Som Hovmästare på Gränsö slott levererar du service, gästupplevelser och ett gästmottagande på hög nivå. Du älskar service och mötet med människor. Som hovmästare har du en spännande och ledande roll på Gränsö slott. Du ansvarar för restaurangens a la carte och för de medarbetarna som arbetar under kvällen. Du tar emot våra gäster och ser till att de får förstklassig service. Du gör bordsplacering, du hanterar bokningar och en del inköp. Du styr och dirigerar kvällen och ser till att din personal har de kunskaper de behöver och att de är trygga i sina roller under service. Det är viktigt att du gillar upplevelsebranschen och de villkor som gäller för oss – vi jobbar när andra har ledigt. I gengäld är vår belöning den uppskattning vi direkt får av våra gäster. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom hotell & restaurang, specifikt inom matsal och det är meriterande om du haft ledande positioner inom branschen. Du ska vara en strukturerad ledare med stort intresse för mat och dryck. Du är mycket serviceinriktad och bra på att läsa av och känna in människor. Du är en lösningsorienterad person och gillar att arbeta i högt tempo. Du bör vara en positiv och entusiasmerande person som får med dig dina kollegor mot uppsatta mål. Gränsö slott är ett fyrstjärnigt superior-hotell med restaurang, spa, konferens och festvåning. Vår ambition är att alltid ha förstklassig service och personligt bemötande. Vi är en familjeägd anläggning som växer varje år och vi satsar mycket på vår personal med utveckling och lärande. Du kommer ha en nyckelroll i vår verksamhet och är med och driver och utvecklar den vidare, vi har snabba beslutsvägar och vi satsar hela tiden på att utveckla verksamheten, där har personalen en mycket viktig roll.
Har du några års erfarenhet inom tandvård och söker nya utmaningar? Då kan du vara den perfekta tandsköterskan till vår klinik! Tareqs klinik består i dagsläget av två kliniker belägna i centrala Hultsfred, där vi nu ser över att öka vår närvaro. Vi söker därför nu en engagerad, kvalitetsmedveten och erfaren tandhygienist med en passion för munhälsa. Klinikerna är sedan år 2021 en del av Dentalum som är en snabbväxande tandvårdsgrupp i Sverige. Tillsammans strävar vi efter att skapa en hållbar och långsiktig tandvård med patienternas och medarbetarnas välmående i fokus. Våra medarbetare är vår största tillgång och vi månar om att skapa en kultur som är stimulerande, utmanande och som alla känner sig stolta över att bidra till. ARBETSBESKRIVNING I rollen som tandhygienist hos oss kommer du att utföra sedvanliga arbetsuppgifter inom tandvård. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att arbeta med förebyggande tandvård, genomföra undersökningar och rengöring av tänder, utbilda patienter om god munhälsa och erbjuda anpassad behandling utifrån varje patients individuella behov. VEM ÄR DU? Du är en kvalificerad tandhygienist som har passion för ditt yrke och en genuin vilja att göra skillnad för dina patienter. Som person är du lyhörd, förtroendeingivande och ser alltid till patientens bästa. Du har en god samarbetsförmåga och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Du har vidare förmågan att förmedla information och kunskap på ett enkelt och hanterbart sätt till dina patienter. KVALIFIKATIONER Legitimerad tandhygienist i Sverige Minst 2 års erfarenhet God förmåga att kommunicera på svenska OM KLINIKEN Tareqs klinik är centralt belägen i Hultsfred och erbjuder modern tandvård med den senaste teknologin, med särskild kunskap om protetik och kirurgi. Teamet består av erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor, alla med ett gemensamt mål - att erbjuda bästa möjliga vård för våra patienter. Besök www.tareqsklinik.se för mer information om oss och våra tjänster. ANSTÄLLNING OCH ANSÖKAN Anställningen är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön baserad på erfarenhet och kvalifikationer. Vi ser fram emot din ansökan. Skicka ditt CV och personliga brev så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande. OM DENTALUMDentalum är en snabbt växande tandvårdsgrupp i Sverige som vill skapa en hållbar och långsiktig tandvård där patienternas och medarbetarnas välmående är i fokus. Vi vill skapa den bästa möjliga miljön för både patienter och personal. Besök oss på www.dentalum.com för mer information!
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
För kunds räkning söker vi nu en fingerfärdig och tålmodig rörisolerare. Om företagetFöretaget är en ledande aktör inom tillverkning av rörsystem och industriella komponenter. De förenklar och förbättrar rörinstallationer för att göra det lättare och mer kostnadseffektivt för sina kunder genom att leverera högkvalitativa produkter som förbättrar kundernas verksamheter. De erbjuder flexibla lösningar som ger kunderna kontroll och enkelhet, samtidigt som de optimerar energieffektivitet och sänker deras driftskostnader. Innovation och precision är deras fokus och de är stolta över sitt arbete, de tjänster och lösningar som de erbjuder. Teamet och arbetsmiljönSom rörisolerare kommer du att bli en del av ett erfaret och sammansvetsat team. Du arbetar nära dina kollegor och din närmsta chef kommer att vara produktionsledaren, som stöttar dig i din 'on-boarding' och professionella utveckling. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till kompetensutveckling och en stark teamkänsla. Vad vi erbjuderFörutom en stimulerande arbetsmiljö erbjuder de förmåner som friskvårdsbidrag, kompetensutvecklingsprogram och en god balans mellan arbete och fritid. Kollektivavtal - IF Metall. De värdesätter och uppmuntrar fortsatt utveckling, nyfikenhet och innovation bland sina medarbetare. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Isolering av rörsystem Läsa, förstå och tolka tekniska ritningar Säkerställa att isolerarbeten uppfyller kvalitetsstandarder Producera och utföra kvalitetskontroller Samverka med produktionsteamet för att optimera produktionsprocesser Kvalifikationer och krav Förstå och kunna svenska i tal och skrift Erfarenhet av arbete i industriell tillverkningsmiljö Verkstadsteknisk utbildning eller motsvarande flerårig arbetslivserfarenhet av isoleringsarbeten Förmåga att arbeta självständigt och i team Meriterande är om du har truckkort. Vi söker dig somÄr en social och engagerad problemlösare med ett öga för detaljer. Du trivs i produktionsmiljöer och är noggrann i ditt arbete. Ditt intresse för teknik och ditt engagemang för att leverera högkvalitativa resultat gör dig till en värdefull medarbetare som vill förändra, utveckla och ha kul på jobbet. Din positiva attityd och vilja att lära nytt bidrar till teamets framgång. ÖvrigtStart: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstider: Mån-Fre kl.07.00-16.00 Placering: Kalmar Anställningsform: Heltid tillsvidare som påbörjas med visstidsperiod/provanställning Sista ansökningsdag: 2025-03-15 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmars partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.
För kunds räkning söker vi nu en driven och erfaren licensrörsvetsare som kan svetsa TIG. Om företagetFöretaget är en ledande aktör inom tillverkning av rörsystem och industriella komponenter. De förenklar och förbättrar rörinstallationer för att göra det lättare och mer kostnadseffektivt för sina kunder genom att leverera högkvalitativa produkter som förbättrar kundernas verksamheter. De erbjuder flexibla lösningar som ger kunderna kontroll och enkelhet, samtidigt som de optimerar energieffektivitet och sänker deras driftskostnader. Innovation och precision är deras fokus och de är stolta över sitt arbete, de tjänster och lösningar som de erbjuder. Teamet och arbetsmiljönSom rörsvetsare kommer du att bli en del av ett erfaret och sammansvetsat team. Du arbetar nära dina kollegor och din närmsta chef kommer att vara produktionsledaren, som stöttar dig i din 'on-boarding' och professionella utveckling. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till kompetensutveckling och en stark teamkänsla. Vad vi erbjuderFörutom en stimulerande arbetsmiljö erbjuder de förmåner som friskvårdsbidrag, kompetensutvecklingsprogram och en god balans mellan arbete och fritid. Kollektivavtal - IF Metall. De värdesätter och uppmuntrar fortsatt utveckling, nyfikenhet och innovation bland sina medarbetare. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Svetsning av rörsystem med både MIG och TIG teknik Läsa, förstå och tolka tekniska ritningar Säkerställa att svetsarbeten uppfyller kvalitetsstandarder Underhåll och kalibrering av svetsutrustning Samverka med produktionsteamet för att optimera produktionsprocesser Kvalifikationer och krav Förstå och kunna svenska i tal och skrift Minst 2 års erfarenhet av rörsvetsning i industriell tillverkningsmiljö Utbildning inom svetsning eller motsvarande arbetslivserfarenhet Giltigt svetscertifikat för MIG och TIG Förmåga att arbeta självständigt och i team Meriterande är om du har heta arbeten, traverskort/-licens och/eller andra svetslicenser. Vi söker dig somÄr en social och engagerad problemlösare med ett öga för detaljer. Du trivs i produktionsmiljöer och är noggrann i ditt arbete. Ditt intresse för teknik och ditt engagemang för att leverera högkvalitativa resultat gör dig till en värdefull medarbetare som vill förändra, utveckla och ha kul på jobbet. Din positiva attityd och vilja att lära nytt bidrar till teamets framgång. ÖvrigtStart: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstider: Mån-Fre kl.07.00-16.00 Placering: Kalmar Anställningsform: Heltid tillsvidare som påbörjas med visstidsperiod/provanställning Sista ansökningsdag: 2025-03-15 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmars partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.
Finsnickare (Båtbyggare) Som båtbyggare på Windy kommer du arbeta på varvet i Västervik tillsammans med ett team bestående av skickliga och kompetenta båtbyggare. Vi söker båtbyggare som trivs i en dynamisk miljö med många kontaktytor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du noggrann, flexibel och ansvarstagande. Du är praktisk lagd och har förmåga att kunna arbeta i grupp, men även självständigt. Du är nyfiken och vill lära nytt. Du tar ansvar och har en förmåga att kunna ta egna initiativ och ser problemlösning som en utmaning. Formella krav: Yrkesutbildning som finsnickare eller båtbyggare. Om du har flera års erfarenhet som båtbyggare men saknar yrkesutbildning som finsnickare kan du ändå vara anställningsbar (bifoga referenser) Du kan förstå och kommunicera tekniska frågor samt tillgodogöra dig innehållet i ritningar. Windy erbjuder dig Du får inte enbart förmånen att arbeta med ett anrikt och välrenommerat varumärke, hos Windy får du också möjligheten att vara med och bidra till en effektivare produktion med tydligt fokus på kvalitet. Trenden går mot större och mer tekniskt avancerade båtar vilket kontinuerligt innebär att du får lära dig nya saker. Du kommer dessutom jobba i en verksamhet med duktiga kollegor och god stämning där engagemang är ett ledord. Vi har friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Kontakt För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Robert Dahl, Head of Production, 070-634 75 70, [email protected] We accept Job Applications in English or Swedish. All candiadtes are required to speak fluent English or Swedish
I slutet av augusti 2025 går Columbus Acceleratorprogram äntligen av stapeln igen - där du går från trainee till affärskonsult med specialistkompetens inom antingen Supply Chain Management eller Finans . Vi erbjuder personlig utveckling, ett tryggt mentorskap och möjligheten att på sikt bli en av våra mest uppskattade digitala rådgivare. Är du nyfiken på konsultrollen, och vill jobba med spännande värdeskapande projekt tillsammans med ett sammansvetsat team? Vi ger dig möjligheten att skapa en framgångsrik konsultkarriär hos ett globalt företag som värderar din kompetensutveckling och framtid högt. Du utgår från något av våra kontor i Stockholm, Göteborg, Linköping, Kalmar eller Malmö. Vi har ett begränsat antal platser och rekryterar löpande - så skicka in din ansökan redan idag! Om programmetAcceleratorprogrammet pågår under 7 månader och består av två huvuddelar. Under den första tiden kommer du få grundläggande förståelse och certifiering för Infor CloudSuite och affärssystemet M3. Resterande del kommer ditt huvudfokus vara att fördjupa dig inom Supply Chain eller Finans genom lärarledd undervisning, case, praktik och certifiering . Du kommer även få utbildning i områden som konsultmannaskap, presentationsteknik och projektmetodik – allt för att förbereda dig så mycket som möjligt i din konsultroll. Du kommer under acceleratorprogrammet att få följa våra erfarna konsulter i deras uppdrag, vara med under kundmöten, och få praktisk vägledning och värdefulla insikter. Men - det tar inte slut där! Vi kommer sätta en långsiktig plan för att säkerställa din fortsatta kompetensutveckling. Vad händer sen? Efter programmet kommer du i rollen som Associate Business Consultant arbeta med Infor CloudSuite och M3 inom spännande, lokala och globala projekt. Dina arbetsuppgifter i projekten varierar – allt från kravställning och bilda en förståelse för kundens verksamhet, till konfigurering och integrering i plattformen, delta i workshops, och supportera vid go-lives. Inte en tråkig stund med andra ord! Läs mer om vad tidigare Accleratorer tycker! Vem är du?Du har en nyfikenhet för processer, samt är av naturen en relationsbyggare och problemlösare. I den här rollen söker vi dig som är intresserad av logistik eller finans - och som samtidigt har viljan att grotta ner sig i det tekniska! Med vilja att lära dig nytt och en portion tålamod och driv kommer du ha goda förutsättningar att bli en framgångsrik affärskonsult hos oss. Utbildningen hålls på både svenska och engelska och därför behöver du vara flytande i tal och skrift på båda språken. Relevant högskoleutbildning – t.ex Industriell Ekonomi Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom några av våra fokusbranscher - Distribution, Manufacturing, Food & Beverage, Fashion, Equipment, Life Science samt av finans. Extra plus om du jobbat i affärssystem som M3, IFS, SAP eller Microsoft Dynamics tidigare Ansökan & Startdatum Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Rekryteringsprocessen består av ett personlighet- och logiktest, en bakgrundskontroll samt intervjuer med framtida chef och kollegor. Vi erbjuder heltidsanställning och tillträde sker i slutet av augusti 2025. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Daniel Sparrow. Om Columbus M3 Vilka är vi? Som partner till Infor är vi ett team av kompetenta M3-konsulter som levererar lösningar inom Infor CloudSuite. Vi arbetar med stora, globala och spännande kunder! Här kan du läsa mer om våra kundprojekt. Varför? Vi vill hjälpa våra kunder att nå sina affärsmål och göra deras vardag mer effektiv! Målet är att säkerställa deras långsiktiga framgång och guida kunderna genom att vara deras Trusted Advisor. Därför erbjuder vi även underhåll, support och vidareutveckling av deras lösningar. Vi samarbetar med kunderna för att optimera deras system, förbättra prestanda och förebygga incidenter. Jobba på ColumbusColumbus är ett företag där värderingar står i centrum, där engagerade medarbetare stöttar varandra genom både toppar och dalar. Vi tror på balans mellan jobb och fritid – oavsett om det handlar om att lämna på förskola eller att ta emot ett paket "någon gång mellan 10 och 19". Hos oss finns tid för återhämtning, och vi arbetar proaktivt med fokus på framtiden. Vi vet också hur man firar framgångar, med allt från fika och lyxiga frukostar till after work på kontoret, och gör det gärna ofta! Stay curious, Build trust, Collaborate, Deliver customer success - Vi vill hävda att våra värdeord gör mer nytta än att bara hänga snyggt på väggen! Dessa vägleder vårt arbete både internt och externt. Genom långsiktiga partnerskap med våra kunder, interna initiativ med Culture Ambassadors, kompetensutveckling inom affärsområdena till högkvalitativa lösningar till våra kunder. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto. På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.
Vi på Nordic Nest Group befinner oss nu på en resa till att bli den mest älskade destinationen inom skandinavisk design och livsstil - nu finns en spännande möjlighet att vara med på vår resa! Nu söker vi en Order Coordinator som vill vara med och skapa världens bästa sortiment till våra kunder tillsammans med resten av teamet! Vad innebär rollen? Som Order Coordinator kommer du att ha en administrativ och koordinerande roll på vår inköpsavdelning där du fungerar som en länk mellan våra leverantörer, våra avdelningar inom operations samt vår ekonomiavdelning. Du lägger löpande inköp och säkerställer att vårt lagerförda sortiment alltid finns i lager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att... Arbetar med att optimera varuinköp mot aktuella försäljningsprognoser I dialog med Category Leads utveckla de olika leverantörernas leveransprecision och leveranskvalité. Arbetar med löpande inköp via vårt order- och prognossystem. Ansvarar för hantering av orderbekräftelser. Ansvarar för hantering av pris- & antalsdiffar på leverantörsfakturor Regelbunden kontakt med leverantörer för att följa upp lagda orders samt leveransprecision. Arbeta systematiskt för att minimera leveransförseningar & leveransavvikelser. Uppföljning av kostnader för avvikelser för inkommande varor. Förbättringsarbete kopplat till order & leverans Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du är en god administratör med ett utpräglat servicetänk. Som person är du noggrann, strukturerad och trivs i en administrativ roll med många kontaktytor. Du tycker om att arbeta i en miljö med stundvis högt tempo och kan snabbt ställa om ditt fokus genom att skifta arbetsuppgifter. Vidare ser du det som en självklarhet att samarbeta med teamet för att vi tillsammans ska nå gemensamma resultat. Du en lagspelare som förstår att nyckeln till att skapa magiska resultat är genom att arbeta tillsammans. Du har en positiv och lösningsfokuserad attityd och trivs i en energirik arbetsmiljö som präglas av ett högt tempo, högt till tak och starkt målfokus tillsammans med likasinnade kollegor. Vi har en företagskultur där vi värdesätter att våga utmana nuläget och testa nytt. Vi tror därför att du har en förmåga att fatta beslut som tar oss närmre våra bolagsmål, och vi är säkra på att vi på detta sätt kan skapa de allra bästa resultaten tillsammans. Är du redo att bli en del av teamet? Tjänsten är ett vikariat på heltid med start snarast enligt överenskommelse och med slutdatum 10/8. Placering är på vårt härliga huvudkontor i Kalmar. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Vi arbetar med ett löpande urval och har som ambition att tillsätta tjänsten så snart vi hittat rätt person. Vi tror på en kombination mellan personliga egenskaper och tidigare erfarenheter till denna roll, därför använder vi personlighetstester och logiktest i ett tidigt skede i rekryteringsprocessen. För frågor kring tjänsten välkomnas dessa till Marcus Bjaaland, Head of Assortment, på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Nu söker vi sjuksköterskor till Hultsfreds kommun natt! Hultsfreds kommun Hemsjukvården 70% natt b-körtkort kräs Treserva,Cosmic Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.
Vill du vara en del av Nordic Nest Group och hjälpa oss skapa världens bästa kundupplevelse i sommar? Vi söker drivna och engagerade medarbetare till vårt lager och vår kundservice. Vi hjälper kunder i hela världen att skapa hem att älska genom att leverera skandinavisk design och heminredning. Hos oss blir du en del av ett starkt team där vi värdesätter gemenskap, engagemang och arbetsglädje. Vad innebär det att sommarjobba hos oss? Beroende på vilket team så ser de dagliga arbetsuppgifterna olika ut på vårt lager respektive vår kundserviceavdelning. Gemensamma arbetsuppgifter för teamen är att: Leverera en förstklassig service med omtanke och lösningsorientering. Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment. Arbeta mot uppsatta mål. Som lagermedarbetare kommer dina dagliga arbetsuppgifter variera beroende på avdelning, det kan innebär allt från att lagerföra produkter till att plocka och packa våra kunders ordrar. Gemensamt för alla avdelningar är att arbetet är väldigt fysiskt och präglas av ett högt tempo. Som kundservicemedarbetare kommer du bemöta och hjälpa våra kunder via mejl, chatt och telefon. Din främsta uppgift är att bemöta våra kunders olika behov och att leverera en fantastisk kundupplevelse. Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du ha ett enormt engagemang, tycka om att utmana dig själv och andra samt vilja bidra till ett starkt teamwork. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du: Är engagerad och älskar att jobba i ett högt tempo. Har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Är en lagspelare som bidrar till teamets framgång. Är snabblärd, flexibel och gillar utmaningar. Är pålitlig och ansvarsfull – du håller vad du lovar och passar tider. För sommarjobb på vårt lager ser vi att du älskar att arbeta fysiskt i ett högt tempo, att slå rekord och att jobba i ett lag tillsammans med dina kollegor. För sommarjobb på vår kundserviceavdelning ser vi att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Vi är ett internationellt bolag och ser därför att det är meriterande om du även behärskar ytterligare språk, främst tyska, nederländska, danska eller norska. Vi ser även att du älskar att bemöta kunder och att bidra med kundservice i världsklass. Är du redo att bli en del av teamet? Vi erbjuder en deltidsanställning under sommaren, med möjlighet till förlängd säsongsanställning under hösten – vår mest intensiva och roliga period på året! Vi tror på talang och personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede. För kundservice genomför vi även arbetsprover för att testa skriftlig kommunikation. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Elin Friman, Talent Acquisition Lead, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM till Nordic Nest Group i sommar!
Välj ett jobb för att visa detaljer