Projektingenjör industrikyla till Francks Kylindustri
Francks Kylindustri Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Vi befinner oss i en expansiv fas och behöver därmed fler drivna medarbetare! Vi söker en projektingenjör med inriktning mot industriell kyla såsom ammoniakanläggningar till processindustrin, isbanor och större lager. Om jobbetHos oss får du vara med och skapa den mest effektiva lösningen för kunden. Här kommer du att vara en viktig del för att fortsätta vår resa att ligga i framkant och ge den bästa kundservicen. Vi erbjuder dig ett mycket omväxlande arbete där uppgifterna kan variera från projekt till projekt. Du kommer att supportera våra säljare och projektledare med allt från att läsa förfrågningar, dimensionera, ta fram en konstruktion samt prissätta konstruktionen med komponenter och utförande. Du kommer att supportera våra tekniker med stöd i felsökningsarbete och delta i kundmöten. Exempel på arbetsuppgifter Dimensionera och designa kylanläggningar både enskilt och i projektgrupp Skriva funktionsbeskrivningar Ta fram flödesscheman och principritningar i AutoCAD Framtagning av kalkyler och offerter Kontakt med underentreprenörer såsom rör- isoler- el- och styrentreprenörer Kontakt med leverantörer av processutrustning så som aggregat, pumpar och ventiler Kontakt med tredjeparts kontrollorgan samt CE-dokumentation och CE-märkning Om dig Som projektingenjör behöver du har flerårig erfarenhet av kylprojektering. Du har goda kunskaper inom: anläggningsuppbyggnad och design beräkningar av indirekta och direkta kylsystem styr och reglerteknik 3:e parts krav, direktiv och normer för kylanläggningar AutoCAD Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort. Vi tror att du har en högskoleexamen med inriktning mot energiteknik, eller motsvarande. Det viktigaste är dock hur du är som person; att du sätter kunden i centrum, kan samarbeta med andra, tar egna initiativ samt har en positiv inställning. Du har ett eget driv att ständigt lära dig nya saker och är van att arbeta mot deadlines. ÖvrigtDu kommer att utgå från Francks Kylindustris kontor i Norrköping eller Linköping.Har du inget CV eller personligt brev? Inga problem, du kan ansöka ändå :) Om du har frågor om rollen, tveka inte att höra av dig:Robert Eriksson, Entreprenadchef,076 000 26 02Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Projektledare kommersiell kyla till Francks Kylindustri
Francks Kylindustri Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Vi växer och söker fler drivna projektledare som vill vara med och leverera förstklassiga kyl- och klimatlösningar till butiker, lager och andra kommersiella miljöer. Hos oss får du en nyckelroll där du leder projekt från start till leverans med fokus på kvalitet, lönsamhet och nöjda kunder. Om jobbetVi erbjuder en central roll i ett expansivt företag där du får utvecklas tillsammans med ett engagerat team. Som projektledare ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av projekt, inklusive: Kalkyler, offerter och projektbudget Kontakt med kunder, leverantörer och underentreprenörer Handledning av montörer och underentreprenörer Administrera och styra projekten mot god teknisk funktion, kundnöjdhet och lönsamhet Dokumentation, inköp, planering samt projektuppföljning är en del av dina löpande arbetsuppgifter. Självklart har du ekonomiansvar för de projekt du leder. Om dig Vi söker dig med erfarenhet från installationsbranschen, gärna inom kyla, och som trivs med att leda team och driva projekt. För att lyckas i rollen och säkerställa god leverans är det av stor vikt att du är lösningsorientrad och har förmågan att hantera ändringar, tilläggskostnader, entreprenadjuridik och projektekonomi. Du har också Teknisk utbildning, gärna högskoleexamen inom energiteknik eller liknande B-körkort och flytande svenska samt god engelska Vi ser gärna att du har goda kunskaper i AutoCAD, Bas P, Bas U, Du är en "naturlig ledare", som både kan föregå med gott exempel, vara lyhörd och ödmjuk men samtidigt coacha och driva arbetet framåt. Du är social och gillar att samverka med andra samtidigt som du kan agera självständigt. Då arbetet innebär arbete mot deadlines behöver du organisera ditt arbete på ett bra sätt, ta ansvar och samtidigt behålla noggrannheten. Du har ett naturligt driv och en önskan att ständigt utvecklas. Du har ett helhetstänk och har därför lätt för att prioritera vad som ska göras. ÖvrigtDu kommer att utgå från Francks Kylindustris kontor i Norrköping eller Linköping.Har du inget CV eller personligt brev? Inga problem, du kan ansöka ändå :) Om du har frågor om rollen, tveka inte att höra av dig:Robert Eriksson, Entreprenadchef,076 000 26 02Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Personliga assistenter sökes till kvinna utanför Linköping
Olivia Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Om tjänsten Vi på Olivia Personlig Assistans söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Vikingstad, 20 minuter från Linköping. Vi söker dig som vill jobba deltid eller som timvikarie vid behov. Arbetstiderna varierar och kommer vara förlagda ungefärenligt följande: 07.00-07.50 på vardagar 16.30-19.00 på tisdagar och onsdagar 09.00-14.00 på fredagar 15.00-19.00 på söndagar Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja inskolas omgående. Om kunden Kunden är en kvinnai 50-års åldern med som bor med sin dotter och har ett intresse för träning. Hon arbetar till vardags och reser därför till Stockholm cirka två gånger i månaden.Personen behöver din hjälp som assistent i sin vardag för att kunna vara så självständig som möjligtdå hon har dysmeli. Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor, t.ex.matlagning och handling. Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Stötta vid förflyttningar Är du den kunden söker? Vi söker dig som är lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. I den här tjänsten läggs stor vikt vid personlig lämplighet ochpersonkemi. Meriter: Erfarenhet som personlig assistent Annan vårderfarenhet Sysselsättningsgrad:2 st, deltid eller extra vid behov Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med Anställningsstöd: Olivia Personlig assistansär ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia personlig assistans är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

6 februari 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Underhålls/Servicetekniker hos NYA O’Learys Norrköping
O'learys Trademark AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Underhålls/Servicetekniker hos O'Learys Norrköping Om tjänsten: Vi söker nu en noggrann och engagerad Underhålls/Servicetekniker hos O’Learys Norrköping. Som Underhålls/Servicetekniker spelar du en nyckelroll i att säkerställa att all vår teknik, bowlingbanor, maskiner osv fungerar smidigt så att våra gäster får en enastående upplevelse varje gång de besöker oss. Rollen innefattar arbete dagtid. Om dig: Vi letar efter dig som värderar likabehandling och respekt gentemot både kollegor och gäster. Din passion för mat, service och att skapa minnesvärda gästupplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Vi söker dig som kommer vara stolt medlem i O'Learys-familjen och som strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. I arbetsuppgifterna ingår att: Ansvara för att våra aktiviteter levererar en hundraprocentig upplevelse Driftansvar för alla aktiviteter på enheten, inklusive bowling, shuffleboard, minigolf, dart, biljard och arkadhall. Säkerställa att alla karaokerum, shufflebord, biljardbord, digitala dartbanor, ljud och ljusteknik mm fungerar Underhålla kontakt med våra spelleverantörer och hantera eventuella tekniska frågor Ansvara för reparationsarbetenav alla dess slag som bord, stolar eller annat som kan tänkas behövas Ansvara för underhållsarbete av alla dess slag Önskad erfarenhet och egenskaper: Erfarenhet som service eller underhållstekniker Meriterande erfarenhet från tidigare arbete med bowling eller liknande aktiviteter Förmåga att felsöka och vara självgående Noggrann, flexibel och kan anpassa sig till förändrade arbetsförhållanden Låter det här som något för dig? Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Vad erbjuder vi dig? Personlig utveckling Kollektivavtal Start:Enligt överenskommelse Omfattning:100% Arbetstider: Vardagar, dagtid Plats: Norrköping Om O’Learys: O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Blomsterlandet i Linköping söker säsongsmedarbetare
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje! Om tjänstenVarje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunder, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas, känna sig välkommen och att se till att kunden får tips och råd till sitt växtinköp. Som person ser vi också att du har lätt för att ta initiativ och motiveras av att leverera resultat. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av Växtskötsel och kundservice Varumottagning, varuexponering & varuplock Kassaarbete Andra förekommande butikssysslor Vi vill att du ska:Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar där du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Krav på erfarenhet:För att klara av tjänsten så ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter från butiksarbete, meriterande om det är inom växtbranschen. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Om jobbetOrt: LinköpingTjänstgöringsgrad: Tjänsten är på 20 h i veckan med chanser till att ta extra pass. Anställningen startar enligt överenskommelse och pågår fram till vecka 35. Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt Varmt välkommen med din ansökan! Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 64 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt. Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Lagerchefer till Kunder i Norrköping
Pokayoke AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vi på Pokayoke söker just nu engagerade och drivna lagerchefer för direktrekrytering till våra kunder i Norrköping. Har du en stark ledarskapsprofil, erfarenhet av logistik och en passion för att skapa effektiva arbetsflöden? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om Tjänsten Som lagerchef kommer du att spela en nyckelroll i våra kunders verksamhet. Du ansvarar för att leda och utveckla lagerverksamheten med fokus på effektivitet, säkerhet och kvalitet. Rollen innebär att du planerar och optimerar lagerprocesser, leder personalen och säkerställer att dagliga mål och deadlines uppnås. Ansvarsområden: Leda och motivera lagerpersonal för att nå operativa mål Optimera lagerprocesser och flöden för ökad effektivitet Säkerställa efterlevnad av säkerhets- och kvalitetsstandarder Ansvara för lagerinventering och rapportering Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa ett smidigt logistikflöde Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som lagerchef, logistikansvarig eller i en liknande ledande roll inom lager och distribution. Du är en naturlig ledare med förmågan att inspirera och utveckla team. Dessutom trivs du i en föränderlig miljö där du snabbt kan anpassa dig till nya utmaningar. Vi tror att du har: Dokumenterad erfarenhet av lagerledning God kunskap om logistik- och lagerprocesser Stark förmåga att leda, motivera och utveckla team Förmåga att arbeta målmedvetet och resultatinriktat Erfarenhet av förbättringsarbete och processoptimering Personliga egenskaper: Kommunikativ och tydlig i ditt ledarskap Analytisk med ett starkt problemlösningsfokus Flexibel och anpassningsbar i en dynamisk arbetsmiljö Engagerad och positiv med en "kan-göra"-attityd Vad erbjuder vi? Genom Pokayoke får du möjlighet att direktrekryteras till spännande och välrenommerade företag i Norrköping. Våra kunder erbjuder konkurrenskraftiga villkor, utvecklingsmöjligheter och en dynamisk arbetsmiljö där din kompetens gör skillnad. Ansökan Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Felicia Pettersson på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Brinner du för service och noggrannhet? Housekeeping-teamet på Arkösunds...

Drömmer du om att arbeta i en inspirerande miljö vid havet? I vår börjar vi mjukstarta säsongen, och i sommar slår vi upp portarna för en spännande högsäsong på nyöppnade Arkösunds Hotell efter en omfattande ut- och ombyggnad. Nu söker vi både fast åretrunt-personal och säsongspersonal som vill vara med på vår resa! Som en del av vårt housekeeping-team spelar du en avgörande roll i att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Med din känsla för detaljer och ditt engagemang säkerställer du att varje rum, lounge och vår nya wellnessavdelning håller högsta standard. Hos oss får du arbeta i en helt ny och uppgraderad miljö med: En fantastisk wellnessavdelning, perfekt för våra gäster att koppla av och njuta. Nya sköna lounger som erbjuder en inbjudande atmosfär. Vårt nybyggda orangeri – en flexibel del för konferens, fest eller event. Vi erbjuder: En arbetsplats i en naturskön miljö där havet möter horisonten. Möjlighet att utvecklas och växa inom en trygg och professionell organisation. Ett varmt, sammansvetsat team som brinner för service och kvalitet. Om dig: Vi söker dig som är: Noggrann och detaljorienterad med ett öga för vad som gör ett rum inbjudande och välkomnande. Serviceinriktad och positiv, med viljan att skapa en fantastisk upplevelse för våra gäster. Erfaren inom städning är meriterande, men det viktigaste är att du har rätt inställning och ett genuint engagemang. Att jobba på Arkösunds Hotell är mer än ett jobb – det är att bli en del av den unika atmosfären och gemenskapen i hela Arkösund. Kanske är det just du, som redan har havet som granne, som är rätt person för oss. Var med och skapa magi på nya Arkösunds Hotell – ansök till vårt housekeeping-team idag och bli en del av något unikt! Vi arbetar med ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Vi tillämpar kollektivavtal via Visita.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Jobba där havet möter horisonten – vi söker restaurangpersonal och kocka...
Östgöta Kök i Norrköping AB
Kockar och kallskänkor

Drömmer du om att arbeta i en inspirerande miljö vid havet? I sommar återöppnar Arkösunds Hotell efter en omfattande ut- och ombyggnad, och vi söker nu restaurangpersonal och kockar som vill vara med på vår spännande resa!Vi söker bådefast åretrunt-personal och säsongspersonal. Som en del av vårt team får du möjlighet att arbeta med högklassig mat och service i en helt ny och uppgraderad miljö. Du kommer att vara med och skapa oförglömliga matupplevelser för våra gäster, både i restaurangen och på våra event. Hos oss får du arbeta i en helt ny och uppgraderad miljö med: En fantastisk wellnessavdelning, där våra gäster kan koppla av och njuta. Nya sköna lounger och vårt nybyggda orangeri – en flexibel plats för konferens, fest eller event. En unik atmosfär där havet möter horisonten och varje dag erbjuder nya upplevelser. Vi erbjuder: En arbetsplats där du får vara en del av ett passionerat och professionellt team. Möjlighet att utvecklas och växa i din roll, inom en organisation som värdesätter kvalitet och gästupplevelse. Ett inspirerande och dynamiskt arbete i en helt ny miljö. Om dig: Vi söker dig som är: Passionerad för mat och service och har en vilja att ge våra gäster en fantastisk upplevelse. Positiv, engagerad och trivs med att arbeta i team. Tidigare erfarenhet inom restaurang ellerkök är meriterande, men vi värdesätter rätt inställning och passion. Att jobba på Arkösunds Hotell är mer än ett jobb – det är att bli en del av den unika atmosfären och gemenskapen i hela Arkösund. Kanske är det just du, som redan har havet som granne, som är rätt person för oss. Var med och skapa magi på nya Arkösunds Hotell – ansök till vårt team idag och bli en del av något unikt! Vi arbetar med ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Vi tillämpar kollektivavtal via Visita.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Kvalitetsgranskare inom medicinteknik
AMRA Medical AB
Backofficepersonal m.fl.

Vilka är AMRA? AMRA Medical är ett banbrytande internationellt medicinteknikbolag i framkant av medicinsk bildbehandling och precisionsmedicin. AMRA grundades 2010 som en spin-off av Linköpings universitet med syftet att stödja transformativ vård och kliniskt beslutsfattande; från klinisk forskning till klinisk vård. Företaget har utvecklat nya metoder för analys av kroppssammansättning som ger oss möjligheten att automatiskt producera flera fett- och muskelrelaterade biomarkerör med oöverträffad precision och noggrannhet från en enda MR-undersökning. Vi arbetar med internationellt ledande läkemedelsföretag och sjukhus över hela världen. Idag är vi drygt 40anställda, verksamma på en internationell marknad, med behov av att expandera ytterligare. Arbetsuppgifter Då vi är ett medicinteknikbolag är kvalitet viktigt i allt vi gör. För vår kvalitetsgranskning inom analys av magnetkamerabilder söker vi nu dig som har ett gediget intresse för anatomiområdet. Arbetsuppgifterna består av att granska stora mängder medicinska bilder och när det behövs, med hjälp av AMRA:s programvara, justera den segmenterade anatomin så att det överensstämmer med definitionen av en biomarkör. Du kommer även att vara delaktig i arbetet med att förbättra vårt arbetssätt och våra rutiner. Du kommer vara en viktig del av produktionsteamet, som idag består av 12 medarbetare med bakgrund som bland annat fysioterapeuter och sjuksköterskor. Din placeringsort är Linköping. Vem söker vi? Rollen kräver att du är noggrann och kvalitetsmedveten och har förmåga att fokusera i en repetitiv miljö med bibehållet engagemang. För att klara arbetet bör du vara en van och fingerfärdig datoranvändare, men du behöver ingen djup teknisk kompetens om datorer. Du är en kommunikativ person med mycket god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Då AMRA Medical är ett ungt bolag under uppbyggnad och i förändring är det av betydelse att du har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Rollen kräver gedigen kompetens inom anatomi från utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Den passar dig som har ett intresse av hälsa och som trivs med arbetsuppgifter som inte varierar så mycket och som kräver hög koncentration. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en stimulerande arbetsplats, med kunniga kollegor, där det finns möjligheter till att påverka. AMRA erbjuder en introduktionskurs där man får anpassad upplärning i anatomi, våra tekniska verktyg och arbetssätt under ledning av en mentor. Vi är ett ungt företag som har en stark vetenskaplig grund och en världsomspännande marknadsnärvaro. Genom att vara en del av vårt team får du möjlighet att bidra till en hälsosammare värld. Kontakt Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Sofia Fransson, SVP of Operations, +46 (0)701 441 583 eller Åsa Callenfors, HR-chef, +46 (0)70 610 12 57 Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 28 februari.

5 februari 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Ta steget mot att bli en del av vårt team inom kundservice!
Webhelp Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass! Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar. Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig. Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Norrköping. Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa. Karriär och personlig utveckling Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål. Detta ingår i tjänsten Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler centralt i Norrköping. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom främst inkommande samtal. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom kundnöjdhet, merförsäljning och samtalstid. Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden. Vi har säljtävlingar och temaveckor. Under vissa veckor bjuder vi på frukost och lunch hela veckan och anordnar roliga aktiviteter samt tävlingar på kontoret. Vi anordnar också årliga galor, där man chans att vinna fina priser och utmärkelser. Du kommer också kunna ta del av rabatter på lokala gym och restauranger som anställd hos oss. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt provision utan tak. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar. Dina kvalifikationer Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vsra en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande Du behöver ha ett intresse för merförsäljning och besitta viljan att skräddarsy en bra och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Sankt Persgatan 19. Vad vi erbjuder dig Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram Betald grundutbildning Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare Möjlighet att tjäna obegränsade försäljningsbonusar Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll Ytterligare information: Start: Löpande under 2025 Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Arbetstider: Varierade öppetider, detta inkluderar både vardagar och helger. Tjänsten är på plats från kontoret i Norrköping. Experience the best version of you! Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.

5 februari 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025