Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Är du i början av din karriär som Kemist och söker rätt plats att växa och trivas på lång sikt? Vill du bidra till en tryggare värld fri från farliga kemikalier? Drivs du av att vara en del av ett företag med höga ambitioner och gillar att påverka genom egna initiativ? Då är KemRisk företaget för dig! OM BOLAGET KemRisk är experter på kemikalieinformation och kemikalielagstiftningen. Bolaget erbjuder allt från heltäckande tjänster och konsultuppdrag, till moderna plattformar och SaaS-lösningar till sina kunder. I produktportföljen ingår säkerhetsdatablad, byggvarudeklarationer, kemikaliehanteringssystem samt en bred uppsättning konsulttjänster inom området. KemRisks kunder finns främst i Norden men kundbasen sträcker sig över hela Europa. OM ROLLEN Som kemikonsult hos KemRisk arbetar du med att producera säkerhetsdatablad (SDB) med hjälp av deras egenutvecklade mjukvara. Du supporterar kunder och utför konsultativa tjänster inom chemical compliance. Här blir du kundernas vägledare i frågor som rör kemikalielagstiftning, som REACH- och CLP-förordningarna, till exempel kring klassificering och märkning av kemiska produkter. Du har ramarna för den europeiska lagstiftningen att förhålla dig till, men jobbet kräver också att du gillar att navigera, djupdyka i kluriga frågeställningar och tänka kreativt för att hitta rätt väg framåt utifrån kundens kontext. Du får chansen att arbeta inom ett spännande och expansivt område där det alltid finns nya saker att lära och utforska för att bredda din kompetens. Hos KemRisk får du följa med på en spännande tillväxtresa och utvecklas tillsammans med ett bolag som verkligen värdesätter ditt engagemang och ditt bidrag! VEM ÄR DU? Till rollen som kemikonsult söker vi dig som har: En akademisk examen inom kemi, förslagsvis med någon av följande inriktningar: Kemisk analysteknik, Kemisk biologi eller Teknisk biologi Ett stort intresse för kemikalielagstiftning, såsom REACH- och CLP-förordningarna Om du har arbetslivserfarenhet som kemist ses det som starkt meriterande. Eftersom kundkontakt är en central del i rollen ser vi det också som meriterande om du har erfarenhet inom service, där du trivs bra med att hjälpa andra och knyta kontakter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser och för att passa och trivas i rollen tror vi att du är strukturerad, noggrann samt att du självständigt driver ditt arbete framåt. Du är kommunikativ, flexibel och bra på att samarbeta, såväl internt med kollegor som externt med kunder och samarbetspartners. Du är engagerad, trivs med att ta egna initiativ och bidrar med en positiv inställning och energi i ditt arbete! VI ERBJUDER KemRisk erbjuder dig en självständig och ansvarsfull rolliett engagerat och sammansvetsat team. Det är ett företag med korta beslutsvägar och ett stort fokus påatt möta kundernas föränderliga behov ochmarknadens ökade efterfrågan, där tillväxt och framtidstro genomsyrar hela verksamheten.Du välkomnas in i ett härligt gäng som inspirerar och engagerar varandra samtidigt som man har riktigt kul tillsammans. Varmt välkommen till en arbetsplats där du får trivas och växa! ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos KemRisk Sweden AB. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Love Fransson på[email protected] Placering: På KemRisks kontor i centrala Linköping, Platensgatan 8. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!
Om verksamheten Krys vårdcentral Kneippen ligger i en lugn och vacker miljö. Härifrån tar du dig enkelt med spårvagn eller med cykel in till centrum och tågstation. Vårdcentralen erbjuder en stabil arbetsgrupp på 30 medarbetare. Keippen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra 10 500 listade patienter. Om rollen I den här rollen kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning men kan även komma att jobba med mottagningsarbete. Kvalifikationer & egenskaper Vi driver ett stort arbete med att erbjuda branschens bästa patientbemötande. För det krävs motiverade medarbetare och vi lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Vi letar efter kollegor som tar ansvar för gruppen och som är intresserade av att vara med och skapa en härlig och motiverande arbetsplats där vi arbetar tillsammans. Legitimerad sjuksköterska. Erfarenhet inom svensk sjukvård. Erfarenhet inom svensk primärvård är starkt meriterande. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Vid behov, ca 50% Anställning: Timanställning Arbetstider: Vardagar Plats: Kry Kneippen, Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på [email protected] På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Voyado is a fast-growing company containing two products, with the mission to deliver a best-of-breed solution that matches every customer's needs. Engage, a data-driven SaaS platform within Marketing Automation, CRM, and Loyalty. Elevate is intelligent software that maps, analyzes, and learns from the visitor's behavior in real time, which allows the e-tailer to present relevant products and offers, adapted to each individual. We are thrilled to share that Beate Sundin Trollvik , Stefan Kratz, Michael Legnér och Adnan Kadrispahic is now looking for their next team member. You'll be joining the Message Services team, part of the Engage product- a highly skilled and collaborative team of developers in Norrköping. The scale of what we do is exciting, from sending 1.4 billion emails in a single month to architecting solutions that truly matter to end users (sometimes even life-critical). About the role As an empowered, cross-functional team, we own the development, maintenance, and operations of the message engine within the Engage platform. We handle all outbound messaging across the channels we offer, currently including email and SMS, with more to come. Our mission? To deliver personal messages on time, track delivery status and user behavior, and ensure that our systems scale smoothly as our customer base grows. This team plays a vital role in enabling seamless, high volume communication between brands and their customers. Some examples of your daily work will be: Expanding and optimizing our message services to handle large volumes and scale across different markets. Daily tasks include monitoring, attending daily synch with the team, meetings with other teams, when necessary, (development in pair or individually working on a new feature or maintenance identified by the team) Contributing to troubleshooting in the event of a system failure Working across the entire stack, from Aurelia views to heavy-duty SQL storage. Monitoring system performance and proactively identifying and resolving bottlenecks before they become problems. We work closely with the Outbound team in a tightly knit, agile setup, where MVP thinking and iterative deliveries are key. Expect fast feedback loops, empowered ownership, and doors that are always open, literally and culturally. Who you are To thrive in this role, you’re someone who loves a complex challenge and doesn’t wait around to be told what to do. You’re curious, driven, and solution-oriented, someone who rolls up their sleeves, digs into legacy systems, and comes out the other side with better performance and cleaner code. You see opportunities where others see roadblocks and bring thoughtful input to design and implementation discussions. We’re looking for someone who doesn’t just write code, but someone who designs solid, scalable solutions. You understand trade-offs, especially when it comes to performance vs. cost, and you have an eye on the future. You have some of the following skills and experiences: • Solid experience with .NET/C# • Working with SQL databases (e.g., MSSQL or PostgreSQL) • Experience with Azure (or other cloud providers) • Familiar with large-scale systems and the performance challenges they come with • Bonus points for experience with SaaS platforms, messaging systems, or platform teams What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture Summits where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together Opportunities for personal and professional growth and learning in a dynamic and supportive environment. Work-life balance – we don't have a long work-hours culture, we value engagement over hours worked. An office-first but flexible hybrid working policy. Some of our benefits: 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love Beneficial bike lease, including e-bikes Breakfast buffet on Fridays Inhouse gym only for Voyadoers A generous gadget-and-phone package (your choice!) 5000 SEK per year in wellness allowance A wellness hour you can use every week About Voyado We are now a company of 300+ colleagues on an exciting journey and have recently established a presence in new markets to strengthen our position in Europe. If you are ready for your next adventure and want to join our team on our expansion throughout Europe and have an interest in customer care, e-commerce, retail, and tech - let's get in touch! Be yourself At Voyado, we believe in gender equality. We are proud sponsors of Womengineer as well as Tjejer Kodar! Read more about Tjejer Kodar & Voyado here Equality is not only about gender but also about making everyone feel welcome and heard in a multicultural and diverse environment. We at Voyado strive to make everyone feel like they can bring their true self to work every day. Gender-equal and diverse teams have more perspectives on life and bring different ideas to the table which in the end leads not only to making a better working environment but also a better product. Ready to find out more? Lovely! Before one applies it can always feel like you need a better resume, more polish, or just another year of experience, but we say if you think this sounds like a place where you can shine don't hesitate to send in your resume!
We are super excited to announce that our Engineering Manager Robin Bodin is looking to welcome a next colleague to Voyados Intelligence team. As part of this team, you’ll play a key role in transforming how we deliver insights to our customers through beautiful, scalable, and user friendly dashboards and reports. You’ll help us rethink our reporting system using a new third-party BI tool, with the freedom to influence everything from KPI standardization to data visualization best practices. Some of the things you'll be up to: • Design and build interactive dashboards and embedded reports that deliver meaningful insights to our retail customers. • Collaborate closely with Product Managers, UX, Data Platform, and CSM to ensure we meet real user needs. • Explore and structure data using SQL to create new KPIs and calculated metrics. • Set the foundation for how we work with reporting and data visualizations while allowing room for creativity, experimentation, and storytelling. This is a unique opportunity to join at the beginning of an exciting journey. With embedded analytics being a new area for us, you’ll have a direct hand in shaping how it evolves. Reporting is a key part of our product offering, so your work will make a visible impact, both internally and for thousands of end users. Most importantly, you’ll be part of transforming reporting from a supporting tool into a core element of the Voyado customer experience. So, who are you?We’re looking for someone with hands on experience in modern BI tools such as Sisense, Looker, Tableau, Power BI, or Qlik. You have strong SQL skills and are comfortable working with structured data. What sets you apart is your keen eye for user experience in data visualization, you understand how users interpret data and design accordingly. You’re experienced in turning raw data into customer facing insights that add real business value. If you also have knowledge of embedded BI solutions, SaaS platforms, or the retail and e-commerce space, that’s a great bonus. What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture Summits where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together Opportunities for personal and professional growth and learning in a dynamic and supportive environment. Work life balance – we don't have a long work-hours culture, we value engagement over hours worked. An office-first but flexible hybrid working policy. Some of our benefits: 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love Beneficial bike lease, including e-bikes Breakfast buffet on Fridays Inhouse gym only for Voyadoers A generous gadget-and-phone package (your choice!) 5000 SEK per year in wellness allowance A wellness hour you can use every week About Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels—online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, Voyado makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. We are now a company of 300+ colleagues on an exciting journey and have recently established a presence in new markets to strengthen our position in Europe. If you are ready for your next adventure and want to join our team on our expansion throughout Europe and have an interest in customer care, e-commerce, retail, and tech - let's get in touch! Be yourself At Voyado, we believe in gender equality. We are proud sponsors of Womengineer as well as Tjejer Kodar! Read more about Tjejer Kodar & Voyado here Equality is not only about gender but also about making everyone feel welcome and heard in a multicultural and diverse environment. We at Voyado strive to make everyone feel like they can bring their true self to work every day. Gender-equal and diverse teams have more perspectives on life and bring different ideas to the table which in the end leads not only to making a better working environment but also a better product. Ready to find out more? Lovely! Applications are reviewed on going, but the final deadline to apply is April 30th. Before one applies it can always feel like you need a better resume, more polish, or just another year of experience, but we say if you think this sounds like a place where you can shine don't hesitate to send in your resume! We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your current role and what would be an exciting challenge for you in the future. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let your passion shine through in yourapplication! Note: As of right now we are unable to proceed with applicants outside of the EU, and a requirement of eligibility to work at Voyado is the right to work in the EU without limitations. Needless to say, this is something we are actively working on to be able to onboard colleagues from all over the world.
Vi söker nu en Anläggningsarbetare till vårt team!☀️ Placeringsort: Östergötland Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid (vi tillämpar provanställning). Tjänsten innebär arbete inom markarbeten. Grundläggningsentreprenader Finplaneringsentreprenader Vi söker dig som är: En engagerad lagspelare som bidrar till en positiv arbetsmiljö Självgående och ansvarsfull Våra arbeten bedrivs både självständigt och i större arbetslag. Krav för anställning: Flerårig erfarenhet av anläggningsarbeten Körkort B Låter detta intressant - skicka din ansökan och CV till [email protected]
Har du vad som krävs för att lyckas i IT-konsultvärlden? VIPAS AB söker nya talanger för spännande projekt inom telekom, automotive, retail och bank! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är sömlöst anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är detta vår vision och drivkraft. Vi är mer än ett IT-konsultföretag – vi är din strategiska partner för att utveckla skräddarsydda lösningar med den senaste tekniken, såsom Java och Python. Med djup expertis inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst säkerställer vårt erfarna team att du navigerar den moderna teknikens landskap med trygghet, innovation och långsiktig framgång. Jobbeskrivning: I rollen som testledare kommer du att vara en aktiv del i det agila arbetet i programmet och ha ansvar för testverksamhet. Du förväntas agera sammanhållande mellan olika testdelar, med fokus på bland annat miljötålighetstester och funktionstester i referensmiljö.Vill du bidra till ett samhällsviktigt tekniskt projekt där kvalitet, struktur och teknik går hand i hand? Välkommen att söka uppdraget – vi ser fram emot att höra från dig! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Säkerställa att testaktiviteter planeras, samordnas och genomförs med hög kvalitet Ansvara för att relevanta testfall finns dokumenterade Säkerställa att nödvändig hårdvara levereras i tid Hantera bokningar och resurstillgång för test Skapa goda förutsättningar för att tester ska kunna genomföras effektivt Rollen kräver både teknisk kompetens och god koordinationsförmåga Kravprofil: Minst 8 års erfarenhet av testledning eller liknande teknisk roll Gedigen erfarenhet av systemtestning i komplexa miljöer Förmåga att arbeta självständigt och samordna tvärfunktionella aktivitetet Erfarenhet av agila arbetssätt Vana att arbeta nära hårdvarunära tester och referensmiljöer Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected]. Observera: Ansök gärna om du har permanent uppehållstillstånd, svenskt medborgarskap eller ett giltigt arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!
Om företaget Beyond Gravity har sitt huvudkontor i Zürich, Schweiz. Vi är inte det "traditionella" rymdbolaget - utan en unik mix av flexibilitet, snabbhet och innovation. Vi möter "new space" med årtionden av branschkunskap och en framgångsrik historia med 100% mission succes. Vårt team med över 1700 experter på 13 platser i 6 länder, är hängivna i att utmana gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Inte bara genom att utveckla nyckelprodukter för satelliter, bärraketer och litografi, utan också genom att bidra till att förbättra livet på jorden. Ditt Crew Vårt Manufacturing Engineering-team i Linköping består av sex engagerade medarbetare som tillsammans antar utmaningar bortom det möjliga – både på jorden och i rymden. Inom teamet har vi även en nybildad underhållsavdelning, där du får möjligheten att vara med från start och bygga upp processer från grunden. Med fokus på nyfikenhet och utveckling blir du en del av ett team som tillsammans banar väg för framtidens rymdproduktion. Dina arbetsuppgifter Som underhållstekniker hos oss ansvarar du för att hålla vår moderna produktionsutrustning i drift genom planerat underhåll och snabba åtgärder för att minimera avbrott och säkerställa en effektiv produktion. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Felsökning, service och underhåll av robotar, CNC-maskiner, hydraulik och verktyg. Planering, skapande av underhållsinstruktioner och samarbete med leverantörer och olika avdelningar. Ansvar för reservdelslager och underhållsplaner. Deltagande i produktionsmöten och stöd till operatörer. Dokumentation och analys av driftdata för processförbättringar. Medverkan vid installation och uppgradering av ny utrustning. Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad, har god initiativförmåga och drivs av förbättring. Vi ser att du har goda kunskaper inom automationsteknik och erfarenhet av felsökning och underhåll av PLC-styrda maskiner. Du är tekniskt intresserad och tycker det är stimulerande att lära dig nya saker. Tjänsten kräver några års erfarenhet inom underhålls- eller produktionsteknik och vi ser gärna att du teknisk grundutbildning på minst gymnasienivå. Det är meriterande att ha kunskap i följande program: SIEMENS TIA PORTAL SYSMAC STUDIO CNC 840D SIEMENS Det är ett stort plus om du har med dig utbildningscertifikat från truck och travers, heta arbeten, mobil plattform, el-/säkerhetsutbildning eller arbete på hög höjd. Ett krav för tjänsten är att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Observera att rollen innebär skiftarbete, vilket kräver att du är flexibel och trivs med att arbeta varierande arbetstider. Ansökningsförfarande I denna rekryteringsprocess samarbetar Beyond Gravity med Skill. Du är välkommen med din ansökan på skill.se. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Matilda Ingeson på [email protected] eller Andreas Schmidt [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 14 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 10 städer och ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Lindköping, det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuder På Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare. Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare? Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande. Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer