Vi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent till en av våra barn kunder boendes i centrala Kalmar. På kunds önskemål söker vi en kvinnlig personlig assistent i åldern 20-50 år. I jobbet innebär det att du hjälper vår kund med allt i vardagen. Kunden är ett barn som kräver mycket aktivering och stimulans och mycket utav din arbetstid kommer att innebära att du gör aktiviteter tillsammans med flickan. Som assistent är du inkännande, påhittig och full med energi. Kunden har ingen kommunikation så det krävs att du som assistent är extra lyhörd och har erfarenhet eller är intresserad av att lära dig tecken som stöd. Som assistent jobbar du i kundens hem och behöver därför vara lyhörd och arbeta aktivt utifrån kundens behov och önskemål. Kunden går i skolan på dagtid så här kommer du att jobba främst kvällar och helger, men också extra vid behov på lov och helgdagar. Tjänsten vi söker till innebär att du kommer arbeta extra på helger och även vissa vardagar, med chans till en fast anställning. Finns även möjlighet att arbeta mer under skollov/lediga dagar då kund är hemma från skolan. Inför kommande sommarmånader finns det även möjlighet att arbeta mer då kund kommer att vara ledig från skolan i några veckor. Du som söker kan även ha en annan sysselsättning under dagtid och kombinera med detta arbete. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning/erfarenhet är meriterande.Du som söker är positiv, initiativtagande och behärskar det svenska språket. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning med chans till visstidsanställning Omfattning: Extra på helger och kvällar Arbetstid: Främst helger, men även extra under kvällar, lov och helgdagar. Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 25/5-2025 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Magda Fahlén | 010 130 34 46 | [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta med ett asiatiskt snabbmatskoncept som är förpackat i en snygg förpackning? Då ska du söka till Spicy Hot - Asian Freshfood! www.spicyhot.se Spicy hot är en asiatisk snabbmatskedja som startade i Västerås år 2001, i dagsläget så finns det 12 st restauranger, i Norrköping, Västerås, Karlstad, Uppsala, Löddeköpinge och Eskilstuna. På Spicy Hot arbetar vi med färska råvaror som tillreds på beställningen, en maträtt tar ca 2 minuter att laga och den serveras direkt när den är klar. Själva beställningen och betalningen görs direkt i kassan och gästen väntar sedan på att få maten serverad. Vi har ca 30 st olika maträtter på menyn och inriktningen är Thailändska och Kinesiska smaker. Vi har ingen alkohol och all dryck ingår i priset, förutom på avhämtning. Vad vi söker: Vi söker glädjespridande, serviceinriktade, noggranna medarbetare som tycker om att arbeta i team samt klarar av ett högt arbetstempo. Vi kommer att anställa medarbetare som innehar dessa karaktärer. Din erfarenhet inom yrket är inte lika viktig då vi kommer att träna dig på plats med våra handledare och arbetsböcker i matsal och kök. Kock: 2 platser Du kommer att arbeta med tillagning av våra maträtter utifrån vår receptbok. Du kommer att hjälpa köksbiträden att producera alla förberedande råvaror och du kommer att arbeta med köksrutiner som hygienkontroll, råvaruhantering och annan tillredning i ett litet team av medarbetare. Restaurangbiträde kassa/matsal/takeaway: 2 platser Du kommer att arbeta i kassa och ta emot våra gäster, ta emot beställningar från gäster och servera maten i restaurangen. Du kommer även att arbeta under ett högt tempo med vår takeaway-station samt hjälpa till med diverse rutiner på restaurangen. Du kommer också att arbeta med disk och städrutiner på restaurangen. Provanställning 6 månader. Anställningsstart: 20251001 Lön och omfattning: Heltid/deltid med timlön, riktlinje på kollektivavtalets lönesättning inom restaurangbranschen. Vi kommer att svara dig som kvalificerar in enligt annonsen. Då kommer du att bli inbjuden till en intervju- och introduktion.
Most companies would agree that customer satisfaction is important and something worth striving for. But at Nordic Nest Group, it’s more than that. We don’t just want satisfied customers – we want to create value that goes far beyond the purchase itself. Our very first core value is to deliver the best customer experience in the world, and we do that by truly caring about our customers – genuinely. To make sure we can continue delivering world-class service, we’re now strengthening our Customer Care team with more Danish-speaking and Finnish-speaking heroes! About the role: In the Customer Care team, you’ll be part of a cheerful, international group with colleagues from all over the world – a team known for its amazing sense of community and strong team spirit. We’re passionate, we love challenges, and what we enjoy most is working together! Your main responsibilities will be; Supporting and assisting our customers via phone, email, and chat Delivering top-class service with empathy and a solution-oriented mindset Creating world-class customer satisfaction in every interaction Working towards set goals Translate content in newsletters, banners and products Creating content with a SEO-perspective, to ensure an effective communication to the specific market We offer you a developing role where you will be a part of an engaged team full of energy and goal oriented focus. About you: We truly value personal qualities and are looking for someone with a genuine passion for customer service – someone who understands that the smallest details can make the biggest difference. You are attentive, communicative, and driven by the desire to help others. It’s important that you thrive in a fast-paced, high-energy environment where things can change quickly. To succeed in this role, you need to be structured and detail-oriented in your work, able to take initiative and ownership, and be motivated by working towards goals together with your team. For this position, we are looking for colleagues who are fluent in both spoken and written Danish and English or Finnish and English. Team spirit and dedication are key parts of our culture. That’s why it’s essential that you enjoy being part of an engaged and supportive team – and that you're eager to contribute to a strong sense of togetherness, so we can reach our goals together. Are you ready to join the team? We offer a permanent part-time employment starting as soon as possible, according to agreement. Our working hours are during weekdays and regular office hours, and we work together at our office in Kalmar. Since we're constantly striving to create the world’s best customer experience, working hours may occasionally include evenings and/or weekends when needed. We believe that talent and personal qualities say more about your potential than documented experience. That’s why we use personality tests early in the recruitment process. For this role, we’ll also include a work sample to assess written communication skills. Does this sound like the right opportunity for you? Submit your application today! We review applications on a rolling basis, which means the position may be filled before the application deadline. If you have any questions about the role, feel free to reach out to David Carnelius, at [email protected] or Oscar Gorton, at [email protected]. We’re looking forward to hearing from you!
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 50% i vår butik i Västervik. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Kjell & Company
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som regionsansvarig säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Ett aktivt nätverk och en vana att arbeta resultatinriktat är meriterande. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Vi söker semestervikarier till Social omsorg som består av hemtjänst och äldreboende. Vi söker dig som kan arbeta under veckorna 25-33 och är ute efter ett flexibelt arbete där du verkligen behövs och gör skillnad för andra människor varje dag. Du är engagerad, ansvarstagande och värnar om personerna du arbetar för. Du har ett gott samarbete med kollegor och tar ditt ansvar i arbetslaget. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ARBETSUPPGIFTER Som personal i hemtjänsten hjälper och stödjer du omsorgstagare i deras hem med att utföra beviljade insatser. Stöd och hjälp kan utföras, dag, kväll och natt. Besöken kan variera från någon gång per vecka till flera gånger per dag. Du förflyttar dig mellan omsorgstagarna genom att gå, cykla eller köra bil. Som personal i på äldreboende hjälper och stödjer du omsorgstagare utifrån deras behov och möjligheter. Personalen ansvarar för stöd och hjälp dag, kväll och natt. Boenden kan ha olika inriktningar, exempelvis demensvård eller somatisk vård (kroppsliga sjukdomar). Det finns även korttidsboende som är till för omsorgstagare som behöver viss återhämtning/rehabilitering. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har en avslutad eller pågående utbildning inom vård- och omsorg eller annan lämplig omvårdnadsutbildning. Arbetslivserfarenhet inom omsorgsarbete och goda referenser är också meriterande. Du behöver vara bekväm med IT- verktyg då detta används i daglig drift samt kunna behärska svenska i tal och skrift. För att kunna anställas behöver du visa upp ett utdrag ur belastningsregistret mot HVB-hem som du beställer på polisens hemsida, www.polisen.nu. Du kan beställa digitalt registerutdrag om du har en digital brevlåda. Sedan 1 juli 2023 är undersköterska skyddad yrkestitel. Är du utbildad undersköterska behöver du styrka detta med bevis om skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen. Har du inget bevis om skyddad yrkestitel ännu behöver du lämna in en kopia på att du varit tillsvidareanställd undersköterska (hos oss eller annan arbetsgivare) vid 1 juli 2023. Om du inte kan uppvisa gymnasiebetyg i svenska kommer du att behöva genomföra ett språktest innan anställning kan bli aktuell. Urval och rekrytering sker löpande, varmt välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Mörbylånga kommun eftersträvar en jämnare könsfördelning i våra personalgrupper. Detta är en del av kommunens övergripande jämställdhetsarbete och som vi tar hänsyn till vid rekryteringsförfarandet. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Mörbylånga kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller pappersformat. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Mörbylånga kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
We are looking for new home cleaners to join our serviceteam in region Kalmar. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who lives and breathes customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. Of course, you are a team player and like working close to your colleagues. You should: Have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent. Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner in our service team, you are responsible for cleaning our customers' homes to the highest quality. You will be an on-site supervisor on a temporary assignment. You will primarily be responsible for cleaning tasks when there is a need for temporary cover at a customer's home, as well as assisting with key management. You will often clean together with your colleagues, and you will be responsible for the quality assurance on these assignments. To enjoy this role, you should like working at a fast pace and be adaptable. About us Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt serviceteam i Kalmar. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som brinner för kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Självklart är du en lagspelare som tycker om att arbeta nära dina kollegor. Du bör: Ha arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare i serviceteamet ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Du kommer vara arbetsledare på plats på befintligt uppdrag. Du kommer främst ansvara för städuppdrag där det finns ett behov av vikarier för en kund, samt hjälpa till med nyckelhantering. Du kommer ofta att städa tillsammans med dina kollegor, och du kommer vara ansvarig för kvalitetssäkringen av dessa uppdrag. För att trivas i den här rollen bör du tycka om att arbeta i ett högt tempo och vara anpassningsbar. Om oss Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
We are looking for new home cleaners to join our team in Kalmar. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Kalmar. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Har du lång erfarenhet av Linuxmiljöer och brinner för stabil drift, säkerhet och effektiv systemadministration? Då kan du vara den vi söker! Vi letar efter en Senior Linux-tekniker som vill bli en del av ett erfaret tekniskt team med fokus på drift, underhåll och vidareutveckling av affärskritiska system. I rollen kommer du att arbeta med komplexa servermiljöer, automation och felsökning, samt bidra till både daglig drift och långsiktiga förbättringar. Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa hög tillgänglighet, säkerhet och prestanda i våra Linux-baserade system. Arbetet sker i en tekniskt avancerad miljö där du ges möjlighet att påverka arkitektur, rutiner och verktyg. En stor merit är om du även har erfarenhet av att arbeta med Oracle-databaser, då detta förekommer i flera av våra centrala system. Du behöver inte vara DBA – men en förståelse för hur Oracle fungerar i Linuxmiljöer är en klar fördel. Vi tror att du har: Flera års erfarenhet av arbete med Linux (t.ex. RHEL, CentOS, Ubuntu eller liknande) Vana av shell scripting och automation (t.ex. Bash, Ansible, Python) God förståelse för nätverk, säkerhet och övervakning i Linuxmiljöer Erfarenhet av drift i komplexa och affärskritiska system Förmåga att arbeta självständigt, ta initiativ och dela kunskap B-körkort och tillgång till bil. Meriterande: Erfarenhet av Oracle-databaser (installation, konfiguration, drift) Kunskap om virtualisering (t.ex. KVM, VMware) eller containerteknik (Docker, Kubernetes) Erfarenhet av IT-säkerhet och arbete enligt etablerade säkerhetsstandarder Språk: Du behärskar svenska väl i både tal och skrift. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer