Farmaceut till Valdemarsvik - extra klirr i kassan och ett varmt välkomnand

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Varför oss? 🌟Varmt välkommen till vårt familjära apotek i Valdemarsvik! Apoteket är beläget på en mindre och mysig ort med närhet till såväl vacker natur som havsmiljö, där många turister besöker oss under sommaren. I närområdet finns det vårdcentral, distriktsveterinär, bostäder, mataffärer, skärgård och våran fina Grännes IP som varit utsedd till Sveriges bästa idrottsplats. Den typiska kunden hos oss är barnfamiljer och äldre. Vi har kundnära relationer som ensamt apotek på bygden och stammisar året om. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av en farmaceut, två apotekstekniker och en säljare som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09.00-18.00 på vardagar. I dagsläget har vi stängt på lördagar och på söndagar men vår ambition är att ha öppet på lördagar framåt. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid och du välkomnas till Maggans region. Önskad start omgående eller enligt överenskommelse. Vårt framtidsortspaket som gör skillnadVi tror på att belöna dig som är redo att satsa på en ny arbetsgivare och som vill göra skillnad där du behövs som mest! Därför erbjuder vi något extra om du väljer att komma till oss i Valdemarsvik: - Lönetillägg 💰5 000 kr extra i månaden i hela tre år för dig som väljer att flytta eller pendla för att bli en del av vårt team! - Bonus 🏆För att du ska trivas och blomstra, erbjuder vi en årlig bonus på 60 000 kr under dina tre första år hos oss (psst… totalt upp till 180 000 kr 😉). Detta är vårt sätt att tacka dig för att du väljer att bygga din framtid här med oss! Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta regionchef Maggan 070-5315656. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

6 mars 2025
Sista ansökan:
1 september 2025
Fastighetstekniker inriktning vitvaror till Linköping
Victoriahem AB
Fastighetsskötare

Vill du göra skillnad i våra fastigheter? Nu söker vi en erfaren och driven fastighetstekniker med inriktning vitvaror till vårt team i Linköping. Det är vi som team som tillsammans som skapar värde för våra hyresgäster - kom och hjälp oss se till så att våra hyresgäster trivs! Om rollen Som fastighetstekniker hos oss blir du en viktig del av teamet och ansvarar för reparationer, underhåll och tillsyn av våra fastigheter. I den här rollen kommer du ha inriktning mot vitvaror, men även hantera mer generella felanmälningar också. Du arbetar nära våra hyresgäster och ser alltid till att säkerställa en så hög service och funktionalitet som möjligt. Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och organiserad. Du har lätt för att skapa goda relationer och håller ordning på uppdrag och dokumentation. Hos oss får du en varierande och viktig roll där din insats gör stor skillnad varje dag! Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Proaktivt arbete genom ronderingar, tillsyn och synlighet i området Service, reparationer och felavhjälpande underhåll med inriktning mot vitvaror Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder Systematiskt brandskyddsarbete Deltagande i områdesaktiviteter tillsammans med resten av teamet och våra hyresgäster Din profil Arbetslivserfarenhet från en roll som fastighetstekniker eller reparatör Erfarenhet av reparationer av vitvaror Utbildning med inriktning fastighetsteknik, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig Manuellt körkort B Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande. I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas hos behöver du vara en lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande i alla delar av ditt arbete. Vi erbjuder Läs mer om oss som bolag, och vad vi erbjuder som arbetsgivare på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Linköping Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig förvaltare Alexander Jonsson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Restaurangchef Linköping
Holy Greens AB
Restaurang- och kökschefer

Är du en naturlig ledare som vill ta chansen att växa och utvecklas i branschen? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. En arbetsplats som arbetar för en mer hållbar och hälsosam värld. Kollektivavtal och friskvård. Arbete främst dagtid. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Ex. Heltid med tillträde okt 2022 Plats: Enhet, Ort Lön: Fast lön. Vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Resande montör 🔧
Wrknest AB
Installations- och serviceelektriker

Om tjänsten Som resande montör/installatör arbetar du med installation och underhåll av kommunikationsutrustning i master och andra tekniska miljöer. Du får egen bil och utgår hemifrån från östra Sverige och jobbar måndag till torsdag, med övernattningar på hotell. Uppdraget innebär arbete i både skärgård och fjäll! Dina framtida arbetsuppgifter Arbetet är fysiskt och tekniskt varierande, där du alltid jobbar i team, oftast två och två, för att säkerställa säkerhet och kvalitet. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Installation och underhåll av antenner och kommunikationsutrustning Klättring i master på upp till 150 meter Arbete i olika miljöer – från skärgården till fjällområden Hantera verktyg och enklare teknisk utrustning Resa och arbeta på olika platser, med hotellövernattningar ca 150 dagar/år Redovisa arbetstid och rapportera uppdrag via digitala system Vi söker dig som Har B-körkort och kan hantera en större arbetsbil Är fysiskt kapabel att arbeta på hög höjd och hantera tung utrustning Är noggrann, säkerhetsmedveten och ansvarsfull Trivs med att arbeta i team och har god social förmåga Har en teknisk bakgrund, t.ex. inom el, tele, montering eller fordon Meriterande: Erfarenhet som elektriker, hissmontör, bilmekaniker eller liknande tekniskt yrke Erfarenhet av arbete på hög höjd Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östra Sverige, resor över hela landet Omfattning: Heltid, måndag–torsdag Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Om kunden Företaget arbetar med installation och underhåll av kommunikationsnät i Sverige. Arbetet sker i team och präglas av samarbete, noggrannhet och långsiktighet. Personalen trivs och stannar ofta kvar i många år, även efter pensionsålder. Säkerhet & krav Denna tjänst kräver att du genomgår en säkerhetsprövning, vilket innebär att du behöver vara svensk medborgare och ha en stabil bakgrund utan grova brott i belastningsregistret. Säkerhetsutbildning ingår i anställningen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Jobba som personlig assistent i Finspång i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Finspång söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

5 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen

5 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Nous bistro söker extrapersonal till köket på helger
Östgöta Kök i Norrköping AB
Kockar och kallskänkor

Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. I Linköping driver vi Östgöta Kök Garnisonen och ÖK Smak & Tak. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Nu söker vi extrapersonal till köket på helger för vår Nous bistro! Om tjänstenVi söker dig som är intresserad av ett spännande extrajobb inom restaurangbranschen. Som en del av vårt köksteam hos Nous bistro kommer du att vara med och skapa matupplevelser i linje med vår filosofi om kvalitativa råvaror och äkta hantverk. Arbetsuppgifter Tillaga och förbereda mat enligt våra höga standarder. Bidra till att köket håller sig organiserat och effektivt. Samarbeta med resten av teamet för att säkerställa gästernas bästa möjliga matupplevelse. Vem är du? Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta i kök eller är genuint intresserad av matlagning. Är flexibel och kan arbeta helger. Trivs i högt tempo och gillar att arbeta i team. Är noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö inom en framstående restaurangkoncern. Möjlighet att utvecklas inom matlagning och kulinariska konster. Flexibilitet och möjlighet att arbeta där det behövs. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Skicka din ansökan redan idag! Rekrytering sker löpande, så vänta inte för länge. Vi tillämpar kollektivavtal via Visita. Välkommen till oss på Nous Bistro!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Account Manager till Xameras Linköpingskontor
Xamera AB
Företagssäljare

Xamera söker Account Manager – Är du vår nästa talang? Är du en passionerad och resultatinriktad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och är redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Account Manager hos oss på Xamera! Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential. Om rollen som Account Manager Som Account Manager hos Xamera kommer du att ansvara för att utveckla och underhålla starka och långsiktiga relationer med våra kunder, inklusive både små och medelstora företag. Din roll innebär att bearbeta kunder för att möta deras behov och skapa värde. Du kommer att ha ansvar för hela försäljningscykeln, från prospektering till avtal och uppföljning. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande och delta i olika marknadsaktiviteter. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning alternativt utbildning inom motsvarande område. Kan svenska och engelska, i både tal och skrift. Har en stark drivkraft och motiveras av att nå resultat och utvecklas i din karriär. Är en passionerad säljare med en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla affärsrelationer. Det är meriterande om du har 1-2 års tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Vad erbjuder vi? En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher. En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer. Ansökan Är du vår nästa Account Manager? Skicka in din ansökan samt där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Start: Våren 2025. Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Backend-utvecklare till Card Network Solutions
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du sitta i förarsätet på resan från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ? Card Network Solutions (CNS) söker nu skickliga backend-utvecklare för att bygga nästa generation av affärssystem för energi- och drivmedelssektorn. Hos oss bygger du systemen som förenklar omställningen och gör det lättare för slutanvändare att tanka/ladda sina bilar. OM BOLAGET CNS grundades 1987 i Norrköping och är sedan 2014 en del av den globala koncernen DCC. CNS fokus är att utveckla effektiva, innovativa och säkra lösningar inom energi- och drivmedelssektorn, som används både nationellt och internationellt. På CNS får du förmånen att arbeta i det lilla bolaget med 15 anställda samtidigt som du tillhör en stor koncern. Det innebär att du erbjuds en positiv miljö med bra sammanhållning, möjlighet att påverka och med en närhet till tekniska beslut, samtidigt som du får långsiktigheten och stabiliteten av en stor koncern! Energi- och drivmedelssektorn i sig är en bransch i förändring, där resan går från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ. För att möta denna förändring måste CNS ligga i framkant och utveckla system och lösningar som förenklar omställningen. OM ROLLEN Som backend-utvecklare på CNS blir du en del av ett engagerat team som utvecklar affärssystem med allt som behövs för att driva bensin- och laddstationer. Systemen hanterar allt från kort och kunder, till statistik och fakturering. En stor del av vardagen består av att vidareutveckla systemen genom nya integrationer med exempelvis betallösningar, laddnätverk och appar. Det finns massor av spännande utvecklingsprojekt framöver, där våra kunder börjar fokusera mer på elektrifiering och moderna lösningar som gör det enklare att tanka/ladda bilar för slutanvändaren. Utvecklingen sker främst i C# med SQL databaser, där koden är driftsatt i olika Azure-tjänster som App Service, AKS och Azure Functions. VEM ÄR DU? I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är nyfiken, älskar problemlösning och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Då CNS växer finns det plats för teammedlemmar med olika kompetenser och fokusområden. Det viktigaste är att du gillar att ta dig an nya utmaningar och vill utvecklas tillsammans med oss! För att passa och trivas i rollen ser vi att du har: En högskole- eller civilingenjörsutbildning eller motsvarande inom relevant område. Minst 3 års arbetslivserfarenhet som utvecklare. God förmåga att samarbeta. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom: C# / .Net Core Azure Kubernetes GraphQL / REST SQL CNS ERBJUDER CNS vill ge alla anställda de bästa förutsättningarna för att hitta sin egen balans mellan arbetsliv och privatliv, som en del i det så erbjuder vi flera förmåner som: Hybridarbete, där man får arbeta två dagar hemifrån i veckan. Arbetstidsförkortning på 40 h om året som kan tas ut både i lediga dagar och flextid. En friskvårdstimme per vecka. Friskvårdsbidrag på 3 000 SEK per år. Utöver förmånerna ovanför så blir du en del av ett härligt gäng som regelbundet har aktiviteter för att fira framgångarna och blicka framåt. Hos oss kommer du arbeta med intressanta och storskaliga projekt som underlättar vardagen för många. ÖVRIGT Upplägg:Anställning direkt hos CNS. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på[email protected] Placering: Tjänsten är placerad på CNS moderna kontor i centrala Norrköping. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Teknisk Projektledare
Avalon Innovation Technology AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Hej, team Avalon i Linköping här! Vårt grymma team är redo att välkomna dig till gemenskapen. Tillsammans tar vi oss an nya konsultuppdrag och inhouseprojekt där du får utveckla dina kunskaper. Välkommen till Avalon! Din framtid hos oss I 25 år har vi arbetat med produkt- och systemlösningar som verkligen gör skillnad för omvärlden. Innovationsarbetet pågår såklart fortfarande och nu har vi fler tekniska möjligheter än någonsin! Med hjälp av vår innovationsmodell driver vi multidisciplinära projekt med kompetenser från industridesign till mekanik till mjukvaruutveckling för moderna molnplattformar. Vi växer och med ökat förtroende från våra kunder behöver vi stärka upp vårt team i Linköping med en teknisk projektledare. Vill du vara med oss och göra skillnad? Som teknisk projektledare är du anställd som konsult hos oss på Avalon och du jobbar antingen i uppdrag hos någon av våra kunder eller inhouse med utvecklingsprojekt i vår projektorganisation. I rollen som projektledare hos oss kommer din flexibilitet till nytta, liksom din förmåga att använda din kunskap inom nya områden. Här på Avalon har du möjligheten att utvecklas och utmanas och med ett starkt driv och engagemang finns stora förutsättningar för dig att nå framgång. Vi är lyhörda för dina intressen och önskemål och prioriterar uppdrag som främjar din utveckling. I Linköping är vi ett tajt team där alla känner varandra och ditt bidrag till gemenskapen är viktig. Vi gillar att hänga tillsammans, oavsett om det är på after work, ett fartfyllt gokart-race, svettig lunchträning eller en mysig fika på kontoreti! Matchar vi varandra? Vi letar efter mer än erfarenheterna i ditt CV - vi vill träffa vår nästa kollega. På samma sätt tror vi att du söker mer än nya arbetsuppgifter. Du vill till en plats där du kan vara dig själv och få en intressant karriärutveckling. Är du nyfiken, lösningsfokuserad och ansvarstagande, härligt tycker vi! Men viktigast av allt är att du bara är dig själv. Vi har full förståelse för att ingen kan kunna allt men i denna rollen har vi en önskan om att du har tidigare erfarenhet av mekanisk konstruktion och några års erfarenhet från en tidigare roll som projektledare. Som projektledare har du en förmåga att snabbt förstå kundkrav och sedan leda dessa till innovativa lösningar. Du har vana att driva projekten i en mix mellan traditionell projektledning och agila arbetssätt. Är du en certifierad projektledare inom IPMA, PMI (PMP) eller motsvarande ser vi det som meriterande. I Linköping är vi en skön mix av både kompetenser och personligheter och vi letar efter kollegor som kan passa in i vårt gäng. Hur gör man då det? Jo, man älskar teknik, innovation och gemenskap. Då vi är ett team, där alla känner alla, är ditt bidrag till vår laganda och sammanhållning i gruppen viktig. Vi är ett team som stöttar varandra oavsett vilken kund eller vilket uppdrag du sitter på. Vår kultur Vår företagskultur är bland det viktigaste vi har. Vi är alla med och aktivt bidrar till våra gemensamma framgångar och vi motiveras av att samarbeta och driva vår affär framåt. Vår ambition är inte att bli störst, däremot kommer vi alltid sträva mot att vara bäst på det vi gör. Vi är glada över att arbeta på Avalon Innovation och kan stolt säga - jag är en avalon! Vad händer nu? Vad kul att du har läst såhär långt! Har du frågor om oss eller tjänsten? Tveka inte att höra av dig. På grund av GDPR tar vi inte emot några ansökningar via mail. Rekryteringen pågår löpande så vänta inte med att skicka in dina kontaktuppgifter och bilagor. Vi som med STORT NÖJE ser fram emot din ansökan heter: Emil Hillung, Business Director & Team Leader [email protected] Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med säljare av annonser eller andra rekryteringstjänster.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025