Vi söker för närvarande en kvalificerad svarvare för att förstärka vårt team på Hagby bil och Smide. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning, med placering i vår verkstad och butik. Om Hagby Bil & SmideHagby Bil & Smide är den självklara partnern för lokala företag och lantbrukare som behöver snabba, kompetenta lösningar inom metallbearbetning och specialtillverkning. Med vår kombinerade verkstad och butik erbjuder vi bred service och skräddarsydda lösningar för våra kunder. Hos oss har du goda möjligheter till kompetensutveckling. Du får en varierad arbetsdag med olika utmaningar och ett team med högt i tak och god sammanhållning. Läs mer på vår hemsida: https://hagbybil.se/ Din rollSom svarvare hos oss blir du en del av ett engagerat team där du får arbeta både självständigt och tillsammans med kollegor. Din huvudsakliga uppgift är manuell svarvning, men du kommer även att arbeta med svetsning och andra verkstadsuppgifter när det behövs. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Manuell svarvning av komponenter och specialdelar Svetsarbeten (MIG, TIG och pinnsvetsning) Diverse verkstadsarbeten som fräsning och borrning Självständigt ta emot och bedöma genomförbarheten av olika projekt Prioritera och strukturera ditt dagliga arbete Kvalitetssäkring av utförda arbeten Underhålla och kalibrera svarvmaskiner Kontrollera kvaliteten på färdiga produkter Kvalifikationer och krav Minst 3 års erfarenhet av svarvning inom verkstadsindustrin Praktisk erfarenhet av svetsning Flytande svenska i tal och skrift God fysik då arbetet innefattar tunga lyft Meriterande Verkstadsutbildning eller motsvarande Erfarenhet av ritningsläsning Truckkort Kunskaper i engelska Vi söker dig somHar ett genuint intresse för hantverk och teknik. Du är duktig på att ta egna intiativ och har inga problem att ta i där det behövs. Vi ser gärna att du har en stark känsla för detaljer och kvalitet. Du är problemlösningsorienterad och har en positiv attityd. Utöver detta är du flexibel och kan arbeta självständigt såväl som i team. ÖvrigtStart: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstider: Mån-Fre, 07:30-16:00. Övertid kan förekomma Placering: I Hagby strax utanför Kalmar Anställningsform: Heltid tillsvidare Sista ansökningsdag: 2025-03-30 Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Tillväxtinitiativet Kalmars partner Thread AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxtinitiativet Kalmar för att hitta just dig.
Är du en ansvarsfull och engagerad person, med erfarenhet inom autism? Vill du dessutom ha ett roligt och stimulerande arbete, där du får möjlighet att göra skillnad i en annan människas vardag? Nu söker vi timvikarer som även vill jobba i sommar! Till det här uppdraget söker vi personliga assistenter till en av våra barn kunder, en autistisk 14-årig tjej, som bor i Trekanten. Då flickan även har utåtagerande beteende behöver du som assistent vara lyhörd och orädd, samt duktig på att läsa av signaler då hon saknar tal. Du förväntas att aktivera och stimulera utifrån kundens behov och förmåga. Vi vill att du ska vara en bra lagspelare, då du kommer att ingå i ett team där viss tid är dubbelassistans tillsammans med annan kollega. Passen kommer vara förlagda till eftermiddag/kväll på vardagar då kunden då går i skola dagtid. Helger och lov - dag och kvällspass, samt vaken natt alla dagar. Timvikarer vid behov. Då kunden är en barnkund, så behöver vi utdrag från belastningsregistret. Körkort krävs för uppdraget. Ansök idag! Urval görs löpande. Vilka är vi på Assistanspoolen? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!
Nu söker vi en trygg, lyhörd, kvinnlig Personlig assistent i åldern 20-50 år till en av våra barnkunder i Kalmar. Du kommer mestadels arbeta i kundens hem med allt som tillhör vardagen och tillsammans hitta på aktiviteter som tex lyssna på musik, sjunga och ta promenader m.m Arbetstiderna kan variera mellan dag, kväll, både vardagar och helg. Du behöver vara lyhörd och ha lätt för att kunna läsa av kunds mående samtidigt som du är duktig på att ta ansvar och skapa trygghet. Då vår kund oftast är mycket aktiv så krävs det bra fysik för att man skall hinna med i svängarna. Vi ser gärna att du som söker behärskar svenska eller svenska teckenspråk samt svenska i skrift då vår kund har svårare med kommunikationen. Ett plus om du har erfarenhet av autism, självskadebeteende och teckenspråk, men det är inget krav. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Vikariat ca 30% med möjlighet till mer över sommaren Omfattning: deltid, enligt överenskommelse Arbetstid: Dag, kväll, helg. Tillträde: omkring v 25 efter överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250415 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Linda Eliasson | 010 130 30 06 | [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Vår kund söker en kvinnlig assistent på en visstidsanställning!Du är en glad, positiv och pigg tjej på ca 35-65 år. Du bör ha lite erfarenhet av vård och omsorg men det viktigaste är att du passar in i teamet och hos våran kund. vår kund behöver ha hjälp med allt i sin vardag och du har en kollega vid din sida då kunden har dubbelassistans.Schemat är 11 pass på 31 dagar enligt ett fyraveckors schema. Arbetstiderna är 08,00-20,00, 08,00-14,30 eller 14,30-20,00. Inga nätter eller jour. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: visstidsanställning så länge uppdraget varar Omfattning: deltid Arbetstid: dag, kväll, helg Tillträde: 1 april med introduktion i mars Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 20250316 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Katarina Weiman tel 010-1303157 eller mail: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Tjänsten är ett vikariat på 12 månader, med eventuell möjlighet till förlängning. På Hatstore är vi mer än bara en e-handelsplattform för huvudbonader – vi är ett team av drivna och passionerade individer som tillsammans skapar något unikt. Här får du möjligheten att växa, testa nya idéer och vara en del av en kultur där entreprenörskap och gemenskap står i centrum. Vi är stolta över vår internationella tillväxtresa och letar nu efter fler som vill vara med och göra skillnad. Har du en stark passion för försäljning och vill vara med och forma vår B2B-avdelning? Då är detta den perfekta möjligheten för dig! Vi söker just nu en företagssäljare på heltid. Du blir en del av ett litet men dynamiskt team som huvudsakligen fokuserar på att driva Hatstores försäljning framåt. Som företagssäljare kommer du ha daglig kontakt med våra företagskunder över hela världen, både nya och befintliga, för att erbjuda anpassade produkter som möter deras behov och överträffar deras förväntningar! Vi tror att samarbetet med vår interna avdelningar är en avgörande faktor för att lyckas i rollen som företagssäljare. Dina arbetsuppgifter Kontakt via mail och telefon med både nya och befintliga kunder Utföra försäljningsaktiviteter för både specialdesignade produkter och eventuellt andra erbjudanden. Arbeta som en del av ett mindre team och bidra till en positiv, samarbetsinriktad och kundfokuserad miljö. Samarbeta nära vårt interna avdelningar. Vid behov jobba med uppsökande försäljning Kvalifikationer För att trivas och lyckas i denna roll ser vi gärna att du har: Erfarenhet av B2B-försäljning. Flytande kunskaper i både engelska och svenska. En god förståelse för hela B2B-säljprocessen. En nyfikenhet och vilja att testa nya idéer och ta egna initiativ. En ambitiös och resultatinriktad inställning.
Utveckla din karriär med oss - Bli en del av den gröna framtiden hos Nya Energihem! Vill du bli en del av Sveriges största direktförsäljningsorganisation inom energibesparing? Lockas du av möjligheten att hjälpa kunder att spara energi och pengar samtidigt som du bidrar till en bättre planet och grönare framtid? Då kan du vara den fältsäljare vi söker! Hos Nya Energihem välkomnar vi alla, från erfarna säljare till de som är nyfikna på en karriär inom försäljning. Vi erbjuder en unik möjlighet att sälja energibesparande lösningar för privata hushåll, såsom fönsterbyten, solenergisystem, batterilagringssystem och luftvärmepumpar. Låter det intressant? Varför ska du välja oss? Utbildningspaket - Genom vår säljutbildning får du tillgång till ett brett kursutbud varvat med undervisning och individuell coaching som skapar förutsättningar för att bli nästa toppsäljare, oavsett din tidigare erfarenhet Miljövänliga produkter: Varje försäljning bidrar till en grönare planet Flexibla arbetstider: Vi värderar din frihet och erbjuder flexibla arbetstider Generös provision: Vår provisionsstruktur är utformad för att generöst belöna ditt engagemang och framgång Personlig utveckling - Kontinuerlig kompetensutveckling via vår säljakademi och stora möjligheter att påverka och göra karriär i ett snabbväxande tillväxtföretag Om uppdraget Är du en driven och engagerad relationsskapare som motiveras av att bidra till en grönare framtid? Bra, då har du hamnat rätt! Du kommer få chansen att arbeta i en bransch med stor tillväxt och representera produkter av högsta kvalitet där du tillsammans med dina kollegorna firar framgångar och nya rekord. Som fältsäljare arbetar du med uppsökande försäljning och hjälper våra kunder att välja en hållbar och miljövänlig framtid. Detta genom att besöka kunder för kostnadsfri rådgivning och försäljning av våra produkter. Du kommer hjälpa våra kunder att välja en hållbar och miljövänlig framtid som skapar kostnadseffektiva, trygga och hållbara lösningar. Samt visa på vilka ekonomiska besparingar dem kommer att göra genom att investera i våra energibesparande produkter. Du kommer att arbeta med hela säljprocessen, från bokning, kundbesök till att skriva avtal. Därefter tar kollegorna på montage över. Är du vår nya kollega? För att lyckas i rollen ser vi att du har följande: B-körkort Minst 2 års arbetslivserfarenhet Vana av att arbeta med digitala verktyg och system God förmåga att kommunicera på svenska i tal då rollen innebär mycket kundkontakter Om du tidigare arbetat inom försäljning, praktiska hantverksyrken, service eller i en bransch där du arbetat med människor ser vi det som meriterande. Som person är du driven och ser möjligheter istället för hinder. Du tycker om att bygga relationer och har lätt för att ta kontakt med nya människor. Vidare har du även en god samarbetsförmåga samtidigt som du är självgående. För oss är din arbetslivserfarenhet inte det viktigaste, utan vi kommer att lägga stor vikt vid din vilja att utvecklas. Ditt Framgångsschema Starta med utbildning: Du kommer att få tillgång till vår säljakademi som ger dig en djupgående förståelse för våra produkter och försäljningstekniker. Säljutbildningen pågår under ditt första år och är indelad i olika teman och steg Fältarbete: Använd dina nya kunskaper i praktiken och möt kunder Kontinuerlig utveckling: För att du ska fortsätta att växa som säljare får du regelbundet stöd genom vidareutbildningar och personlig coaching Förmåner Vill du vara med och göra skillnad? Är du redo att växa med oss och bidra till en mer hållbar värld? Då är du varmt välkommen till oss! På Nya Energihem tar vi hand om varandra och våra kunder för vi vet att vår viktigaste resurs är medarbetarna. Hos oss får du: Tjänstebil Generös provisionsstruktur utan tak Friskvårdsbidrag Tjänstepension Kontinuerlig kompetensutveckling och utbildning Goda karriärmöjligheter Vi tycker om att ses och flera gånger om året samlas vi för våra gemensamma gruppveckor där vi utvecklar både varandra och bolaget. Kan vi vara din nästa arbetsplats? Ansökan Skicka gärna in din ansökan redan idag då urval och intervjuer kommer ske löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen 20XX-XX-XX. Om du har frågor om tjänsten får du gärna kontakta Jens Brismo på 072-142 09 00 eller [email protected]. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till annonskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför ytterligare kontakt med media-/annonsförsäljare, rekryteringssajter och liknande. Om oss Nya Energihem Norden AB är ett tillväxtföretag med lång erfarenhet från branschen. Vi är specialister på hållbara energilösningar så som solceller, fönster och dörrar. Med fokus på miljövänlighet, ekonomi och kvalitet erbjuder vi helhetslösningar från förstudie till färdig installation, för att skapa trygga och pålitliga lösningar för våra kunder. Idag är vi en av Sveriges främsta leverantörer av energibesparande helhetslösningar och vår målsättning är att ta första platsen tillsammans med Sveriges bästa säljkår och branschens nöjdaste kunder.
Gränsö slott växer och får alltfler gäster året om. Maten är en del i helhetsupplevelsen på Gränsö slott. Vi söker nu en förstärkning inför sommarsäsongen 2025. Vi söker dig som älskar högt tempo och att skapa mat med bra råvaror och att se vackra tallrikar bäras ut till gästen. Passion för mat är viktigast, men också ordningssinne och bra social kompetens är viktigt eftersom vi värdesätter vår härliga teamkänsla i köket. Du bör vara flexibel och ha stor vana av att jobba i ett a la cartekök i högt tempo Vill du vara med och jobba på allt från Bröllop, event och grillbufféer till brinnande à la carteservice, tveka inte att höra av dig till oss!
Tareqs klinik består i dagsläget av två kliniker belägna i centrala Hultsfred, där vi nu ser över att öka vår närvaro. Vi söker därför en engagerad och kvalitetsmedveten tandläkare som är redo att göra skillnad. Klinikerna är sedan 2021 en del av Dentalum som är en snabbväxande tandvårdsgrupp i Sverige. Tillsammans strävar vi efter att skapa en hållbar och långsiktig tandvård med patienternas och medarbetarnas välmående i fokus. Våra medarbetare är vår största tillgång och vi månar om att skapa en kultur som är stimulerande, utmanande och som alla känner sig stolta över att bidra till. ARBETSBESKRIVNING I rollen som tandläkare hos oss kommer du att utföra sedvanliga arbetsuppgifter inom tandvård. Tareqs klinik fokuserar mycket på protetik och kirurgi, varpå erfarenhet inom dessa områden är meriterande. Du kommer att bli en viktig del av vårt team, där vi alla strävar efter att erbjuda en exceptionell kundupplevelse och vård av högsta kvalitet. VEM ÄR DU? Du är en kompetent och självsäker tandläkare som trivs i en omväxlande arbetsmiljö. Som person är du lyhörd, empatisk och ser alltid till patientens bästa. Du har en god samarbetsförmåga och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vi ser att du har en vilja att växa och utvecklas tillsammans med oss. KVALIFIKATIONER Legitimerad tandläkare i Sverige Minst 2 års erfarenhet God förmåga att kommunicera på svenska Erfarenhet av protetik och kirurgi är meriterande Tipsa gärna! Om du har en tandsköterska som du arbetar väl tillsammans med och tror att ni båda skulle passa in hos oss, hör gärna av dig med er ansökan! Vi är nämligen även på jakt efter en tandsköterska för att komplettera vårt team, och vi ser gärna att du tar med en pålitlig kollega som du trivs att arbeta med. Klicka HÄR för att läsa mer om rollen som tandsköterska. OM KLINIKEN Tareqs klinik är centralt belägen i Hultsfred och erbjuder modern tandvård med den senaste teknologin. Teamet består av erfarna tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor, alla med ett gemensamt mål - att erbjuda bästa möjliga vård för våra patienter! Besök www.tareqsklinik.se för mer information om oss och våra tjänster. ANSTÄLLNING OCH ANSÖKAN Anställningen är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön baserad på erfarenhet och kvalifikationer. Skicka in ditt CV och personliga brev så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande, vi ser fram emot din ansökan! OM DENTALUM Dentalum är en snabbt växande tandvårdsgrupp i Sverige som vill skapa en hållbar och långsiktig tandvård där patienternas och medarbetarnas välmående är i fokus. Vi vill skapa den bästa möjliga miljön för både patienter och personal. Besök oss på www.dentalum.com för mer information!
Vill du vara en del av ett arbetsteam som dagligen arbetar för att ge andra människor möjligheten till ett bra liv? Då har du hamnat på rätt plats! Just nu söker vi efter en passionerad och ansvarsfull sjuksköterska till Vasallparken för arbete under sommaren med en möjlighet till förlängning under hösten 2025. En sjuksköterska som vill hjälpa oss att leva ut vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Det är en möjlighet för dig att utvecklas och göra skillnad samtidigt som du arbetar på ett företag som värdesätter glädje och engagemang. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team! Om oss Hos oss på Humana kommer du att arbeta utifrån ett personcentrerat förhållningssätt, där varje persons individuella önskemål och behov står i fokus. Du kommer att bidra till en meningsfull vardag som präglas av god omsorg. Du, tillsammans med dina kollegor, är en viktig del för en trygg och meningsfull tillvaro för våra seniorer. Hos oss på Humana Vasallparken får du chansen att arbeta i en engagerad och glädjefylld arbetsmiljö där du dagligen gör stor skillnad i andra människors liv. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på Humana Vasallparken kommer du bland annat ansvara för att omvårdnadsåtgärder planeras, genomförs, följs upp och utvärderas. Du är även en viktig del i verksamhetens och dina medarbetares kompetensutveckling då du vid behov även utbildar och handleder omvårdnadspersonalen. Exempel på arbetsuppgifter Utföra självständiga bedömningar, medicinska behandlingar och omvårdnadsinsatser Hantera och följa upp dokumentation och avvikelser Vara med vid inflyttning av nya kunder och ansvara för delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter Om anställningen Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiderna i nuläget är dagtid måndag-fredag kl. 07-16 oavsett röd dag eller ej. Tjänstgöringsgrad mellan 75-100% Lön: Lönen sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse från maj och framåt. Vad får du? Möjligheten att dagligen ge god vård och omsorg till de äldre, samt skapa en meningsfull och trygg tillvaro för varje individ En chans att utveckla din kompetens och erfarenhet inom vård och omsorg En möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter glädje, ansvar och engagemang Vem är du? För denna tjänst så krävs det att du är legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet från äldreomsorg. Som person är du prestigelös, lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. Du har ett positivt synsätt och trivs med att arbeta i en snabbrörlig och dynamisk miljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi söker dig som: Är legitimerad sjuksköterska Har kunskap att dokumentera i journalsystem (ex. cosmic) Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg eller hemtjänst Erfarenhet av att arbeta med personer med demenssjukdom Erfarenhet av verksamhet som drivs i privat regi Erfarenhet av dokumentationsarbete En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Catrin Lamell Sjögren, Verksamhetschef [email protected] 073-0593609
Mister York söker en driven ledare till Kalmar Sveaplan Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Kalmar Sveaplan! Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer