjänsten är en tillsvidare tjänst på 75% + mertid Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan slutdatum för ansökan.

7 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Hotellreceptionist extra
Gränsö Slott AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker dig som älskar service och mötet med gästen. Vill du befinna dig i centrum av en snabbt växande verksamhet, på en anläggning med fantastisk arbetsmiljö, är detta jobbet för dig. Vi vill att du som söker har en hög servicekänsla, ordningssinne och ett genuint intresse för möte med människor, gästen. Du är stresstålig, gillar teamarbete och är trygg som person. Du är dessutom en bra kommunikatör, behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och har en känsla för detaljer. Har du tidigare erfarenhet av hotellreception och bokning eller motsvarande arbete är det meriterande. Vi söker dig som vill jobba extra hos oss och jobba under sommaren. Arbetet innebär att du sköter allt från bokningar, checkar in gäster samt hjälper till med service till spagäster och i lobbybaren.  Arbetet avser ca. varannan helg, samt vissa kvällar veckodagar och eventuellt fler pass när behov finns. Gränsö slott ligger i Västerviks skärgård cirka 4 km från Västervik. Gränsö slott är en modern slottsresort med fyrstjärnigt hotell, spa, slottsrestaurang och ett charmigt slottscafé.

7 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Ortopedingenjör | TeamOlmed Kalmar
Össur Nordic AB
Tandtekniker och ortopedingenjörer m.fl.

Vill du hjälpa människor till ett rörligare liv? Vi söker nu en Ortopedingenjör till TeamOlmeds klinik i Kalmar. Sammanlagt är vi 20 medarbetare i länet varav 14 i Kalmar som genom vårt avtal med Region Kalmar län förser regionen med ortopedteknisk vård. Vi erbjuder även fotanalyser, skor, inlägg och ortoser till den privata sektorn via vår butik. Dina arbetsuppgifter Hos oss blir du en del av ett team med erfarna specialister som vill hjälpa människor att höja livskvalitén. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att möta patienter/privatkunder och förse dem med ortopedtekniska hjälpmedel. Du kommer att arbeta varierat med flera olika patientgrupper och förskriva hjälpmedel som skor, inlägg, ortoser samt proteser. Med hjälp av den senaste tekniken samt patenterade innovationer hjälper vi människor till ett aktivare liv. Vem vi söker Utbildad ortopedingenjör God datorvana Goda språkkunskaper i svenska Det är meriterande ifall du har erfarenhet av att arbeta kliniskt som ortopedingenjör Som person är du kommunikativ, serviceinriktad, flexibel och har lätt för att bygga relationer. Du är mån om att hjälpa andra människor, är lösningsorienterad, självgående samt har en god kreativ förmåga. För att trivas hos TeamOlmed är det viktigt att du tycker om samarbete, är kundorienterad och gillar att arbeta i en miljö som är i ständig utveckling. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag, personalrabatt, tillgång till förmånsportal samt kollektivavtalad tjänstepension. Du kommer att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Vi på TeamOlmed använder oss till stor del av digitala arbetssätt i vårt kliniska arbete och vi erbjuder kontinuerlig utbildning och personlig utveckling. Vi erbjuder även ett kliniskt utvecklingsprogram till nyutexaminerade ortopedingenjörer. Du kommer att arbeta tillsammans med ett tight och trevligt gäng kollegor i en verksamhet med korta beslutsvägar, där du får möjlighet att forma din egen arbetsdag. Du kommer att ha ett omväxlande och meningsfullt arbete - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv! Anställningen Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders prövotid. Tillträde enligt överenskommelse. TeamOlmed har kollektivavtal. Vid eventuella frågor om tjänsten vänligen kontakta klinikchef Caroline Gustafsson, 073- 06 13 886. Ansökan Klicka på ”Ansök” och följ instruktionerna. TeamOlmed är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i åtta regioner och med cirka 320 medarbetare. Vi på TeamOlmed har som vision att vara möjliggöra ett liv utan begränsningar för våra patienter. Vårt fokus och det vi arbetar med är att hjälpa människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi vill att resultatet ska realisera våra offentliga och privata uppdrags-givares högt ställda krav; vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. TeamOlmed är en del av Embla Medical - en ledande global leverantör av innovativa mobilitetslösningar. Våra värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.

7 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025